- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #138321 üzenetére
Nem vagyok trend követő leszarom, ha a kocsi teljesíti az elvárasaimat nem érdekel az se ha 50 éves,
Itt egy kis kocsi ebben jobban elfértem mint az oktávban, na meg jobban is illik hozzam
épp ma kaptam a képet, kb 12 éve.
Mondjuk a 190sl pont nem felel meg ma az elvarásaimnak de jobb benne ülni...
-
Szada85
aktív tag
válasz
Kornel #138306 üzenetére
Ekkora különbség lenne az ülések között?
Nekem Volt szerencsém egy QV-be ülni, igaz statikus állapotban, valamint abban a - talán feláras, nem tudom - nagyon kagylósított kevlárhátlapos sportülés volt, de én a magam 190 centijével nem éreztem szükösnek, a váltó borzalmasan kézre esik, kellett állítgatni mindent, de a végén otthonos lett, nehezemre esett kiszállni belöle.
A hangját pedig inkább hagyjuk, rendszeresen hallgathatom, mikor az irodaépület elött elgurguláznak velük, nem fáj a szívem, áááhhh... -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #138272 üzenetére
Ezt nem jól közelíted meg, a kocsi úgy volt beállítva hogy full költség mentes, de úgy kalkuláltam 100 ezret ráköltök még ha úgy van, de ugye itt nem 100 ezret kellene rá hanem vagy 400-at, és ez nem a kötelező olajcserét meg szűrőket tartalmazza....Illetve ebben az esztétikai hibák ugye még benne sincsenek, de azt nem is számoltam amúgy se. Ha csak 4 gumit kellett volna rávenni leszarom...
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Kornel #138168 üzenetére
Annyiban kicsit vitatkoznék, hogy a haladás, vagy menetdinamika szempontjából mindegy, hogy rugózott, vagy rugózatlan tömeggel növeled az össztömeget. Ha mondjuk aránytalanul felnagyítjuk, és egy 500 kg-os autónak a kerekeit növeljük meg +40 kg-al, az pontosan annyival fog szarabbul menni, mintha a tetőcsomagtartójára tennél +40 kg-ot. A rugózatlan tömeg növekedése a komfortra, vagyis a rugózás minőségére lesz hatással főleg. De.
Az viszont tény, hogy egy járműnek ha megnöveled a kerekeinek a tömegét, akkor nagyobb nyomaték/erő/több energia kell, hogy megforgassa a nagyobb tömeget, akár egy emelőre feltett autó esetén is, ahol ugye a motor és a kerekek mindentől függetlenül önmagukban vizsgálhatók. Itt nem lenne mindegy, hogy egy 20 kg/db, vagy egy 100 kg/db tömegű kereket kell mozgásba hoznia a motornak (lendület/perdület témakör). Amennyiben viszont a földön haladva a tömeg növekedése elhanyagolható az autó összetömegéhez képest, (márpedig a jellemző +3-5 kg/db kerék az az lesz az 1200 kg-hoz képest) úgy ez a tömegkülönbség minimális hatással lesz a menetdinamikára. Mindazonáltal valamennyire nehezíti a gyorsítást, de ennyivel nehezíti a lassítást is, vagyis hosszabban gurul ki (1-2 centivel vagy méterrel). Ez szerintem logikus. De arányaiban mindkettő elhanyagolhatóan kicsi lesz a teljes tömeg fényében.És megvizsgálva a jármű mozgásegyenletét vízszintes úton, a légellenállás és a gördülési ellenállás lesz a két legjelentősebb összetevő. Azonosnak tekinthető össztömeg esetén tehát, és a légellenállást is azonosnak véve(bár a szélesebb kerék légellenállása nagyobb lesz valamivel) a két autó közül az lesz a kevésbé dinamikus, amelynek a gördülési ellenállása nagyobb. Itt meg meg kéne vizsgálni a gördülési felületet, annak megcsúszó és nem megcsúszó részterületeit, de ebbe most nem mennék bele
mod: Csak esetleg annyit tennék még hozzá, hogy nem véletlen, hogy a sebességre, fogyasztásra gyúró járműmozgások (rekorder járművek, országúti kerékpárok, stb.) a lehető legkeskenyebb, és ezzel párhuzamosan a lehető legkeményebb(-re fújt) megoldást választják... -
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #138173 üzenetére
Szerintem csak úgy akarta érteni, hogy amennyivel szélesebb annyival alacsonyabb magasságra.
Lemértem kiváncsiságból egy erősített Dunlop gumit egy alap good year-el, ugynaz a méret ugyanolyan felnin, és kb 200gr. volt a különbség.(Dunlop javára) Ez még nem olyan számottevő, viszont szerintem egy szélesebb sport gumi eltérhet 300-400gr.-al is hiába váltóméret. Persze ilyen sportgumikat ahol célszerű használni, ott semmit nem jelent ez a többlet, csak azoknál 1.4-es autókkal rendelkező vérpistáknak, akik 18-al tolják csak azért is. -
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #138162 üzenetére
Majd hazafelé menet délután lövök az övéről céges parkolóban.
Én speciel nem vágyom széles kerékre, ha netán találok BBS RC-t 17-be az enyémre, ami csak 7.8kg/db, a gyári 16-os pedig 8.8kg, ez is fog hozni minimális teljesítmény/fékerő javulást.
Vagy 205/50, nagyon max. 215/45 gumival.(Ezzel csak 3mm-el lenne alacsonyabb az auto) -
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #138158 üzenetére
Ilyen kategóriájú autónál én a 225/45 17-et 205/50-re cserélném. Munkatársamnak is az van a civic sporton, és így is jó.
(#138157) haddent Mivel erősebb gumik ezek, így nehezebbek is, tehát vesztenél+nagy sebességnél nagyobb a légellenállása. Kormányt nehezebb tekerni+nyomvájú jobban elviszi az autót.
-
-
Speeedfire
félisten
válasz
Kornel #138107 üzenetére
Úgy inkább el tudom képzelni.
Viszont egyre szimpatikusabb lesz az ufó, ha ekkora a csomesza.Itt pl már 330-at írnak a golfomra...
lenko: Látod? Van már 3 méret is rá.
Szerintem kb egyforma a 2 csomagtartó mérete. G3/G4.
Én is agyalok egy kisebb ládán, nagyon sok helyet elvesz a mostani. -
BlacKSouL
addikt
válasz
Kornel #138088 üzenetére
Ez így első ránézésre egész jónak tűnik... Jobban tetszik, mint az eddigi javaslatok.
Kicsit át kell alakítanom az elvárásaimat ilyenkor más elvárásaihoz, ezért nehéz a dolog. De ez ha normális állapotú, akkor a célra elvileg teljesen megfelelne. Sajnos még csak a körbeszimatolás fázisban vagyunk, egyéb körülmények is nehézkesek, de tippnek mindenképp megtartom, köszi. -
alázógyík
addikt
válasz
Kornel #138076 üzenetére
Akkor az én meglátásaim teljesen rosszak. Sohase gondoltam volna, hogy egy faék egyszerűségű hátsó futóművel, gyári szívó 1.8-as motorral felszerelt autótól hanyatt kell esni.
Nekem 1.4 T-Jet van, de ezt se nevezném 1átalán annak. Max. dinamikusabb, mint egy 1.4/1.6 szívó. Semmivel se több.
A 17 is csak látványra kell, mert nem biztos hogy 100%-ra szükség van rá, hogy ilyen "erőt" kezelni tudjon.
Régebben is csináltak SPORTOS gépeket, 14/15 felnire.Ettől függetlenül jó az a Civic, asszonynak is el tudnám képzelni bevásárló autónak, ha nagyobb lenne a csomag tartója.
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #138076 üzenetére
Ellenben a futóműve keményre van hangolva, feszes, sőt már túl feszes.
A kanyarokban stabil, egyedül a háta pattog el kicsit.Persze mert ostoba csatolt lengőkaros. Tehát kényelmetlen, de legalább nem is fogja jól az utat
win-win
van mellé vajpuha kuplung és kormány, 0 visszajelzéssel (te mondtad nem én), menni meg nem tud.
Wow de sportos -
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #138076 üzenetére
Jobban belegondolva ezt alá tudom támasztani teljes mértékben.
Anno, mikor F Astra után átültem az A Zafirába, akkor rögtön felfigyeltem, hogy mennyivel jobban ül az úton, mennyivel feszesebb a futómű. A Civic után átülve a Zafirába pedig olyan érzésem van minden kanyarban, hogy ez mindjárt felborul és folyton jön elő bennem a kérdés, hogy ez miért himbálódzik össze-vissza?
És szerintem menetdinamikában is előrébb van egy mezei kompakthoz képest 80-90 km/h alatt, csak 3500 felett kell tartani a fordulatot!
-
Szada85
aktív tag
válasz
Kornel #138031 üzenetére
Ahogy most gyorsan rákerestem, a Bravo-kat valóban M32-vel szerelték, a Giulietta viszont C635-ös váltóval volt ( ezt nem ismerem ), viszont a korai daraboknál azokkal is volt gond.
Igazából manapság szerintem szerencsére egész könnyen ráakadhat az ember ezekre az információkra, csupán egy kis idöt kell szentelni rá, illetve mondjuk egy angol nyelv ismerete megkönnyíti a dolgot, külföldi fórumokon rengeteg hasznos infó van, autónézéskor, mikor megvan a szóba jöhetö autók listája mindig beleásom magam, sok érdekességet lehet találni, ami alapján az ember le tudja szürni, hogy így is bevállalja-e a dolgot, vagy nem.
-
#64118272
törölt tag
válasz
Kornel #137967 üzenetére
Igazából nem lenne lehúzás, mert a fizetés jó, tehát megéri, cserébe hogyha akarom hogy fizessék a költségeket, ez az elvárás. Lehetne 2001-es Passatom is, ha akarnám, de akkor se szerviz, se üzemanyag nem lenne fizetve. Ahhoz hogy ezt fizessék, ez az elvárás. A fizetés miatt meg kénytelen vagyok teljesíteni az elvárásaikat. Csak sajnos most nekem lakás miatt nem fér bele drágább autó, remélem 1.5 vagy 2.5 év múlva, mikor ez az adott autónak lejár a szolgálati ideje, megengedhetek magamnak majd egy jóval fiatalabbat.
kornelka: [link]
Mondjuk egy ilyen? Ez tetszik is, kívül-belül szép, de nem ismerem, mit lehet erről tudni?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #137967 üzenetére
Szerintem természetes, hogy mindenki a leghatékonyabb megoldásra törekszik. Valószínűleg minél jobb a befektetett anyagiak/kapott érték arány, annál több időt kell szánni a lehetőség megtalálására. Gondolom, hogy vannak olyan, akik képesek nagyon sokat várni a Lehetőségre.
-
Acheron
őstag
válasz
Kornel #137933 üzenetére
Most tartunk a cirkusz résznél. Végig vezetett szervizkönyves, kizárólag márkaszervizbe hordott autóról van szó. A 10 százalékkal ki is egyeztünk volna, de a hazai "képviselet" nem szeretne ennyit beletolni, a nagy részét velünk fizettetné, persze emellett kézzel lábbal próbálták megakadályozni, hogy továbbtoljuk az ügyet a gyár felé, húzták az időt, félretájékoztattak, befenyegettek, még lehúzni is megpróbáltak. Ahogy látom, szeretnének nyerni is a mi problémánkon. Emiatt most pár körből kimaradnak ebben a társasjátékban - a központjuk pedig kapott egy tájékoztatást a hatékony működésükről is (hogyan lehet elveszíteni két márkahű ügyfelet és két autót egy ügyintézésen belül). Nyilván nem hagyjuk ennyiben, ha szükséges, a legfelsőbb vezérkarig lesz eszkalálva az ügy - ha cirkusz kell, megkapják. A használt motor lehetőséget csak a B terv miatt vizsgálom.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #137930 üzenetére
Gondolom ha már kimegy valaki és van esze összeír párat és megnézegeti őket hogy ne menjen ki azért 1 kocsiért feleslegesen (vagyis én így csinálnám). Ahogy olvasgattam kint azért nem ugyan az mint itt, ott tudod mit veszel, itt meg azért át kell nézetni rendesen. Ha még reális ára is van valaminek itthon, tegyük fel egy normális CR Passát 2.5-3M, lehet megveszed ennyiért ugyan úgy tekerve van az órája mint egy 2 millásnak, kint azért ahogy mondják ennek kisebb a rizikója.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #137925 üzenetére
Ebbe már kiokosítottam magam, ha magadnak mész ki és intézed akkor olyan 1.9 mindennel, ha nepperrel hozatod minimum 2.2M. Nekem egy 2 millás kocsira volt aki 2.8-at mondott, úgy hogy papírmunka 200 ezer alatt lett volna, szóval útiköltség meg haszon 600 ezer, mondtam oké pihenj le...
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #137894 üzenetére
Van olyan a mai világban, amit nem lehet megbuherálni? Az hogy nem lehet több, mint x % eltérés az sem tetszik, miért lehet 20% is egyáltalán? Mondjuk miért nem blokkolja amikor próbálkoznak vele? Régen a Volvónál csak műholdas gyári kapcsolaton keresztül lehetett egyes műveleteket elvégezni. De már lehet, hogy ott se úgy megy, meg mindent meg lehet kerülni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #137811 üzenetére
Dolgoztam kereskedesben, egyszeruen egy kereskedo olyan pofatlanul alkudik, hogy nagyon. A legalacsonyabb piaci ar ala iger ket-haromszazezerrel, hogy biztos ne bukjon a kocsin. Mondok konkret peldat alfa 159-cel. 2,4-ert hirdette az ember az autot, telefonban kapott egy 2,2-es ajanlatot, hogy hozza ki, megnezzuk. Kihozta, probakor stb, volt par hibaja az autonak, kollega bemondott ra 1,9-et. Ember lesapadt, hathogynem, mit kepzelunk stb, ennel azert tobbet tud az auto. Masnap jott vissza, 2-ert otthagyta az autot, 3 nap mulva kozmetika utan kint volt 2,6-ert... Egy kereskedes nem a tuti vetelt keresi, mint egy maganszemely, hanem csak jol eladhato kocsit. Sok embernel bejon az a pszichologia, higy nem erdeklodnek nagyon a kocsira, aztan a kereskedo barmi szart is ajanl erte, elfogadja, mert az legalabb keves, de biztos penz.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #137782 üzenetére
Azt is "kalkuláld bele" hogy mint írtam ki is tudok menni érte, szóval nem minden áron itthon akarok venni, és mint írtam már az előbb is attól hogy megnéztem 1db kib@szott autót, és nem volt megfelelő, szerintem nem omlott össze a világ, se neked se nekem. Lehet még megfogok nézni 50-et. Gondolom olyanról se hallottál hogy pl valakinek sürgősen kell a pénz és ár alatt elakarja adni gyorsan, magánszemélyként.
-
válasz
Kornel #137767 üzenetére
Nézegettem én is a B6 Passat/Octavia II, Mondeo, A4 Avant, Insignia vonalat, de ezek mind 3m körül kezdődnek, amit egyáltalán érdemes is megnézni, úgy hogy ne derüljenek ki turpisságok. Sőt 2m-ért nem találok épkézláb autót, bár tényleg nehéz a kombi/kevés km/szívó benzines triumvirátust meglovagolni. Ha jelenleg szóba jöhetne diesel, már tuti akadt volna, de kettős tömegű/részecskeszűrő/és társait biztosan vásárlás után kellene cserélni.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #137767 üzenetére
És ha véletlenül találok ennyiért, amit többen is írtak nem lehetetlen az fájna neked? Vagy fáj hogy elmegyek megnézni 30 kocsit és egy esetleg jó lesz? Rosszul fogsz tőle aludni? Nem 1 ember írta már ki lehet fogni, ha próbálkozom mi van akkor? Semmi, ha nem találok, nem találok, mi veszteni valóm? Semmi. Ha kifutok az időből meg veszek egy H-s astrát és kész, ha előtte meg találok valami mást 2 hónapon belül ami megfelelő akkor meg azt veszem meg. Ennyi.
Amit mutattam pár napja hibátlan 1.4-es TSI Passátért kimentem volna németbe az is megállt volna annyiért amennyiért keresek (de már el is kelt), és valószínű jó is lett volna, szóval nem lehetetlen (más is írta ugye), de mint említettem ha nem találok, akkor sem dől össze szerintem a világ.
(#137768) SzlobiG: Azért a majdnemtől messze volt, ha nem jövök rá hogy ugyan az a kocsi, akkor az adatokat lekértem volna rá, és egyből kuka lett volna úgy is.
-
haddent
addikt
válasz
Kornel #137571 üzenetére
Igen, tudom, hogy az, épp azért mondom, hogy azért az nem olyan mint egy [helyettesíts be egy tök sima 16V mocit]. Hát ha neked nem elég, hát nem
Nem tudom.. mondom, nekem is a terv 2.5-3 liter szívó benzin. De az a "bőven sok" kategória, amiben nem csak bugi van, hanem tartalék bugira, hegyre fölfele is.
Ennél több a "felesleges" kategória, nekem. A másik álom a 2JZ turbo.
[rvilike] de mire? mert én azt már E36-E46 szedán kasztniba nézem állatkodni. Nagyon nem dinamikusan, élvezetesen eljutni A-ból B -re, nyaralni stb..
trassher azt a kva tróger mindenségit
-
haddent
addikt
válasz
Kornel #137569 üzenetére
valoban, boccs
egyebkent ne felejtsjk el, hogy a valtozo szelepvezerles meg a valtozo szivocsohossz nagyon fincsi dolog am, eppen 1.4-1.6 kihozza egy regebbi 2.0 karakterisztikajat, erejet. Es nem kell ordogtolvalo turbo! Alapvetoen en isovel egy mim 2.5 de inkabb 3 literes szivobenzinre hajtok, szoval abszolut melletted allok, de ezek is tudnak szepen menni felteve hogy nem a legbutabb legelso sima 16 szelepesrol beszeleunk, kis kobcebtivel
-
mycso
veterán
válasz
Kornel #137486 üzenetére
Mindegyik 5 ajtós volt, kb. hasonló felszereltséggel: érintős navi, dupla digit klíma, ködlámpa, eső/fény szenzor, kulcs nélküli, metálfény, 16-os alu, tempomat, radar, stb. ...
Astra: 5.2
Megane: 5.5
Civic: 5.6
CX3: 5.1Ezek már mind az első körös alkuvós/kedvezményes árak, egyébként ezen felszereltséggel mindegyik listaára 6 felett volt. (Az opelnél adták a legtöbb és a renaultnál a legkevesebb kedvezményt.)
Gondolom még egy második nekifutásra lett volna bennük egy százas körüli árcsökkenés.Ez az új megame nagyon jól sikerült, abban éreztem a legjobban magam. Utána civic, astra, mazda.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #137481 üzenetére
Yepp (az ADAC meri a tomeget allitolag):
(#137482) Qru
Ja, en is ezert nem merek hasznalt DSG-t venni. Meg nalam a hegyek kozott amugyis hamar kifekudne...(#137485) Speeedfire
Nyilvan van plusz hibalehetoseg a turbosoknal, de kis odafigyelesse(csokkentett olajcsere, visszahutes)l es megfelelo valasztassal(nem beteg tipus, alapos atnezes) nem kell tartani tole. -
mycso
veterán
válasz
Kornel #137476 üzenetére
Mondjuk én inkább preferálom a turbós motorokat, bár ott is min. 1.4T. Ezek az ezres csodák számomra is ijesztőek.
Múltkor próbáltam egy cx3-at 2.0 skyactive, nekem csalódás volt. Picit olyasmi egyébként a karaktere, mint egy kisköbcentis td-nek. Alapjárat körül nulla, utána 2-3000-ig egész nyomatékosnak tűnt, aztán forog-forog, de semmi nem történik. Nekem nem adta, nem kéne.
Az új autó vásárlást el is vetettem.
A dízelek drágák mindenből. Honda gyönyörű kívül-belül, de az 1.8 benzinnel nem kell meg elég rossz az ár/felszereltség aránya. A mazda szintén kiesett a próba után, pedig ránézősre bejövős a 3/cx3. Megane4-ből 1.2T van, az harmatosnak tűnt bár a 0-2% THM közötti finanszírozásuk a legjobb volt. Egyedül az 1.4T astra K maradt a kosárban, de ők meg sima piaci áron finanszíroztatnak. Agyaltunk egy darabig, aztán végül egyelőre elvetettük az új autó gondolatát. -
footy
addikt
válasz
Kornel #137476 üzenetére
Jah, csak a Mazda marad, bar nekik is max 2 evet adok aztan szerintem jonnek majd az alacsony nyomasu turbo+ nem tul kis loketu motorok. Az uj CX9-ban mar a 3.7 V6-ot 2.5 turbo valtja.
(#137477) haddent
Csak papiron annyi -
footy
addikt
válasz
Kornel #137465 üzenetére
Jah es arrol nem is beszelve, hogy gyakorlatilag nem eszik tobbet az 1.4tsi mint az 1.4 szivo. (dinamikaban pedig ugy masik univerzum)
A masik hogy miert nem kepesek elfogadni egyesek hogy vannak jol es kevesbe jol sikerult motorok. En a 3.gen TSI-t szoktam ajanlani mert az jol sikerult nem nyugos, de az 1-2gent nem mert az atlagnal problemasabb. Persze mindenhez van javitokeszlet meg ujra lehet epiteni barmilyen fos motort megfeleloen vastag penztarcaval, de attol meg valami nem lesz, csak mert ismerjuk a nyugjet.... -
válasz
Kornel #137452 üzenetére
Segítek, nincs belőle turbós. 1.6 GDI van ami szívó. Szó szerint. Nem igazán érdekel mennyi a részecskeszűrő ezek a részei az autóknak téged izgatnak. Ha minden ilyen miatt fosnék a lakásból se mennék ki mert elüt a villamos rámesik egy helikopter és lelő egy szuahéli bantu... Egy autónak vannak velejáró költségei de nem fogok olcsón autózni savanyú pofával halott kisköbcentis szívómotorral csak mert az sose romlik el. Akkor inkább egy teve...
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #137452 üzenetére
I30al mentem linzbe a 1.6 szivoval se volt valami lomha. Nem versenyauto de lehet vele tartani tempot, megfelelo teljesitmeny,jó moci, valtozo szelepvezerleses ez is asszem es ules nekem jobban bejott mint pld egy rapidba. Jó kis autó. Vagyis nem kis mert kivulrol amennyire kicsi belulrol annyira nagym Jó verda elegge nekem bejött. Ha vennek most ujabb autot tuti hyundai vagy kia vagy suzuki lenne. De elso helyen hunyadi.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #137396 üzenetére
Nem kötött beléd, mert igaza van. Ezt az ellenségeskedést jó lenne kiírtani már innen. Tényleg én sem értem, hogy mi a gondod a Corsa tulajokkal, vagy a típussal, mert kicsik és gyengék egy Civik 1.8-hoz képest?
Egyébként, talán van még kispolszki, Lada, és bogár találkozó is, ha jól tudom. Őket sem kellene lenézni.
(#137416) kornelka: A zajszigetelést meg tudták oldani?Az új Corollán lehet, hogy már jobb a helyzet.
-
haddent
addikt
válasz
Kornel #137416 üzenetére
Remélem igazad lesz a Nissan Primeránk esetében
Munkámról részleteket nem szabad, de nyugtasson a tudat, hogy nem is tudok nagy titkokat, én programozó vagyok
Annyi talán nem titok, hogy BOSCH, és hát nem csak mikrókat meg hűtőket gyártunk, hanem ESP, ABS, ECU dolgokat is, megfordul itt mindenféle tesztautó, multkor járt itt Tesla is stb. Érdekes, de nekem az autó az ott kezdődik, hogy nagy szívóbenzin, vagy 2JZ turbo, szóval nem hoz lázba
-
haddent
addikt
válasz
Kornel #137411 üzenetére
Szerintem mindent lehet kulturáltan, és nem kell hozzá gyárinak maradni. Lehet sportdob (nekem is az van..), lehet húzott tdi, lehet ültetett ereszcsatornás honda, minden, csak ésszel. Ma is jöttem be dolgozni, előttem a TDI VAG megelőzte a TDCi Fordot miközben éppen 3 Ikarus busznyi füstöt baxott oda elém. Erre a Ford is lepadlózta azt a szakadt szart és még 2 Ikarust éreztem oda magam elé. És mindkettő jött be dolgozni.. Nem szóltam egy szót se, csendes típus vagyok, kerülöm a konfliktust, de aztán még ott mosolygott meg örült is magának. Ja a pláne a sztoriban: autóipari cégnél dolgozom, ahol nagybna azon ügyködnek, hogy minnél jobb kibocsátás legyne, hibrid autók stb ..
De ugyanilyen amikor hajnal 3 -kor a szakadék pizzafutár süvít sikít 10 percig, mert annyi idő mire a kanyarbol kigyorsul 50-re a gyári 60 ló amiből maradt 40 benzinfaló.
Ja meg a #BimmerPride, de arról már nem is merek mit írni
Ezek nem valóak az utcára..Integrale Haláli Siralom
-
8th
addikt
válasz
Kornel #137391 üzenetére
Civic találkozó talán jobb? Amikor honda nap van lacházán a hányinger kerülgetett a sok felmatricázott bazári homasita tuningos trombita kipufogós rozsdaboglya szartól. És feszítenek benne az 60 kilós kisgyerekek mint ha most estek volna ki valamelyik halálos iramban filmből. Nevetséges. Most mondjam, hogy a hondások a legalja és annál nincs már lejjebb? Nem mondom. Pedig így van...
-
haddent
addikt
válasz
Kornel #137399 üzenetére
De mert amúgy most nem mindegy?
Gyűljenek az 1.0 'teccek bóvli lexus lámpákkal, ha nekik az jó. Aztán lehet, hogy van ott 3.5 -ös MV6 -os Omega moci is valamelyikben
Ha meg nem, hát nem. Egyébként nem igazán értem, minek kezdted itt a flamet azzal a hsz. -szel, szabo meg reagált rá, nem volt váratlan sztem, pont erre lehetett számítani, "megérdemelted"... mindegy..
-
szabonagyur
félisten
válasz
Kornel #137396 üzenetére
Szerintem valakivel nagyon összekeversz, mivel kb. egyetlen autós topikban nem "hintem" az igét, max kérdezni járok fel de valószínűleg egy kezemen meg tudom számoli, read only vagyok szintem mindig. Autós talira meg végképp nem járok.
És szerintem továbbra sem vicces, max annyira mint egy Swift vagy bármi hasonló tali
-
haddent
addikt
válasz
Kornel #137327 üzenetére
Rendben, ezzel nehéz is lenne vitába szállni, csak hát ha hasonlítunk, akkor nyilván (közel) azonos teljesítmény/súly arányú autókat, mert itt 30-40 lóerő különbség bizony súlyos 25-30-35% -os többletet jelent még
Declare abból a szériából a "szerencse" azt jelenti, hogy csak 1 év múlva szívja meg iszonyatosan, nem azonnal
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #137312 üzenetére
Igen azt olvastam inkább egy B5. B5.5 vegyek, de akinek volt mind2 széria meg nem így nyilatkozik, nekem tetszik a B6 passát, és ha azt nézzük bármit veszek lehet vele gond, olvasva a népítéleteket meg annyira azért nem fos a PD TDI-t leszámítva.
-
haddent
addikt
válasz
Kornel #137280 üzenetére
De hazabeszélve, de mit tud amit egy Golf/Astra nem? Vagyis melyikekről beszélünk..? Mert pl. H Astrában (és gondolom 6 -os Golfban is) baromi kényelmes elöl, óriási hely, fekhetek is, tart is oldalra is a legalapabb ülés is kicsit. Az egy dolog, hogy mögöttem meghalnak, de nem erről beszéltünk most
A 150 -et meg röhögve tartja úgy, hogy van benne tartalék előzni ha szükséges.
BigBlackDog paragi dob fel, aztán máris élvezetes az 1.6 -os
Szélzaj, motorzaj stb.. az van. Erről nem is fogunk vitázni, de a sebességgel, gyorsulással, stabilitással (nem remeg, nem rezeg, stabilan biztonságos megy, tartja magát, lehet menőverezni) nincs gond.
B-L-A-C-K szervizes munkatárs valami rokon: rakás hulladék fostenger a széria. Vagy a régebbit, vagy az újabbat, ezt ingyér se (passatról beszélek)
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- World of Tanks - MMO
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- BestBuy topik
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Call of Duty 2
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- További aktív témák...
- Eladó KTM női bicaj!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P73 - i7-9750H I 32GB I 256SSD I 4K I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest