- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milo629
aktív tag
válasz
gabx76 #46524 üzenetére
Köszi, egy ilyen leírást találtam, hát nem egy egyszerű szétpattintom-összerakom.
(#46534) @cellpeti: Nekem is ugyan ilyen autóm van, előtte 1.4 16V Clio volt és az is pörgött mintha muszáj lenne, elsőre beugrott az ittvalaminincsrendben érzés, utána a Mégane meg sem lepett, legalább nem kell visszaváltani előzésnél.
De azért egy 6-os váltót én is elfogadnék, mert nem városba rohangálok vele.
Más: ha az üzemanyagszint jelző nem működik, test-mode alatt sem megy fel-le attól még lehet a jeladó vagy a csatlakozó hibája, vagy mindenképp az óracsoportban van a hiba? Továbbá ha nem a jeladó a hibás, hanem a mutató, akkor a sárga ikon fel fog villanni ha már a végét járja, jól gondolom?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Óra topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Delta Force (2024)
- További aktív témák...
- Új tartalék ipari forrasztópáka 24V Atten Aoyue Yihua Gordak Letcon 5 pólusú dugó
- Új YIHUA 872D++ BGA SMD 2az1-ben hőlégfúvó állomás + Hakko forrasztó páka
- Kábeldob új hosszabbító 40m réz kábel villanyvezeték 4db konnektor elosztó
- Sensibo Sky wifis okos klíma távvezérlő, újszerű
- CSB GP 7Ah 12V UPS akkumulátor GP1272 F2 35W/Cell
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest