Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #18552 üzenetére
Már el sem jutna el a közútig mert Webbo már a startnál kiütné.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #18552 üzenetére
Walker Ranger elintézi egy pörgő-forgó rugással?
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #18547 üzenetére
Tudtommal idén még nem ütközött, ellenben Webber többször is felöklelte ellenfeleit...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #18544 üzenetére
Kivételesen nem Webbo-ról van szó
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #18539 üzenetére
Jövőre ő lesz a legjobb!
-
P00By
nagyúr
válasz
Nowhereman #18539 üzenetére
De jövőre odacsap mindenkinek!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Nowhereman #18412 üzenetére
Kar sirni ezert, mert nem a fal fele megy szemben 300-l.
-
Sanya595
senior tag
válasz
Nowhereman #18412 üzenetére
Sok mindenkire emlékezünk,de Bariróll nekem mindig ez ugrik be egyböl.
-
dudika10
veterán
válasz
Nowhereman #18389 üzenetére
Amikor téged szapul a fél világ akkor mit mondanál a kamerába?
a. "Bocsánat."
Ebben az esetben azt mondják, hogy legalább bocsánatot kértél és kisebb port kavarsz.b. "Márpedig akkor sincs igaza azoknak akik szapulnak."
Na ebben az esetben vajon mi történne? Még 3 év múlva is ezt hallgatnád.Én is bocsánatot kértem volna a helyében még akkor is ha nem értettem volna egyet a dologgal.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Nowhereman #18389 üzenetére
Kb ezert: "Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az Õ szintjükre, és legyõznek a rutinukkal."
-
dudika10
veterán
válasz
Nowhereman #18378 üzenetére
Amikor a hátsó S. hátsó tengelye és B. első tengelye egy vonalban voltak akkor már bőven nem volt hely a pályán. A pályán folyik a verseny, a fehér vonalon kívül nem a pálya van. Nézd meg úgy az előzést, hogy mondjuk homokágyat képzelsz a pályán kívülre nem betont. Na hol van akkor elég hely?
S. nem rántotta rá a kormányt, persze, szorította kifele, mert védte a pozícióját, versenyző, ez a feladata.Na de én ezt már leírtam vagy ötször itt, abba is hagyom a folyamatos szájtépést, aki nem nyitott a kérdésben hanem köpködi S.-t vagy imádja B.-t azt úgy se fogom tudni meggyőzni, ugyan úgy ahogy engem se lehet csak úgy meggyőzni. Nekem kell hozzá egy szabály meg egy kép vagy videó amin rajta van, hogy S. szabálytalanul járt el miközben a pozícióját védte. Senki nem mutatott még semmi ilyet, ezért olyan érzésem van, hogy divatból szapulják itt (és máshol) egyesek S.-t és ezt igazságtalannak tartom, hiszen elég sok mindent letett már az asztalra úgy gondolom. Most nem megy neki, és?
-
válasz
Nowhereman #18181 üzenetére
"Nos többször előfordult, hogy a nyalókás(és lámpás) tömlővel a tankon engedte el a versenyzőt, de legtöbbször a pilóta kapcsolt és néhány méteren belül megállt"
Nagyon nem mindegy, hogy lámpa van tankolásnál vagy nyalókás ember. Én ebből olyan verziót láttam, hogy a nyalókásember kiengedi az autót, majd visszateszi a nyalókát+csapattagok integetnek elöl mert látják, hogy mégsem lesz jó a dolog.
Lámpás verzióban nem emlékszem ilyenre. De ha mondod mikor volt megnézem/berakom ide.
-
ronaldo
őstag
válasz
Nowhereman #18142 üzenetére
2008-ra gondolsz massánál. Ugyanebben az évben egyébként pont Kubica nyerte a házi versenyt, de mindegy. Heidfeldnél egyszerűen mindig lehetett érezni, hogy benne nincs több, mint egy esetleg szerencsés alakulású évben egy elég versenyképes autóval az évvégi 4. hely. Azt se felejtsük el, hogy neki németként mennyivel könnyebb volt minden, mint Kubicának. Sokkal több tapasztalata is volt, ezt se hagyjuk figyelmen kívül.
Vettel már több port kavart, mint Heidfeld egész pályafutása során. Pedig tavalyt nem tekintve az RB sem volt a mezőny legjobbja. Egyre versenyképesebb volt, de a semmiből tudott Vettel egy monzai esős versenyt*, aztán ezt megismételte, amihez még csak hasonló dolgot se tudott produkálni Heidfeld egész pályafutása során.
*ugye azt még a Torro Rosso színeiben, kicsit megkavart ez a sok bikás autó
-
válasz
Nowhereman #18143 üzenetére
Igen, ebben a mezőnyben mindenki fejből vágja a szabálykönyvet és menet közben azt tökéletesen is alkalmazza.
Lásd Ross Brawn vs. versenyfelügyelők, vs. módosított szabályok
Lásd Alonso meg a teljes Ferrari csapat stb.
Lásd a verseny után a kétértelmű szabályokon órákat vitázó egykori F1 versenyzők és szakértők. -
válasz
Nowhereman #18142 üzenetére
Igen, ő ha zöld jelzést kap a csapattól a boxban akkor nem indul el, hanem még belenéz a visszapillantóba amiben nem látja ugyan, de a hátsó szemeivel ellenőrzi, hogy elkészültek-e már a tankolással, ezután még gyorsan megnézi, hogy megvan mind a négy kerék és csak ezután indul el.
Ja és ha egy rivális csapat éppen egy tök mindennapos dolgot csinál, azaz utasítja a versenyzőjét, hogy szándékosan ütközzön a pályán, akkor ő úgy helyezkedett volna, hogy ne őt szivassa meg a SC.
-
ronaldo
őstag
válasz
Nowhereman #18121 üzenetére
Szerinted a Vettel bünti lassúsága miatt kivágják a hisztit a Ferrari-vezérek?
Nem hinném, csak gondoltam felütöm a fórumban, hogy ez azért elég szembetűnő volt számomra. A szerencse, meg a "szerencse" nagyon nem zárta a Ferrarit (főleg Alonsot) mostanság a szívébe. Ott volt Kanadai nagydíj, ahol valószínű a győzelme ment el azon, hogy kétszer rossz helyzetben jött a lekörözés - ahol ugye mindig az kerülhet csak hátrányba, aki elől megy..., aztán Valenciát nem minősíteném, az duplalol, és inkább a "szerencse kategória", Silverstone sem a lottógyőztes forma jegyében telt, Hockenheim már jól zárult számára, de ha Vettel nem azzal van elfoglalva, hogy májkrémet csináljon belőle a palánkon, akkor sima elsőnek fordul, ehhez képest mehetett a színjáték a végén. Év elejéről meg ugye az ominózus Ausztrál futam, ahol Alonso csak a fejhallgatós hülyéknek köszönhette, hogy a végén csodaszámba ment a 4. helye is.
Egyébként a vörös szemüveg mögött én elképzeltem így utólag mára egy jó forgatókönyvet. Vettel pont nem tud befordulni már kerékcserére az SC bejövetelekor, akkor nyilván Webber bemegy, hisz szabad az út, így szépen bejön Alonso első helyre, Webbert tartja a futam végéig, Vettel meg nagyon ráb@szik.
#18130: az nem érdekes, hogy nem nagyon esett ki, kubica mégis jobban állt a pontversenyben? Számomra Heidfeld nem volt egy túlságosan nagy versenyző. Semmi plusz nem volt benn a többiekhez képest. A Saubernél még ígéretként indult, ahogy anno a BMW-nél Button, de kb. ugyanoda jutottak mindketten. Az angol bemákolt egy vb-t, Heidfeld ennek a közelébe se került.
-
ronaldo
őstag
válasz
Nowhereman #18115 üzenetére
Akkor menjen le mans-ba, meg a többi megbízhatósági versenyre
Buttonnak is inkább ott kéne indulnia, mert amúgy iszonyú lassú versenyző. A legtöbbszöri célbaérés meg 50%-ban legalább a szerencse műve. Technikai sportban, főleg a formula 1-ben gyakoriak a műszaki hibák. Az tisztán a szerencse műve, hogy nem volt fékproblémája, váltó vagy egyéb gondja - mert hiába használja kíméletesen [biztos ezért volt olyan bitang lassú], anyaghiba vagy bármilyen meghibásodás rajta túlmutató tényező...
-
ronaldo
őstag
válasz
Nowhereman #18112 üzenetére
Webbert a taktikája kényszerítette erre. Valószínűleg ha incidens nélkül folyik a verseny, akkor nem a gumikat figyelték volna a csapatok, hanem egymást. Addig mentek volna el mindenképp, ami után a közepes keverék 1000%, hogy kibírják a végéig, tehát 40-45 kör. Webbernél meg a kényszer hozta ki, hogy kiderüljön mit bír ez a keverék. Ennek alapján a közepessel valószínűleg majdnem a 70 kört is teljesíthették volna.
mod: az viszont lol, hogy mennyi idő kellett mire vettelt megbüntették. Később mutatták videón, hogy a SC kivezető köre elején már a célegyenesben is 150m-re volt Webbertől. Szó sincs itt arról, hogy a legvégén a célegyenes előtti kanyarban csúszott volna meg. Egész végig 150-200m-re követte Webbert. Ennek fényében viszont érthetetlen, hogy SC bejövetel után 4 kör volt mire kiírták, hogy vizsgálat alatt, utána még 3 kör volt mire meghozták a döntést, ami után ugye még mehetett 3 kört. Ez csak azért érdekes, mert ha nem tökölnek ennyit, Massa a 3.
[főleg Schumi esete után érdekes, amikor fél kör elég volt, hogy kiírják, vizsgálódnak. Pedig az SC-s eset se volt kevésbé egyértelmű]
-
Integra
titán
válasz
Nowhereman #18108 üzenetére
pontosan. rettenetesen elszállt, de majd kap még pár nagy pofont az élettől.
-
ronaldo
őstag
válasz
Nowhereman #18108 üzenetére
Értem az okfejtésed, de már régebben is valaki által előkerült Heidfeld neve, de neee
Az a gyerek egy örök vesztes. A BMW-nél akárki volt a csapattársa, bárki mögött háttérbe tudott szorulni. Szvsz fejben pont hogy ugyanolyan gyík, mint vettel. Ha nem nagyobb...
-
ronaldo
őstag
válasz
Nowhereman #18057 üzenetére
most már tudjuk, Webbo Lonzi mögött tízegynéhány kör alatt kb. 1 környit használt el az abroncsokból....
Ez mind spekuláció, ki tudja ha nem jön az SC, akkor mennyi ideig maradnak kint a csapatok. Nem kizárt, hogy akkor is legalább a 30. körig.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #17952 üzenetére
Versenyen nem a költségvetés számít, hanem az autó teljesítménye. Ezért hívják versenynek és nem gazdasági kimutatásnak.
(Lásd ott a Toyota, a 400 milliójukkal sokra mentek...)
Egy olyan autóban ülnek Nico-val, amit szinte alig tudtak fejleszteni. Ezt az évet beáldozták tavaly...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Nowhereman #17646 üzenetére
Kitennek a tablat a celegynesben, hogy Felipe brake or u r fired
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #17071 üzenetére
Jaja! Egyértelmű. Vettel lehet a jövő, de nem tuti. Volt már itt olyan versenyző, aki ha mehetett az élen gyorsabb volt szinte mindenkinél. De a kásában nem tudott előre menni.
De Kamui Kobayashi a jövő pilótája! Alig várom, hogy komolyabb autót kapjon!
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #17044 üzenetére
Aztán Webber megy Massa helyére, vagy hova?
Amúgy, ha egy csapat nem akarja, hogy egy pilótája nyerjen, akkor el tudják intézni... Egy pár rossz beállítás, néhány plusz tized a boxban, és az egész mezőny elmegy neki.
Akár mennyire is hányok ettől a szitutól, egyre inkább kiváncsi vagyok a végére.
Én -mint sokan mások- Webber pártját fogom. Már csak azért is, mert 34 éves. Neki már túl sok sansza nem lesz a VB-címre, míg a 23 éves Vettel előtt "ott az egész élet"...
-
puttputt
őstag
válasz
Nowhereman #17031 üzenetére
Volt ott bulvár is jócskán. Frentzen-Corinna-M. Schumacher.
Szinte már várta az ember, hogy összetalálkozzanak a pályán.
Mert F. sem volt egy utolsó pilóta. Pedig nagyon lenézték.
Habár állítólag nem volt köztük személyes ellentét... a sajtó szerint...Nagyon szép emlék Hill Arrows-os szereplése is, szintén a Magyar Nagydíjon.
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #16976 üzenetére
igen, az
úgy általánosságban értem a 2009-es autókat a 2008-asokhoz képest ... és most a szárnyakra gondolok főleg, az már más kérdés, hogy a diffúzor mit tud amikor ilyen meg olyan trükkel meghajtják... az első szárny tiszta levegőt kap, és egy átlagos értékre lennék kíváncsi... 2008-ban 25%, 2009-ben hány % ... a hátsó szárnynál is... persze ott már koszos a levegő ... -
válasz
Nowhereman #16912 üzenetére
A büntetést Alonso a safety car behívása előtt megkapta, de a Ferrari ezt nem közölte vele csak a safety car fázis alatt, persze nem tudhatták előre, hogy SC lesz.
Luca Colajanni is elmondta a Ferraritól, hogy nem kaptak volna boxutca áthajtásos büntetést, de mire megbeszélték a versenybírókkal a pozició visszaadását Kubicának, addigra ő kiesett, így a versenybíróság már nem dönthetett, hanem kirótta a drive through büntetést.
-
aesir
veterán
válasz
Nowhereman #16912 üzenetére
Itt az a baj, hogy nem önszántából vágta le a kanyart, hanem Kubica leszorította. Ez van, Alonso is elfogadta a büntetést mivel mást nem tehet. Webbert hagyjuk, nem ide tartozik, meg Schumit is visszatolták.
Mindössze arra gondoltam rávilágítani, hogy a falas megközelítése a dolgoknak egyáltalán nem annyira egyértelmű mint Wéber gondolja. Van egy másik olvasata is és úgy viszont homlokegyenest ellenkező a történet. Tehát a "mi lett volna ha ott fal van" egyáltalán nem célravezető.
Alonsot nem féltem, még akkor is fogja neki nyomni ha nincs esélye sem, de egy ilyen eklektikus VB-n még maradt esélye. Persze csak akkor ha a stewardok is úgy gondolják, valamint ha hamilton nem szerez behozhatatlan előnyt szándékos szabálytalanságokból. -
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #16912 üzenetére
Az egy másik év volt, amikor szigorúbban büntettek. Szerintem azt el lehet mondani, hogy idén elnézőbbek a bírák. Csak nem mindenkivel.
Az elmúlt futamok után meg sok ember összeesett volna idegileg, ez alól úgy néz ki Alonso sem kivétel. Egyébként a vb-ből már kiszállt, ez teljesen egyértelmű. Ha nem nézzük a büntiket, a szívásokat lehet még ott lenne magasan az esélyesek között, de a csapat sokat bénázik és Alonso sem az igazi idén. Bár Massához képest meg szárnyal aki Kimit is lenyomta, de hát csak volt egy nagy balesete, fene tudja ki hol helyezkedik el idén saját maga tudásához képest.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #16748 üzenetére
Bmeg!
Már csakazért is Webbernek drukkolok.
-
rocket
nagyúr
válasz
Nowhereman #16748 üzenetére
Szanalmas az egesz amit a Red-Bull muvel.
-
P00By
nagyúr
válasz
Nowhereman #16748 üzenetére
Először csak Vettelnek tetszett a Red Bull új szárnya
Akó most mi van?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #16748 üzenetére
"Vettel azonban úgy vélte, nem feltétlenül a szárny jóvoltából győzte le Webbert."
0.143 másodperc volt közöttük a Q3-ban. Vettel a régit vitte volna, Webber az újat, vagyis ha 0,072 másodpercet hoz körönként a szárny, akkor Webberé a 1. rajtkocka.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #16748 üzenetére
faxom már minek kell ilyeneket csinálni??! ...t'köm ki van ilyenkor, ha egyszer Webber-é akkor használja Webber.
ehhh.. -
VD
őstag
válasz
Nowhereman #16714 üzenetére
És ez által meghalna az F1 utánpótlása...
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #16631 üzenetére
Hát azért én úgy látom, hogy Barika nagyon szépen teljesített, és talán ha nem is az élmezőnybe, de Q3-ba helye van a Williamsnek. Hülkenberg is villanthatna már valamit. Egy pontot sikerült neki összehozni, amíg Barika 19-et szerzett már.
Amúgy Barika szimpatikussá avandzsált elő nálam is.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #16604 üzenetére
Élőben nem láttam, mert voltam 3,5 éves.
De kazin 2003-ig megvan rengeteg F1-es futam, sajnos a 89-95-ös időszak elég hiányos, de rajta vagyok, hogy pótoljam. Szabadidőmben szoktam digitalizálgatni ezeket, nekem szép emlékek.
Itt van a Suzukai eset, nálam ez kivezetés, ügyesen csinálta, de a szándék itt is egyértelmű volt.
Senna példáját azért mondtam, mert mindenki mindig mondja, hogy a nagy Senna... Hát, ő se volt szent, és véleményem szerint ez volt az eddigi legsportszerűtlenebb húzás az F1-ben. Sokan jönnek a Schumacher-Hill ütközéssel, pedig az Hill bénasága miatt történt meg. Schumacher Villeneuve meg nem játszik, mert vesztesen jött ki az ütközésből, és meg is büntették keményen.Motion_Blur: Uh, ez nem volt gyenge. Azért ott volt a Mester, hiába, vérében van. És lett volna egy kiváló eredmény, ha Brawn-ék nem tolják el neki. Mert Kobayashinál gyorsabb volt. Respect.
-
Qorthral
őstag
válasz
Nowhereman #16547 üzenetére
"Azon már lehetne, hogy a mélyen tisztelt birák mit tököltek a kiszabással"
Az előző előtti hszemben ezt is megemlítettem, de látom, rövid a memóriád
Egyébként pedig engedtessék meg nekem, hogy agyaljak a történteken, ha nem tetszik, nem kell elolvasnodA safety car nem látványosság és nem az a lényeg, hogy maximálisan fair legyen. Az orvosi autóval együtt megy, amint mehet. Gondolom ha Webber súlyosan megsérül, de későn érkezik az orvosi segítség, mert az SCvel együtt Vettelt várták a boxkijáratnál, akkor Te is szidnád a szervezőket, mint a bokrot, nem? Ergo az SC szempontjából tökmindegy a verseny, a lényeg, hogy minden rendben legyen és ne történjen nagyobb baj. A versenyzők épsége sokkal fontosabb, mint pár nyomorék pont ide-oda.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #16508 üzenetére
Ez oké, de amúgy is látszott, hogy mennyivel gyorsabb. Mi értelme volt arra a 2 méterre még bebújni mögé?
-
MaTTeS
senior tag
válasz
Nowhereman #16508 üzenetére
Nincs rajtautomatika
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #16435 üzenetére
Az SC szabály mindig is ilyen volt, van aki jó helyen volt, az nyert vele, aki nem, az veszített. Nem a szabállyal van a gond. Persze, hogy nem tetszik nekik, hogy hamilton a szabálytalanságával visszajutott a 2. helyre, mikor a 10.- helyen kellett volna haladnia az SC mögött. A pontversenyben a mclaren is az ellenfelük, nem csak a RedBull.
Szerintem pedig ott végzett volna. Annyira nem lehet előzni, esélytelen, hogy elmegy ott. Alonso sem tudott előzni, és a mclaren sem volt gyorsabb. Az elején Alonso gyorsabb volt, mint hamilton.
-
válasz
Nowhereman #16172 üzenetére
Csinálják úgy mint MS-el, utolsó körben kerékcsere és guruljon át a célvonalon a boxban.
+/- 1 vita már úgy sem számít majd ezen a futamon.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #15329 üzenetére
Webbo nem egy igazi rajtgép Ebben igazad van.
Abban én viszont nem vagyok biztos,hogy nem hüznak meg valami mocskos dolgot.
Webbernek viszont egy aláírt szerződéssel viszont már-már nem számít, hogyha kissé pofátlan és nem engedi el csapatutasításra. -
1hijjanhusz
senior tag
válasz
Nowhereman #15329 üzenetére
Webbernek előny, hogy Hamilton és Vettel a poros részről indúl.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #15123 üzenetére
Mindig vannak egyenlőbbek....
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #15065 üzenetére
Az üzlet, az üzlet. Üzletben pedig nincs se FairPlay, se barátság. Ott profit van.
Lásd.például, hogy meghatotta nVidia bevételeit az átnevezősdi okozta botrány...
-
joergie
őstag
válasz
Nowhereman #15018 üzenetére
Ezért nem írok ebbe a topikba
Írok valamit, és mindenki azért kezd el támadni, mert nekem nem szimpi Webber. Zseniálisak vagytok. Úgy bélyegeztek meg, mintha én egy rohadt szemétláda lennék, mert más a véleményem.BMW már olyan oldalról fogta meg a dolgot, ami mondanivalóba vág. Ilyen esetben mindenki kivétel nélkül kimegy az ideális ívre, hogy jó pozícióban legyen fékezéskor, másrészt utána láttuk, hogy Button kívülről majdnem körbeautózta Hamiltont, de minimum mellette maradt, nem kétlem hogy ezt Webber is tudta, tehát az, hogy 2/3ad autóval Vettel előrébb volt, nem jelenti azt, hogy megelőzte, pontosan annyit jelent, hogy előrébb van. Nem hiszem, hogy az a körönként 1 tized elég arra, hogy 7-8km/h-s sebességkülönbség létrejöjjön. Ha ez egy kódolt csapatutasítás lett volna, akkor tudta volna Webber, és nem tart be Vettelnek. Mást mondok. Ezzel nem csak az én szívembe nem lopta be magát, de a Hornerébe se. Nem csodálkoznék, ha kiállna mögüle a csapat.
Arra, hogy " nem azt csinálja amit a többiek", azt mondom: amikor iszonyúgyors reakciókat kell tenni adott esetben, és ő úgy gondolja, hogy van ideje mérlegelni, akkor azt mondom, hogy igenis baj, ha nem csinálja azt, amit minden más pilóta megtesz. Arról van szó, hogy Webber nem képes azt elfogadni, ha valaki megelőzi. És erre nem csak ez az eset bizonyíték. Csak ezt fel lehet fogni másik oldalról, de van olyan, ahol nem lehet, és azt nem lehet így megmagyarázni.
-
sekli
addikt
válasz
Nowhereman #15018 üzenetére
.
-
sekli
addikt
válasz
Nowhereman #15018 üzenetére
valóban nem jellemző...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #15002 üzenetére
Pár futammal ezelőtt sikerült beragadnia mögé...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #14975 üzenetére
Agree. Árulás szaga leng a levegőben...
Mindazonáltal hülyeség lenne nost Webbert kiherélni. 34 éves, nagy a teljesítési vágy, és az elmúlt két győzelem csak tovább fűtötte a lelkesedését. Vettelben még van +10 év. Nem kéne erőltetni, hagyni kell fejlődni.
És ahogy mondtam... Hamilton is ment már bele ennél agresszívabb/kockázatosabb előzésekbe is, mégsse csapta az autóját a másiknak.
Szerintem ha megnézik a képeket, egyértelműen én voltam a belső íven. Mentem a belső oldalon, előrébb is voltam, aztán már csak arra figyeltem, hogy idejében fékezzek. (Vettel)
Szerintem meg amíg nincs mögötte az ellenfél, rá is kell figyelni. Ennyi.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Nowhereman #14975 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #14963 üzenetére
"Remek volt látni. Olyan volt, mintha egy akciófilmet HD-ben vagy 3D-ben néztem volna. Fantasztikus volt. A legjobb rálátásom volt!"
-
wildrain
addikt
válasz
Nowhereman #14920 üzenetére
Ausziban tejet adnak el Webbo arcával.
... és hangjával.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #14913 üzenetére
Jobb lenne, ha mindenkinek ugyanannyi benzinből kéne megcsinálnia minden futamot. 220L és old meg!
-
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #14819 üzenetére
Én nem láttam, hol ránt rá webberre vettel. Én olyat láttam, hogy jobbra kezd húzódni (palikosan "vállal szorítja"->nem rántja).
"ott volt a fél egyenes" mi ugyanarról beszélünk? 150es tábla környékén ütköztek, 100as táblánál már féktáv van. -
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #14803 üzenetére
Milyen hülyeség ez, hogy kívülről előzzön? Ott ennyi esélye nem lett volna. Egyébként ha Megnézed a videót, jobbra indul el, Webber is, és erre behúzódik balra.
-
D@ni88
addikt
válasz
Nowhereman #14465 üzenetére
Alonso beismerte hogy szar volt.
[link] -
legiaap
félisten
válasz
Nowhereman #14423 üzenetére
Remélem is, mert így kicsit unalmas
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #14423 üzenetére
Igen, vicces, hogy korábban esélytelen volt, meg öreg, meg mittomén'
Most pedig valahogy vezeti a VB pontversenyt és nyer. De biztos csak mákja van -
P00By
nagyúr
válasz
Nowhereman #14052 üzenetére
Ez így van. De úgy gondolom ő most nem teljesíteni ilyen jól. Ha az utóbbi két évet nézem, semmiképpen.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #13449 üzenetére
Remélem Schumi előbbre kerül. Mondjuk 4-5 hely valamelyike!
Egy jó rajttal még változhatnak a dolgok. Izgi lesz.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #13446 üzenetére
Számolgattam az időmérő után, ha ugyanebben a sorrendben beérnek, akkor:
Webber 78
Vettel 75
Button 74
Alonso 67
Kubica 62
Massa 61
Hamilton 59
Rosberg 58
Schum. 28 -
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #13446 üzenetére
Remélem végig tudja vinni a futamot és jó eredménnyel az évet is, megmutatva az őt lebecsülőknek
.
Bár én azért számítok káoszra és balesetekre. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #13442 üzenetére
Érdekes, mert nagyon odavoltak a kerek-cserés teljesítményükkel. Nem elég, hogy rengeteg a hiba, az idő sem a legjobb. A Ferrari és a Mercedes szokott a leggyorsabban kereket cserélni, legalábbis amikor kiírják az időket, ők szoktak elől lenni 3,8-4sec-el.
A GP2-t elnézve, remélem esni fog, mert amúgy csak a vonatozás fog menni 78 körön keresztül.
-
madstunt
addikt
válasz
Nowhereman #13442 üzenetére
eső nem lesz max valami csöpörgés amit még a slick is megeszik
-
barnam_
nagyúr
válasz
Nowhereman #13178 üzenetére
Nem tudom mivel ütitek magatokat, de adhatnátok belőle, hogy felejtsem a nőügyeimet.
Hogy jön ez ide?2 éve volt az utolsó esős futam...
Én is azt írtam. -
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #13097 üzenetére
igazából rendkívül élvezetes pálya, a 2 hosszú egyenesnek kéne hosszabbnak lennie és akkor több esély lenne...
madstunt, darál0w: sztem nem lesz gond a gumikkal... már év elején láttuk, hogy túlságosan tartósak a lágyabb gumik is.
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #12893 üzenetére
A kékre mázolt Allianz reklám szervízúton nem lehet szerelő, viszont az autó mehet rajta. Lewis nem ütött el senkit, a csavarkulcsokat is egyértelműen figyelhette, a szerelők meg nagyobbak, mint egy csavarkulcs, de ott se lehettek volna előtte.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #12753 üzenetére
+ hány körön keresztül tartja fel Massa Alonsot?
-
Vistaboy
veterán
válasz
Nowhereman #12663 üzenetére
Nem is gondoltam rá, igazad van, sorry. Töröltetem.
-
Vistaboy
veterán
válasz
Nowhereman #12660 üzenetére
Tényleg jobb futamok voltak akkor. Emlékszem - bár már arra nem, hogy melyik versenyen volt ez
- amikor Alain Prost-nak a célegyenesben fogyott ki az üzemanyag az autójából, és gyalog akarta áttolni a célvonalon. Azt is szívesen megnézném újra.
Közben megnéztem, tényleg jó kis verseny volt, le a kalappal Mansell előtt, 11. helyről 2. lett.
Dózi: Nekem is jöhet a PÜ, ha megvan a futam.
[ Módosította: ollie ]
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #12589 üzenetére
Jó, ezt ne erőltesd inkább szerintem.
Mondjuk aki szerint Hamilton volt a hibás azért mert vakWebber hátulról beletolta a kavicságyba attól nem is lehet túl sokat várni.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #12578 üzenetére
Na majd ha már egy kicsit jobban fog menni a matek akkor fuss neki újra.
-
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #12578 üzenetére
mondom, hogy nem néztem meg a videot
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #12553 üzenetére
Nem soroltam semmit mert nem volt mit sorolni.
Az amnézia az nem nálam lépett fel szerintem.
Az A5 hol írt konkrétan ilyet?
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #12552 üzenetére
Láthattad, amikor Hamival akcióztak, hogy tud az öreg. Csak ezt nem tudja egy versenyen át, mert elkopik a gumi.....satöbbi. Ez pedig az autó hibája is lehet.
Remélem visszahozzák a tankolást. És nem kell tevéket gyártani autó helyett.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #12549 üzenetére
"közhiedelemmel ellentében nem kizárólag Webber követ el disznóságokat a pályán, hanem az agyonsztároltak is, csak őket nem büntetik..."
Mert Webber-t hányszor büntették?
"Nem gyűlölöm én Lajoskát, de el ne találja valaki, hogy bemagyarázza nekem azt a gyengeelméjűséget..."
Itt csak egy valaki próbált meg gyengeelméjűséget bemagyarázni, mégpedig azt hogy tulajdonképen Hamilton hibája volt az amiért Webber nekicsúszott Ausztráliban.
-
Viktor77
titán
válasz
Nowhereman #12525 üzenetére
Húú, hát én kifejezetten nem szeretem Hamiltont, de hogy ezt hozd ki végkövetkeztetésnek, ahhoz is kell egy bizonyosfajta látásmód. Nem semmi...
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #12529 üzenetére
Igen, egyértelmű hogy ő volta hibás mert nem fordult még szűkebben és lehetőleg úgy hogy menjen neki Alonso-nak...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #12525 üzenetére
Hamilton-t támadta Vettel, Webber meg senkitől nem zavartatva (csak magától) döntött úgy hogy ő most későn fékez, ennek következtében letört az első szárnya..kiesett a kavicságyba, Hamilton-t meg kiforgatta.
..lehetsz ennél még kukacosabb, csak én már ezen a szinten sem vitázom tovább, mert sztem, mint írtam, messze nem uaz a kategória a kettő. -
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #12501 üzenetére
Na ezt a P.S.-t nem kellett volna, mert ezt te sem mondod komolyan, Webber úgy ment bele Hamilton-ba hogy letört a hátsó szárnya, Hamilton meg majd teljes fordulatot forgott a sóderágyig.
Messze nem uaz a kategória, nem is értem hogy gondoltad. -
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #12503 üzenetére
Nem az erős csapattárs miatt vonult vissza. Csak gondolj bele az akkori formájára, brutálisan ment, lásd utolsó Brazil nagydíj. Neki nem volt kitől félnie.
Egyébként most ha másodhegedűs lenne, nem dőlne össze a világ. 3 évre lett leszerződtetve. És a kocsi fejlesztésében is sokat tud segíteni, talán a mezőnyben a legjobb ezen a téren. Ő és Brawn összehoznak valamit.!Overdose!: Igen, csak a többiek már régen benne vannak a ritmusban, ő meg 3 évet kihagyott, és most kezdte. Nem kicsi hátránya van. Ráadásul a vezetési stílusa is ellenkezik a keskeny első abroncsokkal. De megoldja.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #12503 üzenetére
Kétlem, hogy Sumi megijedt volna valakitől, és ezért vonult vissza.
Sumit visszavonultatták szvsz.Fel fogja szívni magát. Sajna a merci most még nem ütőképes. Kell még egy kis idő a berázódásra is. Jönni fognak az eredmények.
Amit a Ferrari vezetők csinálnak, az kívülről szamárságnak tűnik. Leszerződnek egy jó Kimit, majd elengedik pár tíz millát adnak neki, mert jön Lonzi. Röpködnek a tízmillák.
Aztán amit a pit-be csinálnak az meg egyenesen vérlázító. -
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #12501 üzenetére
Dehogy fogja... Nem olyan fából faragták őt. Minél nagyobb a kihívás, annál erősebb lesz. Csak az autóval, és a gumikkal kellene kibékülnie. Neki ezek a keskeny első abroncsok elég szokatlanok, és ez az egyik problémája valszeg.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #12465 üzenetére
Én alapvetően jó felállásnak gondoltam és gondolom a Mercedes jelenlegi versenyzői összeállítását, Rosberg gyors, láttam, így érzem és tetszik ahogy versenyzik.
Ms viszont az autó fejlesztésében egy stabil mérce...lenne.
De amíg nem érzi magénak az autót és a gumikat, addig ez csökkent hatékonysággal működik.
Ezért féllábas most a Mercedes, ...és került talán fejlesztési hátrányba. Rosberg is fejlesztheti az autót, de mindenki MS iránymutatására vár, de az még formálódik, valszínűlegg versenyről versenyre jobb lesz.
Én nem is igen értem ezt a sarazást MS felé, teszttilalom van, minden élesben meg, és 3 esős-káosz futam volt...sztem elmehet a búsba az összes lehúzó 'szaklap'.
Lehet hogy csodát vártak, de ez nem az a helyzet.Nakajima nem egy Rosberg, de azért akkoriban a lehető legjobb választás volt Sato mellett...akit a Toyota nem nyomhatott.
Láttam jó versenyeit a GP2-ben.Heidfeld viszont élcsapatban is hozná (ha Kovalainen megtehette) a tudását, én is autóba ültetném, de szvsz Rosberg egyike azoknak a versenyzőknek akik jobbak Nick-nél.
-
Weetjoue
csendes tag
válasz
Nowhereman #12465 üzenetére
lucabadoeritis necrosis
Hasonlóan gondolom, de azért még várok két-három versenyt a véleményemmel, mert a cipész gondolom hogy az európai pályákon jobban fog teljesíteni, mert jobban ismeri őket, főleg hogy Európában alapból is szoktak borulni az erőviszonyok.
Heidfeldet meg nagyon sajnálom hogy csak tesztpilóta lett idén, szerintem nagyon is jó versenyző: stabil, megbízható és elég gyors is.
Nakacsicska meg egy nob japán akit a Toyota hozott be. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #12465 üzenetére
Ezen gondolkoztam én is. Lehet, hogy egy közepes csapat épít egy jó autót, de egyik pilótája sem hozza ki belőle, amit ki lehet, így a gyorsabb pilóta által elért eredményre fogják, hogy ennyit tud a kocsi.
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #12453 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #11176 üzenetére
Kár hogy ennek semmi köze sem volt a keréktárcsához.
Ellenben kíváncsian várom hogy Webbo hanyadik helyre fog visszacsúszni holnap a rajt után.
Hátha összehoz egy ilyen eszméletlen rajtot vagy ha esni fog akkor akár talán még egy ilyen is összejöhet neki. Viszont legalább amire Hamilton a közelébe ér már talán letudja a kötelező törésteszteket.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #11009 üzenetére
Jó...te meg állj ki az utca végébe aztán ha nem tudnék megállni majd fogj meg.
Mellesleg a problémát nem lehet szimulálni egy utcai autóval.
"Az istálló elemzése rávilágított, hogy Vettel bal első kereke, a kerékanya, a keréktőcsavar és a távtartótárcsa között a megszokottnál hajszálnyival nagyobb volt a különbség, és amikor a német a 24. körben nagy sebességgel ráhajtott a sikán menti rázókövekre, a kerékanya meglazult, a kerék pedig elcsúszott eredeti pozíciójából. Végül ez vezetett a kieséshez. "Ezen a területen ezredmilliméterekről van szó. Egyszerűen iszonyú hülyén jött össze ez a négy tényező" - mondta Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója az Auto Motor und Sportnak."
Szerintem ez elég világos.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #10992 üzenetére
Nyomta a féket de a bal első kerékre már semmi hatása sem volt. Így elég nehéz megállni.
-
D@ni88
addikt
válasz
Nowhereman #10992 üzenetére
ha féktávon megy el a dolog akkor nem sok esélye van...
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #10992 üzenetére
mondjuk arra én is kíváncsi lennék, hogy mennyit tágulnak - szűkülnek ott azok az alkatrészek, amik 1000 fok felett és alatt vannak, +/- 500 fokot változnak ...
szerk.: TESCO-Zsömle: de most nézd meg, itt egy intermediate, tisztára olyan, mint az én gumim! (kis túlzással persze
)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #10937 üzenetére
+ ha a végén nincsen a Webber/Hamilton féle homokozás, akkor Rosberg (akit végig elkerült a balszerencse) is csak 7. helyen ér be.. Red Bull, Ferrari, McLaren, Renault mögött csak 5. a Mercedes az erősorrendben, innen nehéz lesz csodát tenni. Bízni kell a többiek hibáiban, de ha 4-5 futamon keresztül nem jutnak előre akkor lehet építeni a jövő évi autót és átcsoportosítani az erőforrásokat. Remélem a kezdeti sikertelenség csak még jobban feltüzeli Schumit.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #10914 üzenetére
Ne is az időjárás döntsön!
Red Bull és Merci dobogót akarok. Meg FI és Renault-Lada pontszerzőket. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #10914 üzenetére
Hát, pedig a Maláj pályán nagy hőség és magas páratartalom a szokásos motorfőző kombó...
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #10874 üzenetére
Nem sokat tudok Ausztráliáról ilyen téren...
De nők jók ott is, nem?
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #10862 üzenetére
Nem, én húzni szoktam.
Meghúzni...
Aktív témák
Hirdetés
- XPS 9530 15.6" 3.5K OLED i9-13900H RTX 4070 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- RTX 4090, I9-14990 PC Eladó!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 8400F / RX 9060XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 3080 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Intel ES Core i5-3470 4-Core 3.2GHz LGA1155
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- Samsung Galaxy Xcover 6 Pro, 6/128 GB, Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest