Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kekkola

    senior tag

    válasz oxide83 #1325 üzenetére

    Egy kis adalék: amennyiben EU régiós a készüléked és nincs számlád, akkor a gyártás napjától számítják a két év gyártói garanciát, IMEI alapján.

  • ferob

    őstag

    válasz oxide83 #1325 üzenetére

    Ha a készülék európai régiós, akkor mindegy, hogy hol vásároltad, mert a két éves jótállás ideje alatt a gyártói szerviz megjavítja, még akkor is, ha eredetileg az üzlet tájékozatlansága miatt úgynevezett bolti garanciával vetted, ezért ebben az esetben meg sem érdemes közelíteni a GSM boltot, ha nem akarsz további problémát.

    Amennyiben szürkeimportból származó, tehát olyan készülék, amire várhatóan nem tudod érvényesíteni a gyártói szervizben a jótállást, mert nem európai régiós, akkor az első naptól kezdve csak a GSM üzlethez fordulhatsz, akik házon belül valahogy megjavítják, ha sikerül, de többnyire inkább csak elhajtják az embert vagy nagyobb problémát okoznak a készülék szakszerűtlen megbontásával.

    Ha egy üzlet gyártói jótállással árulja a készüléket, akkor a vállaltak függvényében egy vagy két évig náluk is leadható, de azt lehet elmondani, hogy teljesen felesleges további üzleteket bevonni a javítási folyamatba, mert úgy a leggyorsabb, ha az ember közvetlenül adja le egy átvevőhelyen a készüléket, amit meg lehet tenni a két éves időtartam alatt bármikor.

    A javítás már rég nem Csehországban történik, de erről is, valamint sok minden másról is találsz információt a téma összefoglalóban.

    A cikkszám alapján senki nem azonosít be semmit a készülék gyártásával kapcsolatban, ahogy azt az előzőekben írtam, amire te gondolsz, az a sorozatszám, így a cikkszám csak az az azonosító, amiből kiderül, hogy a készülék pontosan melyik típus, így például, hogy egy fekete, kétkártyás, európai régiós U11.

    A készülék vásárlásának dátuma megtalálható a számlán, így innen fogja tudni az átvevőhely is, hogy meddig rendelkezik érvényes jótállással.

  • ferob

    őstag

    válasz oxide83 #1320 üzenetére

    A cikkszám alapján sem a gyártás helye, sem pedig az ideje nem derül ki, mert amiről te beszélsz az a készülék egyéni sorozatszáma.

    Akármilyen üzletről van szó, a jogszabály szerint legalább egy évet kell vállaljon, így az adott helyen addig foglakoznak veled, utána a gyártói szervizhez lehet csak fordulni, ha európai régiós készülékről van szó.
    De az első naptól kezdve lehet hozzájuk fordulni, nem kötelező a javítást az üzleten keresztül intézni.

    Ez így van a HTC készülékekkel már hosszú évek óta, így garanciális kérdésben nem változott semmi.

    A szürkeimportból származó más régiós készülékek esetében az üzlet által kötelezően vállalt egy év alatt mindenképp náluk kell intézni a javíttatást, mivel ebben a régióban ezek a készülékek nem fognak hivatalos gyártói jótállással rendelkezni.

  • Aryon87

    félisten

    válasz oxide83 #1276 üzenetére

    Szia!

    Nalam uzemido csak mobilnettel minimum 5 ora SOT megvan. Tudna tobbet is wifivel, de korlatlan net miatt folosleges. 05-tol este 9ig rohogve kitart, es meg egy keves szokott maradni. Szal nalam akku jeles, de ez felhasznalofuggo ugyebar.
    Hatlap kenyes, a gyari tok 2 hajszalkarcot vesett bele, amint tudtam, csereltem atlatszo szilikontokra. Minimalista, de szerepet boven betolti. Kamera is vedve van igy.
    N6P osszehasonlitast talasz a fotos topikban, de jovo heten ismet osszeeresztemba telot ehy N6p-vel, sot hamarosan egy S8+-al is. A kameraja hasonlo megoldast alkalmaz, mint a tied es a Huaweik. Nem.elesit tul, es nincs tulszaturalas. Kepeket reszemrol itt is talasz, mindig boldogitom a csapatot veluk :DD
    Tobbi reszre nem tudok valaszolni.
    A zoomolast nem alkalmazom, folosleges szamomra.

    Remelem segitettem :)

    Varoz: wow. En ks amator vagyok, csak mas kategoriaban :)
    Erdemes rafekudnod a temara, ugy latom van erzeked hozza :K

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés