Hirdetés
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A Xiaomi 15S Pro a Qualcommnak és a MediaTeknek szól
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz
bociusz #105438 üzenetére
Ott vannak a 3G antennák most is, semmi nem változott azóta mióta lekapcsolták, a víztorony mellett még a nyáron láttam amikor kiépítették a 3. külön villanyórát, most már értem mihez kellett, most a héten pedig a szekrények mellett építettek új kerítést, úgyhogy szerintem ezt már jóval korábban eldöntötték hogy nem a panelek tetején lévő antennák helyére mennek fel az újak, pedig ott megvolt a tartó, ott van az épületben a gigabites optikai betáp ott a kiépített elektromos rendszer.
De biztos megvan az oka amiért így döntöttek, ha más nem a bérleti díj a víztornyon így sokadik szolgáltatóként biztosan kedvezőbb lehet bár ez kb csepp a tengerben. -
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #105442 üzenetére
Köszi, de nem gondolom, hogy ez gyorsabb lenne, tekintve, hogy itt még nagyobb a mozgásterük időben:
"Mi pedig mindent megteszünk, hogy üzenetedre a lehető leggyorsabban, de legkésőbb 30 napon belül választ adjunk."Írtam már ide nekik egyébként, Yettel TV applikációval tapasztalt probléma miatt 11.24-én, miután persze jött is egyből az automatikus válasz, majd 12.08-én kaptam egy egy újabb levelet, miszerint további türelmemet kérik. Ennek holnap lesz egy hónapja és még nincs semmilyen konkrétum, éppen ezért döntöttem tegnap is az ügyfélszolgálat felkeresése mellett, de minek?
-
tomp
félisten
A roaming oldal szerint a németeknél van Telekom roaming de a telefon mégse megy fel rá. Se GSM-re se 4G-re...
-
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #105428 üzenetére
+ #105429 mucsgyver70, #105433csaszi75
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
"Két fontos dolog:
A 4G+-t semmilyen eszközön nem látod?
Cellmapperen miket látsz a lakóhelyedre?"Nem, semmilyen eszközön nem jelent meg a +, csak simán a 4G és a CellMapper is csak B20-at írt a toronyra.
"írj nekik üzenetet, hogy eddig gyors volt most meg nagyon visszaesett: [link]
vagy hívd fel a 1220-at."Mint a végleges hozzászólásomban is olvashattad, felhívtam őket, és véleményem szerint, pedig direkt a hálózati hibabejelentést menüt választottam, az ügyintéző mindenféle mondvacsinált magyarázatokkal, vagy olyan válaszokkal próbált meg lerázni, hogy ő nem lát hibát, az pedig nem jelent hibát, hogy én nem látok 4G+-t, annak amúgy sincs jelentősége, meg, hogy csak a VoLTE-hez kell, és elhangzott valami olyasmi is, hogy bár az internet sebességén is képes gyorsítani max. 30%-ot de ez nem befolyásoló tényező és ilyenek.
"Otthonnet 4G+ esetén elérhető, ahol több frekit is összefog. Keleten (úgy látom ott laksz) a B20-at a telekom biztosítja. Jelenleg olyan mintha a Yeti bázist nem látnád."
Ezt én is így tudom, viszont amennyiben csak 1 frekvenciát látok, az úgy nem nagyon van mit összefogni. Én szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy amióta szeptember óta nálunk is elérhető a 4G+, az óta lehet korlátlan Otthon Net + Yettel TV szolgáltatást igénybe venni. Előtte is volt nálam próbára Yettel Otthon Net LITE, mert korábban csak ez volt elérhető, amit nem is igazán használtam, mert elég lassú volt, lassabb mint a szolgáltató amit ki akartam volna vele váltani, ráadásul még drágább is, így próbaidő alatt max. annyira használtam, hogy rápróbáljak néha, néha, hogy változik e esetleg valami, mai aztán meg is történt mint írtam szeptemberben, viszont tegnap volt, hogy 9Mbps alatt mértem Speedtest-el, az ügyfélszolgálatos haver meg azt mondja, hogy nincs semmi probléma.
Megjegyzem, mára már változott a helyzet. A routeren már megjelent a 4G+, a tegnapi 4G helyett, érdekes módon a tegnapi 3G/4G csatlakoztatott sáv-nál jelölt: 800 MHz (B20) helyett, ma a következőket látom: 10.0MHz@2100(B1) + 20.0MHz@1800(B3) + 10.0MHz@900(B8) és a tegnapi naphoz viszonyítva, amikor a 3G/4G ECIO/SINR érték, volt, hogy leesett 2dB-re is akár, ahol ugye az optimális 20dB vagy a felett lenne, az most nálam majdnem 30dB. De a lényeg, hogy az ügyfélszolgálatos szerint minden rendben volt korábban is.
Azt sem értem, hogy miként lehet náluk, a garantált sebesség 0 Mbps, amikor árukapcsolva is árulják a Yettel TV szolgáltatásukkal, aminek, legalább, hogy 1db. eszközön zavartalanul elfusson, ahhoz min 10Mbps-os sebesség garantált kellene, hogy legyen, amihez látszólag úgyszintén nem garantálnak legalább egy minimális sávszélességet sem. Viszont egy háztartásban, főleg ahol egy egész családról van szó, több internettől függő szolgáltatás van, sőt, manapság már a legtöbb ilyen, legyen szó a különböző sreaming szolgáltatóktól kezdve, amit akár párhuzamosan többen is nézhetnek a családban, az online, ne adj Isten egy felhő alapú játékszolgáltatáson keresztül, egészen odáig, hogy Steam-ről, vagy PS Store-ból, vagy legyen szó bármilyen platformról, közben még játékot is töltenék le, ami már manapság már teljesen elfogadható ~100Gb is lehet..., ez a garantált 0 Mbps-os sebesség azért elég vicces.
És nem azért bosszankodom mert lehetnek technikai problémák időközönként, hanem amiatt, mert éppen ezért hívtam fel az ügyfélszolgálatot, hogy ez után érdeklődjek, aki azt mondta, hogy nincs semmilyen probléma, meg hogy egyébként sem lehet okom panaszra. Kérdeztem, hogy nem e állítottak az elmúlt időszakban valamit? Arra is az volt a válasz, hogy nem, miközben én azt tapasztalom, hogy valami biztosa nem kerek.A CellMapper is eléggé furcsa nekem, bár tény, hogy nem értek hozzá, de kb. olyan, mintha 2 cella között helyezkednék el pontosan, ahol nincs is lefedettség, vagy rosszul értelmezem ezt?
Létható, hogy már a torony mellett is megjelentek a B20 melletti további sávok, ennek ellenére a telefonom továbbra is csak 4G-t ír, viszont legalább amennyiben elindítok pl. egy speedtest-et, a teszt felénél megjön a + jelecske is, ami ezt követően boost-olja meg a mért sebességet, amivel így le tudok mérné 120-130Mbps-ot. Érdekes, mert a router, mint említettem már alapértelmezetten 4G+ diagnosztizál, azzal csak 80Mbps ot mérek számítógépen. -
MC Pite
veterán
Update
Vowifi, yettel, volte:Úgy néz ki, ha megy a vowifi yettelnél, nem működik a volte Pixelen - más telefonoknál nem tudom bezavar-e.
Ez így egyelőre kapufa.
Vowifit ha lekapcsolom, mindkettőn megy a volte. Mert mind kiderült a P8on se ment utána, nem csak a P6a-n (mindkettőn bekapcsoltam a vowifit).
-
bociusz
aktív tag
válasz
gabor9991 #105435 üzenetére
Fura, mert régen a Nagyboldogasszony templommal szembeni ötemeletes ház tetején volt egy azóta már lekapcsolt, kizárólag 3G-s helyszín (UMTS 1197), de ezek szerint azt elengedik.
-
MC Pite
veterán
Bocs ha volt már...
Pixel 8, vowifi. Megy, nincs baj a jogosultsággal.
Az igaz, hogy rá kell segíteni (telekomosoknak megjelenik a menüben) de root nélkül is megy.Pixel-ims-el bekapcsolva, apn hozzáadva, kész.
Ha már megy az 5G is, nehogy már pont ez ne menjen -
Danecay
addikt
válasz
Danecay #105427 üzenetére
Bocs, véletlenül elküldtem aztán kifutottam a szerkesztési időből. Tehát még 1x, remélhetőleg egészben:
"
Sziasztok!Tanácsotokat, véleményeteket szeretném kérni! Otthoni és Mobil internet szolgáltatássomnál is észrevettem, hogy eltűnt a 4G mellől a + jelölés. A háztartásban lévő telefonok mellett, a Yettel TV-hez kapott ZTE Router, is csak 800MHz(B20)-at jelez. Meggyőződésem, hogy korábban több frekvenciát vagy sávszélességet sorolt fel a a router egyidejűleg a hálózathoz kapcsoltként. Én úgy tudom, hogy a 4G+, éppen azért PLUS, mert képes több frekvenciasávot valamint azok teljesítményét összeadni. Sőt. talán (úgy gondolom) a korlátlan otthon netet is csak az ilyen kapcsolatok mellé adják.
Nálunk szeptemberben volt hálózatfejlesztés és mondjuk úgy hogy az óta elérhető csak az Otthoni korlátlan internet, + a Yettel TV. Ez sem teljesen így volt, mert nekünk éppen sikerült előfizetnünk, rá, de aztán vagy 1,5, 2 hónapig ismét elérhetetlennek jelezte a Yettel rendszere. Ez minket nem annyira foglalkoztatott, hiszen mi használtuk. Ma figyelmes lettem egy eléggé fájó sebességcsökkenésre, miközben pl .a Disney + is többször hibára utalva kilépett, minekután egy Speedtest sebességmérést követően ezt mértem.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik közölték velem, hogy nálunk a korlátlanság a a vállalt felelősség, nem pedig a sebesség, ahol egyébként 0 Mb/s a garantált. Értem én de akkor, hogy kínálnak TV szolgáltatást a hálózatukon, miközben, egy internetes elérhetetlenség is el tudja lehetetleníteni az embert, de ha még a TV nézési lehetősége is ezen múlik?
Mondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy csak B20-ra csatlakozik az eszköz, erre, ő azt mondta, hogy nem lát hibát, és, hogy amúgy is milyen kiemelkedő a forgalmazásom, szóval elvileg nem kellene, hogy panaszom legyen, miközben én semmilen extra letöltési tevékenységet nem végzek, hacsak az nem számít annak, hogy a 2 gyerekem elég sokat Youtobe-ozik, és magától érthetően minden egyéb streaming szolgáltatás a Yettel hálózatán keresztül megy.
Mivel, nem vagyok szakértő a témában, rákérdeztem a 4G+ lényegére, teljesen primitíven megfogalmazva, úgy, hogy én mint laikus is megértsem. A srác azt mondta, hogy ilyen szolgáltatás pl. a VOLTE. Ezzel csak az a bajom, hogy még hálózatfejlesztés előtt, maikor még csak az Otthon NET Lite volt elérhető, feltehetően ugyanúgy kizárólag B20-on, VOLTE szolgáltatásom már addig is volt, natív internet szolgáltatás kapcsán pedig sohasem olvastam VOLTE-ről, tekintve, hogy ennek az értelmezése "Voice over LTE"
Na most a kérdésem, hogy az ügyfélszolgálatos srác próbált meg megvezetni, vagy tényleg én vagyok ilyen sügér? T9bbsz9t kért elnézést. hogy az 5G-s hálózat még nem érhető el nálunk, de nem is arról volt szó, ezzel kb. tisztában voltam., a kérdésem az volt, hogy miért nem látok további hálózattokat és, hogy miért lassult le ilyen mértékben az internet, miközben ő bőszen magyarázta, hogy semmilyen szokatlant nem tapasztal, velem ellentétben.
" -
mucsgyver70
aktív tag
válasz
donjohnson #105430 üzenetére
Én csak leírtam az okot, nem írtam, hogy ne jelentse hibaként.
-
donjohnson
addikt
válasz
mucsgyver70 #105429 üzenetére
ha átmászott a telekom-os b20-ra és nem akar onnan leakadni a router, akkor ezért kéne neki bejelentenie, hogy a yettel csináljon vele valamit, és visszamenjen a router a gyorsabb yettel bázisra.
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Tanácsotokat, véleményeteket szeretném kérni! Otthoni és Mobil internet szolgáltatássomnál is észrevettem, hogy eltűnt a 4G mellől a + jelölés. A háztartásban lévő telefonok mellett, a Yettel TV-hez kapott ZTE Router, is csak 800MHz(B20)-at jelez. Meggyőződésem, hogy korábban több frekvenciát vagy sávszélességet sorolt fel a a router egyidejűleg a hálózathoz kapcsoltként. Én úgy tudom, hogy a 4G+, éppen azért plusz, mert képes több frekvenciasávot valamint azok teljesítményét összeadni. Sőt. talán (úgy gondolom) a korlátlan otthon netet is csak az ilyen kapcsolatok mellé adják.
Nálunk szeptemberben volt hálózatfejlesztés és mondjuk úgy hogy az óta elérhető csak az Otthoni korlátlan internet, + a Yettel TV. Ez sem teljesen így volt, mert nekünk éppen sikerült előfizetnünk, rá, de aztán vagy 1,5, 2 hónapig ismét elérhetetlennek jelezte a Yettel rendszere. Ez minket nem annyira foglalkoztatott, hiszen mi használtuk. Ma figyelmes lettem egy eléggé fájó sebességcsökkenésre, miközben a Disney + is többször hibára utalva kilépett, minekután egy Speedtest sebességmérést követően ezt mértem. -
fokukac
nagyúr
válasz
fokukac #103951 üzenetére
Na, hát akkor lecseréltem a pixel 4a-t egy 7a-ra.
Jelentem, egyből működött rajta a voLTE.
A hangminőség a korábbihoz képest így ég és föld, de tényleg. (a 4a-n ugye már egy hónapja csak 2g telefonálás volt)
Szép, tiszta a hang, a váltás olyan, mint a hifi a sokol rádióhoz képest.
És egyből ment az 5G is (pedig ugye a pixeleken eddig tiltva volt, ha nem hivatalosan forgalmazott országban voltál)Aktiváltattam a vowifit is, egyből jött az sms, hogy aktív az is. Mondjuk tesztelni még nem teszteltem, nem voltam olyan helyen.
Ui. ami érdekes, hogy az új telefon is még azt mutatja, hogy Telenor HU, és nem azt, hogy Yettel. Nem tudom, hogy ez min múlik? Lehet, hogy sim-et kéne cseréltetnem? (kb 7 éves)
-
akaszajanos
tag
válasz
juve600 #105330 üzenetére
Én speciel nem. Főleg, hogy épp a politika akarja mindenhová bedugni az orrát – és hát, lássuk be, nem csak akarja. Rohadt idegesítő már, viszont a Yettelből történő kiszállás örömteli. Semmi keresnivalójuk nincs a piacon, nem is tudják, mit kezdjenek vele. Így hát rombolnak, mert máshoz nem értenek. Nézd meg, hogy a DIGI és a Voda topikban milyen irtózatosan sok a panasz. Régen is volt, de messze nem ennyi.
-
-
#31816946
törölt tag
Sziasztok!
eSIM-re a fizikai SIM-et csak üzletben tudom átváltani?
-
#38464487
törölt tag
Sziasztok!
Most jött az email a yettel töl .
Megrendelés teljesítve - Yettel.hu
Kedves .... !Megrendelésed kiszállítottuk.Köszönjük, hogy nálunk vásároltál és igénybe vetted szolgáltatásainkat! Ne felejtsd! Folyamatos akciókkal és kiemelt kedvezményekkel várunk vissza! Látogass el rendszeresen a Yettel.hu weboldalra vagy iratkozz fel akció értesítőnkre, hogy elsőként értesülhess ajánlatainkról!
Intézd ügyeid online!Töltsd le a díjmentes Yettel alkalmazást Ellenőrizd vagy töltsd fel egyenleged, rendelj mobilnetet vagy fizesd be a számlád mobilon bárhol, bármikor!
De még mindig nem aktiv a kártya.
-
donjohnson
addikt
-
VD
őstag
válasz
donjohnson #105412 üzenetére
Volt telefonban. Inaktív a SIM. Yettel alkalmazásban sem lehet meg hozzáadni a számot a profilhoz, mert még nem létezik. De ha jól értettem a feljebb leírtakat, a bürokrácia hátráltatja a dolgokat.
-
4Grider
nagyúr
72 órát írnak minden aktiválásra. Kérdés, hogy most a posta milyen gyorsan kézbesíti vissza az általad aláírt papírokat. Esetleg próbálj rájuk telefonálni, ha letelt a 72 óra.
Mindig elmondjuk, hogy ha azonnal/gyorsan kell net, akkor nem online ügyintézünk. Ez mindegyik szolgáltatóra igaz. -
VD
őstag
Csak érdeklődnék, hogy aki házhozszállítással rendelt otthon net-et, annak a kiszállítás után mennyi idővel lett aktív a szolgáltatás? Csak mert szerda reggel 9 óta nézünk farkasszemet a modemmel, de még mindig inaktív a szolgáltatás.
-
Krystal_s
addikt
válasz
donjohnson #105407 üzenetére
köszi
-
Krystal_s
addikt
válasz
donjohnson #105403 üzenetére
Megpróbálhatom, csak itt többen használnak konkrétan ilyen Yettel soft. verziós Boxot, ami nem tudom mennyire egyezik egy független verzióval. A szolgáltatók sokszor lebutítják/korlátozzák a saját eszközeiket.
Szerintem a mobiltelefon beállításos kérdések többsége kevésbé tartozik ide, mint a Box és a Router, amiket a Yettel ad saját szoftverrel, a telefonokat meg csak árusítja.
Windows topikban is leráztak a témával, hogy vegyek külön Miracast adaptert, mert ott meg a CC-t szólták le, szóval ááááá... -
donjohnson
addikt
válasz
Krystal_s #105402 üzenetére
tekintve hogy ez egy S905X procis android tv box ezért vagy az Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
vagy
Milyen Android TV boxot vegyek?
topikban tudnak neked jobban segíteni, mert ott jártasabb emberek vannak ezekkel az eszközökkel. -
Krystal_s
addikt
Egy Yettel boxszal okosított TV-re szeretném átküldeni/tükrözni vezeték nélkül a Notebook képét, ha lehet, akkor az egész képet és nem csak videókat. Úgy, mint egy második kijelző... mint pl itt a videón.
Ezt alapból tudja a Win 10, ha az okos eszköz támogatja. Netes leírás szerint a ZTE Box tudja, (hacsak a Yettel nem butította le esetleg).
Én nem csak médiás tartalmat szeretnék átküldeni, hanem az egész képernyőt.
Chrome-ban is van ilyen funkció, Képernyő átjátszása, de valamiért ez nem működik. Próbáltam több gépen és Chrome, Edge böngészőkkel is.... csak a Lap átküldése CSAK támogatott oldalakon működik, de egy átlagos videós oldalon már nem.Azért itt kérdezek, mert a netes leírások szerint tudja ezt a Yettel Box, de ha nem tudja, akkor külön vennünk kell egy M.Cast adaptert.... nem szeretnék feleslegesen.
-
MadMancs
veterán
válasz
#38464487 #105399 üzenetére
Már nem kell visszaérnie szerződésnek, elég ha a kézbesítési státusz kezbesítettre változik, aktiválják is postpaid és prepaid esetén is. Azaz ha ma kaptad akkor már aktívnak kell lennie. Ha csak el nem baltázott valamit postás. Már eleve az gyanús hogy tételesen elszámolandó és aláírandó csomagot hogy dobott be postaládába, ugyanis aláírandó és csak személyi igazolvánnyal (aminek számát rögzítenie) is kell átvehető küldeményről van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kína már nem kap az NVIDIA-tól Hopper szériás chipet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- PlayStation 5
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy A52 6/128GB Kártyafüggetlen + Dual SIM
- Lenvoo M90Q Gen 5 Micro - Mini PC - Core i5 14500T- 32GB DDR5 256GB NVMe SSD -gyári WIFI
- iPad Pro 11" (3rd) Wifi+Cellular Space Grey 128GB
- Eladó Kaon AR1840 WiFi 6 mesh
- DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F +RTX 5070 +32GB DDR5 +1-2-4TB NVMe SSD! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Mi 11 8/256GB HIBÁS!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest