- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- BYD Atto 3 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Kornel #94527 üzenetére
HI!
az a gond, h a legegyszerubb autora is el lehet locsolni tobb 100k-t, es a legbonyolultabb automata, turbo, kettomegu, premium is lehet hibamentes
ha dizelbol egy jot veszel, akar a legbonyolultabb technikasat, akkor sem fogod rakolteni a gatyadat, az, hogy ott a turbo nagyjabol semmit nem jelent, a vetelkor egy atnezessel jo szazalekkal lehet kovetkeztetni az allapotara, es nem tudom hany evre tervezel, de mondjuk 2 evet es 20k km-t nagyjabol minden autoval el lehet menni komolyabb rakoltes nelkul, szigoruan egy alapos atnezessel
szerintem, egy kozepes allapotu dizelre nem kell tobbet kolteni, mint benzinesre, legalabbis a kulonseg elenyeszo lehet
ja es dizelt csak akkor vegyel ha szereted a dizelt vezetni, elviseled az orditasat, mert 20k km alatt az a 2 literes kulonbseg nem sokat termel
ha koltsegmentes autot akarsz venni, akkor az se nem a kinalat alja-kozepe mondeo lesz, es se nem a kinalat alja-kozepe focus lesz
udv
duddukki