- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
iscsu
tag
Én is nagyon reménykedek, hogy erről van szó. Most visszanéztem a videót, amit csináltam, és pirosban van az akksi. Bár nálam ott volt a vázban a fullra töltött gyári is, szóval érdekes, hogy magától nem vált át...
Mindenesetre ha ennyi, akkor én elfelejtettem az utángyártott akksikat egy életre. Majd veszek óccón gyárit.
@Sleek: Volt enyhe szél, és szállingózott a hó. Accuweather szerint talán -6-8 volt a RealFeel.
Szoktam hagyni mindkét irányba akklimatizálódni, a hátizsákból kb. fél-egy óra séta után került elő, szóval nagy különbség nem volt. Páralecsapódás meg inkább fordított irányban (hideg->meleg) jellemző. Ráadásul több oldalon szakadó esőben is tesztelték az E-M1-et gond nélkül (mondjuk én azt semmi pénzért nem csinálnám).Csak a gond van ezzel a sok villannyal, nálam meg a Prius kis akksija nem szereti a hideget, mostanában az dobott vagy kétszer hibakódot indításkor...
[ Szerkesztve ]