- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #202749 üzenetére
Na, kettő közül valamelyik... Arra emlékszem, hogy fizetés előtt kiírta, milyen jellegű infót talált, nyilván nem is folytattam ezután
#202751 Pedig 1.9 TDI után max újabb lehet, jobb nem!Euro 6 alá nem adnám, ha már a környezetvédelmi korlátozások az autócsere oka.
bitpork
-
-
-
válasz
tboldi #202268 üzenetére
Én megértem, ha rá tudok szánni x forintot, akkor miért üljek x/2 összegért egy ...kevésbé kívánatos járműbe, amire könnyen lehet 2-4 év alatt rá is fogom borítani szevizelésekkel a különbözetet?
De hát ahányan vagyunk, annyiféle elképzelés.
Nejemnek először 500ért akartunk motoros esernyőt venni, de már a hahu lelombozott általában, 1-2 autót megnézve élőben meg feladtam, hogy ezekbe bele se köpnék (eleget szoptam, mikor ismerősnek meg anyámnak ebben az ársávban keresgéltem hetekig). Nyilván, szerencsével találni normálisat idővel(de még kell hogy tetsszen oldalbordának is!), de bizony még milláért is voltak bontószökevények!
Aztán 500-1,5mFt között körbenéztünk, hol lehet az 'optimum', 2018ban így 1m-ért vettük meg akkor az autót, amibe szívesen, nyugodtan beleültünk. 300 és 1mFt között iszonyat szórás van, de nyilván általában a jobbak az ársáv felső felében tanyáznak. -
szabonagyur
félisten
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #202268 üzenetére
A napi 2x3 km-re igen is eleg lehet egy tok alap auto (foleg ha a munka is olyan, hogy nem terit belole semmit es inkabb csak ertekvesztese van plusz ahogy irtad ahol allni fog is ooyN, csupa rideg tartas). Abba a reszbe meg nem megyek bele, hogy amennyire olvasom lenne jobb helye annak a penznek nalatok is. Es a fenti kolleganak igaza van, 3 autot tartotok majd fent amibol penzt a tied csak viszi.
Es ne ertsd felre csak jot akarok, ne vallaljatok tul magatokat.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #202263 üzenetére
270-ért vette meg, ezért is írtam, hogy most 500-ért biztos vagyok, hogy lehetne találni használhatót.
De komolyan mondom, egy bármilyen guruló doboz megtenné ilyen felhasználásra.
Írtad, hogy egyik másik autó nem tökéletesen lett javítva (asszem a Cityre írtad), miért is opció ez most, hogy tökéletes külső legyen? -
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #202259 üzenetére
Egy kicsit tényleg sokat válogattok ahhoz, hogy az állomáson fog rohadni az év nagy részében.
Józan verzió ~500 körül valamit, ami megkap 2x2 év műszakit, ha meg messzebb kell menni oda kell adni a Jazzt.
Öcsém anno a spórolás jegyében vett egy F Astrat, belerakott 3 éven belül ~140.000 km-t és még megvan és megy, és biztos vagyok benne, hogy bőven 1 millió forinton belül van az összes ráköltéssel. De ő tudta, hogy nem szépségversenyre kell neki autó, hanem munkára egy legolcsóbb verzió (ez szó szerint szembe jött vele) ami megkapta a karbantartást végig, és megy.
-
8th
addikt
válasz
tboldi #202211 üzenetére
Nem olvastam vissza csak megakadt rajta a szemem, hogy musákat nézegetsz. Tudok egy makulátlant igaz az dízel. Minden szempontból kifogástalan az autó. Oktató jármű volt így a tulaj lévén, hogy munkaeszközről van szó kínosan ügyelt rá, hogy az autó mindig 100%-os műszaki állapotú legyen. Ismerem az autót egy barátom faterjáé volt. Ha belefér a keretbe érdemes megnézni mert ilyen jól karbantartott és leinformálgató előéletű biztosan nincs másik az országban. [link]
-
ngaba
aktív tag
válasz
tboldi #202228 üzenetére
"A Fordok meg igazából egyikünket sem hoznak lázba."
Mármint Téged és apukádat?
Szerintem erre a felhasználásra, amire anyukádnak kell (meg eleve, "melós autónak"), túl pénzpazarló igényeitek vannak. Persze ezen a fórumon autókedvelők vannak, nem "vádlón" írtam, csak megállapítottam. Nem tudom, hogy mikor érne meg nekem 1 millió ft befektetést, hogy eljussak a rosszul fizető munkahelyemre (sőt, nem is oda, hanem csak a vasútállomásra)...
Ha tényleg közlekedő edény kell, akkor megvesztek bármi nem szétrohadt szívó tucatautót minél olcsóbban (Clio, 206, Astra, vagy ami szembejön), aztán csókolom. -
válasz
tboldi #202222 üzenetére
Amiket próbáltam asszonynak (S-es logóval), egész egybe voltak, jól ment, jó volt a futómű, igényesebb a belseje mint a stiftnek. Ha szempont, ESP-re figyeljetek (nálunk must have volt, sok eladó nem tudta van-e benne vagy sem).
Ja, az előnye az ülésmagasság, a váltó helye/üléshelyzet, bővíthetőség, korrekt biztonság a kategóriájában.
Esetleg Note, de Splash és Jazz (ill Fusion[ebből egy 1.4es még befér a keretbe], Modus, C3) ellenében hamar kiesett nálunk. Ha Ford szimpi, sokkal inkább a Fusion mint a Fiesta. Mocsok alacsony utóbbi alja, és a Jazz izzó cseréje egy félperces kéjmámor a Fiestához képest!Kénytelen leszel a Jazz helyett nézni inkább valamit
-
-
válasz
tboldi #202211 üzenetére
107/TPCA pár apróságtól eltekintve jó, ha nem 10W40et kapott az 1KRFE akkor gombokért fenntartható jó cucc.
Mondjuk a Splash ideálisabb lenne ha belefér (motor dettó szitu). Ennek kicsivel több baja van, de amúgy meglepően jó a bigblokkos nagykerekes, jó vezetni (10x jobb mint a vasaló Swift).Qru: Értem is, meg relatív túlzás is. De annak ellenére hogy egy 130-155 lovas DS3ra azt mondom bőven elég erős, nekem szintén gyenge a GT86(/MX5 NB-k/Civic 1.8/Mazda 6 2.x, stb). Nem pont a lovakkal van baj, a nyomatékkal inkább (túl fent van a csúcs, sehol nem tol rendesen).
-
-
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #202067 üzenetére
Városban írtam is, hogy okés, de városon kívül vagy pályán ahol minimálisat mész azért füldugó szint.
Ülés nekem nem kényelmes mivel az ülőlap tartása nulla, de persze alkatom is olyan, hogy jobb lenne combtámasz, háttámla szintén nem jó, aki nagyobb darab persze, hogy jobban szétnyúlik benne.
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #201945 üzenetére
ha elektromos szervos akkor igen
de azt a 30k-t kalkulald bele, amiert javitjak
a regebbi mk2A Punto-knal is ket 1500Ft-s relerol volt szo, amikben elkopik a erintkezo 2n+1x szazezer kapcsolas meg 15+ ev utan, szoval aki ugyesebb az akar sajat maga is kicserelheti benne, de utana kalibralni is kell a kormanykozep allasat, amit nem mindenki szokottmondjuk en 16v-t vennek, mert az mindenhol jobban megy, meg abbol letezik 6-s-s valtos is
-
Doki16
addikt
válasz
tboldi #201900 üzenetére
Teljesen komolyan írtam. Nekem már több mint 2 éve van egy elektromos rollerem. Azzal ugrálok mindenhova. Vagyis ugráltam, mert már az elektromos autóval megyek a WC-re is
Nagyon hasznos kis cucc. A Passat meg könnyen elnyeli. Manapság már csak arra használom, hogy azzal jövök vissza töltőről
Na meg feleségem mindenhova azzal megy.
-
Doki16
addikt
válasz
tboldi #201879 üzenetére
Én tudok azonosulni egy bizonyos mértékig. De a Prius erről szól, ott minden a fogyasztás hajszolása. Én is ezt csináltam az Aurisban. Most sincs sokkal másképpen, de mivel a TSI gazdaságosabb nagyobb sebességnél, ezért ezzel pont nem érdekel a spórolás ha messzebb megyek. A mindennapokban, meg szórakoztat, hogy meddig lehet még lenyomni. Rosszul vagyok beállítva tudom
Van amikor meg nem érdekel és 30kWh/100km a fogyi, mert jó a fűtés
#201880Vismajor01: Szerintem nem érdemes ennyire kicentizni a pénzed egy alapvetően problémás kocsinál. Pont tegnap volt téma a V60 D6 csoportban, hogy akármennyire szeretik a tulajok, messze a Volvo a legköltségesebb PHEV.
-
Doki16
addikt
válasz
tboldi #201875 üzenetére
Jó de egy Prius nem mutathat többet 3-4 liternél. Különben meg leszel lincselve. A club matrica figyeli és logolja a fogyasztást
#201859 Vismajor01: Vegyél egy jó B7 Passat CRTDI-t CFFB motorkóddal. Használd nyugodtan városban. Ha bármi megkotlik benne még akkor is annyi pénzed marad az 5 millióból, hogy megcsináltatod. Sokkal jobb lesz pályázásra mint a D6.
-
SPeti1984
senior tag
válasz
tboldi #201802 üzenetére
Háát a Jazz azért nem épp nyaralós autónak való, ha elakar menni az ember.
( tudom kívül pici belül nagy
). Meg úgy vagyunk vele, hogy mai világban mikor már egyre több a nagy SUV akkor jobb egy nagyobb autó ha bármi baleset van, hogy nagyobb legyen a megúszás esélye.
-
válasz
tboldi #201784 üzenetére
Nem nagyon bújtad az A2 fórumot azóta?
Vagy az alukorrozió meg a rohadó futómű nem tántorított el egy Polonál 70kg-val könnyebb, marha drágán kasznizható (elemárak, hely ahol elvállalják, munkadíj) tesója?
Én az 1.4PD-t nem szeretem, emellett a 3 hengeres kereplő mellett az 1.4 HDi egy selymes V6-os. -
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #201485 üzenetére
206, meg amúgy Fusion is 1.4 8V dízel létezett Bosch rendszerrel, jól és relatív olcsón javítható, de elég sokat bírnak alapból is, csak kapjon normál gázolaj szűrőt. Motortérben ha van kézi vérnyomásmérő (légtelenítő) pumpa, akkor Bosch, ha nincs, akkor másik fajta. Futómű kockázat szerintem táltos(Focus)>torziós(francia)>sima rugós(Fusion).
Meriva: szvsz egyszerűen csak szükségtelen 1 főre egyterűt venniDe van amúgy 2 aktív Fb csoportja a típusnak, ajánlom.
IS200 - hajrá!Integrale: lehet a javító miatt kevertem, köszi a pontosítást, konkrétabban nem tudok szervo infót (csak hogy minimum az elv hasonlít )
-
válasz
tboldi #201466 üzenetére
IS200ba beférsz normálisan amúgy
A2 sztem azért nem túl elterjedt mertbambán néz kidrága a kaszni, nem túl golyóálló a technika ha jól sejtem (korabeli tesóiból kiindulva), és kizárt hogy ne rohadjon, ez vag termék, max csak lentről látszik. Nehezen hiszem hogy padló, küszön futómű is tök jó lett.
Tényleg, Lupo 3L lökösök mikor szakadnak le a helyükről?Ez az EV kb belefér a 3000be
-
válasz
tboldi #201459 üzenetére
A2 azért is baba, mert egyrészt egyéniség, másrészt nem rohad, illetve innen már jól fogja őrizni értékét. Nem is értem, miért engedték el a kezét, cukifalat kis tünemény. Pár napja láttam sargaban, fekete tetővel és visszapillantó tükrökkel, hát, keltett némi birtoklási vágyat 😀
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Windows 11
- Elemlámpa, zseblámpa
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Lexus, Toyota topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest