- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsola400
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
-
Somatom
veterán
Szar benzintől símán lehet ilyen. Ha úgy tankolsz benzint, hogy esetleg tárolnod kell, akkor OMV Premium 100. A motorokat is azzal tankoljuk tele és járatjuk át téli álom előtt. A többi adalékolja a Prémium üzemanyagait, az OMV 100 -as viszont valódi 100 -as és Schwechat -ról hozzák.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Cane
őstag
Közben megvan mi okozta. Alul ki kell hajtani a lábakat, akkor ez a helyzet oldja ezt a reteszt. Azért szívatott meg, mert teljesen összehajtott állapotban volt az ülés, minden behajtva, lábak, háttámla és így az övfeszítés miatt nem lehetett kinyitni a háttámlát berakáskor. De mint írtam a lábak kihajtása orvosolja a problémát.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
veterán
Jo hosszu, a vegen van a lenyeg.
[QR kod]
[Kupak lekerekitese, az eredeti sazep fenyes, semmilyen sorja nincs]
[Doboz aljan recezes 5mm tavolsagot tart a szelektol pontosan]
[Kihajthato lapok nem tapadnak, tobboldalas a matrica]Tobbi altalanos dolog, ne legyen irrealis datumozas (az eredeti lezerezve van), ne legyen papirvekony muanyag, szine stimmeljen, hasonlok.
Everybody lies.
-
MC Pite
veterán
Hézagmérő kelleni fog (mrg 16os gyertyakulcs).
Állítani érzéssel egyik vagy másik irányba ütni (bár ilyet 20 éve nem láttam).Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Kronos3000
senior tag
Én iridium gyertyával vettem, a tulaj esküdött rá,(tönkremegy a motor más gyertyával mondta) rob210 és Fehér Farkas tanácsára Denso-ra cseréltem még januárban, és azonnal megtáltosodott, hiba nélkül pöc-röff indul hidegen melegen, és húz mint egy elefánt.
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
Hogyne, érezni fogod!
Be se fog indulni a kocsi, vagy olyan sz@r lesz, hogy megbánod azt a 7-8-20ezer forintot amit kiadtál érte.
Nem véletlen van gyárilag is olyan gyertya benne amilyen.
A renault motorok nem szeretik a csoda "turbó" iridium, platina, megnézium, szódabikarbóna gyertyákat.
Nem egyszer szívott már vele tulaj, hogy nem érti mi a baja a kocsinak, olyan szépen ment, most meg dadog, nem húz, check engine. stb.Ilyenkor a kérdés mindíg az, mi volt rajta utoljára szervizelve.
Semmi, ja gyertyát cseréltünk, de hát az új.
Amikor kiveszem és beleteszem a denso k20pru-t akkor meg lesnek, hogy jaj de jó újra megy.Persze ez a tce motorokra már nem igaz, oda már a drágább komolyabb gyertyák kellenek, a szaros turbó miatt.
De a benzines szívó motorokba semmilyen csodagyertyát nem javaslok.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gixxergabi
senior tag
Ha még lejárat előtt mész be kérhetsz későbbre időpontot, max 30 nap asszem, addig kapsz egy papírt igazolásként és használhatod a kocsit. Ha lejárat után mész, akkor egy olyan papírt kapsz amivel egyszer mehetsz a műszaki vizsgára. Bemész, korrektül elmondod mi a szitu, biztos segítenek...
-
lsebestyen
addikt
Halódik a féklámpakapcsoló. Műszer is azért látta, mert ha már egyszer nem helyes jelet küld a kapcsoló, akkor azt eltárolja az autó. Skodánkon volt hasonló, ott világított is az EPC pilács, viszont a márkaszerviz csak 1 hétre rá tudott volna adni új kapcsolót, pont karácsony volt. Kiszedtem, befújtam kontaktspray-vel, s amíg meg nem érkezett meg az új alkatrész nem is volt vele baj.
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
Ezek szerint a hosszbordás azaz segédszíj köréhez nem nyúltak.
Motortípus és felszereltség függően max 60e akkor minden ki van cserélve.
Ha csak a tárcsát, szíjat cseréled akkor 25e szereléssel együtt persze ezt szervize és szerelők zsebe válogatja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az a főtengely szíjtárcsa lesz.
Ha az ver és cusszeg egy lépést ne menj vele tovább!
Ha szétszakad akár a vezérlést is odaverheti.
Nem is értem, miért nem cserélték ki vezérléscserekor.
Alap, hogy a repedezett tárcsát nem tesszük vissza.
Remélem legalább nem számlázták ki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Ez nálad is az UCH hibájára utal.
Ha a vízelvezető nincs kitakarítva és vizet kap, vagy a klímatisztítóspray ez a habos trutyi akkor 99% sajnos.
Ilyenkor ki kell venni az egységet WD40el addig fújni amíg nem folyik ki belőle.
Azokat az érintkezőket pedig amik már oxidálódtak, át kell forrasztani.De egy diag után kell csak így nekiesni, ott valószínűleg benne lesz mi volt a hiba.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem az ismerőssége miatt nem írtam, hanem azért mert ez nem a kocsiból van.
Egész nyugodt lehetsz.Ez valami visszatoló rugó, egy szelepből. Utoljára kerticsapnál találkoztam ilyennel, ahol a membránt tolta lefelé, hogy csak akkor follyon a víz amikor a mágnesszelep meghúzza. (időzítős öntöző)
Renault power
-
Steven
addikt
vágom már ...elmondom hogy volt... láttam egy ismerőnél ő meg rá vágta,hogy az összes reanultba van ilyen, én meg meg se néztem simán elhittem .. (mivel hülyeséget nem szokott mondani) .. hát benézte de tök mindegy nagy tétel nem volt
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rob210
Topikgazda
Gyártó országtól függ, sajnos ebben nincs szentírás, de a gyári vagy valeo vagy sagem volt.
Mind a kettő kuka, utána kell denso, vagy beru trafót tenni bele.
Azt nem értem ebből miért nem csináltak gyári visszahívást és szüntették meg ezeknek a trafóknak a használatát.
Illetve de tudom, mert a francia ipart támogatták vele
(ez a gyenge pontja már az egyesnek is.)Ha ezeket kicseréli vagy kicserélte a tulaj kimentek a világból.
Nemrég volt nálam egy kettes 1.6 16v 2005 ös megane 514ezer kilométerrel bontatlan motorral.
Megnyugodtam, az enyém most karácsonykor lépte át a 200ezret szóval még sok van benneRenault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezzel simán egyetértek.
A két olajat szoktam cserélgetni elf sxr 5-30, de amikor Liqui Moly Top Tec 4400 , kimondottan Renaul-ba fejlesztve...legalábbis ezt írják....kerül bele, az nem placebo, hanem egyszerűen a motor villámgyorsan harap, amit az elf-nél nem tapasztalok, mellesleg jóval simább és csöndes járású lesz tőle.7L nem olcsó, minőségi szűrővel együtt 30 ezer ugrik a pénztárcából. De megéri a pénzt nagyon is.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Èn a hètvègèn vettem egy benzines 4 ütemű fűnyírót, az olaj benne fekete volt ès sűrű mint a tört gèpzsír. Mèg az èletben nem volt benne olaj cserèlve, a levegőszűrő lyukai is el voltak tömülve fèl centi fűdarával. Szètkaptam mindent, kitakarítottam, kicserèltem, karbit kipucoltam, tankot kimostam kèst megèleztem ès hibátlan fűnyíróm van!
Fogalmam sincs, hogy hány èv alatt kocsonyásodik meg az olaj, de most kapott 5w30as dpf-es olajat, mert olyan volt itthon mèg az opeles időmből! -
rob210
Topikgazda
Ebből a HSZ-edből ki lehet venni ezt is.
Pedig ez a termék nem arra való amit ott leírtál, hanem az apró mechanikai sérülések orvoslására.
A felület kopás kis mértékű megszüntetésére, üzemanyag fogyasztás csökkentésére a surlódás kimagasló csökkentése miatt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez nagyon sok mindentől függ.
Mik lesznek cserélve, csak vezérlés, vagy hosszbordás is.
Illetve milyen minőségű alkatrészt szereltetsz be, te viszed, vagy ők szerzik be.
No és hogy hol csináltatod az se mindegy.135.000.- a komplett nem szakszervízben.
Persze olcsóbb megoldások is vannak, ha találsz szakit.
Meg ha van alkatrész beszerzési forrásod.Renault power
-
-
orosziem81
tag
Szia,
Több helyen is olvashatod, ha kicsit utánanézel, hogy a klímát ajánlott 2 hetente legalább 1x üzemeltetni a kocsiban, mert a hűtőközeg keni a rendszer alkatrészeit. Ha mondjuk téli mínusz 20 van 1 hónapig én akkor is be szoktam kapcsolni 1-1 alkalommal.
Érdemes erre odafigyelni. -
rob210
Topikgazda
Ehh azóta nem volt használva?
Mert akkor meg is van a hiba tessék elféradni egy klímáshoz.Jobb esetben csak tölteni kell, és szivárgást ellenőriztetni, hol enged lehet az akér egy O gyűrű is.
Rosszabb esetben megtapadt a kompresszor, ez vagy felújítást vagy cserét jelent.
III.- kerületben tudok jó klímást ha kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Gyúrósok ide!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Asszociációs játék. :)
- Politika
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- PlayStation 5
- További aktív témák...