- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacy6
senior tag
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Nemsokára akarok olajat cserélni az autómon.
Megane II 2.0 dCi - m9r
Nincs benne részecskeszűrő.
Szerintetek milyen olajat érdemes beletenni?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok,
Megane 2-es sedan autónál felkeményedett, majd beesett a kuplung.
Kérdésem az lenne hogy mennyibe kerülne a kuplung csere és milyet érdemes venni?
A munkadíjra nekem 40-50 ezret mondtak, az szerintem reális.
2007-es 1.5 dCi 106 Le[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Városba szeretnénk venni autót úgy 400 ezerig.
Jelenleg ez lenne a kiszemelt.
Renault Megane 1.6 16V Monaco
Mennyire vált be ez a típus?
Ha elmegyünk megnézni, van olyan hiba ami gyakran elő szokott fordulni és oda kell figyelni rá?
Rozsdásodás mennyire jellemző?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz rob210 #63503 üzenetére
A szerelő azt mondta, hogy korábban vásárolt felújított kormányművet, de már nincs meg az a forrása.
Hol lehetne a legjobban áron beszerezni neten az újat?
Felújítottat nem akarok, mivel nem tartom jó megoldásnak.
Mondjuk azt mondta a szerelő, hogy ő nem cserélné ki mivel így még sokat el lehet vele menni....nem tudom hogy most mit csináljak. Egyenlőre nézek árakat és aztán meglátom. Érzékenyen érintene a jelenlegi helyzetembe egy nagyobb kiadás. Mondjuk akárhogy faggattam nem mondott összeget, szóval csak sejtem hogy kb mennyi lehetÉn vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault megane 2 sedan autóm van, 2.0 dci motorral.
Nemrég megnézte egy szerelő és azt mondta hogy teljes futómű felújítás szükséges meg még kormánymű is.
Elvittem másik szerelőhöz aki szerint a futóműnek nincsen baja, tökéletes állapotban van.
Viszont amit mondott hogy kormányműnek a fogasléce zörög az alumínium házban. Azt mondta hogy nem tudnak vele mit csinálni, cserélni kell így a kormányművet ha meg akarom javíttatni. Érdemes ezzel foglalkozni, vagy ha így még átmegy műszakin, akkor ne foglalkozzak vele? Van valami hátránya a többi alkatrészre nézve ha ez a hiba benne marad? Vagy nézessem meg más szerelővel is? Ha álló helyzetbe kicsit megmozgatom a kormányt akkor lehet hallani a kopogást és a holtjáték is mintha nagyobb lenne. Vezetésnél, talán lassabb szűkebb kanyaroknál lehet érezni. Rosszabb minőségű úton meg egyértelmű kopogó hangot lehet hallani...
A másik amivel nem vagyok kibékülve és ami miatt elvittem, hogy ha nem sima aszfalton megyek, akkor borzasztóan mennyire érződik minden egyes úthiba. Egész egyszerűen olyan mintha nagyon kemény lenne a futómű vagy nem tudom... Ezen lehetne valahogy javítani?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz Cyborg #63240 üzenetére
Még mindig a hatótáv és a töltési idő, ami miatt alkalmatlanok a villanyautók a dízel autók kiváltására.
Bátyám is németből szokott hazajönni és 8-900 km-t képtelenek menni egy töltéssel a villanyautók.
Hosszabb távra még mindig a dízel a nyerő, és nincs is más alternatíva.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Családba szeretnénk venni egy megane 3-at, de még egyenlőre nem tudjuk mire is kellene figyelni....
Motor szempontjából leginkább az 1.9 ami szimpatikus 131 lóerővel.
Volt valami típushiba amit javítottak? Milyen évjáratban kellene gondolkodni?
Ezt mennénk megnézni, jó döntés lehet megvenni?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Szerintetek megéri venni egy ilyen Fluence-t?
4 éves 2-2,5 milla körül vannak kevés km-el.
Városba kellene kb 10 km a melóhely.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz Robi81 #58936 üzenetére
+Josi
Köszönöm a segítséget.
Közbe találtam a jófogáson is, céges lehet 10 ezer Ft motor nélkül a készlet.
Még megnézem ezen a két helyen amit irtatok, és ahol a legolcsóbb ott veszem.
Az összerakáshoz van segítségemÉn vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy Renault Megane II ablakemelő felújító szettet hol lehet vásárolni?
Jobb első oldalra kellene nekem.
A motor működik, csak a bovden begyűrődött és a műanyag dob is elhasználódott.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz Komi28 #56897 üzenetére
Én inkább az 1.9 dci-t ajánlom pályázáshoz.
Van benne egy kis tartalék, meg mégiscsak kombiról beszélünk.
1.5-ös motorhoz képest alig lesz különbség fogyasztás szempontból ebben az esetben.
Eléggé megbízható is, keress rá fórumon a véleményekre.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
válasz forceberg #55317 üzenetére
Itt néztem.
Korábban lett linkelve.
Vannak jobbak, meg van az a clean test, amiről fogalmam sincs micsoda de 4 pontot adott rá.
(9,5-9 Amazing, *8,9-7 Very good, *6,9-5 Good)Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy elf márkán kívül van olyan motoralj amit szoktak ajánlani ebbe a motorba?
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault Fluence (110le) 1.5 Dci-hez milyen motorolaj ami ajánlott?
ELF Evolution Full-Tech FE 5w-30-at találtam, de tesztek alapján eléggé rosszul szerepel.
Alternatíva érdekelne leginkább.
Kb 100 ezer km van az autóban.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane II-nél 1.5 dci motorral mi okozza hogy elindulásnál rángat az autó?
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Jól számolom, hogy havi 2 ezer km esetén éves szinten ~230 ezer Ft-ot lehet megspórolni egy hasonló teljesítményű dízeles autóval mint benzinessel?
[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Laguna 3-hoz érdemes ebay-ről megrendelni a fék szettet?
Konkrétan ez az ATE mennyire számít jó márkának?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Szép így feketébe, biztos brutális lehet ahogy megy.
Bátyámnak szinten laguna 3 van, és az ATC-nél tuningolták úgy 2 hete.
Valami olyasmit mondott, hogy nem mindegyik típus azonos, és nem lehet 190 lóerőnél feljebb húzni.
A befecskendező eltérését mondták neki.
Gyárilag 150 lóerő, most úgy 180-190 között valahogy, de ez is nagyon megy, még így is.
Amúgy elégedett az autóval és szuper jó lett szerintem is ez a laguna 3.
Ajánlottam már pár embernek akik ilyen kategóriába gondolkodnak, de nagyon sok ember fejébe ott van a francia autóktól való rettegés.
Én csak annyit mondok, hogy nem tudják milyen jó vétel hagynak ki.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz speedydb23 #52884 üzenetére
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Szerintem nem bajos motor és megbízható.
Simán vállalható megbízhatóság szempontból.
De a helyedbe én kipróbálnám, hogy mennyire jó párosítás egy ilyen kasznihoz a kisebb motor.
Menetdinamika, fogyasztás, van-e tartalék az autóba motorikusan szempontok alapján.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Tegnapi cikk.
Benne van a laguna 3 is.Megosztó forma ide vagy oda, a 3-as Laguna egy jól sikerült autó. A beltér nagyon jól bírja a strapát, 3-400 ezret futott példányokat is gond nélkül alá lehet vetni egy órakorrigálásnak, senki sem veszi észre, hogy itt bizony valami nem stimmel. Annál is inkább, mert az oly népszerű, 2 literes cdi motorral igazi utazóautóvá válik a Laguna, így rengeteget vettek hosszú utakon való közlekedésre.
Ez pedig azt jelenti, hogy 1.5 millió forintért 250-300 ezres km futásokkal kell számolni, ha ennél kevesebb van benne, az vagy fapad vagy tekert. Sokan tartanak az 1.5 dci-től is, mivel a motor hírhedt a hajtókarcsapágy-, illetve befecskendező problémáiról. Előbbi a túlságosan hosszúra nyújtott olajcsere-periódusnak köszönhető, míg utóbbi a Delphi rossz minőségű alkatrészeinek számlájára írható. Jó hír, hogy a 3-as Lagunában az autó folyamatosan, a felhasználás módja alapján tájékoztat az olajcsere várható időpontjáról, így elkerülhető, hogy túlhasználd az olajat.Ettől függetlenül azért félretennék pénzt a hajtókarcsapágyakra, biztos ami biztos alapon. Ez utóbbi halálát a motortér felöl csörömpölő hang jelzi, de mondom, a 3-as Laguna már nem annyira veszélyes ebből a szempontból. Én azért mégis egy 2.0 dCi-t céloznék meg, hiszen az erősebb, láncos motor sokkal jobban illik az autóhoz. A 130 és 180 lóerő közötti verziókban árult 2.0 dCi-kből bőséges a kínálat, így az ember könnyen találhat egy szép darabot.
Én is most nézegettem a laguna 3-at. kint németbe jóval olcsóbbak mint itthon.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz eTrade #52379 üzenetére
Igen szerintem is.
Öcsém mikor mesélte annak az illetőnek aki majdnem elütötte a macskát, hogy családba van pár renault kicsit meglepődött
Bátyámnak Laguna 3, öcsémnek Megane 2 mint nekem is, apámnak Fluence, nagybátyámnak Clio 2,
Anyám testvérének szintén Megane 2. Ebből az enyém és a Laguna 2.0 dízel a Clio benzines, a többi 1.5 dízel[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Nekem ez a változat van megane 2-be.
Világosabb utastér és félbőr ülések.
Szerintem sokkal jobbak ezek az ülések mint a szövet alap ülések ami öcsém kocsijába van.
Mindenesetre én és ő is elégedettek vagyunk a kényelmével.
Furcsa dolog történt amúgy tegnap, mert apáméknak majdnem elgázolták a macskájukat.
Megálltak egy kicsit beszélgetni és mondta a koma, hogy a város másik végébe szokta látni, hogy egymás mellet van kettő renault megane II és rákérdezett hogy mi lehetünk-e azok mert látta öcsém autóját. Kiderült hogy tényleg ránk gondolt és azt kérdezte, hogy eladó-e valamelyik mert vett egy BMW-t de abszolút nincs megelégedve vele meg kényelmetlenebb is. Nem tudom hogy milyet vett csak öcsém volt ott és ő beszélt vele, de érdekes volt hallani hogy valaki egy BMW után visszasírja a renaultot[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz gabx76 #50745 üzenetére
Hát akkor nekem már ideje lenne átnézetni, mert 2013- ba vettem a kocsit és azóta nem nézettem meg. Néha kanyarodásnál eléggé furán reagál és ezért is merült fel bennem a gondolat.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Én a hétvégén rakom fel a nyári gumit.
Már nagyon várom
17 col felni
Link1
Link2
Link3
Link4Majd miután felkerült a nyári szett, lehet átnézetem a futóművet.
Milyen időközönként érdemes átnézetni?
Vagy egyáltalán érdemes akkor, ha nem érzünk problémát?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz speedydb23 #50625 üzenetére
Nekem teljesen kényelmes volt, bár nem vagyok túl magas.
Bátyámnak van laguna 3 és néha utaztam vele, hogy hátul ültem.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Szia!
Nekem is 2.0 dCi van és egyenlőre meg vagyok elégedve, de voltak/vannak vele problémáim.
A fogyasztásról itt írtam, meg nekem a képeken látható sedan van.
Volt, hogy összeégett 2 kábel, igaz az én hibámból és ezért egyszer jól megszívatott útközbe.
10 körül volt a javítás szervízbe.
A turbó körül mióta megvettem (2013) az autót van egy kis olajszivárgás, de nem vészes csak idegesítő.
3-4 nap állás után nehezen indul az autó, kékes füsttel, hogy mi okozza nem tudom....
Hát úgy kb ennyi bajom volt/van vele így 5 év után, amúgy szeretem mert tele van extrával jól megy és ár/érték arányba legjobb választás.
Én 1,5 millióért vettem 2013-ba ~70 ezer körüli km-el. Hogy mennyire valós azt nem tudom...Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz Mágus2 #43027 üzenetére
Én is ilyesmire gyanakodok.
Egyenlőre nem csináltatom, meg mert mostanában így is rengeteg kiadásom van minden téren.
Amúgy ebbe a motorba 6,6 l olaj megy bele így nehezebben lehet észrevenni a minimális olajfogyást.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Inkább 1-2 nap után lehet észrevenni a kékes füstöt.
Ha kevesebbet áll, akkor könnyebben indul és nincs füst se.
Olajfogyásom nagyon minimális.
Azt még hozzáteszem, hogy eléggé sokat állt az autó és legtöbbször nem garázsba.
Lehetséges, hogy valami tömítés öregedett el?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Korábban leírtam egy problémát, aminek a megoldása az volt hogy az akkumulátor körül valahol összeégett 2 vezeték. Ezért csinált olyan furcsaságokat az autóm. A szerviznek olyan sok munkája van, hogy 1 hét alatt nem tudtak több mindent megnézni. Fennmaradt még az ,hogy hidegindításkor kékes füst száll ki belőle(utána nyomát sem látni kékes füstnek), aminek nem tudni mi az oka, és egy furcsa kopogó hang ami kb. olyan 10-15 mp-es szünetekkel ismétlődik.
Amint bemelegszik a motor, megszűnik ez a hang. Azt mondták hozzam vissza később, a hibákra még ötletet se mondtak, mivel nem tudják amíg meg nem nézik hol a baj.
Szerintetek milyen lehetséges hibaforrások merülhetnek fel?
Az autóba állítólag csak 75 ezer Km van. (megane II 2.0 dCi sedan)[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Én azt nem értem, hogy miért most jött össze ez a sok probléma?
Fórumokon is sok a panasz, nekem is problémás az autóm.
Bevittem szervizbe, azt mondták hogy iszonyatosan sok autó vár most javításra így 1 hétig rá se tudnak nézni...
Nehezen vészelték át a telet az autók?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Ma történt velem egy olyan, hogy miközben menetem az autóval kiírta, hogy "check esp" és leállt a motor.
Félreálltam és utána kivillant az akkumulátor jel, meg hogy low battery.
A hűtő ventilátor folyamatosan ment, még miután lezártam a kocsit utána is.
Próbáltam beindítani, de csak low batteryt írt ki és nem akart izzítani sem.
Közbe megy a ventilátor és a rádió is müködik... megpróbáltuk bebikázni, de nem akart beindulni.
Olyan 40 perc múlva a ventilátor leállt és beindult az autó. Olyan mintha addig letiltotta volna.
Hazafelé megint ugyanez....megint megy a ventilátor. Megmozgattam az akumlátornál a kábeleket és leállt a ventilátor. Sikerült beindítani majd hazajönni. Megnéztem és az akkumulátor csatlakozás így néz ki.
Ezt most megtisztítom és feltöltöm az aksit és remélem megjavul. A kérdésem az lenne, hogy mi okozza azt hogy így néz ki a aksi csati? Ez lehetett a hiba oka vagy elektromos hibáról van szó? Valaki tapasztalt már ilyen jelenséget?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Nincs benne részecskeszűrő. Ha jól tudom ez inkább áldás a mai világba.
(#41440) Pecc: Köszi, szeretem is nagyon. Mondjuk az első autóját szerintem mindenki szereti
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Nemsokára akarok olajat cserélni az autómon.
Megane II 2.0 dCi
Szerintetek milyen olajat érdemes beletenni?
Ezen gondolkoztam, de van még egy jelölt ami drágább viszont nem tudom hogy miért.
Van ezek között olyan nagy különbség?
Egyáltalán árba miért van különbség?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Hát ez tényleg elég érdekes.
Fogalmam sincs hogy mi lehet a gond.
Szerintem nincs rossz áron, szóval biztosan voltak akik megnézték, de lehetett valami ott amit észrevettek és nem vették meg. Turbó körüli olajfolyás ami veszélyes, vagy ha haldoklik a kettős tömegű lendkerék. Az is előfordulhat, hogy gyaníthatóan több km van benne az autóban, de ez mindig kérdéses.
Elképzelhető szerintetek, hogy egyik sem csak ennyiért nincs rá kereslet?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz Victoryus #41398 üzenetére
Ez szerintem nem rossz vétel.
Éppen megakadt rajta a szemem, bár nekem annyira nem jön be ez a forma.
Ettől függetlenül magas felszereltség és eléggé erős motor van benne, kedvező áron ha valós a Km.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz diablo1984 #40913 üzenetére
Okés.
Köszi a segítséget!Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz diablo1984 #40909 üzenetére
Értem. Én is hasonlóra gondoltam.
A nehezebb indulás minek köszönthető?
Nekem egy Megane II (sedan) 2.0 dCi - 150 Le, típus van és autószerelő azt mondta nekem, hogy ennél a motornál "típushiba", hogy nehezebben indul.
Ez vmi konstrukció probléma lehet?
Turbónál van egy nagyon minimális olajfolyás ha 3 ezer feletti fordulatszámon huzamosabban megyek.
Egyenlőre nem cserélem a turbót, inkább óvatosabban használom.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Nekem hideg időben nehezebben indul az autó, és olyankor nekem is jön ki kékes füst.
De ez rögtön ahogy nagy nehezen beindul.
Amint beindult ez megszűnik.
Ilyenkor mi okozza ezt? Szintén porlasztó?
Mondjuk gondolom alapból nem szeretni, hogy nem "pöcre" indul hanem forog párat mire beindul....Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz rob210 #40078 üzenetére
Ha eladásra kerülne sor akkor beleírnák minden hibát, és tisztességesen adnám el.
Ez csak azért merült fel mert volt aki megpróbált rábeszélni.
Mivel nemrég vásároltam egy házat és hitel is van benne így egy időre nem tudok sokat költeni.
A berendezés már félig megvan, de mivel mániám hogy mindenből csak "jót" veszek, így még sok pénz belemegy a berendezésbe. Éppen ez miatt nem nagyon akartam sokat kocsira költeni.
Megnézetni megnézetem, de ez is inkább idő kérdése mint pénz, meg nem tudom hogy Kecskemét környékén van-e olyan szaki aki képbe van a turbókkal.
Vagy inkább vigyem el a Wizard Turbo vagy Ferryker Turbo-hoz?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz V8TommY #40073 üzenetére
Szia,
Szerintem annyira még nincs ki a turbóm.
Tényleg csak akkor érezni az égett olajszagot ha éppen "gyorsulási versenyhez" támad kedvem.
Azóta hajtom már egy ideje, igaz próbálom nem kinyomni a szemét, de azért úgy óvatosan előzgetek és nem érzem a kocsiba ezt a szagot.
Jelenleg nekem sincs pénzem turbócserére és félek, hogy egy jó ideig nem is lesz.
Így megpróbálok vigyázni rá és figyelem ezt a "huhogó" hangot.
Alapból nincs amúgy olyan erősen fütyülős hangja a 2.0 motornak, de biztos meghallom a halálhörgését ha ott tartunk.
Megfordult a fejembe, hogy eladom de nagyon hamar lebeszéltem magamat erről.Amúgy csak 1 kérdés. Ha eladásra kerül az autó és nem mondom meg ezt a hibát a vevőnek, majd később kiderül hogy szervizbe megmondták nekem és tudtam róla, akkor annak lehet bármi következménye?
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz Reaper04 #40033 üzenetére
Sziasztok!
Renault Megane 1.5 dCi-be milyen akkumulátort érdemes rakni?
Erre gondoltam.
Mennyire lehet ez jó, és mekkora ami még belefér?
Ajándékba lesz, nem tudom lemérni.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy Renault Megane 2-es (2.0 dCi) autóm és már egy ideje ha nagyon meghajtottam az autót akkor égett olaj szagot lehetett érezni. Eljutottam oda, hogy elvigyem szervizbe ahol megállapították, hogy a turbónál van olajszivárgás. 250 ezerért ajánlottak turbót, de nem tudom hogy meddig húzhatom el a cserét, illetve érdemes-e. Annyira minimális az olajszivárgás, hogy alig esett egy keveset az olajszint 4 hónap alatt és autó teljesítményén se lehet érezni semmit sem. Motornál a turbó alatt lehet látni olajfolyásra utaló jeleket, de nagyon minimális. A szerviz szerint mivel nem sok olaj folyik ki és közvetlenül a turbóba megy az olaj viszonylag nagy nyomással, így nem károsodik a turbó, viszont ajánlják a cserét mert akár ki is gyulladhat az autó a kifolyt olaj miatt. Érdemes cserélni a turbót, vagy inkább eladjam, vagy várjak vele ameddig csak tudok?
Ha már szivárog az olaj akkor még mennyi ideg lehet elhúzni a cserét?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
Az a baj, hogy eleve csak "kis" hangszórókat tudsz berakni a gyári helyére is.
Ezek csak "szebben" fognak szólni és erősebben, de sok mélyet nem lehet tőlük elvárni már csak a méretük miatt sem.
A mélynyomó ideális a mély hangokhoz, de a szerintem az igazi valami nagyobb hangszóró lenne, csak nálam nincs helye egyenlőre. (A közép hangokat hiányolom egy kicsit.) Kalaptartóba tudnák beépíteni ovál hangszórót, de ahhoz szét kellene darabolnom amit még nem tudom h bevállalok-e.
Valakinek nincs ötlete?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
A gyári az gyalázatosan szól ha a pionierrel hasonlítom össze.Amúgy már azon meglepődtem, hogy kb 3- szor nehezebb a pioneer mint a gyári. Mélyet nem sokat adok rá, mert arra ott a mélyláda.
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz cellpeti #38671 üzenetére
Erre gondolsz?
Ezt (Pioneer TS-Q131C) szokták ajánlani, ha könnyedén akarod cserélni.
Minőségi cucc és pofon egyszerű a csere.
Ilyen gyári rádió mint az első képen nekem van eladó.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz AMD Power #38355 üzenetére
Köszi!
Ebben a melegben szerintem minden autó pokol, főleg ha kint hagyod a napon.
Ezért kell erőteljesen használni a klímát és máris elviselhetőbb a hőség.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Valóban jó motor és szerintem ahhoz képest nem eszik túl sokat.
Ha vigyázok a fogyasztásra 5,9-6,2 jobban hajtva 7,2-7,5.
Képem sajnos nincsen sok, de ígérem nemsokára teszek fel csak kicsit rendbe kell szednem.
Pár kép, sajnos a rozsda egyből látszik a féktárcsán egy kis eső és állás után.
Kép1
Kép2
Kép3Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
válasz #42667776 #38347 üzenetére
Köszi az ötletet, megpróbálom ezzel a módszerrel. Remélem, hogy beválik és lejön.
(#38346) AMD Power: Köszi! Sokat dob rajta a felni, meg próbálom mind belsőleg mind külsőleg tuningolni egy kicsit
Ez amúgy 2.0 dci 150 Le és alapból is eléggé jól felszerelt.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Ma vettem észre, hogy mintha valami megmarta volna a megane fényezését.
Ismerős szerint folyamatosan mehetett rá a víz locsoláskor és vízköves lett.
Szerintetek is ez vízkő és ha igen, hogy lehet hatékonyan, de fényezésre vigyázva eltávolítani?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget úgy döntöttem h megveszem, merrt kipróbálva igen meggyőző és bízok benne h nem vernek át. Az autó jó állapotban van, még az se nagyon zavarna ha dupla ennyi km van benne.
Majd később lehet megírom h jó döntés volt-eÉn vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Köszi a tartalmas választ. Több mint valószínű, hogy megveszem. A valós futást kilehet valahogy deríteni?
Kopás nem látszik sehol, és az ülések is jó állapotban vannak.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane 2.0 dCi vásárláson gondolkodok.
Mi a véleményetek róla?
Miért van ilyen kevés autó sedan kivitelbe?
Jóformán csak kombiba van 2.0 motorral.
Link
Link
Ha jól látom eléggé jó paraméterekkel rendelkezik ez az autó:
LinkMennyire jó autó ez a 2.0 dCi megan amit linkeltem?
Adódna egy lehetőség h ismerős eladná 1,6 millióért 80 ezer km-el.
Szerintetek megéri, nincs ezeknél vmi típus hiba?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Tippmix
- Linux kezdőknek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen széket vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...