- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
Lokids
addikt
válasz H.Ezredes #65 üzenetére
Nem tudom még. iX-eket néztem összkerékkel, azok sem rosszak. De valami olyan kéne ami kaphat rendszámot, hogy ne tréleren keljen vinni a célig.
De jah drága ez a sport. Még ha csak amatőrként szeretnék is indulni valahol, rengeteg pénz, amit egy kis élvezetért kidobok a fenébe az ablakon.
Eddig utcára akrtam 1.8T leont venni, de az rohadtul nem adja vissza a feelinget. Közúton nem olyan jó nyomni neki, mert az mégtöbbe kerülhet ha fotóznak.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
dízelracer
senior tag
válasz H.Ezredes #71 üzenetére
Szerinted mindenki szarja a pénzt? Egy oszak vagy frt szezont lehúzni, hogy az összes versenyen indulsz még ha nem is töröd az autót akkor is legalább 200.000-250.000 forint. Ha fejre állsz sokkal több. Namost ez egy Swiftet összekalapálsz relatív kis pénzből. Egy E30-at vagy E36-ot akkor sem ha csak a bódé sérül. Ha esetleg kiütöd alóla a futóművet, hazavágod a motorját, ne adj isten elnézel egy féktávot és komolyabban összetöröd a kocsit lehet mélyen zsebbe nyúlni. És megvan rá az esélye, hogy eldobja a kocsit mert ilyen szempontból tapasztalatlan. egyébként csak, hogy tisztán lásd a dolgokat, egy 1.0 Swift-el is lehet pokoli gyorsan autózni ([link] [link]) ezért nyugodtan össze lehet hasonlítani a két autót. Egy Swift 1.3GTI simán pariban van egy 328i-vel. Szűkebb technikás pályán még gyorsabb is annál. Szlalomversenyen általában az fwd autók a leggyorsabbak, utána az awd-k következnek és csak a sor végén kullognak az rwd-k (bmw, lada stb...). Minél szűkebb és technikásabb egy pálya annál nagyobb hátrány a hátsókerék hajtás. Látványnak nem utolsó keresztbe hosszába menni csak semmi értelme nincs.
Egy reklám szlogen jut az eszembe minderről: "mit ér az erő ha nem uralod..."
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz H.Ezredes #78 üzenetére
Mivel amatőr rally autón gondolkodik mertem feltételezni, hogy indulni is akar amatőr zártpályás versenyeken nem csak a város széli földutakon akar vele dagonyázni a sárban. Mert abban van a kihívás és attól fejlődik a vezetési technikája nem attól, hogy az erdőszélen egy bukócső nélküli autóval kamikáze módjára játssza a nagyfiút a haverok előtt. Több kisebb versenyen is megfordultam még a kétezres évek elején. Kivétel nélkül mindenhol kötelező volt a bukósisak és az érvényes forgalmi engedély. Mindenki saját felelősségre állt rajthoz csakhogy ott állt a mentőautó ha ne adj isten történne valami. Az erdőben nincs mentő ha szétszaladnak a lovak.
"És képzeld el MI MENTÜNK e34 535-el és semmi nem volt bohóckodtunk elvoltunk bukócső se volt fölborult a verda belülről emelővel kinyomtuk és ???????? semmi nem volt....."
#84: Gratulálok. Raj vagy... Ha 200nál kaptok egy defektet ott haltok meg mindnyájan. Biztos ami biztos egy szervdonor kártyát szerezz be mihamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
senior tag
válasz H.Ezredes #86 üzenetére
Valóban jó dolog a defekt tűrő abroncs. Arra megfelel, hogy 60-80al elgurulj vele hazáig. Lehet vele relatív gyorsan is menni csak kanyarodni és nagyot fékezni ne kelljen mert akkor jön a váratlan felismerés, hogy ez bizony lóf@xt se tapad. Faterodnak egyszerűen hatalmas mákja volt és e mellé rendelkezik kellő vezetői rutinnal, hogy megoldjon egy ilyen vészhelyzetet. Nem kötekedésképpen mondom de neked ugyanez a videón látható szar minőségű forgalmas szűk úton ~230km/h-val defektet kapva nem sikerült volna. Húszas éveim elején pár éves jogsival kellő rutin nélkül én is azt hittem enyém a világ és engem semmi baj nem érhet mert jól vezetek. Egy francot, ez nem így működik.
-
Rick4
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz H.Ezredes #187 üzenetére
Nemtom de a valtot nyomatekvaltonak is szokas hivni azaz azert van tobb sebesseg benne, hogy a motor nyomatekabol csinaljon mas es mas kimeneti nyomatekokat a kerekre.
Na most akkor szoktak a szokasosoknal tobb sebesseges valtot csinalni, ha gyik motor es le kell attetelezni a valtot rovid fokozatokkal, hogy azert vhogy ez kompenzalva menjen is (lasd pl 1.1i 6speed Punto)De hogy egy 600Nm-s motoru kocsinak miafasznak kell 8 sebesseg, az arcolason kivul, na azt nem vagom.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Voca
csendes tag
válasz H.Ezredes #193 üzenetére
Személyeskedni nem akarok de szerintem vegyél vissza ebböl az arcbol.
Itt nem ez a szokas. Higgatan, ész érvekkel tessék alátámasztani!8gang egy reszt jól hangzik, másrészt a konkurenciaban is az tantartani kell lépést különben ügyfelektöl eshetnek el.
Furikaztunk mar ilyen Bmw csúcs ottomataval es tenyleg nagyon tuti.. Lesz@rom hogy csinaltak es hany 100kval dragabb egy 6sebessegesnél. :-D
Nem egy Vw tiptronic az biztos. ) -
Rick4
félisten
válasz H.Ezredes #193 üzenetére
Én is azt mondom, ha már neked lehetőséged van, nekik meg nem, legalább a nagy arcot tedd el, és meséld el, milyen fasza a kocsi, mindneki tudja, hogy a BMW jobb, de itt szerintem csak neked van viszonyítási alapod. Na erre talán még lehetne büszkének lenni. Van ismerősöm, aki 17 éves, 380 lovas Toyota Tundra-t meg Q7-est hajt, mert otthon ezek vannak, és mégsincsen nagy arca mellé, teljesen normális csóka. Lehet utánozni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #193 üzenetére
Van a családban egy E70 4.8i. Abból valahogy nem hiányzik nekem a 7-8. fokozat. Biztos én vagyok a hülye és rosszul érzem a dolgot. Mondjuk nem is én vezetem minden nap, de a gazdája sem panaszkodott még egy szót sem, hogy újabb modell kellene ZF váltóval.
De biztos mi láttuk rosszul a 4.8-as BMW világából. -
Qru
MODERÁTOR
válasz H.Ezredes #233 üzenetére
Nagyon baba! Tetszik! Ilyesmire gondoltam. Bár egy kicsit "félek" a hátsókerekes autóktól, mert azért nem vagyok olyan vérporfi és 120L-es skoda óta nem volt hátul hajtott járgány a hátsóm alatt...
Egyik haver vett egy Z3-at, elindulunk és tolt egy olyan piruettet az üllőin, hogy hirtelen 3 sávval arrébb voltunk irányban. Mondom ez laza... csak akkor kezdtem aggódni mikor közölte a srác, hogy nem direkt volt.mod:
megema + Xero: Pont ezt akartam kérdezni, hogy a Wankel motor menyire tartós?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000