Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #128649 üzenetére
Nem jellemző igazán egyikre sem, de a pakliban benne van.
1.9-nél hdman leírta ma, hogy mire kell figyelni, illetve amit említettem reggel volt főnökömét, annak a leömlő egyik csavarjával volt gondja, ezt olvastam már itthon is. Hobizoli biztos tudja pontosítani, hogy miről van szó. -
Integrale
veterán
válasz
Kornel #128643 üzenetére
Az AutoBild tartóstesztjén járó 2.4-es 159-nél, pontosan ez volt a probléma 20e km-nél. Végül gariban cserélték a motort.
rbalint88: Ennyi pénzből inkább vegyél egy GTA-t, vagy egy 2.5 V6-ot, én nem bajlódnék dízel ilyen szintű és minőségű tuningjával. Belemegy egy valag pénz, és akkor még mindig csak egy öreg dízel Alfád lesz. V6, ha nem is idén, de pár éven belül elindul a jungtimer korba, főleg az épkézláb példányok, amilyen feltételezem a tied is lenne.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #128643 üzenetére
nem jellemzo
nagyon ritkan kell a CR pumpat felujitani vagy a csucsokat cserelni
nezem az Alfa csopit egy joideje a FB-n is, de nem emlekszem ra mikor keresett barki is ezeketpersze nem art, ha a szurok nem csak akkor vannak kicserelve, amikor mar nem akar indulni sem az auto, meg kannabol nem tankoljak ezeket
-
PeeterssoN
őstag
válasz
Kornel #128561 üzenetére
Köszönet neked,
és bitporknak illetve sok mindenkinek aki valamilyen formában hozzájárult hogy dönteni tudjak legalább hogy mi lesz az amit meg is fogok nézni személyesen a piacon. Igaz eléggé letértem az utról kicsit nagyobb autót képzeltem el kicsit tágasabbat pakolhatóbbat jobban felszereltebbet de be kell látnom nem rizikózhatok.
Eme csodás automobilra esett a választásom: -
Kickass
őstag
válasz
Kornel #128631 üzenetére
Aztán 1 hónap múlva majd keresed a következőt, csak hogy szórakoztasd itt a nagyérdeműt, kicsit unalmas már, autót nem a fórumnak veszünk....
Alfát meg hiába próbál itt a topik kicsit olasz (pacsi innen is) orientáltabb szárnya rábeszélni, ne vegyél. Egész egyszerűen nem összeegyeztethető a te autóról alkotott képeddel, nem neked való, nem, a 159 se.... -
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #128555 üzenetére
na de most már komolyan ne bassz fel. minden kéne, szaré'-húgyé'? állapotnáci vagy. szerinted egy nemjapán autóban nem kell megfizetni az állapotot? dehogynem. kombi se cuccolós autó. arra az évi 20 napra meg lehet oldani box-szal. akár venni, akár kölcsönözni. a kombival max annyival vagy előrébb, hogy az ikeából haza tudod vinni vele a kisasztalt. de a nagyot már azzal sem.
komolyan mondom, el kellene döntened, hogy mit szeretnél. de ezt a picsáskodást el kellene felejteni, mert egyszerűen GÁZ. -
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #128547 üzenetére
na most növessz golyókat és ne buzulj be, ha valamelyik jó!
nesa te is figyelj!
na ez az igazi csoda -
Integrale
veterán
válasz
Kornel #128551 üzenetére
Alfa (olasz) szereloben tudok segiteni, olcson es jol dolgozik. Land-nak is ajanlottam az egyiket, O is elegedett volt vele. Szerintem a tipikus gondjait is elmondja ha kerdezed, talan segit is keresni jot, vagy olyan rosszat, amit erdemes megvenni es gatyaba razni.
De! Ha fenntartasokkal kezeled az Alfat, mondvan szarolasz, akkor ne vedd meg, mert a kisordog ott lesz a valladon, es bizalmatlan leszel, meg akkor is, ha igazan nincs ra okod. Lasd Pista, aki kb mindent belemagyarazott, csak legyen valami ok az olvaso fele, hogy eladhassa.
Probalj ki tobbet, beszelj tulajokkal, szerelokkel.
Ha erdekel megadom az elerhetoseget annak, akit irtam feljebb, illetve egy masik szerelo brigadet, utobbi a Helsinki utrol es a Vagohid utrol is megkozelitheto, biztos adnak fejtagitast.Szerintem elegendo az 1.9 is, foleg az erosebb, fonokomet majdnem megvettem,(ezt mar tobbszor is irtam) egy munkatarsam megelozott, az 16v volt, 180 lovas novitec tuninggal. Meg akartam venni, mert 1800 euroert ingyen lett volna, meg tudva a bajait is, munkas autonak hasznalta, nem kell ragozni gondolom, hogy olasz epitoipari vallalkozo egyik kisebb feje (Astaldi), hogy banik az autoval.
Lenyeg a lenyeg, eleg az 1.9, nem lesz SS virgoncsag, de ha kell megy, tartalek is lesz benne, ha keveselned. -
válasz
Kornel #128551 üzenetére
Ok, kicsit pontosítok. A nagyon kehes nálam azt jelenti, hogy a típusra jellemző ismert és kezelhető hiba. Egy HF repedés nem ez. Ott már lehet blokk vetemedés is meg bármi franc mire észrevették.
De pl ha tudod h egy bimmernek pl a befecsikkel és lánccal van baja, akkor ezek tervezhető , mérhető és kalkulálható kockázatok. -
válasz
Kornel #128549 üzenetére
Gondold át még egyszer amit én szoktam itt mondogatni. Keress egy nagyon olcsót ami kehes, de ismert módon kehes. Az átlaghoz mért különbözetből megcsináltatod és akkor van egy nagyon jó autód , amit ismersz kvázi hiszen te magad rakattad rendbe. A sokkal nagyobb ár igazából csak a nagyobb pofára esést garantál csak, mert az ember képes magát megnyugtatni h sokat fizettem nem lehet baj vele. Aha, utána meg néz mint mókus az erdőtűzre.
-
válasz
Kornel #128547 üzenetére
Ha nem titok ilyenkor mennyi pénzt ad a biztosító? Elég az is ha annyit mondasz, hogy kapsz-e annyit mint amennyit ért az autó vagy amit ők gondolnak?
159 kombikat nézegettem én is múltkor 2.4-es dízel bejövős az 1.9-et keveseltek talán pont a tc-s tesztben. Valami
ilyesmiregondoltam. Egyedül a műszerfal amivel nem igen tudok megbarátkozni.Szerk: Ennek aztán volt baja rendesen.
Ebből se lesz egyszerű jót találni.
-
Alg
veterán
-
w333
félisten
válasz
Kornel #128540 üzenetére
Vegyél egy OPC Vectra -t
-
válasz
Kornel #128533 üzenetére
Don't fosch mán ennyire. Ha megvételkor megnézed rendesen akkor nem nagyon hagy mán ott, Vagy ha igen akkor azért tenni is kell. Én ma adtam le Teddy-t szerelőhön. Igaz nem rossz csak megy műszakira és megnézik hogy az olajköd honnan ered. Ha az meglesz akkor megy az olaj és tömítés csere.
-
mycso
veterán
válasz
Kornel #128496 üzenetére
Mondjuk nálam most elnapolódott az autó projekt.
De én is így kezdtem, hogy 8g civic, viszont baromi öregek vannak drágán és szerintem nem ér annyit.
Accordból csak régebbi fért volna bele, de annak a belseje semmilyen.
Ott volt nekem is a 159 mint titkos favorit, aztán mellé a c5, laguna3. C5-ről kevés infóm volt, meg elég extrém a műszerfala, így kiesett.
Aztán a 159-laguna párosból, sok kutakodás után a laguna jött ki jobban, főleg az ár/felszereltséget is nézve.
Ebben az árban normális oktávia, passat nincs, meg azok nekem picit uncsik.Mod.: nálam csak diesel játszik 1.9-2.0 környéke
-
-
w333
félisten
válasz
Kornel #128450 üzenetére
Különben van belőle kevés km- s fullos 2.2 HDi amiben Biturbo van 170 ló !
Bár ezeket a motorokat nem ismerem, majd biztos mondanak róla valamit !
-
w333
félisten
válasz
Kornel #128450 üzenetére
Simán bevállalnám ... (406 is kib*szott jó autó volt)
Viszonylag nagy, sportos, kényelmes, páratlan mcpherson futómű (ide a Balkánra ez kell) nagyon jól elnyeli az úthibákat, jól felszerelt, nagyon hálás kis autó
Én amikor a 406 -ból átültem az E34 -be, hát sírni tudtam volna hogy szétráz az út, illetve a kényelmet is visszasírtam, mostanában megint nagyon szemezek a 406 -al, mivel nagyon jó autó, és szinte minden porcikáját ismerem
(#128452) SzlobiG
Nem hiszem ...Link (brutálisan jól szól)
-
válasz
Kornel #128434 üzenetére
Morrissal értek egyet olyat vegyél ami megfog,tetszik mind kívülről, mind belülről és a motorja is elegendő számodra. Úgyis lesz mindég valaki aki azt mondja, hogy az xy márka nem jó, mert ő ezt hallotta, vagy épp ő szívott vele. Sokat agyaltunk mi is a pug 307-en sokan azt mondják Franciát élből ne a 307 fosch, mások meg imádják le nem cserélnék. Nekünk tetszik a külseje a belseje meg kifejezetten az 1.6-os benzin motor meg bőven jó lesz az asszonynak. Azt hogy mennyi szopó lesz vele majd elválik használt autó mind lutri az után nézés ellenére is. Mondjuk még nem mentünk el megnézni, majd csak hétvégén, de ha nem lesz jó van jó pár kiszemelt példány köztük polo is.
(#128437) w333 Ugyanezt hittem, hogy pukkant a lég.
-
Morris
veterán
válasz
Kornel #128429 üzenetére
Teljesen mindegy mit mondanak/mondunk, úgysem tudsz dönteni. Veszett fejsze nyele az egész. Véresen komolyan mész rá a megbízhatóságra, így bukod az álmodat.
Vegyél valamit, ami tetszik azt jóvan. Ha az ember szerelmes egy autóba, akkor szívesen áldoz rá/javítja .
De nálad ez nem így van. Így tök fölösleges az egész tanácsosdi.
Nem mellesleg baromi unalmas, hogy ezen feszülsz már egy ideje. Mondhatnám úgy is, hogy szánalmas az egész.
De nem mondom. Nincs bennem rossz indulat, nehogy félre értsd. De ha ennyire félsz a javítási költségtől, akkor ne menj ki a utcára mert a fejedre esik egy zongora.
Remélem átment a mondandóm.
Válassz egy vasat, amire titkon mindig is vagytál. Ugorj bele. És élvezd! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #128432 üzenetére
Nincs a civic-el semmi gond, csak unalmas, semmilyen autó, mint a golf. Nagynak nem nagy, erősnek megint nem erős, feltűnőnek feltűnően csúnya, azon kívül minden frankó. Túlárazott, és nem ér annyit, amennyit elkérnek érte. Ezen kívül nagyon megbízható, kivéve ha mégsem, de akkor drága bele minden.
Alfába gyenge lesz a 150 ló, mert nehéz. Vagyis fogalmazzunk úgy, hogy éppen hogy elég bele, de semmi extra.
Azt hittem élvezetes autót akarsz venni, nem az elvárásoknak megfelelni. Accordot magadnak kell behoznod. Ne légy lusta, keress egy rendes autót.
4 milláért viheted Fruzsit, az legalább rendesen felszerelt.
-
Vidual001
tag
válasz
Kornel #128291 üzenetére
Én egy 2004-es 525i-it már javítottam illetve egy 318i teljes motorgenerálját csináltam, leírom a tapasztalataimat, hátha segít.
Az 525i-nél teljes futómű felújítás volt, nagyjából 500 ezer forintnál állt meg a számláló, viszont életveszélyes állapotból közel gyári (vagy mégjobb) szintre lett felhozva.
A hátsó híd tartócsavarjai általában rozsdásak, és ezért nagyon-nagyon balesetveszélyesek, ezt mindenképp nézd, ha felemelitek az autót. A szilentek, mint kopóalkatrészek szintén ludasak szoktak lenni a futómű kopogásánál. A stabpálca gömbcsuklója szintén kuka szokott lenni, ezeket párban illik cserélni, ahogy a szilenteket is. Ha nincs jól beállítva a futómű, azt a gumikon veszed észre leghamarabb, a beállítása nem olyan drága, viszont 50-100 ezer ft-t biztosan lelehet alkudni emiatt, ha pofátlan vagyA hátuljánál a kerékcsapágyak is néha széthullanak, érdemes megnézni ezt is, ha már fel van emelve az autó.
Amit írt BMW001, motor-váltó hangra, motor-váltó olajfolyásokra, kipufogófüstre nagyon oda kell figyelni, mert sokminden kiderül belőlük.
Amikor viszont összeraktuk, és kivittük tesztkörre a pályára, hát nagyon meghálálta a szépség a belefeccölt két hétnyi munkát.És itt rá is térnék a 318-ra, aminél, mint utólag kiderült eltört a 2. hengerben az egyik gyűrű.
Maga a hengerfej leszedés Péntek reggeltőt Kedd délutánig tartott, hála egy injektornak, ami nem adta meg magát. Elsőnek a jól ismert hokizóval próbálkoztunk, aztán egy teljes hétvégén fel volt lógatva a motorkiszedő állványra (az a csepp injektor felemelte az egész autó elejét), természetesen olajban fürösztöttük.
A blokk hengerfejes volt, mitöbb a hűtőjében víz sem volt. Az olajteknő megvolt ütve, ezt cserélnünk is kellett, mert a rászáradt olajat lekaparva egy repedést találtunk. A vezérmű tengely (bütyköstengely) bütykei már nagyon laposak voltak, így nem nagyon tudott kiemelni semmit sem, szóval kuka volt ez is. A szelepszár szimeringeknél szintén voltak hibák. (Mellesleg 2 ezres blokk volt benne gyárilag.)Szerintem a 3-mas és 5-ös bömbiknek a korombeli, elvetemült h*lyegyerekek a legnagyobb típushibája, szóval jól nézd meg, hogy kitől veszed.
Szerk:
A legtöbb 3-mast kintről (főleg Ausztriából) hozzák be, flottások. Itthon minimálisan rendbeszedik, majd eladják.
Ha teheted, akkor Németországból vagy a BeNeLux államokból vegyél kocsit, ha kintről szeretnél.
A hollandok nagyon rendbe tartják az autóikat, és náluk nincs visszapörgetés sem, minden dokumentálva van.
Ausztriában nem igazán vennék autót magamnak. De persze ott is kilehet fogni jót, ahogy MO-n is. -
MPowerPH
félisten
válasz
Kornel #128291 üzenetére
Meg kell nezni eszi e az olajat, na meg van e olajfolyas a blokkon. Ha nincs, akkor rendben lesz. Bar csondben megjegyzem, egy 325i -vel jobban jarnal. Fogyasztasban alig tobb, palyan semmivel sem, teljesitmenyben pedig pont a 20i es a 30i kozott van.
Amit linkeltel, nagyon szep. Viszont MK4-es fejegyseggel meg jobb, azt nem hagynam ki belole. -
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kornel #128077 üzenetére
Gyanus.... Mi az az N-es rendszam, ha magyarorszagi? A kormany, de meg a kezifekkar is gyanusan kopott. A szonyegek miert nincsenek bent a fenykepezes idejere? A vezeto oldalan meglatszana, mert valos km eseten nem lenne a saroknal kikopva. Nalam 214k km-nel mar megvan a helye, el van vekonyodva az anyag.
iDrive nem fog hianyozni?Amivel azonnal kezdeni kell, az lanccsere, tanyerral, ha meg nem volt. Nem tom mennyi lehet, sor6 dieseleknel 350k.
-
MPeter87
őstag
válasz
Kornel #128077 üzenetére
Ez kicsit kamuszagú.. Magyarországon újonnan vásárolt és N-es rendszám, kormány atom fényes, indítógomb szétkopva és 123k km.. Kívülről jól néz ki, de 1-2 dolgot leszámítva elég fapad.
(#128079) footy
Én akkor lepődtem meg, mikor accordokat nézegettem (2.2 dízel) és a lendkerék ott kb 2,5x annyi, mint a mostani octaviamba (2.0 pd). Persze nem hetente kell cserélgetni, csak ha mégis befigyel..
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kornel #128068 üzenetére
A szivo benzinek meg mind jok sor 6 -bol, 2007-ig.
Talan az egyik legjobb a 25i, ami szenten 3L-es blokk.(a facelift utan) Facelift utan a kozvetlen befecskendezes miatt ezeknek is romlott a megbizhatosaga, de azert annyira nem veszes, mint ahogy be van harangozva. De akkor is ott van a fokozott koromlerakódás, a drága piezo-elektrikus befecskendezők, amik szeretnek bedogleni.
20D egy vezerles, lanckerek/fotengely csere utan szinten nagyon jo. A 25-30-35D meg a kategoria talan legjobbjai.[rvilike]: Jah, igazad van. Mindig belekeveredek.
Igazabol mindketto tipus van ismeretsegi korben, nem nagyon volt veluk baj. Van egy 2009-es 330i is itt a szomszedban 250k km-el, ott sem jott meg elo semmi hiba. A regebbiek kozul pedig szinten semmi, igaz azok mind E60 -ban vannak, 300k km folott. Benzinesek kozul a 35i viszi a primet hibaszinten, turbo, HPFP hibak tomkelege.
De oszinten, nem vennek benzinest a jo dieselek mellett. -
válasz
Kornel #127956 üzenetére
én ugyan ilyen dilemmában voltam és egyáltalán nem bántam meg, hogy nem a civicet vettem. igaz kicsit nyöszörög a ceed, de majd rájövök, hogy pontosan mik nincsenek a helyükön a műszerfalban. viszont a bankszámlámra sokkal jobb így ránézni, hogy ott van rajta az a +500k
de nekem olyan nagy igényeim sem voltak, tudom, hogy 2-3 év múlva menni fog a kocsi. titokban bízom benne, hogy inkább 3, és az addigra benne lévő 250k km-rel is el fogom tudni adni
-
Land
veterán
válasz
Kornel #127969 üzenetére
Amúgy azt vedd figyelembe, hogy Amoren a tagok nagyon őszinték. Míg sok más autó fórumán kummantanak a tulajok. Mert szégyellik, hogy a hibátlan csodaprémium autójukra elég komoly összegeket kell költeni.
Plusz ezt magamon is tapasztalom, hogy maximalista vagyok a kocsi terén. Nem bírom elviselni ha valami nyüszög, nyekereg, mert túl szép autó ahhoz, hogy így járjak vele. Míg pl egy Suzukis (bármely autómárkát képzeljetek ide) vagy más márkás autót birtokló tulaj igás lónak tekinti a kocsiját és leszarja ha nem hibátlan. "Elmegy az még".
-
w333
félisten
válasz
Kornel #127969 üzenetére
Bevallom őszintén olasz autókat annyira nem ismerem, inkább csak azokat amiket vezettem, illetve a tulajdonosok véleményeit, nem nagyon halottam még pl. egyik ügyfélnek 159 -s van a mai napi igaz hogy Diesel de soha nem panaszkodott rá, én is vezettem már nagyon sokat és teljesen egyben van, nem zörög nem csattog, a váltó jó, műszerfal jó, futómű is jó, szóval semmi hibát nem láttam még, egyikben sem világított semmilyen hibajelző check lámpa, régebbi alfák igaz kicsit rosszabbak voltak
De esetleg olvasd a népítéletet ott is sokat le lehet szűrni egy adott autóból !
(#127970) bitpork
Egyetértek ... de több mint kb. 8 év autó kozmetikázás után már 10 méter távolságból látom a makulátlan állapotú őszinte autót, és a lelakott de utólag kiglancolt autókat, nagyon sok ilyen leharcolt sz@rt csináltam pontosan tudom hol kell keresni a hibákat, ez autó vásárláskor (nézéskor) nagyon jól szokott jönni
-
w333
félisten
válasz
Kornel #127964 üzenetére
De ez akkor is egy vadászgép ... hatalmas élmény ezt vezetni
Bravo -ról pedig megvan a véleményem, nem 1 -t vezettem már (igaz leginkább a dieseleket) de nekem olyan franciás az egész (persze céges autók voltak), de hullottak darabokra (persze ez nagyban függ attól is hogy ki használta és hogyan) műszerfal tetején van az a kis műanyag biszb*sz kb. minden második kátyúban leesett, a váltó evezős, az ajtó kilincsek gyengék, a műszerfal egy az egyben punto 2 ... szóval nem hagyott bennem maradandó élményt
De ha már az olaszoknál tartunk pl. egy Lancia Delta sokkal minőségibb és jobb !
Nem akarok ebből vitát kelteni, lehet hogy csak a céges autók voltak ilyen lelakottak, igaz alig volt bennük 100 ezer km és 10 autóból 8 ilyen volt, közben ott vannak a km. faló Octaviak ugyan csak cégautók volt amelyikben már közel 300 ezer volt de semmi ilyet nem tapasztaltam olyan erősek mint a beton !
De azért Fiat topikban nézz körül, hátha találsz valakit aki kicsit jobban összetudja foglalni az egész autót hogy miben jó és miben rossz !
Illetve ott vannak az Alfák is, 1000X inkább mint egy ilyen Bravo
-
válasz
Kornel #127956 üzenetére
"A" verzió részemről. Szebb, szerethetőbb. Lehet hogy kell majd költened rá, de ha mosolyogsz amikor beleülsz, akkor bocsánatos bűn. Barátomnak ugyan csak grand puntoja van a 90le dízli de ide-s tova 6 év alatt nem kellett ráköltenie a kötelezőn kívül semmit, hogy a vásárlást követő 9. napon oldalról belement egy transporter
-
footy
addikt
válasz
Kornel #127864 üzenetére
Szerintem nem csunya, de kb annyira izgalmas mint egy Golf, cserebe legalabb nem is megy.
Inkabb egy Camry. (2.4-essel) Bar nekem eddig ugy tunt hogy egy megbizhato autot keresel amiben azert van egy kis tuz. Erre az Avensis alkalmatlan, de a Camry is. A diesel Exeorol mar nem is beszelve. -
-
válasz
Kornel #127864 üzenetére
Kárvaranda belül, 12 éve ugyanolyan...
Ez az a kocsi, amit akkor se vennék, ha fegyvert fognak rám. És hiába magyarázza nekem a jappán, hogy ami jó, azon minek változtatni, a Corollát is félig elbatyták az Aurissal, ott is sok lett néha a szakéból... Hogynéz már ki az új prius is??? Masszívan atomjó kocsi, de ahogy kinéz, ejj...
-
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #127804 üzenetére
Nem, ugy tudom, hogy nincs a T-Jet-nel. Bocs, csak most lassu a felfogasom.
Flashback: 9 eves auto 70e km, biciklivel megyek ennyit evente. Garantalt km, mint a multkori Jetta eseteben?
Ha pedig valoban 70e, akkor az azt jelenti, hogy csereltek benne 3x olajat a gyari eloiras szerint. -
Mágus2
Közösségépítő
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3023, 90% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest