- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kornel #96007 üzenetére
Köszi, ez nagyon hasznos információ volt (magyarul ezek tényleg ennyit érnek a piacon). Nyíregyháza nekem messze van csak anyóslátogatáskor megyek arra
Most találtam egy pöpec kis kia picantot (minusz fél milla i10-hez képest), 1,2-es klímásat egész jó áron (0 km de 13-as).Ez az, 13-as picanto 1,2 motorral az jó nem? Megnézem ha pöpec lehet hogy adok neki egy 2,5 millás ajánlatot aztán meglátjuk.
Rvilike: Igen nekem is ez a bajom. Tök logikus meg jó a splash, de nem tetszik...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #95989 üzenetére
amúgy piszok mázlija volt tényleg, egyrészt mert pont az utasoldalon kapta el, és ott nem ült senki (ha ült volna annak biztosan annyi), másrészt meg az ütközés energiájának nagy részét "kipörögte". ha megfogja a kamion nem éli túl valószínűleg.
mindenesetre nem semmi, hogy már a 2000-es évek környékén hol tartott a technika, és hogy megvédte az utascellát. egy vótbenneanyag lada vagy kettesgolf májkrémet csinált volna a sofőrből.
-
válasz
Kornel #95892 üzenetére
Nekünk volt 1.8-as ambiente mondeonk, kb. 4-5 évig, használtan vettük, talán 2-3 évesen? 2004 vége felé adtuk el, 2 misiért, és komolyan mondom semmi baj nem volt a kocsival, de semmi. Oké, a kőegyszerű alapmodell volt, de minden szuperül ment rajta, az 1.8 motor ment rendesen, nem zabálta a benzint-olajat se. És többnyire városban, elvétve pályán volt használva. Szerintem ha találsz egy kíméltebb példányt, marha jó vásárt csinálsz vele!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #95892 üzenetére
Az okosok azt mondják, állapotot veszünk. Keress egy ilyen állapotút, és ha olyan, mint a képeken,nyugodtan megveheted.
A jól felszerelt autó egy dolog, az viszont nem mindegy,hogy az extra listáról mi működik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #95846 üzenetére
veszek 500-ért egy jó motorral rendelkező példányt, és kicserélek rajta minden kopó dolgot, akkor se járok itt, amennyiért ezt hirdetik, és akkor az biztos meg lesz csinálva.
let me laugh even harder
ez nem így működik. ha te vagy egy egyenesági első fokú hozzátartozód nem közepesnél ügyesebb szerelő, akkor ezt felejtsd el, többet lesz szerelőnél a gép, mint alattad. már ha a megcsinált autón megcsináltat értünk és nem olyat amit az ima meg a duct tape tart össze.
ez egy normál ár, ami (lényegesen) ez alatt van fókából az betegágy. ez van, tartják az árukat.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #95712 üzenetére
nincs jobb dolgotok egy verőfényes 22C-os nyugalmas októberi vasárnap délután, mint haterkedni meg egymást cseszegetni?
mindenki nyugodjon le a picsbe, aztán irány a sarki kisbolt gesztenyepürét meg habtejszínt venni, uzsonnára betolni aztán vigyorogni. kifogás nincs.
@8th: megmondtam, nincs kifogás.
egyed, finom
-
emvy
félisten
válasz
Kornel #95704 üzenetére
> Az fergeskedes, hogy nem engedem, hogy ujra esetleges veszelyhelyzet alakuljon ki?
Nem, neked nem ez a celod, hanem az, hogy szopass masokat, ez tok nyilvanvalo a lentebbi hozzaszolasokbol, szoval ne alszenteskedjunk itt
Ha egyszer a lanyodra valaki mondjuk ralo a 8. keruletben, akkor otthon jol felpofozod, hogy minek ment oda, es ezzel le is zarod a helyzetet?
-
emvy
félisten
válasz
Kornel #95701 üzenetére
Ha egy bringas vegigelozi a sort, utana sem erdemli meg azt, hogy valaki letolja az utrol autoval. Ez ennyire egyszeru. Miattam vitatkozhattok arrol, hogy ez szabalyos-e, idegesito-e, kellene-e a rendoroknek jobban csekkolni a bringasokat -- de ettol fuggetlen az, hogy szandekos eletveszelyt okozni egesz mas kategoria.
Vicces egyebkent, hogy a bringasok hulyesegei utan meg azert beirod, hogy te is fergeskedni szoktal az utcan
-
válasz
Kornel #95698 üzenetére
Ja-ja. Ugyan ezért a picsbe leszek kívánva, de jó lenne végre tudomásul venni hogy a biciklis, segédmotoros és motoros nem egyenlő az utakon az autóval. Lehet h bizonyos esetekben gyorsabbak, de a vért a kocsiról kell majd lemosni ha túl öntudatosak. Pláne nem várható el -hangsúlyozom szerintem, aki motoroztam és bicikliztem is kb 11 évig- hogy mindenkire és mindenre az autós figyeljen.
-
emvy
félisten
válasz
Kornel #95698 üzenetére
> csak nekem tűnik úgy, hogy legtöbbször a biciklis provokálja ki
Igen, csak neked. Eleg sokat kozlekedtem bringaval Budapest vagy nagyobb meretu nyugat-europai varosokban, es egy ilyen utan jo esellyel felfuggesztett varna a (busz)soforre, de idaig nem jut el a dolog, merthat meg sem tortenik. Itt embereletekrol van szo -- meg akkor sem jogos letolni egy bringast csuklosbusszal (csuklosbusszal, vazz!), ha a leheto legkocsogebb modon viselkedett. Ha valaki nem kepes ezt felfogni, ne menjen emberek koze.
> én rég pofán vágtam volna a legtöbbet
Hahaha, micsoda tipikus forumos beszolas
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kornel #95650 üzenetére
SMD Led már jó helyzetjelzőnek, és simán jobban világít mint a sima izzó. [link] [link]
Persze az Osram tagadhatatlan előnye hogy legális.
LógaGéza: "Azok is csak sima izzósak lehetnek?"
Hivatalosan igen.
Amúgy a tompított/ködlámpa/refit leszámítva minden izzóra van működő alternatíva csájnából, csak nem olcsó (nagyon nem) és nem legális.
-
LógaGéza
veterán
-
8th
addikt
válasz
Kornel #95364 üzenetére
Nem nagyon tudnak vele mit kezdeni. Tele van a youtube ilyen videókkal: 1 2 3 456 stb... Egyiken másikon a rendszám és a sofőr arca is látható ahogy az autó sebességmérő órája is egyetlen esetről sem hallottam soha, hogy bárki is faszolt volna egy feltöltött videójáért. Kutyát nem érdeklik ezek és ha rád is másznak sajnos könnyen ki lehet védekezni.
-
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #95203 üzenetére
Nem volt sufni ahol voltam, falun is léteznek nagyobb szervizek
Igen, kb ez az egy előnye, hogyha márkaszervizbe viszed. Ha tehettem volna, egyébként én is oda viszem, csak hát 1-2 hetet nem lehetett volna várni, mert addig kb 4x eladják, ha jó az autó.
(#95204) MunezXBK: ha sok százezer belemegy probléma nélkül
Biztos vannak autók, ahol probléma nélkül ki lehet váltani, ehhez nem értek, én csak azt próbáltam leírni, hogy sok ember van, aki sokkal okosabbnak érzi magát, mint akik az autóját tervezték, aztán sokan közülük hamar nagyot koppanhatnak. Persze biztos van fordítva is, de azért az a ritkább.
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #95201 üzenetére
Nekem szomszéd faluban egy másik Mazdát 6500-ért átnéztek, abban a kompressziómérés és még próbaút is benne volt. Szóval de, kicsit erős ár a 15, szerintem kb 10k lenne a reális egy márkaszervizben.
Igen, de sok helyen olvastam, hogy utána szét is rázott néhány fontos dolgot a motor nyomatéka, ezért vagyok ezekkel kapcsolatban kicsit szkeptikus.
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #95199 üzenetére
Hát nem tudom, én úgy vagyok vele, hogy nem hülyék tervezik az autókat, azaz oka van, hogy kettős tömegű lendkereket kellett betenni. Azért majd ha egyszer idejutsz, kérdezz körbe majd Mondeo tulajok körében.
Márkaszervizbe nem biztos, hogy értelmes árat mondanak (vagy csak én találtam drágát), nekem mazdánál márkaszervizbe azt mondták 1-2 hét múlva tudnék menni átnézetni az autót és valami 16k-17k-t mondtak rá...
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #95195 üzenetére
Megbízható szervizbe (ismerősöknél kérdezz utána, hogy a környéken hova szokták vinni az autójukat, és milyen a szerelő). Márkaszervizbe azért lehet érdemes, ha van szervizkönyve, akkor gondolom le tudják ellenőrizni, hogy nem hamisították-e.
Azt pedig ne kelljen mondani a szerelőnek, mit kell átnézni az autón, max a kompresszió mérést (nyomáspróba) kell külön mondani.Most meglepődtem kicsit, hogy abban van kettőstömegű, szerencsére az enyémben nincs.
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #95109 üzenetére
Igen, Mazda.
Teljesen nem hiszem, hogy ugyanaz lenne, mert a Mazda elvileg kicsit átdolgozta ezeket a motorokat, illetve nem tudom, hogy az alap ugyanaz-e a ford duratec blokk, mint ami az enyémbe van, de nem kizárt.
Viszont a Mondeo nehezebb és más eltérés is lehet, de spritmonitor alapján fél literrel többet kér vegyesben a Ford. -
giigz
veterán
válasz
Kornel #95098 üzenetére
HI!
ha fogyasztasrol van szo, nem mindenki a naffalura gondol, azt csak a naffalusiak hiszik, h csak naffalu letezik a vilagon
mo lakossaga 9,9 millio, naffalu lakossaga 1,8 millio, tehat ha fogyasztasrol van szo, es nem tudod hol lakik az illeto, 82% h nem naffalusi lesz
tehat alapbol a 82%-nak kell erteket irni, nem a 18%-nak aki azt hiszi o a 82%
teccik erteni?
egyebkent en sajnalom a legjobban, h nem tudok ertekelheto adatot irni az 1.8 2.0 benyo fogyasztasarol, pedig jajj de jo lenne a megane a 2.0 16V 150 paci... :-)) de az nem jarna 6,2-vel vegyesben azt hiszem...
udv
duddukki
ps.: hossz-hosszu ido utan ravettem magam h e10-et tankojjak lukoilnal, a motor szepen finoman jar vele, viszont a fogyi most lehet csunya lesz, pedig sporolos voltam...
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #95095 üzenetére
HI!
na most csalodtam benned!
makulatlan ecceru 1.6 golfot keres es ajanlasz neki egy lestrapalt nagydizel s60-at...??
eskudni mertem volna mara is ajalnasz egy avensist!! miert olyan jo az tessekmondani! :-))
udv
duddukki
ps.: bocsika... :-)
ps2.: van esmerosi korben 1.8 szivo is eszik 8 litert vegyesben, nekunk a foka 6,5 korul 1.6-tal... persze tud 9-et is, felhasznalas fuggo, de aki 9-et etet az 1.6-tal, annak nem 1.6 valo
olyan vegyen 1.6-ot aki orszaguton es varosban hasznalja kulturaltan, akkor 7-bol ki fog jonii
-
AmunRa
senior tag
válasz
Kornel #95080 üzenetére
Van előnye az öreg autónak is!
Suli előtt a hölgyek alkotnak. Behajtani tiloson bemennek, felparkol a járdára, mert földút van mellette, és a gyerek ne koszolja össze az autók amikor beszáll. 3 járólap széles és sokszor nyitva is van az ajtó, úgy h nem használja senki. Múltkor meg baromi nagyot fékezve jött, egy picsa iszonyat porral. Amikor megdicsértem, rám se bagózott. Felemelt fejjel előrenézve.
Bár elég stresszes a legtöbb embernek mostanság. Egy fickó fordult múltkor, én meg nyitottam a gyereknek az ajtót épp lépett ki. Ahogy fordult idegesen majdnem elvitt minket, mert megcsúszott, és felverte a kavicsokat, ami rajtunk és az autó oldalán landoltak. Télen volt.
Odamentem és mondom, hogy ez mire volt jó, hogy ezt csinálta? Erre az volt a válasz miért nem parkoltam lejjebb? Nem értettem mi a baja, lehet parkolni máshol is, mögöttem előttem. Végül mondtam, hogy majd ha hazaér gondolja ezt végig.
Mögöttem jött, és úgy parkoltam, hogy megfordulva irányba raktam a kocsit a bal oldalon, szabályosan szélre húzódva. Mivel lentebb nem volt hely, neki kicsit tolatva kelett fordulnia.
Másnap megvárt és elnézést kért, mert a felesége felhúzta és kész volt. Azóta köszönünk, és odafigyel az emberekre jobban is mint kéne.(#95085) kornelka az én orvosi ellenőrzésem az volt, hogy van e valami baja, mondom nincs. Már írta is a papírt. Nem ártana egy alaposabb ellenőrzés. Reflex, és látás. De mi is leszünk öregek és ti akik ide sokat kapartok nem akarják majd elengedni a kormányt!
-
hdman
őstag
válasz
Kornel #95080 üzenetére
Én is felhúztam magam ne félj
Pedig alapból nem vagyok idegbeteg erőszakos fajta, de ő kihozta belőlem. A felesége levegőt sem mert venni. Persze elhangzott pár korát és az édesanyja foglalkozását fiirtató csunya szó, de a tettlegesség felesleges lett volna ilyen kalibernél. Meg amugy is
Az a mákja, hogy a Picur nem volt velem, mert akkor lehet gondolkodás nélkül elkaptam volna a nyakát
-
hdman
őstag
válasz
Kornel #95074 üzenetére
Kis szemét
Amúgy mennyivel egyszerűbb lett volna neki, ha ad egy 10-est, lepolíroztatom belőle és el van felejtve. Erre most megbaszták 15 ezerre, és még a kötelezője is visszaugrik kettőt. Hát ha neki ez kellett...
Még egy mai történet:
Irtam, egy két helyre, hogy mi a DOT száma a guminak: Erre az egyik helyről visszairnak, hogy 2014
Azt hittem lefordulok a székről
Visszairtam, hogy tudtommal a DOT számban benne van a hét is. Erre köszönés nélkül, se bú, se bá visszabassza, hogy 2114. Csak ennyi volt a levélben.
Nem öregecske kecske egy kicsit? Már most fél éves.
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #94800 üzenetére
Nem a turbokra kell mutogatni, jo turbomotort tudtak csinalni mar regen is, pl. volvo 2.5t mocijai is jok. Kicsereled az olajat 10e-renkent es nincs gond. Ez meg a masik, kitalaltak a gyartok ezt a 30k-s olajcsere periodust amivel garantaltan megdoglik a motor, mivel az uj auto eladasok jo resze flottas, azok meg hulyek lesznek 3x olyan surun szervizbe hordani ... megdoglenek, lehet mutogatni szar kisturbos...de most ez tenyleg a motor hibaja?
A gyartok orulnek ha az euro normakkal tartjak a lepest, arra fejlesztenek gondolom foleg, azert van elbonyolitva, nem azzal van a baj hogy downsizeolt, hanem hogy egr szelep, kozvetlen befecskendezes anyam kinja ... most is tudnanak jo turbomotort csinalni, ha a 10-20 evvel ezelotti normakhoz kene epiteni .... -
Declare
őstag
válasz
Kornel #94800 üzenetére
Nyilvan vannak problemak a kis turbokkal, de mindennel az elejen. Ha ezt szepen sikerül olyan szintre fejleszteni, hogy ne legyenek lanc nyulasok, meg gond nelkül menjen, akkor jo lesz szerintem....nekem tetszik a turbo nagyon. A mazda majd farigcsalja a szivobenzinjet, hogy na meg 0,1 decivel kevesebbet egyen, meg meg 1 loerövel többet tudjon, addigra a nemetek meg olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos
remelem
Viccen kivül egy szivo benzinnel, ha dinamikusan akarsz autozni kell a magas fordulat, amivel jön a magas fogyasztas es szerintem mindig igy is marad. Egy turbonal nem kell magas fordulat....fejlesztes fejlesztes es jo lesz az
Erre a japanok tudnak csak szivobenzint csinalni....ezt meg inkabb hagyjuk...
-
Declare
őstag
válasz
Kornel #94593 üzenetére
Na hat pont ezt akartam irni multkor....kinek mi a fontos. Ha minden nap joerzessel ülsz be a kocsidba, szereted stb, akkor költs ra több penzt. Ha meg attol erzi magat jol valaki, hogy kimatekozza melyik kocsival jar A-B be a legolcsobban es amit felrarak penzt azt valami olyanra költi, ami neki több örömet okoz, mint az auto, akkor az meg tegye azt.
Ezt meg a multkori fietes aranyos, hany havi fizetesed költsd autora es jegkremre dologhoz gondolom
-
válasz
Kornel #94607 üzenetére
http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/octavia/skoda_octavia_4x4_1.8_turbo_elegance-8198916Azért itt már az élvezeti fakkkktor is megvan.
-
-
-
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #94582 üzenetére
HI!
en, mint hatalmas szakerto tanacsado azt ajanlom neked, hogy ne ilyenekre gondolj, hogy nem veszek dizelt mert koltseges, foka kombit veszek, mondeot veszek benzinnel, vagy ilyesmi, menj el, nezz meg sok autot, es ha jo aron talalsz egy jo allapotut, azt vedd meg, fuggetlenul attol, hogy penztemeto hireben all-e, mert a gyakorlatban nagyjabol nem ugy szokott lenni, mint ahogy azt itt a forumon valaki leirja
udv
duddukki
ps.: franciat is nezhecc :-))
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #94527 üzenetére
HI!
az a gond, h a legegyszerubb autora is el lehet locsolni tobb 100k-t, es a legbonyolultabb automata, turbo, kettomegu, premium is lehet hibamentes
ha dizelbol egy jot veszel, akar a legbonyolultabb technikasat, akkor sem fogod rakolteni a gatyadat, az, hogy ott a turbo nagyjabol semmit nem jelent, a vetelkor egy atnezessel jo szazalekkal lehet kovetkeztetni az allapotara, es nem tudom hany evre tervezel, de mondjuk 2 evet es 20k km-t nagyjabol minden autoval el lehet menni komolyabb rakoltes nelkul, szigoruan egy alapos atnezessel
szerintem, egy kozepes allapotu dizelre nem kell tobbet kolteni, mint benzinesre, legalabbis a kulonseg elenyeszo lehet
ja es dizelt csak akkor vegyel ha szereted a dizelt vezetni, elviseled az orditasat, mert 20k km alatt az a 2 literes kulonbseg nem sokat termel
ha koltsegmentes autot akarsz venni, akkor az se nem a kinalat alja-kozepe mondeo lesz, es se nem a kinalat alja-kozepe focus lesz
udv
duddukki
-
-
Rick4
félisten
válasz
Kornel #94525 üzenetére
Most néztem, kuplungszett 50K, lendkerék 75K, ki-be egy 40-es. Számolod, hogy 120K az mekkora pénz? Egy dízel eszik 6-ot, a benyás egyen 9-et, a különbség 3 liter, 1260Ft. Érdekes, de a kuplung ára visszajön 10 ezer km alatt. Persze vehetjük úgy, hogy a fogyi inkább 6.5 és 9.5, akkor valamivel tovább tart, de egy éven belül visszajött. Most azt ne forszírozzuk, hogy a benzinesben van autógáz beszerelve, mert akkor borul a bili.
-
Retro11
senior tag
válasz
Kornel #94527 üzenetére
Szia,
A duratec már korántsem olyan jó konstrukció, mint a silvertop Zetec, (téged ez nem érint, engem annál inkább) de attól még mindennapi használatra tökéletes. Kivisz a világból.
Szóval igazából egy átnézés után, amennyiben normál állapotban van az autó, nyugodtan vegyél MK1 fókát.
-
Kornel
veterán
válasz
Kornel #94520 üzenetére
na, google a batárom.
rákerestem, 22 ezer a vezérműlánc
mindennel együtt is megáll 60-ból (feszítő, vezető)
szóval nem kerül többe, mint egy átlagos vezérléscsere.(#94521) Rick4: ezért is hanyagolom a dízelt, még a tddi is tud meglepetéseket okozni.
2.0 bezinnel a kettőstömegűn kívül sok baj nem lehet, ha jól olvastam van benne.
viszont azt vételkor le lehet tesztelni, hogy mennyire kuka.
megyek a mondeo kulbra nyugi, csak itt is megpróbáltam, hátha.egyébként ahogy nézem azért jelentősen magasabb a fenntartási költsége egy mondeonak, mint egy focusnak, szóval lehet marad egy 1-es fóka.
-
Rick4
félisten
válasz
Kornel #94520 üzenetére
Más tészta, mikor egy nyomórudas motor vezérléséről beszélgetünk, meg a 25 centi hosszú láncról, vagy egy 4 vezértengelyes, 4 láncos motorról, ahol hidrós feszítők vannak az 1m-es láncok mellett. Én a Mondeo fórumon olvasgatnék, látod, konkrét tapasztalata itt senkinek sincs. Ugyan rokonságban volt 2001-es TDDI Mondeo, 1.5 év alatt 1M-t kellett rákölteni, de az csak a motor (turbo befecsi, adagoló) volt, emellett rozsdált az ajtók belső éle. amúgy ment ahogy kell, 180-nal simán egyenesen, csöndben ment a német autópályán, nagyon stabil futóműve volt, kombiként méretesnek is mondható, bár elől nem volt akkor a hely, mint egy mk2-es Fiat Puntoban.
-
-
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #94399 üzenetére
HI!
neked azert estek, mert a vectrarol total hulyesegeket allitottal, legalabbis eleg eroteljesen eltuloztad a hibait, mikozben egekig magasztaltad az avensist ami nagyjabol semmivel nem jobb auto, max itt a forumon hiszik azt paran h szent es serthetetlen, kozben pedig ugyanugy vannak hibai
udv
duddukki
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #94335 üzenetére
nagyon torz képed van a vectráról, vezettem egyet elég tartósan, és amit az kapott (folyamatosan büdös türhő állatok alatt volt cégautó előttem, akik a kocsin álltak bosszút a főnök által elszenvedett sérelmek miatt, plusz üveghangon járatás és sittszállítás (konkrétan egy marék búzát takarítottam ki belőle első takarításkor)...
...szóval amit az kapott, az embertelen, de az a kocsi agyonüthetetlen. mindene bírta, olajfogyás nem volt, állt a lábán a szerencsétlen, hibát nem produkált (na jó egyet, elrepedt az ablakmosó tartálya)
imádtam.
tény hogy kell hozzá egy németes ízlés, de nekem a beltér is bejött, és az sem volt lefingva egyáltalán, pedig nem keveset kaphatott az sem, az alapján ahogy átvettem. a szervízről ahova lett hordva inkább nem is mesélek, kétszer rontottak egyszer javítottak. akkor sem azt amit kellene.
@n0rbert0: ha jól emlékszem 1.6 benzin. talán 1.8. de inkább az előbbi
-
n0rbert0
senior tag
válasz
Kornel #94335 üzenetére
Nagyon vigyázva lenne rá, és garázsban lenne tárolva. Nem tudom mennyi köze van a vectra 1.8-as motorjának az f astra 1.4 16V motorjához, de ha annyit kell rákölteni a vectrára, mint az f astrára, akkor ám legyen. Ilyen autóm van és a kopó alkatrészeken kívül még nem nagyon lett benne cserélve semmi. Igaz eszi az olajat, ahogy öregszik egyre jobban, de na és? ez legyen a legnagyobb baja legfeljebb az autóba mindig lesz 1 liter olaj tarcsiba.
Most, ahogy nézegetem az avensiseket nem nagyon lehet kapni jó állapotú benzines, facelifteset 2M körül, valóban ennyire jól sikerült, hogy senki sem adja el?? Persze olajkályhából Dunát lehetne rekeszteni. -
n0rbert0
senior tag
válasz
Kornel #94323 üzenetére
Szerintem egy jó állapotban lévő Vectrára sem kell költeni a kopóalkatrészeken kívül, ha karban van tartva.
A minőségbeli eltérésben valóban igazad van, ebben az avensis más kategóriát képvisel.
Bár, ahogy elnéztem az árakat 2 millióért, min. 2 évvel öregebb, faceliftesek alját lehet kapni Avensisból.mod:
runner 125 11 éves autóért több, mint 2 milliót én nem adnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Apple MacBook
- Fotók, videók mobillal
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Ingatlanos topic!
- Battlefield 6
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Napokon belül megjelenik a Warhammer 40k: Rogue Trader
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest