Hirdetés
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz
H.Ezredes #193 üzenetére
Van a családban egy E70 4.8i. Abból valahogy nem hiányzik nekem a 7-8. fokozat. Biztos én vagyok a hülye és rosszul érzem a dolgot. Mondjuk nem is én vezetem minden nap, de a gazdája sem panaszkodott még egy szót sem, hogy újabb modell kellene ZF váltóval.
De biztos mi láttuk rosszul a 4.8-as BMW világából. -
Rick4
félisten
válasz
H.Ezredes #193 üzenetére
Én is azt mondom, ha már neked lehetőséged van, nekik meg nem, legalább a nagy arcot tedd el, és meséld el, milyen fasza a kocsi, mindneki tudja, hogy a BMW jobb, de itt szerintem csak neked van viszonyítási alapod. Na erre talán még lehetne büszkének lenni. Van ismerősöm, aki 17 éves, 380 lovas Toyota Tundra-t meg Q7-est hajt, mert otthon ezek vannak, és mégsincsen nagy arca mellé, teljesen normális csóka. Lehet utánozni.
-
Voca
csendes tag
válasz
H.Ezredes #193 üzenetére
Személyeskedni nem akarok de szerintem vegyél vissza ebböl az arcbol.
Itt nem ez a szokas. Higgatan, ész érvekkel tessék alátámasztani!8gang egy reszt jól hangzik, másrészt a konkurenciaban is az tantartani kell lépést különben ügyfelektöl eshetnek el.
Furikaztunk mar ilyen Bmw csúcs ottomataval es tenyleg nagyon tuti.. Lesz@rom hogy csinaltak es hany 100kval dragabb egy 6sebessegesnél. :-D
Nem egy Vw tiptronic az biztos.)
-
H.Ezredes
őstag
Hosszú nem fogok vitatkozni apám is megmondta kár leállni velük mert ülnek az 1.0-ás Suzuki világában és stb... és bármit lehet mondani megingathatatlan és nekik lehet igazuk és mindenki hatalmas autószerelő és mi vagyunk a hülyék 25év autószerelés és BMW tapasztalattal.......... Nem vitatkozom én BEFEJEZTEM
-
hobizoli
nagyúr
válasz
H.Ezredes #187 üzenetére
Nemtom de a valtot nyomatekvaltonak is szokas hivni azaz azert van tobb sebesseg benne, hogy a motor nyomatekabol csinaljon mas es mas kimeneti nyomatekokat a kerekre.
Na most akkor szoktak a szokasosoknal tobb sebesseges valtot csinalni, ha gyik motor es le kell attetelezni a valtot rovid fokozatokkal, hogy azert vhogy ez kompenzalva menjen is (lasd pl 1.1i 6speed Punto)De hogy egy 600Nm-s motoru kocsinak miafasznak kell 8 sebesseg, az arcolason kivul, na azt nem vagom.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
dízelracer #179 üzenetére
fúúúúúúúú na mind1
nem mondok semmit értesz a BMW-hez meg az autókhoz látszik te is autószerelő vagy....... SE............................ Ha nem tudsz valamit kérdezz 8.adikan hiába forog 2200-at nem azért van a 8.dik,hogy versenyezz.........ActiveHybrid 7 gondolom neked ez is csicska meg szar mert neked 1000 Lovas versenyautód van...
életedben nem mentél ilyen autókkal még, véletlen se mondanál ilyet ha ültél volna ilyenben vagy E60 535D-ben........ és 8.dikban 2 tonnával jó szarul megy..........
Csak az irigység szól belőled,hogy nem lehet ilyened.... de tudom nem kéne ilyen mert pl: egy Suzuki sokkkkkall jobbb
Nah hagyjuk ezt serintem
-
hobizoli
nagyúr
Mondjuk ez csak turbo kerdese.
Csinaltunk ojan benzines moddignot, hogy a turbo 1500-nal mar pozitiv nyomast csinal, mint egy dizel a pincebol is mar megy, 3.ban jobbra kisivben befordulsz es kigyorsitt az auto, es ez mellett az 1.7bar nyomast kitartja 7000-nel, 6000-nel 2.2bar-t is. Nem vakuumhoz kepest, hanem normal legkori nyomashoz, ez 300kPa feletti abszolut szivocso nyomast jelent.
-
aero.
veterán
válasz
dízelracer #179 üzenetére
Hát nem tudom, mutass már egy hasonlót, ami 2200-as fordulattól így megy, de ha nem elég akkor vissza három.
hobizoli: fogyasztásban is meglátszik, 10 alatt lehet maradni vele igen könnyen, meg ugye a közös alkatrész-ellátottság, minek vennének két váltót.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #179 üzenetére
Nekem az a fura, hogy egy nyomatekgyarnak mifasznakkell ennyi sebessegu valto....?
-
m3tr0
őstag
Srácok, még 60.000 km lenne a kötelező vez.szíj cseréig, cseréltessem vagy ha már eddig kibírta akkor ne csesztessem?Pénteken külföldre kéne mennem...és időm se nagyon van szervizelgetni...nemtom mi legyen vele.
-
-
aero.
veterán
válasz
dízelracer #174 üzenetére
Ezt nem igazán értem, mivel gondolom te is látod a videó címét ...
-
H.Ezredes
őstag
válasz
dízelracer #174 üzenetére
8.diban megy végig !!! Elég jó szerintem... rá egy chiptuning és 370-390 Le
-
Rick4
félisten
Ja, én is utánajártam még a vétel előtt, és hasonló okból lett a 80 lovas 16 szelepes helyett a 60 lovas 8 szelepes. Egyrészt a 114Nm@4000 helyett itt 108Nm@2500 van, 5.-ben szépen megy 40-től is, ha szakad a szíj, felrakok egy újat és megyek tovább, egyszerűbb szerelni is, és úgyis megy bele a gáz, a kis hengerfejben a 4 szelep valahol tuti vékonyabb anyagvastagságot eredményezett... Menni akarok vele, nem a szerelőhöz járni, nincs is vele semmi baj..
-
megema
őstag
Totalcar-on megjelent Golf III teszt alapján gondoltam megnézem milyenek vannak.
Vélemény?
Amíg nem láttam meg az orrát, még egész bejövős volt. Nem értem, hogy tetszhet bárkinek is... Ennek meg nem semmi ára van.
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős aki Fiat szervízben melózott mondta mikor vettük a Puntót, hogy felesleges parasztvakítás a 6 gang Puntóba de még Stiloba is igazából.
Aztán mikor meglett a Puntó direkt megnéztem a leírásban, fogyija nem kevesebb és egy "pozitívumot írt a gépkönyv": "Sík terepen byugodtan indulhatunk 2-es fokozatból is."
Ezért marhára megéri a felárat.mod:
tomcsi23: 8 sebesség? Abból fogadok 2 hátramenet...
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #162 üzenetére
1,2 tsi 7 spd dsg powa.
-
kpal
nagyúr
válasz
dízelracer #162 üzenetére
Az uj 5-ös BMW -ben is 8-as váltó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #162 üzenetére
Jaja.
6 gangos Stiloval mentem már, ott sem ér(t) sokat a dolog. -
válasz
dízelracer #152 üzenetére
Ez kurva jó!
-
Xero
nagyúr
válasz
dízelracer #152 üzenetére
-
gooool
őstag
Nem gondoltam volna,hogy ennyire jó kis autó ez a Punto,bár ha Ti sokat dícsértek valamit,az csak jó lehet,ahogy észrevettem.
Én mint laikus a három közül EZT találtam a legjobbnak,mert nincs problémája(értem ezalatt olyat,amit azonnal javítani kell),műszaki is akad rá még majd' egy év és olcsó is.(na meg tetszik külsőre is,bár ez most abszolút nem szempont)
Ha úgy alakul a dolog,akkor egy II-es Puntot kell keresnem vagy ha még meglesz akkor ezek közül valamelyiket.Köszi!
Nagyon pofás kis gép,a szempontok pedig itt is ugyan ezek.
-
Rick4
félisten
Én jó hónapja vettem, olyan nem volt hogy fix keret van rászánva, de a lélektani határ 1M volt, nagy kocsi van, kicsi kellett kis fogyasztással, az asszonyka jár vele, vagy mi ketten, kevés cuccal. A Punto ahhoz képest hogy 4 csillagos töréstesztes, 2 légzsákos, klímás, frankó másolhatatlan immos kulcsos, meg egyébként is egy fasza, kisfogyasztású de megbízható kocsi, 130-nál alig van motor és szélzaj, suttogva lehet beszélgetni... 590 volt, és nem is a legolcsóbbat vettem, nem is a szomszédból. Klíma nélkül ennél kevesebbért is lehet találni, 99-től már vannak a 2-esek. Nekem nem jött be ehez képest se a G astra, se a többi amit megnéztem. Ennyiért ez tuti: [link] ha van egy jó szerelő ismerősöd, vagy: [link] esetleg: [link] átírás, eredetvizsga kb 52 ezres, bizti meg amennyi kijön. Ez kuplungozás kb 30 a szett, 10-14 körül a meló. Még ennyit is megér, inkább olcsóbb, de Te rakod be az új kuplungot, a régi ki tudja mennyit bír egy jónak mondottban is. Én Suzuki helyett tuti ezt választanám ismét.
Itt egy kép erről, semmi extra, csak amik fontosak voltak: keveset eszik, jól megy, megbízható. -
gooool
őstag
válasz
dízelracer #152 üzenetére
Nem akarlak megbántani,de nem vagy képes leszállni rólam?
Hidd el nekem fáj a legjobban,hogy nem vehetek olyat,amilyet szeretnék,mert lett egy igencsak kövér anyagi zűr a családban.
De tudod mit,azon és úgy nevetsz ahogy akarsz... -
gooool
őstag
Sziasztok!
Ismét jöttem a problémámmal,mégpedig,hogy melyik a legjobb vétel 500K alatt?
Suzuki 1.0 GL
Suzuki 1.3 Sedan GLX
Suzuki 1.3 GC
Fiat Punto 1.1 S
Fiat Punto 1.1 6 Speed SX
Fiat Punto 1.1 S
Az utolsó létezik,hogy ennyire patent kívül-belül?Köszi a segítséget!
-
m3tr0
őstag
válasz
dízelracer #143 üzenetére
Lövésem sincs,csak én is így jártam az enyémmel.
Astrába nemtom milyen van, csak felvettettem, hogy nehogy keresse, mert lehet nincs is.
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #143 üzenetére
Hol a pont? Neki Punto-ja van.
Az pont Pont..
-
Rick4
félisten
Megnézed, hogy a szervópumpa szíjkerekén ott van-e a szíj, ha nem, rakatsz rá egy másik szíjat, de ha nem ez a gond, megnézed a szervóolaj tartályban a min és a max között van-e a szervóolaj szintje. Ha nincsen, megcsináltatod, mert a szervó nem eszi az olajat, csak tömítetlenség miatt fogyhat el..
-
Balli
őstag
11éves Opel Astra G 1.6 kocsimban minden jel nélkül egyszer csak megszűnt működni a szervó az egyik indulás után. Más minden működik rendesen. Ilyenkor biztos, hogy a szervó szivatyú ment tönkre vagy más is lehet a ludas? Mondjuk vmi ékszíj szakadt el?
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #134 üzenetére
Azt nem tudom, nem tűnik kívülről nagy autónak. De bemész egy kereskedésbe és beleülsz, gyorsan ki is fog derülni.
-
mokus1
addikt
Hoppá látom
fáradt vagyok
-
mokus1
addikt
Ha alkuról van szó felteszem újra.
A visszavett kocsiknál én úgy hallotam nagyon pofátlan árakra is odaadják az autót.Teszem azt 1,5-es kocsit 1,1-1,2ért is odaadnak. Vagy ez csak urbanlegend? -
aphra2
senior tag
válasz
Vesztor87 #122 üzenetére
Abban ne is bízz , hogy 2-300k simán lealkudsz , van olyan kereskedő aki még 50-et se enged. Nézegetni kell és akkor már látod, hogy kb mi az átlagár, aztán alku , ha irreálisan sokat fogsz úgyse adják oda , 1.149nél sztem max a 100k alkudható, de már az is necces, eladótól is függ.
-
Rick4
félisten
válasz
Vesztor87 #117 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy sok mindentől függ, ha egy fos van feltéve drágán, és a kutya nem nézi meg rajtad kívül 3 hónap alatt, nyilván sokat engednek. Ha akkor tették fel, és Te vagy a 20. telefonáló 3 óra alatt, akkor nem sok lehetőség lesz alkudni. Sőt, van olyan is, mikor az eladó hisz valamiben, aztán a pofára esésen kívül más nem jár neki. Pl: [link] Ez itt lett volna egy hónapja tőlem 100km-re, felhívtam, beszéltünk a dologról, és telefonon, totál normális hangnemben kérdeztem, hogy véleménye szerint én egy korrekt autót fogok látni, mikor személyesen is odamegyek? Mert annak sok értelme nincsen, hogy telefonban mintha egy másik autóról beszélne. Igen, persze. És hogy látja, egy kisebb alku során mennyi lehet ennek az autónak a valós vételára, tehát amennyiért már biztosan megválnának tőle? Hát, sajnos engedni nem tudnak, ma is volt már vagy 5 érdeklődő. Okés mondom, de én nem érdeklődő vagyok, hanem potenciális vevő, itt a pénz a zsebemben, és indulnék autót venni, most ezen múlik, hogy merre indulok. Sajnos akkor sem fér bele alku. Na, mondom akkor nem ez lesz az, meg kereskedőtől se nagyon szerettem volna... Aztán tessék, annyi de annyi érdeklődő van, hogy már csak a telefonálásból is megélhetnek..
Szerencsére találtam ennél jóval kevesebbért magánszemélytől egy korrekt állapotút, a páromnak a szín, nekem nem a 16 szelepes változat nem jött be. Úgy látszik csak van valami gond vele élőben. -
Vesztor87
senior tag
Autóvásárlással kapcsolatban kérdezem, hogy a használt autók esetében a neten (pl hasznaltuato.hu stb) kiírt árak általában mennyi alkut engednek? Legalábbis nagy átlagban...? Ismerős mondta hogy az ár kb 30%-ával lehet játszani, nekem ez kicsit soknak tűnik. Ott van pl a Swift II, 1,3-as klímás modell, akár gyérebben felszerelve is jó lenne (csak legyen klíma
), látom hogy 1,1 M ft az áruk, onnan indul. Na most ezek alapján akkor 8-9 kilóért elhozható lenne?
-
SZATA
senior tag
válasz
sosperecek18 #110 üzenetére
Az a bajom az Opelekkel, h jóval többe kerülnek mint a versenytársak, és nem tudom, h tudnak e annyival többet. Cáfolj meg, de azt olvastam pl. az Astráról, h az "újabb" motorok eszik az olajat, a kasztni pedig erősen rozsdásodik. Milyen motorral és évjáratot ajánlanál?
(#109) mokus1:
Az 1,2-es is jó belőle, vagy igaz amit olvastam, h "többet fogyaszt, és zajosabb"? 1,2-es 16V-t meg nem nagyon lehet kapni.Szerintetek a Golfomat mennyiért lehetne eladni? A hibák amiket írtam, úgy értettem, h még elmegy, de számítani kell a cseréjére.
-
zoo8800
veterán
Autópályán 8, városban 8,5 körül eszik (klíma ON, 17-es kerekek), de országúton 6 alá lehet vinni. 2000-es fordulat alatt is szépen húz, érezni a turbót, de akkor még van kb. 1 mp turbólyuk. 2500-tól már nem érzek turbólyukat. 3 hete van meg, szerviztapasztalatokról még nem tudok beszámolni
De az index fórumot olvasgatva, nem a motorral szokott baj lenni.
Nekem Bravo van, az majdnem 1300 kg, azt szépen mozgatja. -
sosperecek18
őstag
-
SZATA
senior tag
Hi!
Szerintem nem vagyok egy súlycsoportban az itteni topiclakókkal, de mivel elég otthonosan mozgok a PH!-n gondoltam felteszem itt a kérdésem.
Leginkább koca autósnak mondanám magam. Habár régóta van jogsim, csak 1-2 éve használom aktívan, (de inkább óvatosan). Évi max. 5000 km-t megyek, főként városban, munkába járni, nagyrészt egyedül.
Nem igazán értek az autókhoz, nincs tapasztalatom a használtautó vásárlásban és a környezetemben lévőknek sem. A jelenlegit is úgy "örököltem". Szerencsére műszaki dolgokban van aki segít.Szóval adott egy '91-es VW Golf II 1.6 benzines gép, amit le szeretnék cserélni, mert 9-10l körül fogyaszt, elektromos nyűgjei, bizonytalanságai vannak, több mint 250e km van benne, esztétikailag kihívásokkal küszködik (a JH ajtó sztem régebben javítva lett és arról mállik le egy réteg festék/lakk, rozsda a kerékjáratnál és küszöbnél) és sokat kellene rá költeni, h még továbbiakban is megfelelő állapotban maradjon (gumik, első féktárcsák, lengéscsillapító, kormányműben vmi., első lengőkar hátsó szilentek, toronycsapágyak).
Amilyet szeretnék: 15 éves körüli, de inkább fiatalabb, max 1.5-ös, ferdehátú kis (városi) autó, kis fogyasztással és fenntartással, ami még ki is néz valahogy. A nagyon max ár az 500e Ft. Amiket eddig nézegettem a hasznaltauto.hu-n az a Saxo, Bravo/a, Punto, Clio, Twingo, Astra Corsa, 1/2/306, Fiesta, stb. Nem ragaszkodok ezekhez ha van jobb tipp. Azért férjek bele (184cm/100kg)
Az a félelmem az egésszel kapcsolatban, h megveszek egy autót egy kereskedésből és esetleg átvernek mert lopott, vagy több részből összerakott, vagy később derül fény a valós állapotára, „rejtett” hibájára. Esetleg megúszom az előbbieket, de az egész egy rossz konstrukció / évjárat / motor / modell aminél sok hiba előjön vagy mondjuk minden rendben vele, de 1.4-es létére 10l-t fogyaszt.
Milyen tanácsokat tudnátok adni az egész vásárlással, a konkrét autó típussal kapcsolatban, mit csináljak? Tudom, adjam el és járjak BKV-vel :-)
Köszi, és bocs, h ilyen hosszúra nyúltam. -
kpal
nagyúr
Én úgy látom kb. amit így kinéztem nekem az a közép út ízléses és még a fogyi épen vállalható . De én nem vagyok olyan aki a sarki boltba is kocsival menne + lenne mellette 50-es robogó is meg hogy ne lustuljak el biciklizek is . Legalább ha ilyen kocsit veszek 4-5 évig használnám is .
Kíváncsiságból megnézegetem a régebbi 91-es Honda civic -et és az 1.3 montor 8-10 L fogyaszt. -
mokus1
addikt
Igazából munkábajárás, néha vidék de havi 1000km talán 2000 mikor hogy. Nyáron több is persze.Nekem ez a 180lovas Rs clio tetszik a legjobban. Erős,nem eszik olyan marha sokat de ha tolom azért lép is. Csak nem találok itthon olyat amilyet szeretnék nem kapkodom el szóval ráérek.Egy 180lovas vörös,vagy kék hátul duplakipufosat szeretnék
Viszont ez a Grande újabb, talán komfortosabb.iszont picit drágább.És lomhább.Ja és ami fontos. Én a régebbi kocsikat valamivel jobban szeretem, mert számomra az összes új olyan lufi hatást kelt mintha fel lenne fújva, szóval jobban kilátni pl a cliobol mint a puntobol.
-
mokus1
addikt
Nagyon nem megy a döntés mert ebből a Cliobol szinte nincs is olyan amit szívem szerint megvennék.
Nézegettem a Grande Puntokat. Ezekről az 1,4 T-jet és 1,3 JTD motorokról mi a vélemény?Talán még az 1,9 is belefér nagyon talán. Meg magáról a kocsiról.
Ahogy nézem elég értékálló szóval nem egy elbaszott széria? -
Rick4
félisten
Ja értem, nos, én megvettem azt a kocsit ami nekem kellett, és akkor nem a fogyasztás számított, ha vennék másik kocsit azért mert tetszik, mert gyors, mert erős, azt tuti a sokadiknak venném, így is áll az udvarban 7 autó. Az első kocsi nem ilyen kell hogy legyen. Veszel egy Eclipse-t, aztán számolsz, mikor el akarsz menni egy hétvégére kirándulni. Most az is fontos lett, vettem mellé egy kis Punto-t, és tetszik. Én úgy vagyok vele, hogy az autó egy tárgy, ami nekem dolgozik, és nem én érte...
A reális itthon is az lenne, hogy mindenki olyan kocsit vesz, amit utána 2 havi félretett pénzéből ismét meg tudna venni. És akkor nem kell az lakatrészekkel számolni, meg a fogyasztással számolni.
-
dízelracer
őstag
válasz
H.Ezredes #86 üzenetére
Valóban jó dolog a defekt tűrő abroncs. Arra megfelel, hogy 60-80al elgurulj vele hazáig. Lehet vele relatív gyorsan is menni csak kanyarodni és nagyot fékezni ne kelljen mert akkor jön a váratlan felismerés, hogy ez bizony lóf@xt se tapad. Faterodnak egyszerűen hatalmas mákja volt és e mellé rendelkezik kellő vezetői rutinnal, hogy megoldjon egy ilyen vészhelyzetet. Nem kötekedésképpen mondom de neked ugyanez a videón látható szar minőségű forgalmas szűk úton ~230km/h-val defektet kapva nem sikerült volna. Húszas éveim elején pár éves jogsival kellő rutin nélkül én is azt hittem enyém a világ és engem semmi baj nem érhet mert jól vezetek. Egy francot, ez nem így működik.
-
kpal
nagyúr
Csak nekem régi álmom az Eclipse már a 2. generációs csík lámpás is bejött . De tudod hogy van az Eclipse -nek van lelek egyénisége . Számít a fogyi is pl. tetszik az EVO 8 is csak azzal 15L alatt nem lehet közlekedni és persze a legolcsóbb is 2.5x annyi mint az Eclipse . De nem is üti-vágni kéne nekem csak örömautózásra .
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #95 üzenetére
Ja, nekem is probléma volt ez.. Sőt, pár napja beültem az egyikl haver gömbölyű Toledo-jába, hát semmivel se éreztem magam kényelmesebben, mint a kis Punto-ban.
-
Yushchenko
őstag
Beültem ma egy régi fabiaba. Úgy a hely pont elég (a magam 190cm, 110kg-mal), de a középső műanyag az zavarja a jobb lábamat.
-
H.Ezredes
őstag
Ami nem történt meg arról kár beszélni én azt mondom.Természetesen én is tartottam tőle,hogy valaki 50-el bemegy a belső sávba de a 3 sávos úton vállaltam ezt a kockázatot éjszaka..... és eléggé belátható volt de mind1 ezt hagyjuk van annyi dolog ami mi lett volna ha....
E28-ra hát ez volt kéznél akkor ennyi. 115 Le-val nem annyira fú de tré elment bőven 7 literrel és lehet húzni a motort intercoolerrel 140 Le...... bár azt nem raktam bele... Most meg áll már jó ideje nincs kedvem foglalkozni vele öreg már meg van már baja,inkább egy E34...
E39 nekem még drága azért 22 évesen még sok e32 730 S6 v V8 e34 525i 24 v 530i v8 valamelyiket ezek közül szeretném majd meglátjuk,hogy alakul...
-
H.Ezredes
őstag
válasz
dízelracer #85 üzenetére
"Kivétel nélkül mindenhol kötelező volt a bukósisak és az érvényes forgalmi engedély." Ez így is volt volt bukósisak + forgalmi másik meg,hogy mész keresztbe a kanyarból kifelé és megakadsz a dombon és fejre állsz abba ne halsz bele.... Nem 200-al borult a fának a verda...... Mind1 én elhiszem amit te mondasz meg alá is írom lehet így is menni lehet úgy is menni döntsön az aki megy....
Ha te defektet kapsz 200-nál egy új autón amin még defekt tűrő gumi is van akkor oké
Apám e32 750-en 200 fölött kapott defektet mégse eset be az árokba és halt meg de mind1 -
dízelracer
őstag
válasz
H.Ezredes #78 üzenetére
Mivel amatőr rally autón gondolkodik mertem feltételezni, hogy indulni is akar amatőr zártpályás versenyeken nem csak a város széli földutakon akar vele dagonyázni a sárban. Mert abban van a kihívás és attól fejlődik a vezetési technikája nem attól, hogy az erdőszélen egy bukócső nélküli autóval kamikáze módjára játssza a nagyfiút a haverok előtt.
Több kisebb versenyen is megfordultam még a kétezres évek elején. Kivétel nélkül mindenhol kötelező volt a bukósisak és az érvényes forgalmi engedély. Mindenki saját felelősségre állt rajthoz csakhogy ott állt a mentőautó ha ne adj isten történne valami. Az erdőben nincs mentő ha szétszaladnak a lovak.
"És képzeld el MI MENTÜNK e34 535-el és semmi nem volt bohóckodtunk elvoltunk bukócső se volt fölborult a verda belülről emelővel kinyomtuk és ???????? semmi nem volt....."
#84: Gratulálok. Raj vagy...
Ha 200nál kaptok egy defektet ott haltok meg mindnyájan. Biztos ami biztos egy szervdonor kártyát szerezz be mihamarabb.
-
H.Ezredes
őstag
ez ember kocsi útvonal forgalom függő lehet a Józsi megy vele 12Literrel a Karcsi 10-el de lehet te 9-el is tudsz menni vagy fordítva ezt pontosan belőni................
-
H.Ezredes
őstag
válasz
dízelracer #72 üzenetére
nem tudom mit kell itt pattogni meg okoskodni.............. Megkérdezte,hogy mennyi lenne egy E30 mert teszik neki és menne esetleg vele FULL AMATŐR SZINTEN A SAJÁT SZÓRAKOZTATÁSÁRA nem azt jelenti,hogy ő neki áll és az összes futamra benevez és megy mint a profik nem versenyzésről volt szó bohóckodni a saját szórakoztatására nem is ............ Semmi olyanról nem volt szó,hogy oszak vagy frt szezont menne.Te nem voltál még olyan helyen falun pl: ilyen tök amatőr szinten mentek szórakozni kis pályán ???????? És képzeld el MI MENTÜNK e34 535-el és semmi nem volt bohóckodtunk elvoltunk bukócső se volt fölborult a verda belülről emelővel kinyomtuk és ???????? semmi nem volt......szóval nem is értem miért kell ezeket írni másik meg úgy is lehet menni,hogy kimész a pusztába erdő mellé és ökörködsz mit ahogy mi is mentünk régen összejöttünk páran 4-5-6 autó és ment a csapatás gyálon a senki földjén................... Amikor azt mondja,hogy amatőr szinten menne ne beszéljünk már egy versenyszezonról... Élvezkedni akar................. E34-en volt egy kazán lemez hegesztve a karter alá és csá.................... mégis tudtunk vele menni........ lett rá véve slick gumi a betonra meg egy bordás a homokba és ennyi, elvoltunk és élveztük..............
-
kpal
nagyúr
Emberek létezik olyan h Mitsubishi Eclipse 3000 V6 8-9 L -böl eljár ?
-
Lokids
addikt
válasz
dízelracer #72 üzenetére
AWD-nek nem kéne jobb lennie szlalomon? hiszen a 4 kerék tapadása nagyobb sebességet enged egy kanyarban. Vagy tévedek?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #72 üzenetére
Ez azert van mert kanyarban az iranytartast a hatso kerek tapadasa adja, ha ebbol elvesz a meghajtas, akkor annyival kisebb feluleten tapad.
Ezert kanyardonak be a FWD-k jobban, mert az egyesbol kigyorsitva kihuzza az orra es a teljes hatso tapadas az ivkovetesre mehet.
RWD-nel meg a eleje eleve nem ugyanarra nez, mint a segge, ahol hajt. -
Lokids
addikt
válasz
dízelracer #72 üzenetére
Civic is jó lenne, de az sincs 600 alatt.
Ha nem akar profi lenni az ember ahhoz ez túl drága -
dízelracer
őstag
válasz
H.Ezredes #71 üzenetére
Szerinted mindenki szarja a pénzt? Egy oszak vagy frt szezont lehúzni, hogy az összes versenyen indulsz még ha nem is töröd az autót akkor is legalább 200.000-250.000 forint. Ha fejre állsz sokkal több. Namost ez egy Swiftet összekalapálsz relatív kis pénzből. Egy E30-at vagy E36-ot akkor sem ha csak a bódé sérül. Ha esetleg kiütöd alóla a futóművet, hazavágod a motorját, ne adj isten elnézel egy féktávot és komolyabban összetöröd a kocsit lehet mélyen zsebbe nyúlni. És megvan rá az esélye, hogy eldobja a kocsit mert ilyen szempontból tapasztalatlan. egyébként csak, hogy tisztán lásd a dolgokat, egy 1.0 Swift-el is lehet pokoli gyorsan autózni ([link] [link]) ezért nyugodtan össze lehet hasonlítani a két autót. Egy Swift 1.3GTI simán pariban van egy 328i-vel. Szűkebb technikás pályán még gyorsabb is annál. Szlalomversenyen általában az fwd autók a leggyorsabbak, utána az awd-k következnek és csak a sor végén kullognak az rwd-k (bmw, lada stb...). Minél szűkebb és technikásabb egy pálya annál nagyobb hátrány a hátsókerék hajtás. Látványnak nem utolsó keresztbe hosszába menni csak semmi értelme nincs.
Egy reklám szlogen jut az eszembe minderről: "mit ér az erő ha nem uralod..."
-
H.Ezredes
őstag
válasz
dízelracer #69 üzenetére
Azért egy első kerekes suzukit ne hasonlítsunk egy hátsó vagy négykerekes BMW-hez... tanuló verdának valóban jó de ha ő csak élvezkedni akkor egy hátsó kerekes BMW-vel tegye azt. "1.6 drift bmw" kaszninak jó... senki nem mondta,hogy olcsó én azért mondtam,hogy az autó ára +500K-1 guriga.....
-
dízelracer
őstag
Kezdésnek fejre állni összetörni egy ilyen is simán megteszi: [link]. 190k. Ebbe beleülsz és mész. Csak a profi csövezés közel ennyibe van. Bármilyen alkatrész gombokért áll hozzá hegyekben akármelyik bontóban. Csapatni ez a legjobb vétel. Kókányolt sufnituning "1.6 drift bmw"-t (muhhahahaha 1.6 + drift?
) felesleges is nézegetni mert gecidrága és szar mind. A használható E30/E36-ok 600-700k körül kezdődnek, a jók amibe csak beleülsz és rúgod neki 1millától.
-
Lokids
addikt
válasz
H.Ezredes #65 üzenetére
Nem tudom még. iX-eket néztem összkerékkel, azok sem rosszak. De valami olyan kéne ami kaphat rendszámot, hogy ne tréleren keljen vinni a célig.
De jah drága ez a sport. Még ha csak amatőrként szeretnék is indulni valahol, rengeteg pénz, amit egy kis élvezetért kidobok a fenébe az ablakon.
Eddig utcára akrtam 1.8T leont venni, de az rohadtul nem adja vissza a feelinget. Közúton nem olyan jó nyomni neki, mert az mégtöbbe kerülhet ha fotóznak. -
Lokids
addikt
valamit amatőr rallyautónak
Elkapott a láz (bár magamat ismerve úgysem lesz belőle semmi) -
-
H.Ezredes
őstag
sok kérdés felmerül. Akarsz-e másik motort bele futóművet/féket bármit papírosat vagy lehet külföldi is szóval ezt így behatárolni lehet mondjuk 200.000Ft-ból is ha nem kell semmi csak mondjuk egy bukócső....de lehet 2 Millióból is.... De de ha te normális autót szeretnél normálisan felkészítve mondjuk egy fél egy gurigát számolj
-
Lokids
addikt
Valahonnan szereznem kéne egy jó állapotú E30-as bmw-t.
Mennyibe kerülhet azt versenykészre átalakítani?
Vagy csak versenyezni vele? -
hobizoli
nagyúr
-
Rick4
félisten
Nem kell semmi ilyen, csak 150 ezer van a kocsiban, 160 körül lenne a szonda cserés, meg hó végén megy bele a gáz, nem akarok egy közepes lambdával indítani, mikor minden más új, vagy újszerű. 40-et se akarok rákölteni, mikor 10 perc plusz meló és 8K-ból ugyanaz az eredmény..
-
Csaby25
őstag
Hello!
Max 6000 euroig erdekelne, 1.4-1.6-os motor,4 ajtos, 2000 utani evjaratu auto.
Ami fontos:fogyasztas, biztonsag, olcso alkatresz.
Eddig golf, toyota corolla/auris, es G astra volt ajanlva.
Masvalami esetleg?Koszi!
-
hobizoli
nagyúr
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #48 üzenetére
De miért néz ki a kormány alja úgy ahogy?
-
Rick4
félisten
válasz
AMD Power #47 üzenetére
Ennél sokkal többet megyek, fél liter nekem havi 11.5 ezres differencia. És a szonda még ennyibe se kerül, igaz még csak egy próba lesz, ugyanis az usából hozok egy Denso 4 vezetékes lambdát, és azt fogom ennek a csatlakozójára ráforrasztani. Szín eltérés van, de ezen túl minden megegyezik, még a színkód is megvan. Itthon 35-40 lenne minőségben hasonló.
-
aero.
veterán
válasz
Yushchenko #48 üzenetére
Végül is ... ez olyan kevés, hogy már hihető.
-
m3tr0
őstag
válasz
Yushchenko #48 üzenetére
Akkor lenne über befosás ha még dízel is lenne.
Ez kamu. -
Yushchenko
őstag
-
Rick4
félisten
válasz
concret_hp #41 üzenetére
Én épp ekkorát kerestem, egy elég nagy kocsival jártam, csak sokat megyek, sokat kellett tankolni is bele. Néztem még G Astrát is, Ford Focus-t is, de erre a célra az is feleslegesen nagy lett volna, nagyobbak vannak, de kettőnknek ekkora méret tökéletesen elég, ez 4 *-os töréstesztű, modern formájú kiskocsi, ennyiért hasonló felszereltségűt (klíma, elektromos szervó, immo-s indításgátló, gyári centrál, elektromos ablakok, 2x légzsák, projektoros lámpa+ gyári ködlámpa stb.) és valóban megy neki 5 liter alatt is a fogyasztás. És a piacon van sok sok lehetőség az 1.2-es 60 lovastól kezdve az 1.9.es dízelig, sőt, az 1.8-as 130-lovas sport verzió is közel van az 500-as kategóriához. Ráadásul klíma nélkül, 2 személy+ teher verziók vannak 350-től felfelé... Én teljesen elégedett vagyok vele. Nem tudom, ide írtam-e, múlt hónap 9-én vettem, most valamivel több, mint 4500km van már benne, és hibátlanul működik, vegyes átlag 5.2 körül van. Hónap vége felé kerül majd bele a gáz is, akkor meg eljárogat 6.5 liter gázból. Pont 3.3 liter benzin, vagy 3.5 liter gázolaj ára.
-
Rick4
félisten
válasz
concret_hp #13 üzenetére
500K-ba könnyen belefér egy 2000 körüli Punto2 van, egyébként sokkal kevesebbért is lehet kapni, én is nézegettem, aztán csak a személyautó változata lett nyerő. Az 1.2-es, 60 lovas motorral nem ütve vágva 5 literrel elmegy mindenhová, és ha kell szedi is a lábát, de 6 liter fölé elég nehéz nyomni, 5.5 körül tuti megáll......
-
adalbert1
veterán
Egyenesági ajándékozásnál tényleg nem kell vagyonszerzési illetéket fizetni?
Illetve ilyenkor az összes többi költség ugyanúgy él (eredetvizsga, új forgalmi és törzskönyv, KGFB)? -
tomcsi23
veterán
Azért egy próbát megér. Mondjuk inkább felfelé szoktak "hazudni" a felszereltséget illetően, de hátha csak lemaradt a pipálgatáskor (nem lenne egyedi eset).
Mod: ha meg azt állítja az adatlap, hogy van benne, akkor is meg kell róla győződni, hogy valóban benne van-e, ill. működik. Ez persze nem csak ESP-re igaz. -
Lokids
addikt
Ezekben a toledokban nem volt gyárilag ESP? Műszakilag különböznek valamiben a leonoktól?
-
.bableWes
őstag
Hello!
Egy 1997es, Mazda 626nak milyen alkatrész ellátottsága van kis hazánkban? Vagy úgy átlagba a mazdnáknak? Ha esetleg valakinek valami tapasztalata.
Rokontól vennénk meg. Tudjuk, hogy meg volt kímélve, karbantartva és nem azért adja el mert rossz, hanem mert kell az egyterü neki a negyedik gyerek miatt.
Japán autónk még nem volt, csak japán motoros és ott a motorral nem volt baj - 3 literes V6os Mitsu. motor -.Előre is köszi!
-
hobizoli
nagyúr
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #14 üzenetére
Ez az igazi... egy jó kis szívó diesel.
-
Vesztor87
senior tag
Tiger.huhhhh (50193) :
Nem tudom meddig lenne használva az első kocsim, elképzelhető hogy az első gyerek érkezéséig, kb 4-6 évig. Azért kis autó mert nem akarok rá sokat költeni. Utána meg mondjuk vennénk egy Ceed kombit 1-2 évesen, vagy vadi újan -
dízelracer
őstag
válasz
concret_hp #13 üzenetére
VW Caddy SDI?
-
concret_hp
addikt
ilyen 2 üléses kisáruszállítóból (nem tudom, hogy hívják ezt a kategóriát, ami ilyen személyautó méret, de a hátulja csomagtér, mik a jobbak + használtba mi a max ami futott kilóméterben még meg szabad venni? tudom, hoyg attól függ meg stb, de nem sok fogalmam van a témáról, szóval vmi kiindulási alapot adhatnátok
(500K-ba nagyon bele kéne férni)
-
mokus1
addikt
Ken Block mellé beülnék Gymhanán egy köre vagy 2-re
[link]
-
neduddki
nagyúr
HI!
ja es az igazi oto uzemanyaga kriogenH2 es allandomagnesu3faizus villanybizgentju hajcsa;- )
udv
neduddki
mod: Boxer001: Tamogatom zarhassuk:- )
Nezitek a Diskoverit? Szierra Koszvorsz 4x4
-
neduddki
nagyúr
HI!
na jo akkor tegyuk le a szentencijat: az oto az japo:- )))
udv
neduddki
p.s. bocs kihagyhatlan volt:- )
mod: zoo8800: a megvilagoosas elott allok gyenge probalkozasa:- )))
-
#65675776
törölt tag
Itt a 10. topik, kellemes beszélgetést!
Archívum I.: [link]
Archívum II.: [link]
Archívum III.: [link]
Archívum IV.: [link]
Archívum V.: [link]
Archívum VI.: [link]
Archívum VII.: [link]
Archívum VIII.: [link]
Archívum IX.: [link]''A masszív offolás elkerülése érdekében szeretném felhívni a figyelmet a következő kapcsolódó témákra is, remélem mindenki megtalálja köztük a kedvére valót:
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja: [link]
- Lóerők harca – autós topik: [link]
- Autóápolás, karbantartás, fényezés: [link]
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat: [link]
- Benzinárak – mennyi bőrt lehet lehúzni egy emberről: [link]
- Alternatív üzemanyagok: [link]''
- Autó technika : [link][ Módosította: 7 ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest