- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Google Pixel topik
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Xiaomi Scooter 5 Pro - emelkedőkre, városba, megfelelve a szabályoknak
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magisk
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
-
Mobilarena
HTC U11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darellus92
aktív tag
Kicsit félreértettelek, azt hittem keressek rá interneten a cikkszámra amit meg is tettem, de pontos információt nem találtam. A cikkszám 99HAMP034-00 és végülis a találatok alapján azt gondolom, hogy EU régiós a telefon, mert az összes webáruház ami ezzel a cikkszámmal árusítja a készüléket, valamilyen európai URL alatt fut. Ettől függetlenül 100% bizonyosságot nem szereztem, ezért kérdeztem meg, hogy ezt honnan tudom meg.
-
Ombre88
csendes tag
-
birka_zozo
csendes tag
Köszi az infókat, milyen jó lett volna, ha ezt írták volna bele az emailjükbe, és akkor még tegnap tudtam volna velük beszélni. Ezeket honnét vetted, mert a honlapjukon nincs ez fent, onnét csak emailt lehet írni a HTC customer service-nek, arra válaszoltak és abban volt benne Max száma...
Amúgy Most írtam a htcmagyarország@gmail.com-ra, mindhiába? -
birka_zozo
csendes tag
A limitet természetesen megemeltem. Írtam nekik, Max (biztos nem angol, talán indiai, vagy paki supportos) a 3. beszélgetésünkre értette meg, hogy mit szeretnék, és én is kértem, hogy történjen ez meg, de ezt ő nem teheti meg, de eszkalált. Amúgy tényleg ott tartok, hogy aki rendelt és már jön neki, az mit tudna kezdeni a www.findmyorder.com-on. Mondjuk @MrPetya19, te be is tudsz lépni? Az a baj, hoghy a rendelésig elérek, de mikor módosítanám az már nem megy. Mivel nem vagyok fenn a facebook-on, most jutott eszembe, hogy nézzek szét ott, találtam egy telszámot a magyar oldalon, holnap felhívom őket, hátha.
Az a gáz, hogy keresztbe kasul néztem ezt a htc világot, de nem is értem, hogy hol lehet htc accountot létrehozni. Tényleg nektek létezik ilyen? És aki rendelt már - sikeresen a htc-től az a fenti linken mire jut? -
f3rdzs0
senior tag
ha követted redditet vagy xda-t, láttad volna hogy ahányszor valaki kérdezett náluk 3-4 fajta választ kaptak hogy mi a decemberi szállítás az ő könyvükben. úgy hogy ugyanazt a sémát követik mint U11-nél, várható volt hogy 15-én kezdik a szállítást, tehát ők is tudhatták ezt.
az meg hogy minden vevő egyenlő igaz. annyival vagyunk előrébb hogy akik korán rendeltek, azok prioritást kapnak. viszont a legtöbb cég azért felismeri hogy az előrendelők inkább azok akiket érdemes megtartani, vagy jutalmazni ezért kapnak is valami extrát. az árkedvezményt biztos nem mondhatjuk annak, garantálom hogy ezen az áron marad jövőre is a telefon, különben nagyon nem fogja megvenni senki (még így is határon van az ára). remélhetőleg ténylegesen van elég készletük, mert ha erre még készlethiány is lesz, az már ciki.
meglátjuk jövőhéten hogy hogy jönnek ki ebből az egészből. remélhetőleg nagoyn jól
-
f3rdzs0
senior tag
hát meglátjuk hogy a karácsonyiak mikor kapják meg, de egyszerre fogják küldeni valszeg.
azért általában standard hogy az előrendelők kapnak valami extrát, és úgy hogy egy hónapig gyakorlatilag semmi nem történt, valamilyen szinten jogos is lenne (ha már csak a tájékoztatás hiánya miatt)
-
Yeffy
veterán
wow, akkor tenyleg sok minden valtozott, en meg SuperSU, meg RootCloak-oztam, mikor legutoljara ezzel foglalkoztam.
mikor volt az mar, lol. 2013 talan? 14? jah. az se' ma vot'!jo lenne, ha talalnek megoldast root+bankos app mukodesere is, mert sok mindent kiprobaltam, de a leghatekonyabban meg mindig az AdAway irtja ki a k*cs*g reklamokat minden appbol/weboldalrol. semmi mas. de ahhoz meg ugye root kell. nagyon szerettem, jo lenne, ha megint tudnam hasznalni. meg esetleg, ha nem eleg hangos a telko fulesen, arra kellene egy kis boost. masra nekem nem kell root igazabol, mar kinottem ezekbol.
vagy inkabb meguntam, kiszorakoztam magam az S III-ason.
rendben, ha meglesz a telko, ujev elejen megkereslek privatban ezekkel kapcsolatban!
amugy johetne mar, de tuti, hogy akkor fog megjonni, mikor epp otthon pihenek...
-
-
Mauzes
addikt
Ha berakok egy SD-t a 2. sim helyére, akkor is fixen kiírja, hogy a 1. sim aktív (ami az egyetlen sim...)?
Amúgy mi járt a fejlesztők fejében, amikor ezeket teljesen kikapcsolhatatlanra lőtték be? Milyen problémát okozhatna, ha a usernek van lehetősége kikapcsolni? Na mindegy, ez már off.
-
f3rdzs0
senior tag
igen, bár alapvetően a preorder nem backorder, de gondolom a honlapjuk máshogy nem tudja kezelni ezt a fajta rendelést, és csak azért írja ki. ettől függetlenül még mindig kérdéses, hogy mekkor készlet lesz elérhető, de belefér, hogy pont azért kezdik csak decemberben szállítani, mert most black friday hét után meglátják mennyi rendelés jött be, és csak az alapján fogják feltölteni a készleteket (inkább után tölteni)
(#2592) Grízgombóc: ha jól emélkszem 2 naponta kér jelszót hogy ha addig nem oldod fel jelszóval. ez is egy biztonsági lépés, annak érdekében hogy ha valaki levágná az ujjad, akkor ne tudják a végtelenségig feloldani a telefonod
-
silentkiller
senior tag
Köszönöm, hogy ezt megmagyaráztad nekem. Az a baj, hogy már billentyűzetet is cseréltem rajta TouchPal>AnySoft de az Áá betűvel továbbra is baja van, az sms számláló egyből 70-re ugrik 160-ról ha az ékezetes "a"-t használok. Az "í" nélkül tudok élni de az éöü mellé jó lenne az á betű használata is.
-
szallasi007
őstag
Szia,
köszönöm a választ, bamba voltam és nem láttam az összefoglalót.
Két telefon is van aprón:
Az egyik telefon elvileg Írországban lett véve és ott is 6/128GB-os modell - itthon nem is látok. Számla nincs de gari vanA másikról nem tudok semmit csak gyanúsan olcsó, az eladó itt még nem válaszolt.
Viszont a HTC garancialeírásban ezt látom:
A Korlátozott garancia igénybe vételekor a Fogyasztónak be kell mutatnia a VÁSÁRLÁSI BIZONYLATOT. A jelen Korlátozott garancia csak abban az országban érvényes és vehető igénybe, amelyben a Terméket
értékesítették. - ez alapján az első telefon rögtön kilőve?Amit mondjuk azért nem értek mert ha én nem az adott országban lakok csak ott dolgozok, de haza utazok és abban az országban romlik el a telefonom akkor konkrétan nem javítják meg?
Ez már a 4-ik HTC-m lesz, de ez a garanciás ügyintézés dolog mindig megijeszt.
-
FeRRaR1
őstag
Felesleges ez a vita, hülye embereket minden pult mögött lehet találni, és a HTC sem tudja leellenőrizni az utolsó utáni alvállalkozó összes alkalmazottját, hogy meg üti e az iQ szintjük a 88-at. Velem is volt már ilyen, hogy háromszor kellett visszaküldenem egy Asus VGA-t mert nehezükre esett felfogni, hogy csak 15-20 perc játék után hibázik rajta a memória. 3. alkalommal egy 10 oldalt csatoltam mellé, játék képekkel, leírással, bios verzióval, stb, érdekes módon elnézést kértek és ingyen cserélték egy újabb generációsra. De ez is valószínűleg Magyar/kelet eu specialitás, mert Angliában akár a legkisebb panaszért azonnal cserélték eddig mindenemet. (Kivéve one x antenna hiba, de adtak cserét és gyorsan megcsinálták)
Szerintem egy egybites alkalmazott hibája az egész.
Én inkább a HTC-nek írnék egy panaszt, pontos leírással hogy ez és ez történt, így lehet hogy tudnak tenni érdemben valamit. Mert az infó nem valószínű hogy mutyisztánból vissza jut hozzájuk.
Nekem jó tapasztalatom van velük. Írtam hogy M7 van nekem, asszonynak most vettük az M8-at annak idején, de véletlenül megkarcolta a sim tálcát. Mi hibánk, de nem találtam sehol külön arany tálcát. Írtam egy emailt, kérte a címemet, 2 nappal később egy A4 méretű FedEx boríték érkezett, nem is értettem hogy mi lehet benne, és bizony egy levél volt a HTC-től mellette egy új sim tálca, teljesen ingyen.
-
Aryon87
félisten
Barmelyik marka megy szervizbe, es azt tapasztaljak, hogy nem a gyari rendszer van rajta, azonnal dobjak az egeszet. Rosszabb esetben meg a garanciat is.
Europai szerviz szigoruan europai regios telefonokkal foglalkozik.
LGnel pl ugyanez van. Nincs forgalmazva mondjuk a V20, nem foglalkozik a szerviz vele, mert nem europaba szant modell.
Ugyanez van kolleganal is. Hiaba "akar" fizetni erte, hogy megjavitsak, nem fognak vele foglalkozni.
Tanulsag: csak europai regios keszuleket szabad vasarolni, hiaba dragabb. -
Varoz
addikt
Nem tudjuk azt sem, hogy mit írt a papírra mit nem. Mivel garanciális javításnak vették már az elején, akkor vagy ő vagy a pultban ülő ember elírta. Még is a hTC van ekézve oldalakon át.
Talán egyértelműen kellett volna leadni a készüléket és rég kész lenne.De mindegy is, a lényeg, hogy ebből az egy esetből megítélni a hTC szervizet elég blődség lenne!
-
kekkola
senior tag
Úgy legyen. (De azért a levél kb. annyit mond, hogy annyi gari van a készülékedre, amennyit a kereskedő ad... mivel a htc csak ajánlott garancia időt ad meg (recommended!)..., azt nem írják le, hogy minden esetben 2 év és ha a kereskedő 1 évet ad, akkor a maradék 1 évet személyes ügyintézésben érvényesíthetem. Én itt érzek némi különbséget...) Amit leírtál az erősen ki van egészítve általad adott információkkal.
Régen ezt pontosan leírták (pl.):
"(..) Thank you for contacting HTC. We apologize for any inconvenience that you are facing. As per your inquiry, kindly note that the device (IMEI) is shipped to Latvia and has two years as global warranty from the date of purchase so we recommend to you to contact the retailer if you can have a copy from the invoice from the system or we inform you by the warranty end date as per the fabric that it is 21/01/2018 (...)" -
Aryon87
félisten
Jaj milyen kinaiul irtam.. sorry a mobilos gyorsgepeles atka
Ez jo hir akkor. Na igen, rem3lhetoleg nem nagyon lesz ra pelda hogy megtudjuk, higy maradt-e az IP vedettseg vagy nem.
En mar furdettem a telot, hibatlan
Tengerben is volt, persze vizallo tokban, ott is jol vizsgazott, pedig egy mezei 300Ft-os tokban volt -
Kobun1980
aktív tag
A mai tortenetem szerencsés véget ért. Visszamentem a srachoz, mondtam neki, hogy nem egy összegben történt a vásárlás, hanem részletfizetés mellett, erre egybol felajánlotta, hogy visszavasarolja, és megpróbálja érvényesíteni azon, akitol beszamitotta.
Nekem egy jó tanulság volt, de őszintén örülök, hogy vannak még ilyen emberek, és nem kell azzal szembesülni, hogy az arcodba tagadják le ami történt... Nyilván azzal sem tudtam volna mit kezdeni, mert balga voltam, és figyelmetlen, de tényleg jó érzés pozitív hozzáállással találkozni.
Viszont ezután kérnék meg egy tanácsot: kártyafüggetlen készüléket garanciával hol lehet kedvező áron vásárolni? A Smartshop nem csak 1 év garival adja?
-
-
mocsyzozi
tag
Gyári tokban volt észre sem vettem mikor történt a kijelzőn nincs repedés csak a hátsó üveg.... a feleségem szolt a kocsiban hogy olyan furcsa a kamera körül valami....levettem a tokot és igy nézett ki....ráadásul millió kis üvegszilánk van rajta és még szúr is....na mindegy küldöm javíttatni...arról ne beszéljünk menyibe van....ez az én hülyeségem....persze el is kocsmázhatnám mint hogy prémium telókat vegyek....
üdv:Zoli -
feenty
aktív tag
Sziasztok!
Kb egy hete szert tettem erre a szépségre, de nem igazán találok itthon normális fóliát rá.
A telekomnál vettem, ott kaptam hozzá ajándékba egyet, de a széleken (gondolom az üveg íveltsége miatt nem tapad fel rendesen.
Van valakinek valami tippje, hogy hol lenne érdemes rendelnem?Ha volt már róla szó akkor sorry, biztosan átsiklottam felette.
-
kakuk100
őstag
Hála Isten még semmi baja a telcsimnek, csak előre kérdeztem, hogy hová vigyem ha valami probléma lesz esetleg, hogy ne akkor kelljen szaladgálni vele megkérdeztem egy pár helyet telefonon, de mindegyik helyen elutasítottak.
Mivel mostanában szó volt a garanciáról arra gondoltam, hogy jó hogy van 2 év garancia de hóvá kell vinni ha baj van vele. Ennyi az egész. Köszönöm, hogy írtad a First P. Ott még nem érdeklődtem.
Persze nem erőltetném. Nem szokásom. Ha nem találnék garanciális javítót inkább fizetősre hagynám ott mint vitatkozzak. -
oxide83
aktív tag
Nagyon szakmai a nyelvezeted, lealacsonyodnál hozzám picit
?
Ha jól értem akkor ha európai piacra szánt HTC-t veszek GSM boltban 1 év BOLTI garanciával az azt jelenti hogy az 1 év alatt a bolt viseli a javítás költségeit, kiküldi a csehekhez (ha jól tudom most ott van szerviz) a HTC telókat. Az 1 év leteltével ha valami történik a telóval akkor a bolt ahol vettem a telefont már nem áll szóba velem de még mindig beadhatom egy Mediamarkt-ba akik intézik a szervizt, ugyanúgy elküldik a csehekhez és nekem nem kerül pénzembe a javíttatás amíg a telefon be nem tölti a vásárlástól számított 2. évét?
Ha így van a Mediamarkt honnan tudja beazonosítani hogy épp mennyi idős a teló, cikkszám alapján?
-
rhonin
senior tag
Értem nagyjából, de akkor ha egy üzlet EU-s készüléket árul akkor miért 1 év garanciával teszi?
Mi értelme akkor 230-240k-ért megvenni a azokból a boltokból ahol 2év a feltüntetett garancia?TazLeacher fórumtárs vásárolt pár hsz-el feljebb a linkelt boltból EU-sat jó áron ( 180k ) miközben az adott boltnál 1 év a garancia.
Ennek a bolt oldaláról nem látom értelmét.De amúgy legyen igazad és így legyen mert akkor igen jó áron lehet hozzájutni 2 év garis telóhoz.
-
rhonin
senior tag
Tehát azt mondjátok, hogy az általa korábban linkelt helyről ahol 1+1 év garit adnak a telefonra ( ami ugye 1év tényleges garanciát jelent) ha onnan rendel valaki és EU-s a készülék akkor függetlenül a bolt által adott garanciától jár a 2 év gari?
Ez kicsit furcsa nekem. Így akkor lényegében nincs értelme boltoknak 2 év garival drágábban árulni ezt a telefont.
Vagy rosszul értelmezem? -
-
TazLeacher
nagyúr
Köszönöm a választ.
Ott pont nincs fekete, de kinéztem ezt. Azt mondjátok, hogy ha felhívom, és azt mondják, hogy EU-s a telefon, akkor bátran megvehetem, nem lesz gond a garanciával?
Bocsánat, nekem furcsa ez a "bárhonnananmegveheted" dolog, mert ahhoz szoktam, hogy hivatalos garipapírnak kell lennie.
Honnan tudom leellenőrizni, hogy EUs-e a telefon? Mire kell figyelni a vásárlásnál?
Illetve ezzel mi a helyzet?
Az egyszerűbb és gyorsabb szervizelési folyamatok érdekében az alábbi változásokat vezetjük be a hivatalos, magyar piacra szánt HTC készülékek javítása kapcsán. 2017. szeptember 1-től a HTC készülékek javításra leadhatók a FirstPhone Oktogon Mobil Plaza üzletében vagy a Media Markt bármely magyarországi üzletében. A leadott készülék ezen leadópontokon keresztül jut el a HTC hivatalos regionális szervizközpontjába, ahol a javítás történik.Mert ezek alapján nem úgy tűnik, mintha nagyon megengedőek lennének...
-
CsGábor
tag
Köszönöm ! Erre következtettem amúgy
, inkább csak esztétikailag zavart a félbevágott mondat. Egyébként a beállítások nem indokolják ezt a megjelenítési "hibát", lehet az adott téma okozza. Úgyis akarok egy FR-t csinálni . Google cam varia, téma hegyek kipróbállása és a két nagyobb frissítés miatt ami történt mióta megvan a telefon, gondoltam nem ártana egy reset a rendszernek. Úgy látom hasonló gondolatok vannak Aryon fejében is , mivel keresi az FR-t
.
-
-
Aryon87
félisten
Na igen, mostanában az ilyen áruházak szakmai tudása egyenlő a nullával..
Más: Valakinek van-e tippje, mi lehet az oka, hogy manuális módban a kép erősen szemcsés lesz. Görögországban vettem észre, akkor azt hittem az erős sópor az oka, de azóta kiderült hogy nem. És ez kivétel nélkül, minden éjszakai képemnél látszik. Automatában nincs ilyen gond
Az alap kameraszofttal, és a frissítéssel is csinálja. -
Aryon87
félisten
-
Balinov
titán
je! regi arcok, klafa!
de jo, de picit tovabb tart a hivasinditas igy, mint O+2-n volt. Tipikusan akkor b***kodok, mikor 3-4 auto rajtam kivul akar behajtani.
istnag: de, az muxik, azt pont ki is probaltam tegnap este, csak fel kell hozza oldani a telefont es mar hivja is. Valszeg maradok annal..
-
BenHans
addikt
Értem, köszi.
A cég szempontjából kérdeztem csak kíváncsiságból. Az USA Uh-Oh és ez elég komoly támogatás.
Nem ártana legalább a nagyobb európai országokban is bevezetni valami hasonlót. Ezekkel és a nagy tesó mellett egy (árban is) jól eltalált középkategóriás ajánlattal komoly szimpátiára tehetnének szert. Nem ártana mondjuk 1 nagyobb, Európában elterjedt műszaki áruházzal is megoldani, hogy legyen külön valami jó HTC pult.
Én arra évente kitennék egy abszolút flagshipet, egy jó középkategóriásat, és jöhet a marketing. Meg az olyan beváltható ígéretek a supportot és a gyártó múltját illetően, amelyek által megnőne az emberek bizalma. -
dodicsaba
aktív tag
-
cyber86
őstag
Sajnos mivel még mindig az angol tudásom eléggé gyenge így nem figyeltem, hogy nem 1 helyről jönnének a cuccok meg amazont nem is nagyon ismerem. Ebayen meg ahogy hallom ki kell fogni egy jó eladót, hogy nehogy átverés legyen meg nem tudom melyik fólia lehet a legjobb választás mivel erre sajnos nem találok spigen fóliát
(#1014) soko70: Grat hozzá
Amúgy én is csodálkozom rajta milyen jól bírja a 10-eshez képest. Nekem nagyon bejött ez a készülék
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mire Vágyik a Gamer Szíved? Mi tudjuk! Kamatmentes rèszletre is!
- Keresünk dokkolókat
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- AKCIÓ! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest