- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Fotók, videók mobillal
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobace
addikt
válasz gabx76 #34753 üzenetére
Tudom, ősi a hozzászólás,de nekem is most jött ki a p0638. Az elektromos hiba és a motorjelző világt. Illetve az elektromos hiba elalszik, a motorjelző ott marad újrainditás után is.
Neked mi lett a megoldás? Vagy valaki emlékszik rá, mi lett?
Olyan bő 2500-as fordulatig nincs semmi baj, nem is hallok semmit, megy a kocsi rendesen. Felette jön ki a hiba valahol.Köszi!
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #54471 üzenetére
Ezt megerősíthetem nekem is ilyen van arra kell figyelni, hogy 2.1 es bluetooth legyen a 4.0 pl. Már egy csomó régebbi kocsival nem csatlakozik fel, nem tudom miért, de tesztelve.
A 2.1 az én 17 éves vasammal is kompatibilis.
Van hozzá normális program is ami kifejezetten az elm 327 es chiphez van fejlesztve.
Telefonnal laptoppal nekem tökéletes.
Laposon scanmaster, telefonon obd doctor.Renault power
-
Gabesz87
veterán
válasz gabx76 #51606 üzenetére
Na hát ez elég gáz. Én is keresgéltem, mert először mintha úgy rémlett volna, hogy van, de a honlapon brosúrákban, felszereltségi szinteknél, kezelési könyvben sehol nem látok erre vonatkozó infót. De ekkora kreténséget hogy csinálhatnak? Most hirtelen nem tudom, de a könyöklő box az vajon hűtött? Vagy az sem!?
-
Lacy6
senior tag
válasz gabx76 #50745 üzenetére
Hát akkor nekem már ideje lenne átnézetni, mert 2013- ba vettem a kocsit és azóta nem nézettem meg. Néha kanyarodásnál eléggé furán reagál és ezért is merült fel bennem a gondolat.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
meroly
veterán
válasz gabx76 #49185 üzenetére
Az lesz, mert ma már, meg holnap főleg lehetetlenség gyertyát szerezni és ez a Bosch is végülis hozzá való, csak az állítást felejtettük el, nem hibáztatom a szerelőt se, mert én vittem és nem mondtam. Nekem meg lövésem sem volt, mert unixban ajánlották és mivel nem én hoztam el, ezért ha mondták is az állítást, hozzám már nem jutott el az infó.
Ha sikerül a hétvégén eljutnom autószerelőhöz, akkor a gyertyák hézagját 0,9-re emeltetem, új beru trafók már itt, azokat belerakatom és meglátom. Ha hasonló tünete lesz, bár ember nincs aki ennyire figyel erre mint én, akkor megpróbálok olyan gyertyát szerezni amit írtatok.
Impossible is nothing
-
mycso
Topikgazda
-
motoflug
őstag
-
gabx76
őstag
válasz gabx76 #48047 üzenetére
Rosszat linkeltem - nekem ez kellene...
-
n0rbert0
senior tag
válasz gabx76 #48024 üzenetére
Sajnos ezzel sem működik. Majd rendelek egy másik EML327-et és megpróbálom azzal.
Egyébként megoldódott a problémám. Azért nem indult az autó, mert a kormányzár be volt állva. Indítás közben határozottan meg kellett mozgatni mind két irányba és elindult az autó.
Köszönöm a segítséget! -
n0rbert0
senior tag
válasz gabx76 #48012 üzenetére
Nem tudom. Így olvasgatva a kézikönyvét nagyon arra hajaz. Ha valóban ez a baj mit lehet tenni?
Bár ettől még a gyújtást rá kellene adnia nem?Még indításgátló hibára is gondolok, de sajnos a led visszajelzőt nem figyeltem meg, hogy mit csinál indítás közben, ha villog vagy világít, akkor az elvileg baj.
De nehéz dolog ez...
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #47918 üzenetére
Jaah, bocs a "megoldást" nem írtam meg (átmeneti).
Ki kell húzni a fejet és a nagy csatlakozót (ahol az áramot kapja) lehúzni pár másodpercre, majd mehet vissza és már működik is, viszont a kódot kérni fogja.
Télen célszerű nem visszapattintani a fejet, mert szinte minden reggel ez lesz a program, hogy a táp lehúz-majd vissza és már működik is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
WunderKinder
aktív tag
-
-
motoflug
őstag
válasz gabx76 #46948 üzenetére
Megtalaltam, amiket irtal rola. Mennyi km-t tettel bele az ebayes okoskerekkel? Nekem bemelegedes utan kezdi az idiota diesel hangot adni, hidegen nem csinalja.
Mas: ma reggel kisse osszezavart az auto: epp üdülni vagyunk, tobb 100 km-re otthonrol, es a kormanybol fura reszelo hang jott, mintha a muanyagnal valami beszorult volna, Korbeneztem, zseblampaval mindennel, de nem talaltam semmit, es a kormanyzas sem lett nehezebb. Gugliban szerelokereses, senki nem vette fel, szuper. Most volt kormanymu felujitva... Atmentunk Tapolcara, hatha ott van nyitva valami. Talaltam is egyet, megalltam, de addigra elmult. Az ottani szereo ranezett, azt mondta nem ad rossz hangot a szervo, nem tudni mi lehetett, azota nem csinalja. Lehet tenyleg vsak egy kis aprosag beszorult valahova, de mar harklis vagyok minden idegen zajra..
-
Voice24
őstag
válasz gabx76 #46938 üzenetére
Szerintem középútként az 1.6-os lenne jó nekem.
Mi a jófene amúgy az az okoskerék? (jó, kicsit utánanéztem a dolognak, valami vezérlő, ami főleg indításnál fontos). Azt egy szerelő ki tudja szúrni, ha ez a fránya kerék már közel jár a cseréhez? Mennyi kóstál ennek a cseréje?
Meg a kardinális kérdés: francia autó révén, az elektronika mennyire nyűgös ezekben? Vagy ez inkább már csak urban legend? (páromnak Twingója van, abban a különféle jeladók a cseréjük előtt okoztak kellemetlen perceket ) -
Milo629
aktív tag
válasz gabx76 #46524 üzenetére
Köszi, egy ilyen leírást találtam, hát nem egy egyszerű szétpattintom-összerakom.
(#46534) @cellpeti: Nekem is ugyan ilyen autóm van, előtte 1.4 16V Clio volt és az is pörgött mintha muszáj lenne, elsőre beugrott az ittvalaminincsrendben érzés, utána a Mégane meg sem lepett, legalább nem kell visszaváltani előzésnél. De azért egy 6-os váltót én is elfogadnék, mert nem városba rohangálok vele.
Más: ha az üzemanyagszint jelző nem működik, test-mode alatt sem megy fel-le attól még lehet a jeladó vagy a csatlakozó hibája, vagy mindenképp az óracsoportban van a hiba? Továbbá ha nem a jeladó a hibás, hanem a mutató, akkor a sárga ikon fel fog villanni ha már a végét járja, jól gondolom?
-
Skizz
addikt
válasz gabx76 #46378 üzenetére
-
Mára ígérte a sprinter, de a futár a telefont 1x kinyomta, 2x nem vette fel. Így elég nehéz belőni, hogy mikor jöjjön, mivel elég kiszámíthatatlan ideig dolgozom. Gondolom ha egyáltalán majd felhív, akkor kb. az utcából fog, hogy jönne. Én meg 20km-re vagyok. Csak annyit akartam ma mondani neki, hogy tegye le a postán, mert úgyse tudjuk összeegyeztetni, de tökmind1, akkor csináljon amit akar.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz gabx76 #46279 üzenetére
Én is most rendeltem meg egy ilyet a Cliora. Ez a teliledes néz ki a legjobban szerintem. Sokat kerülgettem már, eddig is le volt árazva 21k körülre, de most 14-ért best buy asszem... Plusz kártyás fizetésért még 5% kedvezmény ,úgyhogy végül házhoz szállítással olcsóbb lett, mint az eredeti ár.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz gabx76 #46052 üzenetére
Akkor fogadd együttérzésem...a szívem szakad meg, hogy az első saját autómra vásárolt zsír új gumiktól ilyen körülmények közt kell megválnom...pedig azt hittem, hogy sok tízezer kilométerig fogom koptatni...de sajna az M2 szűkös lett a 3 gyerekülés miatt....jöhetett a Grand.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 7 5800x, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz gabx76 #44470 üzenetére
Há a xenon lámpát az irigylem Szép kis vas ez is! Az enyémet kezdem megszokni...így hogy már pluszban van rádobva vagy 200k... (önindító felújítás, olajcsere, szűrőcsere, vezérléscsere, új klímakompresszor és generátor görgő...)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 7 5800x, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
tresh
veterán
válasz gabx76 #36781 üzenetére
Nem mondtam egy szóval se hogy rossz , félre ne érts
(#36779) Hugo85: jól ismerem őket, csak pl haver 306-ját darabokra szedték majd össze és tesztkör majd megint szét (neki is alapjárat volt a gond) majd kiderült hogy HF felújítás kell neki 2 napig mindent teszteltek ez volt 40k de tényleg mindent megnéztek. Szóval ehhez képest az előbbi művelet nem kicsit drága volt. Bár emlékeim szerint ha nem az a hiba mait megállapítottak akkor visszafizetik a zsetont.
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #36766 üzenetére
Jó lesz az LPR még is csak egy komoly féktechnikai vállalat.
Cimbim hondája alatt az van és nem panaszkodott rá.Az biztos, hogy ha állatkodni akar az ember akkor komoly féket kell venni de hétköznapi használatban azt se tudod elmelegíteni a hűtött tárcsa miatt.
Renault power
-
tresh
veterán
válasz gabx76 #36766 üzenetére
Tettem már be párat amit ismerős hozott, hogy ez menjen bele "mert olcsó volt" nem azt mondom hogy rossz vagy nem áll meg vele az autó, de kopásra visszatérve szerintem is hamarabb kell cserélni. Egy G4 alá tettem előre be, igaz ott a tárcsa is lpr volt. Nekem kicsit nyúlósnak tűnt a fék ha beleálltam két lábbal , ettől függetlenül meg fogta az autót semmi baj nem volt vele, kb 1 hete cseréltem ugyan ezen a G4-en most textar tárcsát kapott (akcióba volt nékem ) + hozzá Zimmermann betéteket. Hát a tulaj meg lepődött milyet fog a cucc 80-ról olyat fogott hogy majdnem lefejelte a szélvédőt Most amúgy faternak is ezt a kombót vettem , kíváncsi leszek mit művel a laguna alatt ott kicsit több a súly/le Nálam ami bevált tárcsa Ferodo,Textar, Zimmermann, Ate, Brembo max sport, betét Ferodo,Zimmermann, Textar,Valeo (bár ez porol nagyon,és kopik is viszont nagyon komolyan fog) .
-
gabx76
őstag
válasz gabx76 #34862 üzenetére
Úgy látszik lassan zárul az "ünnepi" kálváriám.
Már 2 napja jó a kocsi, mióta kicseréltem a légnyomás szenzort,
Mivel szilveszterkor nem nagyon volt nyitva semmi, beleértve a webshopokat is, végül Ebay-ről vettem a legolcsóbb Európai forrásból.
Konkrétan ezt vettem (Lettországból)Hétfőre ideért (5 nap alatt, úgy, hogy közben szilveszter is volt).
Elég vicces, hogy annyira "közvetlenül a gyártósorról leemelt" cucc, hogy még cikkszám sincs rajta, nem hogy márkajelzés. Viszont működik, szerelő szerint ha nincs fogyasztásnövekedés, egyéb furcsaság akkor maradhat. Biztos, ami biztos azért bekészítettem a kosárba egy ilyet isItthon amúgy ennyi lenne az olcsó, és ennyibe kerül egy márkásabb.
Mellékesen megjegyzem: nem vagyok benne biztos, hogy nem ugyanarról a gyártósorról kerül le az összes.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #35080 üzenetére
Ez nekem olyan, mintha utólag lett volna fényezve.
Nekem is fekete az autó és a díszlecek ugyan fényezve-lakkozva vannak gyárilag, ilyen szürkés-barnás színűre. Hogy ezt a renaultnál ki találta ki nem tudom, de nem volt okos.
Ja díszléceken az első ajtón nekem sincsen gyárilag semmilyen felirat, tehát ez gyári megoldás.
*mod.: ja közben látom, hogy felemás a két oldalt a díszléc.Egyébként ezért nekem is utólag lesz fényezve feketére mindegyik, majd tavasszal ha jön a jobb idő.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabx76
őstag
válasz gabx76 #35079 üzenetére
Hirtelen ezt találtam. Unokatesóméké ilyen. Full fekete díszcsík mindenhol.
Tudom, hogy felszereltségfüggő, is, de feketéknél vagy színre fújt (akkor viszont lakk is van rajta, tehát nem matt), vagy sötétszürke, esetleg (mint az enyémnél is) világosszürke, de semmiképp nem matt fekete.
Vagy orrot cseréltek rajta, vagy átfújták....de az is lehet, hogy rossz helyen keresgélek...
az is fura, hogy a HD képen sem látszik a díszcsík felirata...[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz gabx76 #34862 üzenetére
"A vicc az, hogy ez a kis alkatrész kapható különböző márkanevek alatt 5000 és 50000Ft között."
Ismerős szitu, most ősszel játszottam el, annyival bonyolítva, hogy nem fixen volt rossz, hanem időnként dobott hibát. A csere után meg kiderült, valószínűleg nem is azzal volt a baj, mert utána is jött a hiba, hanem a fojtószelep és a tömítések környékén.
-
-
#10726912
törölt tag
válasz gabx76 #34758 üzenetére
Akkor magas az alapjárat és egyenetlen, ha benzin szegény a beszívott keverék. Az ugrálás is amiatt van, hogy annyira kevés a benzin a keverékben, hogy nem képes begyújtani.Nem tudom, milyen vezérlésű az autód, de a gázadásra felugró, de alapjárat helyett magas fordulaton pörgő erőtlen motornak ez a legvalószínűbb okozója. Ezt okozhatja légtömegmérő hiba, alapjárati motor hiba (ha van, ami hideg indításkor a szívató szerepét látná el, próbáld melegíteni a motort, ha kisimul a járása üzemi hőfokon, akkor ott keresgélj), próbálj utána nézni a fojtó szelep okozta hiba leírásnak, a neten megtalálsz pontosan mindent. De ha van pl olyanod, hogy vezérmű tengelyre szerelt jeladó, akkor azt is érdemes ellenőrizned... A WD 40-et pedig csak kis idejű kenésre használd, elektromos csatlakozások kontakt hibáit ne fújkálással javítsd, hanem első sorban csiszolással, amit csak lehet, csiszolj,, karistolj kés heggyel, ezután fújd be többször kontakt löttyel s járasd meg a csatlakozókat, sokszor dugd össze és húzd szét, közben többször löttyöt neki. Próbálj tájékozódni továbbá, hogy milyen alkatrészek vannak a kocsiban, s azoknak meghibásodása milyen tüneteket produkál. (a 1-esem kapcsán így tanítottam ki magam a lambda szonda és az alapjárati motor hibáinak jeleire).
Sok sikert! -
kisninja
őstag
válasz gabx76 #34753 üzenetére
Tényleg neked elektromos gázpedálod van.... Szerintem valami ki van kopva, vagy a gázpedál potija vagy valami a fojtószelepnél . De lehet nincs igazam nincs M2 esem.
P0638 Fojtószelep-mozgató beavatkozótag vezérlő tartomány/teljesítmény (1.hengersor)powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
gabx76
őstag
válasz gabx76 #34748 üzenetére
Korai volt az öröm.
Lementem most még egy próbakörre.
Már indítás után láttam, hogy gáz van. Alapjárat ugrándozott, egyenetlen járás. Gázadásra baromira felpörög, üzemanyagszag,"Check Injection".
Morcosan kiszálltam és otthagytam a francba.
Szerintem én már nem izzadok vele, Karácsony után viszem szervizbe. -
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #34748 üzenetére
Miért csodálkozol, ha befújtad akkor most van kenése, a baj csak az, hogy a WD40 onnan hamar ki fog száradni.
Tehát kb.2-3 hét múlva szedheted szét megint ha akkor litium zsírral kened meg (sprayben van) akkor jó lesz sokáig.Amíg jó addig egyébként ne szedd szét.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest