- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kornél1
aktív tag
-
ABE
őstag
válasz forceberg #766 üzenetére
A 2-es Golf és a Focus közt van kb. 200kg különbség, teljesítményben pedig 45 lóerő. Ezzel szemben áll a konstrukciók közti korkülönbség. Nyilvánvalóan összehasonlítani 2 azonos típusú és hasonló teljesítményű autót kell, azonos sofőrrel és vezetési stílussal, de szerintem érdekes azért, hogy mindössze ennyi a különbség.
A mostani Focusunk 115 lovas benzines, átlagban 7.5-8 körül jár el (a régebbi kb. fél lityivel kevesebbet evett). Egyik ismerősöm 115 lovas dízel (ugyanolyan karosszériájú) Focusa átlagban 6-6.5 körül megy el. Így a különbség olyan 20%. Hangsúlyozom, ezek átlag értékek, nem azonos körülmények között, de mégis elgondolkodtató. Hoztam én ki 1.6-os benzinessel 6.3-as átlagot klímával, 3 személlyel hosszú távon, nyilván ugyanezt dízellel meg lehetett volna oldani 4.5-5 liter körül.
Amire rá akartam világítani: nem kell azonnal hanyatteseni a dízelek fogyasztásától, mert két oldala van a dolgoknak. Legtöbbször drágábbak, többe kerül általában a biztosítás és az átírás (elsősorban a régebbieknél, mert ott nagy a lökettérfogatban a különbség), és állítólag a szervizköltség is magasabb, de ez utóbbit saját tapasztalattal nem tudom alátámasztani.
Hogy kinek melyik éri meg, az függ attól, hogy milyen idős autót vesz, mennyiért és milyen konstrukcióban veszi, mennyit megy évente, milyen a vezetési stílusa, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz forceberg #789 üzenetére
Az eredeti szakmám középfokú gépjárműtechnikus. Alap szervízelést mindíg én csinálom magamnak, de ezeknél az új kocsiknál itt meg is áll a dolog, nincs már magasszintű tudásom hozzá, meg programok, célszerszámok. Olajcserét, gázolajszűrő csere, apróbb javításokat mindíg magam csinálom.
Nem dohányzohat senki az autómba, ennek új szaga van teljesen, vigyáztam rá. A következő nagyszervízig nem kell rá jelentősen költeni azt garantálom.
Még senki nem hívott, 1 napja vann fenn,de majd itt a környéki lapokban is meghirdetem. Meg baráti körben is megy az infó.
Füge
-
nemma
addikt
-
Füge007
senior tag
válasz forceberg #1697 üzenetére
Néha szarakodnak, nekem a tunning miatt időnként túlnyomás hibát nyom ha odalépek neki Nagyarc, nagykocsis kicsávók lealázása végett, természetesen. Szeretem a Cliót, de már kinőttem nagyobb vas kellene, de itthonra ez is megteszi. Kinn Írországban nagyobb "vasat" veszek.
Füge
-
Magnum_
nagyúr
válasz forceberg #2438 üzenetére
ez így van. mennyivel jobb lenne úgy.... az nekem az előző 16osomon ha feálltam rá szemből, már darálta a felnim. most peremvédős a gumim, de sajnos a felni küllöi meg kilódnak, nincsenek egy síkban, így mostmár igyekszem kerülni őket.
I humbly and respectfully decline™
-
No-kia
őstag
-
Füge007
senior tag
válasz forceberg #3218 üzenetére
Na megmondom miért is, mert a céges kocsikat ütik vágják, ennyi. Nem az enyém, minek vigyázzak rá, ja meg a főnök ma megszívatott és kitöltöm a dühöm a kocsin.
Na meg a másik, a főnök állandóan alkudozott a szervízesekkel, gondolom ezek után csuda lelkiismeretesek voltak.
Tehát a végleges konkúzió, amely autónak "sok gazdája van" annnak egy sincs!
Füge
-
Ebit
addikt
-
ABE
őstag
válasz forceberg #3255 üzenetére
Szerintem hozzáértő, a típust ismerő szakember kiszúrja a jeleket, és fűrészporos váltóval, meg csodaadalékkal nem lehet átverni. Ahol ilyen problémák vannak, ott egész biztos, hogy más jelek is utalnak az autó állapotára, és ugye rendelkezésre állnak modern diagnosztikai műszerek is.
-
tkazmer
addikt
válasz forceberg #3274 üzenetére
hát igen, reméljük, holnap sikerül valamit alkudozni velük...
szerintem amúgy minden "kategóriának" (nevezzük így) megvannak a maga problémái, nálunk pl. az 1 fő tart el 6 főt családmodell okoz gondokat és így az a félmillió azért jobb helyre is kerülhetett volna, akár + extrák (lehetett volna jobb, "techrun" felszereltségű, amivel jött volna pl. gps, jobb hifi, teljes bőr ülések, 18"-os alufelni, stb), akár nem autózás területén...(egy repülős nyaralás ekkora családdal 1 hétre már milliós nagyságrend...)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
biker
nagyúr
válasz forceberg #3855 üzenetére
Nem is beszélve arról, hogy a sebesség növelésével minden jobban kopik...
hát ha valami 1.0l szarról beszélünk, ahol ez a 10km/h változás már a 4500-ös feletti tartomány, akkor igen.
egyébként nem gondElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
meroly
veterán
válasz forceberg #3947 üzenetére
Azokkal minden rendben volt. Meg úgy mérte hogy láttam én is és mutatta meg hát ismerős volt (rokon). Ő nem akart lehúzni, de nem OTP igy nem rajtam akar jótékonykodni, hogy beveszi jó áron, aztán meg kevesebbér adja el. Szerkezetileg nem volt semmi baja, ez biztos, vagy ha volt is jól megcsinálták.
Ebit: világos de nagy eltérések voltak asszem.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Füge007
senior tag
válasz forceberg #4148 üzenetére
Ja és kifelejteték az új szakaszon lévő toldásokat ami, nem jött össze eltérés nélkül, szépen döccen is rajta az autó. Nem tudom mivel lehetne ezt még überelni, talán nyítható völgyhíd valamelyik új autópályán hm..........................?! Jó szöveg, tetszett, lehet kissé vulgáris de igaza van maximálisan!
Füge
-
ABnormal
őstag
válasz forceberg #4295 üzenetére
ismerem a srácot személyesen
~108K km van a kisautóban (8voltos 1.2i twingo),lassan olajcserés lesz,maradjak a sima 10w40-nél vagy rakjak bele valvoline 100K+km-es olajat? van valakinek tapasztalata ezzel? most amúgy castrol magnatec 10w40 van benne,de ha tudtok jobb ár/érték arányút szívesen veszem a tanácsokat...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban