Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Mi a véleményetek, tapasztalatotok a 2002-es Laguna dCi-kről? Konkrétan ilyen merült fel esélyesként: [link]
-
Ck.
addikt
válasz AMD Power #4604 üzenetére
Igazad van, ugyanakkor feltennék egy kérdést:
Kerültél már olyan helyzetbe, hogy országúton, ahol van szembeforgalom is, meg szerettél volna előzni egy traktort, kombájnt, vagy csak egy döcögősen haladó teherautó sort, miután már jó ideje a seggükben vagy? Egy olyan útszakaszon ahol a belátható rész nem túl hosszú, egy 60-70 lóerős autónál ez erősen meggondolandó, ill. eléggé gatyábafosatós érzés tud lenni, hogy "remélem elférek és nem fog addigra senki szembe jönni amíg előzöm". Na itt van óriási különbség egy 150+ lóerős autó és egy 80 alatti autó között. Míg az elsőnél elég egy gyenge kis gázfröccs és már ott vagy a sor elején, addig az utóbbinél kinyomod a szemét és imádkozol hogy beférj. Sokan nem felvágásból vesznek erős autót, hidd el.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz tkazmer #4764 üzenetére
Semmi, hülyeséget írtam. Úgy értettem, hogy a kiegyenlítőben lévő hűtővíz szintje ment feljebb.
A magasabb oktánszámú üzemanyag nem kéne, hogy többletfogyasztást eredményezzen, épp ellenkezőleg. A hűtővíz hőmérsékleti problémád egyelőre passzolom, menj még pár kört és nézd meg, hogy előjön-e ismét a jelenség, ha igen, akkor nekifutunk mégegyszer. -
Ck.
addikt
Tiszteletem a klubtársaknak, ezennel én is csatlakoznék egy 2001-es Mégane I 1,6 Berline Alizé-vel.
Van vkinek ezzel az 1,6-os motorral rendelkező gépe? Elsősorban az üzemanyagszintjelző mutató, tankolási figyelmeztető lámpa érdekelne, hogy mennyire pontos, ill. hogy kb. mennyi lehet még a tankban, amikor a lámpa kigyullad. Ami picit fura nekem, hogy csak akkor gyullad ki a figyelmeztetés, mikor a mutató már kifekszik, ezért is kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Jol van, akkor megnyugodtam.
Mas:
Olvastam, hogy sokaknak van alapjarat ingadozasi problemajuk.
Nos nekem sem full egyenletes, a mutaton es a motor hangjan is lathato/hallhato egy kis ingadozas olyan 750-800 kozott folyamatosan. Fel-le, fel-le. Nem rangat, menet kozben sincs semmi problema. Erdemes ezzel foglalkozni, vagy ez meg a "normalis" kategoria? -
Ck.
addikt
Sziasztok,
Az baj-e, hogy a váltókar menet közben gázelvétel-, gázadáskor bemozdul? Az autó menetdinamikáján semmi nem változik, minden oké, csak a váltókaron látom, hogy ha pl. gurulok és hirtelen lepadlózom, akkor megmozdul a kar. Vagy ez normális?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #16532 üzenetére
Csinálok róla holnap egy videot az a legtisztább. Én amúgy észre se vettem, csak ma a főnököm egy fél órára kölcsönkérte és ő tette szóvá, ugyanis ő mindig úgy közlekedik, hogy a kezét a váltón tartja. Hát van egy jó pár centis belengés.
Ha a bak a ludas, mennyibe fáj a cseréje, ha szerelő intézi? -
Ck.
addikt
Faceliftes Megane I-nek vannak hangjelzesei amikor kigyullad a tankolasi figyelmeztetes, ill. a kicsatolt biztonsagi ov? Mert nalam csak a muszerfalon jelzi, de nem sipakol.
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #16922 üzenetére
Köszi szépen a kimerítő választ, ha lesz egy kis időm lehet nekiesek, már csak a bütykölés kedvéért is.
Más:
A tükörfűtés vmiért csak az utas oldalon megy, a vezető oldalon nem. Hol lehet a bibi? Lehet, hogy az egyik az utángyártott, ami nem tudja a fűtést? (A motoros mozgatás mindkét oldalon hibátlan). A szétbontás mennyire nehézkes? Lehet csak egy kábel adta meg magát? -
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
Megane I-ben merre van a pohártartó? Nem tudom elhinni, hogy a franciás kényelemből kifelejtették...
-
-
Ck.
addikt
Jelentem a friss szerzemeny popecul mukodik. Oda voltam mostansag egy nagyobb turan a Meggie-vel csaladostul, a fogyi atlag 6.5-7 lityora jott ki, meg vagyok elegedve.
Egyedul a bakot kell cserelni, voltam megnezetni, a 3 kozul a valto feloli a kuka, azert remeg.
A futomuben viszont nagyon kellemesen csalodtam, imadom a lagy ringatozasat, komolyan van olyan komfortos, mint a 8 lengokaros A6-om otthon. Es ez azert nagy szo.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sziasztok szakik!
Én még nem találkoztam ilyennel, jól beidegeltem magam, remélem tudtok segíteni.
Sikerült jól kicentiznem a tankolást, a kútra mikor beértem elkezdett rángatni a gép és kigyulladt a motor kontroll lámpa. (Nagyon kifogyott, hosszú történet miért hagytuk ennyire az utolsó percre a tankolást...)
Gondoltam a túl kevés benya miatt szegény a keverék és ezért produkálta ezt. Leállítottam, megtankoltam, majd beindítottam. Ugyanúgy rángatott tovább, azóta már hazajöttem vele és még mindig rángat alapjáraton, a motor kontroll lámpa villog, nem gyorsul rendesen, olyan mintha 50%-on menne. A rángatást büdös szag kíséri és a kipufogó ütemesen csattog. Mi a franc történt? Okozhatta ezt a kevés benzin?
Egy saru levételre gondoltam első körben, de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is.Megane 1 ph2, 1.6 16V.
Köszi előre is!
-
Ck.
addikt
Koszi, meglesem. Remelem ennyi lesz csak a baj.
Ma jobban kiteszteltem a problemat, es erzesre olyan mint amikor nem megy minden henger vagy kimarad a gyujtas. A kipufogobol folyamatos csettego hang jon, razkodik az auto es ha lepadlozom eloszor nehezen porog fel utana oke, de hallani hogy erolkodik. Ugyanigy viselkedett regen a Mondeom amikor gyertya/kabel problema volt. Lehetseges hogy itt is az van es a keves uzemanyagnak semmi koze hozza? Miert csattog pl. a kipufogo? -
Ck.
addikt
válasz rob210 #17670 üzenetére
Koszonom, egyelore leparkoltam vele, ha minden jol megy hetfon lesz idom foglalkozni vele. Bar nem nagyon ertek a sajat kezem altali szereleshez.
De amugy ha a gyujtasnal van a baj, a gyertya mitol mehetett szet? Egy biztos, eztan sokkal korultekintobb leszek a tankolassal. -
Ck.
addikt
Srácok,
Megane 1 ph2, asszony elhagyta a kulcsot, nincs pótkulcs, de ez most hosszú mese, nem mennék bele, ha nem muszáj.
Lényeg kihívtam a kulcsost, 5 perc alatt kinyitotta és elkezdett programozni egy új kulcsot, de a bibi ott van, hogy nem akar kommunikálni az autó, hiába van rákötve a gépre, nem érzékeli az autót, így a kódolást se tudtuk megcsinálni.
Hol lehet a bibi? Biztosítékok rendben, ellenőriztük. Van vmi tipikus hiba, amibők ki tudnánk indulni?Nagyon köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nah beszéltem vele, azt mondta, hogy ez a 4 pines rendszerekre igaz, de ebben 8 pines van es kommunikalnia kell a transpondernek. Mas ugyanilyen Megane-okat is ezekkel az univerzális olvasókkal kódolt, nem volt problémája ezzel a típussal. 100%-ra állítja, hogy máshol van a problema.
Egy manuális kulcsot viszont fel tud programozni enélkül is, vszinu az lesz, olcsóbban is jon ki vmennyivel. Csak a taviranyitos felprogramozasahoz lenne szükség az ODB-re. -
Ck.
addikt
válasz rob210 #19401 üzenetére
En nem értek hozza, azt se tudom mi az a 4 meg 8 PIN, meg mi az a transponder. Ráadásul ez itt kint UK-ban van, ugyhogy vmelyest sajna ki vagyok szolgáltatva a helyzetnek.
Megirtam neki amit irtal, bemásolom mit irt az ember:"He is mistaking your vehicle for an earlier system. The 4 digit pin systems will not allow you to communicate without a working remote or original dealer software. Your vehicle is on on an 8 digit system with a separate transponder. I've just watched a video of someone communicating with the same vehicle as yours, so I know 100% this is not the case."
Hangsúlyozom, nem értek hozza.
-
Ck.
addikt
Nah kulcs megvan, most jönne a benya szűrő csere.
Egy hozza nem értonek mennyire macerás cserélni, mennyi idö es mi kell hozza?
A szűrő mar megvan.Köszönöm.
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #19437 üzenetére
Nah kész a csere, tényleg nem volt nagy ördöngősség, 10 perc se volt. Még hogy a franciák bonyolítják túl a dolgot...nagyon egyszerű volt, pikk-pakk.
Más:
Biztos emlékeztek a remegős sztorimra, amikor hagytam nagyon közel a kiürülésig a tankot és utána elkezdett remegni, tü-tü-tü-tü hangot kiadni a kipufogó és erőtlen a motor. Na most a szűrő cserélve, de sajna nem hozta meg a várt javulást.
Beszéltem egy szakival, ha mindnen jól megy a hétvégén ránéz a kocsira, de azt mondta telefonon, hogy 99%, hogy nem injektor baj, hanem ezt kell cserélni: [link]
Mi is ez pontosan és tényleg lehetséges, hogy ez a ludas? Árban biztosan jobban járnék, mint az injektorral...[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #19441 üzenetére
Légyszi ne röhögj ki, de tényleg nagyon amatőr vagyok a témában, mondhatni analfabéta az elektromos dolgokban.
Egyenként vegyem ki a gyertyákat, vagy az összeset? Ha kint van a gyertya, akkor hogy ellenőrzöm a szikrát? Kukkantsak be a helyére és ott látni a szikrát amikor indítózok? -
Ck.
addikt
Na srácok, megvagyunk, tényleg nem volt jó az egyik trafó, magát a cserét viszont már nem mertem bevállalni, elvittem egy jónevű országos szervizhálózathoz, akiket egy kollegám ajánlott.
A gyújtótekercsen kívül még asszem egy ilyet cseréltek benne, ezt se tom mi: [link]A MIL viszont továbbra is ég, de nem jelezki semmi hibát, ezért nem tudták elaltatni. A motor tökéletesen működik, nem rángat, jól húz és a fogyasztás is újra a régi. Efelől megnyugodtam, már csak arra kéne rájönnöm, hogyan lehetne kialtatni ezt a check engine-t, ha lehúzom a sarut, az lehet megoldaná? Mondeoknál 2004-ig ez működik.
Vagy esetleg egyéb ötlet? Remélem nem kell emiatt szakszervizeket keresgélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Építő/felújító topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Házi hangfal építés
- Könyvajánló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen