- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- One mobilszolgáltatások
- A Z Fold7 lesz végül a legvékonyabb hajlítható?
- Yettel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 200 Pro - mobilportré
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pepucs #144012 üzenetére
Nem veletlenul imadtam en is a twingot, azzal lampatol lampaig gyorsulhattam barhogy, nem volt veszelyes, nem is ereztem, hogy az autoban hude hude sok minden maradt volna, a bukkben is egesz szorakoztato volt vele kanyarogni, pedig nem mentem gyorsan.
Aztan pl egy octaviaval mar veszelyesebbnek ereztem, ott azert boven nagyobb sebessegek voltak mindenhol...
A kicsi, amit "ki tudsz hajtani" szerintem mindig nagyobb moka lesz
-
d@vee
őstag
válasz
yodamastah #144048 üzenetére
"Felborult = estek vele egy k-vanagyot"
Úgyérted eldőlt álló helyben = estek vele egy k-vanagyot
Még vagy 2 éve hirdetett egy környékbeli srác egy GSR600-at. Bukott vele egy keményet, motor is nagyot kapott majd megcsináltatta, a hirdetésben az volt hogy gyönyörű állapot, megkímélt, sosem buktak vele. -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144039 üzenetére
Ahogy itthon megy a hazudozás a motorok előéletéről. Felborult = estek vele egy k-vanagyot
Attól még hogy 2023-as simán lehet hogy ketté volt törve
Én is vettem 4 hónapos, előtte vázra tört motort. (Át is vertek vele szépen, de legalább szakszerűen javították)
Hallottam már storyt váz egyengetett vadi új szalon motoroktól. Leestek a trélerről. Mindezt a vázat egyengető szakember mesélte.
-
Biqci
aktív tag
válasz
pepucs #144043 üzenetére
Nekem 675 van, de a 765 csak jobb tőle. De már a régi is nagyon igényes. A tiszta műszaki adatok illetően jobb mint a SV, a Gsx8, az MT09 vele pariban van a Duke másabb, sz S1000 sokkal nagyobb nehezebb. Szóval az MT-n kívül mindegyik más, márcsak a 3 hengeresség miatt is. Ha csak meg nêzed, sokkal igényesebb a többinél, nagyon szépek a hegesztések, de pl a rudazat csuklóknál mindenhol szivacs szigetelés is van, szóval erre is adtak. A megbízhatóság pedig nagyon jó, pedig Thaiföldön gyártják. A márkaszervizben ahová viszem, alig van javításra váró, max a kötelező szerviz miatt, nemúgy mint BMW-ből. Ja, hamár BMW, a szomszéd R NineT-jén az ülés egyszerűen ferde, a bal oldalon közelebb van a tankhoz mint a jobb oldalon, de legalább 5-6mm-rel. A szeeviz szerint ez ilyen, nem tudnak vele mit csinálni...
-
Xero
nagyúr
-
pepucs
tag
A street triple 765-t ti hol helyeznétek el az SV , gsx8s, MT09sp, Duke 890, Gsx S1000 között? Érdemes lehet arra is ránéznem?
-
Biqci
aktív tag
Nem tudom, mostanában annyit olvastam itt s kormány végsúlyról. Az a furcsa, hogy a Tripla- gyakorlatilag nincs, illetve van, de egy normális végsúlyhoz képest csenevész. Kérdeztem a szalonban, azt mondta a szervizes, ez ilyen...
-
V.Stryker
nagyúr
Tudja vki mi a BMW RT-sek f@szbuk csoportja?
-
zgospel
őstag
válasz
pepucs #144029 üzenetére
Én 2019-essel mentem, nagyon sima motor volt. Semmi vibráció, semmi rázás.
Egyszerű de jól összerakott csomag, a spórolást persze mindenhol tetten lehetett érni rajta, de ettől függetlenül harmonikusan, szépen és jó pozícióban tudtam vele motorozni, nekem nagyon tetszett. Ugyanazon évjáratú MT-09 üléspozíciója szerintem sokkal-sokkal rosszabb. -
Xero
nagyúr
válasz
pepucs #144034 üzenetére
Ment jo par 2000+ km-es turat vele haver es palyazgatunk/szerpentinezunk is. Ilyesmire a budos eletben sem panaszkodott, sot altalaban o szallt le a legpihentebben a motorrol hosszabb utak utan, pedig o is uti-vagja, nem kimeli.
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #144030 üzenetére
yodamastah
uppsz a tipust nem meztem.
600 banditon van a konzol alatt.
A motor tarto is gumizott. -
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #144031 üzenetére
En is mentem 2015-os GSX-S 1000-essel ami akkor kb 60e km-t futott. Nem razott semmit, vibralas is alig, sot a CB650R-em 6000-nel lenyegesen jobban vibral.
Ott valami mas gebasz van. Ezek nem raznak mint egy V2/Sor2.
-
pepucs
tag
válasz
Topiccsendőr #144020 üzenetére
2023 Suzuki GSX-S 1000. Nincs gumilabtarto arra direkt rakerdeztem
En is ezzel a tudattal ultem ra
Es hatalmas csalodas volt amikor a labtarto es a kormany fájdalmasabb (magas) frekvencian razott mint az sv.
A vaj puhatol kilometerekre volt mint emlitettem a duke,mt09sp,gsx-8s egyiken se volt ennyire zavaro. Nagyon szorakoztato motor es tudasomhoz merten meg is hajtottam. Az allitolagos teszteloi akcios ar ajanlat helyett egy gsxs950 hahu linket kaptamMeg egy F900 R -t szeretnek kiprobalni es nagyjabol kepbe is fogok kerulni mi lesz a kovetkezo lepes.
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #143994 üzenetére
Szerencsére nem
-
csongi
veterán
válasz
yodamastah #144023 üzenetére
Vagy elfáradt a rezgéscsillapító szilent, és átjön a vázra a rezonancia nagyobb része.
Egy öregebb markolat is jobban bizserget.
De átjön egy letaposott lábtartón is, vagy ha nincs rajta gumi.
Sok mindentől átjön. Az öregebb vasakon meg főleg. Legalábbis ezt tapasztalom. -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144024 üzenetére
Koszi a tippet, nap kozben tartok majd jo hosszu pihenoket hogy birjam sokaig
-
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144022 üzenetére
Nem volt rossz amúgy, tudtunk jót motorozni, de amiért kivettem azt a napot szabinak, arra nem volt alkalmas ez a rendezvény. Az kellett volna, hogy több velem hasonló tempójú emberrel tudjak menni, de ez nem jött össze.
Neked hibátlan lesz. Egy tipp 4-6ig már mindenki fáradt lesz, késő délután lehet üresebb pályán menni
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144020 üzenetére
Kérdés mi a rázás. Ha magas frekvenciájú zsibbasztó vibráció jön át a kormányon, arra két tippem van. Nincs meghúzva egy-egy blokk tartó csavar, és/vagy nem a gyári jó nehéz kormánysúly van fent.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144021 üzenetére
Nekem azert tetszik ez az esemeny mert kevesebben lesznek es talan a lassu csoportban sem kell annyi motorosnak engem kerulgetni.
Megertem ha neked tul lassu a gyors csoport is. -
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144018 üzenetére
Lehet hogy nem. Voltam legutóbb, és a beigért "nagyon gyors csoport"-ból nem lett semmi. Persze most is van ígéret hogy lesz, de múltkor is amikor végül rákérdeztem mi a nagyon gyors csoport, akkor a válasz "52 alatt" volt.
Az egész kb olyan volt mint egy sima hétköznapi átlag pályanap. Tömeg nem volt, de time attackozni ugyanúgy nem tudtam normálisan mert a gyors csoport is lassú volt. Bár most már annyira nem is erőltetem a time attackozást, az idei köridő terveket megfutottam már.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #144012 üzenetére
Egy sor4 minden fordulaton jobban raz, mint a te karbis sv650 esed??? Kisse koltoi tulzasnak erzem.
Azt a sor4 et 1500 tol be tudod rakni 1 be es semmit nem fog rangatni. A te sv d olyan 3000 tol lesz rangasmentes, es alul eleve nagyon raz. A sor4 nek mikrorezgesei ugyan vannak, de azert osszehasonlithatatlan egy v2 vel. Es teny, hogy vannak sor4 ek, ahol a vibracio tenyleg zavaro, de ez nem minden fordulatszamtartomanyban jelentkezik, illetve ezeknek is van kiegyenlitotengelyuk altalaban, hiaba screamer sor4 ek.
Tehat eleg vajpuhak szoktak lenni egy v2 hoz kepest ezek az ujabbak. Raadasul, ha naked bike-os az attetel akar 50 el is tudsz 6. ban menni, rangatasmentesen.A deszka ules az legyen mar egy ezres sor4 en! Ez nem bug, ez feature. Erezned kell, mi tortenik a motorral, ezt egy szarra puhitott ulessel nem fogod erezni. Ha kenyelmes motor kell, ott van a harley, de egy ezres sor4 gep inkabb motorozasra van keszitve, nem bameszkodasra, meg gyöngyfűzésre.
Ha eldoles miatt raz a motor, az azt jelentene, hogy a generatorra esett ra a motor, es elhajtogatta a fotengelyt. Keves eselyt latok erre.
-
Vasshammer
tag
válasz
DJGABI #143932 üzenetére
Szia!
Kissé megkésve, de pár gondolat: az ER6N szerintem jó választás, én elején Fazer-rel mentem rutinon, ami nekem nem jött be, játszani kellett nagyon a gázzal (néha titokban kuplunggal), hogy jó legyen. Ehhez képest a Kawasakit megindítottam és egyesben szinte végig alapjáraton tudtam menni. Ezt csak azért írom, hogy szerintem a másik opció (a Fazer) nem biztos, hogy jobb lenne. Én még a régi rutinpályán mentem, öcsém Fazerrel az újon. Csigavérnél csinálta, az oktatója sokszor motorral ment mellette a pálya szélén és nézte mit csinált, vagy szólt mikor mit kéne. Az nekem jobban tetszett volna, mint amilyen instrukciókat én kaptam: "menj a robogós után és utánozd le"
Rutintechnikában nem adnék kéretlen tanácsot, mert már más a pálya és elvárás, mint akkor, mikor én csináltam. Kitartás, arra nézz amerre mennél (ez tényleg bejön, régen BS-nek gondoltam) és rohadtul nem szabad menet közben arra gondolni, hogy "mi lesz ha".
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144017 üzenetére
Jössz az aug 28-i hobbipályázós csoport eseményre Kakucsra?
Szívesen megnéznélek a GSXR-en is, én még csak a robogóval láttalak menni.
Én továbbra is beszarva fogok menni, nem akarom összetörni a kis mocim.
Majd egyszer veszek egyet amit nem sajnálok. -
yodamastah
őstag
válasz
A Zéé #144015 üzenetére
KÖzelében nincs, azt úgy értettem hogy kurva messze van tőle
Ha nagy pályán (ahova rendszeresen jár) 5-7 másodpercet hagy csak a motorban, arra azt mondom hogy korrekt. Azért ide sok amatőr el tud jutni. Ez mondjuk hringen 1:55-1:57. Sok drága motort látni bőven 2:00 felett.
Szerintem nincs baj azzal ha valaki drága motort vesz, ha futja rá. Nyilván én is ezt tenném. A gond inkább az, hogy gyarkan azt látom hiába futja a drága motorra, mégiscsak jobban féltik mint a negyed-ötöd annyit érő korábbi pályamotort. Aztán megy a beszarva motorozás.
-
vlevi
nagyúr
válasz
hroberto #144014 üzenetére
Megint csak a fotelszakértő szól belőlem.
Pár éve Sylvain Guintoli kipróbálta az utcai Gsxr-t Doningtonban. De annnyira utcai, hogy tükör, index, rendszámtábla, gyári utcai gumi...
Csak a nyomást vették lejjebb a gumiban.
[link]
Nos, a vége az lett, hogy Doningtonban kb 10mp-el ment rosszabb időt, mint Dani Pedrosa MotoGP-s körrekordja... Abból a 10-ből még valószínűleg lehet faragni, ha jobbak a körülmények, és valamennyit akkor is, ha egy Panigale-n ül, de szerintem átlagember nem tudna ezeknek a köridőknek a közelébe se menni. -
A Zéé
addikt
válasz
yodamastah #144007 üzenetére
Miért, egy ilyen kategóriájú motor tudásának hány ember van a közelében? Az a pár tucat, akik a VB-n mennek, meg még 2x 3x ennyi "amatőr", meg visszavonult versenyző aztán szerintem ennyi.
És őszintén szólva, ha bármikor az életben lenne pénzem ilyenekre, én is egy V4-es Ducatival pályáznék, és pont leszarnám, hogy ki mivel előz meg, mert tudom, hogy úgyis én ülök a legdögösebb gépen! -
hroberto
veterán
válasz
yodamastah #144007 üzenetére
Jól motorozik az illető, nem ma kezdte. Rallyzott is, a bátorsággal sincs gond. Mondjuk szerintem értelmetlen 30-40 milliót kidobni amatőr szinten ilyesmire.
-
pepucs
tag
Tegnap tudtam menni Bicskén - Etyek - alcsút - felcsút - Bicske GSX-s1000-rel minimum TC és maxos profil.
Egyszerűen nem tudom hova tenni...
Az a motor jobban ráz minden fordulaton mint a karbis V2-m, Mt09SP, GSX-8S, Duke890... annyira jó, de annyira kár utcára, hogy 2-esben 180 körül van vége, feljebb se kellett váltani.
Ár/érték arányban nagyon jó, de basszus... hogy az upgradelt üléssel is deszkán ülök, jobban rázza a kezem mint a v2 és eszméletlenül fűt.Lehet, hogy hamis emlék de Bajna-Héregen az Mt09Sp mintha szórakoztatóbb és kényelmesebb lett volna. Úgy emlékszek annak a szélvédelme is jobb volt. A rázásra a srác azt mondta, hogy eldőlt a szervízben és talán azért
Kértem egy árajánlatot mert ár/érték jó lenne, viszont az SV-re visszaülve nem éreztem azt a technológiai kőkorszakot mint a 8S vagy MT után.
Így nagyobb mintával már kezdem érteni miért mondják sokan, hogy "kisebb" motort kihajtani szórakoztatóbb mint a naggyal ugyan az a tempó. -
RAiN91
őstag
Sziasztok,
van valakinek tapasztalata a tank oldalára ragasztható tank grip-ről?
Átlátszóban szeretnék ilyet venni. Egyszer már ragasztottam ilyen átlátszó szilikonos bútorütköző pöttyöket a tankra, de mindig megfogta a gatya anyaga, és pár használat után már elég csúnya volt. Ezek is ilyenek, akinek van?
Ha igen, akkor a másik opció, hogy feketét szerzek.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Oppenheimer #144005 üzenetére
"egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli"
Valamelyik speedzonban volt egy beszélgetés a KTM-es sráccal (göbi), és ő mondta, találkozott olyannal, aki szerint neki a ... valahanyas exc enduró kevés. Megnézték a telemetriát, és talán egyszer húzott neki félgázt, de inkább negyedetEnnyierővel én is lecserélhetném a Tracer900-at egy MT10-re, csak azért, mert kakucson nem úgy gyorsul... Ja, hát kérem, aki egyszer berakja harmadik sebességbe, a kipörgésgátlót meg hülyebiztos módba, és 20 percig úgymarad, és úgy próbál kifordulni a célegyenesre, annak tényleg nem fog úgy húzni, mint aki 1-2 tiltáson, TC OFF csinálja végig a pályát. De én úgy is nagyon élveztem.
-
dellfanboy
őstag
válasz
yodamastah #144007 üzenetére
99 oszen? aug-sep volt a motor revü cimplapjan az mv augusta f4. gyonyoru motor kva jo 4.4be kipu. sztem limitalt volt, csinaltak belole 1000t?nemtom ma. fene se gondolta jovo tavasszal a hringen hallhatom eloben, raadasul magyar rendszamos volt. nemtudom ki vezette de meg a celegyenesbe is latszott, hogy lassabb mint a szokasos japo gepek, sot meg 1-2 naked is elkapta. az egyenesben.
szoval jah, hogy mivel guritasz kvara nincs osszhangban a tehetseggel-tudassal meg plane.de most h krosszozok, irhatnam hogy aki a legujabb ford pickup-al hozza a vacsi uj ktm-t nos altalaban ok a leglassabbak, es mindig a kondira fogjak
-
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144005 üzenetére
Esélyes hogy közelében nincs ahhoz amit a motorja tud. Nem egy 10+ milliós motort kerülgettem már a szakadt csótány vén gsxr-el. (kis és nagy pályán egyaránt) Pedig annyira én sem vagyok gyors (sőt).
Persze vannak kivételek. Talma pl elég jól megy az M-es BMW-vel
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144003 üzenetére
Perecelt vele emlékszem. Pont az volt a baja, hogy esések után az alkatrész beszerzés az nem úgy volt mint egy tucat japán sportmotornál. Hagyta is a fenébe.
-
hroberto
veterán
válasz
Topiccsendőr #144000 üzenetére
Egy ismerősöm nemrég vett egy Superleggera-t kizárólag pályázni. M1000 RR-ről ült át. Hogy mivel foglalkozik, azt senki sem tudja, de valamit biztos jól csinál.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #144002 üzenetére
Epp elottem perecelt a hringen. De akkor nem piros volt emlekeim szerint. De mar nagyon regen volt.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144000 üzenetére
-
norbert1998
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Trump vámjai miatt hiány lehet az elektronikai termékekből az USA-ban
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Nők, nőügyek (18+)
- iPad topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Horgász topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- IPhone SE(2022) 64GB Aktiválatlan! ÚJ! Független! 12 Hó Jótállás!
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest