- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dussy
őstag
válasz
zsizsef #49402 üzenetére
Akkor ennek a tömítését kell cserélni, ha jól értem. Vagy komplett ház csere javasolt? Az autót nemrég vettem, szeretném sokáig megtartani. Nem örülnék, ha kiderülne most, hogy hengerfejes a gép...
Ez okozhat olaj szivárgást is vagy az inkább a hengerfej tömítés miatt van? -
zsizsef
senior tag
válasz
zsizsef #45087 üzenetére
Sok ráfordított idő és pénz után ki merem jelenteni, hogy "check emmisions (vezérmű tengely pozícionálási hiba)" hibától megszabadultam, ami azóta volt meg, hogy teljes vezérléscserém volt Pest közelében. Az okoskerék ugyanitt 2-szer. A lényeg, hogy márkaszervizben kapott új okoskereket. Remélem ez már nem fog 6 hónap után lerozsdásodni, és a visszafolyó olajjáratában sem lesz oda nem illő tömítőszerű anyag.
Bár a véletlenszerű "kerregésem" még mindig megvan, de az se marad felderítetlen. Az önindító átvizsgálása következik. -
_NCT
addikt
válasz
zsizsef #46056 üzenetére
Szia!
O2 Sensor-nak hívja, vagy csak simán O2. Raw Data widget-en tudod görgetni le-fel az értékeket, ott lehet megtalálni.
Kipróbáltam Scanmaster-t asszony laptop-ján egy usb bluetooth vevővel, nem tudott többet mint a Torque. Mondjuk sok időm sem volt elemezni, nagy szopások árán de megtisztítottam a főtengely jeladót, most pöcc-röff, nincs MIL, nincs hibakód. (Az akkusarut negatívról nem tudtam lehúzni, úgy rá volt gyógyulva, tehát negatív maradt és úgy szereltem. Dugókulcsom nem volt, villáskulccsal szerencsétlenkedtem, gondolhatjátok...)
Akku savtúlfolyójának a bu*i kis csöve leesett valahova, úgyhogy kicsit megnyújtottam a csövet és úgy dugtam bele. Olyat hol lehet kapni?
-
_NCT
addikt
válasz
zsizsef #46014 üzenetére
De igen, de a hátsóval már volt gondom régebben, ugyanez a móka, az autó beindult (bár volt hogy nehezebben) és semmi extra dolgot nem vettem észre, ment mint szokott, csak világít a service + engine lámpa. Nincs alapjárat ingadozás, rángatás, püffögés, traktor hang és társai.
Akkor megtisztították a csatlakozót, és jó volt mostanáig. Cserés lesz, de ahogy elnézem nem egy nagy művelet, kitekerik, berakják az újat és ennyi. Még Zoltán mester Maglódon 50.000Ft-ot mondott alkatrésszel a cserére, másik szaki 30 körüli árat saccolt. Most ahogy nézem 15-20k körül lehet kapni diagszondát.
Rendeltem egy ilyen ELM327 diagot, meglátjuk mit mutat, én csak megérzésből mondom a lambdát.
-
-
Savanya
addikt
válasz
zsizsef #45087 üzenetére
Nekem mikor Hyundai-om volt annál volt ilyen kerregés . Hidrotőke nem kapott azonnal olajat mert el volt tömődve kicsit az olajfurata . Hosszútávú olajtakarító után már nem volt baj / [link] . Meg kellett vele teni legalább 150km-ert mire le lehetett engedi a motorolajat cseréhez .
-
tresh
veterán
válasz
zsizsef #43856 üzenetére
Van és kemény 50 ezer aztán 5 évig nem kell vele foglalkozni! Nem értem ezeket a nagy problémákat olcsóbb mint a 200k-s kettőstömegű+kuplung csere... Használta autó nincs olyan amire nem kell költeni...és ha már vezérlést cserél annak az okoskerék is a része szóval ezért nem értem ezt mint "problémaforrás"
-
-=Tiger=-
tag
válasz
zsizsef #43755 üzenetére
Én is általában Gates szíjjakat használok, de ilyenről még nem is hallottam...
Ha valakit viszont érdekel most olcsón olaj, a kovacsautóban az 5W40ELF 5L 5990HUF.
Barátnőmnek kell majd a Clióban cserélni, így egy füst alatt rendeltem még 1-et, ha majd az újban is kell cserélni, de még bőven van benne, bár lehet ebbe más olaj megy, így hirtelen ennek még utána sem néztem a részecskeszűrő miatt. Ha nem lesz jó, akkor tökéletes lesz az M2-be. Ennyit bőven megér.
@Diablo: Neeem, ez teljesen végig márkaszervizes, majd idővel kiderül, hogy ez előny volt e vagy hátrány.
De az tuti, hogy a km az annyi amennyi.
Más: Starline terméket vett már valaki?
Berendeltem két lengőkart az M2-be, meg két külső kormányösszekötőt, mert ezeket én is kitudom cserélni könnyen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
zsizsef #43751 üzenetére
Akkor mondok mást is nem Zoli hibája.
Ha nem a teflon erősített szíjat vetted akkor sajnos az nyúlt meg és ugrott át egy fogat.
Egyre több ilyen van faceen is most volt egy srác aki ugyan így járt.
Megvette a conti szíjkészletet aztán csere után ~200 kilométerrel fura hangja lett a kocsinak, meg nem minden tartományban húzott rendesen.
Mondtam neki mizu, vissza vitte áttették jelre után állítottak és minden frankó azóta.
Ez van sajna én ezért veszem a dayco szíjat azzal még nem volt gondom.
Bár ezekkel sincs ha utána van állítva. -
rob210
Topikgazda
válasz
zsizsef #43645 üzenetére
Mi az hogy check emission?
Nem check engine?Egyébként menj be a kocsi alá és nézd meg, hogy aki a vezérlést cserélte nem törte-e el a lambdaszonda csatlakozóját.
Illetve, hogy nem húzták-e le.
Bár nem sok köze van a vezérlés cseréhez.
A másik ok az lehet, hogy nem jó a kipufogó gázod, ami viszont a vezérlés félrerakását jelentheti.
Azaz egy foggal elteszik akkor még megy a kocsi, de ezt produkálja.
Bár akkor bizonyos tartományokban erőtlennek is kéne lennie.
Illetvehülye hangja lenne, szóval ha ezek nincsenek, akkor marad a lambdaszonda. -
tresh
veterán
válasz
zsizsef #39674 üzenetére
istenem....
m3tr0: nekem 15 téli ha fent van a féknyereg meg a felni között jó ha van 2-3mm
Ez akkor lényeg ha alu lenne és belső ragasztott súlyos, de mivel ugye tudjuk hogy lemezfelnin a peremre megy a súly lényegtelen...na mindegy az ismerősöd arra pont jó volt hogy oda sose vidd az autód
-
mycso
Topikgazda
válasz
zsizsef #35504 üzenetére
Nekem hátul Delphi volt és most is arra cseréltem. Ez van a minőségi tárcsák közül emberi áron (csapággyal együtt kell m2-nél). Jól fog, hangtalan, egy baj van vele, hogy kb. 80k km-ert bírt, egy garnitúra betét fogyott el rajta, míg elől a gagyi brembora most lesz rárakva a második garnitúra betét és annó egyszerre lettek cserélve. (bár nyilván betétfüggő is, mintha hátra annó lpr betétek mentek volna)
-
tresh
veterán
válasz
zsizsef #35275 üzenetére
Hengerfej alatt a tömítésnél keresném a hibát.(így elmondottak alapján / kép) km mennyi az autóba?
Nagyon kéne neki oda egy gőzborotvás mosás hogy kiderüljön honnan jön az anyag. Ha onnan akkor hengerfej(HF) le síkólás+új tömítés plusz egy vez.csere se ártana neki.. ez a legrosszabb esetben valahogy így nézne ki. -
-
Hugo85
aktív tag
válasz
zsizsef #34454 üzenetére
Ha jól olvastam az RN 0720 nem visszafelé kompatibilis minősítés, az kifejezetten DPF-es dízelekhez van, ha jól tudom a C-s ACEA szabványok is a modern dízelekhez készültek. Az RN 0710 ugyanakkor visszafele kompatibilis az RN 0700-al.
Kizártnak tartom, hogy kárt csinál, de felesleges, abba a benzinesbe inkább valami RN 0700-as kellene.
Találtam egy hasznos összefoglalót, itt összeszedi a muki a 2. hsz-ben, hogy mely más gyártói szabványok vannak nagyon közel a Renault-os minősítésekhez.Szintén itt írja, hogy ha pl. szívó benyába/dízelbe RN 0710-est teszel a sima RN 0700-as helyett az járhat némi fogyasztásnövekedéssel mivel az RN 0710 már turbós motorokhoz van és így kellenek neki bizonyos adalékok a turbó magasabb hőterhelése miatt.
-
Hugo85
aktív tag
válasz
zsizsef #34191 üzenetére
A gáztöltet valóban lehet más (kripton, xenon keverékek, stb.) de ezek rendes izzószálas, halogén gázzal töltött izzók nem ívkisüléses "xenon izzók".
A felvett teljesítménye szabvány és mivel elvileg több fényt ad (valójában ha minden igaz csak jobban fókuszálható és más színhőmérsékletű mivel a megadott fényteljesítménye is szabványos érték vagy ez hozza a szabványt, a többi meg nem) így nem adhat le több hőt mint egy bármelyik szabványos izzó, így biztosan nem károsítja a foncsort/búrát.
Illetve a GE és Osram izzók biztosan minőségi, UV szűrős kvarcüvegből vannak, ami nem feltétlen igaz a kínai vackokra, pedig polikarbonát lámpaburához kötelező az UV szűrő.
-
-
-
rob210
Topikgazda
-
cila1
aktív tag
válasz
zsizsef #19971 üzenetére
Nekem csak elkezdett világítani a motor illetve a service lámpa.
Ezért nézettem meg és akkor azt írta ki a műszer,hogy vezérlő kerék .....jeladó hiba.
Annyit tapasztalok,hogy fokozatos sebességnél kicsit rángat illetve döcög de nem vészesen.
Jól indul jól gyorsul tehát semmi gond nincsen.Nem kerreg nem zajos.
Nem lehet hogy koszos lehet az olaj ?
17000 van benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 1
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest