- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
Steven #50160 üzenetére
asszony sosem panaszkodik a bandit hatso ulesen. a gsx1250fa-n is ugyan ez a szek van.
tegnap lattam egy tiger 800-as motort, nagyon jol nez ki eloben.
csak az a bajom hogy ket szemellyel es full csomaggal mar megerzi a motorom a sulyt. nem csak a blokk hanem a futomu is. a kovetkezo vas valami komolyabb lesz...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Steven #50160 üzenetére
Nekem elég szélsőséges a véleményem ebből a szempontból.
Egy nagyjából sportmotort egyenes kormánnyal nem tudok elképzelni de láttam olyat, és őszintén megmondom azt a kezét vágnám le a tulajnak, amelyikkel rárakta
Ne akarjunk Kamazzal bevásárolni, meg sportmotort túramotorrá alakítani. Vagy más motort kell venni, vagy megszokni. Még attól kapok hidegrázást, ha az RR en meglátom a dobozt a hátsó ülésen konzollal. Az igazi vadparasztos. -
doc
nagyúr
válasz
Steven #50160 üzenetére
a vegen mar az enyemnek sem volt oszinte a mosolya, kb. a horvat hatarnal mondta hogy mar baromira faj a segge, de onnan mar szerencsere nem voltunk messze (550 km utan, kb. 1 ora volt meg vissza)
visszafele eleg sokat jottunk autopalyan, Zagrabtol egesz Letenyeig, ott semmi gondja nem volt
mondjuk o parszor majdnem elaludt hatul, volt hogy en utogettem a terdet hogy bazzeg ebredj mar fel
viszont gondolkodom egy dupla zseles ulesmodositason, csak mocskos draga -
alvaro
senior tag
válasz
Steven #49739 üzenetére
Mondjuk így?
alvaro - BMW F650CS/ABS 2004 (Teresa)
-
Daywalker
addikt
válasz
Steven #49742 üzenetére
Ami késik...az lehet, hogy sosem jön el
Én az életet választom, legalábbis még egy darabig
mod: na jó de az V2 mozdony
Ez meg egy nyomatékszegény sor 4
Mondjuk nem igazán váltogatok vissza előzésnél, 160-nál 6-osban 6-6,2K-t forog, ott van benne már bőven erő bármilyen előzés kivitelezéséhez (a fehér sávelválasztón viszont szokott mocorogni ilyenkor), ma ha nagyon kell egyet pöccintek vissza óvatosan, de akkor az már csapatásnak számít
. Lehet, ha visszaváltanék, akkor én is bajban lennék. De egyébként az enyémen is fos gumi van...a Hring olyan volt vele, mint a korcsolyapálya.
-
Daywalker
addikt
válasz
Steven #49739 üzenetére
Jaja
Kb. jó, ha 100 lovat megmozgatok időnként a sajátomban
Ritkán forgatom el mondjuk 10 ezerig (8K-nál van 100 ló kb.). Most a Hungaroringen sem kapta meg egészen, ami járt neki
MOD: Egyesben alapból fosok neki nagy tüzet adni és csuklóból leforgatni, mert annyira emeli az elejét, hogy az nem utcára való
De funnak jó
-
Daywalker
addikt
válasz
Steven #49737 üzenetére
Jaja...az enyém is olyan, hogy főleg 4-5-6-ban 3500-ig nem igazán van semmi, nem is érdemes koppra húzni, csak zizeg és megfontoltan tol. Amúgy egy Ivan vagy Dyno jet kittel 3500 alatt is jobban húzna...köcsög karbi
Mondjuk ritkán motorozok 3,5K rpm alatt...inkább legyen tartalék a teljesítményben, ha vészhelyzet van.
Túrázni jó, lehet adagolni meg ésszel előzgetni, de igazából 4000-nél lő ki, és 7-8 körül rendezi a tűzijátékot, ott már emeli az orrát rendesen, én meg kapaszkodok, el ne hagyjon.
Nekem már ez is bőven elég, egy erősebb ezrestől lefosnám a bokám. Sőt, következő motornak valami 600-ast vennék, mert bőven elég lenne az is...
De valszeg ez megmarad pályamotorozni már, és lesz mellé egy túra...ha Isten is úgy akarja -
-
Integra
titán
válasz
Steven #49493 üzenetére
ááá, gagyifos olasz koppintás, valami szar bóvdennel, na
ahogy a külföldi oldalakat olvasom, ez tényleg csak egy komoly frissítés és nem a next gen bringa. ami érthető is, hiszen lemaradt a tcs, a dupla kuplungos váltó meg maradt a teljesítmény is.
a másik oldalt viszont ez evo bringa, vagyis tovább csiszolták, finomították, kicserélték jobbra amiket kellett, második generációs c-abs, ha ez könnyen kikapcsolható, amit mondjuk azért kétlek..
szóval ez egy kiforrt, frankó, megbízható, tipikus finom, precíz honda játékszer, amiért szeretjük. nagyon elfogadnám ebben a fehérben így ahogy van -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Steven #46399 üzenetére
_
Inti
Jah igaz, csak a képeket futottam át.
Azért az elég komoly bazeg.
Nem bírom felfogni h a f@szba lehet valaki ennyire felelőtlen ostoba?!
Ráadásul utassal?! Ha, én valakit viszek még 1000x jobban koncentrálok, hiszen gyakorlatilag az élete rám van bízva. Nem kilónyolcvanat húzok a buszsávban...a tört rendszám és ez giccses gosztrájder matrcia sokat elmond a tulajról, az ilyen megérdemli.
-
Prof01
veterán
válasz
Steven #45496 üzenetére
Van különbség persze. Ott is van különböző viszkozitású. Olyan kell bele, amit gyárilag előírnak. A leggyakoribb a 10W-s, én olyat raktam az enyémbe.
Vétel után az első héten kicseréltem minden létező folyadékot a mociban. A telóolajat és a fékfolyadékot is 2 évente kell cserélni. Fékfolyadéknál különösen veszélyes lehet, mert ez idő alatt a levegőben található nedvességet felszívja, romlik a hatásfok, és nyomáskor túlmelegszik a fékfolyadék.
Nem drága dolog, főleg, ha otthon magad megcsinálod és akkor egy ideig nincs gond. -
válasz
Steven #45496 üzenetére
szerintem nem is az a gond, hogy maga a hűtőfolyadék elöregszik, (bár simán 5 év alatt és veszíthet a hővezető képességén), hanem hogy a rendszerben is lerakódásokat okozhat! És akkor ugye hiába cserélik ki csak a folyadékot. Szerintem alaposan át kéne mosni valami tisztító folyadékkal és utána betölteni az újat.
-
yodamastah
őstag
válasz
Steven #45492 üzenetére
5 ev az nem keves, de nekem is volt mar 5 eves hutovizem es nem melegedett tul.
Mindenesetre nem art lecserelni nem egy draga moka.En mar most erzem hogy 1 eves a telo olajam tegnap euroringen mar a 3. korben nem csillapitott ugy ahogy kellene, es a hideg/meleg allapot kozt egyre nagyobb a differencia.
Ha megfelelonek erzed a csillapitast es nem ragad a futomu, akkor nem kell hozzanyulni. Esetleg ha a hideg/meleg allapot kozt zavaro a kulonbseg meg ez is indokolhatja a cseret.
Gyertyabol gyari oszt csa
-
válasz
Steven #45280 üzenetére
igen, de már a két fehér Hayabusa miatt is érdemes volt kinézni
Irgalmatlan szép volt még a dobozos is! Erikám elsőre rá is vágta, hogy tetszik neki, csak miután rájött, hogy busa mondta, hogy nem kéne
Viszont tetszett neki a VFR800-as a Karasnánál, na meg a GoldWing-ekMég a végén megtaláljuk a közös nevezőt. (Dobozos busa lesz turbóval)
-
Djuree
félisten
válasz
Steven #45117 üzenetére
ez teljesen jól néz ki
na nem egy fazer, de szépmás: na megvettem tegnap a shark dobot, 30k volt, 35-ről alkudva. lehet nem shark, mert nincs beleütve a shark embléma a hátsó fedőlemezbe, shark matrica meg e bötű az van rajta persze. de ha nem shark az sem baj. jó anyagminőség, jó hegesztés, nem gagyinak tűnik. a hangja is szép mély, nincs benne tompító, de nem is kell, nem olyan vészes, ment vele a srác pár kört, menet közben is meg tudtam hallgatni. azt mondta ha gagyog majd az alapjárat, meghív egy karbiszinkronra
korrekt...majd hétvégén felszerelem...
-
shiNIN
tag
válasz
Steven #45119 üzenetére
S az a két kipufogó egymás fölött legyen csinosan, külön, nem összegyógyítva, mint az új Kissason... Az enyémen jól van, mert az 2004-es. Na jó, a 2 oldalon vezetett is lehet jó.
Teresának speciel egy (designos de duci) kisporszívó van a bal oldalán
Meg kínai kismagnó mint műszerfal
Nem mindenkinek tetszik a CS, szerintem nem rossz (kivéve a műszerfalat, az szörnyű
), Alvaro pedig beleszeretett
-
Integra
titán
válasz
Steven #44601 üzenetére
nemtom meséltem e, egyik kollégám külföldön motorozgatott robesszal valami városban, rajta zárt sisak volt, vele szemben haladón meg a felhajtható. frontálisan ütköztek valamiért. asszem nem kell emlitenem, hogy hogy nézett ki a pali, akin a nyitott sisak volt.. szanaszét tört az arca, állkapcsa.
-
Djuree
félisten
válasz
Steven #44586 üzenetére
az ár az csak egy dolog, nem mindig a drágább a jobb. nekem egy 25k-s mds bukóm van, kb. 6 éves, és minőségre meg kényelemre jobb mint egy mai 50k-s sisak
nagyon jól kifogtam ezt anno...meg is védett mikor elcsúsztam, van egy nagyon mély karc a sisakon, ezt csak utólag vettem észre, ha nem lett volna rajtam...
-
TayRol
nagyúr
válasz
Steven #44590 üzenetére
megneztem a sharp listat, kicsit modositottak rajta egy-ket bukonal es ujakkal is bovitettek. lehet, hogy van, amiben igazuk van de en nem szoktam erre a vizsgalatra hagyatkozni sosem. bar lehet, hogy en tevedek. shoei qwest-et neztem ki kovetkezo bukonak, az mondjuk 5 csillagos, de nem a lista alapjan vasarolok.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Steven #44586 üzenetére
ami fuldugot hasznalunk Intivel, azt kb. 3 perc utan nem is erzed, mert beleidomul a fuledbe. csak miutan kivetted tunik fel, hogy milyen hangos a világ.
Sharp teszt: akkor inkabb ugy mondom, hogy en nem adok a velemenyukre.
szvsz ez nem egy toresteszt, hanem kb. ar/ertek arany vizsgalat. -
shiNIN
tag
válasz
Steven #44377 üzenetére
Nahát, Neked is? Mondjuk én majdnem 6 ezerrel vettem, extrákkal és csodaszépen... A hazaúton mondjuk elestünk vele, összejöttek a dolgok... Alvaro asszem háromszor esett vele, én tanulmányaim során négyszer, utána kétszer szolidan elejtettem állva... Szegény kis moci. Pedig milyen szép volt. Persze most is szép, csak kicsit horpadt meg ilyenek, na és. Ha majd nagyon ráérek anyagilag, akkor megcsináltatom, de igazából semmi bajom vele.
Kesztyű nekem a nyári és a téli összesen volt 10 ezer tavaly... Ma igazán próbáltam valami jót találni nyárra, de egyik sem felelt meg a boltban, mind kényelmetlen volt. Úgyhogy nyárra marad az ujjatlan, átgondoltam, ez a legjobb megoldás számomra, másokat pedig nem veszélyeztetek vele, úgyhogy lelkifurdalásom sincs miatta.
-
Integra
titán
válasz
Steven #44377 üzenetére
és ezzel én egyet is értek, ha pontosan olvasnád amiket irok, akkor ezt tudnád és nem provokálnál. de a felületesség ellen az ember tehetetlen, csak szomorúan konstatálja, hogy képtelenek az emberek odafigyelni a helyes szövegértelmezésre.
sehol nem állitottam, hogy használt motorral nem lehet jó üzletet csinálni. dehogynem. az viszont nonsense, hogy egy használt motor, amit jóisten tudja hogy használtak egyenértékű egy vadonat újjal, amit az első perctől fogva te vezetsz, te szervizelsz, és látványosan fejlettebb a technika és a tudás benne, mint egy 4-5 évvel idősebb motorban. én ezt mondtam. ezek után kurvára nem értem mi a faszt provokálsz, mert se nem mondtam valótlant, se nem sértőt. -
Integra
titán
-
Kígyó
senior tag
válasz
Steven #44232 üzenetére
"törpe motor az enyém a zx12 höz képest"
Akkor zx12 felkerult a listamra.Nekem pont az a bajom hogy a legtobb motor kicsi. Kepen meg jol nez ki, aztan meglatom azt hiszem 125-os.. Pedig a 185/85-tel nem vagyok egy hatalmas ember, de legutobb pl egy 600-as fazer-en olyan simson-feeling fogott el.
Mentsegere legyen mondva hogy valszeg az ulespozico is kozrejatszott.
-
shiNIN
tag
válasz
Steven #44048 üzenetére
Mi is csak kukkantani gondoltuk... Hm, nem gond, ha tőle 200km-re lenne is szállás vagy valami
Sátorozni nem szeretek, gyerekkoromban is kényelmetlennek találtam, ez van.
Egyébként van egy barátunk, aki az apja révén félig veronai, bár általában Magyarországon él ma márŐ meg egyszer valami bájos tengerparti lagúnás helyet ajánlott, ami csúcsidőszakban egy hétre 1000 euro vagy mi
Nem csúcsidőben sokkal kevesebb
Szóval majd Veronában biztos tud szállást ajánlani
Első éjjel Bled környékén alszunkBledet és a Bohinji-tavat sosem hagyom ki.
-
Djuree
félisten
válasz
Steven #44032 üzenetére
persze, azt azért én sem tartom be. itt is vannak spontán 40-es táblák az alföld közepén, mégcsak nem is a rosszabb szakaszon, tartsa be a halál
max lassítok kicsit, hogy ha látom a bácsit, le tudjak lassítani gyorsan 40- 50-re. persze ha látom az már általában késő, de a tudat legalább
sokat vezetek, de még eddig megúsztam, kopp-kopp-kopp... -
Gaboman
nagyúr
válasz
Steven #44028 üzenetére
Én sosem megyek gyorsan lakott területen és a sebességkorlátozás táblákat is hozzávetőlegesen betartom.
Lakott területen kívül 90 megengedett sebességnél maxium 100-120 átlag között szoktam közlekedni.
Ez nem így volt addig amíg a Fazerem volt, SMel viszont ez a kényelmes utazó és ennek örülök mert nem igazán jó vele nagy tempóval közlekedni.
Ilyen típusú motoron már nagyobb tempónál a szél nagyon nagy ellenfél és kellemetlen motorozni. -
runner 125
nagyúr
válasz
Steven #44028 üzenetére
A felcsapó rendszám piszok profin kiépítve szerintem még beválik.
De, amikor látszik, h itt is egy konzol, ott is egy konzol + zsinór.. - nah azt még a gyagya zsaru is észreveszi. Tuti kivitelezhető úgy, h az egész szerkezet el legyen rejtve az alsó burkolat alá, s valami "álcázott" zsanéron legyen a rendszám. Mi több, nem feltétlen kell annak felfelé csapódni, csapódhat pl. lefelé is.Illetve, ahogy néztem ez az elfehéredő fólia is faxán működik. - Erről még nem is hallottam.
-
Djuree
félisten
válasz
Steven #44028 üzenetére
hát én megpróbálom betartani a korlátozást, nem akarok fizetni. aki meg nagyon száguldozni akar menjen pályára sztem, az arra való
szerencsére felénk nem szokott rendőr lenni, itt a madár sem jár borsodban, nemhogy rendőr
ha meg máshova megyek betartom nagyjából, nincs más választás, utálom a rohadt 50-es táblákat a semmi közepén, és ott pöffeszkedik mögötte a rendőr sokszor, mint nagy dagadt pók a hálójában
10% tűrés van mindenhol, meg még +10% kell hogy bemérjenek. tehát kb. 20% a tűrés. városban mindig 60-65-el megyek. volt valahol egy táblázat hogy mennyitől mérnek be...
-
shiNIN
tag
válasz
Steven #43957 üzenetére
Én szerintem már írtam, hogy miért csináltam korlátozottat - 34 évesen
Alacsony és könnyű motorra volt szükségem kezdőként, nem volt más választásom. Igazán bevezethetnék, hogy ne kelljen külön vizsgázni a korlátlanhoz, egy kisebb, szolid nagymotort pont ugyanúgy kell vezetni, mint egy kisebbet, jobb helyeken nem is választják így szét, de akárhogyan is, túlélem. A pénz a legkisebb probléma, szerintem attól mennék a falnak lélektanilag, hogy óra szerint 42-vel menjek a városban (50-nél mindig rámszóltak, hogy rohanok). Az a sebesség úgy a lehetetlen és a hihetetlenül nehéz között van normál egyenes szakaszokon...
No de minimum jópár évig elleszek nagymotor nélkül. Bár az érdekel, hogy Teresát milyen vezetni -
alvaro
senior tag
válasz
Steven #43862 üzenetére
Dehogy veszek vaxot
Francnak hiányzik, hogy csillogjon. Ütöm-verem esőben-fagyban, pont majd az érdekel, hogy pika-pika legyen
Érdemes tudni rólam, hogy egyszer láttam egy képen egy riporter golyónyomos Canon 1D-jét, majd' elaléltam a gyönyörűségtől: na AZON látszik, hogy meleg helyzetekben járt, és nem valami unatkozó gazdag pöcsmadárnak megvette az apuci
Karbantartás megvan rendesen, attól megy, a vakolat mellékes. Így is megnézik, még 80-on túl is
-
TayRol
nagyúr
válasz
Steven #43860 üzenetére
eladtam mar a dobot,
amugy a hangja jobb volt sokkal de alacsony fordulatszamon benzingazdag volt es sokat dadogott mert nem lett utanaallitva.ja, itt egy video a hangjarol, ez akkor volt mikor kb. ket eve feltettem ra. sz@r minoseg de valamennyi visszajon belole.
-
alvaro
senior tag
válasz
Steven #43860 üzenetére
Nagyjából reális kép, amikor nincs nagyon varacskos idő, de azt se mondhatnám, hogy lepucolás óta csontszáraz az út:
Meg féloldalt kicsit megrágta a fényezést a kesztyűfűtés kábele, későn jöttem rá, hogy valami beszerelős megoldással kéne inkább kihozni. De ez igazából nem ront semmit a használati értékén, se az élvezetin
Talán még jobb is lenne, ha mocskosabb lenne, vagyonvédelmi szempontból
Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Samsung ViewFinity S6 34 (S34C650TAU) ívelt monitor - 13 hó garanciával
- Thinkpad T14s Gen3 14" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 500GB NVMe IR kam gar
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest