- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabesz87 #81946 üzenetére
A tegnapi nap margójára elmentünk egy Budapest , Nyíregyháza, Hatvan kört, cliókat nézni egy ismerősnek.
Iszonyat a magyar használtautó piac.
2001 volt a legidősebb, 2006 os a legfiatalabb.
1.4 16v volt a cél.
A 2001es legöregebb, de már ph2es vokt a legjobb állapotban.
Végig szervizelt, számlás autó, olyan állapotban, hogy arról csak számla volt.
A legrövidebb átnézés 3 perc volt , ebből 2 percig a kulcsra vártunk. Levettem a kiegyenlítő kupakot beindítottuk bugyogott a víz
Ez volt a végig szervizelt. Élete végéig ami most jött el. 148ezer volt belahazudva valós 387ezer.
Hihetetlen gyerekek mik vannak. -
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #81940 üzenetére
-stabpálcák
-első-hátsó lámpák párásodnak
-vezetőoldali ajtó lóg
-hátsó ajtók beáznak
-az ablak körüli gumi rosszul áll
-első lengéscsillapítók gyorsan feladják
-az alap rádió kijelzője elsötétül
-maga az R-Link
-motorháztető lebeg a menetszélben (bár ez úgy tudom a 3-asnak is fícsöre volt)
-vezető oldali ülés ropog
-a beltér széthullik (nem is értem..)
-1.6Sce eheti az olajat, 1.2Tce-t itt nem kell bemutatnom
-fékek csikorognak
-a front illesztései nem szépek (nem láttam a szalonban 2 egyformát)
-a nagy C menetfények idővel besárgulnak
-kinyomó csapágy zörögÍgy hirtelen ennyi jut eszembe a saját és a magyar és olasz fb csoportok alapján
-
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #81938 üzenetére
Mondjuk a mai helyzetben 2 hét alatt szerintem ne várj csodát még. Sajnos
Alulértékelt, mert Renault (ugye a szokásos..) és szerintem nem is igazán jól sikerült széria. Végülis van baj a gyártó fejében is és a vevőkéjében is.szerk: én is gondolkozok miközben órákat simogatom, hogy ugyan minek csinálom, senki nem hiszi el és nem is fizetik meg
-
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #81910 üzenetére
Ennyiért nem veszik meg? Szerintem olcsón adod. Ennél jóval rosszabbak vannak fenn..
Viszonyításképpen: én októberben tettem fel (igaz Grandcoupé és Limited felszereltség, meg 1.6 szívó-ami ugye betonbiztosan eladható, mert megbízható és fel van értékelődve
) és egy hónap alatt csak a kereskedő sms-ek jöttek, aztán bekínáltak a 2éves hibátlan, 40e km-es autóért 3,6milliót. Akkor gondoltam meg magam, hogy menjetek ti a f.szomba, inkább lenyelem a hülyeségeit és hajtom inkább én.
szerk: kár hogy nincs ca$h, asszonynak megvenném
-
-
Gombinyó
őstag
válasz
Gabesz87 #81912 üzenetére
Közben megtaláltam, tökre rendben van sztem. Ez van sajnos, boszorkányüldözik a dízeleket.
Ha most keresnék ingázós autót simán megvenném, akadni fog sztem rá vevő. Ha nagyon sürgős az eladás, akkor engedni kell belőle.Bár van aki meg azért lapoz tovább, mert olcsóbb, mint a többi, akkor biztos szar.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Gabesz87 #81910 üzenetére
Magyarországon nehéz eladni a 4m feletti használt autót. Egy dízel Renault-t meg pláne, aminek 30ezres a gyári szerviz intervalluma.
Tök felesleges előre sorolni meg kiemelni, legyen meg a maximális, normálisan lőtt HD kép a fontosabb dolgokról meg jó árat kell megadni és gazdára fog találni. Rendszám ne legyen kitakarva, hogy az érdeklődő le tudja kérdezni, stb. Az már eleve egy bizalmi pont. Leírást se kell sztem túlzásba vinni, elég 4-5 sor a lényeges dolgokról.
A casco/biztosítás visszajön eladáskor időarányosan , még, ha most fáj is. -
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #80573 üzenetére
Persze, ez a nézőpont is érthető. Csak amikor költeni kell rá, akkor szokott jönni a sz.r Rönó, rohadt franciák, stb sztereotípiák.
Holott ugye ennyiért lehet, hogy sokkal jobb M3-at kapna.
Igaz jellemzően ezek az olcsó M4-ek céges, "sok" km-es autók, 30ezres szervizekkel, ami vagy jó vagy nem. -
válasz
Gabesz87 #80496 üzenetére
Az 1.5D ekkora autóban utazásra való, nem autózásra
Tudom, nekem az van L3 kombiban, felmegy a hegyre is, de nyilván nem virgonc. Cserébe csak télen, vagy hajtva kér 5l-nél több gázolajat. A Talisman meg nem nehezebb.
A LED lámpát talán említettem, hogy jó LED H7 égővel ki lehet váltani, ha még ép a foncsor és a lencse. -
mycso
Topikgazda
válasz
Gabesz87 #80456 üzenetére
Múltkor írtam, hogy szemezgetek a talisman-okkal én is. Én csak TCe körben nézelődöm, hát jó kevés a választék. Igazából tavaly október környékétől nézelődök, hogy mik a lehetőségek, benzinesből azóta ugyan az a 7-8 autó van fent (ugyan azon az áron).
A benzinnek talán ez a nehézsége, hogy nagyon kicsi a választék, magyarán ha összeg-felszereltség-motor tekintetébe összerakta, hogy mit szeretnél, akkor 1, maximum 2 autóra korlátozódik. Tehát, a fent lévő autó, ha rendben vana, akkor deal, ha nincs akkor keresgélés örökre tovább..
Diesel nyílván több van, az 1.5dci, nálam kiesik alapból, az 1.6dci elgondolkodós, de ott is az erősebb, dupla turbós technika, picit ilyesztő, így a dieselek nálam ki is potyogtak.Fogyasztásban nyilván több a TCe a hasonló teljesítményű dieselhez képes, akár 1-2 literrel is, de hát ez van.
Jah, illetve múltkor itt felmerült, hogy akár a 100ló is elég mindenre, nekem ettől függetlenül más a becsípődésem.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Gabesz87 #80470 üzenetére
"134-nél van nekem is a tényleges 130"
Múltkor néztem odb olvasóval menet közben a sebességet, és tudja a rohadék számítógép hogy mennyi az annyi, de 4-el mindig többet mutat a műszerfalon. Valszeg a km meg fogyasztás adatokat a pontos adatokból számolja, minket csak hülyít a +4-el, hogy ne száguldozzunk -
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #80458 üzenetére
Nekem sem az árral van bajom, hanem a hozzáállással. Meg jönnek azzal, hogy ez eddig, az addig garis. “Jóvanazúgy”, elment a kedvem az egésztől. Oké, hogy van más szerviz, de az egyik már akkor elrúgta a pöttyöst, amikor autót akartam venni és kb levegőnek néztek. Más meg nem opció, néha így is nyűgös otthagyni pár órára.
Egyszer mondtam nekik, hogy lecserélném egy Talismanra, azt mondták nem akarom, nagyon sokat hordanak vissza hozzájuk. Bár szerintem nem lehet rosszabb, mint a Megane. -
MM
őstag
válasz
Gabesz87 #80456 üzenetére
Megane 4 kombi 1.5 dCi 2018 120k km
Kadjar FL 1.3 140 LE 2019 30k kmEzekkel volt mostanában tapasztalatom, ha nincs semmi extra, 70e körül van kb egy éves szerviz olajcserével. Szerintem a Talisman se kerül többe.
Garanciában nekem javították a klímát a Megane-ban, a csöveket cserélték mert valahol eresztett. Más baj egyébként nem volt egyikkel sem szerencsére.
-
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #80456 üzenetére
Én tce-t vennék (főleg akkor, ha az a dci már bluedci). Fogyasztásban nagyjából ugyanott lehetnek.
Úgy tudom, hogy a kinti gari nem érvényesíthető itthon.szerk:
Ha nem vagy benne, akkor lépj be fb-on a Megane 3/4 csopiba, ott vannak szerviz tapasztalatok (10/8 elég rossz, nekem is). Garit véleményem szerint feldughatják, csak azért hordom, hogy ha netán a motorral történne valami, akkor csinálják meg, a többi csak mese. -
válasz
Gabesz87 #79064 üzenetére
Izé, a kettő nem egy kategória, a GS gyakorltilag már nem egyterű, hanem egy köuéprosszul bővíthetű kombi aminek emeltrk a tetején és hatalmas kerekeket kapott. Ha ez oké, tetszik, jó ez is, de h a prsktikum, hely és bővíthetőség miatt nézed, akkor ez eldőlt.
Ezzel a motorral még élhető, de én nem venném, valmelyik 130 lovassal.Sajna ritka a xenonos C4P, pedig mocsok jó az a kanyarkövetős lámpa, jobban is világít mint a Scemic ledese. Tükrözés zsír, anélkül nem.vennék már autót, most is azt hittük benne van, külön kiírták, hirdetési képekben benne volt. Tévesen. Valahol fel akarom okosítattni, kár higy ugrik az egész autóról a gari...
-
mycso
Topikgazda
válasz
Gabesz87 #79075 üzenetére
Én is így vagyok, meg voltam amikor a lagunát vettem.
Bár elsőre teljesen jelentéktelen és felesleges dolognak tűnt nagyon sok extra, de csak addig, amíg nem használtam.
A megane-nál hozzászoktam az automata klíma, tempomat, auto. lámpa, esőérzékelő, tolatóradarhoz.Ez alapból kritérium volt, mikor eladtam és autót kerestem, még ehhez hozzá jött a xenon, ülésfűtés, szabadkéz, navi és a min. 150le.
Ezután még nehezebb lesz megfelelőt találni. Nagyon könnyen hozzá lehet szokni a jóhoz...
-
polonic
félisten
válasz
Gabesz87 #79075 üzenetére
Pesti autózáshoz.
Nem használom ott. Egy ekkora autóval nagyon gáz ott járni. Több sérülést is ott szerzett, amikor parkoltam vele néha, és állt. Ajtórányítás, lökhárító megynomás elől-hátul. Meg a dízelt is nyírnám a városi forgalomban, kettőstömegűt is.Városba elektromos autó vagy egy kicsi benzines rohangálós, amit nem sajnálok. Akár egy régebbi Twingot. Azt összezúzhatják és nem érdekel.
De egyébként bicikli és gyalog, néha tömegközlekedés. -
válasz
Gabesz87 #79070 üzenetére
Nyilván az ember már csak ilyen, érthető is, az aktuálisnál régebbinek látszót nem akar venni (GS3).
Ha erről nem tud letenni, akkor zsebbenyúlós. A Talisman GT végül miért került ki a látókörből?
Mondjuk 1,7-es dízel kombi 1db van a hahun. [link]
Kinézetre szerintem ehhez képest főleg elölről a C4 Grand már bocs, de egy hányadék -
polonic
félisten
válasz
Gabesz87 #79064 üzenetére
1,5 dci és duplakuplungos váltóval nem venném.
Nagy test, lomha lenne szerintem. És a váltója sem annyira ügyes. Legalábbis pár tesztből ezt olvastam. Ha automata váltó, akkor szerintem klasszikus hidros nyomaték váltó.Nekem 3-as GS van 1,6 dci motorral. Ez a motor pont jó bele. 1,5-tel kevés lenne itt is.
És a 4-es meg kisebb is, mint az elődje. Rámentek a dizájnra. A gumi is nagyon drága rá. Egy méret van, 20-as felni. Nem szokványos méret.
3-as a széria végéről? Azok már euró 6-osak az 1,6 dci-vel.
-
válasz
Gabesz87 #78929 üzenetére
Kár, hogy nem nagyobb egy M3 Grandtournál (csomagtér, de hátul az utastér se nagyon nagyobb).
C5 ami egy picit tágasabb esetleg, meg a futómű a fő selling point. De józanul egy C4ST szinte mindenben okosabb megoldás, főleg egy fincsi kanyarkövető xenonos, mirrorlinkes konfigban. De értem a nagykombis vonzódást is, csak sajnálom rájuk a pénzt, mert nem igazán maradt szinte semmi előnyük (méretben sem), plusz kívül nagyok. -
válasz
Gabesz87 #78917 üzenetére
Tavalyig volt nem Grand C4 ST. Én jobban szeretem, autószerűbben vezethető, sőt! Nagyon alacsony a súlypontja, nagyautós a futóműve. A nagyobb dobozzal már buszosabb. Én használtam azt a tapis klímát, naponta 3× nyomok oda, nem zavart. Egy telefonálás sokkal több odafigyelést igényel egy mai fedélzetin mint ez.
Nem formailag van bajom a Scenicel, hanem praktikum/bővíthetőség terén lett komolytalan. Már akinek számít a variálhatóság/cuccolás. -
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Gabesz87 #63423 üzenetére
17 és 20. oldal vagy saját kézikönyv, én úgy értelmeztem van a gyerekzár ami letiltja ablak-ajtó nyitást hátul, és van a sebességtől függő automata lezárás, ami ha lecsökken a sebesség akkor nyitható belülről...illetve lehet ajtó zárnál is pöcök hogy belülről ne legyen nyitható...
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Gabesz87 #63419 üzenetére
Ha be van kapcsolva az automata zárás 7-10km/h-nál, a hátsó ajtók, gyerekzár állásától függetlenül onnantól megálláskor SEM nyithatók belülről.
A gyerekzár pedig arra való eredetileg, hogy a kisgyerek SOSE tudja kinyitni belülről egyedül.
A saját gyereked biztonsága pedig ne múljon már ezen a pár lépésen...
Szerintem -
kirjak
aktív tag
válasz
Gabesz87 #55171 üzenetére
Újabb tapasztalat megane 4 -nél.
Első kisszervíznél (olajcsere stb.) felfedeztek egy gyári szerelési hibát.
A blokk oldalán az egyik csavart amely a "takarólemezt" rögzíti túlhúzták ami miatt az olaj nagyon lassan szivárgott de kiszúrták.
A régebben említett széria ablakmosó folyadék pumpáját kicserélték szintén garanciában most már jól spriccel.
Közben ingyen csereautót kaptam egy 7000 km-es új cliot ami kellemes meglepetés volt vezetni. (1.2 benzin)
A szervíz költsége : 0 CHF számomra. -
Tom5
addikt
válasz
Gabesz87 #55171 üzenetére
Nálam egyátalán nem nyomja az ablakmosót, szivattyú behalt. Idén már nem foglalkozom vele. Január második hetében olajcsere és egyebek mellett majd cseréltetem. Addig Rally üzemmód.
Jah én M1-es vok.mod - talán itt vagy az indexes fórumban olvastam h szoktak a motorolajhoz valami adalékot önteni?!
Ki mit, merre, hogyan? 220K-s 1,4 16V lenne az alany. De fosok tőle.
Amúgy idén is leballagtuk az 50K-km-t. Igaz minden hónapban költöttem rá. De ott nem hagyott még sehol. -
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #55060 üzenetére
Én meg ma jártam hasonlóan csak az első radarral.
Megálltam a szentmihályin egy autó mögött kb. 1 méterre aztán bejelzett a balról majd középről végül jobbról. Már azt hittem,hogy egy kutya jött az autók közé.. De aztán elindult az elöttem álló autó ami egy ford fiesta volt és akkor láttam, hogy elég rendesen füstöl. Amikor elindult én még álltam ekkor abba is hagyta a jelzést az autó. Azért elég párás idő volt az eső is csepegett. Nem tudom hogy jelezhetett be a füst.
Eddig egyszer volt hasonló esetem januárban de akkor meg szakadt a hó.
Üdv. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Gabesz87 #54796 üzenetére
Zsarukat kihívtad?
Épp ma (is) káromkodtam, hogy az én időmben ezt a sok balf@szt úgy vágták volna ki, hogy meggondolta volna a 3-dik bukás után, hogy akkor most megtanul vezetni és a kreszt is, vagy hagyja a francba az egészet Manapság minden idióta jogsit kap, pl ha eléri a körforgalmat, betojik, mert nem tudja mit csináljon. Elindulni nem tudnak, pl zöldre váltáskor, csak jelentős (fázis)késéssel, ami alap a dugó kialakulásához, forgalmat feltartják.... Ésatöbbi...Egyébként az a kevés (sőt, lassan kihaló) frankó vezetők, hogy a francba tanulták meg, hogy sávváltáskor tükröt is kell nézni, meg hátra is egy pillanatra a holttér miatt? Mert megtanulták, megtanították, ha valamit kétszer elszúrt, az oktató úgy leteremtette, mint a pi...nty Mindegy is, ami jó pár éve megy itt, az egy nagy lófüle, nem közlekedés...
Ez bár nem vigasztal téged, de nagyon is így működik!
-
Sanyo77
tag
válasz
Gabesz87 #53854 üzenetére
A navi frissítés nagyon gáz a Renault-nál.
Carminat BT CD.
Nem is tudom mit gondoltak, 2013 óta nem adtak ki frissítést a navihoz. Akkor 4 éves autót nem lehetett (lehet) tovább frissíteni.De, ha lehetne is pénzkidobásnak találnám, még az 50 eurós frissítést is. Bár néha a Google térkép is szépen felb*sz, de legalább ajánl gyorsabb útvonalat, ha valahol dugó van...
-
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #53854 üzenetére
Akkor azt rosszul tudtam. De így még gázabb a térkép frissítés.
Az Rlink1-nél a térkép SD kártyán van nem a tabletben.
A kártyát kiveszed aztán csinálsz róla mentést meg lehet még pár dolgot.
Van egy szoftver amivel lehet szerkeszteni a kártya tartalmát.
Én felvettem POI-ban az összes fix trafit és a trafi pontokat is.
Be lehet állítani, hogy mennyivel elötte szóljon mi legyen a riasztás hangja vagy ne legyen ja és a térképen hogy jelezze. Na ez az ami nekem nagyon bejön. Megyek a kocsival szól a zene aztán jelez a kocsi, hogy vigyázz jön egy trafi...
Mondjuk az AndroidAuto funkciónak én is örülnék vagy vmi tükrözésnek.
Amúgy azt írják külföldi fórumokon, hogy térkép frissítés negyed évente rendszer frissítés meg fél évente jön az R-link1-re.
Üdv. -
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #53848 üzenetére
Az R-Link 1 ben Tomtom-os a 2ben meg I-go-s a navi ha jól tudom.
Viszont térképekben ugyanazt használják. Szóval nem értem.
A 45országos teljes európa 99euró a kelet/nyugat európa 55euro.
Én még nem vettem hozzá térképet, mert 2016.08-ossal kaptam a kocsit,de gondolkoztam, hogy 2évente veszek majd. De remélem, hogy lassan kiszivárog, az otthoni térkép frissítés menete.
Ugyanis biztosan lehet mókolni, csak még titkolják, mert jó pénz van benne.
Üdv. -
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #53805 üzenetére
R-Link2-ön ennyire gáz a térkép frissítés?
R-Link1-en rendszeresen jön. A legújabb 2017.09.20.-án jött ki.
Itt több variáció van de a legdrágább Teljes európa az 99euró.
Ezt most néztem meg neked az R-link store-ban.
Még jó hogy beléptem, mert jelzett , hogy van új frissítés a kocsira.
Üdv. -
eTrade
tag
-
R5TL
csendes tag
válasz
Gabesz87 #52047 üzenetére
"Digitális csomag: Használja ki az autós használatra kifejlesztett alkalmazásokban rejlő lehetőségeket: E-mail, R-LINK Tweet, Időjárás, Kiadások… A Digitális csomaggal bármikor hozzáférhet az R-LINK Store kínálatához, ahonnan újabb alkalmazásokat tölthet le."
A discovery pack pedig egy 12 hónapos ingyenes próba az online szolgáltatások kipróbálására új autó vásárlása esetén.
A digi csomag meghosszabbítható (sok pénzért) ha tovább akarod használni. Gondolom,most lesz 1 éves az autód.
Az enyém is, két hét múlva. -
-
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #51968 üzenetére
Nekem meg múlthét pénteken vitte le a tükrömet egy szemből jövő szabálytalanul előző autós aki nem állt meg persze. Szóltam a rendőrőknek volt helyszínelés de mivel nincs szemtanú és a rendszámot sem tudom ezért esélytelen.. Csak a visszapillantóból láttam, hogy egy metál kék autó ami szerintem Golf7 volt.
A megane-om 2éves és a tükör új ára 120eFt. Néztem egy bontottat 30e Ft-ért, de nagyon ramaty állapotban volt.
Üdv. -
R5TL
csendes tag
válasz
Gabesz87 #51564 üzenetére
Igazából -valószínűleg- csak egy fals hibakód miatt kigyullad a piros STOP visszajelző lámpa és egy "Motor meghibásodás veszélye" felirat is megjelenik, meg emiatt letilt pár funkciót (tempomat, vészfék asszisztens,stb).
A szerviz nem talál semmit, csak törlik a hibakódot aztán mehetek tovább (amíg újra elő nem jön). Eddig ezt 5-ször játszotta el.. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gabesz87 #51564 üzenetére
Igen ezért írtam, hogy fajta kérdése is az ár.
De hozzáteszem már az r134 sem károsítja az ózon réteget viszont jóval olcsóbb.
Azért drágábbak ezek az új gázok, mert lényegesen kevesebb kering a rendszerben belőle.
Nekem 670g van betöltve, de pl. Egy új mondeoban az egész rendszerben 340g van
Abba például pontos összeget tudok mondani 38700 volt a töltés. (3 éves a kocsi) -
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #51555 üzenetére
Fél éve van meg a kocsi, télen 5.3 volt a fogyasztás most 4.9-5 között van. De kíváncsi leszek mennyi lesz a következő mert az már végig melegben lesz mérve. Én mindig tankoláskor nullázok.
Mivel az autó Euro6 ready ezért nagyon hosszú az 5. és a 6. fokozat.
Az sem vmi jó, hogy állandóan váltogatni kell. A cliónál nem kellett.
Viszont 120-nál 2000-et forog.. Nagyobb távokat ,autópályát nagyon szereti...
Üdv. -
-
mycso
Topikgazda
válasz
Gabesz87 #51522 üzenetére
Persze látom az árakat, meg más márkák árait, csak nem értem...
Nyilván az autóba beépített navi kényelmes - és ezzel minden jót el is mondtam róla.Viszont egy külön vásárolt kütyü, vagy akár egy androidra/IOS telepített INGYENES szoftver nagyságrendekkel többet tud. Vagy 10-20k körül örök életre szóló licenc, szintén hatalmas tudással és sűrű frissítéssel.
No nekem ezért van bajom az autós navifrissítés árával.
Ennek fényében amit leírtam, az előző hozzászólásomban írt kb. 5.000ft-ot is sokallom, olyan 500ft-ot ha érne az egyszeri frissítés, de én nagyvonalú vagyok.(#51523) rsf: ööö ebben biztos vagy??? Szerintem nincs mobilnet, meg sim kártya. Simán műholdról kapja az infót a GPS vevő segítségével. Amiket írtál, az nálam is mind megcsinálható, de én nemtudok ilyen simkártyás-mobilnetes cuccról.
Térerőt nekem is jelez, de az csak a kapcsolat "minőségét" jelzi. -
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #51517 üzenetére
Az R-link valójában egy tableten fut ami a kocsiba van építve.
Ebben van egy sim kártya aminek a díját a Renault fizeti. Gondolom megállapodtak az európai mobil szolgáltatókkal. Az R-link menűjében megtalálod a térerőt is. Na ehhez a kártyához tartozó mobil neten jönnek az adatok. A mai üzenet is azon jött nekem..
Trafit is lehet jelenteni stb.
Én fel tudtam rakni tetszőleges POI-kat a térképre egy francia szoftver segítségével és be lehet állítani, hogy mikor jelezzen elötte. A Poi plázából letöltöttem az összes magyar trafi adatbázist és felraktam a kocsira.
Csak sajnos a térkép frissítés nem megy mert más formátumot használ mint a többi tomtom cuccos.
De azt is meg lehet oldani valahogy de mivel elég jó biznisz nem nagyon szivárgott még ki.
Üdv. -
rsf
senior tag
válasz
Gabesz87 #51485 üzenetére
Szia.
Nekem R-link1-em van az autó Megane3 de az nem számít..
Én a magyar store-ba regisztráltam be, de nem hiszem, hogy ez számítana.
Volt Live is az autón, de már lejárt, nem tudom mennyi lenne újból venni, de a waze-t meg sem közelíti.
A tomtomnak a coyote service-je nagyon jó állítólag, de az meg nem működik magyarországon.
Pont ma írta ki, hogy lejárt amúgy...
Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Steam topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest