- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
Rob első sorban hozzád szól mint szaki de más hozzáértő javaslátát is szívesen fogadom.
Alany: Renault Laguna 2007 2.0 16V 195K km
Esedékes a vezérlés csere milyen márkájú alkatrészeket javasolsz ?
Kiköltözöm Németországba és nem szeretném ha kint hagyna cserben. Az első 1-2 évet még biztosan vele szeretném eltölteni.
Előző cserénél volt okoskerék cserélve solenoid nem, viszont főtengelytárcsa nem. A kompresszorom kicsit búg de teszi a dolgát. Kuplung pedálom ka benyomom már nyikorog gondolom cserés.... És egy saccolt árat is megköszönnék, hogy én vegyem az alkatrészeket vagy a szerelőm. -
kisninja
őstag
Fényeztetni nem kell csak megroggyant. Amúgy helyben szekin van egy maszek ismerős szép munkát végez viszonylag olcsón.
-
kisninja
őstag
Köszönöm nektek (rob210, CactuS)
Karosszériás megleste azt mondta olyan 50 ből helyrehozható. Holnap megpróbálom leszedni. -
kisninja
őstag
Sziasztok tegnap nekitolattak a kocsimnak. Lag 2 ph2 bal hátul kapott a lökös. Lassan mentek neki, de eláll és ha megnyomom akkor recseg is sajnos. Szerintetek mennyi lehet a javítás, elég lehet a lökös cseréje ? A károkozó készpénzben fizetne, mennyit kérjek, hogy ne legyen mínuszos. A lökös hibátlan volt nehéz lesz pont ilyet találnom. TEA19 szinkodu.
-
kisninja
őstag
válasz
F_Zolee #83874 üzenetére
Hát 2.0 16V a fogyija csak városban eléggé felszökik akár 12L is kiír átlagban. Hosszabb távon viszont eléggé kellemes 7-8L körül klímával.
Nyűgok... Ebben szinte minden elektromos és azért már úgymond idős. Pl elektromos gázpedál szénpályája vagy ugyanez kuplunghelyzet érzékelő, folytószelep.... Nekem pl picsogott a kézifékre aztán csak a kuplung helyzet érzékelő részen volt kis bibi. Én szeretem a kocsit de olykor kell neki a törődés. -
kisninja
őstag
válasz
F_Zolee #83859 üzenetére
Nekem sima 2L es van nagyon szeretem állítólag a turbósba nem jó ez E10 es nafta ezt majd mások megerősítik vagy cáfolják. Igen világít és ha jól látom valamely Légzsákkal van baja.
Ha jót kifogsz akkor örök szerelem ha valami kotlát akkor viszi a pénzt..... Elektromos féktől kezdve sok minden közbejöhet. Enyémben nincs kettőstömegű de sok benzinesben is benn van már. Ide felejtős. -
kisninja
őstag
-
kisninja
őstag
úúúú én is beszállok 10,1L /100km olyan 6000km re átlagolva
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71649 üzenetére
Én nagyon szeretem és városban ír a computer 10-et. Ha megyek hosszútávon akkor 7L körül biztosan megáll. Én sok pénzt locsoltam el rá
-új kuplung, okoskerék vezérléssel, szilentek mindenhol, új első futómű(mert volt egy rugótörésem) , új fényszórók...
Meghirdettem de egy jelentkező sem volt igaz piaci ár felett kicsivel így nem lett soda oktaviám -
kisninja
őstag
válasz
Gombinyó #71645 üzenetére
Igen ezért is írtam le
és szerintem is azok.
Angol nyelven a LAG IIről kis wikirob: igen hiszek neked 712, 713, 715... rengeteg verzió van és igen az IDE az kerülendő. És már fogalmam sincs az enyém hány pacis lehet... de nem is érdekel.
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71640 üzenetére
Hát inkább nagyon kevés eladó van én mikor vettem az enyémet azt hiszem ph2 ből csak 3db volt a hahun. Szerintem a motor az hozza a k4j minőségét de ezt talán rob tudná megmondani.
rob210: jó de az turbós
olyannal szemeztem egy darab volt az is az AAA autónál. Elmentem megnézni és az ottani eladó mondta, hogy azt a kocsit ne erőltessem ha jót akarok magamnak.
Kopott belső fent volt a haslemez de az olaj új is folyt belőle.
Laguna II
2.0L Ph1/2 ből volt a 135Le aztán volt a Ph2 2.0T na ebből volt a 170Le és a 205Le Ph1 2.0T 165Le és úgy fent Ph1 140Le IDE motoros -
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71602 üzenetére
Válaszokat rob elmondta, őszintén már fogalmam sincs melyik hány lóerős. 140 az IDE motoros aztán van a 135 meg a 133 ha jól emlékszem.
Okoskereket érdemes cserélni, nekem nem ártana a fojtószelepet pucolnom meg a szívósor tömítéseket. -
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #71589 üzenetére
Nekem vegyesben 10L az átlag.
(nem is nézem)
F4R 712 nekem ez van, ebben nincs kettőstömegű. 2007 es a kocsi. Nem tudom biztosan de a F5R-ben szerintem már van.
Olajat nem eszi, nekem két csere közt ha nem töltöm fullra az olajat akkor cserekor néha már egy jellel kevesebbet mutat. (De szerintem a szelepfedélnél nyomja ki majd vez mű cserekor orvosolom) 3 éve van a kocsi eddig semmi baja. kop kop kop. -
kisninja
őstag
Nem hiszem hogy ez lenne a gond, de anno az egyes meganomnál a bajusz kapcsolót buzeráltam.... az az fel a világítás majd refi és ebben az állapotban kapcsoltam le. Na innentől kedve nem világított. Felkapcsoltam újra refi majd vissza és jó lett. Kattant is egy nagyot szegény kapcsoló azután többet nem felejtettem úgy.
-
kisninja
őstag
válasz
nünüke1975 #69450 üzenetére
Ijjj basszus részvétem.
-
kisninja
őstag
Hi all laguna II kombi jobb elől a futóműnél mi tud úgy zörögni minden bukkanónál mikor a kerék elemelkedik mintha egy vas egy kétszer nagyobb lyukban csak ide oda verődne. tak-tak-tak-tak jó gyorsan...
Nagyobb bukkanónál meg csönd. -
kisninja
őstag
Nem van egy központi egység és abba megy be a két bowden. Finoman nézd meg a dolgokat ugyanis az a doboz vízhatlan és a kocsi alatt van ha szétszeded nagyon le kell szilózni. Én úgy nézném meg, hogy a rossz oldalon leszedném a kereket vagy alá feküdnék és megnézném laza e a bowden ha igen megnézni miért mozgatja e stb.
sesomaru1989: Vezetéket nem tudok de ellenállást is mérhetsz mivel fűtőszál ha jó kell lennie ellánálásának.
-
kisninja
őstag
válasz
sesomaru1989 #63981 üzenetére
Rossz a termosztátod és szerencséd van mert nyitott állapotban ragadt be.
Cserélni kell mert a motor sosem melegszik fel rendesen nem az üzemi hőfokon üzemel. -
kisninja
őstag
válasz
Yoshida #62968 üzenetére
Nem dadogott semmi torpanás ? Sok minden lehet, nekem a laza holtponti jeladó egy sor olyan hibát generált ami fals. (emsisson, gyújtáskimaradás) Miközben semmi baja nem volt se a gyújtásnak se az emissziónak.
Szerintem kontakt hiba lesz, de diaggal közelebb lenne az ember. (meglesném a csatlakozókat -holtponti jeladó, -lambda szonda kábele)
Nekem azóta eltűnt. (mód) Azóta csak tankolom és tankolom és tankolom -
kisninja
őstag
válasz
Nordik #62402 üzenetére
Nem mert tette a dolgát, tömítéseket meg trafókat is kellet volna cseréljek.... Imádtam azt a kocsit is mikor csak kéthengerezett akkor sem dobott hibát inkább feltolta az lapjáratot. (a gyujtás kihagyás meg egy lehetséges tűz elkerülése volt az az lemostam a maradék benzint a motortérből)
-
kisninja
őstag
válasz
Gaaabeeesz #61691 üzenetére
Az enyém nem ilyen így nem is tudom mi miatt gyengülhet el. (kártya vagy olvasó..... )
-
kisninja
őstag
válasz
mdav88 #61687 üzenetére
Ha akku hibát ír ki és van töltés akkor a műszerfalat kell megforrasztgatni nem vészes aztán több gondod emiatt nem lesz.
Ha hosszú gombnyomásra indul csak akkor megint csak egy hiba nem vészes ez is szinte az összes lagunánál előfordul. (hiba oka mikor be tolod a kártyát akkor van két mikrókapcsoló az egyik félig bedugott állapotban kéne élesztenie a rádiót stb na ez a szar nálad is nálam is.... A másodig meg jó mert indul a kocsiez a hiba is házilag orvosolható.
Szabad kezes módról mondj le szinte senkinél sem működik már. Már a távirányítóról látni ha az több gombja van, és ahogy közeledsz a kocsihoz kinyit a központi zár és ahogy rob mondta tudod indítani a kocsit.
Nekem is most novemberben lesz full szilent csere. -
kisninja
őstag
Pár kérdés
Lag 2 ph 2 2.0 16v mennyire jó ha vegyes használatban 10L a fogyi de városban 12 is van
mentem vele 6000Km és most 2 rublika hiányzik az olajból asszem szelepfedélnél lehet szivárog de nincs tócsa nem fűstől. Most esedékes az olaj csere. Igaz asszem nem ment maxra a nívó mikor cseréltem. de már nem emlékszem. -
kisninja
őstag
Lukoilt ha jól emlékszem a Normbenz vette meg.
-
kisninja
őstag
Lag 2 nél ALU a motorháztető
kombinál a hátsó ajtó meg kompozit.
-
kisninja
őstag
No nem a váltóm búg basszus hanem az a nyüves klímakompresszorom.... 3000 fordulat felett eléggé durva hangja van, de már alapjáraton is hallom. Még hűt de nem hiszem hogy sokáig.
-
kisninja
őstag
No egy hosszabb út elején újra előjött Check emissions 3 hibakód helyett már csak kettő DF436 ... szar lenne valamelyik trafó is ?
Semmi rángatást/torpanást nem éreztem.
-
kisninja
őstag
No nekem is lenne kérdésem most esik szóval nem tudok keresgélni. Van 3 hibakódom a képen majd látható.
Ez bizony kuplungcsere után jött elő. A kocsival szépen megyek emelkedős úton semmit nem veszek észre csak kiírja a check emission és a szervizlámpa villog. Nem dadog nem torpan meg. Körülbelül 4 napja töröltem ma előjött, de használtam a kocsit mindennap.
Szarakodik/koszos a felső holtponti jeladó ? Vagy szarakodik valamelyik gyújtótarfó ? (nem én cseréltem de kettő denso van és asszem és a 2-3 as helyen meg valeó.... ezek lettek cserélve és a gyertyák is újak.
Sima diaggal sajnos ennyit tudok kiolvasni. Ötletek ?ΞΔGLΞ
Sokat nem tudsz tenni megnézeted mennyi gáz van benne és megszínezteted.
Nekem is szökik ha újra elmegy akkor talán okosabb leszek. -
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #59558 üzenetére
Az enyém 2007 es és nincs benne kettőstömegű. F4R714 viszont az F3R ben meg van.
Ja 2.0 és zabál de imádom. -
kisninja
őstag
válasz
#47205632 #59478 üzenetére
Nem követtem teljesen, új az akku ?
Ha igen mérni kellene egy nyugalmi áramfelvételt elvileg 50mA körül alatt kell lennie.
Ha régi (1 év vagy több) simán lehet cellazárlat ami annyit jelent, hogy az akku lemezeiről leválnak részek amik alul összegyűlnek és szépen összezár és meríti az akkut. Ezt könnyű tesztelni kiveszed/lekötöd az akkut majd hagyod állni ha akkor is ugyanúgy merül akkor az akku volt rossz.
De a másikat is könnyű mérni csak egy műszer kell. (multiméter) -
kisninja
őstag
Most volt kuplung cserém... Erre megadta magát a 2007 es akku, lefulladt majd indítottam lowbattery felirat, de nehezen elindult. Majd check emissions felirat megjelent. Kicseréltem az akkut de megint felvillant majd fél perc után eltűnt. Lambda ?
Emelkedőnek volt egy torpanásom is, lehet emiatt fulladt le még a régi akkunál is. -
kisninja
őstag
No az én kuplungom is cserés lesz.... Köv hóban veszem a Luk-ot 97k bárditól remélem erre is megvan a 46% kedvezmény.
JR5 váltom van mennyi és milyen olaj való bele ?
Jól hallottam ez a váltó típus hajlamos a difi robbanásra ?
(2007 Laguna Gt 2 ph 2 2.0 16v)
Szerelésre 30k kérnek érte.Annyira fent fog.....
-
kisninja
őstag
Egy újonnan cserélt toronycsapágy gumija mitől nyöszöröghet túl van húzva ?
-
kisninja
őstag
válasz
Steven #55995 üzenetére
Olyan autó nincs amire ne kéne költeni, Ráncfelvarott megane, laguna szerintem jó kocsik én most csak a benzinesekre gondolok (dízelem nem volt) Ha a kocsi egyben van és megkapja időben ami kell szerintem nem lesz sok gondja. Kisebb elektronikai hibák vannak mindkettőben.... pl nálam kuplung helyzet érzékelő. Nekem már megvan a lagunám 3 hónapja de örömmel nézek rá és imádom vezetni. Nem mellesleg rönó fórumban ne várt hogy más kocsit ajánljunk
-
kisninja
őstag
Na nem jött nekem válasz még Rob se méltatott...
Lényeg kuplung helyzetérzékelő áramkör..... Holnap kipuceválom adok neki kis kontakspray-t is. Ezenkívül a kártya olvasó 1. helyzet kapcsoló de ezt tudom, más hiba nincs. Beállítottam az angol nyelvet is. -
kisninja
őstag
Na új év új dolgok...
Lag 2 elektromos kézifék.Főleg neked szól rob
ja és van e kettőstömegű még nem nézted meg
Olyat csinál a kocsi, hogy hátramenetbe rakva (tolatóradar megy, tolatólámpa megy) kis gáz kuplung pedál fel szép lassan és nem engedi ki a kéziféket... sehogy már emeli a valagát akkor sem. Manuálisan fasza, elmentem megálltam leállítom behúzza. Indulnék erre előre sem engedi ki viszont mikor 1-ben volt kuplung benyomva akkor hibakóddal visszajelzett (ellenőrizze a kéziféket) kis gáz kuplung fel és el is aludt de nem engedte ki. Hazaértem rádugtam az ELM szart és semmi hiba nincs... és persze előre újra kienged hátra továbbra sem.
Mi a legjobb módja a can clip kínából való rendelésnek. (olvastam már ügyvédes sztorit is...)
27k 168 as verzió... -
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #55595 üzenetére
A 2.0 Benzin az igazi
eszik de megy is
-
kisninja
őstag
válasz
speedydb23 #55247 üzenetére
Remélem semmi sérülés
uuuu baze én sírnék ha így nézne ki a kocsim, mihamarabb talpra állást neki.
-
kisninja
őstag
Kicseréltem a toronycsapágyaimat jobb oldala perfekt viszont a bal még néha nyöszörög.... Rugó jó állapotban új szilentek igaz febi került bele ami az egyik legolcsóbb.... vagy túlhúztam nem tudom. Tanács valakitől ?
Ismerős vett egy ugyanilyen kombit és ott is nyöszörög a toronycsapágynál ahogy forgatja a kormányt, én fogom a rugót érezni, hogy onnan jön. Poén ott is csak a jobb oldala. -
kisninja
őstag
Ma toronycsapágycsere második felvonás..... Tegnap azért jól beszoptam pár csavar agyon menet-rögzítőzve,
a 21 es dugókulcsom is elrepedt... Stabpálca csak felxel jött le és a munka közepén rámesteledett, mindezt kinn az udvaron. Reménykedtem a bal oldala ráér tavasszal de az is nyöszörög, sokkal halkabb lett de még így is.
A végén kiderül nem is az nyöszörög. -
kisninja
őstag
Főleg Rob
jól látom, hogy a toronycsapágyat egy rugó összehúzószettel viszonylag könnyen tudok cserélni... kissé sokkalom az oldalankénti 8ezret.
-
kisninja
őstag
válasz
Nordik #54869 üzenetére
Egyszerű vagy nem vagy csak nagyon hosszú idő után éri el a rendes vízhőfokot és utána alapjáraton visszahűl... Biztosabb és egyben veszélyesebb (veszélyes annak aki nem ért hozzá) módszer ha 5 perc járás után megnézed meleg/langyos a nagy radiba menő vízcső. Ha az akkor nyitott hidegben is ergo rossz.
-
kisninja
őstag
válasz
Ghandi #54867 üzenetére
Hát ha van tapasztalat már nem bonyolult, és kell szerszám akna stb....
Felül meg kell fogatni a vezérműtengelyeket aztán alul lefogatni a sonkát. Ezután már mehet minden simán. Na jó ez nagy vonalakban ennyi
12 nap azért lett mert szopatott mind a két nap ott voltam mikor csináltuk. Fő baj az volt hogy felül megfogattuk a tengelyeket de lent nem lett meg.... Aztán 3 forrás 3 különböző pozícióban írta le a főtengely helyes szögét.
A poén, hogy a bárdinál az az egy szem okoskerék rögzítő sem volt meg ami kellett volna.... azóta is hívnak.... -
kisninja
őstag
válasz
Ghandi #54864 üzenetére
Ismerősnél voltam ezért lett 12nap....
és némi körömrágás.... Persze ingyen cserébe segítettem másban.
Nekem az anyag volt okoskerékkel,külső feszítővel 115k
Neked az anyag olcsóbb ott még nincs okoskerék, csak az 1.6 os motoroktól van. Szerintem olyan 80k-100k lehet a reális ára anyaggal. Vezérmű szettnél van minden görgő viszont másod hajtásnál kell szíj görgők esetleg feszítő is. (generátoros rész) -
kisninja
őstag
Pár napja végre vissza tért a kocsim.... kész a vezérlés csere, újra belőve a vezérlés ott volt valami kánya most nincs is olyan dízeles hangja... fogyim is mintha csökkent volna olan 1-2L el (pillanatnyit néztem).
Minden olyan cseréve kivéve a generátor szabadon futó annak mintha lenne egy pici hangja már.
A nyöszörgő hang sajnos a toronycsapágytól jön .... Erre azt mondták a munkadíj 8k/ oldal plusz anyag..
A váltófelújításra meg 30k munkadíj plusz anyag.
Mind egy is most úgy sincs pénzemde álom vezetni....
-
kisninja
őstag
Tolna megye vagy a közelében nincs valakinek f4r714 motor vezérlés rögzítő szettje, kölcsön ?
-
kisninja
őstag
válasz
kisgyerek85 #54729 üzenetére
1. Nekem ez akkor volt mikor a váltókar kardánja elrohadt és megrogyott. Most végig gondolva nem ez a bajod.
Lehet váltó is sajnos. (most jutott eszembe pontosan, hogy volt ez nálam. Hátramenet volt az 1 es nálam. )2. Nem lehet, hogy most jó a kocsi ?
-
kisninja
őstag
Egy kérdés gyorsba
tegnap nem mentem sehova de odébb kellett álljak. Mikor az alapjárat beesik a 750 es környékre akkor ha adok egy kisebb gázfröccsöt a fordulatszám beesik 500-600 ra kicsit fulladozik aztán felugrik. Na ez mitől lehet ? Trafó ?
-
kisninja
őstag
Skacok Lagu 2 be vezérlés csere esedékes...
Mit javasoltok (bárdi) márka?Vezérlés szett vízpumpával:
Ina Skf Aisin ?Okoskerék ?
Renault vagy Aisin -
kisninja
őstag
Basszus nincs is kettöstömegű a kocsimba ... most nagy kő esett le a szívemről
(2007, 2.0 benz)
Akkus téma ... hát megvételkor rosszul láttam nem 2013 as az akkum hanem akkor kellet volna cserélni. Szóval jelenleg is az eredeti gyárból kijött aksi van a kocsimba.... szerintem emiatt kell tanítgatnom az automata ablakot.
-
kisninja
őstag
Itt is felteszem ez jó lehet nekem ? Téli gumi ?
-
kisninja
őstag
Egy kérdésem volna Laguna 2007es hogy a francba szedem ki a kártyaolvasóját ? Itt már egybe van a klímavez panellel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest