- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Elindult a Qi2 25W tanúsítványok kiosztása
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98075 üzenetére
Meg lehet csinálni, mert ha lent volt a hengerfej azt kötelező cserélni.
A kompresszió mérés meg sokmindent elárul, de szerintem nem ott lesz a baj. -
rob210
Topikgazda
Újra itt 🤣
Hosszú nyári szabadság volt a phnak. Tekintsük annak.belaazallat:
Ott szerintem más gond lesz. Az alacsony alapjárat nem gond, 650nek kell lennie. A rázkódás már más kérdés. Sajnos ez ilyen szinten távgyógyításban már nem fog menni. Rá kéne tenni diagot menni vele pár kört és kiderül mizu.
Ha valóban nem zárnak jól a szelepek akkor nem menne az autó. Én inkább arra gyanakszom, hogy rosszul rakta fel a vezérlést.Ez annak a tünete szokott lenni. De tényleg csak tipp.
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98016 üzenetére
Igen ez az. Már csak arra figyelj, hogy klímáshoz vidd el a még dobozban levő kompresszort és úgy vidd a szerelőhöz, hogy fel van olajozva!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98013 üzenetére
Ha el tudod , miért ne?
Csak legyen ledugózva kiszereléskor!! -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98011 üzenetére
Értem magyarán egy jó minőségű szíj volt , hogy eddig bírta!
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98009 üzenetére
Hoho. Na az viszont a szerelő költsége lesz, hiszen ő cserélte a szetteket. Hú látom ez a hét másnak is rázósra sikeredik.
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98003 üzenetére
Akkor azt az eladó szerelője k@rta el de nagyon.
Ezeken sanden kompresszor van, de nem felcserélhető az 1.2 16v 75le szívóé ami 6pks, (borda) az 1.2 16v 101/103le turbós 7pks (borda) kompresszorával. Pontosan ezért amit most tapasztalsz.Más kérdés, hogy a jelenlegi szerelőnek , főleg , ha bordalevállást tapasztalt illett volna megnéznie alaposan, hogy mi okozhatta. Akkor egyből kiderül mizu. Szól és megbeszélitek mi legyen.
Így ez a hosszbordás az ő költsége, viszont a kompresszor csere továbbra se őt terheli.
Vagy felrak egy 6 pks szíjat, de az sose lesz 100% mert lesz pici keresztbefutása és kb.2 évente megeszi a szíjat.Szóval jelen esetben a szakszerűtlen és olcsón megoldjuk javítás áldozata vagy.
Egy nrf kompresszort kell beszerezned jelenleg 97ezer forint és egy gáz le gáz fel töltés előtt állsz.
Utána mehet fel a 7pk-s szíj és jó lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #97999 üzenetére
Attól függ mit kértél és mit fizettél.
Ha teljes cserét kértél ki kell cserélnie.
Ha szíjat akkor már nem egyértelmű.
Ha a számlán szett szerepel megint egyértelmű.
Szóval ezt ti tudjátok mit, hogy beszéltetek meg.
Nálam csak szíj csere nincs! Mint ahogy vízpumpa nélkül vezérlés csere sincs! -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #97994 üzenetére
1.5 dci 110le euro 5 a dpf nyomásszenzora.
Legalábbis szerintem arra gondolsz. 🤣 -
rob210
Topikgazda
Na azt hiszem a lelki traumán túl, kellő képpen felszívtam magam. A mai meló után lekaptam este a fejet. Azt hiszem a jövő héten skippelni fogok pár napot.
-
rob210
Topikgazda
Hát azt hiszem kicsit túlpörögtem.
Sok volt a munka.
19évnyi renaultozás után eljött a pillanat amikor szétk@rtam egy hengerfejet. Igen én senki más én egyedül sikeresen ráindítottam egy 1.5dci-re úgy, hogy bent maradt a stift a veztengelynél. Ráadásul nem volt szerencsém, mert nem a stift tört el, hanem a hengerfejből kiszakadt egy darab, ahol a pozicionáló furat van. Ebben a hónapban ingyen dolgoztam 😥 -
rob210
Topikgazda
válasz
Jimmy8 #97976 üzenetére
Szia.
Ez nem ilyen egyszerű.
Valószínű eresztett a kompresszor és kicsapódott annyi olaj, hogy ne legyen kenése. Ilyenkor hűtőt, szárítószűrőt illik cserélni, valamint át kell mosni a rendszert egy speckó alkoholos mosóoldattal. Na ez kerül kb. 400e - be ha szakszerűen csinálják. -
rob210
Topikgazda
Nem mindig az autó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #97238 üzenetére
Nem lehet, hogy a két hűtő között mocsok szőnyeg van?
-
rob210
Topikgazda
"de ez nem lett cserélve úgy tűnik, és a szerelgetéstől rongyos volt."
Cserélve lett, gyári előírás, hogy cserélni kell, mert amikor kihúzod sérül és utána már nem tömít.
A 4 gyűrű 1200.- autósboltban kapható, méreteit nem tudom sose méregettem, de van otthon egy szett, ha kell holnap lemérem. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #97220 üzenetére
Minden megoldható, van hozzá elektromos szaki Pesten.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #97210 üzenetére
2010 után vannak a 103 lovasok.
Előtte nincs.
Nem sok volt belőle főként a jobban felszerelt egyedek kapták ezt a motor váltó kombót. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #97207 üzenetére
Az aludeknis motorkód 784 101le
A lemezdeknis motorkód 786 103le ilyen van nekem a clióban. De más az euro besorolása is.
A 103le 786 euro5
A 101le 784 euro4
A grand modus ajánlott autó, ha rendberakja az ember ami lehet akár 400ezer forint is, akkor utána nagyon sokáig jó!
Gondolok itt az esetleges rugók, vezérlés, fék, szelepek beállítása.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabor9991 #97200 üzenetére
Tévúton jársz, az ilyen helyeken az újabb autók karbantartása sokkal drágább még ennél is.
Bár őszinte leszek, hogy egy 1.5dci thalian mi került 700e be az számomra felfoghatatlan.
Mert 700e ből kijön az új turbó vezérléssel és 4db injektorral meg egy felújított pumpával. Ami esetén ez egy "új" autó motorikusan.Némelyik szervíz valóban horror pofátlan lett.
Az az olajcsere ami 45e szervízben 132ezer volt .
Nem vicc!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #97197 üzenetére
Hát ehhez még okoskerék sem kell.
Egy srác most cserélt motort egy egyes meganeban, mert fogalma nem volt mit csinál. De szerintem ezt a másik motort is haza fogja vágni.
Egyszerűen nem értem az embereket.
Arra hivatkozva állt neki, hogy a szerelő elrakta meg lehúzta.
Hát most jó lett neki nagyon 🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
Piftuka #97176 üzenetére
Én csak azt nem értem minek ekkora motor egy városi szaladgálósba? Én a kis 1.2t vel komoly meglepetéseket okozok néha a sok hülyének.
Egy 3000es benzinhez MOL részvényt is vegyél, mert nem fog megállni 10liter alatt.Ehhez a handmade dologhoz csak egy storyt tudnék hozzáfűzni. Egyszer egy amerikai autó találkozón volt kint egy 5.7es hemi oda volt kirakva az ablakba egy papír a paraméterekkel. Az nekem nagyon beégett amikor beszélgettem is a tulajjal, hogy 14 től a végtelenig van a fogyasztása!!! 🤣
Mi meg itt európában fossuk a villanyosítási projektet.
-
rob210
Topikgazda
Kezdődik a szezon 🤣🤣🤣
-
rob210
Topikgazda
válasz
Jimmy8 #97150 üzenetére
Szerintem egy megane 3/3 azaz 2014/2015 ös példány egy 1.5 dcivel nagyon jó kocsi.
A 2.0dci és az 1.6dci szinte ugyan az a motor, a vezcsere 400e körül mozog (anyag+munka)
Ha megane 3ban van az 1.6dci ott ki kell venni a motort.
Ha lagunában a 2.0 dci ott nem. Szélesebb nagyobb a laguna tehát jobban szerelhető.
De, ha kell a hely a lagunát is veheted 1.5dci-vel.
Nem rally autó, de azért normálisan húzza maga után azt a kasztnit is.
Az 1.5 vezcseréje sokkal olcsóbb értsd úgy, hogy 130e munkával együtt. -
rob210
Topikgazda
Tavaszi szezonnyitó 😋
-
rob210
Topikgazda
válasz
Piftuka #97136 üzenetére
Ne legyen made in pakisztán ez a legfontosabb!
Azon, hogy mi hol készül nagyon sok múlik.
Márkán belül is tudok olyat mutatni mondani ami kritikán aluli.
Pl. kayaba Ha maláj be se szerelem!!! amúgy prémium gyártó.
Sok esetben az a baj, hogy itt bindzsisztánban az olcsót keresi mindenki, még ha az drágább is lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Piftuka #97135 üzenetére
Én meg ki merem jelenteni, hogy ez nagyon messze van a valóságtól.
A Saab egy fanatizmust igényel.
Bátyámnak volt 2 is egyik sem fogott meg.
Sem a formavilág, sem a "kényelem" sem a menetdinamika.
Az meg, hogy elporlad mindegyik egy rideg tény, már pedig arra az autóra kimondani, azt, hogy a valaha gyártott legjobb autó, hát izé, na........
Értem én, hogy szereted, de a megnyilvánulásod, nem realisztikus.
Akinek egy márka bejön megszereti, az azt nyomja, azt isteníti, nincs is ezzel baj, csak túlzó kijelentéseket ne tegyünk.
Főleg egy renault topikba ne -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #97126 üzenetére
Hát ez se teljesen igaz.
A bárdinál valami furcsa árazás van.
Néha teli áron olcsóbb pár termék mint máshol, ez kedvezménnyel sokkal olcsóbb mint bárhol máshol.
De a termékek 90%-a túlárazott és még kedvezménnyel is drágább mint máshol weben. Vagy más forgalmazónál.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #97117 üzenetére
A bardiban nem veszünk semmit!!
Csak, ha fegyvert szorítanak a fejünkhöz. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #97111 üzenetére
Hart prémium line
Zimmermann
Ate
Delphi -
rob210
Topikgazda
válasz
Piftuka #97103 üzenetére
Ennek a scenicnek (motornak) típushibája?
mesélj kérlek?
Ennek a motornak egy baja van az a fránya okoskerék ami miatt a vezcsere 5 évente drága. Amúgy van pont egy ilyen a szervízlistámon most fog a 600ezredik kilóméter belefordulni igaz szalonból vették 2014ben és azóta szakszervíz nem látta. Nulla perces kora óta hozzám hordja, (ez nem a reklám helye) a legnagyobb meghibásodása 430ezernél a katalizátor és a 2 lambda szonda cseréje volt. Szerintem nem rossz, de lehet elfelejtettek szólni a motornak, hogy már el kellett volna romlania 😝
-
rob210
Topikgazda
Keresd a hibát játékunk következik.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #97087 üzenetére
az rs is 320 as csak a nyereg 2 dugatyús.
A tárcsa és a konzol mérete miatt megy fel a 17" a 320as fékre, a 16 már nem!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
Ace Ventura #97067 üzenetére
Cseréld ki.
Ha kéri a bme kódot akkor szervíz, ha nem akkor megúsztad.
Indítani akkor is tudod, ha kell neki a kód. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ace Ventura #97065 üzenetére
Tudnak a kaufferben gyárit
Ha start stopos akkor fel kell tanítani az aksit.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #97047 üzenetére
Nem nézegetni kell.
Van hozzá minden, csak ne törd össze , mert a karosszéria elemek beszerezhetetlenek. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #97043 üzenetére
Ahha na azt nem mondtad, hogy ipari hulladékból akarsz vezérlést csinálni.
A febi sose lesz jó -
rob210
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #96975 üzenetére
Csak a turbóban van eltérés.
65le nél is ugyan ez a bibi.
Meg az, hogy a szívósort nem takarítják ki csak az egrt, de az kb. Semmit nem ér fél évet se megy el.
Utána jön az új egr kell duma, megveszed és ugyan úgy megáll. Ha leszűkül a keresztmetszet ott mese nincs takarítani kell. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #96957 üzenetére
Ez egy 60le clio 2 d7f?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #96953 üzenetére
Check enginet nem dob immo hibára!
Ott a 82le dci lelkét ismerve leszűkült a keresztmetszet, azaz egr, egr pipa , szívósor takarítás következik.
Arra szokott előszeretettel check enginet dobni. -
rob210
Topikgazda
válasz
TriggerPsta #96912 üzenetére
Igazság szerint 2015re olyan kiforrott az a motor, hogy az ég adta egy világon semmi baja nem lehet.
A vezérlés csere drága rá, mert a szolenoid és az okoskerék maga 100ezer forint, lett idénre a kimagasló repülőrajt után amit vettünk. Tavaly mindez 55ezer forint volt.
Ha tulajdonostól veszed akkor egy rakat kaki lesz, mert le lesz rúgva, ha gazdától aook meg szeretni fogod.
Olaj csere , ha nem 30 ezrenként volt akkor tényleg elpusztíthatattlan az a motor. -
rob210
Topikgazda
válasz
Sirus86 #96924 üzenetére
Na azok akkor tökönlőtték magukat, ezért ugyanis perelhető az épület tulajdonosa.
Biztonsági előírás, hogy áramszünet és technikai meghibásodás esetén minden elektromos zárnak oldania kell!!!
Azaz ott akkor van bezárva , ha áram alatt van, ha leveszed az áramot akkor elenged a mágnes vagy kiold a rugós retesz.
Legalábbis ez Magyarországon tűzvédelmi előírás, ilyet itthon nem engedélyeznek senkinek. -
rob210
Topikgazda
1.5 dci 90le nincs kettős tömegű, nem változó geos a turbó, ezek jelentős előnyt jelentenek.
Az 1.9dci bosch rendszerű
Az 1.5 simens
Hogy melyik kell neked te döntöd el.
Az, hogy a dieselek olcsóbbak a használt piacon, annak oka van !!! Azt ne felejtsd el, hogy itt , ha beüt a krach és beüt akkor az zsebbe nyúlós. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96899 üzenetére
Kicserélni?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #96897 üzenetére
A 2es megane típus betegsége a kormánymű lógás. A jobb oldalon van egy persely azt kell cserélni.
Külső összekötő leszed, gumiharang levesz , axiál ki, kormány balra teljesen kiteker, persely ki, zsír persely be, (persze a cseredarab) aztán minden vissza, futómű állítás öröm boldogság. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #96889 üzenetére
Te szent isten.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96858 üzenetére
Vagy akár persely is ha jobbról jön.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96853 üzenetére
Ez szokott.
Szárazon rakják össze és nincs ami kitöltse a hézagot ami viszont kell az állíthatóság miatt. Ez nem csak daciánál gond. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96850 üzenetére
Sűrű hőálló.
Vésőgépekhez szokták használni.
Ahol nem olvad ki, mint egy sima zsír.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Apple MacBook
- Battlefield 6
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Építő/felújító topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, CW90
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest