- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
SzlobiG #121398 üzenetére
Ennyiért ez van sajnos.
Ha még lenne Focus kombi nagydízellel automatában, az érdekelne, vagy mondeo, de más nagyon nem. Merci-Audi árban ugyanez, VW nem kell, mert az is drága a Skodához képest.
Sajnos ez egy ilyen vicces vagy-vagy. Én is jobban dobognék a BMW-re, de reálisan nézve nagyobb a bukó esélye, mint ennél.
Meg most ebben is van keyless go, elöl-hátul radar, ülésfűtés, xenon, kanyarfény és automata lekapcsoló, minden fiszfasz, csak navi nincs, de fejegységet lehet cserélni. Nem annyira prémium, de használati értékben agyonüti a BMW-t. És szerintem ezt a kis 1.4-est nehezebb lesz agyonütni, mint a 320d-t, már ha erre hajtanék. Sír a szívem, de persze még nincs megvéve a skoda sem, még nem is láttam élőben
-
szőröscica
addikt
válasz
SzlobiG #121134 üzenetére
Anyám 10 éves dízel Fiestájában van 90 ezer, az sem egy hihető futás, ráadásul szervizkönyve sincs. Nem is tervezi eladni, mert a városban szaladgálni tökéletes neki, és egyébként rendben van tartva.
Az én autóm 10 és fél éves, 206 ezer van benne, ez is épp a hihetőség határán van egy középkategóriás dízel esetén, de én legalább 180 ezer km-ig márkaszervizbe hordtam, így ellenőrizhető a múltja. Azóta pedig a számlákat tartom meg az alkatrészekről, és egy Renaultos haverom szervizeli. Költségeim a felére csökkentek, a munka minősége érezhetően javult.
De én sem tervezem eladni még, jelenleg pont ez az, amit tökéletesen fent tudok tartani - bármi baja lenne, zsebből tudnám fizetni.
-
válasz
SzlobiG #121098 üzenetére
Az egyik ismerős nem szólt még vissza, hétfőn fogom keresni
Aki először megnézte azt mondta hogy tényleg óvatosnak kéne lenni mert amiket mondott, hogy plusz másfél 1-2 éven belül az majdnem tuti. Hát nemtudom, lehet. Azt ígérte lesz egy 25ezer eurós kocsi azt még megvárom hogy milyen plusz hétfőn a másik véleményt aztán jelentkezem hogy mi a helyzet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
SzlobiG #120920 üzenetére
Tudom, Bitprokét is diaggal néztük meg múltkor. Ott álltam és bámultam, hogy mi mindenre jó a vcds.
LuckyL: Nem feltételnül. Én úgy használom a cégest mint a sajátom. De tényelg. Ha megvehettem volna az előzőt amit használtam gondolkodás nélkül megvettem volna. Az hogy minden céges autó lefingott ugyanolyan téves általánosítás mint hogy minden nő "rosszéletű".
Haver pl vett egy S60 D5-öt 500k km-errel. Céges verda Franciaországba járt vele egy manager. Most már több mint 580k van benne, semmi baja. Se a turbónak se semminek. Szóval a pályás km kb fele annyit ér mint a városi. Ott az olaj is sokkal kevésbé használódik, a fék is, a futómű is a jellemzően jobb utak miatt...
Ha igazolhatóan pályázós autó volt én nem félnék beleugrani egy ilyenbe. Inkább mint egy fele annyit futott de BP táblát soha el nem hagyó autót vennék meg.Tsebacsi: 20km már egész jó én nem egész 8-at megyek... Azért az más kaliber. Néha ki kell vinni városon kívülre dpf-et regenerálni és akkor nem lesz nagy gond sokáig.
-
Integrale
veterán
-
válasz
SzlobiG #120855 üzenetére
Ó már egy éve regelve vagyok oda is
Sajnos a jó példányok ott is 20k eurótól indulnak, és még 2-300ezer forint a behozatal, egyebek. Németül nem tudok sajnos, és sokszor amint megtudják, hogy magyar vagy, leteszik a telefont. Talán lenne mód megoldani, de itthon szívesebben vennék kocsit, mégha több buktatója is van.
A fő gond, hogy fosok, hogy valami olyat veszek, aminek rejtett hibája van. Beleőrülnék az tutiIdén év elején lett volna egy gyönyörű 328 M-packettes estorilkék fényezéssel, de mikor alánéztünk, és más-más színe volt a jobb és bal hátuljának a kerékfelfüggesztéseknél, lemondtunk róla. Azóta is rosszul alszom.
Bitpork: Ó bár ilyen egyszerű és határozott lennék. Nem, nem vagyok az
-
válasz
SzlobiG #120807 üzenetére
Nem, nincs visszatekerve. Valószínű futárautó vagy területi képviselőé, és a gari lejártálval leadta. Utánaszámolva 50k körül ment a kocsi évente, az nem kevés. Hiába volt rendesen szervízelve (30 ezrenként), a szaki azt mondta, hamarosan elkezdenek kijönni a hibák a motornál, amiket írta, cserélni kell majd. A futómű sem fog örülni a magyar utaknak, szóval olyan 1-1,5 millát rámondott pluszban az első 1-2 évben. Ez kicsit szerintem sok, ismerős szerint is
Más baj nincs a kocsival, tiszta az előélete, egyszerűen csak sok a km, és emiatt pont ott tart, hogy rá kell költeni a vételár harmadát, hogy megint elmenjen 3-5 évet hiba nélkül.
-
nesa
veterán
válasz
SzlobiG #120837 üzenetére
azert mert a fiat fiorino a fogalom a tobbi csak azert hog ylegyen
Ezek is ikrek
-
válasz
SzlobiG #120566 üzenetére
Az első, de nincs is másik a piacon, ami ennyibe kerülne, és ennyi minden van benne. Ennél csak a km sok és hogy kicsi a navi, nagy navis kevés km-es 8-10 misi körül van, annyit meg nem fizetünk
mobile-n sem találok 20k euró alatt ilyet. Most ez vagy nekem lett idetéve, vagy valami oltári nagy blamázs már megint, mint februárban a kék 328
-
-
Declare
őstag
válasz
SzlobiG #120180 üzenetére
Nincs 163 lovas dizel, 150 vagy 180 pacis, ha jol tudom. Csippelni meg cegeskent nyilvan nem fogja, mint ahogy dpf, meg turbo sem lesz erdekes, mert gondolom 3 ev utan kuka
szoval szerintem en is a tádét választanam, talan ehez a kasztnihoz jobban passzol, mint az 1.5 benzin
-
kolosanyi
veterán
válasz
SzlobiG #119915 üzenetére
Vitarát vett keresztapám is, nagyon jó autó.
(#119917) kornelka
Mondjuk a nagyszilárdságú acél se mindig jó. A katasztrófavédelemnél dolgozom, mesélték a tűzoltó kollégák, hogy anno a Splasht demózták ezzel, és a bemutatón tartottak egy vágási gyakorlatot, ahol kiderült, hogy az A és B oszlop olyan merev, hogy csak 800 baros hidraulikus feszítővágó tudja csak átvágni. A probléma ezzel, hogy nekünk nincs, csak 720-750 baros, amivel nem tudják megbontani a lemezt. Persze meg tudják oldani, van nagy vágókorong, de azt nem szeretik, mert szikrázik, meg hangos, megijed tőle a sérült, akinek amúgy is van van elég baja. -
Kornel
veterán
válasz
SzlobiG #119915 üzenetére
Legjobb motor.
Van benne boven tartalek, soha nem megy tonkre, olaj meg viz legyen benne, ennyi.
Sss-ban is bizonyitott, amennyit ezekben kapnak, azt nem koszonne meg semmi.Amugy az uj vitara nem regi sx4 padlolemeze, hanem az uj scross-e.
Teljesen uj, nagyszilardsagu acelokkal operalnak, amivel a viszonylag nagy meret mellett is kis sulyt, es nagy karosszeriamerevseget es jo torestesztet tudnak prezentalni. -
Coyot
őstag
válasz
SzlobiG #119888 üzenetére
Én még mindigúgy tudom hogy nagyon nagyon sok autó egyáltalán nem felel meg a normáknak a köznapi használatban ([link]) - tehát a kérdés még mindig áll a csalás bizonyos módjait büntejük csak?
És ez teljesen független hogy ki mire kaphatott volna engedélyt a laborban, ha másik oda alkalmas autót tolok oda a tesztre vagy hazudom azt hogy 200kg-al könyebb - mégis mi a különbség? Pontosan az hogy az autó marhára nem teljesíti a gyakorlatban az előírt értékeket - ezt valaki csaló szoftverrel valaki súlymanipulálással valaki meg máshogy oldotta meg.
Ismétlem engem az zavar hogy gyakorlatban senki vagy nagyon kevesen teljesítik a normát - tehát többen kamuznak és ennek ellenére csak a csalás egy módját "vették elő".
-
Coyot
őstag
válasz
SzlobiG #119882 üzenetére
Teljesen mindegy hogy csaló sw-t használ vagy egy kibelezett példányt visz be a mérésre vagy akár 200kg-al könyebbnek írja papíron az autóit. Egyik sem elfogadható. És talán kinyílik a kedves törvényhozók szeme hogy egyszerűen szar a szabályzásuk, mert a büdös életben se tudja senki tartani.
(#119885) Integrale :
De valahogy senkinél sem stimmelnek az értékek. Tehát akkor csak bizonyos csalási módokat kell büntetni? -
válasz
SzlobiG #119882 üzenetére
Nem tudhatjuk hogy miért állt elő az ami. Vakon azt állítani hogy csak a szabályozás a ludas, szintén elég merész. Én inkább arra gyanúzok, hogy volt egy hallgatólagos megegyezés -mint a 250-s limit- amit mindenki betartott, csak a VW nem, aki felépítette a klíndízel imidzset ami láthatóan bejött. Sztem valamelyik konkurensnek szúrta a szemét.
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #119815 üzenetére
Totalcar össze - vissza ír ilyen téren. Gondolom azért írták japánnak, mert a Honda is használja, és ha minden igaz, akkor az Isuzu a Hondával fejlesztette a CR rendszert a motorhoz.
Egyik Insignia tesztben úgy írták a 2.0 CDTI-t, hogy az már tisztán Opel, az azt követőkben pedig már leírták pontosan, hogy az bizony Fiat.
Egyedül annyi a turpisság, hogy a dupla turbós 2.0 csak Opelba került, Fiat származékokba pedig csak szimpla, Opelba viszont az 1.9 TwinT nem került. -
-
válasz
SzlobiG #58108 üzenetére
Nézd: az hogy neked nem gyön be, nem ok h le-"rajoskodni"-z embereket. Sajnálatos ha csak eddig látsz el , mert tegyük fel Te nem mersz belevágni vagy nem teheted meg. Ne más mondja meg -különösen ne bántóan- hogy ki milyen hülyeséget kövessen el az életében
Bár tudom én egy raj csávó vagyok és csak rajoskodok, hiszen minden nap együtt vacsorálunk
Ha neked sok a 2 literes benyálas fogyasztása, akkor nem kell megvenni. De ettől nem kell szopórollert kiáltani szvsz. Az ésszerűség meg mit ér akkor ha az asszony prücskülése közben egy 2.5 tdiről fantáziál?
Az meg végkép nem fér a fejembe h egy autó üzemeltetése hogy lehetne olcsó kategória. Apósom mondogatja mindig h aki nem akar költeni a kocsijára, az vegyen bérletet. Olyan nincs h egy motorkocsi ne kerüljön pénzbe.Egy szó mint 100. Azt el lehet és kell mondani hogy ha van negatív tapasztalat, de ijesztgetni felesleges, és nem kell hülyének beállítani vkit csak mert tetszik neki vmi.
(#58112) Viszlát : motorkocsit csak termelni lehet venni?
-
válasz
SzlobiG #58077 üzenetére
A régi trágyát egy Dousenbergre is mondanád?
Ereszkedj le egy kicsit a valóság talajára két lábbal. Az hogy ki milyen autót vesz nem csak és tisztán pénz kérdése. Én is vehettem volna sok mindent, de nekem az tetszett ami. Megvette. Szeretem. Vannak egy páran itt akik látták. Használt.
De azért csak megkérdezném minden említettől: tényleg egy régi trágya szar ? És most nem viccelni
Munez: micsinász?! Ne kúrjál fel, szökik a wax?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
SzlobiG #57400 üzenetére
Ha nem lépted át az átírási határidőt akkor vezetheted a régi foraglmival. Az más kérdés, hogy a rendőrt nem nagyon fogja izgatni a dolog. Legrosszabb esetben max megkérdezni, hogy van-e a kölcsönadásról papírod (100 esetből 99x nem kérik) vagy egy adásvételid...
mod:
kalapacsolok: Télen az acél melett szól még, hogy a sós hólével szemben ellenálóbb vmivel, meg egy fekete acélfelninél nem izgat ha kcsit kopik a színe a só maró hatásától.
-
TaaT
nagyúr
válasz
SzlobiG #56664 üzenetére
Haverék is kölcsönzött P-s rendszámmal hoztak el az ország másik végéből egy E36-os bömöst bontásra a hétvégén, és igazoltatták őket a rendőrök, nem történt semmi... szal lehet hogy illegális, de amíg a rendőr tojik rá sztem nem kell vele foglalkozni. (persze ez belföldön volt, külföldön lehet hogy tényleg macerás)
-
válasz
SzlobiG #56585 üzenetére
Kocsi papírjai meg Te. Jah meg pár k zs. Nekem ennyire adták ide amikor lejárt mindenem. És asszem 3 napig tudtam volna használni.
Munez: nesze, te áruló
-
-
-
-v-
addikt
válasz
SzlobiG #56240 üzenetére
Nem mindegy? Lassuk be ha egy suzuki lett volna, nem lett volna belole index cikk... csak azert szurja a szemet mindenkinek, mert egy bentley. Az elso kovet meg az dobja, akinek meg sosem jutott eszebe meg sosem kurvaanyazott amiatt, hogy lassan obudatol a 13. keruletig minden fizeto ovezet, olyan nevetseges helyek is hogy az nem igaz.... full kulvaros, uresek a parkolok, a forgalom nem indokolja, semmi nem indokolja...a penzszedes, az indokolja... rohadjal meg, ha az agglomeraciobol jarsz dolgozni, nehogy am le tudd tenni az autodat, es mintapolgarkent bkvra tudj ulni. Leszophatnak keresztbe..es nem ut meg p+r parkolo lesz a beszedett parkolodijbol. Ha pl. megtehetnem, hogy nem fizetem be azokat a gyorshajtasokat, amiket a sutyerak rendorok a faluhatar vege tablabal lonek a bokorbol 66-tal, en is megtennem... jo, nem parkolnek zebrara, meg tenyleg kicsit arcpirito volt amit csinalt, de azert ne tulozzunk mar..... miert, hanyan nem fizetnek adot es maszkalnak bmw-vel, az nem pofatlan, meg meg 1000+1 dolog..aztan abbol se lesz index cikk. Na mindegy. Akkor irjunk mar egy index focimet arrol is, hogy hanyan akcioznak a leallosavban, amikor beall az M7...magyar allampolgarok, magyar rendszammal. Sokszor mar olyat is lattam, hogy rendor is volt ott... erdekes olyat meg sose, hogy kiszedte volna, hogy baratom ezt tan nem kene.
-
Dr.Zoo
őstag
-
whitezo88
nagyúr
válasz
SzlobiG #56025 üzenetére
kivéve mikor ugyanaz az ember két km állással hirdeti ugyanazt az autót, volt már erre példa. úgy is hogy vétel után hirtelen lecsökkent a km állás, illetve hogy kétszer volt kint hirdetésben az autó, két km állással. gondolom nem a manók osontak be a nepperhez megtekerni. utóbbira a fehér útinál volt példa egy E46-nál, másik meg pl Totalcarosok mentek utána fel is hívták az eladót aki össze vissza kamuzott. adásvételiben benne van az eladott km állás, aztán ha utána kevesebb, és ua. a kocsi, akkor bizonyítható hogy ő tekerte meg.
-
Khelben
nagyúr
válasz
SzlobiG #56022 üzenetére
Nem csak azt kell bizonyítanod, hogy vissza lett tekerve az óra, hanem azt is, hogy a kereskedő tekerte vissza. Ami kb. akkor lehetséges, ha sírva térdre borul és bevallja. Ilyen meg elég ritkán fordul elő.
Úgyhogy az új törvény a szarnak egy pofon, főleg, hogy korábban is lehetett büntetni, csak épp csalásnak hívták. Most tettek rá egy új címkét és ugyanúgy nem fognak senkit megbüntetni miatta. -
Ivan15
senior tag
válasz
SzlobiG #55960 üzenetére
-ami gond lehet, hogy a biztositasi kötvenyt (papirt) nemet cimre küldik ki megrendeles utan. Meg kell probalni, es megnezni, hogy mi van, mi kell nekik -pl. elöirhatjak, hogy nemet lakcimre bejelentett illetö igenyelhet csak a sajat nevere export rendszamot. De ha kint van egy ismerös, akkor megy. El kell kezdeni megrendelni interneten es figyelmesen elolvasni a szerzödesi felteteleket, aztan az utolso lapon az "Abbrechen"-re nyomni
-
Ivan15
senior tag
válasz
SzlobiG #55934 üzenetére
60 € a 9 napos biztositas +bejelentes 15€ +rendszam keszites 20-30€ = 100€ a bejelentes, biztositassal 9 napos export-rendszammal. Ha Mo-ra erkeztel bejelentes +magyar rendszam, magyar müszaki vizsga es atirod a kocsit a nevedre
Tehat lehet sajat labon jönni = 100€ + a magyar oldali költsegek. Meg mindig olcsobb, mint egy trailer, kiveve, ha ismerösnek van egy keznel
es a C-kategorias jogositvany kene (7,5t) ha trailerrel jön
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
SzlobiG #55940 üzenetére
Persze ilyet nem javaslok, de ha van vitara ismerősödnek (egy magyar papíros itthoni), arról magyar rendszám le, kivisz, ott rácsavaroz, hazajön, itthon elintézi a papírokat, és heppy end
Ennél már csak az jobb, ha kimész pölö vonattal, vagy fapadossal, vagy teleportálsz, a hátizsákodban a magyar rendszámmal, meg forgalmival, és rögtön occsób a kiút. -
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest