- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rush77
aktív tag
válasz
norbert1998 #154501 üzenetére
Az. Szerencsére a vizsgán nem volt ilyen. Bár vizsgán mindenhova (is) benéztem
.
Ehhez amúgy hasonló az is, hogy olyan vasúti síneken is kell jobbra-ballra nézni ahol amúgy dzsindzsás/erdő nőtt ki időközben mert vagy 30 éve nem használja senki, sőt az úton kívül már a sínek sincsenek meg. -
Rush77
aktív tag
válasz
norbert1998 #154493 üzenetére
Az ilyenekre nekem azt mondta az oktatóm, hogy annak ellenére, hogy nincsenek egy szintben, ezek még attól sima kereszteződések. Nekem szerencsére csak órán volt olyan, hogy nem néztem be egy ilyenbe és szólt, hogy illene benézni.
-
válasz
norbert1998 #154493 üzenetére
Igen, ez benne a vicc főleg, hogy más a szint. Mind1, több mint három éve volt. Inkább már csak el szoktam mondani a Kecskeméten tanulóknak, hogy erre figyeljenek.
-
válasz
norbert1998 #154357 üzenetére
Mellék story de pl Balatonon szét vannak szívatva a biciklisek és én északi parton mikor Balaton kört megyek nem nagyon közlekedek a bringa úton mert cikk cakkban halad az út.
Fel le....Míg a fő út szög egyenes .... és szerencsére nem csak az autósoké vagy motorosoké...
De kérdem amúgy hány sec megelőzni egy bringást?egy 100les motorral?
-
Cleinor
tag
válasz
norbert1998 #154347 üzenetére
Ma sikerült vele megemelni az első kereket ahelyett hogy elindult volna a fara
Szeretni fogom én ezt nagyonFülesben én a sima Tour-t használom, mondjuk nekem nagyon jó szélvédelmem van 110-ig, megváltás. 130-150-nél is elegendő nekem.
Utaztam egy XT660 mögött amiben nem volt db killer, és elfelejtettem berakni a dugót, azt hittem megsüketülök. De a tourral már jó volt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #154046 üzenetére
Ennyit nem tud hozni az sem.
Csak arra tudok gondolni, hogy a reginek a karmantyuja mar ki volt kopva a visszafolyofuratnal, (ez teljes mertekben lathato a karmantyun, ha szetszeded, hogy ott el van vekonyodva a gumi. konkretan belemar a lyuk)
Emiatt pedig mindig kisse levegos volt a rendszer. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #154043 üzenetére
Ez csak abban az esetben lehetseges, ha mondjuk egy 19 fofekhengeratmerot egy 16 osra csereltel. Nagyobb utja van a fekkarnak, tehat az erzet gumisabb, mint az eredetivel, de kisebb keziero kell ugyanahhoz a fekhatashoz.
-
A Zéé
addikt
válasz
norbert1998 #153805 üzenetére
A legjobb 125-ös motor, amit tudsz venni, az a Honda XL125V.
Szerintem meg a 125-ös Duke, de erre úgyis mindenki azt fogja mondani, amije neki volt, és pozitív élményei voltak vele
-
Khaosz55
addikt
válasz
norbert1998 #153670 üzenetére
Nekem a párom nem ül fel mögém semmi estre sem, ezért van neki MT07-e. Holnap go szardínia lábon...
-
válasz
norbert1998 #153670 üzenetére
csupa kompromisszum az elet...
foleg hosszutavon fontos h a bno is jol erezze magat.
horvaciaba pl fzr1000-rel hetkoznapon (sok-sok evvel ezelott) eleg gyorsan ki lehetett jutni tankolassal, pisiszunettel (es olaj utantoltessel) egyutt. annak egy eleg oldschool nagy szivacsa van, sokaig el lehet rajta ucsorogni.
szerk: ha a terd a baj, akkor tenyleg kucorgos a legtobb hatso ules, tipikusan a kipu folotti labtartok miatt
-
zzola
titán
válasz
norbert1998 #153670 üzenetére
Ne legyél papucs.
-
kelly416
veterán
válasz
norbert1998 #153656 üzenetére
Mit takar pontosabban ez a "nem visz bele a rosszba"?
Előzni lehet, de mégsem ugrik annyira, nem megy 230-at, stb? Mert akkor lehet, arra kacsintgatok a "fél" SprintRS után. Ez csökkentett teljesítménnyel is igen jól lépett az én szülségleteimhez képest.Tényleg. Kimondottan alacsony embernek (169cm) mit ajánlanátok?
Tetszett a sportmotoros ülés is, de előtte a VN800 Drifteren is szívesen ültem, szóval mondhatni mindenevő vagyok.
Asszem előny lenne végre a rövid tengelytáv, a Drifteré nagyon nagy volt a Sprintnek meg relatíve korlátozott a kormányszöge. A korlát a tankhoz odacsípődő ujjam volt.
A Sprint már magas nekem, a Drifter jó volt, bár az ülés szélessége és a gép szélessége is befolyásolja ezt. Viszont akármilyen keskeny egy enduro, azok már magasak nekem.
Nem hátrány ha lehet vele előzni, de javarészt ésszerű közlekedésre használnám. Néha doboz is menne rá, így a sportok nagy része kiesik. Főleg utassal együtt.
Nem baj ha könnyű, mármint nem 300kg hanem csak 200.
Az ABS az egyetlen "extra", amire szükségem lehet, bár eddig egyik motoromban sem volt, de kb. annak látom csak valós értelmét.
Pályázni jó eséllyel nem fogok, földig sem döntöm a gépet, bár Erdély és néhány szerpenti tervben van, amihez nem árt tanulnom is kicsit, meg lehet, nem is minden motor oda való. Viszont ilyen megfontolással lehet, V2-t kellene inkább keressel és nem sor 3-4-et. -
kriszti21
csendes tag
válasz
norbert1998 #153582 üzenetére
Amiket Yoda írt azokról volt szó és az árakat is jól mondta, rossz helyen keresgéltél sajna. Omniaracingen vat+szállítással "alap" RCS17 ~275EUR, 330EUR-ért már megkapod a brembo tartályt+konzolt is (nem ér a tartály+konzol 60EUR-t, olcsóbban kihozod SV650S-ről lelopott konzol+tartállyal). Accossato meg attól függően melyik típus 210-350EUR ugyanitt. Sztem véletlenül CorsaCorta RCS-t nézhettél, az tud 200k környékére felcsúszni.
R6 pumpa 200EUR környékén sztem elég borsos, pláne, ha még fel is kell újítani. Bontós Ricsit nem kerested? Nála tavaly ennél olcsóbban ment az R1/R6 főfékhenger; igaz, sokszor hiánycikk nála. -
yodamastah
őstag
válasz
norbert1998 #153577 üzenetére
Gondolom főfékhengert szeretnél (nem fékkart). RCS17 az nem 200e. kb 250eur az ára. Ha olcsóbbat akarsz, akkor Accossato 16x18 olyan 200eur. Ha ez is sok, akkor egy R6 2005+ főfékhenger használtan.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #153513 üzenetére
Persze, mert a dl nek szelesebb egyeneskormanya van, nem keskeny csutkakormanya, maga az erokar teljesen mas. Ha egy sportmotorba beleraksz egy superbike-kormanyt, azonnal baratsagosabb lesz.
-
7Sony7
addikt
válasz
norbert1998 #153513 üzenetére
"Az, hogy nem fogja kibírni, hogy ne forgassa 8 ezer fölé. Aki azt mondja, az hazudik."
Na, ebben egyetértek. Én is 47 vagyok, vettem egy Gs500-ast (ami szerintem nekem elég, nem is vágyok nagyobbra, max egy abs jó lenne bele), és a piros tartomány szélénél szoktam váltani.
Biztos, hogy egy erősebbel is ezt tenném. És az is, hogy hamar elfikkanék vele.
-
mattheus
őstag
válasz
norbert1998 #153307 üzenetére
Igen, azóta én is arra megállapításra jutottam, hogy "hiba" volt aznap előtte a kismotorommal gyakorolni, mert gyakorlatilag a kettő között annyi volt a hasonlóság, hogy a kezelőszervek ugyanott vannak, meg két kereke van
Tegnap óta kihisztiztem magam, ma már ismét hiszek egy kicsit magamban, hogy meg fogom tudni csinálni. Viszont azt a kérdést nem tudtam magamnak megválaszolni, hogy vajon létezik-e olyan, hogy egy adott motortípussal valaki kevésbé kompatibilis ?
Ahol tanulok, ott két motor van, amivel gyakorolni lehet, mindkettő egy Yamaha XJ6N más és más kuplung és fék érzettel. Én azt gondolom, hogy motor és motor között is ég és föld lehet a különbség. Más lehet egy Hornet-en tanulni illetve egy CB650R-en stb. Viszont azt sem szabad elfelejtenem, hogy előttem ugyanazon a motoron már több százan letették a vizsgát, így arra fogni, nagy csacskaság lenne, de (!) ettől függetlenül azt hiszem van olyan motor, ami valakihez jobban fekszik.
Ti hogy látjátok?
-
kriszti21
csendes tag
válasz
norbert1998 #153246 üzenetére
És ha a fokozatkijelzős okosítást veszed, a másik kívánságod is teljesül, nézegetheted melyik fokozatban vagy
-
kelly416
veterán
válasz
norbert1998 #153227 üzenetére
Na pont ott van nekem gond, mert néha beleprüszköl egy kompresszor fújás szerű hang az alapjáratba.
-
kriszti21
csendes tag
válasz
norbert1998 #153238 üzenetére
A 650esbe is van retard gyújtás 1-2-3ban, az 1000esben pedig az 5-6ban is visszafogják a motort (ha jól emlékszem a másodlagos pillangót nem nyitja ki 100%ban max gázállásnál se). A lenti fokozatokban, ahogy Topikcsendőr mondja euro normák és a hangértékek miatt van ez a "butítás".
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #153238 üzenetére
Kb 20 eve nem kapod meg a teljes teljesitmenyt, csak a 4. fokozat utan. De sztm ezt inkabb az euro3 hoz lehet kotni, nem a fakezuseg ellen szuletett, de errol nincs pontos informaciom.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
norbert1998 #153209 üzenetére
Azert a fiatal motornak a szervizigenye is egesz mas, ami nem hatrany. Nekem pl a 2018-as cbr legnagyobb kolteseit most kell csinalnom, ami szelephezag ellenorzest meg elkopott gumit, lancot jelent.. 4 eve meg van es szezonban akarmikor akarhova elmerek vele indulni mert tudom, hogy nem lesz vele gond es nem hagy ott az ut szelen (ami miatt aztan hezekig rohadna a szerelonel mert szezonban fullon van). Azert ez nen hatrany, ha nem akarsz/tudsz butykolni, en utobbi vagyok inkabb egy nyamvadt lancfeszesseg allitassal elbasztunk szerintem 2 orat es nem lett jo csak jobb
-
kelly416
veterán
válasz
norbert1998 #153221 üzenetére
Ez nagyon jól hangzik, de én még szakit sem találok a Sprint RS szinkronjára, még ha a szelephézagot be is állítaná valaki. Fater autószerelő volt, a szelephézaggal még talán ő is megbirkózna, de a szinkron...
Ha Te meg tudod ezt is csinálni magadnak otthon, akkor le a kalappal, de nem mindenkinek megy ez így. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #153222 üzenetére
Fonokur, nekem van otthon egy vfr, hidd el, uszo
En azt akartam alatamasztani, hogy ha penzosszegrol beszelunk, akkor verhetetlenek a regi 30 eves motorok, amik eleve jok voltak. De valamilyen alapszintu tudast kovetelnek, amik nem minden embernek van meg.
ha magat a sporttura szegmenst nezzuk, azt irtad, hogy semmivel sem jobbak az ujak. Es ha egy h2sx el mesz, ami ugyanugy sporttura, akkor azon tenyleg osszeszarja magat az ember egy 30 eves vfr utan.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #153213 üzenetére
A vfr feke egy uszonyerges legolcsobb nissin, sztm csapnivalo.
Raktak mas honda modellekre is, es nagyon fugg, hogy milyen betet van epp benne, de gyarilag az a fek nem jo. Ha ennel is rosszabb vmi, ott nagy baj van.Tobbfelekepp lehet osszehasonlitani a motorokat: hogy egy bizonyos osszegbol mi elerheto a piacon, tehat hogy mit vehetsz ugyanazert a penzert. Ez nagyon rosszul osszehasonlithato, (es az ember nem is tudja ezt soha rendesen felmerni) mert tele van bizonytalan dolgokkal, mint pl allapot, vagy az allapot altal befolyasolt fenntartasi koltseg.
Vagy ha ugyanazt a szegmest nezed, tehat a 30 evvel ezelotti mar akkor is olcso sportturat egy mostani sportturaval kellene osszehasonlitani. Talan kawasaki h2sx, suzuki gsxs1000gt, vagy ducati supersport950, amik nagyon-nagyon sokkal jobbak, de nem olcsok, nem olcso fekkel es futomuvel keszultek, mint annak idejen a vfr. A vfr-re is rakhatott volna a honda egy showa usd villat es brembot, mint pl a vele egykoru ducati az ST2/4 re.
De inkabb a koltseghatekonysag lett elore sorolva. Manapsag igy sportturat mar nem lehet eladni. -
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #153204 üzenetére
Mi a helyzet a fenntartási költséggel, üzembiztossággal? Volt 20-25 éves autóm és robogóm is, szerettem, de azért voltak nyűgjei.
-
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #153209 üzenetére
"nézik a km számlálót, hogy lehet ebbe ilyen sok ilyen állapot mellett (57 ezer)."
Ha a saját motoromból indulok ki, akkor nem is értem, hogy milyen állapotban kellene legyen csupán 57e km után? Nekem mindjárt 100e km, de még mindig újnak nézik a hozzá nem értők. És van ismerős kb 60e km-es GS-el, az olyan tisztán van eltéve minden egyes alkalommal, hogy a szalonba kirakva megvennék újnak.
-
Apophis
őstag
válasz
norbert1998 #153209 üzenetére
Én csendőrrel értek egyet, sőt, szerintem a mai motorok egyszerűen mindenben jobbak. Lehet persze hozni a szerelhetőséget, az olcsóbb kategóriákban a spórolást, de amit futóműben, fékben, elektronikában tudnak (amik végső soron a menettulajdonságokat és biztonságot javítják), fényévekre van a mai akár egy 15 éves géptől is, 30-ról ne is beszéljünk (nekem is volt 600-as Hornet, meg nagy Bandit, és imádtam, de objektíven szemlélve a fék-futómű-váz, mondjuk ki, ócska).
A Tiger900 nem jó példa, az egy budget bike (tudom...), én is próbáltam, szerintem gyenge és gagyi. A Speed Twin, amit még próbáltál, egy cruiser, mit akarunk tőle. Menj egy kört a Speed Triple-el (amitől jobbat kb. az MV Agusták tudnak 15+ millióért. ) vagy egy S1000R-el, aztán ülj vissza a V-Stromra, és sírj.
Az ABS-hez még annyit, nem véletlenül kötelező. Pályán tényleg jól jön, ha ki lehet kapcsolni, de napi forgalomba, túrára én nem engednék már nélküle motort, és ezt úgy mondom, hogy tudok intenzíven fékezni, vészkikerülni, valószínűleg jobban, mint a motorosok circa 90%-a, és gyakorolom is rendszeresen. Mégis többször volt már, hogy szinte öntudatlanul rámarkoltam a fékre vészhelyzetben, ami garantált bukás lett volna ABS nélkül. Eközben a motorosok legalább fele szerintem még életében egy egészségeset nem fékezett, nemhogy gyakorolja határon.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #153204 üzenetére
A hsz elso reszevel egyetertek, a masodik felehez azt tennem hozza, hogy egy 30 eves motor sajnos nem pont ugy, vagy mashogy motorozhato, mint egy fiatalabb motor.
Nagyjabol ertem, hogy mire gondoltal, de 30 ev az nem vitamin semmilyen motornak, illetve ezek a motorok - pl vfr 750- olyan megoldasokkal birnak, amik a mai napon ugyanabban a szegmensben elfogadhatatlanok. En sajnos erzem, hogy alultervezett a nyakcsapagy, (leginkabb egy vicc) a villa es a villakifli, ami nagy rugalmassagot okoz az elol, es nem abban az iranyban, ahol ez jot tenne. Termeszetesen a vfr blokkja egy remekmu, de 800 as vfrbol mar regesreg nincs vadonatuj, tulajdonkepp a sporttura szegmens be van szantva. Nem is tudom, mi a mai megfeleloje a vfr 750nek europaban, de hogy sokkal jobban motorozhato, az egesz biztos.
Es akkor ki mire hasznalja a motort? Ha a-bol b-be kezdokent kozlekedik vki vele, akkor tenyleg nincs kulonbseg az uj es regi kozott, talan annyi, h a szivatora oda kell figyelni meg az abs nelkulisegre, amit egy kezdo motoros ritkan szokott lenyelni manapsag.Ha otthon tud az ember butykolni, van kedve hozza, akkor egy 30 eves motor termeszetesen telitalalat. tudom, hogy az ember lelkes, foleg, ha motorokrol van szo, engem is elkap a hév sokszor, de 500 ezerert nem lehet patika vfrt venni. Kb 8 eve nezem a nemet piacot, ami attetellel a magyar piac
Vagy itt megint a kerdes, kinek mit jelent a patika? Nekem nem azt, amit ennyiert lehet kapni.es nem mindenkinek jo egy regi motor. ha egy tarsashazban laksz, melygarazzsal, ott nem fogsz nekiallni benzinpumpat- fesszabalyzot cserelni, foleg, ha nem is akarsz foglalkozni a motorral, csak hajtani, akkor az idoszakos szervizek ugyanugy megvannak a regi motoroknal is.
-
válasz
norbert1998 #153204 üzenetére
Annyiban cáfolnám meg, hogy ha kifogsz egy motort aminek bár jó a felfüggesztése, de már messze nem olyan mint egy újnak, akkor az marhára el tudja venni a kedved az itthoni utakon. Én pl nagyon szerettem a Hornetem, ajánlanám is mint kezdő motor, hisz jól néz ki, könnyen kezelhető, nem őrültködésre van, de annak pl nem lehetett állítani se a rugó előfeszítését, se a csillapítását és már messze nem volt új. Egy új szettel sokkal élvezhetőbb motor lett volna.
-
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #153204 üzenetére
A motoroknál tényleg úgy érzem, hogy a fiatal motor pénzkidobás.
mondjuk én ezt challengelném, főleg egy himbilimbi futóműves -ki tudja hányszor ropira tört/karbannemtartott 20-30éves japó gép vs vmi modern európai. ha van pénz én újat/újszerűt vennék -
bigrob
őstag
válasz
norbert1998 #153204 üzenetére
Az a baj, hogy nem értek még nagyon hozzá, nem tudom mit kell nézni, milyen futott km után kell nagy szerviz ami miatt esetleg eladó sorba került, milyen rejtett hibák lehetnek.
De persze opció a használt is. -
válasz
norbert1998 #153185 üzenetére
Fesszabi erdekes dolog, haveromnak anno elozes elott allt le a gep, amikor indexelt.
Visszavette az indexet, elindult a motor. Megint index, megint leallt.
Kapott uj fesszabit vegul, es jo lett.
Anno a vfrem is leallt alapjaraton. Utana beindult, majd megint leallt, de ott mar tolni kellett.
Fesszabi csere megoldotta.
Ezek a felvezetos / tirosztolos fesszabik tudnak erdekes hulyeseget csinalni.
De elso korben en is gazallas erzekelonel kutakodnek a helyedben -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #153185 üzenetére
Mielott kicserelned a tpst eloszor merd ki, mert nem olcso. Latszik, ha szemetel a jelben.
A vakuum kupak az altalaban a "szinkroncsocs" -on szokott lenni, egy ido utan elreped, es falsot sziv a motor, de az onnantol megint konstans hiba.
Ezt igy leiras alapjan nem lehet megallapitani, mert ki kellene merni a tpst. Meg tulkepp ami szoba johet.Fesszab eseten csak tulfesznel all le, alacsony fesszel nagyon sokaig elmesz, es leginkabb nem tudod beinditani, miutan leallitottad.
Bar nekem is volt olyan, hogy kitettem a napra a motort, es utana azonnal indult, elotte nem- de az pickup volt, nem tps.
Van par lehetoseg meg, map szenzornal sem dob hibakodot.
Tulajdonkepp hibakodot nagyon ilyesmi hibaknal Sosem dob, neked kell kitalalni, mi lehet.Es termeszetesen nalad volt mar baj a benzinpumpaval is, tehat a benzinnyomast is megneznem. Mert az is csinal ilyesmit.
-
kriszti21
csendes tag
válasz
norbert1998 #153178 üzenetére
Alapjárat elmászott, valahol a kis vákuumkupak "ereszt" (bár ezek tartós hibák lennének) és a jó kis suzuki féle standard TPS v STVA hiba. Nah, ez a legutóbbi tudja az egyszer jó egyszer nemet, ugyanis a forrasztás belül gyakran eltörik és kezdődik a néha jó néha nem (bár ennek hivatalosan nyitott gázra kéne megölnie a motort, de nekem is alapjáraton/indításnál jött ki). Kéne látnia a hibakódot a két utolsónak, de pl nekem az ECU nem fogta fel mi a baja, így nem volt se aktuális se tárolt hibakód az STVA hibára.
-
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #152712 üzenetére
Nekem az sv egy fiatal elsőmotoros suhancnak lett eladva, a próbakörön 10 méter után majdnem elvágódott, pénz ott volt nálam. Imádkoztam, hogy legalább élje túl a próbakört.
Az africa-t amikor vettem meg majdnem magamra borítottam, mert nem voltam hozzászokva a nagy tömeghez és a magas súlyponthoz. Úgy kapták el, hogy megbírjam tartani. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152695 üzenetére
Egyebkent ha az ulespozivioja megfelel a vfr nek, de v2 ot akarsz, nem feltetlen magas turaendurot, akkor ki kene probalnod a ducati st2 -t
-
etnies
senior tag
válasz
norbert1998 #152683 üzenetére
Az én VTR250-em 30 ló és 22Nm volt, súlya 160 kg. A végsebessége 140-150 között volt, de azt már nem szerette, a 130-al még elvolt, de inkább 110-120 között volt boldog, fogyasztása igen barátságos volt, 2,5-3,5 között és a 0-100 sem volt rossz.
Szóval ezért mondom, hogy 250 és 250 között is van különbség, konkrét példányokról érdemes beszélgetni, nem köbcentiről.
A te DL250-ed 25 ló és 188 kg, tehát a VTR sokkal fürgébb nála, igaz a DL kényelmesebbnek tűnik. -
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #152683 üzenetére
Nekem a dl250 25Le, 130 az utazója, egyszer mértem, 160 a végsebessége. Nem gyári fogaskerék és lánc van, kicsit lassabban gyorsul, de cserébe 2.7-3.3 között eszik, és lehet vele tartósan akár pályázni is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152651 üzenetére
Igazad van, osszekevertem vmi masik hulladekkal
A cbr en jobban megnezve eredeti akranak tunik, aminek a 20+ ev utan a karbonpalastja mar nem az igazi. Sajnos a karbon az ilyen. A kupokbol latszik, hogy nem vm kinai, vagy hazilag gyartott vacak. Es a matrica mar tul regi, ezt emlitettem, hogy lehet h fiatalabb a motornal, de annyira nem lehet, mivel ezt az akra logot kis ideig hasznaltak, es mar nagyon regen.
A palastot le lehet cserelni vmi kisipari alura is- en ezt tennem, es akkor a sulyban sem lepett szintet, es el van intezve tobb evtizedre (ezt a karbonpalastot mar valszeg nem lehet kapni kulon) az akrahoz - akar 15 eves dobokhoz- kulon vehetsz cikkszam alapjan csavart, aluminium szegecseket, titan-alu- karbon palastot, barmit. -
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #152637 üzenetére
vfr-en lévő egyértelmű kamu az nem kérdés.
az E jel meg a chatgpt szerint bőven 2000 után jött be, haver 09ben rendelte az első kínai indexét azon se volt E-jel, és az még csont nélkül átment. sőt 1 talin meg is akarták vásárolni az indexet, mert egy ritka motorja volt cimbinek amihez itthon senki nem tartott alkatrészt a polcon.. de ha tolsz több fotót megszakértjük+ akra versenyrendszerekhez 2000 környékén nem nagyon volt db killer (se E jel). sztem akkor versenypályákon nem nagyon volt db limit se.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152637 üzenetére
Ez egy f4. Akkoriban scorpion neven ment az akrapovic, amit kesobb markajogi vitak miatt akra-ra kellett modositania.
E jel nelkul adtak el akra dobot, adattabla nelkul nemA vfr en levo dob egy meriteses festessel felvitt karbonutanzat, ami eleve leeg egy ido utan, egyaltalan nem neveznem minosegibbnek.
Az f4 en valszeg kiherelt, lefestett gyari dob van, raragasztva egy akra matrica, vagy valoban akra. Mivel akkoriban nem voltak akra hamisitvanyok. Es senki nem fog szerezni egy 30 eves matricat a hamis dobra.
(Egy ideig a scorpion logoval akrapovic markanev is ment) -
HermannG
csendes tag
válasz
norbert1998 #152639 üzenetére
Full egyértelmű mert ez a szabály, nem versenypálya.Hátulról belemész mindig te vagy a hibás így én!
-
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #152612 üzenetére
alku volt? ám mitől fake az az akra? 90végén2000 elején olyanok voltak az akra dobok. lehetett kérni alu,v carbon palástal esetleg titán azt ennyi. bár nem a legjobb min foto, de én sztem az nem fake
-
HermannG
csendes tag
válasz
norbert1998 #152621 üzenetére
A dőlésérzékelő hol van de egyébként a villa sérült így balra nem hajlik be a kormány. Üresben van természetesen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152612 üzenetére
Kisse messze van a v2 tol
-
yodamastah
őstag
válasz
norbert1998 #152612 üzenetére
Na végre egy jó motor
Grat.
-
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #152611 üzenetére
Túraendurót keresett, én mondtam párat. Ekkora összegből nem fog kijönni 990, 1200gs, africa twin, multi strada, tiger....
Ha hozzárak még 1-2 millát, akkor tudok ajánlani jobbakat is.. -
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #152593 üzenetére
Az élet hosszú, egyeseknek meg rövid, nem kell fogadkozni, hogy mit fogsz és mit nem fogsz venni. A döntést hagyd meg az akkori énednek.
2016-ban döntöttem el, hogy motorra ülök, sok sok kihagyott év, évtized után. Mert spórolok a parkolással..., nem akartam túrázni, nem akartam messzire menni, ezért mindösszesen 500e forintot szántam a motorozásra. Jogsim se volt, elég lett volna egy A2, de azt mondták a suliban ne szórakozzak már, legyen A. Megvettem mindenből a "kezdő" csomagot, lidl munkásbakancs, feltépőzározható térdvédő, olcsó bukósisak, legfosabb kabátot, 300e volt a motor, 100e a jogsi, 100e minden ruha védő felszerelés.
3 hónap motorozás után adtam el az akkori motort, mert minden addigi dolog megdőlt. Igenis túrázni akartam, messzire menni, a legkevésbé a parkolás izgatott.
Majd 3 évre rá 40e km.-el később az akkori dl650 -t is, amire azt gondoltam, nagyon jó állapotú, kvázi ingyen szervizelt, mert munkadíjat még rátukmálni se tudtam a barátaimra, motort is árulni kezdtem.
Csak egy dolgot bánok (de csak picit), ha 2016-ban bemegyek a bmw szalonba és megrendelem a motorom, ami 2017 márciusi, akkor kihagyom a felesleges köröket és talán anyagilag is jobban járok. A pénzem megvolt rá, de valamelyik skót felmenőmnek is kellett síron túli örömöt szereznem.Persze, akkor kihagyom a 250-650-1200 ccm első két lépcsőjét.
-
HermannG
csendes tag
válasz
norbert1998 #152585 üzenetére
Annak tényleg szép a hangja amúgy!Már majdnem ZXR
-
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #152593 üzenetére
Az a baj, hogy ahogy drágulnak az új motorok, (forintban, dollárban, euróban számolva is!), a használt ára pont olyan ütemben nem megy lejjebb.
pl. az a használt motor, amit 2-3-4 éve megvehettél 2milláért, ugyanazt a motort, most, 2-3-4 évvel idősebben, nem kapod meg 2millió alatt. -
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #152585 üzenetére
ha jót akarsz, csak 2014 utáni dl1000-t veszel. Az elődök nyersek, sokat fogyasztanak, alacsony fordulatot (<3000) nem viselik jól.
Ha nincs rá pénz, akkor várjál vele.
-
Picco
addikt
válasz
norbert1998 #152411 üzenetére
hetvegen Spa-day volt itt is, talaltam egy viszonylag jo mosot a kornyeken, £4-bol meg egy kis suvickolastol tiszta a gep-tehe'n
-
7Sony7
addikt
válasz
norbert1998 #152420 üzenetére
Köszi. Akkor elvileg mehettem volna még. Na majd legközelebb. 500 fokon gondolom lekapta volna a bőrt az ujjamról. Szerintem nem volt annyi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152416 üzenetére
En a gyarival meg vagyok elegedve, de a toltesem nekem meg 15V felett van alapjaraton. Van itthon a polcon fesszab egy rn32 yamahabol, ahogy nezem belemegy. De sajnos a feszultsegre ezeknel nagyon oda kell figyelni. Es a benzinpumpara is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152411 üzenetére
Azt a kamu akrat nem akarod lecserelni?
nagyon tipusidegen.
-
elbandi2
tag
válasz
norbert1998 #152372 üzenetére
Szívesen betársultam volna, szintén Szombathely, de sajnos semmi időm nem lesz motorozni ebben a hónapban.
Ötödik hónapja csinálok egy házfelújítást, március végére kell készen lennem.
Idei motorozásom eddig: 2x beindítottam, felraktam egy Quad Lock tartót, de a töltőfejet már nem volt időm bekötni..
Pedig már nagyon mehetnékem van ebben a szép időben. -
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152399 üzenetére
Nekem akkor lett gyanús, amikor nem indexelt, majd utána ha próbáltam refit villantani, befulladt a motor
Persze ha eddig se volt, akkor ott más gond lesz. -
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152397 üzenetére
Egy minimálisan az enyém is kisebb, de ment gond nélkül pár ezer km-t, aztán egyszercsak nem. Nem egy nagy meló végigmérni mindent rajta, ami a töltéssel kapcsolatos, szerviz manual elég részletes hozzá, multiméteren kívül nem kellett semmi. Ha az a része rossz, akkor az új akkuval majd menet közben fog leállni. Csak azért írom, mert nekem pont ugyan ez volt, csak voltam olyan hülye, hogy feltöltöttem az akksit és elindultam.
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152386 üzenetére
Vagy a feszültség szabályzó halt meg.
Én tegnap tudtam az újat rendesen felrakni, szét kellett fúrni, hogy lehessen rögzíteni úgy, hogy az idom nem ér bele. Jövő héten mehet a forrasztás, meg maradék dolgok szerelése, és remélem jó lesz. -
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #152311 üzenetére
Egy normális XL méret még határeset a 185 centihez, és kb 100kilómhoz, de így teljesen felesleges.
Jópár éve vettem lidi aláöltözőt, 2XL-es méretben, az még rendben volt, de ha a mostani XL-es méret neked kicsi, akkor meg se nézem -
static00
csendes tag
válasz
norbert1998 #152311 üzenetére
egy m-est kibontottam, azt hittem valami óvodás játszónadrág
-
static00
csendes tag
válasz
norbert1998 #152297 üzenetére
ellenvélemény:
az aláöltöző nadrág és a felső is rendben van, nadrágból lehet érdemesebb eggyel nagyobbat venni a szokásosnál. nem dörzsöl, nem böki a bőröm, teljesen jó
(ha nem jó a méret, vidd vissza, kicserélik szerintem, nem szoktak vele szórakozni)alsó 3000, felfő 4000 ft volt, úgy emlékszem
ez nem kimondottan téli, én nyárra vettem, hogy a farmer és dzseki alól kivezesse az izzadtságot, de tegnap is tesztelve volt
-
vihartigris
őstag
válasz
norbert1998 #152297 üzenetére
Hasznos információk!
A sisak mennyire tűnt vállalható minőségűnek? -
Laci779095
csendes tag
válasz
norbert1998 #152297 üzenetére
Szia! Aláöltözet thermo vagy sima? Amúgy a Lidl ruhák méretéből nehéz eltalálni a méretet...
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152294 üzenetére
Nekem a vfr 750 lazán túrázva egyedül 5 liter teteje, (nekem) tempósabb haladás 6-7, kakucson meg megeszik 9 litert is.
-
Picco
addikt
válasz
norbert1998 #152294 üzenetére
nalam VFR1200F varosi fogyasztasa mar-mar aggaszto, foleg h nekem uj/hideg van etc, de igy is 9-10L korul alakul
-
Xero
nagyúr
válasz
norbert1998 #152194 üzenetére
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
norbert1998 #152068 üzenetére
Nem én fizetem, és 3 hónapig garanciális is
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152030 üzenetére
A hátad hogy bírja a VFR üléspozícióját? Írtad még, hogy van valami a gerinceddel.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #151613 üzenetére
Inkabb multi 1100. Kilencven akarhany loero, azt nem mondanam, h joval erosebb a dl nel, de egy sokkal jobban motorozhato motor nala. Ugyanaz, mint a multi 1000 nagyjabol, es ugyanugy nez ki. A stepper motor itt is beszarhat, de eleg sok km nel. A legnagyobb problema, h a futasteljesitmenyt nem fogod tudni egy olcso motornal sosem, es ezek szet vannak ganyolva, mert vmi olcso olasz/osztrak/nemet importmotorok. Tehat ebbol olcsot nem kellene venni. Amugy mint korabban mondtam, 2 szelepes olajhuteses desmodue, igenytelen, megbizhato. De a szelephezagellenorzes 10e km kent van, amit meg kellene fizetni, ellenben az olajcsere is 10e km-kent van. Gyertyabol 4 van, az olcso. A szijbol a gyari az draga. 5 evente csere.
Ha olaszban gondolkodsz 1.5M ig azt otthon nem tudod javitani, mint egy dlt. szervizbe kell vinni. En ezt egy olcso motornal nem vallalnam be. Akkor egy kicsit radobnek, es egy nemesebbet vennek desmoquattroval. Sajnos a desmoquattro (testabassa inkabb) blokkos st4/ st4s is 10e km es intervallummal rendelkezik de 106/116 loerovel, ezek inkabb guzzi breva ulespoziciohoz vannak kozel, tehat turasport, mint a vfr, de a vfrnek hegyesebbek. A desmodue-nel joval kulturaltabb, 4 szelepes, joval porgossebb v2, ami joval erosebb egy dl nel. Ha mar szervizbe kell vinni, en az st4s-t vennem kikapcsolhato abs-el, (Versenypalyara, vagy keresztbordaknal erdemes, mert kezdetleges, amugy jol mukodik normalis uton) Ohlins futomuvel, elol titannitrid showa, 320 as fek alap. De leginkabb nem vennek ilyeneket, mert draga fenntartani, ha nem te csinalod otthon magadnak. Es ennyi penzbol egy eleg jo szar futomuves es szar fekes japant vehetsz, amivel nem kell veszodni.
-
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #151963 üzenetére
a linkre néztem rá amit tboy berakott. Az ott egyértelmű bt kommunikáció a sisakok között. Igy működitt minden a sena mesh előtt.
Ennél régebben volt a szabványos walkie talkie 8 analog csatornáján kommunikáló valami kinai, de én még olyan kütyüt nem láttam élőben.
A bt-nak 4 a max összekapcsolható szám, mármint egyidejűleg, a többhöz kapcsolgatni kell, vagy ahogy az interphone avant pl úgy tudott 8-at, hogy abban két bt egység volt !, de csak akkor tudott 8 -t összekapcsolni, ha mind avant volt, egyébként csak 4-t.
Minden bt-os érzékeny a sorrendre, mert A párosodik B-hez, B-C-hez, C-D, hez. B és/vagy C kiesik, akkor A-D-vel nem kommunikál, újra kell párosítani.
Ez azért probléma, ha pl úgy motorozol, hogy a túravezető és a záró ember pl egy jobb kanyarvadász szakaszon előre menne lapra döntögetni. -
válasz
norbert1998 #151958 üzenetére
erre gondolunk? M1-S Air és BT-S3 összepárosítható sima intercom adó-vevő módban? (tehát nem bt telefonálás)
-
válasz
norbert1998 #151950 üzenetére
Akkor nem ma kezdted Te sem a motorozást.
A V4 hang igen jó, főleg a Panigale-nak
Nekem V2-es Ducati 848-am is volt tavaly, hamar ment a háztól, mert életveszély
Gyönyörű hangja van és mellé még ment is, mint az állat, nem tudtam megállni és pillanatok alatt 200 felett volt. Nem nekem való már. 30 éve sportmotoroztam, elég volt akkor, most már öregesen gurulok, kényelmesen. A tűz még pislákol őrlángon, de már oda kell figyelnem, hogy ne lobbanjon be.
-
válasz
norbert1998 #151948 üzenetére
Jó annak, akinek ennyi motorja van.
Remélem megélem, hogy nekem is minimum 2 legyen.
más:
Anno Hondából csak VF 750 C(kicsit módosítva) és NTV 650 volt.
VFR mindig tetszett, de valahogy nem úgy alakult, hogy legyen.
Ami jobban megmozgatott, az a VTR 1000.
Neked mit váltott a VFR? Volt közvetlen előtte másik? Miért pont ezt választottad? Ha nincs kedved leírni, mondd meddig olvassak vissza kb. -
válasz
norbert1998 #151945 üzenetére
Volt, ami koszos volt anno nekem is vásárláskor, majd letakarítottam és a régi tulaj nem hitte el, hogy mi van a dzsuva alatt.5 évi “szabadtartás” utáni retket mostam le róla
Hirdette, senki nem vette meg, majd mikor hozzám került, letakarítottam, meghirdettem és rögtön el is kelt
(nem vagyok kereskedő!) -
válasz
norbert1998 #151936 üzenetére
Királyok vagytok!
Én, csak azért nem megyek ilyenkor ki, mert félek, hogy eldobom a vasat. Még a főút oké, nálunk sózzák, de eljutnom odáig jégpáncélon, inkább kihagytam mindig. Pedig mennék, száraz hidegben szoktam is, a hideg nem zavar.
És igen, aki szeret társaságban lenni és nem egy magányos farkas típus, azok sok ilyen programon részt vesznek. Van egyfajta feeling-je. -
válasz
norbert1998 #151936 üzenetére
Amúgy ebben mi a jó?
Hideg van, köd, csúszik az út és gyökkettővel lehet menni egy kört a városban 200 motor között, reménykedve hogy senki nem bambul el és jön beléd hátulról. Nem tudom mi kéne, hogy erre engem rávegyenek.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
norbert1998 #151932 üzenetére
Igen
Pfiucska: hát én is, tűkön ülök, hosszú tél lesz
-
zgospel
őstag
válasz
norbert1998 #151919 üzenetére
Nem németek azok
Az osztrák-magyar határig érdekes be tudja tartani mindegyik a szabályokat. Átérnek ide, és itt mindent lehet, mert Balkán vagyunk, az ellenőrzések és a bírságok is minimálisak… -
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #151919 üzenetére
Gondolom a németeken a német rendszámú, román, szerb... vendégmunkásokra gondolsz, akik most mennek haza karácsonyra.
-
Rush77
aktív tag
válasz
norbert1998 #151900 üzenetére
Utas nem nagyon lesz (főleg az elején). A tempó még nem mozgat. Nyilván nem szeretném feltartani a forgalmat. Autópálya sem nagyon. De azért ha tud tartani egy 120as utazót kb ha fel tévednék a palyara az már jó
@Fáraó
A finom cuccokért én is szoktam lelkesedni.
Nekem a tanuló motor egy GSR600.Ha nem lenne bizonytalan az alkatrész ellátottság akkor nem is gondolkoznék a vásárláson (nyilván próba után)
Az első 1-3 évben a lényeg, hogy gyűjtsem a kilométereket és rendesen megtanuljak motorozni képzésekkel együtt.Néztem még a Duke 390et is 2014 környékéről de picinek tűnik és nem az a kimondottan túrázni való gép. Túra Enduro nem játszik mert nem jön be mint kategória.
A kb keret amúgy nagyon max 1,3-1,4
-
Rush77
aktív tag
válasz
norbert1998 #151897 üzenetére
Köszi, és neked is @dellfanboy
Mondjuk nekem az egyetlen viszonyítási alapom a simson, szóval az alul (nem)menés az nyílván relatív lesz
Majd rápróbálok ezekre megnézem, hogy melyik milyen.
A másik kérdéses rész meg nyílván mivel ezek azért JDM gépek (és a CB is 24-5 éves), hogy milyen az alkatrész ellátottság/beszerezhetőség itthon. -
vihartigris
őstag
válasz
norbert1998 #151890 üzenetére
-
palfitom
félisten
válasz
norbert1998 #151891 üzenetére
Gratula hozzá!
-
norbert1998
nagyúr
válasz
norbert1998 #151890 üzenetére
Szóval ez egy 1997-es RC36, talán UJ vagy UC kezdetű rendszámmal. Kinti, de nem friss behozatal. Egy Ausztriába költöző sráctól vettem, mivel ő oda nem tudja kivinni magával a papírmunka miatt.
Kb 70 ezer km van benne, esztétikai állapotra nagyjából rendben van. Nem láttam törött idomokat meg lógó elemeket, egy gumi bolha hiányát leszámítva, de az meg ugye nem sérülés.
Van egy Akrapovic rajta, egy mű bizonylatos túra kormány a csutka helyett, fém fékcső elől, új gumik, markolat fűtés.
Viszont az új kormányon kicsit lötyögnek a kapcsolók, illetve az index gomb halott. Kaptunk egy gyári kipufogót is, egy top case konzolt és a dobozt is. Meg egy szett használt gumit is, ami rajta volt eddig.
Akku sajna cserés lehet, illetve valahol valami olaj szivárgás lehet rajta amúgy. Viszont a fékek, tárcsák jók. A váltó szépen jár fel le, a kuplung is jó volt érzésre. Mentem vele, hangja, ereje nagyjából rendben lehet. Nyilván takony időben nem motoroztam ki városon belül
500 jó magyar pénz volt az ára. -
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #151888 üzenetére
ez ilyen beugratós kérdés? vagy esetleg legó-t vettél?
mé nincs fotó?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #151747 üzenetére
A nyitott sisak kevésbé párásodik.
-
válasz
norbert1998 #151747 üzenetére
Nem tudom eldönteni hogy elhivatott vagy szimplán hülye
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #151685 üzenetére
A sima guggolás is tiltva van? Meg jól értelmezem, hogy a porckorong a nagyobb?
Nekem még egyetem elején fájt a derekam, de az inkább a saját trógerségem, meg nyomorék testtartásom eredménye volt. Van valamennyi gerincferdülésem, de annak szerintem nincs köze hozzá. Azóta a sok otthoni edzésnek köszönhetően már egész jól eltűnt a púp a hátamról, meg minden ilyesmi fájdalom megszűnt. De a deréknál szerintem a guggolások segítettek főként.
Bevallom amúgy, hogy sportmotoron még csak ültem egy helyben, zx4rr, de az speciel kényelmes volt addig, pont annyival volt messzebb a kormány, mint a vfr-en, ami kéne.
De mondjuk egy hayabusa, amin szintén csak ültem, nem mentem, indokolatlanul hosszúnak tűnt. De jövőre kéne valami igazi csutkakormányos cucc, amíg még bírhatja a testem. -
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #151677 üzenetére
Ha az 1998 a születési éved, akkor vegyél sportmotort, a derekadnak még bírnia kell
-
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #151672 üzenetére
1200ccm asszem 98ló
-
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #151672 üzenetére
Az ár miatt nem ajánlottam neked a Tracer900-t
A második sorozat, a picit ráncfelvarrot, aminek hosszabb a tengelytávja, plusz kicsit szelídebb a blokkja, nagyon is élhető darab. De ha kell, akkor megindul... -
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #151613 üzenetére
CBF1000S
Ha érdekes keress meg. -
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #151665 üzenetére
Hááát, nem, mert másfél milkás árral nemigazán van vehető motor
Agyfaszt kapok (tudom, ezerszer kitárgyaltuk), hogy 2019-20 környékén vettél bármit, azt most drágábban adod el 4-5 évesen, mint amennyiért vetted.
Azisigaz, hogy utána meg rohadt mélyen zsebbe kell nyúlni, mert az akkor újonnan 3-4 millióba kerülő motor, az ma 6 fölött van, de inkább 7, vagy több...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest