- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Integrale #110171 üzenetére
290nél megállt a kilométeróra és ugye ismerjük az Opel órákat. A valóságban az valahol 270környéke lehetett de talán még annyi sem. Azt megüti egy D2 S8 is pedig a motorja gyengébb a bódéja 200+ kg-al nehezebb ráadásul még összkerekes is. Jópofa autó a Lotus Omega de csak azért ilyen nagy a hype körülötte mert nagyon kevés készült belőle miközben se nem valódi sportkocsi se nem luxuslimuzin csak egy felkoxolt „A" Omega.
-
8th
addikt
válasz
Integrale #109998 üzenetére
Azért nagyon cink, hogy egy újkorában meglehetősen drága autóban 10évesen már rendesen zörögnek és lógnak a kárpitok, nyekereg a műszerfal, spontán eltörik az ülés háttámla állító mechanikája és ezek csak a beltér kézzel fogható dolgai. Volt már leszedve váltója javítás miatt az első futóműve két évente felújításra szorult, elektromos problémák, öt év alatt kétszer kellett trélerrel összekaparni az út széléről mert megállt mint a szög. A motorba is bele kellett nyúlni az se volt olcsó móka de mondom sajnos nem jut eszembe minden. egy modell fullos csúcsváltozatánál egy nagyon gáz. Neki nem tűnt fel mert Delta Int.-ből ült át ami szintén nem a megbízhatóság netovábbja. Mostanában egy újabb fajta MX-5 el szokott jönni és valósággal kisimultak a ráncai.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Integrale #109975 üzenetére
Quattroporte: biztos fantasztikus autó, de most koncentráljunk inkább a megfizethetőbb kategóriára.
Ghibli: szintén.
500X: a felsoroltak közül ehhez még nem volt szerencsém.
Grande Punto: csapnivaló az összeszerelési minősége. Újkora óta van apósomnak, de rossz ránézni.
Bravo: a motort leszámítva mi többet tud nyújtani, mint egy Golf, Focus, Civic, Corolla? Semmi nem jut eszembe, kivéve az első kisablak okozta akkora holttér, hogy nem engedtem volna forgalomba helyezni a
típust.Croma: árulták egyáltalán nálunk? Szerintem nem, de javíts ki, ha tévedek.
Thesis: a szomszéd kerületbe sem mernék vele elindulni. Nagyobb baj, hogy a népítéleteket böngészve még a tulajok sem.
Most komolyan! Félretéve az elfogultságot hol vannak ezek az autók egy Punto I-hez, Deltához, Kappához, 75-öshöz, 155-öshöz, 156-oshoz viszonyítva? Az olaszok fantasztikus autókat gyártottak a múltban, de szerintem ennek egyszerűen vége. Egyébként nem csak róluk gondolom így.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Integrale #109859 üzenetére
3 nyarat toltam külföldön, most is terv szerint amint lejarnak a vizsgák irány Bajorország aztán látástól Mikulásig a traktorban - haverok meg Balaton Sound, Tusványos, Sziget. Kinek mi
Ha már BMW: egy haver vett egy E46 320D, metalszürke , kombi... erőst zavarja a fantáziámat hogy olyan kellene nekem is. Kicsit rahuznek nyáron es akadt bele is ferhrtne. De akkor lenullaznam magam
-
deicide
veterán
válasz
Integrale #109839 üzenetére
Belefutok én is, mióta megvan az opc, nem mindig szemben kérdezik meg, hogy miből vettem (főleg, mikor megtudják, hogy mégcsak nem is használtan), néha a hátam mögül jut vissza hozzám az info. Megértem, persze, hogy irigylik, ha valakinek jól megy, de miért olyan nehéz emberi módon megnyilvánulni ezzel kapcsolatban?
-
j.bravo
addikt
válasz
Integrale #109784 üzenetére
Hát, ha a hahurol veszi az ember, akkor nem ismeri
Tudom hogy nem annyira kéne optikai tetszés alapján dönteni.
Ha eljutok addig hogy legalabb próbaútra menjek különböző tipusokkal, akkor hátha enyhül a bőség zavara, meg az élmény alapján hátha a szép külső is kevesbe csavarja el a fejem -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #109459 üzenetére
papiron lehet, de ezt meg a keréken mérték
, mindketto a hajtaslanci veszteseggel gyengebb kb a nevlegesnel
de nezd meg jobban meg1x a ket gorbet, a 8v kb sehol sem erosebb a 16v-nel (mas a ket diagrammon az osztas is)1500rpm-n a 16v 87Nm, a 8v 78Nm
2000rpm-n a 16v 98Nm, a 8v 85Nm
2500rpm-n a 16v 98Nm, a 8v 90Nm
3000rpm-n a 16v 95Nm, a 8v 92Nm
3500rpm-n a 16v 100Nm, a 8v 91Nm
4000rpm-n a 16v 107Nm, a 8v 85Nm
...ezen a ket meresen a 8v sehol sem erosebb a 16v-nel, 3000rpm-nel csupan nagyon megkozeliti 95vs92, de max annyi
ezen max a valto attetellel lehet trukkozni, hogy a 8v-nek picit rovidebb valtoja van es akkor kerekre tobb Nm jut le emiatt, es kicsit jobban megy, de 16v-knel volt pl 6speed valto is
(na, kozben szerkeszttetel
)
-
parandroid
félisten
válasz
Integrale #109220 üzenetére
Inkább kisautók szoktak lenni ennyiért (Polo, B Corsa, Ford Ka, ilyesmik), de jellemzően a kínálat alja, amire még egyszer rá kel költeni az árát csak lakatolásra. Nagyobb autóknál még rosszabb a helyzet. Inkább ebay-en érdemes amúgy nézelődni, ott szoktak lenni érdekes licitek, de ugye ott meg gyakorlatilag el is kell hoznod, ha leütötted.
Szóval egyetértek, érdemesebb gyűjteni még 1-2k EUR-t, és valahol ott kezdődik a használható kínálat, amiben nagy valószínűséggel komolyabb ráfordítás nélkül is benne van még pár év - persze a használtautó mindig oroszrulett, minél idősebb és olcsóbb, annál inkább.
Olcsó autót akkor érdemes kint venni, ha tényleg valami motorikusan és minden egyéb szempontból jót, csak kissé rohadtat veszel, és otthon olcsón rendbe tudod tetetni, de az is jellemzően a vételár még egyszer, és ebben az esetben hatványozottan érdemes trélerezni (indokokat lásd lentebb).
Declare: Sárga rendszám EU-n belül használható, nem? A piros pedig tudtommal az EU-n kívüli exportra szól.
p
-
nesa
veterán
válasz
Integrale #109194 üzenetére
Van sok jol felszerelt, talan ugy volt ezeknel a sorrend ahogy neztem hogy a leg fapadabb verziok a fiatokbol jottek aztan a pug es citrom, a lanciak meg alap verzioja is a kor szinvonalan extran jol felszereltek, az 1,9TD eleg koltseghatekonyan uzemeltetheto, viszont ez nincs lanciaba, de az altalad emlitett JTD/HDI mar van.
Osszesegeben meg barmelyikbol kifoghato jol felszerelt darab.
(#109201) peterkeT
Na igen, sajnos valoban draga lett.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #109138 üzenetére
PuntoHGT 1.8 16v VFD motornal olvastam, hogy a Lancia Kappa vezmodjat kell hasznalni hozza, mert annak mas a beszallitoja, es az nem nagyon akar annyira megkukulni, mint a gyarija
TS motoroknal meg alap hogy az olajszivattyu szivokosarat is ki kell ganyeznyi, nem csak siman olajat cserelni, oszt jojazhe', mert a korabban esetleg nem belevalo meg tulhasznalt olaj olajsarkent lerakodva eldugitja a szivokosar apro kis lukjait es egyes esetekben ilyenkor nem tud eleg olajat felszivni a szivattyu magas fordulaton, mert ez a keresztmetszet-csokkenes szivasi ellenallaskent jelentkezik
-
Kornel
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #108004 üzenetére
enyém 150 lovas 4motion manuál váltós volt. én is imádtam, csak nem volt már kedvem-türelmem finanszírozni. ennyi pénzből ülhettem volna benzines 6hengeresben is, automata váltóval és hátsókerékhajtással is. mivel a passat is 9-12 fogyasztott nagyátlagban az én használatommal, de legalább sokat is kellett szerelni még több pénzért, nyugodtan vehettem volna helyette e-mercit, e39 5er-t vagy lexus gs-t...
aztán jött a hír, hogy barátom eladja az avensist, elkértem egy napra, megállapítottam, hogy nem is olyan szar ez, de legalább olcsó és nem kell rá vigyázni, mert úgyis karcos-horpadt minden eleme, legyen. már annyira kiborultam a passat költségeitől, hogy priust akartam venni, de arra parkolási szempontból megintcsak figyelni kellett volna, így lett az ave.
amúgy a passatnál ott szakadt el a cérna, amikor meghúzták a motorháztetőt, lefényeztettem, felpolíroztattam a kocsit és 3 nap múlva parkolásnál meghúzták. miután lábon kihordtam egy agyérgörcsöt és infarktust egyszerre, villámtempóban felkerült hahura. -
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #107992 üzenetére
2,5 év alatt: turbo 2x (340e), hidrotőkék és himbák (200e), főtengelycsapágy (kuplungcserekor, 20e+). Következő vezérléscserénél kellett volna a vezérműtengelyeket is cserélni (300-350eFt), érett az adagoló (200eFt+), elkezdtek repedni a gyári xenon burái (90eFt/db nagykeráron). Csomagtérzár 50e.
De a sima karbantartás sem olcsó:
Vezérléskészlet 120e, plusz vízpumpa 30-40, plusz le kell bontani a cseréhez a kocsi elejét 90ezrenként/4évente. 8liter olaj kell bele, nem olcsóból, ha nem akarsz kicseszni magaddal, max 15ezrenként. Szűrőkkel simán 40-50e egy olajcsere. Kettőstömegűvel még nem volt gond, de ami késik, nem múlik. Kuplungcsere 150e, pedig addigra már nagyon barátok lettünk a szerelővel. Komplett lengőkarkészlet előre, 4 gátló, egyéb kis csetreszek 300e. Xenonba izzó 10e/db, illik párban cserélni.Furkoo: já, enyém. Nem szép, de megy-megáll-kanyarodik. Itthon előttem egy, lelkiismeretes tulajdonosa volt, de mivel igásló az autó, ezért különösebben tutujgatva nem volt, csak a mechanikára vigyázott. Eddig a két év alatt 90ezer Ft-ot kellett a kötelező olajcseréken meg a vételkori vezérlés-átnézés-amiszarcseréljük körön kívül költeni rá. Lehalt a nagynyomású szivattyú, 80e munkadíjjal, meg a turbó és légtömegmérő közötti szívócső elszakadt a turbónál a rázkódástól, 10e bontóból és fél óra munka otthon.
-
-
j.bravo
addikt
válasz
Integrale #107957 üzenetére
Ez is benne van, de szerintem nem annyira onnan indul, mint inkább a TC meg a többi a nagy itthoni valóságra inkább ráerősít. Illetve, amellett hogy a szenzációt, a felháborítót kell megírni az olvasottságért (ld. rémisztő híreket adni a híradóban a nézettségért), még az is lehet hogy jó szándékkal óvatosságra akar "nevelni", csak vannak, mindig lesznek olyanok akik túlreagálják és ilyen paranoia lesz belőle.
-
L4mie
veterán
válasz
Integrale #107957 üzenetére
TC-n nem írnak hülyeségeket és nagyon sokat segít az egyszerű laikusnak mint pl én, de a hülye az hülye marad ha meg okoskodik mert ő ezt meg azt olvasta az meg szörnyű tud lenni.
Én most vettem a kocsim, de az eladónak is megmondtam, hogy muti csak a hibákat,
nem fogok sikítva elmenekülni egy kavicsfelverődés egy meghúzott lökhárító miatt, mert használt autót veszek lehetőleg átverés nélkül nem pedig újat patika állapotban, csökkent is a feszültség, hogy nem fényezni kell nekem a kocsit, hogy elvigyem,hanem rendesen bemutatni és nem susmákolni. -
ludsimon
veterán
válasz
Integrale #107834 üzenetére
Jó hát az egy Alfa.
Ha valami kevésbé szigorú autó lenne akkor nem biztos érdekelne a gyorsítás.Ha lenne egy MX-5-öm akkor lesz@rnám a fogyasztást és mennék vele, mert azt arra találták ki nem takarékoskodni.
Nekem az a nagy álmom. Egy keménytetős MX-5 MK2.
Ló és a lovasa.Nem kell ide 500 ló, elég csak 1000kg és 140LE.
De városba továbbra is az a véleményem tök fölösleges lámpától lámpáig gyorsulni legyen az akármilyen autó.
-
ludsimon
veterán
válasz
Integrale #107831 üzenetére
A videóban sem erről volt szó, most nem tudom miért fakadtatok ezen ki.
1300-1400-nál visszaváltok, nem alapjáraton rángatok.
Arról van szó, hogyha kell az erőtartalék és hirtelen kell kigyorsítani, előzésnél, stb akkor én se váltanék el 2000-nél. De normál közlekedésre tök felesleges 2000-2500 felett pörgetni.
Vannak helyzetek amikor kell az erő, de ha nem előzöl akkor nem szükséges.Válasz a szerkesztésre:
Én is arra törekszem, hogy elérjem minél hamarabb a megengedett maximális sebességet, de nem a fogyasztás rovására!
70-es táblánál pl 5.-ben 1500 körüli fordulattal megyek. -
Rick4
félisten
válasz
Integrale #107711 üzenetére
Engem is meglepett, mikor megvettem, még egy jó fél literrel többet kajált, aztán jött a vezértengely csere a hidrotőkékkel (típushiba, de nem visszatérő, csak mindenkinél megtörténik) ez biztosan segített a pontosabb szelepnyitáson, illetve egy ideje csak shell kúton tankolok, igaz ott normál gázolajat. Auchan kúton tankolva fedcomp 8.8, valós 7.8, shellen tankolva fedcomp 7.5, valós 6.78. Gondolom az se mindegy, milyen állapotban van a motor, ez tényleg 290 ezernél jár, nem 490-ről lett visszatekerve, plusz nem ütöm- vágom, elindulok, éas normálisan megyek...
Városban ugyanazon a szakaszon tudok 8 litert, meg 14-et is csinálni, tehát nem csak azon múlik, a fogyi, hogy a Béla azt mondta, neki annyi, az is fontos, hogy a Béla hogy vezet.
-
Rick4
félisten
válasz
Integrale #107708 üzenetére
Az automata váltót se hagyjuk ki a sorból, szerintem nehezebb, mint a kézi. Első magyar forgalomba helyezése 2003-ban új autóként volt, nem hiszem, hogy tévedtek volna a hivatalban. Az lehet a különbség, hogy nálam van tetőklíma, meg ezzel összefüggésben hátsó elpárologtató is, meg 16"-os a gyári felniméret, nem is menne rá kisebb, amilyenek a németek, felszereltségfüggően állapíthatták meg az önsúlyt. Az meg külön érdekes, hogy az AUY motor mindenhol 116 lovasnak van feltüntetve, de a forgalmiban 85kW -ot írnak, ami meg 113 lóerő.
-
ludsimon
veterán
válasz
Integrale #107689 üzenetére
Tisztában vagyok vele, hogy egy 96'-os, majd 2 évtizedes technológia nem modern, fölösleges szurkálódnod.
Megbízhatóságban viszont odaveri a mai trutymókat. Mindig elvitt mindenhová, motorral még semmi gond nem volt, először lesz benne lendkerék cserélve. 308ezer kmnél.Amire panaszkodok az egyedül a futómű. Lehetne tartósabb darab. Nem szereti a magyar utakat.
-
8th
addikt
válasz
Integrale #107670 üzenetére
Következő generációban gondolom ugyan ez lesz csak keresztben fwd-vel mert kisebb a hajtási veszteség.
A Mazda meg tudta csinálni a 2.0 szívómotort úgy, hogy nyomatékos tiszta üzemű és egész keveset fogyaszt vele a hatos ami azért nem olyan kicsi autó már. Ha akarna a BMW is tudna fejleszteni valami hasonlót főleg, hogy nem akkor költségvetésük mint a madzagnak. -
ludsimon
veterán
válasz
Integrale #107650 üzenetére
Ha kifizetik az üzemanyag költséget akkor nincs gond (ergo akármennyivel mehetsz, kifizetik), akkor van a gond, mikor fix bérezést kapsz és nem fizetnek üzemanyag költséget és még nem is vagy jól megfizetve.
De mondjuk nem gondolom nem lennének az ilyen szállítók megfizetve és földhöz vágná őket az a -30-50k. -
ludsimon
veterán
válasz
Integrale #107647 üzenetére
Persze hogy sokat számít mennyivel kevesebbet kell 'dolgozni', de azért azt is bele kell számítani, hogyha csak heti 2x megy ennyit oda vissza az már 8000Ft(1760km-t/hét), ezt megszorzod 4-el kijön, hogy 32.000Ft/hó és megspórolt 'csak' -9,6 órát. 3400Ft/óra.
Mondjuk jelen esetben nekünk/nekem el kell gondolkodni, hogy évi 2x 2000km-es Bp-London távon nem igazán érdemes a 110-et tartani, inkább 130-140-el végigjönni.
-
ludsimon
veterán
válasz
Integrale #107609 üzenetére
A benzines 4-5 km alatt bemelegedik üzemi hőmérsékletre. Dízelnek kell 15-20 km. Ezért fogyaszt ennyit.
1.8TD Endura-DE-ben megnézem mit csipszelsz.
Max beleteszel egy Cheetos-t.Szét van húzva valami elektronika, hogy jobban menjen, szerintem az miatt fogyaszt többet.
Én biztos nem húztam volna szét fater helyébe, de ő sportosan szeret vezetni.Jim-Y: Akkor maradjon első autónak egy benzines!
Amíg valóban nem mész 15-20k km-t addig nem éri meg a dízel, több alkatrész miatt drágább is fenntartani a dízelt ha valami tönkremegy. -
válasz
Integrale #107591 üzenetére
Kollárchip
biztos vagyok benne hogy alkalmazottai minden típushoz jobban értenek mint a gyár aki beállította a kocsit
az ostobák szarul adták ki, de a kollárchip majd helyrehozza
optimalizálja !!!!
ne hagyja hogy átverjék, forduljon a kollárchiphez
autója sokkal erősebb lesz és felét fogyasztjamiért is nem gyárt kollárchip autót inkább ha ennyire ért hozzá
ja mert kínából egyszerűbb rendelni valami tuningboxot amit ráköt aztán meg csavar kettőt a beállításon
a paraszt meg hadd nyomja neki amíg gurul -
szőröscica
addikt
válasz
Integrale #107514 üzenetére
Közeli rokonok, unokatestvérek. Csipsz Iván és Tuning Margit házasságából született Csipsz Jóska és Csipsz Pisti, az egyikük Diesel Bözsivel, a másikuk Oktán Ritával keveredett alkalmi kapcsolatba egy gyorsulási versenyen a csippelt tdi-k koromfelhőjének meghitt szürkeségében, ekkor fogant Géza és Béla.
Mikor arra gondolnál, hogy Erzsébet és Rita könnyűvérű leányzók lennének, fel kell hívnom figyelmed, hogy nem adták oda akárkinek szüzességük. Alapvető elvárás volt, hogy olyan kocsival járjanak, ami 4 litert kajál megpakolva 130-as utazó mellett. Mikor feltűntek a megfelelő srácok, jobban szívtak mint egy 2 bárra programozott garrett turbó, esélyük sem volt szegény páráknak.
-
szőröscica
addikt
válasz
Integrale #107505 üzenetére
De ennek utána kell nézni mielőtt megchippelteted.
Mi pl. gondolkodtunk rajta, mikor a vadi új Transit Customöt vettük, hogy nem a legnagyobb, 155 lovassal vesszük, úgyis ugyanaz a 2.2-es motor van mindben, hanem majd megchippeljük. Aztán kiderült, hogy más az erősebb motor csapágyazása, és pl. 6.5 liter helyett 8 liter olaj kell bele és hasonló apróságok. Végül megvettük 300 rugóval drágábban mint a 125 lovasat, pedig egy csipsz max. 80-ba fájt volna. -
Rick4
félisten
válasz
Integrale #107493 üzenetére
Olvass bele nyugodtan: [link]
Konkrétan a hátsó híd szavakra keresve: [link] és akkor azokat nem nézem, akik csak annyit írtak ugyanezekre a hozzászólásokra, hogy nekik is....
Rajtam kívül? A csapágy még csak csereérett se volt, csak reménykedtünk, hogy az a baj. Az összes Multipláé ilyen. Még egyszer mondom, Szeged van többszáz Multipla, mert itt van egy CNG kút, és a Multiból volt gyári CNG-s is, sokan elfértek benne, és olcsó volt. A szembeszomszéd autókereskedő, volt, hogy 4-5 Multi állt a háza előtt, mind eladó volt. Ha akarok, ma se tudok úgy menni 3 km-t, hogy ne botlanék bele egybe. Minden autókerekedésben van 2-3 eladó, minden utcasarkon parkol belőle 2-3, minden piros lámpánál áll belőle 1-2 db. A szerelők ismerik, a tulajok egymást ismerik.
Én nem másik hídról beszéltem eddig sem, hanem a Multi hidakról, és az bizony mindegyikben görbül. Én se értem, miért, de a tényekkel éppúgy nektek is felesleges vitázni, mint másoknak.
-
Rick4
félisten
válasz
Integrale #107421 üzenetére
Én megértek mindent, de amit írok az nem a véleményem, hanem a megtörtént tények, és nem csak velem, mint egyedi esettel.... Ja, most nézem, Tipo, ezalatt meg Brava híd van. Lehet egy ugyanaz, nem tudom. Keresd meg az indexen a Multipla fórumot, kérdezd meg tőlük, mi szokott történni a hátsó híddal. Kivétel nélkül ezt mondják, kb 40 ember. Azt én se értem, miért középen hajlik le, de nekem is ez volt. A másik az egy felújított híd volt, nálam annak már nem volt ideje tönkremenni. De ugyanígy gyakori a rugótörés elől- hátul. nálatok előfordult ez valaha? Én kevés multist tudok, akivel nem történt meg...
-
Rick4
félisten
válasz
Integrale #107402 üzenetére
Ha gondolsz valamire, inkább kérdezz, mielőtt leírod azt, mainek valóságalapja nincs, épp csak nem írtam oda.
Az nem tudom, mennyire kétes, hogy vettem egy szervizkönyves, utolsó pillanatig szervizelt autót, aminek össz annyi baja volt, hogy pirosnál szakadt a szíj, 4 szelep görbült. Ugye Te se gondolod, hogy azért, mert a szíj szakad, ez egy lehajtott autó volt. Elárulom, ha nem akarnád megérteni az előzőből, korrekt állapotban volt, felújítottam, cseréltem mindent, ( annyira ráért, hogy júliusban vettem, november elején ment műszakira, addig szerelő, lakatos, festő, meg itthon pihent, hidd el, nem számoltam, hogy akkor most gömbfejet vegyek, vagy stabpálcát. Ha lehajtott lett volna 242K km-rel, akkor is mindent cseréltem. A motorban 16 új szelep szelepszárszimmeringekkel, új tömítés, új csavar, minden hengerben 15-ös kompresszió. A probléma viszont nem ez volt. A jobbféle berakott cuccok mellett 1 év után elkezdtek maradék, nem cserélt (és más autóban soha cserét nem igénylő) dolgok tönkremenni, ha nem láttam volna vételkor a szervizkönyvet, és nem kaptam volna meg az autóhoz, meg se vettem volna. De pl berakattam egy komplett vacsi új valeo (= gyári) kuplungszettet, ami nálam kíméletes vezetéssel, 95%-ban (105-110 km/h-s tempós ) autópályázás, és 70 ezer után csereérett, hogy a berakott 6500Ft-os bowden 1 hónaposan, 6000 km után elszakad, a hátsó tengely egy 6 személyes utazás után meghajlik, a közepében megáll a víz, és szétrohad, hogy az első segédkeret tizenéves korában mindegyiken menthetetlenül elkezd rozsdállni, hogy a hátsó kerekek befelé dőlnek a hajlott tengely miatt, a hátsó lengőkar és a lengőkarcsapágy 2-3 évente cserés.De igazából nekem mindegy vegyél ilyet.
Ha még nem érted, mi a különbség egy tizenéves használt autó, és a Multipla szervizelése között, akkor azt kívánom, ne maradj ki ebből, rengeteg új barátod lesz, autószerelők, bontósok, alkatrészkereskedők.
Ja, és én csak egy vagyok az ismert a kb 120-ból akit ismerek, ugyanezt csinálja mind. Szegeden minden harmadik autó Multipla a földgázkút miatt, gyere el, elég odamenni,m fél óra alatt beszélhetsz 10-zel...kérdezgesd őket.
Mikor elvitték, minden meg volt csinálva, új kuplung, új kormánymű, amit akarsz, 1M-t tettek le érte. Akkor pont volt egy 2005 decemberi új Multipla ugyanennyiért, nem mertem megvenni.
Ha megnézel egyet is, erre figyelj:Ha most előszedném az autós kamerám képeit, láthatnád, hogy egy sarokkal lejjebb van még egy Multiplás, egy hónapban 30 nap megyek arra, ebból ha 30x mellette áll, mindig a motortérben matat,
-
Rick4
félisten
válasz
Integrale #107372 üzenetére
Az enyém is női tulaj volt, mert szimplán a bizti miatt sok sok éve az első közös autót az ü nevére vettük, utána meg a bónusz miatt érdemesebb volt az övén hagyni a többit is. De mindig én vezettem/ szervizeltem, az első neszre már mentem vele a szerelőhöz. Szóval a konkrét szitu minden autónál egyedi. Alul nagyon meg kell nézni, mert sok a rohadós küszöbös,-taposólemezes.
Egy éve adtam el amúgy, mert akkor már vagy 1.5-2 éve nem használtuk, mielőtt novemberben műszakit kapott, az előző műszakija februárban járt le. Árultam vagy egy hónapig, nem kapkodtak érte, pedig új pilkington szélvédő, új akksi, friss műszaki, klíma, elektromos cuccok, pótkerekes lpg rendszer, felújított motor, természetesen minden beépített cuccról számla, vagy 400 ezer értékben. Nekem volt 1.5M-ban, 600-ért vitték el, de ennyiért volt feltéve, egy fillért nem alkudtak.. Természetesen friss olaj, vezérlés, szűrők, gyertyát, trafók, minden, kompletten új fék, futómű, telók, tehát egy fillért sem kellett rákölteniük, majd 10 ezer múlva olajcsere és ennyi. Jó kis kocsi volt, de szerintem eladni senki se ad el olyan autót, amit előtte totál rendbeszedett, csak én.
-
belaazallat
addikt
válasz
Integrale #107372 üzenetére
Attól még, hogy nő tulajdonosa volt hordhatta rendszeresen szervizbe, ha jó szerelőhöz vitte, rendszeresen cserélve lehetett az olaj! (megfelelő időközönként, megfelelő minőséggel)
Mellesleg én több női sofőrt ismerek, akik simán lepipálnák tudásban az átlag pasikat...
-
-
szőröscica
addikt
válasz
Integrale #107100 üzenetére
Gondolom míg gyerekülésben utaznak a trónörökösök, addig nem kell különösebb lábtér, szóval előre lehet húzni őket.
De a felvetés jogos, akkor lehet háló kellene maradjon, igazából utána kellene nézni, hogy van-e erre valami gyári, vagy biztonságos aftermarket megoldás.
-
szőröscica
addikt
-
-v-
addikt
válasz
Integrale #106987 üzenetére
Honda Jazz, vagy bármelyik egyterű stb.
(#106987) Integrale : na és akkor mi van veszek egy nagyobbat ami nem szűkösebb
Elhiszem hogy praktikus, ha van gyomrod ezt a külsőt meg belsőt nézegetni hajrá ... én az életben nem vennék leszarom mennyire praktikus, az az 1-2 centi nem oszt nem szoroz, egy Jazz is nagyon kis praktikus és élhető autó hírében áll, ha meg nem elég méretre feljebb is lehet venni praktikus autót. -
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #106908 üzenetére
Én nem a gyorsasága alapján osztályzom. Nálam a GT elsősorban egy nagy, kényelmes, orrmotoros kupé, a teljesítmény csak ez után jön. Nekem az RCZ és a TT túl kicsi ehhez a kategóriához, a Nissan Z-k meg nagyon nyersek, azoknál egyértelműen a vezetési élmény van előtérben. Az egyébként azonos platformon alapuló Infiniti G35-öt inkább nevezném GT-nek, ott már egy kicsit a kényelem felé billent a mérleg nyelve.
De mindenki más szempont szerint sorolja be ezeket.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Integrale #106803 üzenetére
Jogos, de továbbra is ingázásról és fogyasztásról volt szó, nem pedig egyéb tulajdonságokról. Komolyan mondom néhány dízeles fejében komoly tévhit van a benzines autók fogyasztásával kapcsolatban. Amilyen körülmények között az a Tipo beéri 4.5 literrel, ott az én benzinesem sem fogyaszt 5.5 liternél többet. Még ha felfele kerekítünk és 6 literrel számolunk, akkor is csak 1.5 liter a különbség, ami a prognosztizált 3 fele. Ettől függetlenül persze hosszú távon egy valag pénzt meg lehet spórolni a dízellel, így ingázásra én is azt választanám. Ebben tökéletesen egyetértek veletek, de a 3 litert hatalmas túlzásnak tartom továbbra is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest