-
Mobilarena
ÖSSZEFOGLALÓ
Új hozzászólás Aktív témák
-
Matada2.3
veterán
válasz
StarKiller89 #55456 üzenetére
Köszönöm! Lehet bepróbálkozom akkor én is.
-
Matada2.3
veterán
válasz
StarKiller89 #55444 üzenetére
Van rá két év gari, szóval elvileg mehet, amit leírtál. De gondolom tesztelik a kijelzőt, és egyuttal visszaküldik, hogy minden oké, nem?
Az alkalmazások mindig frissen vannak tartva, telefont újraindítottam.
-
dkovizoli
addikt
válasz
StarKiller89 #55341 üzenetére
Szerintem vidd. Nálunk egyik sem produkál ilyent. Pedig mind az s8, mind a pluszon a legfrissebb van minden hónapban felrakva.
-
siskad
őstag
válasz
StarKiller89 #55073 üzenetére
Nekem azóta szerencsére megoldódott a probléma. Kikapcsoltam a gyorstöltést majd a 0%-ra merítettem. Onnan kikapcsolt állapotban feltöltöttem 100%-ig és azóta jól müködik. Ezt pár napja csináltam meg és azóta se gyorstöltéssel töltöm, így nem tudom hogy a 0-100%-ra való töltéstől vagy a gyorstöltés kikapcsolásától javult e meg, de azóta jó.
-
anrab
addikt
válasz
StarKiller89 #55073 üzenetére
akksira fél év.
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #55073 üzenetére
Tudtommal javításkor ha új alkatrészt kaptál, akkor magára a javításra is van talán fél év gari.
-
dkovizoli
addikt
válasz
StarKiller89 #54758 üzenetére
Ahogy gyorsan átfutottam, ott is többféle tipp van. Úgy tűnik van akinek egy tiszta telepítés segített. Van aki szintén akksicserét javasol. Van aki várja a következő havit, hátha egy bug okozza. Szóval van ott is minden.
-
szendy69
tag
válasz
StarKiller89 #54756 üzenetére
Mindenesetre érdekes
-
szendy69
tag
válasz
StarKiller89 #54740 üzenetére
Direkt ki próbáltam most és nálam is jelentkezik ez a probléma
-
dkovizoli
addikt
válasz
StarKiller89 #54742 üzenetére
Vidd vissza ahol cserélték. Még senki nem panaszkodott ilyenre. Egyébként is, mint írtam tipikusan arra utal. Biztos vagyok benne, hogy nem a frissítés okozza. Nekem az s8+ és a a párom s8-asán sincs ilyen, pedig mindkettőn a legutolsó szoftver van. De ha az okozná, gondolom már többen jelezték volna.
-
dkovizoli
addikt
válasz
StarKiller89 #54740 üzenetére
Általában az ilyesmi az akksi gyengülését jelzi
-
thedarkfox
senior tag
válasz
StarKiller89 #53390 üzenetére
Kissebb fényerő, kevesebb statikus tartalom pl.: waze nagy fényerőn. Hirtelen ennyi
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #53360 üzenetére
Szerintem kivették, mindig be van kapcsolva. Nekem pont ez a bajom, hogy nem tudom a kikapcsolós verzióra állítani.
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #53152 üzenetére
Erről írtam korábban! Nem kalibrálták neked sem a home gombot. Vidd vissza, és mondd meg, hogy kalibrálják legyenek szívesek, mert túl érzékeny. Néhány perc alatt megcsinálják, és utána fényévekkel jobb lesz.
-
Probert75
addikt
válasz
StarKiller89 #53152 üzenetére
Nincs köze a rendszerfrissítésnek hozzá! Fentebb írta valaki ugyanezt a problémát és a srácok beszéltek valami kalibráló progiról. Vissza kell menni a szervizbe, hogy csinálják meg.
-
thedarkfox
senior tag
válasz
StarKiller89 #53152 üzenetére
Az érzékenysége nincs túlságosan levéve/ érzekanyre állítva? Beállítások - navigàciós sáv - érzékenység szintje
-
bigdady
nagyúr
válasz
StarKiller89 #40903 üzenetére
Nova
-
kisdobos0111
aktív tag
válasz
StarKiller89 #39423 üzenetére
Nekem pont tegnap vitték el ezzel a hibával. S7 edge-t kaptam cserének.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #39423 üzenetére
Szia!
Igen, ments le mindent, ami kelleni fog még (képet, zenét, jegyzetet, naptábejegyzést, stb), utána mehet a gyári reset.
Általában tudnak adni cseretelefont a szervizek, a javítás max pár nap helyszíni leadással.
-
TOZ
addikt
válasz
StarKiller89 #37009 üzenetére
Kb másfél éve erőlteti a facse ezt. Kapcsold ki, ennyi.
-
Divinity
őstag
válasz
StarKiller89 #37011 üzenetére
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #37009 üzenetére
és tuki2200
Egyetértek, de egyelőre ez van, ezt kell szeretni.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #37007 üzenetére
Elsőre is érthető voltál, csak vicceltem.
Szerintem ez mindaddig ott lebeg majd neked, amíg van aktív chatfej, ergo ha kiszeded a chatfejeket mint opciót a Messenger beállításaiban, akkor eltűnhet ez a kiírás is.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #37005 üzenetére
Igen, például Messenger Lite-tal.
-
marquuard
veterán
válasz
StarKiller89 #36945 üzenetére
Ezzel töltsd le, binary nature-et pipáld ki előtte.
-
Divinity
őstag
válasz
StarKiller89 #36883 üzenetére
-
laci laci
addikt
válasz
StarKiller89 #36883 üzenetére
Egyszerűen sehogy. Bővebben pedig odinnal, de akkor ugrik a gari..
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #36251 üzenetére
Az utóbbi napokban többször előjött ez a kérdés, talán ez a válasz a legpontosabb rá.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #25077 üzenetére
Én viszont nem vagyok gondolatolvasó, így csak akkor tudok erről, ha mondjátok is.
-
#67656192
törölt tag
válasz
StarKiller89 #23589 üzenetére
Nálam sincs
-
válasz
StarKiller89 #23537 üzenetére
A kijelző szélességét kell nézni. Az S8 keskeny, olyan széles a kijelzője, mint egy 16:9-es 5 colos telefonnak.
-
Tomiii258
tag
válasz
StarKiller89 #20576 üzenetére
Nekem is ezt csinálta az S8, de ez csak beállításon múlik, ez a megoldás:
-
válasz
StarKiller89 #20418 üzenetére
Igen, ezek a nagy felbontású, hajlított kijelzők nagyon drágák.
-
dkovizoli
addikt
válasz
StarKiller89 #20244 üzenetére
Szerintem legtisztább tőlük megkérdezni. Van még néhány régebbi készülékem tőlük, jó buli lesz. 😁
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #20180 üzenetére
Ezt aláírom, az ezüst telefon miatt én a szürke tokot vettem, a csillogós fedlap tele van karcokkal.
-
Gombinyó
őstag
válasz
StarKiller89 #19865 üzenetére
Várj, nekem is szar volt a fókusz szinte minden indításra, de nem foglalkoztam vele. Most meg jó már 2 hete legalább.
-
atti15
csendes újonc
válasz
StarKiller89 #19865 üzenetére
Szia! Én tegnap adtam le a mysamsungon a gari igényt. Ma már a tmxtol hívtak, hogy pénteken jönnek érte, szóval így is hozzájuk kerül nem a Samsung szervizbe. Annyit csináltam én is mint amit a kolléga javasol lefotóztam minden oldalról. Plusz a csaj meg is kérdezte a telefonba hogy sérülés mentes e a készülék. Lehet, hogy már hozzájuk is eljutott a sok negatív kritika és jobban oda figyelnek.
-
trevlin
csendes tag
válasz
StarKiller89 #19865 üzenetére
Sajnos ez az egyetlen dolog ami visszatart attól, hogy megrendeljem az S8+-t, rengeten kamera hibásról olvasok külföldi fórumokon, youtube kommentek alatt. Viszont rengeteg pozitívum szólna a telefon mellett (kijelző, dupla ideig tartó garancia Apple-hez képest, IP68, jack) Az IOS-ről való váltást is bevállalnám, de egyszerűen nem tudok dönteni.
-
#67656192
törölt tag
válasz
StarKiller89 #19865 üzenetére
Tisztitsd meg és fotózd, vagy videózd körbe. Majd költözz ki belőle, csinálj egy gy visszaállitást és a fotókat, videót amit előzőleg készítettél róla másold be a telefonba.
A szeviz igénylésbe a mysansungon, le kell irni röviden, hogy mi a bajod a telefonnal, fogj egy papírt, röviden írd le, majd tedd, hozzá, hogy tanúk előtt dokumentáltad a telefon külső állapotát amit bemasoltál a készülék belső tarolójába, egy korábbi vita (ami nem velük volt) elkerülése végett .
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #19865 üzenetére
Nehéz helyzet, de ha a mindennapos használatot is akadályozza már a dolog, akkor kénytelen vagy szervízbe vinni a telót.
Ha a készüléked be van regisztálva a Samsung weboldalán, akkor esetleg igényelj Assistance szolgáltatást.
-
válasz
StarKiller89 #19865 üzenetére
Muszáj vagy beadni. Ha szétcseszik,visszaküldöd. Reklamálsz,majd visszaadják a pénzt,vagy csereutalványt kapsz. Sajnos ez van.
Reménykedjünk,hogy megcsinálják normálisan. -
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #19309 üzenetére
Na jólvan akkor.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #19304 üzenetére
Várjuk majd a fejleményeket!
-
OCTAMD
őstag
válasz
StarKiller89 #19304 üzenetére
*#06#
alaposan nézd át
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #19302 üzenetére
Akkor járnia kell a 2 évnek. Először a helyedben megpróbálnám a MySamsungból való eltávolítás után újra beregelni a telefont, figyelve a helyes adatokra, ahogy OCTAMD kolléga is írta. Ha ez nem segít, akkor holnap hívd fel őket, ahogy Trigo javasolta.
-
Trigo
csendes tag
válasz
StarKiller89 #19288 üzenetére
én először rosszul regisztráltam
a sorozatszám helyére az imei-t írtam véletlenül. Nem csoda, hogy nekem is azt írta ki hogy nem samsung zrt átlal...blabla. De semmi mást, hogy rájöjjek hol a hiba. Felhívtam őket, és az ügyfélszolgálatos jött rá a hibára. Javítottam és működött. Csak egy ötlet. Hívd fel őket, az a legegyszerűbb. -
válasz
StarKiller89 #19288 üzenetére
Ne aggódj, hamarosan bekerül a tied is az adatbázisukba, ez pár napot, esetleg hetet is igénybe vehet.
-
Tomiii258
tag
válasz
StarKiller89 #19288 üzenetére
Ha tényleg a Telenorban vetted, akkor én ezzel visszamennék hozzájuk, hogy csókolom, de a Samsung szerint nem eredeti a teló, amit eladtak nekem.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #19281 üzenetére
2 az, hidd el, ahogy leslien kolléga is írja. Feltéve, ha tényleg eredeti szolgáltatós készüléked van.
Te magad vetted a Telenorban, vagy mástól vetted, aki azt mondta, hogy a Telenortól származik a készülék..?
Közben látom a képet is, amit feldobtál.. hát.. elég érdekes..
-
OCTAMD
őstag
válasz
StarKiller89 #19288 üzenetére
Ott van a jobb felső sarokban az igazság
Zugtelenor lesz az
-
leslien
nagyúr
válasz
StarKiller89 #19288 üzenetére
-
elekreg
tag
válasz
StarKiller89 #19283 üzenetére
Alapban adott a 12 + 12 hónap minden szolgáltatós készülékre, regisztráció nélkül is.
A szolgáltatós jótállási jegyeken is ott szokott lenni a második/sokadik pontban, hogy:
Jelen jótállási jegyen megadott termékre a Gyártó további kiegészítõ jótállást is nyújt(hat), melynek feltételeit -terméktõl függõen - a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató és/vagy a Gyártó hivatalos honlap tartalmazza. -
OCTAMD
őstag
válasz
StarKiller89 #19283 üzenetére
Lehet zugtelenorba vetted
-
leslien
nagyúr
válasz
StarKiller89 #19283 üzenetére
ha összeadod akkor már meg is van a 2 év...
regisztráld!!! -
leslien
nagyúr
válasz
StarKiller89 #19281 üzenetére
mert te vagy a kiválasztott....
tessék már felmenni a Samsung oldalra és utána nézni...
SkyS1gn nekem simán engedi..szerk regisztráltad már?
-
Trigo
csendes tag
válasz
StarKiller89 #18796 üzenetére
én tudom ;-) ,de ha visszaolvasod amit írt, már nem biztos hogy ugyanarról beszél
Mivel megbeszéltük hogy pl a Light Managerrel változtatható és állítható a LED-jelzés színe. Le is töltötte, használja is. ("Vagy a light manager appot szedd le azzal lehet kb 8 alapszinből választani apponként")Ezek után értelmezd ezt a kérdést:
"Light manager kell ehhez.
Viszont akkor mi dönti el milyen színű legyen a LED értesítés?"nekem nem sikerült
(#18797) sid87
Természetesen ajánljuk.Gond minden telefonnal van.
Én LG G3-ról váltottam (amit imádtam, de pl nagyon utáltam már, hogy az összes gombja hátul volt.) -
bigdady
nagyúr
válasz
StarKiller89 #18787 üzenetére
Azon belül világító szélek majd speciális beállítások ott van az ikon szerinti LED jelzések menupont
-
marquuard
veterán
válasz
StarKiller89 #18788 üzenetére
Családban másik S8-on működik Viber alatt, nálam viszont semmi. Ráadásul most nézem, S Health meg azt írja, hogy a szükséges alkalmazás blokkolt vagy nincs telepítve, fogalmam sincs mire gondol, semmi nincs letiltva.
-
bigdady
nagyúr
válasz
StarKiller89 #18784 üzenetére
Gyárilag korlátozott, az edge szóra keress rá a beallitasokban. Vagy a light manager appot szedd le azzal lehet kb 8 alapszinből választani apponként
-
SharpSA
veterán
válasz
StarKiller89 #18547 üzenetére
A bxActions-ban van többféle mód. A Control modeban nincs semmilyen felvillanás és ebben a módban lehet a dupla és hosszú nyomáshoz rendelni szinte bármilyen funkciót, illetve a tegnapi frissítés óta már a hangerő gombokhoz is ugyanígy lehet bármit beállítani rövid, dupla és hosszú nyomásra. Persze ez a fizetős verzió és a Control mode csak úgy működik, hogy a telefont a pc-hez csatlakoztatva a telefonon bxActions mappában el kell indítani egy exe-t, amivel gondolom megkapja a megfelelő jogosultságot. Mindezt részletesen leírja az app, hogy pontosan mit kell csinálni.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #18548 üzenetére
A kamera optikai stabilizációja miatt a lencsének van valamennyi holtjátéka, és az S8-nál néha beragad/beakad. Ez nekem hardveres gondnak tűnik. Nem vagyok profi fotós, ha valamit nem pontosan írtam a kamera felépítéséről, azt majd egy hozzáértő vélhetőleg helyesbíti.
-
válasz
StarKiller89 #18304 üzenetére
SES váci út megcsinálják vizallosagi probaval együtt egy nap alatt. Camera modul csere. De a csere darabok is érintettek, nem biztos,hogy jobb lesz.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
StarKiller89 #15019 üzenetére
Ha elveszti a kamera a fókuszt, finoman kocogtasd meg a lencsét, és helyreáll.
-
válasz
StarKiller89 #15019 üzenetére
Elvileg sajnos hardver, ha jól tudom.
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #12879 üzenetére
Eszköz karbantartása - Akkumulátor - Alkalmazásfigyelő (nekem egyébként ez ki van kapcsolva - 3 pötty - speciális beállítások)
A másik - vagyis Google-féle doze mód - még "mélyebben" van. Ahhoz tovább kell menni az Akkumulátorhasználat-ba, majd azon belül a 3 pötty, és Akkumulátorhasználat optimalizálása.
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #12827 üzenetére
Mindkettőhöz? Az egyik a Samsung-féle alkalmazásfigyelő, a másik a Google-féle doze mód (akkumulátorhasználat optimalizálása).
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #12820 üzenetére
Nézted a Google-féle doze módot? Oda is hozzá lehetne adni kivételként, hátha!
Akkumulátorhasználaton belül jobb felül három pötty: Akkumulátorhasználat optimalizálása -
Den Hadnagy
senior tag
válasz
StarKiller89 #12757 üzenetére
Szvsz bekapcsoltad az adattakarékos funkciót. Így a háttérben a teló nem szinkronizálja magát rendszeres időközönként, csak ha felébreszted.
-
icemad
nagyúr
válasz
StarKiller89 #12788 üzenetére
Első körben az értesítési sávot lehúzva, a gyorskapcsolóknál. Utána lehet túrni a beállításokat az akkumulátor résznél. Egyébként fontos lenne tudni, hogy wifin, mobilneten, vagy mindkettőn ezt tapasztalod? Szinkronizálás be van kapcsolva? Ilyen tünetek akkor fordulnak elő, ha a háttérben futó folyamatok korlátozva vannak. Ha kikapcsolod a kijelzőt, akkor lényegében minden leáll. Ezzel jelentős készenléti időt lehet elérni, hátránya az, hogy fontos dolgokról is lemaradhatsz.
(azt elfelejtettem írni, hogy nálam nincs ilyen probléma.)
-
icemad
nagyúr
válasz
StarKiller89 #12757 üzenetére
Valami aksi kímélő opciót kapcsoltál be.
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #11822 üzenetére
Én nem tapasztalok hasonlót.
-
StarKiller89
senior tag
válasz
StarKiller89 #11822 üzenetére
nos valaki?
-
Mo Bill
aktív tag
válasz
StarKiller89 #11822 üzenetére
Szia, nem tudom, hogy aktuális-e még, de csinálj egy wipe recoverit.
Nekem is meg volt hülyűlve a telóm és azóta hibátlan, akku idő is picit javúlt. -
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #11035 üzenetére
A Samsung-féle a #11031-es hozzászólásban látható. Az, ami alkalmazásfigyelő néven fut. A másik az akkumulátorhasználaton belül az akkumulátorhasználat optimalizálása. Szerintem ez a Google-féle doze mód.
-
#08176384
törölt tag
válasz
StarKiller89 #11010 üzenetére
Igen. Feltételezem Telekomos vagy. Válts Vodafone-ra és egyből megjavul. Én egy hónapja jöttem át és megszűnt ez a hiba. Én is küzdöttem vele előtte. Sajnos jobb tanácsom nincs, mert a cache törölgetés csak ideig-óráig megoldás. Valami a Telekom hálózatban lehet a hibás.
-
oil120
senior tag
válasz
StarKiller89 #11010 üzenetére
gmail appal lehet valamit kezdeni, hogy normálisan megjöjjön minden értesítés? minden létező tippet kipróbáltam amiről itt volt szó korábban, de továbbra se mműködik normálisan
Ez engem is érdekelne
-
janosibaja
őstag
válasz
StarKiller89 #10730 üzenetére
Én Novát használok, a Tesla Unread jelez mindent, Messengert is.
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #9192 üzenetére
Csak információképp:
Szolgáltatós telefonra alapból jár a +1 év regisztráció nélkül is! Az persze nem baj, ha regisztrálod is, de nem feltétele!
-
mchawer
tag
válasz
StarKiller89 #9192 üzenetére
Itt regisztrálj a Samsung accountoddal [link] majd regisztráld be a készüléked. És lőn +1 esztendő...
-
firemanus82
senior tag
válasz
StarKiller89 #9122 üzenetére
A G5 -nél is fennallt ez a probléma. Ott az app frissítése után megoldódott. Nálam pl wifi és mobilnet valtasakor jön még néhány korábban elküldött levél...
-
atti15
csendes újonc
válasz
StarKiller89 #9122 üzenetére
Szia! Nálam a Samsungos email kliens kavart be. Töröltem mert úgy is felesleges, azóta nincs ilyen problémám.
-
Morris
veterán
válasz
StarKiller89 #9122 üzenetére
Ugyanez van nálam is
-
Lanash
senior tag
válasz
StarKiller89 #9125 üzenetére
Energiatakarékos mód be van kapcsolva?
-
sgeza
veterán
válasz
StarKiller89 #9122 üzenetére
Nézd meg a fiókbeállítások között, hogy nem felkiáltójelezi-e valamelyik google program szinkronizálását (vagy csak tekeri a szinkronizálást), ez ugyanis meg tudja akasztani a komplett google szinkront!
Nekem a múltkor talán a Google Play Zene felkiáltójelezett. Ezután elindítottam az alkalmazást, és valamelyik engedélyt kérte, gondolom azért, mert frissülhetett, és ez kellett neki. Valószínűleg emiatt nem ment a szinkronja sem, mert ezután megjavult, következésképp a gmail is megjavult. Egyébként nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy most tökéletes a gmail frissítése, mert mintha azóta is csinált volna furcsaságot. -
Deck
titán
válasz
StarKiller89 #8168 üzenetére
Jó a vízállóság, és ha már lehet akkor miért ne. Nálam fontos mikor veszem. Sokszor jártam úgy, hogy esett vagy akár véletlenül is érheti víz. Adott lenne az S8 vízálló vs nem vízálló változat és ugyanannyiba kerülne akkor melyiket vennéd?
Karcállóság fontosabb lenne, hogy bírja a homokot is pl. Vigyázni kell rá és nem dobod le. Úgy tudom a karcállóság és a törhetetlenség kizárja egymást. Úgy olvastam.EclipseGT: Nálam jól működik.
-
mchawer
tag
válasz
StarKiller89 #7936 üzenetére
Itt a megoldás neked [link] Szívesen
-
kenatti
csendes tag
válasz
StarKiller89 #6950 üzenetére
Ez engem is érdekelne!
Egy ideig ment, de az új frissítés óta nem.
Én is végigpróbáltam egy rakat dolgot....gagyi ez a gmail gyári app....pedig fontos lenne.
Exchanges megy mint a vízfolyás...Keresgélek még azért..
Hogy mitől szaródott el nem tudom.
-
Chrys_
addikt
válasz
StarKiller89 #7936 üzenetére
Gondolom az is szerepet játszik ebben, ha zenét akarsz hallgatni, akkor fizess elő a Google Play Music-ra.
Végül kipróbáltam az ogyoutube-t. Én egyből bejelentkeztem, mert a letöltés nem nagyon érdekel, azt PC-n csinálom a 4K Video Downloader-rel.
Letöltés így nekem nem működött, de ezt is vártam tőle a leírás alapján.
A 4K videókat is "csak" 1080p-ben játsza le.
De minden más (amit eddig néztem) működik. Favoritok, Előzmények, 1080 és alatti felbontások beállítása. És a háttérben lejátszás, akár kikapcsolt képernyővel is. Szerintem megéri ezt használni az eredeti app helyett.
Vagy marad a chrome-s megoldás. Kíváncsi vagyok, vajon DEX-szel desktop módban is működik-e. Gondolom igen. -
válasz
StarKiller89 #7936 üzenetére
Nincs akadalya. Nagyon nagyon regen nem igy volt. Azutan egyszercsak ilyen lett. Sokat kinlodtam en is vele. Azutan leszoktam a youtube-rol. Ha nekik ez megeri hat legyen
-
tuki2200
senior tag
válasz
StarKiller89 #7936 üzenetére
Ha a hatterben jatszod le nem latod a reklamot, vagy nem tudod eltekerni sem stb. szal biztos emiatt
-
davidsone
addikt
válasz
StarKiller89 #7936 üzenetére
Ez tényleg nagyon idegesítő, valószínű azért h lásd a reklám tartalmakat is...
-
Deck
titán
válasz
StarKiller89 #7818 üzenetére
Teljesen igazad van
-
dkovizoli
addikt
válasz
StarKiller89 #7579 üzenetére
Nálam hibátlanul megy.
Sharpsa:
Ez nem lg! 😁 az alap launcherrel szerintem nem, sajnos. -
67tuareg
tag
válasz
StarKiller89 #7105 üzenetére
Sziasztok!
Én is ezt akartam kérdezni! Névjegyzék rendbe jött-e, meg a home gomb "kikapcsolható"-e? Más bajom nincs, ezek sem olyan orbitálisak. A home gomb néha beragad, többször egymás után ébreszti a kijelzőt ha kicsit melegebb van, de az sem veszélyes. -
icemad
nagyúr
válasz
StarKiller89 #7105 üzenetére
Navi sáv eltűntetés, meg a júniusi biztonsági frissítés.
-
mchawer
tag
válasz
StarKiller89 #6955 üzenetére
Igen. www.facebook.com/mchawer
-
heidrich
senior tag
válasz
StarKiller89 #6955 üzenetére
Igen amúgy
-
Terraxx000
csendes tag
válasz
StarKiller89 #6955 üzenetére
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
StarKiller89 #6950 üzenetére
ezzel nem vagy egyedül, nálam se jó, értesítés néha megjön, de a többi totál nem, pl a kis értesítés mennyisége az ikon felett totál hiányzik
-
poli27
veterán
válasz
StarKiller89 #5219 üzenetére
sztem kijelzőre gondoltak ilyen árért xd
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Teszt Samsung Gear VR kontrollerrel - bemutató
- Hír Ismét elérhető az Oreo a Galaxy S8 párosra
- Hír Leállították a Galaxy S8 Oreo frissítését
- Hír Megindult az Oreo a Galaxy S8-akra
- Hír Negyedik fázisban jár az S8-Oreo
- Hír Elérhető a Galaxy S8 oreós bétája
- Hír Üzleti kiadást kapott a Galaxy S8 és a Note8
- Hír Hamarosan indulhat a Galaxy S8 Oreo béta program
- Hír Ma startolt globálisan a Bixby hangasszisztens
- Hír Bemutatkozott a strapabíró S8 Active
- Hír Az S8 Daydream-támogatást, az idei A3 Android 7.0-t kapott
- Hír Már angolul is társaloghatunk a Galaxy S8-cal
- Hír Elstartolt a kalibrációs frissítés a Galaxy S8-ra
- Hír Frissítés érkezik a Galaxy S8 képernyőszínei kapcsán
- Hír A JerryRig nehezen hozta zavarba a Galaxy S8-at
- Hír Szétkapták az S8-at, de mennyire volt nehéz?
- Hír A Dex számítógépet csinál a Galaxy S8-ból
- Hír Megjött a Samsung Galaxy S8 és S8+
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Xiaomi Redmi Note 11 64Gb Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max (Új, Független, 256 GB, 8 GB RAM, Sivatagszínű titán)
- Apple Iphone 13 - 128 GB (éjjfekete) Garanciális
- Apple iPhone 16 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- AKCIÓ! Sapphire Nitro+ RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged