- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
emvy
félisten
válasz
Daywalker #49543 üzenetére
Ne maszatold ossze a titkos kutatolaborokban dolgozo atomfizikusok kutatasait a magasfeszultsegu vezetek hatasaival. Az utobbi evtizedek ota ismerik, hasznaljak, vizsgaljak.
Szerinted az osszes ezzel foglalkozo kiserlet, kutatas kamu / lefizetett volt? Sot, meg a Maxwell-egyenleteket is a CIA irta at ugy, hogy azt mutassak, hogy egy nagyfesz vezetek alatt sokezerszer kisebb az eroter, mint egy mobiltelefontol centimeterekre (holott az emberek azt is folyamatosan magukkal hordjak)? Es a mobiltelefonokrol sem derult ki semmilyen szignifikans negativ hatas, pedig szarra kutattak a temat.
Mindegy.
Lehet fetrengeni az osszeeskuveselmeletkben, ha ez valakinek jol esik.
-
emvy
félisten
válasz
Daywalker #49537 üzenetére
"Az tuti, hogy a nagyfesz vezetékek veszélyesek...nem véletlenül vannak perek belőle az USA-ban."
Ja, az tuti. Foleg, hogy az utobbi nehany evtizedben senkinek sem sikerult bebizonyitania, hogy a nagyfesz. vezetek barmilyen szignifikans elettani hatassal birna (ha megfogod, akkor nyilvan...). De azert tuti, foleg, hogy itt a forumban bejelented.
-
emvy
félisten
Nem ertem, hogy egy CBR1000-nek mi ertelme van rendormotorkent.
Egy 280-al csapato motort/autot teljesen felesleges uldozni, akkor inkabb koordinalt utblokad, vagy valami hasonlo. Raadasul egesz nap egy 1000-es sportmotoron uldogelni...
(Foleg Sussex-ben, ami szinten tele van kamerazva...)
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #48761 üzenetére
Elvileg akkor, amikor elhagyod az orszagot. Szoval mintha lenne olyan lehetoseg, hogy felevente kimesz meg visszajossz, de elobb-utobb szerintem az fejedre koppintanak.
Raadasul eladni is nehez egy europai motort, mert ugyebar a helyi regisztraciohoz minimalisan a lampatestet cserelni kell, meg egyebkent is bizalmatlanabbak a nem UK registered motorokkal. Szoval ha valaki kijon, akkor javaslom, hogy meg otthon adja el a motorjat.
-
emvy
félisten
Tenyleg nem megyek bele ennel jobban, de ha barki (pl. bank) latta volna, hogy ilyen CHF-erosodes lesz, akkor hagyta volna az egesz hitelezest a fenebe, es vett volna egy rakas chfeur forwardot, es hulyere kereste volna magat. De nincs errol szo, itt tenyleg majdnem mindenki bukik, es aki nem, az veletlenul nem. Eleg sok ralatasom van a dologra, probald elhinni ezt nekem.
-
emvy
félisten
válasz
Djuree #48728 üzenetére
Mint altalaban, itt sincsenek egyszeru valaszok, sajnos (az sem igaz, hogy mindenki hulye volt, aki chf hitelt vett fel, termeszetesen az sem igaz, hogy az egesz a bankok hibaja, es sajnos semmifele 'igazsagos' megoldas nem varhato, mert igazsagosan nem lehet megoldani a jelen helyzetet, nem lehet ugy meguszni, hogy csak a felelotlen hitelfelvevok es a rossz kockazatelemzok bunhodjenek).
-
emvy
félisten
válasz
Djuree #48711 üzenetére
Utca = egy rendkivul nyugis zsakutca vege, ahol az autok legfeljebb parkolnak, egyebkent gyerekek fociznak/rollereznek, kozvetlenul az ablakom alatt. Persze speci vastag, vizallo takaroval letakarva.
Mi tortenhetne vele? Legfeljebb ellopjak (hogyan? betolatnak trelerrel, es harman felrakjak?), aztan kifizeti a biztosito.
-
emvy
félisten
válasz
TayRol #48708 üzenetére
Ott allt, nem akartam vinni sehova, azt akartam, hogy erte jojjon valaki, adja oda a penzt, es vigye el, nullat kelljen vele foglalkoznom. Lehet, h megy egy szazast ki lehetett volna huzni belole, de nem erdekelt ennyire. (Raadasul biztositas nelkul allt egy elvileg nyilvanos teruleten, ami egy ideje mar tilos itt, szoval siettem.)
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #48702 üzenetére
Belinkelned a hirdetest?
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #48396 üzenetére
fojtoszelep
Bocs, nem grammarnaziskodom tobbet, csak tobbszor leirtad, es kidofi a szemem.
Egyebkent nekem ugy tunt, hogy az egyik legjobb all-round bike a mi kornyekunkre a kollega Triumph Tigerje, amit tavaly vett. Hat, az egy eleg kenyelmes-kellemes bringa.
-
emvy
félisten
Az enyem nem igazan rangatott, csak kifejezetten erzekeny volt a gaz egyesben/kettesben (ami nem tul meglepo), emiatt volt kenyelmetlen varosban. A CBF gazreakcioi sokkal lassabbak voltak.
-
emvy
félisten
Kaptam Feree-tol egy privat uzenetet, amire - ha nem banja - most itt valaszolok.
"Ha jól tudom te CBF600-ról cseréltél VFR800-ra
Írnál egykét dolgot tapasztalaidról, megérte e, miben nagyon más, stb?
Hasonló cipőben járok és hasonló terveim vannak."Szoval a CBF->VFR csere nem minden esetben jo megoldas, nalam peldaul nem volt az.
Varosban:
Egyertelmuen a CBF a praktikusabb es elvezhetobb motor. Egyreszt a felepitese miatt: konnyebb, a szeles kormannyal egyszerubb manoverezni a sorok kozott, nem a csuklodon allsz. Masodszor a motor karakterisztikaja miatt: a CBF-fel siman mentem negyesben a varosban, a VFR-rel kettesbe is alig tudtam felvaltani, mert 30-40-nel mar kezd rangatozni, szoval szenvedos. Budapesten valoszinuleg elfogadhato lenne, mert ott van a (majdnem) lampamentes rakpart, ahol kvazi folyamatosan lehet haladni. Itt Londonban teljesen ertelmetlen motor volt a VFR, allandoan csusztatott kuplung, vegig egyes, stb.. Raadasul kevesbe er le a labad, ezert ha dugozol, az tenyleg sokkal farasztobb.Turazni:
Itt egyertelmuen a VFR a jobb. Hazajottem vele ket nap alatt Londonbol, az tobb volt, mint 2000 km, es bar elfaradtam, de nem volt tul veszes. Stabilan lehet tartani barmilyen sebesseget, igazabol teljesen mindegy, hogy szazhusszal mesz, vagy a nemet autopalyakon ket oldaldobozzal 200-at, ugyanolyan stabil, nem remeg a kormany, nem fogy el az ero. A CBF 140 korul mar elkezdett enyhen bizonytalankodni, 170-nel meg mar szo sem volt nyugodt motorozasrol. A VFR szelvedelme sokkal jobb, akarmilyen szelvedot veszel a CBF-re, meg sem kozeliti. A VTEC nagyon kenyelmes pl. autopalyan, a hatos fokozat az kb. 160-170 korul eri el a nyitasi tartomanyt, az alatt jol fogyaszt, afolott meg kapsz egy kis plusz erot, szoval nem gond 170-180-nal belekezdeni egy BMW elozesebe."Sportmotorozas": bevallom, en kevesszer csapattam ugy igazan a VFR-rel. Talan Innsbruck kornyeken jatszadoztunk egy KTM-es fazonnal, persze en full csomagokkal mentem. Az a helyzet, hogy nem mentem eleget a VFR-rel ahhoz, hogy igazan nagyot merjek donteni vele, foleg, hogy egyszer kb. 15 kmh-nal elboritottam, amit nem annyira sikerult megertenem a mai napig; egyszeruen brutalisan nehez dog, es hirtelen valik megtarthatatlanna, a CBF ilyen szempontbol joindulatubb. A VFR futomuve ugyanakkor kategoriakkal a CBF folott van.
Osszessegeben a VFR termeszetesen sokkal jobb motor, mint a CBF, egyszeruen a jelenlegi helyzetemhez es kornyezethez egyaltalan nem passzolt, es ezt neked is erdemes atgondolni. Ha meg egyszer motort veszek idekint, akkor az valamelyik 800-as BMW lesz, de majd meglatjuk.
-
emvy
félisten
Eladtam a VFR-t, buktam rajta 300k-t, sebaj.
A kovetkezo motorom nem Londonban lesz, az tuti. Nem az a hely.
-
emvy
félisten
Szervusztok, reg irtam ide
Most adom el a VFR-t, Londonban nem lehet motorozni, ez nem az a hely. Majd ha visszakoltozom Europaba...
-
emvy
félisten
Fura, hogy itthon nem divat az automata lancolajozo, odakint minden motoron az van (a sajatomat is beleertve, csak most epp nincs benne olaj).
-
emvy
félisten
Ezt a kockázat-értékelős tb-t meg sürgősen felejtse el mindenki...
Pedig te kicsit ezt propagalod. Dohanyzol? 3.5x-osere novelted a tudorak eselyet, ezert fizess X-szer tobbet. Motorozol? 5x nagyobb esellyel leszel nyomorek, fizess tobbet. Ez vegulis logikus.
Ja, es a dohanyzashoz visszaterve: egy eros dohanyos erdekes modon nem feltetlen kerul tobbe az allamnak, mint egy egeszsegesen elo, mivel elobb-utobb mindenki meghal, es egy durva dohanyosnak jo esellyel nem kell hosszan nyugdijat fizetni, illetve egy tudorak eleg gyorsan elvisz; mig egy egeszsegesen elo ember elkepzelhetoen evtizedekig hasznalhat tolokocsit, kapja a nyugdijat, etc.
-
emvy
félisten
Az egyébként jól működő rendszer megint az emberek miatt kerül szarba. Akinek sok a fizetése, az eltitkolja, nem fizeti be, feketézik, stb.
Én nem adnék tb támogatást a(z):
1: Dohányosoknak;
2: alkoholistáknak;
3: drogosoknak;
4: átoperáltatósoknak;
(vagy a 10szeresét szedném be tőlük)
tehát semmi olyanra nem járna tb ha én volnék az atyaúristen, aki a tisztában van azzal, hogy az egészségét rombolja, ezzel igen komoly betegségeket okoz saját magának (és a környezetében élőknek).
Persze ilyenkor szoktak jönni azzal, hogy nem kell motorozni, biciklizni, görkorcsolyázni. Én erre azt szoktam mondani, hogy akkor ne üljél autóba, ne egyél semmiféle E2xx-t tartalmazó ételt, valamint többet ne fürödj semmi mással, csak vízzel.Ezzel ezer problema van. Peldaul megeroszakoljak a szomszed 11 eves kislanyt, aki ettol depresszioba sullyed, majd elkezd drogozni. Ot nem latnad el?
Nagyon nehez meghuzni a hatart. Az ember kicsit komplexebb leny, minthogy azt mondhatnad ra, hogy 'dohanyos', vagy 'drogos' -- ez onmagaban keves informacio. A mentalis problemak es a fizikalis problemak ugyanugy betegsegek, raadasul kemenyen hatnak egymasra. A motorozas is csak egy hobbi, ami adrenalint es endorfint biztosit, tehat egyfajta drog -- a dohanyzas is. A szex is ilyesmi kicsit (nyilvan egy szexfuggonek nagyobb lehet az eselye pszichikai es nemi problemakra), azt is fizeti a TB.
Ertem a te oldaladat is, de ez tenyleg nagyon komplex problema.
-
emvy
félisten
Konkretan azert, mert a legtobb embernek meg nem volt komoly serulese, es addig nagy a pofaja, amig nem esett egy kozepeset. Ha nem is hal bele, akkor is rendkivul genya kovetkezmenyekkel jarhat egy kis elcsuszas is. Ezert probalunk mindenkit rabeszelni _elore_.
Tavaly elvagtam egy izuletet a labfejemben. Minimalis serules egy kiskozepes motorbalesethez kepest, kb. 3-4 centis seb. Mire osszevarrtak (az izuletet), majdnem elharaptam a nyelvem, egy honapig nem tudtam rendesen jarni. Ha meg nincs is ilyesmi, csak egy sima aszfalton csuszas, akkor is macera -- ruhaban semmi (szo szerint), ruha nelkul megy hetekig gennyedzo borfeluletek.
Te pont ugyanazt mondod, mint azok a ****-ek, akik szerint a biztonsagi ovet nem fontos becsatolni, maximum kicsit bevered a fejed, a TB kifizeti..
-
emvy
félisten
válasz
TayRol #36151 üzenetére
Az ules az abszolut emberfuggo, nem hiszek a 'kenyelmes ules' koncepciojaban. Bringan tobben hasznalnak full karbon 'nyerget', es az is lehet kenyelmes.
A VFR nekem pl. kenyelmesebb (seggre), mint a CBF, viszont a VFR-en a hatam farad el hamarabb (hazafele azt csinaltam, h neha radoltem a tanktaskara pihenni..)
-
emvy
félisten
válasz
TayRol #36190 üzenetére
Lokes? Nem is ertem en ezt, elvileg az enyem meg a 'durvabb' verzioju VTEC, de annyi van, hogy 7000 korul megvaltozik a hangja, es nemileg jobban megindul, de semmi esetre sem 'lokes', vagy ilyesmi.
Nekem kifejezetten bejon, hogy autopalyan szepen elcirkalok 6000-es fordulattal, alacsony fogyasztassal, viszont amikor 160-nal bekapcsol a masik ketto, akkor lehet menni rendesen.
Probald ki, szerintem ez nem problema. Ha gondolod, jovo heten (ha addigra keszen lesz), gurulhatsz vele egy kort.
-
emvy
félisten
Nah, akkor leirom, milyen volt, a horror-sztori a vegen.
2 nap alatt 1900 km-t mentem.
Pentek reggel 6-kor indultam otthonrol, 7:50-re kellett Folkestone-ban lennem. Megvolt a mar emlitett guminyomas-csekkolas, megkaptam az uj VFR-t (legalabbis az elmeny uj volt). Elindultam az autopalyan le, brutal eso, tenyleg, a legszarabb, fuggonykent omlo verzio, pillanatok alatt atazott a borruha, mire meg tudtam allni, mar kesz voltam. Aztan elindultam tovabb az esoben, mert kiderult, hogy ugyis egesz nap esni fog..
Az EuroTunnel nagyon kulturalt. Palyatol palyaig 1 ora, kompletten. Odaersz, becsekkolsz a motoron ulve (mint egy autopalya-kapunal), felgurulsz egy vonatra, 25 perc mulva mar kifele terelnek, es a Calais-i autopalyara erkezel.
Franciaorszagban szinte nem is palyaztam. Csodalatos ido volt, teljesen jo utak, 100-130 kozott lehetett menni az erdos, dombos, kanyargos tajakon -- kb. mint Zala, csak jo utakkal. Belgium es Luxemburg hasonlo, csak kevesebb dombbal.
Nemetorszagban vegig palyaztam, 100-200 kozott, de altalaban 120-160 kozott.A VFR egesz dobbenet szamomra a CBF-hez kepest, utobbi 160 korul mar kicsit kezdett mozgodolni alattam; a VFR szamara tokmindegy, hogy 100 vagy 200, a szel nagyjabol hasonlo, a motor meg sem rezzen (megjegyzem, oldaldobozokkal mentem!).
Karlsruhe elott 100 km-rel aludtam valahol.
A csucs az Ausztria. Csodalatos, pormentes, tokeletes aszfalt, tele kanyarokkal. Elvileg ott toltottem volna egy napot, de jott egy brutal vihar, es a helyiek szerint masnap is ez volt varhato, szoval este 6-kor talalkoztam egy haverral Liezen-ben (Graz es Salzburg kozott feluton), es elindultunk haza, negyed 11-kor mar kajaltunk Zalaban. A hataratlepes durva elmeny volt, szerintem az itteni utak meg magyar viszonylatban is szornyunek szamitanak; Ausztriaban csomagokkal felszerelkezve is 80-100 korul mentem a kanyarokban, Zalaban a nyilegyenes uton sem mertunk 40 fole menni, olyan katyuk voltak...
A VFR-t nagyon megszerettem, elso motornak szornyu lenne (foleg a haver Hornetjehez kepest); nehez, tamaszkodos; viszont irtozatosan stabil, szamomra nagyon kenyelmes az ulespozicio (hosszuak a kezeim), nagyon-nagyon megy, hosszabb utakon nem nagyon eszik (voltam 5 liter alatt is egyszer 200 km-en, 130 koruli palyazasnal). Ez tipikusan erre valo, amire most hasznaltam: tempos, kanyargos turazas, neha palyazas.
-----
Horror sztori: ma elkisertem a havert a Balatonig. Hazafele - csomagok nelkul - viszonylag kemenyen jottem, asszem 80 koruli atlagom volt (beleertve azt, hogy falvakban mindig szepen 60 korul jottem). Egyszercsak azt erzem, hogy csuszkal a hatso kerek. Mi a fene, defektem van? Lementem a dombrol, es a kovetkezo domb tetejen megalltam megnezni, hogy mi a fene van.
Elhagytam az olajleereszto csavart. Az utobbi 1 km-en folyamatosan huztam az olajcsikot, es konkretan folyamatosan olajban mentem. Elso reakciom az volt, hogy felhivtam a rendorseget, hogy gyorsan tegyenek ki egy tablat, mert sok a motoros, ha valaki elzug, akkor szarul fogom magam erezni... aztan tanktaskaval, borcuccban elindultam megkeresni a csik elejet, 30 fokban; meg leintettem mindenkit, hogy ha motorost lat, szoljanak neki, hogy lassan. Kb. 30 perc mulva megerkeztek a homokozosok (kozterulet-fenntarto), szoval megnyugodtam. Betoltam valahova a motort (ismeroshoz), holnap veszek bele egy csavart, feltoltom olajjal, aztan beviszem a szervizre, amit egyebkent is akartam.
- remelem a blokknak nem lett baja (nem vilagitott meg a visszajelzo, gondolom meg a pumpa epp szivta az utolso par decit)
- hatalmas-hatalmas makom van, hogy nem egy kanyarban tortent mindez...Ket oka lehetett:
- nem volt rendesen meghuzva a csavar
- ezenkivul az itthoni zotyogos utak miatt kicsuszottPedig pont gondolkoztam rajta, hogy az 1900 km-es uton egyetlen egy necces helyzet sem volt...(tenyleg nem, egesz meglepo, masok sem voltak f*szok, meg en sem csinaltam hulyeseget).
-
emvy
félisten
Egyebkent csoda, h eddig tuleltem: 1 barral (!) volt alacsonyabb a guminyomas a kelletenel, mikor elindultam (indulas utan 15 perccel csekkoltam, miota megvettem a motort, nem neztem... az okorseg csucsa). Kvazi uj motort kaptam, mikor felfujtam.
-
emvy
félisten
No, hazaertem, egy nappal korabban, mint tervezetem. Elmenyeket holnap irok.
-
emvy
félisten
válasz
TayRol #36048 üzenetére
Gondolom azert is jobb, mert alacsonyabban van a kormany. Nem tudom. Az van, hogy a CBF 140-ig kiraly volt (turaplexivel), aztan elkezdte razni a fejemet, etc. Itt meg kb. nincs kulonbseg 130 es 170 kozott -- raadasul az idom ugy van megoldva, hogy a kezedre nem jon levego egyaltalan, ergo nem fazik, fel tudod kicsit emelni nagyobb sebessegnel is, etc.
-
emvy
félisten
Tegnap ultem egy S1000RR-en. Sajnos csak ultem, nem motoroztam vele. F800R-en is, nagyon picike az a motor, baromi jol nez ki.
Ezenkivul M3-as BMW-ben, Bentleyben, Nissan GT-R-ben, tapogattam SLS Mercit (a GTR negyedebe kerul az SLS-nek, mokas), stb. Vicces modon el vannak szorva itt a kornyeken (kiallitas van, es mivel potencialisan sokat vesznek beloluk, ezert be is lehet pattani).
-
emvy
félisten
Sracok,
nem tud valaki fenyezot Bp-en? A VFR baloldalat kellene lefenyezni, mert rendesen osszekarcoltam a multkor. Raadasul 4-5 nap alatt kellene megcsinalni.
-
emvy
félisten
Integra,,
nagysagrendileg mennyiert lehet szallast talalni Nemetorszagban? Egy agy kell es kesz, nem otcsillagos szallo.
Ugy szamolom, elso nap meg kellene erkeznem Saarbrucken kornyekere..
-
emvy
félisten
válasz
runner 125 #35757 üzenetére
Semmi koze nincs a Fazerhez
3 hengeres nyomatekgyar, 20 centis rugouttal. Ennyi erovel az R1 is Fazer kicsit leultetve, a KTM 990 meg Fazer kullos kerekekkel
-
emvy
félisten
válasz
Djuree #35756 üzenetére
Olvasd ujra. Egy szoval sem irtam, hogy barkinek joga van 120-al menni varosban. Csak mielott mindenki elkuldi az anyjaba, varjuk meg, hogy hozzaszoljon. Tehat mondjuk a Budaorsi bevezeton altalaban nem tolat eled egy teherauto, bar ott sem szep dolog gyorshajtani (foleg nem olcso).
Mondjuk majd ha Runner-nek meglesz a VFR-je, akkor rajon, hogy 50-nel menni iszonyat faraszto feladat.
-
emvy
félisten
válasz
runner 125 #35744 üzenetére
Nekem szerintem nem ez lesz a 'vegso' motor, legalabbis most ugy erzem. A kollega, akivel mentunk, egy vadiuj Triumph Tigert hajt, hat az nagyon komoly vas, mondjuk kanyarbol kifele allandoan emelgeti az elejet
. Irtozatosan kenyelmes, ide Angliaba idealis motor (gyorsan menni itt ugysem tudsz/lehet, tul sok a kanyar).
-
emvy
félisten
Ah, ma nagy kiralyat motoroztam. Kollega elvitt mindenfele kis utakra, ahol nem volt forgalom, 8-tol 1-ig nyomtuk, egy tanknyi tavolsag fert bele -- sajna kajal a kis VFR, mert csomoszor negyed oraig nem valtottam kettesnel feljebb; durvan kanyargos utak voltak.
Egyszer elvesztettem szem elol, egy ures utra fordultam ki utana, es vagy 50 meteren keresztul a jobb oldalon toltam neki, mikor leesett, hogy ez most nem az az orszag..
Nem irtam be a forumra, de ket hete elcsusztam a geppel, azota nem mentem vele, pedig ket het mulva vegigtekerek Europan 3 nap alatt, szoval ujra meg kellett baratkoznunk. (Idomkarcolasok, tukor, valtopedal, szoval semmi drama, az idom a draga, de igazabol leszarom, hagyom igy, ahogy van, majd ha lesz kedvem, kicserelem / atfenyeztetem. Rajtam egy karc se esett, borruha rulez, csizma meg eletfontossagu!)
Egyebkent eleg mas igy, hogy 1-2-3 hetente megyek egyszer, amolyan hetvegi motoros modjara... tavaly heti legalabb otszor ultem motoron, mas rutinnal rendelkezik az ember olyankor.
-
emvy
félisten
válasz
Integra #35053 üzenetére
A biztonsagot illetoen a 150 dollar feletti bukoknal senki nem tud semmilyen lenyeges kulonbseget kimutatni (kiveve a plexi ellenallosagat, ami olyan esetekben szamit 'csak', mint Massa). Altalaban a tartossagert, zajert, pinlockert, stabilitasert meg a nevert kerik el a penzt (jogosan, persze).
Szoval szettort sisakrol az utobbi 10 evben szerintem senki nem hallott.
-
emvy
félisten
válasz
Integra #34982 üzenetére
En 16000 km-t mentem ket ev alatt varoson belul (fele motor, fele robogo, kb.). A tulelesnek inkabb az a kulcsa, hogy probald kitalalni a tobbi jarmu mozgasabol, hogy mit akar / nem akar a soforje. Tehat erezd, hogy most bizonytalan, tajekodozik, streetracingel, elozni akar, etc., es annak megfeleloen tarts a tavolsagot, gyorsits, maradj le, satobbi.
Pl. azt az esetet sosem felejtem el, amikor a Bem ter kornyeken savelhuzas volt, a 2 egyiranyu savot egyel balra huztak. Robogoval mentem, eloremenni eselyem se volt, a mellettem levo autoban a no ugy fogta a kormanyt, amibol arra gondoltam, hogy nagyon merev, mazsola oreg neni lehet. Lemaradtam kicsit, ezaltal feltartva a mogottem jovoket -- a no persze nem vette eszre a savelhuzast, es ment egyenesen -- immar az en savomban.
Ilyenek.
Ja, meg amit kihagytam: szerencse.
-
emvy
félisten
50000-ért veszem a komplett gyári rendszert, dobok, leömlők, egyebek. Oké, hogy itt 250 fontért (75000 forint) tudnék venni rozsdamentes leömlőket, de a szervizóradíj 60 font. Tehát a leömlők csereje minimum 120000 forint környékén kezdődne.
Valószínűleg 25000 km múlva nem ezzel a géppel fogok motorozni.
-
emvy
félisten
A VFR egyetlen problemajanak a jo rozsdas kipuffrendszert latom... ugy nez ki, sikerul szereznem nagyon jo aron egy hasznalatlan gyari kipuffrendszert hozza, aztan felrakatom otthon...
-
emvy
félisten
válasz
runner 125 #34863 üzenetére
Majdnem. 2005-ben valtoztattak valamit a VTEC valtason, meg feherek az indexek.
-
emvy
félisten
válasz
Integra #34856 üzenetére
Arrol is van benne szo, hogy a motorosok megkoszonik-e, ha elengedik oket.
Itt Londonban es kornyeken senki nem koszon meg semmit. Tok termeszetes, hogy a mozgo autosor is jobbra-balra lehuzodik, hogy a kozepen gyorsabban ataramlo motorostomeg elcsoroghasson. Ha a pirosnal nem ferek el, a buszos arrebb centizik, hogy elorejussak.
De elobb-utobb otthon is ez lesz, erezhetoen erre mozog a vilag.
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #34835 üzenetére
Nekem beinditaskor egybol felszivja az olajat, eltunik a nezokebol.
-
emvy
félisten
-
emvy
félisten
Juteszembe, az normalis, hogy 100 fok korul van a hutoviz folyamatosan? Ha nagyon csapatom neki, akkor lemegy 85 kornyekere, aztan egybol vissza -- varosban kb. 105 C-nal kapcsol be a huto, es 100-105 kozott tartja.
Szerk.: most nezem a forumokat, mindenkinek 100 fok folott van varosban..
-
emvy
félisten
válasz
Integra #34803 üzenetére
Egyebkent en most korbeszaglasztam, nekem sem kene, azt hiszem. Hatalmas, emellett rovid a hatotavja, nem is tudom, mire jo. Gyonyoru targy egyebkent, ebben egyetertek Ziriggel, de tenyleg olyan targyszeru, es nem annyira motorszeru.
Szoval mondjuk egy CBR1000RR szamomra sokkal vagykeltobb. Meg meg lattam a napokban par motort, amik valami miatt megfogtak: Tenere, Ducati 848, BMW F800GS (ez nagyon), 2010-es Kawa Z1000 (ez is nagyon).
Persze teny, hogy nem vagyok 40-es, menedzserszintu vasarlo
-
emvy
félisten
Sikerult olajat cserelnem a VFR-en. Eleg macera volt leszedni az idomokat, mit ne mondjak. A kicsurgo folyadek sotetbarna, nem atlatszo, kicsit habzo valami volt. Hat igen, 4 ev allas megteszi a hatasat.
Egyeb tapasztalatok a mai naprol: VFR-t ne vegyen senki varosban. Persze, lehet vele cikcakkozni, meg mozgekony, stb., de a) kettesnel nem lehet feljebb valtani b) allandoan figyelni kell a jobb kezedre, egy millimeterrel nagyobbat huzol, akkor maris 60 folott vagy, es lekaphat egy kamera c) a csuklonak megterhelobb, mint egy csupasz/felcsupasz motor. Kb. 80 kmph-tol erzi jol magat, illetve 4500-as fordulattol. Jo turamotor lesz belole, mert hatodikban 85 mph-nal (135 kph) valahol 5300 korul forog, keveset fogyaszt, nyugodt.
Es amit mar mondtam: elkepesztoen stabil gep.
Aktív témák
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest