- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Aktív témák
-
proof88
addikt
-
Male
nagyúr
válasz
Kraptor #38857 üzenetére
Tudtommal az volt az utolsó / hivatalos verzió, hogy a kormányrúd tört el, mégpedig a hegesztésnél, ahol megtoldották neki.... de majd kijavít valaki, ha mégis más verzió volt végül.
proof88: Most nézem, Wikin ez a verzió van, amit te írsz, tehát hogy leért az autó alja.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Kraptor #38683 üzenetére
Hát valszeg ez lenne a nyertes. Ha csak valakinek nem 16 hengernél kezdődik a hangzás...
Nekem a szép szólamú motorok helyett inkább az igazi akciók adják a verseny savát. hogy lássuk akcióban is azt a Matrát - az utolsó előzést ne hagyjátok ki - szemenköpése a jelenlegi trendinek - így is lehet messze 40 év felett is előzni Monacoban!
-
rocket
nagyúr
válasz
Kraptor #30207 üzenetére
Amikor eloszor aktivalhattak a versenyzok tobb koron at semmit nem ert az elozesi zonaban megszerzett tobblet sebesseg, aztan hirtelen mintha szembol jottek volna ugy mentek el az eppen aktualis versenyzo mellett.
Hungaroringen kivancsi leszek, hol tudjak majd a 2. zonat kijelolni, olyan "hatekony" lehet nalunk a DRS a celegyenesben mint Monacoban.
En jobban orulnek neki akkor nyithatnak amikor akarjak, sokkal izgalmasabb lenne, de ugye ez a oreguras versenyzoknek nem kedvezne, es mint ezen a versenyen is lathato volt az o erdekeiket tartjak elsosorban szem elott.
-
venember83
nagyúr
válasz
Kraptor #30207 üzenetére
Inkább a mechanikai tapadást kellene előtérbe hozni, drasztikusan csökkenteni az aerot, plusz nem árt kicsit nagyobb teljesítmény, hogy nehezebben legyen kordában tartható a vas, úgy lényegesen több előzés lenne. De ez parttalan vita, vagy ezt az F1-et nézed, vagy nem nézel F1-et.
-
Integra
titán
válasz
Kraptor #22005 üzenetére
egyet nem szabad elfeledni, massa elengedte alonsot...
alonso ezért nem érdemelte meg volna alapból a vb-t.
vettel tökéletes futamot ment és egyet csinált: kitolta a redbull szemét, ahogy azt kell. beleharapott a kormányba és végig kente, ahogy kell. alonso semmit sem csinált pályán sem, és hiába a csapat hatalmas elbaltázása, én sem éreztem azt rajta, hogy letolja petrovot, biztonsági autózott, aztán remélt, az egész ferrari taktika erre épült, hogy hozzuk be vettel mögött. megszívták.nem csípem vettelt a necces helyzetekben való viselkedése miatt, de egyet elkell ismerni, ő foggal körömmel végigcsinálta és nem hagyta félúton veszni a dolgot, ha bele döglik is, akkor is mindent megtesz amit csak lehet, max második lesz. ez látszott rajta. ezért van az, hogy egy heidfeld soha nem lesz vb, ahogy a legtöbben sem, mert pont ez a pici kis plusz hiányzik belőlük. vettel-ben megvan.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kraptor #22005 üzenetére
Talán feltekerték. Csak akkor van a gáz, ha a 7. fokozat elfogy, és még úgy is távolodik Petrov. Mert itt az történt, Alonso szélárnyékban elért csúcssebessége 314km/h volt ha jól emléxem, Petrové meg 316km/h, szélárnyék nélkül. És ilyenkor hiába tekersz föl akármit is, 18000RPM fölé nem megy a fordulat, és nincs 8. fokozat sem. Na most, ez olyan különbséget sejtet, amivel az előzés lehetetlenné vált. Nézd csak meg Hamilton -t, aki híres arról, hogy óriásiakat tud előzni. A Meki végsebességben is elég gyors volt, Hamilton mégse tudott előzési pozícióba kerülni Kubicával szemben. Egyszerűen a Renaultok annyira gforsak voltak, hogy ma nem lehetett megelőzni őket.
Ráadásul egy jó F csatornával, és alacsonyabb hátsó szárnnyal még a motort sem kell feltekerni. -
mephi666
nagyúr
válasz
Kraptor #22005 üzenetére
ezen én is agyaltam, hogy az utolsó 5-10 körben ezt miért nem lépték meg? vagy már ennyire a maxon nyöszörgött a gép?
valahogy nekem speciel nem jött be a ferrari hangja... a mercihez/redbullhoz képest csak nyöszörgőtt-visított...
szerintem tiszteletreméltóbb lett volna úgy elbukni a vb-címet alonsonak, ha széthajtja a gépet, vagy belemegy valami vakmerő manőverbe és kiesik... legalább megpróbálta volna...
remélem jövőre ténylegesen fejlesztenek valamit a ferrarinál, mert hihetetlen, hogy ennyire nem mentek idén...
a kisebb csapatok pilótáit meg elismerem: kubica, petrov és még fél tucat sofőr simán beférne nagyobb csapathoz is...
-
proof88
addikt
válasz
Kraptor #17839 üzenetére
egyelőre itt van 1-2 stream az edzésről, jobbat nem tudok
katt vmelyik channel linkre!
-
kisza25
félisten
-
-
Xirtam
veterán
válasz
Kraptor #5610 üzenetére
Már mér lenne? Ferrari megmondta ők elengedik mivel mint BARÁT maradt ott a Ferrarinál és néhágy utcai autó tervezésénél és tesztelésén kivül sok más dologban nem igen segített már MS! Semilyen balhé nincs a Ferrarinál kár ezen spekulálni! Nem döl össze ott a világ, ha nincs ott MS!
(#5614) Oliverda Versenyezni versenyzet, sőt autóban is ült!
-
decibel
aktív tag
válasz
Kraptor #5610 üzenetére
Ha nem sikerül összerakni egy versenyképes kocsit, biztos, hogy halálba fogják savazni. Dehát tudatában volt ennek a lehetőségével amikor elvállalta. Tényleg nem érdekli már mit gondolnak róla, csak veszettül menni akar akkor is ha elkenik a száját, látszik a fején. Az összes interjú alatt vigyorgott mint a vadalma. Nem bír ez egyhelyben ülni, csak ha közben 200-al cikázhat.
Az meg érthető, hogy elment a Ferkától, nem tudtak neki helyet biztosítani. A lojalitásnak is van határa, mégis csak autósportról beszélünk, nem honvédelemről.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Kraptor #5610 üzenetére
Akkor egy kis történelem.
-
CptMisi
őstag
válasz
Kraptor #1511 üzenetére
hm...téged rávennének, hogy törd össze a kocsid, aztán az ilyen esetekért felelősségre vonnának, majd kirúgnának (mert pl. ez is közrejátszott)....ha jól olvastam, volt ahol azt írták, hogy eltiltották a versenyzéstől(F1), az meg, hogy ratyi....nem az alapján vesznek fel versenyzőt, ha jól megy senkit se érdekel, ha szarul, akkor még az is baj lenne
Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Austin F.: MOD Android: Appok teljes képernyőn – immerzív mód
- Reklámblokkolók topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- OpenWRT topic
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest