- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
veterán
Na hát ezért is mondtam hogy jó a szervíz tapasztalatom. FB csoportban is olvastam, hogy ezt mondták pár embernek a fuvokara hogy ez ilyen. Én amikor a kötelező szerviz alkalmával panaszoltam ezt, egyből mondták, hogy a gyári ilyen fos, de már van módosított, úgyhogy cserélik.
-
Gabesz87
veterán
válasz
rob210 #81947 üzenetére
Megane előtt nekem is Clio volt, 2008-as Campus, 1.2 16V. Nővéremé volt (családban volt végig új korától), tőlük vettük át, majd beszámíttattam a Megane-ba 2016-ban ha jól emlékszem 850.000-ért. Talán olyan 130.000 km körül volt benne. Az is patika, tip top, gondozott volt. Megjártuk vele Horvátországot, Németországból hoztuk haza tesóméktól...szerettük.
-
Gabesz87
veterán
Ezek nagy része nekem ismeretlen.
Stabpálcákat igen, írtam, nekem nem volt vele gondom szerencsére.
Ajtó feletti kédert még régen megigazíttattam, mert összeért kicsit ajtónyitásnál.
Fékcsikorgás is talán a megtett 92000km első felében vagy max. harmadában volt talán, de már jó ideje nincs (fel sem tűnt, csak most, hogy így ovlasom).
Többi számomra totál új/ismeretlen.
Még esetleg amit kihagytál, hogy az ablakmosó fuvóka gyárilag gyengusz, nagy sebességnél nem lövi fel a lötyit, de szervizben ezt is orvosolták, cserélték ingyen és bérmentve, egy már módosított fuvókára.
R-Link-el nekem semmi bajom, nem lassú, nem akad, átlátható, könnyen kezelhető. Sosem fagyott még le nálam. -
Gabesz87
veterán
Persze, jogos, van aki fél évig vagy még tovább hirdeti az autóját.
Miért nem jól sikerült széria? Nagy hibákról nem tudok. Stab.palcakat csereltek gariban egyeseknél (nálam nem kellett, nem volt vele baj), másról meg nem is nagyon tudok. Nekem nagyon egyben van, nem volt a 92000km alatt semmi de semmi műszaki problémám. Szervizzel is csak jó tapasztalataim vannak, R-Link szoftvert mindig ingyen frissítették. Csak mert tudomásom szerint legtöbb helyen ezt nem ingyen csinálták. -
Gabesz87
veterán
4.45M-ról indítottam, azóta lejjebb vittem, 3 kereskedői sms-en kívül eddig a kutya nem hívott
Láttam hogy pl van egy Bose is hasonló futással, fiatalabb is kicsit, nyilván jobban felszerelt, így az alá lőttem be kicsivel az árat.
Hát igen, megértem. Van egy kis része a használt autó keresőknek, akik a tényleges műszaki állapotot, karbantartott autókat értékelik, a nagy rész meg, ahogy lentebb is olvasható, a tipikus kereskedői szemlélet, csak háborog, hogy hű de drága, ennyiért ilyen meg olyan van. És a feléből alkudnanak kb.Marhára sajnálom, hogy ennyire alulértékelt a M4 (legalább is ez a dízel, holott egy már kiforrott, hibátlan technika), pláne egy ilyen tényleg megbecsült, és gondozott, karbantartott autó.
-
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #81915 üzenetére
Igen.
Félve bár de belevágtam (egy újonnan vett hibátlan, ismert autót lecserélni egy ismeretlen, használtra...remegett a gyomrom). A típus nagy ismerője megnézte töviről hegyire ezt az autót, és azt mondta a top3 legjobb közt van, amit látott, úgyhogy adva a szavára, megvettem.
Éles váltásDe szeretem, szép, nagy, végre elférünk családostul, pakkostul. Annyi "hátrányt" vettem észre, hogy hosszú úton szerintem a Megane plüss ülsée szerintem kényelmesebb. Ebben fél bőr-alcantara ülés van, de úgy 2 óra után már sajog a hátsóm.
#81916 rob210: aki sokat utazik (mint mi), és főleg pályán, annak még mindig ez a legideálisabb szerintem. Azért nem vettem dízelt, mert oylan sokat évi szinten nem megyünk azért (max. 20.000km, de most vírus miatt, és állandó home office miatt ez jóval kevesebb is), úgyhogy most nem akartam dízelt. Majd ha melóba visszamegyünk, a GTE-t ingyen is tudom tölteni ott.
Egy tizenéves, sok gazdás, több száz ezer km-es dízelt én sem vennék meg.
Köszi amúgy! -
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #81913 üzenetére
Ott van az aláírásomban a link amúgy
Ma reggel csökkentettem az árat valamivel, úgyhogy most várok egy hetet kb. Hihetetlen, hogy senki nem jelentkezik, holott tényleg egy hibátlan, abszolút karbantartott, szinte új autó.Sürgősnek csak a lenti okok miatt sürgős, mert amúgy már megvan az utód, szóval a Megane csak várja új gazdáját. Mondjuk az legalább pozitív, hogy a kgfb/casco eladás után időarányosan visszajön. De a parkolás így is 26e/hó. Jó mondjuk nem ebbe fogok belerokkanni. Köszi a segítséget mindenesetre. Ha netán van ismerősöd (vagy bárki másnak), akit érdekelhet, ne feledkezz meg rólam!
-
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #81911 üzenetére
Ezek mind megvannak. És ráadásul 15000-enként volt olajcserén! Számlák, szervizkönyv természetesen megvannak (garis is még az autó). Képek kimaxolva, rendszám, alvázszám kiírva. Nyilván az ár az, ami miatt vakartam a fejem, de megnéztem, hogy a hasonló korú, és futású, felszereltségű autókat mennyiért árulják, és ahhoz képest próbáltam beárazni (amit már azóta lejjebb is vittem 2x). Kereskedő persze csak azt láttam, hogy kb. 3,5-től már vannak kombi M4-ek is (persze alap Life/Zen, ill. jóval több km-el).
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Egy kis tanácsot kérnék. Úgy 2 hete hirdetem az autóm (egyáltalán nem reklámozás céljából írok!!!), és mivel nem vagyok rutinos használtautó vásárló/eladó (ez az 1.), gondoltam megkérdezem, mit tehetnék még az eredményesség érdekében. HAHU-n mindenféle kiemeléssel, előre sorolással hirdetek, FB-on osztogattam, néhány ismerősöm is, Megane-os, és adok-veszek csoportban szintén, Marketplace-en, jófogáson, de nem nagyon van érdeklődő. Kezdetben csak 2-3 kereskedő érdeklődött SMS-ben, egyhez kíváncsiságból el is mentem, persze fölöslegesen töltöttem el majd egy órát, hogy a végén közölje, ennyit sajna nem tudunk érte adni. Árat is csökkentettem már azóta. Mit tehetnék még esetleg? Persze tudom, hogy nem mindig megy egyik napról a másikra az eladás, meg a legtöbb ember nem 4M fölött keres autót. Csak szeretném hamar eladni, mert perpill parkolóházban áll, így a bérletet is fizetem, meg nemsoká kötelező/Casco is évfordulós lesz rá, azt sem szándékoztam volna újra befizetni. Köszi előre is a tanácsokat.
-
Gabesz87
veterán
Szerintetek mi lehet a reális eladási ára az autómnak? Kép van az összefoglalóban. 2016-os Megane 4, Intens, 1.5dci, 110Le, kézi váltó, full LED lámpa, Easy Park csomag, normál pótkerék, 7" EU térképes navi, Android Auto, vonóhorog. Új akksi (gyári), új nyári gumi szett (Semperit Speed Life 3), még egy szezonra jó téli szett (Conti TS860), komplett, 200e Ft-os gépjármű védelmi rendszer. 92000km, még garis jún.végéig. 15000-enként olajcsere volt, szervikönyv vezetve természetesen. 70-80%-ban autópálya használat.
-
Gabesz87
veterán
válasz
dangerzone #80566 üzenetére
Ahogy látom, 3 milla körül már van 4-es megane is, 1.6 Sce hahun.
-
Gabesz87
veterán
Itthon valóban 0 a kínálat TCe-ből. De én eleve a német oldalakat (mobile.de és autoscout24) nézegetem. Kint nyilván megbízhatóbb, nem sóherek az emberek, van pénz, rendesen szervizelik, szóval egy ilyen fiatal autónál nem hinném, hogy nagy meglepetés érhetné az embert. A gondom inkább az, hogy abszolút nem vagyok járatos a kintről való vásárlásban, behozatalban, szóval számomra az lenne ideális, ha valaki ezt megtenné helyettem. Csak hát az meg megint pár száz ezer plusz ktg.
Pár napja beszéltem FB-on egy taggal, aki most vett egy helyi (ahol lakik) kereskedő által egy fullos dci Initiale Paris kombit, és nem tudom, hol, hogyan, de 15000EUR volt az autó.Egy kis karcolás van csak a hátsó kerék mögött. Én ilyen olcsón ilyen autót még nem láttam eddig.
Nekem a motortól eltekintve fix elképzelésem van, ezen nem kell agyalnom...Initiale Paris-t szeretnék. LED lámpák, Easy Park assist, holttérfigyelő, kamera, tök jó lenne az üvegtető is, bár anélkül épp tudok élni. R-Link lehetőleg tudja a Carplayt is (a Megane-om sajna csak AA képes). Mondjuk a 19" felniket én itthon lehet hogy kisebbre, 18, vagy akár 17-re cserélném. Olvastam olyat, hogy a 19-esnél hála a méretnek, sok a defekt. A felső részén világos színű, hűtött-fűtött bőrülés is baromira tetszik. És max. 100e km.Az 1.6 dci fogyaszt olyan 6-7 közt jó esetben, a TCe200 úgy tudom, 7-9 közt. Ez még nem akkora hatalmas nagy különbség talán. Azt mondják meg ez a TCe200 mint a meszes. Attól félek csak, hogy vajon nyomatékban milyen lehet, mert az 1.5dci-mnek épp annyi a nyomatéka, mint az 1.6TCe-nek, csak hát van úgy 200kg különbség.
Még valami...garancia...ahogy szó is volt róla, felárért 150.000km-re bővíthető. Ez behozott autónál is él? Érvényesíthető itthon a kinti gari, elfogadják? Vagy akár csak az alap 5év/100.000km-t.
-
Gabesz87
veterán
válasz
LamerGyuri #80462 üzenetére
Mert miért baj? Szubjektív. Nem vagyok rohanós, ha előzni kell, vagy gyorsabb autó jön mögöttem, feltolom 140-re, de alapból többnyire ilyen 136-138-ra van állítva.
(134-nél van nekem is a tényleges 130)
-
Gabesz87
veterán
Benne vagyok, meg a Talisman csoportban is
Nekem jók a szerviz tapasztalataim a Megane 4-el! 2016-os Intens (kép az összefoglalóban). Nyilván több a végösszeg, mint egy független szerviznél, de azért nem tartom annyira súlyosnak. Szerviz is jó, hozzáértő, ahová hordom.
-
Gabesz87
veterán
Idén, közeljövőben szerintem lecserélem a Megane 4-ünket Talisman-ra. Kintről szeretnék, Grandtourt, Initiale Paris felszereltségűt. Amin még mindig agyalok, hogy vajon az 1.6dci, vagy TCe legyen
Alapvetően dízel párti vagyok, a Megane is az (1.5dci), ehhez vagyok szokva, szeretem. BP-en lakunk, meg ráadásul 1 éve lassan home office-olok is, és januárban született a 2. gyerekünk, úgyhogy most sokat nem utazunk egyelőre, csak bevásárolni járunk. Viszont a normál használat nekünk évi ~20e km, aminek nagy része autópálya (szülőkhöz utazás (M3 végig, és M5 szinte végig). Szóval attól hogy rövid távokat mozgok városban, a km nagy része pályán megy bele, ami a dízelnek kedvező. Nem tudom, ez a 200Le-s TCe vajon mennyit fogyaszt ilyen felhasználási körülmények közt (normál tempó, tempomat 136-138-ra állítva), ill. mennyi egy szokásos szerviz nagyjából (Renault-nál). Tudja valaki esetleg? Kintről úgy max. 100e km alatti autót vennék, nagy részük még garis, szóval ennyi futással azért nagy meglepetés csak nem érhet, még ha az 1.6dci-t választom is.
-
-
Gabesz87
veterán
válasz
polonic #79077 üzenetére
Nekem ne mondd, tudnék mesélni. 2-3 éven belül 4x jöttek belém. Egyet megúsztam minden sérülés nélkül, egyszer ramhuzta a kormányt egy némber, jobb első ajtó csere, kétszer meg ugyanúgy dugóban állva hátulról belém jöttek: vonóhorog csere. A dízel nem gond, mert a legtöbbet nem városban megy, úgy 2 hetente autopalyazunk sokat hétvégén, szülőkhöz. M3 végig, vagy M5 majdnem végig. Sajna én lusta és kényelmes vagyok. BKV-zni és sétálni is.
-
Gabesz87
veterán
válasz
forceberg #79072 üzenetére
A kinézetről nem vitatkozom, egy Talisman, vagy bármely új Renault jobban tetszik, mint a Citroen, (és már csak a név miatt is szívesebben vennék Renault, na meg azért, mert nekünk már bevált), de igazából már a C4 formájával is kezdek megbarátkozni. Csatlakoztam a FB csoportjába, ott jókat olvasok róla.
Ezzel a Talilsmánnal két fő problémám van: nem automata, és nincs benne LED! Meg mondjuk inkább olyan 5-6 közt nézelődnék, de franc tudja, majd elválik, ahogy írtam nem annyira sürgős. Meg mintha valaki azt írta volna nekem korábban, hogy a Talisman GT sem sokkal nagyobb hátsó lábtér tekintetében a Megane GT-nél. Vagy félreértettem valamit.#79074 forceberg:
igen, ízlések és pofonok, nekem számítanak a kényelmi felszerelések. Az, hogy mekkora a kijlező, mondjuk nekem is lényegtelen, csak tudjon teló tükrözést. Tolatókamera, LED fényszórók, amikről nem tudnék már lemondani, és igazából szeretem az automata parkolást is. Most erre sokan mondhatják, hogy mekkora baromság, mert aki tud vezetni, parkolni is tud. Nem azért mert ne tudnék, de néha Pesten, amikor keresgélni kell a helyeket, és látok valami szűköset, és nem jön mögöttem senki, akit feltartanék, akkor használom, mert tutira beáll! -
Gabesz87
veterán
válasz
polonic #79067 üzenetére
Nekem is megfordult a fejemben hogy az 1.5 110 lóval kevés lehet 1.5 tonnahoz. Habár nem vagyok versenyző szellem, de nem szeretném pl egy elozesnel a kormomet leragni. 1.6 viszont semmikep nem érdekel, legalább is a 160 lovas. Miután hallottam a Totalcar videó cikkében hogy a 2 turbo 160.000km környéken búcsút inthet és 600k-ba fáj csak az új, munkadíj nélkül.
3-as nem érdekel, nem szeretnék a meganomnal régebbi (2016), korszerutlenebb autót. Meg nem is tetszik. Gumit néztem amúgy, 30e körül van. Nem olcsó, de úgy 4 évre belefér. Meganomnal most kukaztam az eredeti nyárit, 90k km-nel (ebben persze a téli menet is benne van).
Hát jó, akkor azt hiszem maradok a C4 vonalon, és várok, amíg akad egy jó, magas felszereltségű, xenonos, teló tukrozeses. -
Gabesz87
veterán
Erről a Grand Scenic-rol első blikkre mi a véleményetek? C4 (Grand) Picassokat nezegetem főleg, de úgy 100e km alatt nem látok most bi-xenon-ost hahun. Ez a Scenic meg jól néz ki, de keveslem, fura hogy ilyen kevés km-el csak ennyi. Kevesebb mint a hasonló korú és futású C4-ek.
-
Gabesz87
veterán
válasz
rob210 #78920 üzenetére
Szépnek szép, nekem is baromira tetszik, de fölöslegesen nagy, és rohadt drága! Bár 3 gyerekkel már lehet hogy nem is olyan nagy 🙂 Őszintén szólva a legjobban egy Talisman kombinak örülnék, az új dci motorokkal, amiben csak egy turbó van. Blue Dci 150/200. Kar hogy nalunk nem kapható.
-
Gabesz87
veterán
válasz
MC Pite #78916 üzenetére
A C4 ST és a Grand C4 ST gondolom olyan, mint a Scenic/Grand Scenic. Bár nem értem, miért olcsóbb a Grand C4, mint a sima!? A másik gondom velük (Peugeot is) az érintős klíma. Hát az valami ordas nagy baromság, aki ki is találta, jó nagy marha volt. Nekem a Grand Scenic-el formailag nincs bajom, sőt, jobban is tetszik, mint pl. a C4, vagy Berlingo és társaik.
-
Gabesz87
veterán
A véleményetekre volnék kíváncsi. Januárban születik a 2. gyerek, így jövőre majd kelleni fog "új" autó. Most a ferdehátú 5 ajtós M4 van, 90e km-el, 1.5dci, imádjuk, semmi baja nincs, DE! Feleségem hátul ül a gyerekkel, én 187cm vagyok, feleségem 158, de így is nehezen fér el mögöttem. A megoldás egy kombi lenne, de ezzel még nem ért véget a sztori. Nincs még eldöntve, lemeccselve, hogy lesz-e 3. gyerek. Na ebből a szempontból viszont már a Megane kombi sem annyira megoldás....más márka egyszerűen nem érdekel, VW csoport, és más német pl, nekünk bejött a Megane. Ha 3 gyerek, akkor vajon mi lenne jó megoldás: Talisman kombi/Kadjar/Grand Scenic? Utóbbival olvastam, hogy elődjéhez képest kicsit spóroltak a helykínálaton, de azért gondolom el lehet férni benne 3 gyerekkel is. Nekünk fontos a nagyobb csomagtartó, mert a feleségem egy hétvégei szülőkhöz menetelhez is be tud pakolni 2 bőröndöt. Annyi a gondom, hogy ezek a busz szerű autók, egyterűek nekem nem igazán jönnek be. Praktikus tudom, csak nekem valahogy nem autószerű, vagy hogy is mondjam. Mi kell: dízel, automata váltó, LED fényszóró, tolatókamera. Minden más üdvözlendő extra, de számorma ezek a must have cuccok. Vagy kezdjek el nézegetni ilyen Citroen C4 Spacetourert, Skoda Kodiaq-ot?
-
Gabesz87
veterán
Hátha van akit szintén érdekel: végre eljutottam odáig, hogy a 2016-os Megane 4-en működik végre az Android Auto! Ehhez az kellett hogy az eredetileg 2.2-es R-Link 2-t a szerviz 7-esre frissítette, de még ezután is kellett trükközni, amit már magam csináltam: Developer Mode-ban ezután már aktiválható az AA!
-
Gabesz87
veterán
válasz
gixxergabi #63440 üzenetére
Köszi, de akkor nalam vagy hibason működik a rendszer vagy csak ennyire ostoba, de azt nem hinném, mert autóiparban ilyen gigszert nem engedhetnek meg. Biztonság mindenek felett! Egyébként azután próbáltam az első ajton lévő gombot, hogy a hátsó ajtók kézi gyerekzár gombját vissza állítottam nyitott pozícióba. Hát ezt holnap lehet megtudakolom a szerviztol, mert aggaszt.
Az autón amugy pont pár hónapos korában csinaltak valamit a gyerekzarral, mert volt ra egy gyári visszahívás. Nem tudom, vajon lehet-e köze hozzá. -
Gabesz87
veterán
válasz
gixxergabi #63429 üzenetére
Kipróbáltam most kíváncsiságból, álló helyzetben bekapcsoltam a központi zárat, és a vezető ajtaján a gyerekzár gombját, de csak az ablakok lehuzasat blokkolja, az ajtó ugyanúgy nyitható.
Azert is fura nekem ez az egész, mert pl. Rokonom avensisen ugy rémlik, totál blokkolva van az osszes ajtó (hatsok+utasoldali) megallasnal is, elobb ki kell kapcsolni a kozponti zarat es aztán nyílik. Ugyhogy azt hittem, ez automatikusan igy működik alapbol. Vagy igy kellene!? -
Gabesz87
veterán
válasz
gixxergabi #63429 üzenetére
Olvasgattam már a hasznalatit, de nem találtam egyértelmű választ. Mondjuk nekem 4-es mégane van, de gondolom nagyban nem tér el a filozofiaja.
Igaz, hogy van elöl az ablakemelő gomboknal a hatso ablakok működtetésére vonatkozó gomb, de ugy gondoltam, hogy az csak az ablakokra vonatkozik, az ajtókra nem. Na de kiprobalom majd ezt is. Hátha. -
Gabesz87
veterán
válasz
LamerGyuri #63420 üzenetére
Ha be van kapcsolva az automata zárás 7-10km/h-nál, a hátsó ajtók, gyerekzár állásától függetlenül onnantól megálláskor SEM nyithatók belülről.
Hát akkor valami rohadtul nem jól működik perpill, mert ahogy irtam, indulás után a kozponti zár lezár, és a hátsó ajtó ettől függetlenül menet közben is kinyílik.
(#63421) rob210: mire gondolsz?
-
Gabesz87
veterán
Központi/gyerekzarral kapcsolatban volna kerdesem. Nem teljesen tiszta nekem a mukodese. Kozponti zar automatikusan bekapcsol 10km/h felett. Az ajtók nyitasa bentrol ezt oldja. En olyat szeretnek, az lenne a fő szempont, hogy a hátsó ajtot ne lehessen nyitni, ergo gyerekzár funkcio kéne. Az ajtóban van egy kis pöcök, mechanikus kapcsoló, ha ezt atallitom reteszelesre, akkor rendben van, hogy belülről nem nyilik az ajto, de én azt hittem, csak akkor, ha az autó megy. Ergo álló helyzetben azert kinyílik. Szóval nem lehet valahogy azt megoldani, hogy menet közben a hátsó ajtó semmikepp ne legyen belülről nyitható, de ha megállunk, a hátsó ajtó is nyíljon, nyitásra oldja a kozponti zárat úgy mint az első ajtó. Azért lenne jo ez mert a feleségem hátul utazik azb1 éves gyerekkel, és macera ha nekem mindig ki kell nyitnom az ajtót kívülről. Ok, udvariasság meg minden, de na... :-)
-
Gabesz87
veterán
válasz
#32577792 #62353 üzenetére
Én még ilyenről nem hallottam, de szerintem ez nem így van. A telefon, Bluetooth az R-Linkhez kapcsolódik, annak van szoftvere, sőt, a rádiót is ez kezeli. Többek közt pl.azert is, mert a legutóbbi frissítés ha jól tudom, pont a rádióban javított valamit, valami DAB problémát.
-
Gabesz87
veterán
válasz
#32577792 #62329 üzenetére
Nem még, de meg fogom csinálni. Ez volt nekem is az egyik tippem, meg arra gondoltam, hogy ha ez nem használ, még a telón is csinálok egy resetet, mert nem volt visszaállítás, miután felment a Pite. Most Global stable ROM van rajta, de úgy kb. 1 hónap múlva (amint lejár a Xiaomi fantasztikus 720 órás bootloader nyitási ideje) felteszem az EU stable ROM-ot. Hátha az jobb.
De ez bíztató, hogy egy frissítéssel megoldották. Remélem én is, hogy ha a fentiek után is megmarad a probléma, foglalkozni fognak vele. -
Gabesz87
veterán
Akinek R-Link 2 van a kocsiban, és Xiaomi telója van (lehetőleg Pitével már), megírná, hogy nem tapasztalt-e bármi rendelleneset a BT kihangosítóval? Nekem mióta a Mi MIX 2S-re felment a Pite (official OTA update-el), van némi anomália:
- a tel.ikon nem vált zöldre, piros marad...vagy ha zöldre is vált indulás után, nem sokkal rá piros lesz (közben a kihangosító működik!)
- hívást nem tudok indítani a képernyőről, csak a telóról (azt írja ki, hogy nincs térerő)
- a legidegesítőbb, hogy a cockpit kijelzőn ott marad, beragad hívás után a másik fél neve/száma.
UK R-Link helpline-tól kaptam választ, hogy nem volt a 2.2.19-es szoftver BT kompatibilitás miatt tesztelve az én telómmal, és Pite szoftverrel, de a problémát továbbították az illetékeseknek. -
Gabesz87
veterán
Hát ez szívás. Beszéltem az urgevel, és azt mondja van egy 2 hónapos tartozása. Azt sem tudta ki a biztosító, mert valami brokercegen keresztül van intézve, vagy mit tudom én....nagyon szép ügynek nézek elébe...azt mondja kifizeti a kart. Ilyenkor mi a teendő? Azt hiszem átmegyek és érdeklődöm a biztosítás topicba.
-
Gabesz87
veterán
válasz
molnarpeter #59010 üzenetére
Nem tudta a nevét a biztosítónak, azt meg várom tőle. De már megkérdezem a MABISZ-t is, csak még nem jött válasz. De amugY minden más adata megvan.
-
Gabesz87
veterán
Srácok, csúnyán rám jár a rúd: tegnap a Könyves Kálmánon a délutáni dugóban araszolva (pontosabban én még gyakorlatilag álltam) belémjött a mögöttem lévő brit rendszámos Audi TT-s :S Vonóhorog felhajlott, nekinyomódott kicsit a lokösnek+a rendszámtartó keret alsó felét szétnyomta. Gyakorlatilag megismétlődött a tavaly nyári eset, akkor dettó tök ugyanez volt, dugóban araszolva jött belém a mögöttem lévő. Nincs még 2 éves a kocsi, és a 4. alkalommal jön belém valami balf...sz. Mondjuk az egyiket megúsztam minden nyom nélkül szerencsére. De volt már egy vonóhorog csere, egy jobb első ajtó csere, egy kavicsfelverődés miatt szélvédő csere....
-
Gabesz87
veterán
Nem tudjátok, sacc per kb. mennyibe kerülhet mégane IV-be a csomagtartó gumiszonyeg? Hétfőn úgyis megerdeklodom, de hátha van itt, aki tudja. Mert ebayen szállítással együtt 10e körül van, de gyanitom, márka kereskedésben drágább ettől.
-
Gabesz87
veterán
Azoktól kérdezem, akik tavaly kaptak egy brosurat, hogy az új, Euro 6-os autóra tudnak valami károsanyag kibocsajtast csökkentő szoftver frissítést csinálni, és meg is csinaltattak, a fogyasztás nem változott? Csak mert nekem mióta a Mégane megvan, 5.5-5.6-nal nem volt több soha a fogyasztás. Pár hónapja lenullaztam, és azóta 6 litert mutat stabilan. Azért gondolok erre a frissítésre, mert emlékeim szerint kb.azutan nullaztam le.
-
Gabesz87
veterán
-
Gabesz87
veterán
válasz
vallas #56698 üzenetére
2017 Q2 az utolsó térkép verzió? Ez mekkora aljasság. Én az Ügyfélszolgálattal konzultaltam az elmúlt napokban, hogy miért nem tudom már letölteni az R-link 2re 2 héttel a megvásárolt hosszabbítás után a friss térképet! Tegnapelőtt sikerült, de ide 2016.12 az utolsó. Nem értem, az R-link 2 miért ilyen gyéren támogatott.
-
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #55601 üzenetére
Az igen, azt hogy csináltátok?
Jól alkudozhatsz!
Én amikor a Megane-t vettem tavaly, 3 kereskedésben is voltam, de kb. u.a. volt az ár, nem nagyon engedtek sehol sem. Szinte csak a gumiszőnyeget voltak képesek beletenni. Egyedül a Clio beszámításának az árában voltak eltérések, de ott sem számottevő. Pont tegnap néztem kíváncsiságból a Megane Grandtourst (gyerek miatt elég sok cuccal utazunk, babakocsi eleve csomó helyet foglal, szóval jöl jönne a nagy csomagtartó...pláne ha majd pár éven belül még egy gyerek is lesz). Szóval szívesen lecserélném majd egy kombira a mostani Berline-t. De basszus, ugyanazzal a konstrukcióval a kalkulátor szerint jóval drágábbra jött ki, mint amennyiért én vettem. Mondjuk a bevezető ára jó volt, meg alapból benne volt a 200.000-es R-Link 2+navi.
-
Gabesz87
veterán
válasz
kirjak #55170 üzenetére
Na, kíváncsian várom a beszámolód! Nekem 30e van a gépben. Igen, a gyenge ablakmosó szerintem is gáz. Állva, ill. lassú tempónál nincs gond, de nagy sebességnél épp csak az ablak aljára fúj, mivel gondolom a menetszél úgymond lenyomja a folyadékot. Nekem még a másik ilyen jellegű problémám, hogy a LED-es lámpa tompítottja igazán világíthatna picit távolabbra. A fényszóró nagyon bivaly, de a tompítottat nem érzem elég erősnek.
Hová hordod amúgy szervizbe?
-
Gabesz87
veterán
Ma reggel jövök melóba, és az Üllőin egyszer csak a bal hátsó radar "beragadt", vagy ilyesmi. Folyamatos hangot adott, mint amikor már nagyon közel van valami hozzá. Ez haladás közben, szóval nyilván semmi nem volt ott
Próbáltam a menüben kikapcsolni a radart, nem segített. Végül az oldotta meg, hogy a 3 féle választható hangnál vátottam másikra, és akkor abbahagyta. Mindig van új a nap alatt
Ezek az anomáliák igazán nem kellenének....
-
Gabesz87
veterán
Ha netán van itt új Megane tulaj (1-2 -ről tudok régebből, a ti segítségeteket is megköszönöm), akinek a full LED lámpa van a kocsijában, mondja már meg, hogy a kanyarfény működik, felvillan a ködfényszóró? Mert nekem nem, és ezt kérdeztem is anno a szervízben, de abban maradtunk, hogy valószínűleg a LED-es lámpához nincs ez a feature, csak a normál halogénhez. Viszont tegnap láttam egy Megane-t, szintén LED-es lámpával, és nála működött a kanyarfény! Most nem tudom, hogy azért, mert újabb, és már beletették ezt a funkciót (nem ez lenne az egyetlen mondjuk, ami újabb Megane-okban már benne van, lásd pl. Android Auto alkalmazás), vagy az enyémmel van gáz, és nem működik jól? Annyira mondjuk nem zavar, nem akkor probléma, amivel ne tudnék együtt élni
(#54974) rsf
R-Link 2-t bezzeg b...nak frissíteni. Mintha el is felejtkeztek volna róla. 1 éve volt nekem hozzá rendszerfrissítés. Megnéztem store-on a térképet:
Updated on: 19/11/2015 -
Gabesz87
veterán
Előbb felhívtam a 112-t, hogy elérjem a rendőrséget (a közvetlen számukat nem tudtam hirtelen - gáz), és a faszi szinte lehurrogott, hogy mi az anyámnak hívnék rendőrt, egyezzünk meg, és akkor nem kell, mert még jól meg is büntetnek minket. Aztán felhívtam a X. kerület rendőrséget, hogy akkor velük próbálkozom, és ott is ugyanazt mondták, hogy ha meg tudunk egyezni, fölösleges rendőri intézkedés. Úgyhogy így nem hívtam. Név, tel.szám, rendszám csere, fotó, aztán jó napot. Majd intézi a biztosító.
Amúgy épp láttam tegnap vagy mikor az indexen, hogy olcsóbbá akarják tenni a jogsit???? Inkább drágítani kéne! Vagy bevezetni azt, mint a finneknél van (talán), hogy 1 (vagy több?) év a jogsi megszerzése. -
Gabesz87
veterán
A tököm tele van már ennek a rohadt városnak a közlekedésével, meg a béna sofőrökkel. Hazafelé jövet melóból, még a munkahelyem előtt megint belém jött egy csaj. Egyszerűen rámhúzta a másik sávból, pedig mellette mentem, nem hiszem el, hogy nem látott
Eredmény:
Persze betétlap egyikőnknél sem volt már megint. (Komolyan most már beszerzek egy halmot).Fél éven belül 3x jönnek nekem....
-
Gabesz87
veterán
válasz
Sanyo77 #53857 üzenetére
Google Térképet navira még sosem használtam, de a Waze (bár tudom, ez is Google alapú) nekem eddig tökéletes bejött, sokszor lehozott autópályán baleset okozta dugó előtt. 1-2 alkalom volt, hogy hülye kerülőt csinált, de az ilyen utcaszintű, pár száz méter inkább. Na ennyit a renault naviról, szumma szummárum: nem veszek előfizut
-
Gabesz87
veterán
Igen, az R-Link 2 ilyen felhő jellegű. Vagy az autóból, vagy netről a fiókomba belépve tudom menedzselni az alkalmazásokat. Egy R-Link toolbox nevű progi itt is van, pendrive-ra töltöm le az appokat, térkép-, rendszerfrissítést, és utána az autóra arról feltöltöm.
Itt azt hiszem évi 2 térképfrissítést ígértek, mintha azt olvastam volna. De nem biztos. -
Gabesz87
veterán
Nem, Tomtom az R-Link 2 is.
Hát nem tudom, én nem merném azért az autó rendszerét buherálniMeg hát folyton az villan be, hogy minek, amikor ott a waze. Amúgy én abban reménykedtem, de nagyon, hogy majd kiadnak valami frissítést, amiben benne lesz az Android Auto, és akkor a Waze-t lehetne majd használni az autó kijelzőjén. De nem, erre nem fog jönni, holott az új Megane-ban már alapból benne van, de az enyémnek az r-link support-al való levelezésem alapján régebbi a hardvere, és nem támogatja az AndroidAuto-t, és frissítés sem lesz hozzá. Szemetek!
-
Gabesz87
veterán
Hát ez besza...behu....Én tavaly aug-ban vettem át a kocsit, utána nem sokkal, rá 1-2 hónappal volt talán rendszer meg térkép frissítés, de azóta semmi. R-Link Store-ban a Map Technical Info-knál 2015/11/19-e van, mint legutóbbi verzió. A teljes Európa térkép itt mondjuk 85 EUR, de mindegy, így nem éri meg, ha ennyire leszarják. Nem értem, minek erőltetni ezt a navi dolgot a kocsiba, ha utána rohadtul nem foglalkoznak vele.
-
Gabesz87
veterán
Agyalok már régóta, hogy megújítsam-e a lejárt TomTom navimat R-Link 2-n, de a f...om sem fog 85 EUR-t fizetni egy olyan térképért, aminek 2015/11 havi a jelenlegi verziója. Egyszer kiadtak egy rendszert+térképet a kocsira (volt talán 1 frissítés az elmúlt 1 évben), aztán onnantól el van felejtve, 0 support. Mint a MS mobilok :S Meg amúgy is, ott a Waze.
A másik amin kivagyok: nem mintha nagyon érdekelne a fogyasztás, de egyszerűen nem értem, hogy lehet, hogy sokan 5 liter alatti fogyasztást produkálnak az 1,5 dci-vel. Nekem egy jó ideje már stabilan 5,5. Pedig nem vezetek állat módjára. Igaz, 80-90% városi használat. Nem gáz, mert azért mégsem 10 liter, elégedett vagyok ezzel is, csak tényleg nem értem, hogy tudják sokan ennyire levinni. Na mindegy -
Gabesz87
veterán
Kiakaszt ez az esőérzékelős ablaktörlő, komolyan mondom. Nektek jól működik? Főleg új Megane-on. Az a bajom vele, hogy eleinte jól működik, aztán indokolatlanul elkezd bolond módjára gyorsan törölni, holott csak csepereg az eső. És csak 2-es, 3-as fokozaton használom. Néha az sem segít, ha 1-esre veszem le, vagy csak kicsit később tér magához, hogy ja, most nem is kell ennyire törölni.
-
Gabesz87
veterán
Új (4-es) Megane-osoktól kérdezném, akinek netán már volt 1 éves szervize, körülbelül mire számítsak, mennyibe fáj?
Az enyém nemrég múlt 1 éves, csak van a drágámnak ugyebár egy kis sérülése, belém jött hátulról egy csaj július elején. Minden le van papírozva, most már csak a szerviz várja a biztosítótól a választ a meghatalmazás ügyében, és aztán keresnek időpont egyeztetés miatt. A javítással együtt pedig letudom majd az éves szervizt is. Csak nagyon kíváncsi vagyok, hogy kb. mennyi lesz.
-
Gabesz87
veterán
Pár nappal ezelőtt láttam az üzenetet az R-Link-en, hogy 15 nap múlva lejár a Discovery pack, meg valami Digital Pack előfizetésem. Ezekről tudja valaki, hogy micsodák?
-
Gabesz87
veterán
válasz
rob210 #51982 üzenetére
Hát most nem nyugtattál meg!
Anno a Clio-mmal volt egy ugyanilyen eset, akkor is belémjöttek, és a vonóhorog mindent felfogott, és el sem hajlott. Ennyiből most talán rosszabbul jártam, mivel jól felhajlott .Pedig szerintem a Clio-nál nagyobb volt a becsadás, gyorsabban jöttek belém. Na mindegy. Bízom benne, hogy nincs alul semmi baj.
-
Gabesz87
veterán
válasz
molnarpeter #51979 üzenetére
Nem tudom, azt nem néztem. Hát a csatlakozó dugó az kb. 90 fokban elfordult jobbra, a horog mert felfelé hajlott ívben. Nem néztem alá, de megnézem majd, alul mi a helyzet.
-
Gabesz87
veterán
válasz
rob210 #51971 üzenetére
A szívem megszakad, hogy szegény autó nincs még 1 éves, de mit kapott már
1 napos korában lepadkáztam kicsit (picit horzsolódott a felni); Tesco parkolóban nekimentem az oszlopnak szemből beállásnál (na ez nagy balf...ság a részemről), de egy kb 1 mm-es festékkopás lett csak a lökhárító alsó élén egy ponton; kavicsfelverődés miatt szélvédőcsere; autópályán az előttem lévő felvert vmi leszakadt gumi darabot, ami végigszántotta a lökhárítót oldalt, a kerék előtt (kis horzsolás, festéssel javítható). Most meg ez a koccanás....nem vagyok valami szerencsés
-
Gabesz87
veterán
Úh, részvétem. Hát ez így tényleg gáz, hogy nincs meg a tettes. Nálunk legalább az volt, hogy leálltunk, csak betétlap egyikőnknél sem volt, és a csaj végig üvöltött, ocsmány módon beszélt (mivel ütközés után elküldtem melegebb égtájakra, ami nyilván nem tetszett neki). Aztán ahogy a rendőrt említettem, viharzott is el. Mindegy, legalább nálam a biztosítója majd intézi a javítást.
-
Gabesz87
veterán
Gyerekek, hogy milyen emberek vannak az utakon :S Tegnap raktam fel ide a Megane-t, és persze milyen az élet....délután, estefelé belémjött egy "kedves, szimpatikus, fiatal, szőke hölgyemény" (
) a DUGÓBAN ARASZOLVA!!! Szerencsém van, hogy van a kocsin vonóhorog, mert így megmentette a lököst. Mondjuk van rajta pár karc, meg a vonóhorog rá van hajolva, de nem tört, horpadt be szerencsére. Lehet, hogy fényezéssel orvosolható. A csaj viselkedését nem írom le, mert minősíthetetlen. Rendőrt hívtam, amit ő nem várt meg. Feljelentés meg is volt már, meg is keresték. Barátom is velem volt, mint tanú, pont ott van kamera a kereszteződésben, úgyhogy ráb...ott. És ha ez nem volna elég, szerintünk be is volt állva.
-
Gabesz87
veterán
válasz
speedydb23 #51963 üzenetére
Az sem rossz, bár én most talán a GrandTour-ra cserélném. Habár sosem voltam kombi párti, de augusztusban jön a gyerek, és lehet, hogy praktikusabb lenne
Meg hát tetszik is. De persze ez csak álom, nem lesz csere még
-
Gabesz87
veterán
Ez hihetetlen. Szerintetek igaz? Megkérdeztem az R-Link Helpline UK-t, hogy tavalyi Megane-ban lévő R-Link 2-re lesz-e Android Auto frissítés, mivel az idén áprilistól eladott új autókban már benne van (ahogy az a Renault Groupe International Website-on olvasható is). Válaszban azt írták, hogy nem lehet frissíteni, mivel az új autókban más hardver van, így nem kompatibilis az Android Auto a "régivel" (enyémmel). Besza...behu....
-
Gabesz87
veterán
válasz
[HUN]Zolee #51617 üzenetére
Én is jártam hasonlóképp a Cliommal anno. Pestre lezúdult egy özönvíz, lámpa nem működött, megyek át óvatosan, másik sávban zebra előtt (ami zebra után meg is szűnik) ott álldogált elég furán egy furgon, és a zebrához érve vettem észre, hogy egy gyalogos van a zebrán. Illetve még szinte rajta sem volt, simán át tudtam volna menni, de megálltam, persze a mögöttem jövő Astra-s srác belém jött. Na, akkor áldottam, hogy van vonóhorog a kocsin, mert semmi baja nem lett a Clionak
Az Astra megsínylette
Egyikőnk sem tudta, ilyenkor mi a fene van, ki a hibás, úgyhogy továbbálltunk.
-
Gabesz87
veterán
Jó dolog így hosszú utazást tervezni, hogy a trailerezést is szervezed már gondolatban
Nem tudom merre laksz, de egy korrekt, nagyon hozzáértő szerelőt tudok ajánlani Pilisvörösváron, aki kb. az utolsó csavarig ismeri a Clio-t. Nekünk is Clionk volt, Stuttgartból hoztuk el nővéreméktől anno a kocsit. Vígan hazajöttünk a pályán 130-140-el, és meglepően jól fogyasztott a kocsi! Meg voltunk Horvátországban is tavaly. Persze nem tudom a tiéd milyen idős, milyen állapotú, hány km-es.... -
Gabesz87
veterán
válasz
gabx76 #51606 üzenetére
Na hát ez elég gáz. Én is keresgéltem, mert először mintha úgy rémlett volna, hogy van, de a honlapon brosúrákban, felszereltségi szinteknél, kezelési könyvben sehol nem látok erre vonatkozó infót. De ekkora kreténséget hogy csinálhatnak? Most hirtelen nem tudom, de a könyöklő box az vajon hűtött? Vagy az sem!?
-
Gabesz87
veterán
A hűthető kesztyűtartó hogy a fenébe működik? Mert a múltkor kivettem egy üveg vizet onnan, és dög meleg volt. Motoszkáltam benne, de nem láttam/éreztem semmit, pedig a Clio-ban volt egy kis elzáró műanyag fedél, amit el lehetett fordítani a csőről, ahol jött be a levegő. (Megane IV)
Majdcsak van benne hűthető kesztyűtartó!? -
Gabesz87
veterán
Hát azért ez nem túl jó hír egy új autónál. Az meg még inkább gáz, hogy a szerviz ennyit csinál, és nem tudják, mitől van ez. Másik szervizt nem próbáltál még? Hová hordod amúgy, ha megkérdezhetem? Lehet, hogy én túl maximalista vagyok, de engem nem hagyna nyugodni, amíg rá nem jönnek.
-
Gabesz87
veterán
válasz
rob210 #51562 üzenetére
Én amikor védelmi rendszert szereltettem a kocsiba, ott mondták, hogy már az új fajta klíma gáz van benne, ami nem károsítja az ózonréteget, de cserébe 40e a töltése, és még robbanásveszélyes is
Rajta van egy matrica is. Tökre megnyugtató
(#51563) R5TL
hűha, milyen hibával? Amúgy nekem sincs 1 éves, és szintén 20-21e-nél tartok. Év elején, amikor a gumit cseréltettem, 15e körül egyúttal olajat is cseréltettem. Nem volt olcsó
de szerencsére nekem semmi gond nem volt vele. (Leszámítva egy szélvédő cserét, rohadt kavicsfelverődés miatt). Illetve a kezdetektől pályán a tempomat - gyanítom legalább is, hogy az - néha random kattog. Hol rövidebb hol hosszabb ideig, mint amikor egy relé kapcsolgat ki-be. Ezt majd az éves szervizen megérdeklődöm, hogy mi a fene lehet. Ja, meg amikor a szélvédőmet kicserélték, megcsináltak egy gyártási hibát: az ajtó nyitás elég szoruló érzésű volt, mert szarul teszik be kívül az ajtók találkozásánál felül a gumitömítést, és súrolják egymást.
-
Gabesz87
veterán
Ja, tényleg!
Csak arra emlékezte, hogy valami rövid neved volt
Na és neked milyen a gép?
(#51559) rsf
Nekem gyárilag a 205/55/R16 van. Téli is ilyen.Nem mintha elégedetlen lennék ezzel a fogyasztással, mert nekem bőven jó, csak mondjuk amikor hallok olyan a kollégámtól, hogy a 407 SW-je 4,5-et fogyaszt, akkor nézek nagyokat, és csodálkozom, hogy az enyém miért nem megy 5 alá.
-
Gabesz87
veterán
Jah, akkor lehet, hogy összetévesztelek valakivel, akivel tavaly itt (vagy az indexes megane club fórumon) tapasztalatot cseréltünk ill. az R-Link frissítésemet próbáltuk megoldani. Bocsi. És amúgy a megane 3-al mennyit fogyaszt? Nekem is ugyanez a motor van. Előtte szintén Clio-m volt, csak 1.2 16V 75LE. De én is nagyon szerettem.
-
Gabesz87
veterán
Hm, köszi, megnézem délután. Lehet, hogy találkoztam már vele, mert kb. végignyomkodtam régebben mindent, csak most egyáltalán nem dereng. Neked mikori amúgy az utolsó frissítés (térkép vagy R-Link)? Megint csak nekem nem jön le, vagy valóban nem nagyon adtak ki semmit tavaly év vége óta? Most nagyon nagyon reménykedem benne, hogy kiadnak a közeljövőben egy frissítést Android Auto-hoz.
És amúgy hogy megy a gép ,elégedett vagy vele? Mi is van neked? Ha jól emlékszem tce? Hány km? Hogy fogyaszt? -
Gabesz87
veterán
-
Gabesz87
veterán
Hát annak szerintem hiába keresel utána, mert szerény véleményem szerint hozzá nem férhető helyen van. Gondolom én....
(#51527) R5TL
Miből gondolod, ezt hol hallottad/olvastad? Én mondjuk még tavaly írtam az R-Link supportnak, amikor nem tudtam frissíteni a térképet, és a rendszert (egy tök egyszerű megoldása volt amúgy), érdeklődtem az AndroidAuto felől is, és akkor azt mondták, nem tudnak egyelőre ilyen frissítésről, de ez nem jelenti azt, hogy elképzelhetetlen. Én reménykedem! -
Gabesz87
veterán
Nah, felcsillant a remény szikrája! Épp most találtam ezt a cikket!
Eszerint az áprilistól eladott új autók már tudják az Andoid Auto-t, és a CarPlay-t. Remélhetőleg a korábbi tulajokkal sem csesznek ki, és egy frissítés formájában megoldják ezt.Ezen már én is gondolkodtam, hogy ezek az online dolgok hogy működnek. De mintha én is arról hallottam volna, hogy valami beépített SIM kártya van. De persze lehet, hogy nem igaz. Nem tudom.
-
Gabesz87
veterán
Szerintem az autók beépített navija mindenhol ennyi. Az R-Link store-ban is 85 EUR az éves TomTom térkép. Plusz 70 EUR a Traffic and Connectivity, ha akarok. Hülyének is megéri
De amúgy még mindig jobb, mint pl. a prémiummárkáknál. Otthon eleve nem tudod frissíteni, és pl. a tesóméknak Németországban az Audin ~300 EUR-ért frissítették a navit
De amúgy valóban tarthatnának néha akciókat mondjuk. Pláne, hogy ott van a Waze, amit az egész világon használnak az emberek. Szóval ilyen árakon még szép, hogy nem veszik meg a gyári navikat. Más kérdés, hogy naprakészség terén sem összehasonlítható a Waze-el. -
Gabesz87
veterán
Köszi a választ! Nekem R-Link 2 van Megane 4-ben. Tavaly amikor vettem az autót, azt mondták, hogy nem működik még Magyarországon, majd szeptembertől fog (mármint tavaly). Úgyhogy nem is foglalkoztam vele. Csak tegnap ahogy néztem a Store-t (én amúgy az ie elejű, ergo Írországi Store-be regeltem), láttam, hogy ennél a Traffic and Live-nál ki lehet választani, hol vagyok, és Mo. is van. Ezért gondoltam, hogy akkor talán már működik, és kíváncsi lettem, milyen. Én sem bízom benne túlzottan, csak van amikor vezetés közben nem tudom a telót a konzolba tenni, vagy pl. épp nem megy a Waze (vagy elfogy az adatom), akkor jól jön a gyári navi. És ha még meg lenne spékelve a traffic and live-al is, ami működik is valamennyire, nem volna rossz. De amúgy honnan szedi a közlekedési infókat? Pl. ha autópályán előttem totál beáll baleset miatt az út, leterel, mint a Waze? (Csak egy példa a sok közül, ami már előfordult többször).
Én a Coyote-ot letöltöttem tavaly, és bár nem mélyedtem bele nagyon, de rohadt idegesítő volt. Olyan hangosan csipogott néha, hogy a frászt hozta rám. De szerintem amúgy működött, úgy emlékszem. Vagy a franc sem tudja. Tényleg kb. csak egyszer megnéztem aztán annyi.
-
Gabesz87
veterán
Van esetleg valaki, aki tud bármit a TomTom Traffic and Live szolgáltatásról, ami R-Link Store-ból megvehető? Működik egyáltalán itthon, és ha igen, jól? Gondolom azért nem egy Waze, csak érdekel, megérheti-e. Persze a józan ész azt diktálja, minek venném meg, ha ott a Waze....
-
Gabesz87
veterán
Ma sikeresen frissítettem az autón az R-Linket a legújabb verzióra.
Szia!
Milyen autó, és melyik R-Link? Én azon csodálkozom, hogy R-Link 2-re eddig csak egyszer volt frissítés. Nem viszik azért túlzásba ezeket a frissítéseketTérképet is gyakrabban lehetne. Mondjuk úgyis Waze-t használok többnyire, na de akkor is....EZT a store-t használom, nem tudom, esetleg valamelyik más országé előrébb jár-e.
-
Gabesz87
veterán
Egy kérdés: úgy tudom a mégane automatikusan felhúzza az ablakokat az autó zárásakor. Legalább is a II.megane is tudta ezt. Nálam miért nem húzza fel vajon? (Mégane IV)
Kozelsegerzekelos nyitású, ha odébb megyek a kártyával, zár az autó, de az ablakot nem húzza fel. Ranyomtam gombbal a kártyán, de akkor sem. Ötlet? -
Gabesz87
veterán
Tudtok esetleg segíteni abban, hogy Bp-en hol lehetne alvázmosást csináltatni? Így a tél, havazás végeztével szeretném lemosatni a szutykot alulról egy lehetőleg nem kókler, megbízhatatlan mosónál. Leginkább a belvárosban, vagy környezetében: VIII, IX, X, XIX, XI. kerületek. De ha kicsit távolabb van, az sem akkor probléma. Egyúttal persze külső-belső takarítást, ápolást is csináltatnék. XI. kerben találtam egyet, a BEMOK Plusz. Ha más nem lesz, akkor megkérdezem ott.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Nexigo PJ40 okosprojektor / Számla + Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest