- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Fotók, videók mobillal
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
Aktív témák
-
Predator2
addikt
valahol mintha olvastam volna h nagyon nem voltak biztosak a dolgukban az üzemanyag szintet illetően (bár a mai technika mellett ezt sem tudom hogy lehet)
megpróbálták nem jött be ez tény!Viszont az a rossz az egészben h megint ők a főmumusok, pedig szerintem ezt más csapat is meglépte volna.
-
MPowerPH
félisten
Persze... De ha az új pilóta is konstans gyenge eredményeket produkál, akkor az nem vet rá túl jó fényt.
mod: Én itt most olyan pilótákra gondoltam, akik jelenleg is aktívan versenyeznek. Sutil dolga értelem szerűen nehezebb lenne, egy fiatal, tapasztalatlan pilótáé pedig még gázosabb.
-
proof88
addikt
2-3 éve is pont úgy halt meg John Surtees fia hogy egy kerék fejbetalálta. Persze arra már nem emlékszem hogy oldalról jött-e vagy szemből, de az a spéci plexi az valóban jobb védelem, mondjuk abból a szempontból még "nyitott" marad a kocsi hogy a kerekek szabadon vannak, engem nem zavarna az se igazából.
-
PazsitZ
addikt
De azért úgy tűnik, hogy a "nincs ott zűrzavar, csak média hype az egész" vélemény megdőlni látszik.
De teljesen megértem azokat a csapattagokat is akik hazautaztak.
Helyenként molotov koktélok repkednek, az autóúton elszórtan égő járművek. Számomra nem egy idilli környezet.
Ha pont a te kocsidat találják el molotov koktéllal és téged rángatnak ki a kocsiból tök mindegy miért, nem hiszem, hogy örülnél.Egyébként szeretem ezt a pályát szóval összességében én itthon a tv előtt ülve örülök, hogy nem marad el...
(#46454) Xirtam: A massa nem látott semmit nyilatkozata miért mérvadóbb, mint a force india, sauber nyilatkozata?
Azon kívűl, hogy neked igazad van másnak nincs, meg hogy massa ferraris. -
werszomjas
addikt
válság van
am király ez a program, nem is tudtam hogy van ilyen, köszi
Ugy latom, a szabadedzéseket is mutatja, most számol visszafele
9 hrs, 45min mulva practice 1
Esetleg valaki nem tud gyors megoldást arra, hogy a google naptárba beimportáljam a futamok időpontjait?? Androidra nem csináltak ilyet?
Nem szeretném egyenként beirkálni -
Xirtam
veterán
Annyira élvezném, ha az egész FIA-t leváltanák. Mert ez a folyamatos szabály módosítások agyvérzés közeli állapotba hoznak engem, és a csapatokat. Ott az IndyCar folyamatosan nő a nézettség, van elég előzés. És nincs is évente új szabálykönyv hatájba lépés. Meddig élveztük a futamokat? 1990-2008 imádtam. Erre 2008 óta folyamatos szabály változások, és egyre rosszabbak!
-
Xirtam
veterán
Massa alatt nem állt meg az autó, de leírtam tegnap éjjel, hogy nekünk az első nap bejáratós volt, mert a mi autónk 1 kört nem gurult jerezig. Míg a többi csapatnak volt alkalma körözgetni az autót. Mi azt se tudtuk, hogy elindul-e
Alonso a legjobb idejét a Pirelli lágy abroncsain futotta… Itt a magyarázat. Az eddigi legjobb idők mind közepes és kemény keveréken születtek. Igen ám de lehet tele tankkal. Sőt biztos is, hogy nem kevés üzemanyag szinttel körözget. Mert több mint 20 kör óta kint van.
Mondjuk tegnap az autó hátsó fele nagyon melegedett. Folyamatosan olyan képeket lőttek a fényképészek, ahol alonso-t követik lézeres hőmérőkkel, és az autó hátsó traktusát nézegetik. Az is fura, hogy nem engedték tegnap Alonso-t nyilatkozni az autóról. Csak annyit tudni, hogy jól érezte magát benne.
-
MPowerPH
félisten
Tavaly összesen megtettek 7000km -et az autóval, és semmire sem volt elég. Remélem idén nem csak körözgetni akarnak a teszteken, mert az már a múltban megbukott. Attól nem lesz gyorsabb az autó. Én majd az utolsó teszten látott teljesítmény után kezdem el a vészmadarat játszani.
-
-
Motion_Blur
félisten
"Paradoxon, de Sebastian Vettel tulajdonképpen a saját idei teljesítményének nagyságát homályosította el az idei rekorddöntő teljesítményével – ugyanis végtelenül egyszerűnek és simának tűnt az egész. Pedig a fanyalgóknak elég csak megnézni a legyőzöttek névsorát: a 80’as évek közepe óta nem volt ilyen erős az élmezőny. Vettellel egy új szuperbajnok születik/született a szemünk előtt."
forrás: WG facebook
-
#70869248
törölt tag
Igazán arra lennék kíváncsi, hogy hova lett a pénz...
Amikor a MIG és (pláne) a Mobil1 jött a Brawn-hoz akkor már valószínűsíthető volt hogy Mercedes lesz a vevő, és oké, mostanra kivásárolták Fry-t és Brawn-t azaz 100%-ban saját a csapat.
De a pénzek hogyan és hova mentek?
Mert ugye voltak ingatlanok és létesítmények is, valamint azért akár Fry vagy Brawn adóbevallásában nagy valószínűséggel nem szerepeltek 100millák euro-ban.
Érdekelne hogy hogyan zajlott, mert maga a vásárlás egészen csöndben zajlott, a Honda-s Fry és Brawn megvette a csapatot, hűha..szenzáció meg minden, a Mercedes megvette a BrawnGP-t....és tök kis port vert fel ahhoz képest hogy minden bizonnyal nem kis összegről lehetett szó....egy világbajnokságot megnyert csapatot vettek meg. -
Nowhereman
őstag
Az egészben az a marhaság, hogy nem volt senki, akinek megért volna direkt néhány millát, hogy azt a fehér autót egy évre átmázolják a színére. Nem nagyobb reklámértéke van, ha egy világbajnok autó tetőtől talpig a színedre van mázolva, mint évtizedekig valami kis logó egy sereghajtó autón? A 7up-ra majd mindenki emlékszik, pedig két évtizede csak egy évig volt a Jordanon, de ha a sok kis mostani logóból már nehéz lenne sorolni...
-
#70869248
törölt tag
Akkor vált az egész elgondolkodtatóvá amikor futamokat nyertek, és senki nagy név nem jelent meg az autón.
...egy nagy fehér felület, és a sokadik futamgyőzelem után, amikor már a vak is látta hogy ez az autó képernyőn lesz az egész évben, akkor is csak egy egy hónapokra szóló szerződés...
na innen már érdekelt hogy mi-miért is lehet.
Amennyiben Bernie veszi meg hamarabb leesik, így hogy a Brawn így csak később....de ezzel együtt ez csak elgondolás marad persze.
De sok zavaró dolog volt, A Virgin az Auszi futamtól elkezdve versenyenként fizetett a reklámért, elvileg bármi jöhetett volna, de nem.
Pedig ha egy csapat hosszabb távon gondolkozik, akkor minden felületet eladnak az autón amit csak lehet, az első két futamgyőzelem után változó feltételekkel..alap pénz, győzelmi pénz,, VB pénz ilyesmi.
de nem, sztem nem a Virgin sokallta a pénzt, hanem ők hosszabb távú megállapodást szerettek volna, elvileg persze hogy fizet a reklámért egy szponzor egy végső győzelemre képes autónak. De nem, ők inkább megállapodtak a MIG-l.
Sztem ez az egész már akkor le volt fektetve nagy vonalakban, amikor a Mercedes és a Ferrari motor közt választhatott a Brawn.
Mercedes lett, ők amúgy is jönni akartak, gondolom meg volt az elképzelésük a versenyzőpárosról is.
A többi ennek a jegyében született, az is hogy Brawn marad a Mercedes-nél...gondolom pláne maradt ha Schumacher a Mercedes tervei közt szerepelt....ha mindezt Bernie zongorázza le, akkor már akkor balhé lett volna amikor a tévés jogdíjjakért akartak volna harcolni....ebben igaza volt Briatore-nak, a Brawn elvileg új csapat, nem járna nekik.....de a FOTA megszavazta hogy megmentsék őket
Bernie-nél ez nem lett volna így abban biztos vagyok.
Brawn szépen hozta, és az hogy viszonylag kevés műszaki problémájuk volt a hipp-hopp bedobott motorral, és egész jó csapatmunka volt az bravúros volt. -
Nowhereman
őstag
Az a legnagyobb röhej, hogy a Renault ellensúlyos lengéscsillapítóját betiltották, mint mozgó aerodinamikai elemet, mikor ez a motorfütyültetős móka sokkal inkább kimeríti ennek a szabálynak a megszegését... /tavaly az F-ducktnál is térdel meg kézfejjel kellett a lyukakat befogni, hogy ne szegje meg ezt a szabályt.../
-
#16741888
törölt tag
Szerintem ennek is pénzügyi okai vannak... józan paraszti ésszel egyszerűbb és olcsóbb olyan kerst csinálni ami egy behatárolt körönként meghatározott ideig működik. Ha nem így lenne mindenki ráugrana a fejlesztésre, a pénzes csapatok meg szerintem 1-2 éven belül a kör 60%ában kersel mennének...
Ugyanaz a szitu mint a motorfejlesztésnél... azt befagyasztották akkor fejlesszük a kipufogót meg a szoftvert. ha befagyasztanák az autófejlesztést akkor mindenki kb a szelepsapkára ugrana rá és azt fejlesztené, mint a víz nem lehet útját állni.
-
attisx
addikt
& b-type
Persze, én is úgy gondolom, hogy hosszútávon környezettudatosság és autóipari innováció szempontjából az lenne a kívánatos, hogy a KERS, minél nagyobb mértékben, a hajtáslánc teljes értékű része legyen. Ám jelenleg az FIA csak egy az előzések könnyítését célzó kiegészítőként tekint rá, és mint ilyen, rossz a szabályozása.
-
Lehet kötelezni kéne a magyar riportereket arra, hogy nézzék meg legalább a BBC közvetítését a verseny és az időmérő előtt, így legalább nagyjából képbe kerülhetnének a napi hírekről, a gumihasználat szabályairól.
Massa eseténél pedig elhangzott még az, hogy a korábbi ütközés meggyengíthette a bal oldalon a felfüggesztését és emiatt tört ki másodszor is.
-
Alg
veterán
Ebben azért van pár vicces dolog...
Egyszerűen túl soknak tartják a kalocsais overallra érkezett szavazatok számát
Erre nem tudok mást mondani, WTF?a vállalat elismeri, hogy a magyar szavazás szabályos volt, de úgy gondolja, nem sportszerű.
Khm... Hamilton is szabályosan vezet, de nem sportszerűen, akkor semmisítsük meg az ő eredményeit is, nemde?
-
[CS]Blade2
addikt
Amikor kijött ez:
"A játékról múlt héten számoltunk be, akkor még a török kezeslábas 2000 szavazattal ment a kalocsai hímzéses előtt. A hétvégén a sorrend megfordult, a török már csak második - közel 25 ezer vokssal lemaradva."Már akkor láttam, hogy gáz lesz, írtam is:
"Nem lepődnek meg, ha csalás miatt kizárnák a magyar mintát, mert pár bot non-stop szavaz valami pincében, vagy B, Jenőék elkezdenének non-stop szavazni egy másikra, hogy ne kelljen megint felvenni a magyart."
Előre le volt zongorázva dolog, talán pont a Hugo Boss írta be a + szavazatokat arra a 2-3 másik ruhára ami veszélyeztette a németet, hogy utána kizárják őket, aztán benyögték, hogy sorsoltak, és a német lett.
-
Motion_Blur
félisten
-
FF23
senior tag
Neked is -> [link]
Intermediate means "occurring between two extremes, or in the middle of a range". It comes from the Latin word 'intermedia' which literally means 'among the middle' ('Inter' means among; 'media' means middle)
Szóval az intermédia helyes. Ha az nézzük ez az eredeti, az intermediate "csak" angolosított.
-
TOM-202
senior tag
Elég érdekesek volt a mai bírák döntései. Akár még részrehajlással is meg lehetne őket jellemezni. A Mester-Kobayashi eset szerintem is versenybaleset volt inkább. Schumi így is veszített rajta legalább 10mp-et mire beért, új orrot kiapott majd visszajött a pályára. A vizes pályán megcsúszott és összeértek, ráadásul ő járt rosszabbul. Egyébként meg MS simán türelmetlen volt. Gyengült Koba autója azért próbálkozott vele mertmár lassú volt. Pár körrel később el is füstölt szegénynek.
A box-beli Kobayashi eset sem a versenyző hibája volt hanem a csapaté. Akkor meg miért a versenyzőt büntették érte? Nem érdemelte meg.
A végén meg érdekes, de ugyanott Hamilton nem kapott büntetést még utólag sem amikor lebontotta Massa autóját az utolsó előtti kanyarban. -
Oliverda
titán
Az lenne a normális, hogy az ilyen eseteket inkább nem piszkálnák, és akkor nem kéne DRS meg ilyen szirsz@rok.
Az pedig, hogy a versenybírák nem következetesek nem újdonság. Az sem, hogy néha egy azoknak kedveznek a döntéssel akik hazai pályán vannak. Nem egyszer volt olyan a múltban, hogy pont MS úszott meg olyanokat amiért a többiek lazán kapták a drive through-t.
Az unsafe release-ért pedig a pilótát büntetik, kivéve amikor éppen nem.
Ezért pl. csak pénzbüntetés járt.
Az ütközése ellenére azonban Massa most nem kritizálta Hamilton vezetési stílusát: „Nos, igazából semmi sincs, amit mondhatnék. Közel voltam Lewishoz az utolsó kanyarra fordulva. Ő a belső íven ment, én pedig a külsőn, azután fékeztem és így egy kicsit előtte tudtam kanyarodni, ő azonban egy kissé hozzám ért, nem hiszem azonban, hogy ebben bármi igazán rossz lett volna.”
„Majd az utolsó kanyart kiszélesítettem, így változtatnom kellett, hogy vissza tudjam hozni az autót. Hamiltonnak jobb tapadása volt, be tudott érni a célba; nem tudom, mennyi volt a különbség, de mégis ő volt elöl.”
Arra kérdésre, hogy élvezte-e a csatát, Massa így felelt: „Nos, nem, mivel mögötte végeztem, számotokra azonban úgy vélem, remek volt, ugyanakkor mindig elöl akarsz végezni.”
Ennyi.
-
Motion_Blur
félisten
"Az FIA ugyanis péntek reggel, röviddel az első szabadedzés kezdete előtt két motorszállítónak, a Renault-nak és a Mercedesnek is részleges felmentést adott alóla, mivel bizonyítani tudták, hogy már 2009-ben, a diffúzorba vezetett kipufogók megjelenése előtt is különleges módon használták a motorjukat gázelvételnél. A Mercedes számára ezért engedélyezték, hogy motorfék-üzemmódban is aktívan, benzint befecskendezve üzemeltessen a nyolc hengerből négyet, míg a Renault 20 helyett 50 százalékra nyithatja a fojtószelepet gázelvétel közben."
-
Oliverda
titán
Sok értelme van az egységes elektronikának, ha más rajta a szoftver.
Akkor most úgy állunk, hogy egyes csapatokra más szabály vonatkozik mint másokra. Kabaré az egész. Így kár volt bármihez is hozzányúlni ezen a téren.
Peat: A német VB cím baromi jó üzlet az F1-nek (Börninek). Ez az elmúlt 10 évben ellőtt nyilatkozataiból ez jött le.
-
Peat;)
veterán
Ferrari mostanában nagyon rossz oldalra kerül. Tavaly többször is megvágták Alonsot röhejes dolgokért, amikor beszólt hogy most már álljanak le akkor meg újra megbüntették...
Idén is bekavarnak nekik, Ferrari motor? 10% Renault? 50%! Ferrari csinált egy szabályos de cseles hátsó szárnyat? Tiltsuk be! Nem tudom, ez egyre gázabb. Szerintem megint jön a kilépünk az f1-ből ferka szöveg, de most már totálisan jogosan.Motion_blur: az FIA-nak gondolom tetszene egy új Schumacher, már így is olyasmi legenda kezd kialakulni Vettel körül. Idén ki is fog ezáltal. Ez az ideál meg pótolja majd a visszavonuló Schumit, elvégre amikor visszatért állítólag megugrott a sport népszerűsége. Na hát kell csinálni még egy ilyen embert, mivel Vettel a legfiatalabb vb érdemes bele feccölni az energiát..
kéretik nem túl komolyan venni azért. Vettel hatalmas mázlista volt tavaly, idén már megdolgozik a sikerért, engem az irritál hogy tavaly és idén is hátráltatva van egy két pilóta egy külsős kéz által, akiknek amúgy is gyengébb az autója.
-
venember83
nagyúr
Tuti, hogy szerződés kényszeríti erre. Talán idén ezt kell csinálnia, hogy meglegyen a pénz jövőre a versenyzésre, esetleg kap egy kis médiafigyelmet is jövőre, ha jó fiú lesz idén az RTL-lel szemben. Nem tudom elképzelni, hogy egy valamennyire is eredményes versenyző önszántából inkább üljön monitor mögött és közvetítsen, minthogy versenyezzen.
-
proof88
addikt
máshogy kéne megoldani azt a problémát hogy nehéz követni a másik autót. Persze ha tovább növeljük a mechanikai tapadást és csökkentjük az aero-t, akkor oké, de ez meg nem tetszik nekem mert ezek forma-1-es autók, ezek tapadjanak aeróban mint atom, ne csak azért mert száz méter széles gumi van rajtuk. Szerintem jó lenne ha növelhetnék az aero-tapadást, de arra is lenen megoldás hogy tudják követni az előttük lévő autót szélárnyékban is. Ezt nem tudom hogy, de találjanak ki valami ötletet
csinálják meg úgy a kocsik hátulját hogy minél kevésbé legyen rosszak az áramlások a hátul jövő kocsi részére. Jó tudom hogy a 2009-es szárnyak ilyesmit akartak, de igazából sokkal jobb nem lett a helyzet, mindenki szenvedett mert elmelegszenek az első gumik aztán maradhattak le 2-3 mp-re. Más megoldás kell.
szerk.: ha már mindenképp szenvedés van szélárnyékban kanyarban, akkor legalább a gumik ne melegedjenek már el ilyenkor, hogy az ne legyen gond. Meg csinálhatnák egy kicsit erősebbre az első szárnyakat, hogy ne essenek le olyan könnyen, és akkor kicsit jobban lehetne pofozkodni. Vagy ha lehetne kanyar közben emelni a meredekségét az első szárnyaknak, akkor csökkenteni lehetne az alulkormányzottságot szélárnyékban. A kevesebb levegő, de meredekebb első szárny kombóval lehet, hogy nem lenne olyan gáz a helyzet.
-
hunnylander
őstag
Igen, van.
Lényeges a minőségi, hatékony szélcsatorna-használat.
“Nem lesznek annyira lemaradva [mint 2009-ben], ha le lesznek is maradva jelenleg és ők egy olyan csapat, amelyik nagyon gyorsan talpra áll.
A költségcsökkentési korlátozásokkal [RRA] a szélcsatorna-használati idő egy olyan dolog, amit a csapatok mérnek [és korlátoznak] és tudom, hogy a McLaren azon csapatok egyike, amelyik rengeteget dolgozott azon, hogy a szélcsatornájukat olyanná tegyék, amely megadja nekik a válaszokat anélkül, hogy a szélcsatornát sokat kellene működtetni ehhez.
Olyan csapat lesznek – még jobban, mint korábban – amelyik nagyon gyorsan tud reagálni, mikor problémát tapasztalnak. Szóval úgy gondolom, hogy nagyon gyorsan talpra fognak állni!” - Willem Toet: ‘They’ll recover very quickly!’
-
attisx
addikt
Egyszerű. Valakinek a valakije...
Múltkoriban tök véletlenül leragadtam a TV2 esti híradójánál. Épp valami vidéki bűnesetről volt tudósítás, egy csajszi mondta a képsorok alá a szöveget, aki egyrészt durván pösze volt, másrészt olyan flegma, teli szájjal rágózó plázacica stílusban beszélt, hogy majdnem dobtam egy hátast. Mondom magamba: na ennek is aapuci intézte el, hogy a médiába dógozhason...
-
Nowhereman
őstag
Aha! És ha Webbo edzését nézem, akkor meg alig van a Lotus előtt? Versenyen soha se volt még távolról se akkora előnye a RB-nak, mint az edzéseken. Verseny körülmények közt a Mekin kívül még a Ferrari, Mercedes(legalábbis most ott volt), és a Renault is belül van az 1 másodpercen.
Vettelnek ichbinüberalles komplexusa van. Ha legyőzték, akkor valakit hibáztatnia kell, hogy megmaradjon az ego. -
Nowhereman
őstag
Gratulálok a sorozatos mellélövésetekhez.
A 2-3 kiállásos taktikáról való filózás csak egyfajta RB. féle parasztvakítás arról, hogy most Newey nem tudott annyival jobb autót adni Seb valaga alá, ami ellensúlyozta volna Lajos nagyobb tehetségét. Ha meg megnézné valaki a teljes tabellát, Lajoson és Webbon kívül inkább buktak mintsem nyertek a több abronccsal. Webber bravúrjához meg az is kellett, hogy úgy cseszték el a beállításait, hogy bár a kemény abroncshoz katasztrófa volt - a vánszorgás mellett is a 8. körre már elhasználódtak - de a lágyhoz tökéletesen illett. Ha 2 körrel korábban cserélt kereket, talán a győzelem is meg lett volna.
-
[CS]Blade2
addikt
Persze, gyula ökörségei nem működnének, csak a redbull-nál, az is csak arra lenne jó, hogy a saját helyzetüket nehezítsék.
Én azt mondom, hogy eddig feltették a Q1-ben a lágyat, pl a Ferrari és attól lefele mindenki, és Kínában jól is tették, mert nélküle bármelyikük kieshetett volna, ha webbert nézzük. De sok helyen elég a kemény még a Ferrari-renyo-merci triónak is, vettelnek meg Kinában a kemény is elég volt. A új gumi pedig sokat jelent a versenyen, így szerintem nem fognak ennyire rámenni a biztos bejutásra. Eddig szinte mindenki használta az összes lágy szettet. Egy állandó Q2-esnek nem biztos, hogy érdemes feltenni 2 szett lágyat, ha az elsővel is jó időt ment, és tudja, hogy még egy új gumi kéne, hogy 1 vagy két hellyel előrébb végezzen, de lehet, hogy nem is javít a 2. szettel, viszont a gumi mindenképpen kopik.
Pl. Vettelnek mekkora előnye lenne, ha 1 keménnyel bemegy a Q2-be, ott feltesz 1 lágyat, és 1-2 gyorskörrel bejut a 10-be, és megint csak 1 körre játszik, és teszem azt jó kört fut, és így is első, de legyen benne hiba és csak a 2.sorból indul, de minden kerékcsérénél új gumit kaphatna.
Vagy nézzük hátrébb, a két lotusos pl 2 vagy 3 szett lágy gumit elhasznál, hogy eldöntsék, melyikük induljon a 19. és melyikük a 20. helyről. Eddig mindig Kováé lett a 19. és Trullié a 20. Ezt 1-1 szettel is lejátszhatnák, és a versenyen végig új gumikon mehetnének. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem mostantól változni fog az időmérő menete, főleg, ha lehet előzni az adott pályán. Aki be tud menni 1 szett keménnyel, az megspórol kapásból 1 lágyat, ha nem megmarad az összes.
A Q3-ban mindenki bent fog ülni, nem érdemes 2 lágyat feltenni, hogy 1 vagy 2 hellyel előrébb kerüljenek. A FI-Sauber-Schumi csoportnak meg el kell gondolkodni azon, hogy megéri-e 3 szett lágyat elhasználni, hogy talán bekerüljenek a Q3-ba, és gumi hiányában esetleg ott még egy használt lággyal csatázzanak a 9. helyért.
-
attisx
addikt
Akkor jó. Ami azt illeti, idén csak akkor kapcsoltam át a klubra, amikor a németeknél reklám ment, így csak most az ismétlés végén tűnt fel ez a nagyszerű termék elhelyezés. Mindenesetre a Szabó Robi olyan érdekesen méregette a cuccot, mintha még életében nem látott volna notit...
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy s23 256GB (Snapdragon Gen 2-es SOC) Cream színű gyári garanciás + carbon szálas tok.
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
- DDR5 GAMER: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT/6800/9060XT +Új 16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- Update 07.03. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest