- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
meroly #58834 üzenetére
20 fordulat az semmi, ne halucináld be! kettőstömegű még a legújabb szívó megane-ban sincs, mert szívó így nem kell bele, a tiedbe sem!
Komolyan mondom, használd azt az autót, már "kissé" hipohonder vagy szegény autót mindig betegnek érzed!(a világon nincs egy flottányi tizenéves renaultban sem ennyi gond, mint amit te feltételezel a tieden)nem bántásból, de nem új autó, de valszeg újban is megtalálnád ezeket....
-
rob210
Topikgazda
-
-
eTrade
tag
válasz
meroly #58466 üzenetére
Az a baj ezzel a kutyacsont motortartó bakkal hogy a gumírozott része pár helyen kiszakad és utána lötyög az egész. Ezt lehet házilag gumidarabokkal "erősíteni".
Én a helyedben adnék egy esélyt a Hutchinson kutyacsontnak mert ahogy a képen is látható az eleve tömörebb anyaggal van kitöltve.
-
diablo1984
veterán
válasz
meroly #57685 üzenetére
Nekem dízelesnek tűnik a hangja, de lehet hogy torzítás, azt úgysem tudja visszaadni egy videó, mint amilyen élőben.
(#57687) rob210 : én személyesen nem láttam mikor tesóméknak bizniszeltem 1-et, csak a hirdetést megtaláltam, szóltam sógoromnak, hogy van egy, ő átment egy szerelő meg belerakta nekik. Én nem is láttam, arra emlékszem, hogy szondákkal a katalizátor talán 10e körül volt, szerintem baráti ár volt egy törött autóból. Azóta is jó a thaliájukban, bár az az autó egy szar, abban sincs 80e km sem, de 10 e km alatt másodjára cseréltettek velük vezérlést, mert először a vízpumpát nem cserélték, na 2 év alatt most télen a vízpumpa elkezdett sírni, a szerelőjük kicserélte a komplett vezérlést, a hosszúbordást és a görgőit, valami 120 ezerbe fájt a történet, mikor vették a kocsit, akkor a vízpumpa nélkül minden ugyanígy cserés volt, az is valami 130e körül volt olaj és szűrőcserékkel. És múltkor mikor tőlünk indultak, beindítja a vasat, mondom neki, hogy ugye tudod, hogy 3 henger jár a kocsiban(persze közben le is fulladt), erre azt mondta, hogy 5-10mp és elmúlik.....
Tehát van egy thaliájuk, amit egy vagyonért vettek anno, 2x cseréltek nekik vezérlést kb 250 ezer forint értékben, 3 hengerezik a verda, de nem gond, városban 10 literből nagyon ki sem jön(télen).... Szóval főnyeremény az is! -
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #57685 üzenetére
Járni az enyém is így jár.
Ez szerintem normális hang, igaz az enyém halkabb.
De a katalizátorod ha megdöglött az sok bajságot okozhat.
Mert akkor a lambda szondád is kap a pofájára.A csere nem olyan egyszerű, ahogy diablo írja.
A hátsó felén a bilincs kioldása oké azzal nincsen gond.
De az elején a 3 ágú felfogatás na azzal lesz meló.
Egy az, hogy a sok hőtágulás miatt, már most napi szinten elkezdheted wd40 el fújkálni.
(különben nem fog szétjönni)
A másik meg az, hogy a bölcsöt is le kell engedni hozzá, vagy a motort kiemelni, mert egyébként nem lehet kiforgatni.Én ezt a melót ezért nem is vállalom! (az enyyémen is vért izzadtam mire megcsináltam.) /ez spec, egy tervezési hiba a renaultnál, a tűzfal és a motor közé beépíteni a a csöfelfogatást
/
Emlékeim szerint a tied alatt is ilyen van, ha tévedek akkor lehet, hogy könnyebben kijön.
-
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #57677 üzenetére
Őszinte leszek te bevonzod magadnak a bajt.
Én egy ilyen újszerű autóval kapcsolatban soha nem hallottam még senkit ennyit "panaszkodni".
Nem bántásból mondom, de vagy nagyon belenyúltál valamibe, ha tényleg ennyi nyűgje van, vagy nem is értem, hogy jönnek elő nálad ezek.
Annak az autónak hibamentesen kéne a sok sok ezer kilométert megtennie. -
meroly
veterán
válasz
meroly #57675 üzenetére
Ami mindig motoszkál bennem, hogy nehogy valami ok-okozati összefüggés legyen a katalizátor meghibásodásában és valami más hiba okozza azt és feleslegesen cseréltetem és a másik hiba meg esetleg mást is okoz. Bár most nem veszek észre semmi rendellenest, fogyasztás is szépen beállt 7-re vegyesben, úgy hogy pörgettem azért.
Alapjáraton mintha hangyányit jobban rázkódna de majd megnézem más kúton tankolva, mert ez is volt már korábban és össze-vissza tankolok.
A katalizátor csere az mekkora meló? Csak levesz felrak vagy hegeszteni is kell? Állítani valamit vagy hogy megy ez?
-
diablo1984
veterán
válasz
meroly #57323 üzenetére
Egyszer gondol egyet és összetörik a bele, ez nem egy folyamat, de egyszer széthullik és kész! Tesómék sz@rjába is mikor vették rumbatök hangja volt, szét volt esve benne nyolcvanx e km-nél, bontóból bizniszeltem nekik egy másikat, csere és azóta jó!
Nem hiszem el, hogy ezzel a keveset futott clio-val ennyi gond van, egyszerűen hihetetlen, hogy ennyi kínja legyen, mégha 300e km lenne benne, de akkor is idegesítő lenne, de ennél pláne! -
meroly
veterán
válasz
meroly #57264 üzenetére
Van egy gyanúm, csak olyan mélységében nem értek hozzá, hogy pontosan alá tudjam támasztani, de megírom.
Kb egy évvel ezelőtt bosch platinum prémium gyertyákat vettem benne (pusztán jóndulatból meg mert minőséget akartam), amit akkor minden katalógus ajánlottnak írt (azóta már kivették). Namost állítólag ennek a gyertyának nagyon erős áram kellett, ezért is volt magyarázat arra hogy magas fordulaton néha meg-meg torpant, aminek hátterében a szikrakésést gyanítottuk. Valamilyen szinten igazolást is nyert ez, hiszen sima egyszerű mezei denso gyertyával nem produkálta a hibát.
Nade, most jön az elméleti feltételezésem.
Az ECU folyamatosan tanul, állít, finomhagol. Mi van akkor ha a platina gyertyákhoz állítódott a befecskendezés és a dúcsítási arány? És mi van akkor ha ezekhez az új gyertyákhoz már régen nem az az érték kell, ergo túldúsít emiatt, ami persze a katalizátorban jelentkezik pluszban. Fogyasztás emelkedést nem vettem észre, ugyan tök más időjárás volt az elmúlt hónapban, de szerintem nem fogyaszt kiugróan többet. Ez most télen szinte 75% város 8,4l/100km.
Az is alátámasztja mindezt, hogy a gyertya csere után két héttel jelentkezett a károsanyagkibocsátás jelzés. És úgy tanultam mindig ott kell keresni a problémát először amihez nyúlva volt, mert nagyobb az esély hogy el lett baltázva valami minthogy egy tök másik alkatrész csak úgy elromlik.Az Clip-el az adaptív adatokat nulláztam, utána rázkódosan is indult és újra fogja tanulni a dolgokat, csak nem tudom a fojtószelepen kívül még mi az amit ilyenkor nulláz a cucc.
-
meroly
veterán
válasz
meroly #57250 üzenetére
Elmentem egy vizsgaközpontba és kimérettem a CO értéket, ami alapjáraton jó 0,3 alá megy, fordulaton viszont 0,5 körül van. Lambda 1 az jó.
Úgy olvasgatom a neten, hogy a katalizátor e szerint jó, gyújtás gondok lehetnek.
Gyertya csere óta csinálja, rob210, nem lehet hogy ezt a densot se szereti? -
speedydb23
senior tag
válasz
meroly #56872 üzenetére
Szerintem már túlságosan is rágörcsölsz ezekre a hibákra, tudom, hogy nem kellemes amikor motordiagot kell csinálni, de nem szabad ennyire görcsölni rajta, szerintem.
Használd, és ha újra előjön akkor kell csak agyalni, hogy valamelyik szondát érdemes lehet kimérni.
Többet erre figyelni szerintem nem érdemes...
-
meroly
veterán
válasz
meroly #56659 üzenetére
Ma reggel egybéként nagyon szépen indult, korábban ugye azért inkább vártam fél percet hogy elinduljak vele, mert akkor némileg fulladozott ha nem tartottam a gázt vagy ha nem váltottam gyorsan kuplungolás után. Most semmi ilyesmi, beültem, indít, egyes és mentem szépen mintha üzemmeleg lett volna már.
-
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #56610 üzenetére
DE elméletben is okozhat.
Gyakorlatban pedig már számtalanszor láttam is.
Ha megoldja a problémát a gyertya csere akkor azért tudod, hogy le fogom írni a na ugye megmondtam mondatot.
Amennyiben nem oldja meg állom a 4 gyertya árát.
Beszereléskor 0.9 es gyertyahézag ellenőrzés!!! -
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
meroly #56487 üzenetére
Az természetes rézoxidáció az érintkezőn. Egy megégett relé nem így néz ki.
A te hibádra egyébként sem ez a magyarázat. Ha egy relé elromlik, akkor az nem kapcsol. Ergo akkor a szivattyúd sem menne egyáltalán.
De kicserélheted, ha az megnyugtat
Én még mindig azt mondom, hogy a szivattyúd cserére érett. Szerintem. -
tresh
veterán
válasz
meroly #56266 üzenetére
Gyorsan átfutva , mert sajnos kevés időm van. Szóval bocsi előre is. Első körben én a katalizátor állapotát is megvizsgálnám főleg mert 2 szondás és ha már el van tömődve akkor tud ilyet produkálni plusz a lambda szonda is ezért adhat rossz értékeket. Aztán még benne van a pakliba a lambda szonda is mert kért mért érték alapján szabályozza a befecskendezést.(első -hátsó) A hátsó szonda megfelelőértékének 600 ± 100 mV, kell lennie.Az elsőnek – 20 mV ± 50 szegény keverék esetén, – 840 mV ± 70 dús keverék esetén.
Minél kisebb a maximális és minimális értékek közti különbség, annál gyengébb a szonda jele (ez a különbség
általában 500 mV). Ezekre nézzetek rá -
meroly
veterán
válasz
meroly #56121 üzenetére
Az lehet hogy az AC pumpa ebben a Clioban nem csak fordulatszám vezérelt, hanem a sebesség érzékelőre is rá van kötve?
A sebesség érzékelő körét írta tárolt hibának korábban, bár akkor a környezetvédelmi lámpával együtt, de ha arra is rá van kötve, akkor annak rendellenes működése okozhatja azt hogy nagy teljesítmény igénykor (gyorsítás lásd fent padlógáz kettesben) miért fulladozik és mondjuk ugyanekkora fordulatnál pályán egyenletesen haladva miért jó.
Jó az elmélet?
-
meroly
veterán
válasz
meroly #54647 üzenetére
Ehhez újabb fejlemény, hogy a hibát eddig nem nagyon tudtam mihez kötni, ezt a torpanásost.
Van hogy előjött van hogy nem, ha finoman nyomtam gázt általában nem, meg ugye csak 4000 fölött, de ott se mindig.
Na ma kicsit járattam pályán, meg van benne egy adag spuri is, gondoltam kormolom és azt vettem észre, hogy 2-ban lepadlózva 4000-ig pörög és ott megtorpan, nem pörgeti tovább. 3-ba rakom és ott csak torpanás, de pörög magasabb fordulatra. Persze újra próbálva 2-ben is csak torpanás és megy tovább, de lepadlózásnál az esetek 99%-ban megtorpan és vagy/ott is marad.
Hamarosan eljutok szerelőhöz uzemanyag nyomást mérni, csak gondoltam hátha segít a további ötletelésben. -
rob210
Topikgazda
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
meroly #55958 üzenetére
Nem ilyen gyárilag, annak azonnal "nyomni" kell egyet üresen, hogy felépült nyomás várja a ráindítást.
Visszaolvasva az előzményeket, neked a főként üzemanyagellátási problémáid vannak.
Költségességi sorrendben szerintem az alábbiakat végezd el:
FHP jeladó tisztítás; ne csak a csatlakozóját, szereld ki a jeladót;
üzemanyagszűrő csere;
injektortisztítás;
üzemanyagszivattyú csere. -
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #54647 üzenetére
Nem leheet, hogy a tankban van valami dzsúz és onnan nem szív elég üzemanyagot?
A szintjelzőnél amibe be van építve az AC van egy előtét szűrő, ha az elkoszolódik tud hasonló anomáliákat tök random generálni.
Most fejből nem emlékszem, de szerintem pont a 2000-4000 ezres tartomány az, ahol a teljesítménygörbéje az autódnak szépen csúcsosodik.
Tehát a nagy teljesítmény leadásához nem tud elég üzemanyagot szívni.Másra már nem tudok gondolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Steam topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mobil flották
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- További aktív témák...
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest