- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Egyes Galaxy A mobilokon is gombnyomásra indulhat az AI
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Nagyobb kijelzővel érkezhet a harmadik Apple Watch SE
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Dexar007 #32931 üzenetére
Nézd, YouTube videók nézegetésével még senki nem tanult meg motorozni.
A Safety alapképzés után sem lennél Rossi. Csak nagyobb biztonságban lennél
a közúton/tudatosabban vezetnéd a motort. Nem azt kérdeznéd a fórumon, hogy
ki hogy csinálja, azt pont lesz*rnád. Nem azt mondtam, hogy 90-nel, hanem azt,
hogy szabályos tempóval: van egy csomó kanyar, amit 90-nel nem lehet bevenni
azonban ezeket általában jelzik, sebességkorlátozást raknak ki stb. Ha betartod,
különösebben nem nagy "truváj" a motorral befordulni, akár így, akár úgy.A lenyomom a motort téma (amúgy inkább kormánymozdulat az, mint fizikailag a
motor "lenyomása") gyors irányváltásoknál/kisebb korrekcióknál tökéletes, meg a
lassabb kanyarokban is adhatja magát...Amúgy ki lehet próbálni egy hosszabb
kanyarban, egyenletes nem észveszejtő tempónál. Ugyanazt az ívet tudod tartani
az összes pozícióban, csak a motor bedöntési szöge lesz hozzá mindig más...Nagyon függ amúgy a motortól, és a tempótól - ha nem nagyon lehet dönteni, hát,
jobban rá kell feküdni a testsúlyáthelyezésre, és/vagy lassabb tempót kell nyomni.Feree13: amikor elborultam a Safety motorjával, akkor azt mondom, hogy előny...
Van rajta a bukócső, semminek nem lett baja: nyugodtan lehet olyanokat próbálni,
amit saját motorral nem mernél, vagy ha elkottáznád, akkor az anyagi kár jelentős.Egyébként az, hogy "elméletben tudom", hogy hogyan kell "bóját kerülgetni", nem
jelenti azt, hogy gyakorlatban meg tudom csinálni. Gyakorolni kell, persze, hiszen
minden gyakorlással csak javul az ember motorkezelése, de saját motort borogatni
szerintem hosszú távon drágább. Kérdés persze, hogy az életben valóban szükség
van-e iszonyú szűk nyolcasok karistolására: nem igen... De ha meg tudod csinálni,
akkor az egész motorkezelésed jobb lehet. Amúgy az már a 2. szint.Azon nem
voltam, de akkor úgy éreztem, hogy nekem sok lenne - hiába van meg az elmélet.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óra topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Megújult a PROHARDVER!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nyaralás topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! HP X2 210 G1Tablet - Intel Quad Z8300 I 2GB I 32GB SSD I 10,1" Touch I Cam I W10 I Gari!
- Gamer PC új 12 hónap jótállás/Áfá-s számlával!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest