- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #161067 üzenetére
Van értelmes Prius 2 1700€ könyökén?
Komolyan kérdem. -
válasz
molnarpeter #161050 üzenetére
Köszi a választ! Egyébként itt van pár kép a hibákról:
Mazda6 - PROHARDVER!
2 éve cseréltem vezérlést márkaszervizben, van még benne 70 ezer km, tavaly bemérettem az injektorokat és 2-t cseréltem bontottra, ezek voltak nagyobb kiadások mostanában. -
válasz
molnarpeter #160962 üzenetére
Na jó de én nem megyek pálinka vidékre ... Meg már volt egy ilyen killing spare amikor Gazsi volt. Ott 4nél megállt de ahhoz kellett 1 év. Most meg több mint felénél megvan ugyanez a szám
-
akela91
addikt
válasz
molnarpeter #160961 üzenetére
Uszony nem cserélhető utólag, direkt megkérdeztem, nyilván nekem is ez volt a gondolatom. Innovation csomagnál valamiért nem lehet lecserélni, aztán lehet nem jól tudta. De alapból a nagyobb Navi jobban bejött, kipróbáltam navigálva Waze-val mind a kettőt.
(#160957) [vilike]: Chippel kapcsolatban: Ezt az opelnél lehet intézni, vagy ez csak valami tuningműhelyes móka lenne? Ha az utóbbi, akkor a gari nem veszik el?
(#160959) Gergőke88 : Halogén, sorry
-
válasz
molnarpeter #160865 üzenetére
Igen, 30 napod van átiratni bármelyik magyar márkaszervizben, utána - legalább is papíron - ugrik a +2 év.
-
válasz
molnarpeter #160860 üzenetére
2+2 év = 2 év gyári + 2 év importőri (PoHu), max. 200 K km. A +2 évet át kell névre iratni.
-
válasz
molnarpeter #160860 üzenetére
de csak ha itthoni az autó
a külföldről behozottnál nem(#160862) molnarpeter
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #160844 üzenetére
De ha kinti akkor miért tud magyarul?
[kép]
akela91: érvényes itthon is a gari -
akela91
addikt
válasz
molnarpeter #160844 üzenetére
Wow, köszi az infót. Valamiért úgy tudtam, hogyha nem márkaszervízben szervizelik az autót, akkor ugrik a gari. Látszik hogy nem volt még új autóm.
-
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #160845 üzenetére
H Astra súlyával nem volt probléma.
-
máyköl
veterán
válasz
molnarpeter #160845 üzenetére
90% város
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #160824 üzenetére
Ha van olyan mind egy TDI, akkor jöhet
-
-v-
addikt
válasz
molnarpeter #160784 üzenetére
Simán. Mennyiért van azokból értelmes?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #160750 üzenetére
Mint írtam, román rendszám miatt szívás + anyum nevén van (fele így a KGFB), Pesten ha bejelentenek az új lakcímre SE tudok intézni parkolást. Így nem faca
-
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #160596 üzenetére
Nekem a Rapid annyira nem adja azt a nagy minőségi különbséget egy Loganhoz képest.
De ez a szubjektív vélemény. -
apholyon
aktív tag
válasz
molnarpeter #160566 üzenetére
Rákukkantok, köszönöm! Jók a megérzéseid, őszintén szólva az előző autómmal 2 év alatt semmi gond nem volt, persze félreértés ne essék, pár havonta látta szerelő, kötelezők mindig időben cserélve lettek. Csupán szeretnék egy hasonlóan megbízható autót. Sajnos én a tipikus racionális vásárló vagyok, aki nem a szíve, hanem az esze után megy... akármennyire is fáj ott hagyni a sok nagy teljesítményű pénznyelőt...
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #160507 üzenetére
csak úgy viszonyításképpen, hogy miért is ég és föld különbség különbség, azonos felszereltséget konfiguráltam, mindent beleraktam a logan-ba ami a rapidban benne van. Persze én is szívesebben venném a rapidot, de az is rendesen le van ám butítva még fabia -hoz képest is.
dacia 3138000.- rapid 3942000.-, azért van közöttük 800eFt (ezek hahun is ennyiért vannak, ezekből már minimális kedvezmények vannak) -
Winne
nagyúr
válasz
molnarpeter #160567 üzenetére
Utánanézek, köszi.
A Citroen C2 ugyanúgy nem ajánlott, mint ahogy a C3/C4 volt anno? Emlékszem azoktól a Totalcar nagyon óvott mindenkit.
-
apholyon
aktív tag
válasz
molnarpeter #160545 üzenetére
Mindkettő van a családban, igaz kombi és dízel, nem rosszak, de nem az én világom. Bár egy benzines Passat lehet megérne egy próbakört.
@i-sti: Golf kicsi, bora meg kvázi butított Passat... Superb tetszik (az is van rokonoknak), de az esélytelen 2-3m alatt.
Mennyire érdemes ilyen árkategóriában németből behozatni?
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #160507 üzenetére
nem mondtam, hogy mindenképpen dacia-t akarok, csak nézem a piacot és a lehetőségeket.
Szeretném a legjobbat megvenni a pénzemért. Szeretnék új autót, lehetőleg 3,5M bezárólag (forgalomba helyezve, névre írva), a rapid 3,8M most akciósan, ami szerintem egy tök jó ár, csak nincsen annyim, forgalomba helyezve névre írva 4M (ha csak bele nem tudom alkudni, i20-nál sikerült)
Volt skodám az autóval meg voltam elégedve műszakilag (skoda fabia kombi) csak 30 km után beállt benne a derekam (golf 4 dettó), meg az tényleg gyenge volt (1,2 HTP 64 ló) 5,5 évig használtam hibamentesen (70e km), nincs bajom a márkával, dacia-nál többre tartom, de ebben benne van az is, hogy volt már skoda-m, dacia meg még nem.
A fiat tipo-t sem lőttem még ki, az is meglenne 3,5M, de olasztól, franciától kicsit fázok (ez miatt a dacia-tól is, fiat-tól is)
Szóval egy rapid-ért már lehet bevállalnék pár száz Ft hitelt (csak, hogy a szomszédnak is tetsszen)
Az a helyzet, hogy mikor elkezdtem nézegetni alapból csak szívót akartam (de nem 1.0 szívót, hanem 1,4-1,6), most látom, hogy teljesen beszűkült a piacon a kínálat. Ezért elkezdtem nézegetni a gyösz+turbós autókat is, így került képbe a 0,9 TCE és 1.0 TSI
Ez a rapid az ami komolyabb birtoklási vágyat keltett bennem, valamit keresgéltem és szembe jött a 3,8M árával. Ezért lehet megérné gyűjtögetnem még egy kicsit. Viszont alig találtam róla tesztet/videót. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
molnarpeter #160378 üzenetére
8000-10000 euróra lőttem be a keresőt, és ezen felül maradna a vételi nagyszervizre és további javításokra.
A hibridektől nem ráz ki a hideg, de az autópályás dinamizmust szeretném megőrizni, amiben tudtommal ezek nem bővelkednek. Mi jár a fejedben?
-
válasz
molnarpeter #160366 üzenetére
De neked legalább van finanszírozás. Én még Széchenyi kártyát sem kaphatok mert nincs rendszeres havi mozgásom.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #160321 üzenetére
Opel maga csinalta a sajatjait, nem teljesen egyforma Fiat-l a motor
-
válasz
molnarpeter #160319 üzenetére
És ez fennálló hiba az FL-nél is (2015)?
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #160310 üzenetére
Vicces vagy(v), mert csak poénból mondjuk ezt így.
-
válasz
molnarpeter #160321 üzenetére
Opel specialista szerint cserélni kell(ene) a szívósort 150 e km környékén.
Nekem az rémlik, hogy Kaiserslauternben gyártották/gyártják az 1.9 és 2.0 Opel dizeleket. (A Fiatos kérdést passzolom, csak a Kispók.) -
válasz
molnarpeter #160319 üzenetére
Továbbá szereti beszippantani az örvénycsappantyúkat, aminek motorgenerál a vége. (Sajnos)
-
válasz
molnarpeter #160317 üzenetére
""Insignia 2.0 dízele problémásabb darab.""
Konkrétan miben problémásabb?
-
szallasi007
őstag
válasz
molnarpeter #160314 üzenetére
Ohh, akkor el kell mennem megnézni mert az asszony most megnézte és persze a Tourer a befutó meg az Insignia, nekem a Passatok is nagyon tetszenek de neki nem
Insignia ami nekem tetszik azok a 2014+ évjárat és azok bizony 4,4 fölött vannak.
Ja és benzinest vagy diesel-t?
diegho az Auris kilőve - asszony
Priust megnézzük
-
szallasi007
őstag
válasz
molnarpeter #160311 üzenetére
Inkább Passat-Mondeo, az Opel Astra Tourer-ek milyenek?
diegho megnézem, évjárat ügyileg mindegy?
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #160292 üzenetére
"Családi" szóval inkább szerintem a középkategóriát keresi !
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #160284 üzenetére
ahogy a becsnepper szokott fogalmazni: "örök darab: ha ezt egyszer megveszed, nem találsz még egy hülyét, akinek el tudod adni"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #160213 üzenetére
Értem. Itt sokan fotelből megmondják a mindent is.
-
VIBO
őstag
válasz
molnarpeter #160184 üzenetére
őőőőő.....Asszem majdnem értem. Ha írok priviben tudsz ebben segíteni?
leslieke: Használt verdára is létezik ilyen? Miért jó ha miinél hosszabb a futamidő? Többet kell visszakesselni így nem?
-
válasz
molnarpeter #160181 üzenetére
az 5er. 7er Sés E klasse az A6-8-cal pont az érzet nélküli száguldásra van. Ott észre sem veszi az ember belül ha nem néz a mutatóra és hip-hop máris 100-150. Szerintem.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #160181 üzenetére
Én a Sprinterrel sietnék, de 132 a vége, le van korlátozva.
-
Mike81
senior tag
válasz
molnarpeter #160040 üzenetére
Mondjuk azt hogy szebb👍
-
válasz
molnarpeter #160037 üzenetére
Nem fogok az amúgy is jelentős utazási időmre pakolni plusz befektetést. Szerintem az lesz mint pl Koppenhágában: kimenekül a valós gazdasági élet a városokból , lesz egy bazi erős turisztika pár elcseszettül drága brand üzlettel, és marha sok biciklis pár taxival.
Jobban izgat a sógorMerkel vonatkozás, mert oda járok tárgyalni elsősorban. Persze itthon nem mellékes h az idős szülőket tudom -e segíteni, vagy kiszámlázzuk az államnak a fszságát.(#160038) Tothgera30: butaságnak tartom a leírtakat, már olvastam. A szennyezés helyének eltolódása nem fogja megoldani a környezetszennyezés kérdését. Éppen elég álszent megoldás a dízel bsztatása, nem kell a zŐd villany szöveg a totálkártól - nekem. Pláne annak tekintetében h néven nem nevezhető, de szemmel jól látható összegeket költök az autóim műszaki állapota kapcsán, még ha öreg dízel is.
-
válasz
molnarpeter #160040 üzenetére
Egyértelműen az előbbi. Ráadásul neki már a második, cirka 30 év alatt.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #159832 üzenetére
Mint írtam, ez ideglenes lenne, aztán utána valami kis benzines. Ha majd meg összeáll a család, apa venne valami elektomosat vagy (érdemben) használható (plug-in) hibridet. Akkor még érdekelne is a Volvo.
HaHun nézelődve most a Twingo-Stift vonalon mozgok, de ez még mind csak elméleti. Jó lenne kiküszöbölni, de lehet, hogy szükség lesz egy második autóra. Jó hír, hogy udvar és garázs is lenne mellé.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #159829 üzenetére
V60 D6 nem igazán fedi az olcsó kritériumot
City El Mini is ötször a rászánt keret fölött van, helyette már akkor inkább - tényleg - egy bicikli(#159828) Kickass: jelenleg Pesten élek, de lehet haza kell költöznöm Székelyföldre egy félév - egy éves intervallumra. Kis város, csak én a szélén lakom, központ 4km. Az ország leghidegebb medencéje, idén és tavaly is volt 40-50cm hó, hetekig -20 körül reggel nappali maximum -10.
Kemény a székely, de azé' annyira nem, hogy ilyen időben robogó
November - március időszakban - ha olyanok az időjárási feltételek, tilos a biciklivel/robogó/motor közlekedni. És abban az időszakban többnyire olyan. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #159824 üzenetére
S60 T6.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #159824 üzenetére
Turbo nem tudom mennyire díjazná a sok rövidtávot
Kettőstömegű sem szereti, ha sok a munkája.Ezen alkatrészek külön-külön annyiban kerülnek, mind egy ezres Stift
Amúgy meg szeretnék egy elektromosat, de ez 2 év múlva férne bele a keretbe
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #159820 üzenetére
Egy évre lenne valami ideiglenes megoldás, minél kevesebb pénzből és később is minél kevesebb ráfordítással - 250 körüli kis vasaló, szinte csak városi használatra.
Ha minden jól megy, majd szeretném lecserélni a Golfot is. -
válasz
molnarpeter #159798 üzenetére
.
-
válasz
molnarpeter #159800 üzenetére
Köszi
, valójában egy Vagyonőr, Opel motorokkal. Egy gondolattal kevésbé csúnyácska, vidámak a kárpitok.
-
válasz
molnarpeter #159794 üzenetére
Köszi a tippet, Amperát eddig nem néztem, de egész autószerűnek tűnik
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
molnarpeter #159737 üzenetére
A foncsornak semmi baja, az egy műanyag prizma, ami besárgult, cserélhető, de elég hamar besárgul újra, ezért érdemes vésett üveges lámpára cserélni és utána nincsen ilyen probléma.
-
válasz
molnarpeter #159771 üzenetére
84ezer km, vezérlés csere, vezérműtengely csere, nem tudták megmondani mitől kopott el, injektor bemérés, 2 bontott injektor, mondjuk kb 300. Kettőstömegű még nem volt, kuplung már eléggé fent fog. 300 bele a szett munkadíjjal.
Tökéletesnek sem mondanám, tehát azt nem állíthatom, hogy az autó van olyan állapotban, mint mikor megvettem. -
válasz
molnarpeter #159767 üzenetére
De, lehet, hogy írtam ilyet, de akkor lehet, hogy tévedtem, és nem is annyira gáz?
-
TomMusic
őstag
válasz
molnarpeter #159737 üzenetére
az a lámpa 0% foncsort tartalmaz
Ezt miből látod? Hogy kissé sárgás? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #159713 üzenetére
Sztem, nem jobban mint a csalódízelünk.
mod:
nyogo83: Nyugi eltörlik amint rájön Tarlós Pista, hogy hiába várja a pizzafutárt.
-
nyogo83
senior tag
válasz
molnarpeter #159713 üzenetére
Igen, csak itt van megint egy boduletes okorseg, mivel nem azt mondjak hogy a ketutemu motorkerekparokat tiltjak ki (kobcentitol fuggetlen), hanem a csakis az 50-eseket.
Az meg nem erdekli oket, hogy katalizatoros vagy nem illetve 4T vagy 2T.Megnezem majd, hogy egy jo kis szmogriado eseten hogyan alakul a futar szolgalat es kajakihordas
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #159689 üzenetére
lehet veszek egy kia ceed 1,6 crdi-t, sz@ré, h.-é egy 1-2 évest, legfeljebb minden hétre szervezek egy kirándulást is, hogy részecskeszűrő regenerálódjon
-
válasz
molnarpeter #159689 üzenetére
Így van sajna, megfordult már egy ideje a benzines a drágább és még jön pár ilyen cikk azt még drágább lesz.
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #159662 üzenetére
Az 1.5-rol nem sok jot olvasni, de a 2013-tol gyartott 1.4-est siman vennem.
-
Vangelis
félisten
válasz
molnarpeter #159614 üzenetére
2007 forgalomba helyezés.
2006 talán, ha jól rémlik.
318i egyébként. E90
Érdekes mert minden zöld és OK.
De ezekben van szerviz menü is ugye? Vagy ott nem írja ki mire jelzett hibát?
-
válasz
molnarpeter #159583 üzenetére
Inkább 10 évet tippelek - már ha valaki gondolkodik ilyen időtávban egy autó kapcsán.
-
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #159560 üzenetére
Abból (a Maxiból) van 3 üléses kivitel?
-
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #159558 üzenetére
Őszintén én is sajnálnák egy ilyen autót így lejárni.
Régebbiből miből érdemes válogatni? -
-
rwin5
őstag
válasz
molnarpeter #159418 üzenetére
Köszi szépen a segítséget
majd írok holnap de lehet ma még egy képet be teszek róla ha atjon e-mailben
-
rwin5
őstag
válasz
molnarpeter #159416 üzenetére
Saccolós szinten ezek mennyi pénzt visznek magukkal, ha úgy alakulna? Nem volt tervben autó várlás, és szükség sincs rá, viszont a családban elfér az autó, és mivel nem óriási összeg így bizonyos szintig kifizethető, de tudom az "új" vásárlás mindig lehet lutri. Én is költöttem már olyan autóra majdnem fél millát amire autószerelő első látásra azt mondta, hogy erre max 50e ftot kell, viszont nem biztos, hogy egy 600ezres szervizelést bevállalnék az átiratás után, viszont halogatni se szeretem a dolgokat mostanában így ami cserére szorul azt le tudnám első körben.
-
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #159375 üzenetére
Minél újabb eddig a terv, mert:
* A régiben több az esetleges rozsda/rohadás.
* Romániában azt hozták be, hogy 12 évnél idősebb autóra csak 1 évre adják meg a műszakit. Szóval ha lehet egy ideig elkerülnék az éves herce-hurcát.
* Tervezik egy bizonyos "szennyezési adó" bevezetését. Nagyából arról lesz szó, hogy az aktuális legjobb norma ingyenes lesz és úgy fog drágulni. Pl: mikor bevezetek (az idénre tervezték) akkor az E6 ingyenes lesz, E5 már adózik, E4 még többet és így tovább. Célnak mi az E5 néztük, de félek a DPF-től, hogy édesapámmal nem fognak kijönni. Nagy gáz, nagy fék, így vezet sajnos.
* Fontos, hogy elől 3 ülese legyen. Ha jól láttam ezt a Jumpy tudja, a Caddy nem. -
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #159375 üzenetére
Szerintem az újabbak már mind 1.6 vagy 2.0 HDI motoros. Itt van néhányL2H1, de ilyen célra talán jobb lenne a Jumper, vagy egy Tranzit.
-
bohoc71
aktív tag
válasz
molnarpeter #159319 üzenetére
Kb soha.. Már bánom,hogy hallgattam a zasszonyra,és eladtam a jó öreg swiftem... Vegyünk nagyobbat...Már megint tankolni kell?
Mindegy,keresgélek akkor tovább,hátha találok valamit... Köszi!
-
Vangelis
félisten
válasz
molnarpeter #159318 üzenetére
Átnéztem az összeset..
2.0 -ás van dögivel.
-
Vangelis
félisten
válasz
molnarpeter #159313 üzenetére
Néztük de ritka a 1,9
Max kombiban lenne. -
bohoc71
aktív tag
válasz
molnarpeter #159312 üzenetére
Dizelt nem ajánlják/tok rövid távokra. Prius meg szerintem ebben az árkategóriában nincs. Melóba járás: 2 km falu, 8 km országút( régi-3as,2 km kisváros (lámpa nincs) . Meló végén szintén zenész. Havonta egy hosszabb út (kb 2x80km).
-
bostone
addikt
válasz
molnarpeter #159292 üzenetére
És ezt érdemes megnézni?
Holnap vagy szombaton lenne időnk szemügyre venni. -
e=mc²
őstag
válasz
molnarpeter #159288 üzenetére
Nissan Micrakat nezunk. (2003-2010)
-
kelly416
veterán
válasz
molnarpeter #159243 üzenetére
Mármint valami VW-re gondolsz? Sajna ami bevallottan is 250000km felett ment, már nem érdekel. Tudom, hogy nem km óraállást veszünk, de azért röpködnek a 300000-400000 km feletti értékek, ami már sok nekem nagyon. Alatta viszont szinte csak PD-TDI van 1,1-1,2 milláig. Sajnos. Skodából meg szintén szinte csak PD van.
Mike81:
Köszi a tippet és az infókat Neked is. -
Vangelis
félisten
válasz
molnarpeter #159187 üzenetére
Aham... lehet az is jó lenne.
-
e=mc²
őstag
válasz
molnarpeter #159183 üzenetére
Csak benzinest, az alap 1.0-t eleve kilottem, marad az 1,2 ill. 1,4-es. Azon belul meg mindegy, hogy most a 65, 80 v 88 LE. Nyilvan minel nagyobb annal jobb, de nem preferalok ezek kozott.
-
Yushchenko
őstag
válasz
molnarpeter #159153 üzenetére
Kösz, akkor marad ez.
-
ReFleXx
addikt
válasz
molnarpeter #159001 üzenetére
ahh, csere meg joval odebb van nekem (4-5ev), de kovi autonak hybrid / villany jo lenne.
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #159001 üzenetére
Azért jobb óvatosnak lenni, mint itt is írják, főleg a kedvező árú, idősebb példányokkal.
-
ReFleXx
addikt
válasz
molnarpeter #158970 üzenetére
ampera nekem is tetszik, viszonylag jo arban is vannak, de egyelore az akksicseretol felnek hasznaltak eseten.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #158970 üzenetére
Igazából nyártól lenne esedékes egy autó, szóba került az Ampera is, napi ingázás Bp-n belül, előváros és alkalmanként vidék is viszont az akkumulátor csomag ára kicsit letérített erről a pályáról. Na meg nem tudom mennyire életképes évi 30e km-re egy elektromos járgány, szóval kéne mellé valami amivel a hosszabb utak (1000 km+) teljesíthetőek.
-
válasz
molnarpeter #158946 üzenetére
Nem tudunk erről bővebben, hogy melyik motorkód, vagy mióta alkalmazzák a plusz befecsit?
Mert elkerülném, ha van rá mód.
-
válasz
molnarpeter #158938 üzenetére
Ez amúgy miben nyilvánul meg? Erőtlen lesz a motor? Meg ezt még mindig nem orvosoltak, hogy ne kokxolódjon el?
-
Morris
veterán
válasz
molnarpeter #158907 üzenetére
Ne akarjon 1.5 tsi-t. Nagyon sok a garanciás probléma vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #158912 üzenetére
Az más, dobozossal sokkal nehezebb tolatni mint egy személyautóval.
-
Davetim
tag
válasz
molnarpeter #158843 üzenetére
Köszi a tippet.
-
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #158806 üzenetére
Nemtom, ajánlott műhely?
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #158740 üzenetére
a ceed egy kategóriával feljebb van mindtől méretben, az alap felszereltsége nekem elég, lehet elmentem egy traktoros számát oszt jól van
A kérdés csak az, hogy idén jön az új ceed akkor ez még marad-e, vagy már csak az új lesz, ami tuti 4,5M indul, mint az új i30
Vagy esetleg valami akciót is el lehet rá csípni, mint a régebbi i30-ra mikor jött az új (az i30 sw volt 4,15M) -
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #158736 üzenetére
Igen úgy pláne megérné újat venni
A használt gl+ all grip is 4M, nagyon tartja még az árát -
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #158721 üzenetére
A suzuki vitara tetszik, ki is próbáltam, 1,6 mpi elég is nekem, a gl+ nagyon megéri a gl-hez képest, de akkor már 4,15 M és arra jön rá az összkerék ára, ez már nem menne önerőből
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #158712 üzenetére
Szerintem nyugodtan írd le a hibáit. Vajon az, hogy már új állapotában rozsdás, még mindig jellemző Dacia-knál?
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #158714 üzenetére
Múltkor egy pincesoron mutattam egy pincét, a szántóföldről a traktor kifordult az útra eső után, ott lendületből max a hasát raktam volna le az autónak.
Beszántotta az út felét, csak hogy 2 sor kukoricával több legyen
Amúgy lendületből akartam átmenni ott ahol elakadtam, muszáj volt lassítanom, mert elkezdett balra mászni a betonoszlopok felé (kia ceed)
I30 sw-nek folyton leért az alja, túl komfortosra volt hangolva, 10-20-nál nem tudtam vele gyorsabban menni ilyen úton.
Az i20 eddig egész jó ilyen téren, rövid (4 méter) könnyű (970 kg) és keményebben rugózik.
Eddig elmentem vele mindenhol, mondjuk nem bánnám, ha active lenne, de ugye az is csak magasabb. Megnyugtatóbb lenne egy suzuki vitara 4*4 -
válasz
molnarpeter #158695 üzenetére
A normálisabbja ott is 3m fölött van. Évi 10-15 ezer km-hez pedig a diesel szopóroller lenne, tekintve hogy főként városban/faluban és főúton lenne használva, le is kormolná magát. Még a jelenlegi benzin üzemű is EGR hibajelekkel parádézik telente, és meg kell néha forgatni hogy tisztítsa a rendszert.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #158712 üzenetére
Mondjuk lehet viccesnek hat, de a 18,5 cm hasmagassággal azért már elég sok helyen el lehet menni egy átlagos 13-14 cm-el szemben, főleg nyomvájús földesúton.
Jól tud az jönni magasabb padkánál is.
Én elég sokat megyek földes utakra is, mondjuk havi szinten csak 1x, 2x de olyankor szívom a fogam, hogyha eléri valami az alját.
Tavaly 1x majdnem be is ragadtam a sárba, 1x meg be is ragadtam, csak rükvercbe tudtam kijönni, aztán elkerültem azt a részt az út mellett.
4x4 jól jött volna.
Ott ragadok 5 km-et gyalogolhattam volna a következő faluig -
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #158626 üzenetére
Újat veszel a benyas olcsóbb
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #158626 üzenetére
Deja Totálkár megírta, hogy a dízelnek reszeltek kész vége meg egyébként is kitiltják már jövő hónaptól Békéscsabáról is őket....
Most megvesznek minden szar szemetet ami szívó, majd megy a sírás hogy rohad/zabálja az olajat/az 1.6 is 9-10et kér tisztán városi üzemben...
Tényleg 10 millió birka országa vagyunk -
válasz
molnarpeter #158626 üzenetére
Pont ezt fejtegettem itt egyik nap, hogy nem elég hogy drágábbak már a benzinesek, de ugye többet is esznek és ha netán baja lesz a dízelnek akkor van miből javíttatni.
(#158630) BMW001 Miért mi a baj a benyás bmw-vel? Mondjuk egy 318 vagy 320i-vel nagy bajom lehet? Mert nézegettem azokat is jó drágák...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #158626 üzenetére
De a dízel hangos és büdös. Na jó, utóbbi nem annyira, csak táltosgázolaj kell bele. Most így másfél hónap használat után kifejezetten nem érzem már Volvókánál a szokásos dízel bűzt.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #158624 üzenetére
Pont ezt néztem én is. Egy kategóriával nagyobb, dízel S60-ak vannak 2.5M Huf alatt hasonló évjáratból. De valószínűleg a szívóbenya láz miatt van ez. Pl. 1.8-as UFO Civicek is szörnyű árakon mennek el.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #158527 üzenetére
Én is meglepődtem, hogy ilyen olcsók. Haverom számoltatta be az SX4-ét egy új Suzukiba és botrányosan nevetséges összeget kapott érte...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest