- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
g.gergo
senior tag
válasz FerNandor #9149 üzenetére
Üzemanyagszűrőből maradj a gyárinál: Delpfi HDF938 vagy Renault cikkszám alapján: 7701062104 vagy 8200400418. Itt van egy táblázat, tudsz tájékozódni. Az évjárat ajánlásokkal szerintem ne foglalkozz, nekem is 2004-es van és mégis HDF938-at használok. 3 mikron felé ne menj. Nézd meg hogy hol lehet kapni és onnan rendeld meg a többit is. Itt egyébként egész jó árak vanak, kérj árajánlatot.
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9154 üzenetére
Én a fulda gumiját az ecocontrolt javaslom.
Nagyon jó a gördülési zaja istenien tapad és szvsz én olcsón jutottam hozzá.
No és nem is írnak róla rosszatRenault power
-
Josi
aktív tag
válasz FerNandor #9236 üzenetére
Menj fel a www.meganeklub.hu oldalra.
Itt elolvashatod a belépési feltételeket:
http://www.meganeklub.hu/index.php?aid=21itt pedig, hogy hol milyen kedvezményed lehet:
http://www.meganeklub.hu/index.php?KlubkedvezmenyekDe nem ezért lép be az ember a klubba.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9298 üzenetére
Szia!
Még soha nem hallottam ilyet.
Elég érdekes hangja van, ráadásul nem is ment a motor ahogy hallottam, csak a kereszteződés előtt indítottál.
1; Ha indítasz és elindulsz akkor is ezt csinálja ?
2; Indítasz és vársz egy percet (járatod a motort) akkor is ezt csinálja ?Üdv: Dave
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9311 üzenetére
Szia! Hát .. passz.
Gondolom üresben gurultál le nem sebességben. Szerelőbácsi megmondja majd. (pénzért ... )amúgy:
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy menet közbeni gumi kattogás/ vagy kopogás mindig ugyan arra az ütemre ... mintha egy kis kő lenne a gumiba szorulva és amikor az aszfalthoz ér koppan egyet.Rengeteg autón hallom ezt a hangot.
Nemrég tettem fel a vadi új gumikat vadi új felnire. Gumis pakolta fel, centírozta meg stb.Minek a hanga jelet ez? Biztos már Ti is hallottatok ilyet.
Utastérből nem lehet hallani, csak lehúzott ablakoknál és akkor is csak ha fal van mellettem, ami visszaveri a hangot. -
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9325 üzenetére
sajnálom hogy nem derült fény a problémádra.
Az enyém kopogó hangját már nem hallom, kivettem pár kavicsot, mert volt bent pár. Talán azok közül valamelyik volt a ludas.
Most szerencsére nem hallom.Speckó gumik ? Uniroyal RainExpert 195/65 r15 -ös esőgumik, gyári acélfelnin.
Mindegyiket újan vettem, jó áron. Nem bántam meg én sem a beruházást. -
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9328 üzenetére
"szellős" jah
Jól megy esőbe, teszteken is jól szerepelt. Meg ... Nekem tökéletesen megfelel.A zörgésre én is allergiás vagyok. Mindig próbálok megoldást találni rájuk.
Tanács: Szedd szét Nemám, azért szerintem bonyolult lesz a művelet.Ha lámpával esetleg bele nézel a rácsok mögé? Vagy nagyon hátulról jön a hang? pl. a szélvédő alól?
Ezelőtti autómnál (93' 1.0 Suzuki swift) is volt ilyen rezgés. Valahogy egy falevél került bele (utóbb derült ki). Egy jó másfél hónapig zömmögött a szellőzőben, csak gondoltam hogy mi miatt lehet, de gondoltam a ventillátor csapágyától kezdve mindenre... ha feltekertem akkor nagyon durva hangja volt, ha lejjebb akkor kevésbé volt irritáló.... de egyszer csak ki repült darabokban a levél. Abban a másfél hónapban kiszáradt, aztán megadta magát és eltört, kiröppent a rácsokon. Ezután 0 hang. Minden okés lett. -
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9345 üzenetére
endoszkóp .. oks
ha bentről jön, akkor marad a szétszedés ...
Falevélre gondoltam hogy nincs lehetőséga kesztyűtartóról jut eszembe ... elvileg úgy vettem, hogy hűthető kesztyűtartóval rendelkezik (elvileg)... hol találom ennek a be kapcsolóját?
Már néztem könyvében is de nem írják sehol.Bent a kesztyűtartóban van egy kék színű elfordítható izé, de az mögött csak egy lyuk van. Vagy ez lenne az ?
Kinek van hűthető kesztyűtartója? És hogy működik ?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9487 üzenetére
hangszigetelésre kizárólag a bitumenest ajánlom,ha azt egyszer felrakod akkor fent van, haver golfjában szétmálott 2év után a szivacsos pedig nem is a legolcsóbbat vette. kicseréltük bitumenesre azóta csendesebb is lett még nem is jön fel.
szóval én nem javaslom a szivacsot.
ha csak nem rövid távra tervezel a kocsival.alvázvédőnek pedig mindenkép kenhetőt javaslok, jobbak mint a szórhatóak, igaz macerásabb felhordani, de sokkal jobban véd és nem is keményedik ki,megtartja a rugalmasságát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9489 üzenetére
egy dolog biztos a clióból nem tudsz néma autót csinálni.
a másik ami fontos a tűzfal szigetelése, ha azt rendesen megcsinálod az utastér és a motortér felől is az rengeteget fog számítani, viszont a padlót kár szigetelned sokat nem fog érni. viszont a kocsi fogyasztása megnő na nem jelentősen, de nő, a plusz súly miatt, egy teljes padlólemez borítas már jelentősebb súly, ezen gondolkozz el.
az ajtókat kell még megcsinálni, ha szeretnél komolyabb hi-fi-t beszerelni, hogy ne rezegjen majd.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9524 üzenetére
Uram az első és legfontosabb mindenki épen szállt ki?
Az autót elnézve ebből már nem lesz kocsi.
A szélvédő is végigrepedt ha jól látom ami azt jelenti, hogy a gyűrődési zóna elindult végig a kocsiszekrényen azaz minden teherviselő elem ferdült, görbült, szakadt, torzult.
Azt ha meg is csinálják, nem lesz már többet autó belőle.
Nagyon szépen meg lehet csinálni, ha padra teszik, de ezt a biztosító TK ra veszi egyértelműen.Szépen elvitte az elejét a buzi Fordos, gondolom nem 10 el ment ha így végigszántottátok az oldalát.
Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz FerNandor #9529 üzenetére
Sajnálom a verdát, de a lényeg senki nem sérült meg komolyabban, a nyakad, vagy 2 hétig sajogni fog arra készülj fel, sajnos tapasztalatból tudom.
Nem biztos, hogy nem lehet talpra állítani, de azt majd valami szakértő egy tüzetesebb átvizsgálás után fogja megmondani. Ha a futómű nem ment el, akkor talán menthető, persze a biztosító mondja ki a végső szót.
Drukkolok, hogy fer legyen a biztosítód!
A legfontosabb gyorsan gyógyuljatok meg!
Füge
-
AMD Power
titán
válasz FerNandor #9524 üzenetére
Nagyon sajnálom! De a legfontosabb az,hogy nem történt senkinek sem komolyabb baja. Szerencsétek volt ,hogy 1-2 másodperccel később érettetek oda és nem ért teljesen oldalba titeket a Ford.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz FerNandor #9543 üzenetére
Pedig látod ez a kis kocsi is hála Istennek,hogy megvédett titeket. Bár az nem kérdéses,hogy egy Megane II már csak a súlya és a mérete miatt is biztonságosabb....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
-
meroly
veterán
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #9952 üzenetére
Amúgy még lehet az is nála hogy a turbó cső lecsúszott vagy elmozdult..az lenne a szerencsésebb..anno haverom a4 én is ez volt 2 napig kereste a vérprofi német szervizes srác nem találta majd mondtam neki hogy szerintem ez lesz a gond mert a frankó német minőségi rögzítés+magyar utak párost nem szereti ja és rögtön jött hogy miért ilyen sz@r rönyót vettem mert hogy hulladék stb stb mondom néz bele a motortérbe és ha majd látsz francia alkatrészt szólj (full bosch az egész) az ővében meg a minőségi magneti marreli
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #9954 üzenetére
Igen ez a "veszélyes" ebben ha előzés közben gondolja meg magát a turbó... és akkor jön az ima hogy csak előzzem le de ha szerencséje van és csak ennyi a baja az olcsóbb mulatság mert max egy normális új bilincs ...de ha "generálozni" kell a turbót az már zsebbe nyúlós főleg ha új kell
-
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #9970 üzenetére
Köszi. De most úgy is ledezés/ világítás moddolás őrületbe vagyok és a 50ropis sony xlpod fejegységet nem dobom ki már meg van a megoldás hogy peros legyen
Amúgy sok sikert a megane hoz
rob210: nem írtál butaságot a pollen szűrő cseréhez nem kell semmit se bontani bár jó lenne tudni milyen típusról beszélünk
FRENK1988: ha tényleg leinformálható a kocsi / be van vizsgálva márka szervizbe (nem amit a kereskedő mond) akkor 800 ropit megérhet jaj szegénykém hátulja de kis csúnya
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz FerNandor #10011 üzenetére
VW Polo Classic 1.4 Comfortline. Nem rossz de valahogy mégsem az igazi. Az előtte lévő régi Clio I jobban szerettem. Pedig nem kis különbség van a két autó között.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10016 üzenetére
Örülök én ennek a "fos" franciázásnak mert így olcsón megveszem a kétszer jobban felszerelt, fiatal évjáratú "fos" franciát amit ha karban tartok (minimális ráfordítással) a világból kimegy
AMD Power: elfogadnám hétvégi autónak cirkálni tuti hatalmas élmény lehet vezetni egy ilyen gépet..bár magyar utakra nem biztos hogy nagyon ki merném vinni..sajnálnám szegény kocsit
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10018 üzenetére
Jaja..pont most néztem ha minden jól megy akkor a köv. autó egy megane II 1.6 16v lesz nagyon jó áron vannak kicsit bánom is hogy nem vártam a megane 1 vételével de hát kellett az autó és venni kellett.. esetleg valakinek valami tapasztalat hogy a megane II grandtour evvel az 1.6 os motorral mennyire vállalható? Mert ez a nagy szerelmem :
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10020 üzenetére
Mintha nem is kombi lenne úgy egybe folyik igaz asszony utálja a kombikat(lehet parkolás végett) de mondtam neki hogy meg kell szeretnie mert ő a második szerelmem Amúgy én is dci vel venném de 1.9-el mert az tuti dinamikusan mozgatja ezt a kasznit viszont azt hiszem pont itt írtátok hogy nem túl nyerő
Jut eszembe valakinek 1.9dci hez kuplung tárcsa komplett nem kell vadi új luke fater vette csak kiderült hogy ez a 120le-hoz való az övé meg 136 lovas
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10025 üzenetére
Jó persze csak viszonyítás kép 1.9 dci 120/130le + 400cm3 és csak 15/20le eltérés ..bár nem ez ami izgat hanem a tartóssága és a szervizelhetősége alkatrész egyéb téren.. mert eddig jókat olvasok róla illetve a régi 1.5 dci vel volt dolgom egy clio kapcsán de az csak 86 Le volt viszont nagyon jól mozgatta a gépet és 4-4,5 lityóval elmászkáltam vele és most ha jól tudom már 260ezer km van benne de még nem volt semmi extra baja igaz a rendszeres szervizt szakszerűen megkapja szakembertől
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...