- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #87777 üzenetére
Konkrétan leráztak, de remélem bekerült a szervízfüzetbe, hogy a tulajdonos jelezte a hűtőfolyadék fogyását.
Mert hangsúlyosan jelzem NEM TERMÉSZETES!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #87701 üzenetére
Nem értem a kérdést!
Van egy garanciális autód, fizeted a kurv@ drága kötelező szervizeket és amikor van egy hiba, itt kérdezel? Azonnal vinni kell a szervízbe, mert utána ki fogják húzni magukat a garanciális javítás alól azzal, hogy korábban a hiba észrevételekor, azonnal kellet volna azt jelezni!
Teszem hozzá jogosan. -
válasz
orosziem81 #87701 üzenetére
Hát jó lenne minél előbb megszüntetni, nehogy rosszkor durvuljon el.
5 évesen úgyis aktuális lehet már egy vezérlés csere, vízpumpával együtt, akkor rá lehetne nézetni.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #64570 üzenetére
A lökhárítón van a kábelkötegből leágaztatva 2 db testvezeték. azt kel megcsiszolni.
Illetve hátul a lámpák csatlakozóit megnézni. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #64392 üzenetére
Testhiba igen előfordul sokszor.
-
válasz
orosziem81 #64392 üzenetére
A szőke nő biztosan... most jó, most nem jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #64034 üzenetére
Sok sikert a kocsihoz, a twingo miatt meg úgy is jössz még néha ide.
-
Nordik
őstag
válasz
orosziem81 #63672 üzenetére
Én sokszor nem értem régen minek ültettek az utak szélére fákat sorba. Szerintem ennél nincs veszélyesebb. Hiába kerülsz el egy ütközést vagy egy kicsuszast ha egy fa megolhet...
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #63672 üzenetére
Nagyon sajnálom
Kb. Ha használhatót szeretnél egy twingo a reális 99 környékéről. -
#89309696
törölt tag
válasz
orosziem81 #63672 üzenetére
Az a lényeg, hogy megmentett az autó és mindenki kiszállt belőle. Egy autónak a legfontosabb tudnivalója ez.
250-ért ha hirtelen kell autó akkor Clio, ha belefértek. Vagy talán régebbi Thalia. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #63667 üzenetére
Szia. Ez komoly?
Nagyon sajnálom és azt is amit le kell, írnom ebből nem lesz autó
A légzsákok, a hűtő, az egész eleje odavan, ezt donorautóból lehetne egyedül megoldani, de ez már akkor is csak darabolt autó maradna. Ráadásul ez már nem az udvarban elszerelgetem kategóriás javításPersze ezt látni kéne, hogy mi maradt ép és mi ment el. Ha a nyúlványok kibírták akkor még akár menthető is lehetne, kérdés milyen áron, szerintem nem éri meg.
Mi történt? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
orosziem81 #63663 üzenetére
Nem, alkatrésznek eladva tudod a legtöbbet kihozni belőle.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
orosziem81 #63667 üzenetére
Elnézést, lemaradtam
Tedd ki néhány Facebook csoportba, hogy mennyit adnának érte. Jó lenne tudni, mennyire sérült a dob belső oldala és a váznyúlványok, az drága és nehéz javítás. Csavaros elemeket otthon is meg tudod oldani, ha azon múlik, csak ki kell fogni olcsón, vagy donort szerezni, és akkor ami megmarad belőle azzal csökken az összes költség (ugyanitt megjegyzendő, hogy hatósági engedélyhez kötött a bontás, stb). Továbbá fel kellene mérni, ép állapotban mennyit érne, használtautó segít, hozzáadni egy vételi szervizköltséget, átírást, stb, aztán könnyebb dönteni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
orosziem81 #63663 üzenetére
3 szempont:
-roncs ára (mire a végére érsz, maradjon árrés a piaci árhoz képest, különben minek szenvedni)
-alkatrész ára (színazonos jobbkormányos donor pl lehet megérné)
-munka ára (ha húzatni kell, nagyon megnyomja, illetve ha nem otthon javítod, az is sokba lenne) -
Josi
aktív tag
válasz
orosziem81 #63663 üzenetére
Egy nepper simán helyrepofozza.
És lesz belőle keveset sérülésmentes, futott, nyugdíjas doktor csak a hétvégén a boltig használta autó. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #63305 üzenetére
Megírhatom...bár vannak kételyeim, hogy sokan nem hinnék el, amilyen trágyákat behoznak külföldről visszaállított órákkal, aztán beleborítják az autó fele árát, vagy többet a javítási költségekbe. Amiket én szoktam olvasni faszbukon, hogy milyen hibákról írnak, hát csak nézek ki a fejemből.
Egyszerűen a kinti Laguna III autók, meg persze a többi típusra is ugyanez jellemző, ha az ott jó állapotú, kevés km-t futott, hát úgy elkérik az árát, hogy az itteni becsületnepper hiénáknak ez azonnali tovább lépést jelent, a kinti autókereskedő nem adja oda a frankó állapotú autót, hanem elkéri érte, ami jár, még akkor is, ha abban fél millió km van, de szinte minden új benne, mert folyamatosan vitték szervizre.Kintről, csak leharcolt , összetákol, és 10-ből 9-nek visszaállított órájú autókat tudnak itthon eladni. Illetve el is adják, sajnos a magyar átlagvásárló egy hülye és csak azt nézi, hogy a km mennyi, ha az sok, lapoz tovább és megtalálja majd azt az autót, amivel megismeri, majd kívülről fújja egy idő után az alkatrészek cikkódait, és talán még autószerelővé is válik
A Lagunákat pályára tervezték, főleg a dízelt és kint, ahol orrba-szájba tömve van pályákkal az országok, ahol a legtöbb Német napi akár 500-zat is autózik a munkahelyére, mert pályán ezt hamar letudja, ott egyszerűen szembe megy az egésszel, hogy Lagunákat és más típusokat behoznak 80-150 ezer kilométerekkel. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #63275 üzenetére
Ezt nem tudom, asszony LEAF-jét szinte csak városban használja, kb 2 naponta töltjük, illetve tölti az Árkád előtti töltőn, gyors töltéssel, ilyenkor addig bent vagyunk az áruházban, vagy inkább csak ő...
Általában, 200-250km tud vele menni, brutális fűtéssel, mert utálja hideget és az rendesen szopja most az aksit, Ha az aksi túlmelegedett, mert láttam ilyet, akkor bizony meglehet cseszni a gyors töltést, mert kb kevesebb! mint a felével tölt. Ilyenkor egy feltöltés lehet akár 3.5-4 óra is, a sima 1:20 helyett. 21 ezer km után 96%-osra csökkent az aksi kapacitás, ami szerintem elég jó. 100 ezer körül tippelek 80% körülire.
Egy biztos, a Leaf városba az egyik legfaxább megoldás. Hangja nincs, illetve van a rossz utak miatt a futóműnek, de a rossz utak ellen senki nem tud tenni, aki meg tudna, az nem akar...mindegy. Kegyetlen megtud indulni, mint általában a villanyautók, szóval itt is érezni ám rendesen, hogy hátulról aztán rendesen p...csán rúgták.Könyve szerint 7 valamennyi 0-100-ra, az elég komoly, de a párom az nem tolja neki...Gyerekeket hordozni, bevásárolni, munkába járni, városban flangálni. Villanyautó. Hosszabb távra, véleményem szerint alkalmatlan. Max 200 km-ig, de ott be kell tervezni, ha az aksi túlmelegszik, vagy közelében van, akkor meglehet cseszni a gyorstöltést, 3-4 órával lehet számolni és ez nem olyan, hogy leállítom és akkor majd félórán belül lehűl. Egész nap képes túlmelegedés határán lenni egy gyors töltés után, mert ugye az jelentős hővel jár, kb mint a telefonnál egy szuper töltés, csak ezt itt cseszik visszahűlni..
Nagyjából ennyit tudok írni róla, szerintem az autó belseje egy hányinger, főleg azzal az "odaragasztott" tablettel a közepén, de nem én vezetem és a párom szerint nagyon szép. Méretéhez képest meg melepően nagy belül és a csomagtere is. Nálam sokat számít, hogy miben kell ülnöm akár egész nap. Anno a Lagesz 3 is főleg a belsőjével vett meg kilóra, nem is a külsővel. A mai napig az egyik és sok másik mellett a legszebben megtervezett utastér a laguna 3-nak van. Ha garancia lejár úgyis be lesz cserélve egy újra, mert villanyautóban használtat venni az nagyon drága mulatság lehet, ha ott valamit cserélni kell. De az biztos, hogy az olyan mocskos munkák, mint olajcsere és társai, meg ha szivárog valahol akkor azt érezni, az itt soha nem lesz.
-
Benir8
senior tag
válasz
orosziem81 #63249 üzenetére
Értem. Akkor nem való semmihez. Köszi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #62486 üzenetére
Ez így van ha le tudod venni akkor az a legjobb megoldás.
De nagy bajt nem okoz, mert ez amúgy is bele bele kerül az égéstérbe, hiszen azért folyamatosan vállnak le darabkák, igaz nem mindegy mennyi. -
válasz
orosziem81 #61856 üzenetére
9-re mentem, gondolom "túlterhelt" volt a rendszer.
-
Xantomas
őstag
válasz
orosziem81 #61835 üzenetére
Szerintem a magyarorszagi autóállomány átlag kora, valamint a finomito monopolium miatt itthon csak B7 gázolajat lehet kapni. Pár osztrák, szlovén határmenti településre a nem nagy franchise kutakra jut más is, de ennek esélye alacsony. Amit nagykanizsánál tankoltam, a blokk szerint bio gázolaj, az pont ilyen B10 lehetett.
Az XTL-re lennék kívàncsi, de esdig semmit nem találtam róla, hogy bárhol gyártanának ilyet nagy tételben, nem csak ipari, kísérleti célokra.
-
válasz
orosziem81 #61835 üzenetére
A saját fantomnév úgyis ki lesz írva.
A Lukoilnál is mindkét dezső B7 volt tegnap.---
A töltő pisztolyok kioldása között mennyi lehet az eltérés? Az első kattig tankolok mindig.
Egy dugós köröm volt a mostani tank alatt, Gazdagrét felé gurultam el, meg párszor araszolgatás a 0-áson.
Pálya sem volt sok. Pont 1000km-nél(999,8) álltam be tankolni. A fedcomp hihetetlen 4,2-es átlagot írt, erre belement 49l. Eddig a kutakhoz képest mindig simán 10% alatt volt a FC eltérése.
De simán lehet, hogy az OMV-nél hamarabb kattan le a pisztoly, a Lukoilnál meg később, ebben lehet több liter különbség is, ami magyarázat lehet az anomáliára. -
#89309696
törölt tag
válasz
orosziem81 #61826 üzenetére
B7
Ott van a régi neve is amúgy, nem névcsere történt csak információbővítés, ez csak azt mondja meg hány % a biotartalma az üzemanyagnak. A számok kutanként eltérhetnek, mivel mindig az adott % biotartalmat határozza meg, de a 4 nagy kúton egyformák lesznek valószínű.
A benzinek 5%, a dízelek 7% biotartalmúak alapból. A prémium/sima és oktánszám jelölést meghagyják ugyanúgy. Az XTL ami kilóg a sorból az szintetikus gázolaj (gyanítom, hogy ezek prémiumba mentek eddig mert biztos nem pazarolta semelyik kút sima dízelbe, majd most kiderül melyik kút prémium gázolaja használta ezt vagy az is lehet senki, hanem ezt külön lehetett kapni, ugye ezt eddig nem tudtuk ezért is kellett a jelölés).
Ha jól látom a Shell prémium az B7-es, szóval ők nem. Marad a másik 3 kút, melyiknél voltál ahol volt XTL és sima diesel vagy prémium felirat alatt volt? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #61826 üzenetére
V Power dízel shell-t tankoltam ma és oda B7 volt írva.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #61513 üzenetére
Ezért írtam a nyomáspróbát.
Ha megmérik és van alapjáraton is és üzemi körülmények között is nyomás azaz rendben felépül, dolgozik a szivattyú, akkor csak szenzor hiba.
Ellenkező esetben amit leírtam. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #61506 üzenetére
Haldokló olajpumpa, vagy az előtét szűrő durva elkoszolódása. Deknit le kell venni megnézni mizu.
Előtte egy nyomásmérést csináltatni. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
orosziem81 #61421 üzenetére
Összefoglaló: Renault gumi, felni gyári méretek. 155/65 R14
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
orosziem81 #61421 üzenetére
-
Josi
aktív tag
válasz
orosziem81 #60981 üzenetére
Robinak biztos.
Nem hiszem, hogy átlag autós 50-100 ezer ft értékű célszerszámot venne magának. -
#47205632
törölt tag
válasz
orosziem81 #60921 üzenetére
Mivel nem típushiba így valószínű mókolás vagy magasról leszart hibajelenség.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #60759 üzenetére
Áááá nem, sőt!
Írtam többször is, hogy szinte alig látom a családom emiatt. Szerintem én már többet ne nem is akarok menni. A renault-os pályafutásomnak (is) év végén vége. Elég volt a dízelből is, csendet akarok végre, attól függetlenül, hogy az enyém elég csendes jószág, köszönhetően a több, mint 90%-ban tankolt külföldi naftának és a xadonak...De elég volt ebből is. Csend, erő és finom futást szeretnék, vezettem azóta jó pár jószágot, ami tudja ezt. és a befutóm is úgy néz ki megvan -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #60698 üzenetére
Köszi az infót, az kép gondolom az alja lebontva és aknából készült?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #55294 üzenetére
Erre emlékeztem, hogy kicserélted (ezért is kerestem vissza) és nem értem, hogy miért írtam én 44nm meghúzási nyomatékot, nem tudom mit néztem el, Robibá meg alattam szinte ugyanazt a nyomatékot írja (45nm), szóval, sorry, ha esetleg mégis 44nm körül lett meghúzva, ha esetleg lesz időd rá, mindenképp húzz rá a megfelelő nyomatékot.
Tehát a meghúzási nyomatéka az ékszíjtárcsának 50nm, majd erre még 85 fok! +-6fok eltéréssel. Igaz ez nem egy eget verő különbség, de a pontos nyomatékot nem véletlenül találták ki.
De akkor már megkérdezem...a csere óta minden frankó?
A mot 1770 szerszám ezek szerint nem lényeges annyira?mot.1170
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #60663 üzenetére
Az, kerüld is el, mert anyázni fogsz.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
orosziem81 #60384 üzenetére
Az lesz a vége; csak ma már fáradt voltam hozzá, és hátha tud valaki valami biztos pontot.
rob210: menetfénynek jel. Csak nincs kedvem bemadzagolni a gyújtáskulcsig
-
#47205632
törölt tag
válasz
orosziem81 #60376 üzenetére
Van minden motorszériának egy szintje amit bele kell rakni, fölötte már eltérő melyik mennyire reagál a jobb olajra. Ezek a motorok nem igazán profitálnak az észter vagy PIO alapú olajokból, mert szerkezetileg nem háklisak ilyenre. Viszont lefele már nagyon érzékenyek lesznek arra, ha csak egy félszintetikus 10W40-et kapnak.
Az ásványi olajból kinyert szintetikus Elf elég nekik. Vannak már ezek a motorok olyan idősek és annyit futottak, hogy a gyakorlati tapasztalat stabilan alátámasztja.
Persze bármit lehet belerakni akinek ami tetszik, csak a viszkozitása, meg a Renault szabványnak feleljen meg. Viszkozitásban ha el is van térve akkor a hideg oldaliból egyet kell lefele, többet nem érdemes (itthon, Szibériában más lenne a helyzet). Azt meg már megtettük, mert a gyári ajánlás az 10W lenne, de 5W mondtunk rá. -
polonic
félisten
válasz
orosziem81 #60376 üzenetére
Ami ásványi olajból készül motorolaj, az soha nem lesz szintetikus. Márpedig kőolajból készül kb minden.
A motul észter bázisú, de ott sem mindegyik.Égéstér téma volt nem régen.
-
mycso
Topikgazda
válasz
orosziem81 #60118 üzenetére
Lagunára nekem előre 2.6, hátra 2.2 a gyári érték.
Hátul kb. 2.4-re kell fújni, hogy normálisan álljon, elől meg még 2.8-nál is laposnak tűnik, de többre nem merem fújni. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
orosziem81 #60095 üzenetére
Jajj, má' megen' ez a guminyomás...
Az "úgy néz ki" az nem mértékegység. Ha a gumi súlyindex megfelelően van kiválasztva az autóhoz, akkor a gyári értékre kell fújni, elméletileg 20°C-on.
Én is játszottam a nyomással, aztán hol mászott az autó, mert lapos volt, vagy szétrázta az agyamat, mert sok lett. És itt csak 2-3 tizedről volt szó, hol lefelé, hol felfelé a gyári értéktől.
Egy abroncs nem csak "felgumizunk egy vásznat, oszt jójaz", rengeteg mérnöki munka és teszt van mögötte; az a pár paraméter pont ezért van felsorolva rajta, hogy az autódhoz megfelelőt válassz minden téren.
Szerintem -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
orosziem81 #60036 üzenetére
Akkor a matek szerint havonta legalább 3x cserél olajat. Tavaly szeptember 30.-án 290k km sem volt még az autóban, az mennyi is? 9 hónap alatt 270k km? Havi 30 ezer? Lehet, hogy van ilyen, de most már látni szeretném. Láttam sok lerúgott autót, sok megkíméltet, de olyat, ami rúgnak, szinte új állapotban, ennyi futás után, na olyat még nem. Meg lehet kérdőjelezni a szakértelmem, állok elébe, de akkor mérjünk egyforma mércével és kérdőjelezzük meg a többi állítást is a másik féltől.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #59798 üzenetére
Ha hazaértem igen.
-
eTrade
tag
válasz
orosziem81 #59393 üzenetére
A kritika nem rossz dolog, sőt igen hasznos amennyiben a valódi problémákra hívják fel az olvasó figyelmét, de ezt már egyszer leírtam. A cikk elvileg mindkét autót fikázta, de gyakorlatilag a kritika kb. 90%-a Talisman-t érte.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #59392 üzenetére
Akkor szerintem inkább te is cseréld ki/le, mielőtt leugrik és nagyobb kalamajkát okoz. Néhány ezres nem pénz érte.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #59362 üzenetére
2009-ben ezt mondtam, mivel hogy akkor még rohadtul csendben volt minden, a gagyi műanyagok is és alkatrészek. Jó pár évig. De ezt miért kell ecsetelnem?
A WV-ben meg nincs, ami zörögjön, mert nincs benne egyszerűen műanyag. Más majd lehet, hogy fog, de az utastérben nincs olyan, amivel a Lagesz 3-mat teleb...ták.Ettől függetlenül, ha csenben van, az enyém most csenben van, akkor nagyon imádni való.
Ma megnéztem a fékeket, lekaptam a kerekeket, a koszt eltávolítottam, ahol láttam, körbe töröltem hígítóval, azóta egy bizonyos (persze a leggyakrabban használt) fékezéskor nyávog. Hát B+, ha ezt tudom, akkor franc tisztogatta volna, így is kezd elegem lenni az ATE-ből is. Egyébként simán 90%-os állapotban van ...még. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
orosziem81 #59271 üzenetére
Sajnos tisztában voltam vele, hogy nem fog minden érdeklődő pont akkor ráérni. "Sikerességtől" függően lehet évi 2-3 összeröffenés, akár az ország teljesen ellentétes pontjain. Hála isten, vannak még csendes, túristamentes szép környékek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
orosziem81 #59191 üzenetére
Csillag kulcsot szoktam ráfűzni hasonló helyzetekben az adott négyszögű alkalmatosságra
vagy lehet a villás végével is.
-
gergo5991
őstag
válasz
orosziem81 #59178 üzenetére
nem egyeznének bele, a fele céges autókkal parkol itt, le se szarják ha azokban kárt tesznek, meg van olyan aki autókereskedő és egyszerre 5 autóval parkol a ház előtt gondolom ő se akarná hogy mindez kamerán legyen, na meg kanyarban végigparkolják a sávot meg kukákat körbe parkolják szóval senki nem akarna maga ellen bizonyitékot
ma is már ugy jöttem ki a parkolóból előtte megnéztem a kerekek mögött nem-e helyeztek el további csavarokat..
ma voltam a pneuservisbe 8 euró volt a defektjavitás 5 perc alatt megcsinálták plusz még vissza is cserélték, szerintem elég korrekt ár volt ez
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #59176 üzenetére
Jol van na, kicsit sok volt a munka szembetalálkoztam saját magammal kétszer is.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #58994 üzenetére
Semmivel, az L3 motorterében, főleg ott fent nem lehet piszkos semmi, oda max csak kis por szállhat be,amit néha sima ronggyal letörlök, amit befújok műanyagápolóval. Ez kb akkor csinálom, ha kinyítom a tetőt, ami 2-3 hetente szokott előfordulni...és kb 5 perc se...De mint írtam, ha minden szigetelés, védőpajzs alul rendben van, akkor lényegében a motortér nem lehet mocskos. Csak, ha hordja, vagy hordta az olajat esetleg vizet és arra rátapadt a por, meg más por, kosz etc...
-
#47205632
törölt tag
válasz
orosziem81 #58955 üzenetére
Ha megszárad utána már nem szokott büdös lenni. Esetleg FBS, bár az is szilo szerű és ugyanolyan büdös. Én anyám kocsiján ragasztottam vele gumikédert és jól megfogta, pár nap után szaga se volt.
Egy Megane-on hogy lehet kipuffot összemérni?
Tekintve, hogy el van rejtve a kaszni alá.
Ami amúgy rohadt jó ötlet, tetszik hogy nem látni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #58956 üzenetére
Nem nem én is viszem a fiúkat, családiasra gondoltam, már csak a sütögetés miatt is.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #58879 üzenetére
Még szerencse, hogy a "többesagymosás" működik, tehát, ha többen mondják, akkor az úgy is van, hát nem.
Miért másra kell hallgatni és nem a saját tapasztalatokból tanulni és felépíteni a gyakorlati elméletet?
---------
Meg nem tudom, de az is biztos, hogy te jóval több hibát leírtál ide, amit kell javítani az autón, mint én. Lényegében szerintem én nem is írtam még, hogy ez, vagy az tönkrebaxodótt volna. Kivétel ez a üzemanyag gyors-csatlakozó, de ez sem azért ment tönkre mert elkopott volna, egyszerűen eltört rajta az a leszorító gomb, vagy mifene... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #58875 üzenetére
Bár a múltkor leírtam, hogy nem érdekel, ki hogy vezet, még uccsónak ezt ide bevésem...
A tatás vezetéssel könnyen hazavágható a 2.0dci, nem először hallom, hogy körülöttem hány embernek döglődik meg ilyen-olyan baja van. Vigyázz rá, ahogy lehet felkapcsol... minek? És hol marad ilyen húdevigyázokrád, ami épene nem tesz jót neki akció után maga a vezetési élmény? Sehol. Írtam már...
Voltam méretni, és nem hogy kevesebbet, hanem többet mutatott a mérés. 3 év után is ahol lehet rúgom neki, nekem nem kell padlót nyomni, ahhoz, hogy a full nyomaték előjöjjön, sőt negyed és fél közötti lenyomáson ott a 470nm! vagyis úgy megindul, mint az Istennyila, utána meg lényegében hiába taposom le jobban, mert nem fog már nagyon jobban menni. De hát direkt így kértem, hogy írják át az "agyát" meg ugye nem kell spórolni az olajon, kb ennyi a trükkje...
Úr Isten
Ilyen adatok láttán égnek állna a hajam a saját kocsimban.
És milyen adatok, a fogyasztás? Hát...., valamit valamiért, egyébként itt épp gyorsítottam az autópályán ráadásul felfelé. Sima, valóban egyenes úton hatodikban 220-230 körül 15 litert eszik...
-
UHHH
őstag
válasz
orosziem81 #58879 üzenetére
Én totál kifekszem az ilyen nagy futásteljesítményektől: A 9 éves fordomat 90 000 km-rel adtam el, az egy éves renault-m 8500 km-rel vettem.
-
#47205632
törölt tag
válasz
orosziem81 #58875 üzenetére
Hogy öreeeeg? 400 ezer van a DCi-ben és csak úgy köpi a villámokat mikor meghajtom.
[link]
-
salieri.
őstag
válasz
orosziem81 #58798 üzenetére
Nekem tolatásnál hallani ilyen sípolást, TRW tárcsáim vannak TRW betétekkel. Nem tudom,hogy a féknyereg mozdul- e valamennyit.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #58798 üzenetére
Mitől van, hogy az új fékbetétek sípolnak?
A hátsók, amit a múltkor mutattál, hogy elkoptak? Mert akkor ott valami nem stimmel és most is hamar elfognak kopni, ezért is szól, mert jobban hozzáért, mint kellene. Vagy...
Az egyik, vagy a másik (tárcsa, fékbetét) silány minőség. Esetleg bekerült valami kosz, vagy épp az új fékbetétről súrlódik le a réteg és az szól, ilyen volt nálam a már gané kategóriába lépett textar, de azt lehet látni egyből, ha lekapod a kerekeket.
ATE, BOSCH, ZIMMERMANN na ezeknek én még a hangját nem hallottam soha.Én lekapnám a kereket és megnézném, ha meg nem látszik semmi és frankó a minőség is, akkor futóműves fékmester, aki ért is hozzá és ahhoz vinném.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #58641 üzenetére
Na és mielőtt elindulok még annyit, hogy a magyar autóvásárló (tisztelet a kivételnek) egy hülye idióta kmbuzi, ha fel is tenném Lagunát meghirdetve az év végén több, kb 570 ezerrel, el sem olvasná, hanem egyből tovább lépne és megtalálná és megvenné azt a "TUTI" kevés km szerinti kontár trágyát, amiről már írtam pár napja. De, mint írtam nincs ilyen szándékom, a Laguna tényleg család tag lett és addig az is marad és marad is tökéletes állapotú, amíg én élek. Épp tegnap cseréltem olajat megint, meg légszűrő, üzemanyaszürőt is. Nekem ez már csukott szemmel is menne...: D
Szép napot mindenkinek!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #58641 üzenetére
Pontosan, ahogy írod, de ezen én nem tudok röhögni! És...
Hidd el, hogy kibaszottul unom már, hogy 3 éve majd 100 ezret megyek/év!
De ebben az évben ezt befejez(t)em, mert egyrészt konkrétan nem látom a családom, vagy alig, illetve a kislányaimat szinte nem látom felnőni, Ilyenkor könny szökik a szemembe... :/Másrészt csak is azért csináltam, mert összegyűlt annyi, hogy év végétől konkrétan tojjak bele az egészbe, ami úgy hívnak munka, vagyis a Laguna3 is megpihenhet, persze nem adom el, mert nagyon szívemhez nőtt és mint írtam tökéletes állapotban van, de karácsonykor az új elektromos autó ott fog állni (még nem döntöttem el, hogy milyet, de erőset akarok mindenképp) a már helyileg felszabadult garázsomban a többi autóval együtt. Mert otthon addig a feleségem intéz szinte minden építkezés, átalakítással kapcsolatos teendőket, nekem erre már energiám sem lenne, mire hazaérek egy-egy útról néha...
Talisman is megy a csába...év végén. Helyette az asszony is egy elektromost kap. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #58514 üzenetére
Neked adhatná arra célzol?
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #58266 üzenetére
Pedig valóban 7 fokot kell tudnia ez a gyári érték.
-
Savanya
addikt
válasz
orosziem81 #58259 üzenetére
Olyan klíma nincs ami 1-2 fokos levegőt tud fújni. Legerősebbek 5-6 fok közöttiek. Plötty Renault klíma meg 7-9 fokos levegőt tud .
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #57944 üzenetére
Mi az, hogy lehetnék szűk markúbb? Ez nem normális kijelentés... Teljesen független ez attól, hogy kitudtam úgy polírozni, hogy lényegében szinte eltűnt róla 99%-ban minden, ettől függetlenül ebben az állapotban, ahogy ide kiraktam képekkel és, ahogy a biztosító lefényképezte, ugyanúgy bevihettem volna a rönóhóz és ők biztos elkértek volna 200 ezer feletti összeget minimum!
Komolyan, engem ért kár, nekem kellett emiatt elbaxnom erre két napot, nekem az elég sok pénz kiesés volt. És mivel én vagyok a tulaj nem küldhettem a feleségemet intézkedni. És még a tükröt is meg kell majd nézetnem.Azt sem értem, hogy egyáltalán minek koptatom erre a bill-t, de azt is leírtam, hogy cetlim sem lett volna, ha nincs bekamerázva szinte minden. De tegyük fel tényleg, valóban jó szándékú volt. Lapozzunk...
A biztosítónál meg nincs olyan, hogy szűkmarkúbb, ha hibáztál a bonus malus valamennyit ugrik vissza.------------
(#57948) ungawaIgen azt is meg kell nézetnem. Jól látod.
-
#32577792
törölt tag
válasz
orosziem81 #57944 üzenetére
Azért egy nagyon fontos dolgot kihagytál az igazságérzetedből!
Olvass már vissza, hogy miért NEM látszik a gyári fényezésen a dolog?
Basszus, ráköltött egy rakat pénzt, hogy védje az autóját. Nem tudom sérült-e az adott védelem, ha igen, nem gondolod, hogy azt helyre kellene állítani?
Meg azért ne sajnáljuk már azt aki bosszússágot okozott neki, lehet tudta, hogy a kamerák vették, megtalálják és akkor sokkal rosszabbul járt volna, ha nem "jófejeskedik", mert valljuk be, nem ez a jellemző. Nekem is már 3 olyan karcom van, ami parkolóban hagyott rajta valaki... Nulla papír mellett. -
válasz
orosziem81 #57944 üzenetére
Nem akarok állást foglalni ,de egyet biztosan tudok... biztosítót nem kéne sajnálni...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #57933 üzenetére
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #57933 üzenetére
Te sem vagy tisztában, hogy működik ez manapság :-)
Tehát, van amikor szakszervizben javíttatom, azok megcsináljak (most csak mondok egy árat) kb 200 ezerért, biztosító fizet.
Vagy megcsinálja Józsi a fényező szomszédban, elküldi a számlát, biztosító fizet.
Vagy kérek a kár szakértői felmérés, fotózás, papírok kitöltése, vagyis a megtörtént hivatalos kárfelmérés után, számla nélküli kifizetést magánbankszámlára, ez nyilván kevesebb, mint amit a renault kiszámlázna, vagy bárki más, de van egy programjuk, ami alapján kikalkulálják, ezt is elmondta a kárszakértő. Erre mondott kb 80 ezret.
Mivel az autón semmit nem kell csinálni, a kilincset meg majd kicserélem már ha nagyon zavar, de mint írtam szinte nem is látni) ezt az opciót választom.
A tükröt fogom megnézetni a Renault-nál, hogy nem-e kapott akkkorát, ami miatt baja lenne majd, de ezt is elmondta, hogy akkor plusz kárként felveszik, jóváírják. -
Gabady
aktív tag
válasz
orosziem81 #57704 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #57696 üzenetére
A féktisztító jo cucc de nem mindenre elég.
Le kell drótkefézniba csúszkapályát.
Amiben a betét fut a nyeregben ott van egy profil, azt ki kell takarítani, különben nem ér semmit a csere.
Mindent amit lr a fékpor át kell drótkefézni.
Megjáratni a dugattyút, megnézni, hogy a betétek könnyen mozogjanak. Én a zsírozés híve nem vagyok az csak arra jo, hogy összeszedje a port és be tudjon tapadni.
De ez persze az én véleményem, én így szoktam csinálni.A hátsó munkahengert csak csavarva és nyomva lehet visszanyomni, a kézifék miatt.
Tehát, ha nincs hozzá semmilyen eszközöd, akkor csak barkácsba lehet visszanyomni, ami macera és akár sérülhet is a dugattyú, ami meg nem móka.
Vegyél egy visszanyomót pár ezer forint.
Nem kell készletet venned ! Azok horror drágák. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
orosziem81 #57699 üzenetére
Ilyesmit kellene szerezni: [link]
-
Gabady
aktív tag
válasz
orosziem81 #57696 üzenetére
A csúszkákon kellene lennie porvédőknek, pont ezért, hogy ne menyjen tele retekkel. A dugattyút úgy tudom forgatva lehet visszanyomni a helyére és zsírzáshoz, valamilyen hőálló zsírt vegyél, különben majd "be fog égni"...
A fék egyébként folyamatosan "fog". Ugye folyamatos kontaktba van a tárcsával, de ahogy más is említette, lehet puhább volt a kelleténél és a folyamatos surlódás megette. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #57679 üzenetére
AMikor szétszedted nem tűnt fel, hogy a csúszka pály iszonyat koszos?
Ez a hiba akkor szokott előfordulni, hogy ha a cserekor csak bedobják a betétet és nem takarítják el a féknyerget.
A felgyülemlő és ráégő fékpor az egyik fület megakasztja, így csak a másik oldalt tudja a dugatyú mozgatni, kész is a baj.
Ezért szokták, azt mondani, hogy a fék nem játék ahhoz érteni kell.A betéteid nem nem mehettek volna ennyire tönkre egy év alatt.
De a textar nem is fékbetét.
Ezért szoktam leírni az örök kombót? Zimmermann, ATE, TRW, ezek féket gyártanak.Ezt a spirálrugós dolgot meg nem is értem.
Mi lenne ott olajpárás,
A gátló nem ott van, a fékköröd nem enged ahogy nézem, innentől kezdve ott nem lehet olaj. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #57678 üzenetére
A ferdén kopottnál a féknyereg esetleg nem sérült, és/ vagy a dugattyú működik rendesen?
Egyébként nálam a textar leszerepelt, néhány hónapja írtam is róla. Nekem nyikorogtak, mint valami sivalkodós ribancok. Bár a nyikorgás meg pont az ellenkezője, szóval nem koptak.Lehet a tied meg valami puhább széria volt még. -
Gabady
aktív tag
válasz
orosziem81 #56965 üzenetére
Köszi.
Mit javasolsz helyette ? Szeretek dinamikusan vezetni, napi 100km-t pályán beleverek....
Eddig nem volt problémám az ELF olajjal, szigorúan 10e km-enként lecserélem... sőt van amikor meg sem várom azt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56964 üzenetére
Bőven megéri ennyivel előbb odaérni nekem. Sőt!
-
speedydb23
senior tag
válasz
orosziem81 #56964 üzenetére
Egy kis matek.
Nem tudom a pontos adatokat, ezért minden fikció szinten mozog!
Tehát adott egy 60 literes tank a L3-ban.
Mondjuk azt, hogy a 17-18 literes fogyasztást tartósan 230 km/h átlaggal érte el a kolléga.
Tehát a 60 literes tank osztva 17 literrel = 350 km
350 km tud elmenni ilyen sebességgel egy tele tankkal, ami azt jelenti, hogy 1,5 óránként kell megállnia tankolni, mert ekkor tett meg 350 km-t. (350 km / 230km/h = 1,5217...
Vegyük azt, hogy betartja a 130km/h ami itthon megengedett, és csak annyival megy a Német pályán.
Ekkor kb fogyaszt a kocsi 6 litert, nem tudom a pontos fogyasztást, csak fikció!
Ezzel a számmal az jön ki, hogy 1000 km-t tesz meg egy tele tankkal.
Ebben az esetben 7ó40p után kell kimenni tankolni. (1000 km / 130km/h = 7,6923)
Tételezzük fel, hogy egy tankolás minden esetben 10 percet vesz igénybe.
Tehát, akkor ha 230km/h-val akar megtenni 2500 km-t, az azt jelenti, hogy összesen 10ó 52p lenne a menetidő tankolás nélkül. De mivel 1,5 óránként ki kell állnia 10 percre, így az össz menetidő 7 db tankolással fog megnövekedni.
Összesen 12ó 2p lesz a teljes menetidő. (2500 km / 230km/h átlaggal)
Ugyan 130km/h-val 2db tankolás lesz, mivel ugye teletankkal indul mind a két esetben, így 3000 km-re elég ha kétszer tele tankol az indulási teletankra.
Tehát 19ó14p + 20 perc tankolás lesz a teljes menetidő = 19ó34 perc. (2500 km / 130km/h átlaggal)
Amenyiben rosszul matekoztam volna akkor javítsatok ki.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56928 üzenetére
Nálam 17-18 liter volt legutóbb, akkor most nyertem, vagy mi van?
-
válasz
orosziem81 #56928 üzenetére
Hát az nem kevés!
Országút milyen tempó? Sok a rövid táv, vagy az előzgetés? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56694 üzenetére
18-as tomason tn7 fekete alufelni vettem, agyméret 72,6, tehát esztergályossal csináltattam rá minőségi közepeket 66.1-re. Plusz vettem rá 4 225/45R18 dunlop gumikat, az egész együtt rugdosta a fél milliót, aztán 1000km után szinte letéptem a lageszról, mert majd szét esett ezeken a kicseszett magyar utakon. Pályán frankó, de egy kis madárszar és már meg is éreztem, ezért én is visszaraktam rá a 16-os kerekeket.
Egyszerűen nem ide való az LIII a brutál kemény futóművével erre az utakra, és akinek számít a konfort egy kicsit, az nem rázatja szét magát.
A felnit és a kerekeket azóta 60 ezer bukóval eladtam. De azoknak a kupakjára ezt ragasztottam, teljesen frankó minőség. [link] -
salieri.
őstag
válasz
orosziem81 #56696 üzenetére
-
PeterPH
senior tag
válasz
orosziem81 #56694 üzenetére
Alapvetően nem a felni mérete, hanem a középfurat átmérője határozza meg, hogy melyik lesz jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #56612 üzenetére
Tudod, hogy én szeretem a veszett helyzeteket visszaállítani.
Engem az is motivál, amikor a végeredményre ránézek meg, ha elégedett a tulaj.
Tudom perverz vagyok, de szeretem, ha a kezeim közül úgy kerül ki a kocsi ahogy egy szervízből se.
Letakarítva és amit látok, hogy rossz, azt kicserélve. -
Sanyo77
tag
válasz
orosziem81 #56547 üzenetére
Állítólag nem. Fel van készítve a motor a rengeteg indításra. Legalább is ezt írják a gyártók.
Vezettem egy V6-os 3 literes diesel mercit. Automata váltó, és start-stop. Laikusként nagyon nehéz elhinni, hogy ennek a nagy állat motornak jót tesz a sokszor annyi indítás.
-
Gombinyó
őstag
válasz
orosziem81 #56547 üzenetére
Kevesebb káros anyag kibocsátás.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56370 üzenetére
Bocs, félreértettem.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56366 üzenetére
Izé... Vagyis 10K után elfogy a fele olaj?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56361 üzenetére
Nem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #56355 üzenetére
Fogalmam sincs, de van amelyikben így van kötve.
Ha kiengedésre elalszik akkor az nem gond, ha nem alszik el, akkor megvan az oka a gyanúsan alacsony árnak és ott kell hagyni a francba -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #56344 üzenetére
Mert be van húzva a kézifék.
-
mycso
Topikgazda
válasz
orosziem81 #56345 üzenetére
A 130 és 150 lovasok kocc egyformák, a 17x lovasnál már hardveres változás is van.
Más turbó, ami vizes hűtést kapott, hengerek tetejénél vízhűtő csatornák és valami plusz kiegyensúlyozó tengely. Annó ennyi infót sikerült összeszednem.Mod.: agogy előttem is írja a kolléga, nagyon sokan íratják 200ló környékére akár a 130 lovast is és úgy fest bírja.
(#56346) ΞΔGLΞ: én a futóművel kapcsolatban pont az ellenkezőjét tapasztalom, pedig 90%-ban borsodban használom.
Nálam 180k km-nél minden eredeti.
Haverom most jár 340k km körül, nála most lett esedékes egy nagyobb mértékű futómű felújítás először, bár nála meg 90% pálya volt a használat.
Én a megane2-nél megtanultam, hogy mit jelent a szar futómű....az borzasztó volt.Jah, tényleg egy kérdés: az alsó váltó felőli bakot, asszem írtad, hogy nem te cserélted magadnak. Az mennyire bonyolult? Alulról hozzáférhető? Ugye nem kell hozzá kipakolni a fél elejét?
Megjöttek nekem is a bakok, kíváncsi leszek. (maj jövő hónapban megpróbálok időpontot keríteni)
Meg a váltóba szeretnék olajat cserélni.(#56348) Lacy6: talán több a hibaforrás hátul, egyébként ugyan azok a futóműalkatrészek, mint a simában, kivéve az első tárcsát, mert erre nagyobb kell.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56345 üzenetére
Mint írtam, az enyém "gyárilag" 131 LE, de padon ezek a 131 lovasok az ATC elmondása szerint alapból többet tudtak/tudnak mind lóerőben, mind nyomatékban, mint amire gyárilag rávésték a 150-et. Az enyém 157 volt alapból... Szóval, nem tudom, hogy ez az adat, hogy jött ki a rönónál, de itt valamit elcsesztek, szerencsére pozitív értelemben.
Az összes 2.0 dci motor szinte ugyanaz és rengeteg lóerő és nyomaté direkt el van dugva, a lényeg a szoftverben van, tehát 230-250-ig (460-510nm) lehet ezeket tuningolni. Az ATC szerint a 225 az, amit ez a motor simán elvisel, mert annyira jó konstrukció.
Nagyobb lóerőhöz már illik pár átalakítás. És igazuk is van, nekem lassan 2.5 éve csinálták meg, 223 LE 467Nm több, mint 200 ezer km után és tudjátok, hogy megyek vele, de én a motorban csak olajat cseréltem és lassan 360 ezer lesz benne, de mint egy vadállat!A Laguna III futóműve azt utolsó kis biszbaszig viszont egy fostalicska, 40-50 ezrenként muszáj felújítani, de teljesen kicserélve mindent. :/
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56338 üzenetére
A lagunába ez alapból ki van kapcsolva, amelyikben nincs cd tár, clip kell az aktiválásához.
Tehát nem elég, hogy veszel egy ilyet és rádugod, mert akkor még nem fog működni. Konkrétan, ez is le (csak) van butítva, ahogy a motor(ok) is, ha kell vedd meg a jobbat alapon...
Egyébként meg ha már azt akarják, hogy ne "hekkeld" mert büntetendő az, amit kifizettél, akkor kezdjék el szép sorban seggbenyomni azt az észlényt, aki szerint a 2013-as térkép frissítéssel lehúzták a rolót. Tehát, CD-és változatról van szó, amit nem a boxbol irányítasz, hanem maga a rádióba van építve a navi gombok. És ezt a 2013-as gané szart is, ami így már 5 éves, vagy 200 eurós áron árulják, vagy többért, már nem is emlékszem.Én is, ha nem olyan útra megyek, ami nem megszokott és csukott szemmel is odatalálnék, akkor van a kesztyűtartóban erre egy iPad és azzal navigálok, meg persze közben figyelem a változást is. Ami nem nehéz, mert pl kis túlzással a németeknél percenként épül valami új, ami út.
Itthonra jó a 2013-as is, lófasz nem változik, vagy az valami minimális akármi!
-
Robi81
tag
válasz
orosziem81 #56324 üzenetére
A tekerővel ami a kormanyvezerlőn van valaszthatsz a szamok kozott.en a magnon megnyomom a szamokat 1-6ig es akkor ugrik arra a mappara utana a kormanykapcsolorol a hangot es a szamot ki lehet valasztani.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56299 üzenetére
Ilyesmi nem fordult eddig elő, ha újból lazulni kezd, akkor egyértelmű, hogy a vadiúj (tömítő) rézgyűrűvel lehet a gond. Vagy valóban én voltam a fasz és csak azt hittem, hogy tényleg 44nm-rel húztam meg, aztán a lópikulát volt az annyi. Mondjuk ez lenne a jobbik eset, hogy én csesztem el, mert akkor ennyi volt, de az előbbinél le kell ereszteni az olajat és kicserélni a dolgokat.
------Viszont 1500km teszt (pontosan 1587km, mert épp az autóban ülök) után, a Motul és a Xado Vturbo párosra, csak is annyit tudok mondani, hogy wow, wow és wow!
A hétvégén, amikor ellenőrzőm a váltót (csavar, olajszint etc...) már meg is rendeltem hozzá a XADO váltó adalékot. A következő olaj meg tuti, hogy a LUXURY DRIVE lesz.
-
speedydb23
senior tag
válasz
orosziem81 #56306 üzenetére
Első körben azért így, mert Őket ismerem, bár nem olcsók, de itt van a cég mellett ahol dolgozom kb 800 méterre a műhelyük.
Ide elég volt átgurulnom, nem kellett trélerezni. Amennyiben irreális árat mondanak, akkor még mindig eltudom hozni tőlük, és tovább mehet az agyalás, hogy hova vigyem...
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #56246 üzenetére
Diában benne van a cikkszám azalapján google kidobja mibe szerelték.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56166 üzenetére
15 perc? Ezt a hülyeséget meg honnan szedted?
Felejtsd el. Egyrészt bőven elég 1 perc, de ezekben az autókban hirtelen leállítás után sem sülhet meg a turbó, ugyanis van benne ilyen védelem. Egyébként meg, a francot se érdekli, ha cserélni kell, akkor cserélve lesz. Nem én vagyok az autóért...
Lassan 350K, ebből 300 ezer pálya nagy sebességgel lesz az autóban és soha nem volt baja a turbónak, sőt a motornak sem, de semmi, olyan vadállaterős, mint egy új. És soha nem érdekelt ez a hűtési mendemonda.
Se lánc, se kettős tömegű nem volt még cserélve... -
speedydb23
senior tag
válasz
orosziem81 #56160 üzenetére
1500 km Te egybe levezeted megállás nélkül?
1400km-t vezettem tavaly nyáron, magam miatt 3 szor álltam meg (összesen 6szor kb), de 3nál kevesebb pihenő már fizikai fájdalom lenne nekem 1400km-en...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #56160 üzenetére
Ha tolom neki, akkor igen, de mi ebben a meglepő?
Kint egymás valagába érnek a kutak. Bemegyek a kutas megtankol (a legtöbb még a parkolóba is beáll, ha megkéred), fizetek, mosdó, utána leülök olvasok, nézek mailt etc...
Egyébként meg legalább 3 kávé ilyenkor lemegy, meg szerintem kurvára nem árt pihenni 3-400 km után egy negyed órát legalább, amit 200-zas átlagsebességél toltál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- Könyvajánló
- World of Tanks - MMO
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Bluering Libra irodai forgószék
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3048, 94% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest