- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
HTC U11
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #2060 üzenetére
Ha egyértelműen garancián kívüli javításra van leadva a készülék és el is ér a regionális szervizig, akkor függetlenül attól, hogy milyen állapotban van, az árajánlatot követően kötelesek megjavítani.
A továbbiakat megtárgyaljuk privátban, hogy ne legyen ezzel tele a topik.
-
BenHans
addikt
válasz
mocsyzozi #1920 üzenetére
Ez sem perdöntő bizonyíték, hogy sz@r a szervizháttér vagy hogy többnyire problémás a szervizelés. Ez még mindig csak egy rossz tapasztalat.
Sajnálom, hogy így jártál...
Ettől függetlenül egy centivel nem lennénk előrébb vagy érezném magam nagyobb biztonságban a hírhedt Telemax szervizzel. Olvass csak bele mondjuk a Samsung topikokba, akár az S8/S8+ közös topikjába vagy Huawei P9 stb. Karcosan, ütésnyommal, nem működő funkciókkal, kihagyott csavarral, illesztési hibával stb stb küldték vissza és szó nem esik a szervizelés utáni IP védettségről, ami ezek után erősen megkérdőjelezhető.
Rengeteg a panasz, ahogy a Sony szervizre is...
Sajnos egyik gyártó egyik készüléke mellett sem lehet érv vagy ellenérv a szervizháttér, oké szép dolog a Huawei vip garancia (3-3-3), de a szervizelés minőségét nem befolyásolja.
Talán az Apple, de ott sincs kolbászból a kerítés, közvetve is tapasztaltam és olvasható is jó pár panasz. -
FeRRaR1
őstag
válasz
mocsyzozi #1920 üzenetére
Eddig egész életemben egy telefonom volt szervizben (One X antenna elmozdulás, tipikus hibája volt a korai szériáknak), illetve az M7-et cserélték egyszer kijelző sárgulás miatt, de azt azonnal, és az első telefonom egy Nokia 3210 volt, ami 99'-ben jött ki. Az akkor 9 év/szerviz látogatás, ami nem is szerviz volt ha nem a szolgáltató. Tovább megyek, adnak csere készüléket ha kérsz, nyilván nem egy csúcs lesz, de használható. Még tovább megyek, van 14-30 napod elállni a vásárlástól attól függően hogy hol és hogyan vásároltad, így ha a hiba ekkor jön elő (a hibák nagy része korán szokott) akkor egyszerűen vissza viszed/küldöd, és kérsz egy másikat.
Szélvédős példáddal értem mit akarsz mondani, de nem így működik a valóságban. Ugyan is a márka szervizek nem helyben cserélik a szélvédőt, legtöbbször külsőst hívnak, ahogy szinte mindenki más is. Nálam is így volt, fedezte a casco az XC90 szélvédő cseréjét egy nagyobb kőfelverődés miatt, felhívtam a márka szervizt, akik egyébként szintén adnak csere autót, akár háztól házig szolgáltatással. Mondták hogy náluk ennyi és annyi idő, de ha felhívom a céget akikkel csinálják akkor a biztosító velük rendezi, és két óra alatt kész, úgy hogy házhoz jönnek. És így is volt.
Megértem hogy csalódott és dühös vagy, de nem gurult el a gyógyszerem, csak két lábbal járok a földön, és reálisan nézem a dolgokat. 9 évente egy szervizt bekockáztatni, cserébe az egyik legjobb csúcs telefont használni, a legjobb felülettel, legsimább működéssel, legjobb kamerával... Ezeket minden nap tapasztalod, a szervizt nem.
-
Gabbbb
senior tag
válasz
mocsyzozi #1920 üzenetére
Nagyon is számít, de igazából nem tudjuk mi is a helyzet a garanciális javításokkal, gondolom nem rózsás, de itt a topikban sem nagyon volt garanciális probléma.
Az hogy valaki összetöri a telefont megint más téma. Nyilván a hátlap összetörése a te esetedben elég különleges, mert ha hajlandóak lennének megjavítani, akkor nem buknál rajta sokat, de kijelző csere 120eFt-ért gyakorlatilag totális kár, pár hónap múlva a telefon teljes használt piaci ára.
Most ha végignézem az összes gyártót, akkor egyedül kínaiak nem akarják lehúzni az embert kijelző cserénél. (Huawei, Oneplus, Xiaomi) S8 törés is 100eFt körül van. Abban bízom, hogy spigen rugged armor tokban, ha akarnám is nehezen tudnám összetörni a hátlapot. Nyilván zavarna ha várni kéne rá 6 hetet, de van tartalék készülékem, kibírnám.Igazad van abban, hogy nem normális, amit veled művelnek, de attól még nem kell magát a készüléket teljesen leírni.
-
BenHans
addikt
válasz
mocsyzozi #1769 üzenetére
Ha már "pocsék szervizháttér". Én nem örülnék jobban ha a telemax szervizelné...
A rendszer még mindig a legjobb és az Edge Sense is sokkal kényelmesebb és funkcionalitását tekintve előremutatóbb mint az Edge Screen ami nekem pl kényelmetlen és zavar a becsillanás. Hiába a futurisztikus külső, az elnyújtott formától és a kávahuszárok álmától sem vagyok elájulva. Ezekkel nem vagyok egyedül...
(Nem, a Xiaomi Mi4C "élvezérlése" nem ilyen volt. Másképp is volt kitalálva és még úgy is kezdetleges volt, pontatlan és megbízhatatlan.) -
Varoz
addikt
válasz
mocsyzozi #1709 üzenetére
Értem én, hogy dühös vagy, de ettől nem lesz igazad! Belefutottál pár idiótába, nagy kár, de ettől nem kéne lehúzni a márkát! Azt a pár dolgozót kéne lapátra tenni, akik ilyen hanyagok voltak!
kerxyTökéletesen látható éjjel-nappal a kijelzőm! Az AMOLED továbbra is inkább hátárny lenne, mint előny! Az a kis fényerő pluszban nem ér annyit, hogy cserébe beégjen!
Szoftverfrissítést hagyjuk Samsungéknál, amikor a zsír új S8 is képes lagolni! Ebben a hTC mindig is verhetetlen volt és egyelőre marad is az!
Garival meg nem tudom mi bajod van, gyakorlatilag bármi papír nélkül kapsz 2 évet a gyártástól és bárhol le tudod adni szervizbe! Az, hogy valaki kifogott pár bénát, akik szarul vették fel a hibát, az nem a hTC sara! -
Varoz
addikt
válasz
mocsyzozi #1705 üzenetére
Az, hogy a First Phonenál dilettáns barmokat sikerült kifognod, nem a hTC hibája és ettől még teljesen jó a garanciájuk és szervizük, mert a FP nem egyenlő hTC szervizzel! Szóval nem kell semmitől se rettegni, csak ott kell leadni, ahol nem segg hülyék! Esetleg írni kell közvetlenül a hTC-nek, angolul.
-
CsGábor
tag
válasz
mocsyzozi #1705 üzenetére
A One M7-em szervízbe került pár éve és tévedésből elutasították a garanciálist javítást. Segítséget kértem az akkor még létező HTC magyarországi ügyfélszolgálattól akik nagyon segítő készek voltak és amennyire tudták meggyorsították a javítást . Miután telefonon beszéltem velük, e-mailbe kérték a problémám leírását. Körülbellül 1,5 héten bellül meg is történt a javítás.
Ezt az elérhetőséget a FB oldalukon leltem : Ügyfélszolgálat: 06 80 016 323 , (Hétfő - Péntek) 09:00- 13:00
(Szo)09:00- 21:00 -
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #1547 üzenetére
Éppen azért kell bevizsgálni, mert garanciát kell vállaljanak a javításra, ami az IP védelem miatt sem mindegy.
Arról nem is beszélve, hogy egy átvevőhely nem közvetlenül küldi a szervizbe a leadott készülékeket, és a továbbküldés sem naponta történik, valamint akkor még az is időbe telik, mire kijut a regionális szervizközpontba, ahonnan a bevizsgálás és a javítás ezt az utat visszafelé is meg kell tegye.
Nagyjából csütörtöki napon adtad le, amivel valószínűleg azon a héten már semmi nem történt, így érdemben csak a múlt héten történhetett bármi, ami erre összességében kevés idő még.Ez a folyamat átvevőhelyet közbeiktatva több éve sem volt gyorsabb, mivel a gyártó mindig is bizonyos régiónként bízott meg egy-egy szervizt, mert nem errefelé található a legnagyobb piacuk, de még rengeteg más dolog is beleszól ebbe.
Az nem kérdés, hogy a tulajdonosnak az lenne a legjobb, ha minden azonnal elkészülne, de a jelenlegi helyzet semmivel nem rosszabb annál, mint amilyen pl. 5 éve volt.
Azért viszont azzal semmi rosszat nem teszel, ha éppen kicsit érdeklődsz, hogy mi a helyzet, mert az is előfordulhat, hogy már esetleg tudnak valamit, de neked még nem szóltak. -
Dracula
őstag
válasz
mocsyzozi #1386 üzenetére
Basszus! Akkor vigyázni kell nagyon arra is!
Én most egy full tokot vettem hozzá, ami beborítja...Egyébként ki hol vett itthon már fóliát? Amit én vettem, azt nem tudták felrakni (?) rendesen 2 oldalt, de sajnos felül-alul sem... (T-nél...) Elég csúnya így szegény.
Egyébként cserélték a telót, új IMEI-s, tehát fő-rész csere volt.
Vigyázzatok rá!
üdv
Zsolt -
Varoz
addikt
válasz
mocsyzozi #1407 üzenetére
Másik opció, hogy valami erős, kiálló dologra esett pont a kamera mellett. Ott van pár centi szabad rész. Bár biztos, hogy nem kis erő kell, hogy betörjön, mert nem sima üveg van rajta.
A blend testben se tört el amíg csak simán kiflibe hajtotta a csávó, csak amikor ugyanazt megcsinálta visszafelé is, szóval nagyon sok kell neki. -
Lacy6
senior tag
-
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #846 üzenetére
Használd a megfelelő felületeket, mert itt tilos hirdetni.
Sajnos vagy nem, de az EU-n belülről már megrendelhető a piros 128GB-os modell 195 ezer forintért.
Ha még így sem tartod meg, akkor talán az segíthet, ha említést teszel az európai CID-ről és az európai régiós szoftverről.A színe miatt nem sikerült végül megbarátkozni vele?
-
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #699 üzenetére
Árfolyam függvényében 10-20 ezer forinttal alatta lesz valahol a végösszeg, de értelemszerűen ez várható volt, mivel futárszolgálat esetén mindig meg kell jelölni a csomag tartalmát és az értékét, így nekik kötelességük kezdeményezni a vámkezelést a meghatalmazás alapján, esély nem volt, hogy átcsúszik, mivel nem volt hol.
Ellenben várhatóan neked lesz ilyen színben szinte egyedül ez a modell még egy jó darabig, mivel nekem se piros színű. -
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #499 üzenetére
Nem tartom életszerűnek azt, amit felvázoltál, mivel Írországból vennéd, tehát eleve nem hivatalos forrásból, így annak a harmadik ország szabályozásainak kell megfelelni, ahonnan eredetileg származik, amiről nekem személy szerint nincs tudomásom, hogy hogyan működik Ázsia egyes részein.
Főleg úgy, hogy egy európai országból származik a számla, de még akkor is egy esetleges javítás kapcsán hogyan birkóznál meg azzal, hogy adott esetben az oda küldött készülékre az ottani vámszabályozás is vonatkozik, nem is beszélve a visszaküldéskor az országba érkezésekor, amit még ha valahogy ki is tudnál magyarázni, akkor is egy esetleges fődarab csere után már biztosan nem.
Sőt egyáltalán az adott ázsiai országban kinek küldenéd, sőt ki küldené vissza, elvégre a szervizből nem fognak nemzetközi irányba ingyen küldözgetni semmit és az érkezésekor sem megfizetni semmit, így kétlem, hogy ez egyáltalán nem, hogy kifizetődő, de működő megoldás lenne.
Ezért érdemes beletörődni és elfogadni, hogy amennyiben másik régióból származó készüléket egy megint másik országból vásárolsz, ráadásul aukciós oldalról, akkor arra nem fogsz tudni érvényesíteni semmilyen jótállási igényt.Maga a tény, hogy a több RAM-mal és nagyobb háttértárral rendelkező modellhez összességében olcsóbban vagy ugyanannyiért lehet hozzájutni, mint a másikhoz, már megéri.
Mivel egy készüléknél lényegében a kijelző és az alaplap az, ami a legdrágább, ezért ha ezekkel nincs semmi probléma, akkor elég olcsón lehet javíttatni.
Sőt mivel inkább fizikai behatás okozza a problémákat, ezért arra alapból nem lenne érvényes a jótállás, tehát elhanyagolható a valószínűsége annak, hogy pont neked lesz olyan problémád a készülékkel, amit nagyon drága lenne javítani.Összefoglalva tehát, el kell dönteni, hogy a jótállás vagy a több RAM és nagyobb háttértár az, ami inkább fontos.
-
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #491 üzenetére
Nem az számít, hogy honnan rendeled, így a készüléken választható nyelvek listája sem azon múlik.
Az említett modellt ebben a régióban hivatalosan nem forgalmazzák, így itt érvényes jótállás se lesz rá.A többire választ találsz a téma összefoglaló elolvasásával és a kereső használatával.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ! 1 ÉV GARANCIA ! Független Samsung Galaxy S20 FE 256GB Cloud Mint. WWW.TRUSTPHONE.HU - FLP387
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 400 Lite+ Honor Choice Earbuds fülhallgató, fekete, bontatlan, eladó
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 11 Product RED Független 64GB
- HP ProoBook 430 G5 laptop (Kijelző törött)
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ismét elérhető 3db - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest