- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
Teljes mértékben ugyanezt érzem az előző kocsimmal. Egy 2001-es Bravo, lakatolt, fényezett, rozsdamentes, jól felszerelt, kívül belül szép és 350-ért még egy rohadt telefont sem kaptam... Mert tele van a hahu a rozsdás lakk hibás lepukkant kiégetett kárpitos romokkal 150-250 között...
-
tigerscorpio
aktív tag
Talaltam egy olyat, ha jót néztem, hogy ,,ora műszerfal rádió "
Ez asszem egy 15 amperos bizti.
Ha van olyan is ábrán. Akkor azt nézd még meg. Az lehet nálad. Amit keresünk.
Egy analóg óra a jele a biztosíték fedélen elvileg. De ha nincs meg a kocsikonyved. A meganeklubbos linken megtalálod perben. -
tigerscorpio
aktív tag
Itt keresd meg a biztosíték tábla reszt. Amit belinkeltem.
(Kimasolos mert mobilról vagyok sry )
Nézd meg még azt a barnan ábrázolt kérek cucc biztit amiben két pötty van.Villamossági előtt mindenképpen nézd meg a többi biztit is. Ami nem ablak jelű. Vagy ulesfutes. Vagy ilyenek.
Ha Rob210 megjön. Ő lehet egybol megmondja mi a szitu . Vagy más fórumtárs. Picit várj még a villamossagissal 😀
https://meganeklub.hu/index.php%3FDokumentaciok
-
tigerscorpio
aktív tag
-
orosziem81
tag
Szia,
Ha esetleg kiderül, hogy az akkud töltetlen, nézd meg a sarukat, hogy nincs-e szanaszét oxidálódva.
Ugyan a probléma nem azonos, de leírom, hátha majd egyszer valakinek ad segítséget:
A gondozásmentes noname akkum időnként kisavasodik, erre nemrég lettem figyelmes. 3 év után annyira dolgozott a kémia, hogy az akksi meg a vezeték közti kontaktot el is fedte.
Egyik téli nap indultam volna haza de meg se nyikkant. Gyújtás OK, indítás nulla. Akksi saru megmozgat, van indítás, Hurrá!
Hazafelé ami hiba csak létezik az szépen lassan megmutatkozott a műszerfalon. ABS, ESP, gyenge világítás, stb. Hazaérve az akksi minimumra merült. azt hittem elhalálozott, de adtam neki egy esélyt a jó alapos reszelős tisztítással. Bevált, az akkum azóta is éli világát a kocsiban. -
rob210
Topikgazda
Ezzel utoljára cellazárlatos aksinál találkoztam.
Amikor nem akar indulni óvatosan egy csavarhúzó nyelével kocogtasd meg, ha ugy indul, akkor aksi csere.
Ha nem akkor próbáld, ki, hogy 2x3x ráadod a gyújtást, de nem indítózol, majd utánna indít.Kuplung luk.
teljes szett 28e körül van.
-
AMD Power
titán
Január végén megyek szabira. Akkor el fogok menni és meg fogok nézni egy párat. Illetve a Xsara 1.6 16v is ,hogy milyen. Azt utána még van időm agyalni ,hogy kell-e nekem e vagy sem.
Úgy számoltam ,hogy kb 400e vételár (alkuval) 70e az átirás stb és ha a hátsó futómű nem problémás akkor még egy +100e a kötelező alap szervizekre. Szóval 570e - kb 300e körül el tudom adni az Astrat. Ezért cserébe lenne egy kb ugyan olyan évjáratú autóm, viszont erősebb , biztonságosabb + klíma , szervó stb meglenne. Ez kb 300e Ft "ráfizetéssel".
-
salieri.
őstag
-
Josi
aktív tag
És ha még a gyári van neked, akkor mindjárt vehetsz náluk hátsó híd keresztrudat is.
keresztrúdEnnyi idős kocsinál már szépen elkorrodálhatott.
-
rob210
Topikgazda
Motorkód alapján rendelj.
Ha a te kocsid 14" os felnin van akkor 259 es a tárcsa.
Ha 15" oson akkor 280 as mert arra nem megy rá a 14" os kerék.
Egyébként leveszed a kereket és megméred a mostani tárcsát.Emlékeim szerint az 1.4 eseket 259 el szerelték.
De sok esetben cseréltem már olyanon tárcsát amin a 280 as volt, mert a tulaj bontóból megszerezte a nagyobb nyerget és kicserélte a nagyobb tárcsára. -
rob210
Topikgazda
-
eTrade
tag
Milyen új jeladó lett beletéve, hogy ennyire megváltozott a fogyasztásod? Nem lehet hogy inkább az küld fals jelet az motorvezérlő egységnek?
Azért gondolom ezt, mert a termosztát az teljesen független ezektől, az csak a hűtőfolyadék valódi hőfokára nyit és zár, nem vezérli az ecu, csak a jó öreg fizika irányítja.
-
Pecc
őstag
Nem tanulja meg szerintem, csak sokan a hideg 2000rpm-es alapjáratot jónak találják, mert ha bemelegszik beáll a helyes értékekre de addig folyamatosan megy a dúsítás. Tanítás után csak 1200 a hideg alapjárat és minden frankó. Nem kell hozzá spéci renault progi, egy mezeibb program is betanítja egy gombnyomásra 3másodperc alatt.
-
eTrade
tag
Tisztítás miatt nem kell újratanítani, csak visszarakod és ennyi... a tisztítását azért óvatosan. Nálam még a régi tömítés van bent, mert az új nem passzolt tökéletesen és falsot szívott.
Amikor cseréltem az alapjáratit, akkor este levettem az akkusarut, reggel meg vissza és rögtön mentem vele, az ecu meg közben újratanulta. -
-
orosziem81
tag
-
rob210
Topikgazda
Nekem is így áll.
Nem akartam beleszólni a dologba, de látom a téma nem merül feledésbe.
Két hőmérsékleti értéken nyitó termosztát van.
Akinek az alacsonyabb értékű van (teszem azt hozzá, nyáron ez a jobb) annak így áll mint " nekünk",
akiknek a magasabb hőmérsékletű, annak van pont középen és nyáron kicsit feljebb is.Az egyik 87°C körül nyit a más 92°C ha jól emlékszem, de erre ne vegyetek mérget.
Na most értelemszerűen a hőgombád sem pontos egyik sem, azaz közelítő értéket mutat.
Illetve a változásokat sem tudja olyan gyorsan követni.
Ha nem forr a vized, márpedig azt tudja mutatni a rendszer, akkor nincs ezzel semmi gond.A lényeg, ha nem melegszik be akkor nem megy fel eddig a mutató, és a fogyasztásodon is látni fogod.
(egyébként a műszeregységet ha kiveszed és a mutatót egy picivel pár miliméterrel feljebb rakod vissza (elforgatva) akkor középen lesz neked is
)
-
rsf
senior tag
A vízhőfok jeladó és a termosztát működése között nincs semmi kapcsolat.
A termosztát egy thermo mechanikus elem ami szabályozza a kis kör hőmérsékletét a hűtőben lévő vizet felhasználva. A hőfok jeladó meg víz hőmérséklet jelet szolgáltat az elektronikának.
Szerintem nálad az utángyártott szenzor pár fokkal többet jelez mint a gyári aztán ezt látod a kijelzőn.
A termosztát ettől függetlenül nyit zár amikor jónak látja...
Üdv. -
rob210
Topikgazda
Én bilsteint teszek a kocsikba, de itt fórumon volt aki belenyúlt valami nem tudom miben nem is egy ember. Azóta nem merem ajánlani senkinek, igaz én a bejáratott forrásból azóta is azokat rakom be ha kell valakinek, cserélni.
esetleg még a sachs de az drágácska, igaz a minősége megkérdőjelezhetetlen.
A Monroe is jó, csak mint írtam én azt nem ismerem, nehogy úgy járj, vele, hogy veszel valami keményített verziót, aztán pattog a kocsi mint macskakaki a deszkán.
-
tresh
veterán
-
diablo1984
veterán
a kicsi égő 5W-os, ez a helyzetjelző, a fék és az index 21W-os, nem hinném, hogy nálad egybe lenne a helyzetjelző és a féklámpa, mert az 5W/21W-os!
De anélkül, hogy bontottam volna szét ezt a típust, 5W-os cseresznye égőre tippelnék első körben, de szétszedni nincs 1 perc a hátsó lámpát, vedd ki a boltnál és vidd be az égőt, akkor biztos nem veszel rosszat! Sőt vidd a fél oldali lámpa belét és mindből vegyél minimum 2-2db-ot, mert hiába az izzókészlet nem kötelező tartozék, de kell nálad kötelezően lenni izzónak, ha kiég..... ezért büntetnek is!
(#49293) meroly : nálam az alapjárati motor csinált ilyen 2liter 8v-s lagunánál, akadt a motor és fulladásig ejtette hidegben..... De nálad már minden atyaúristen volt már takarítva, nem?
-
tresh
veterán
Hát jó lenne tudni hogy melyik izzóra gondolsz van féklámpa,helyzetjelző,index, ködlámpa,tolató....
Fék:
Product line ORIGINAL
Order no 7528
ECE category P21/5W
Technical data 12V 21/5W BAY15dHelyzetjelző:
Product line ORIGINAL
Order no 7528
ECE category P21/5W
Technical data 12V 21/5W BAY15dTolató:
Product line ORIGINAL
Order no 7506
ECE category P21W
Technical data 12V 21W BA15sIndex:
Product line ORIGINAL
Order no 7506
ECE category P21W
Technical data 12V 21W BA15s -
eTrade
tag
A Total/Elf Lubadvisor segít a megfelelő kenőanyag kiválasztásban. Nekem a következő Elf olajat javasolt: Elf Tranself NFJ 75W-80
-
rob210
Topikgazda
Már kellett volna.
150.000 kén illik. -
rob210
Topikgazda
Hátul dobfékes a kocsid ha minden jól megy.
Na ha annak a dobját leveszed, akkor alatta csodát fogsz látni.
Ilyet ugyanis akkor szokott produkálni, amikor félrekopik a pofa, és összeszedi egy sarokba a fékport aztán az valamennyire szétoszlik pár méter után, aztán állás közben megint összeülepszik.
Hülyén hangzik, de komolyan, nem egyszer találkoztam már ezzel, nem csak meganenál.De ha Gazdagrét nincs messze gyere el megnézzük, mi lehet.
-
Szerintem Monroe vagy Sachs szokott lenni az ajánlott.
Más.
MII 1.5dCi-nél a tankba folyamatosan lejt a befolyócső?
Télen szoktam, de most nem öntöttem Spurit tankoláskor, mert a Lukoilnál normál árban prémiumot adtak, de azóta érezhetően nehezebben indul. A kérdés, ha utólag öntöm be a Spurit(kb. 1 deci), az lefolyik rendesen?
BTW ennyit a prémium üzemanyagról... -
pècsimunkás
addikt
Szuper kis autó , nagyon szeretem ! Fájni fog a szívem ,mikor lecserélem ! Megkapta mindig -tőlem - a kötelezőket , meg is hálálja ! AC pumpa ment tönkre rajta egyedül , ami felróható neki . Meg 2 x lett cserélve jobb oldalon a külső kilincs. Ennyi ... Csöndes , jól is megy -bár sokan azt mondják , hogy az 1,4 kevés - , jó a fogyasztása , kényelmes , megbízható , stb ,stb ...
A klímát szeptemberben töltettem . 30% hiányzott belőle , 15-16 éves korában az nem túl sok . Tipushiba , h picit elengedi , de most feltöltettem 5000-ért nem cserélek kompresszort 50-60 ezerért . Pár évig jó lesz megint - másnál ... Jól fog vele járni a következő gazdája is
!
-
pècsimunkás
addikt
Nem tudom akkor ...
Enyém 6,5 éve ilyen . Nem mindig , de ha beül 3 ember + csomagok , akkor rezonál , zörög . De , mint írtam , inkább csak tolatva , meg álló helyzetben . Tegnap értem haza Németországból , fullra volt rakva az autó , nem volt semmi ilyesmi éppen . Ha tudod , emeltesd meg az autót , -vagy akna- látni fogod a kipufogón . Egy picivel el fog ütni a színe , ahol hozzáér a kereszttartóhoz .Akinek van az autójában fed comp , mennyire pontos ? M1 ph2 . Vagy végül is akármelyik ...
Enyém elég pontos , kiírt az első tankolásig 44l benzin fogyasztást , 46 litert tankoltam rá . Az korrekt ,nem ?
Szoktam figyelgetni , nem sok a differencia , de volt hogy decire annyit tankoltam ,mint amit a fed comp kiírt . Inkább a feszítettebb tempónál van több difi ... Pl , tegnap ...850 km-en át 140-150 Sopronig , utánna majd 300 km normális országúti tempó , 6,8 l átlagfogyasztást írt ki a gép . Legyen 7 liter ... A nagy hidegben ez szvsz teljesen rendben van !
-
rob210
Topikgazda
Igen tudom ugyan ilyen autóm van, attól még a bilincs lehet elmozdulva kilágyúlva, érdemes megnézni hol ereszt.
Egy papÍrszalvétával könnyen megtalálható.
Nekem tart rendesen, de például cimborámé elengedett cseréltük ABA bilincsre.
Gondolkozom rajta, hogy én is lecseréljem, nehogy a legrosszabbkor engedjen el.
Nem szeretem ezeket az összenyomós bilincseket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3040, 96% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest