- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 4G
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee #29725 üzenetére
Decemberben még olcsóbb lesz.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #29727 üzenetére
Ilyen, amikor a kiegészítő plusz akku elszáll
a telefont azért levettem volna...
-
d@vee
őstag
válasz
Thunderzolee #29727 üzenetére
A zene is megy hozzá -
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #29717 üzenetére
Pár kilométeres, bemutatódarabnak tűnő, használatlan darabok jobbára.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #29714 üzenetére
Zálogházasnál részben bizalomra adhat okot, hogy megvan a doboza.
Persze a szériaszám ellenőrzésével kezdeném. Az app nem annyira biztos folyamat, mivel Xiaomi esetén nem is működik, meg amúgy is átírható, inkább az alváz lehet a hiteles forrás.150k-s hirdetés okt. 17-20. között volt aktív.
A problémája, mely a képen is látható, hogy a hátsó keréken a mágnesek/fémlapok egy része meghibásodott (nem a motor, a kerék!), ebből eredően kellemetlen hangot ad menet közben. - nem használom már, csak leírom.
Próbáltam megragasztani a kitört részek között, de nem használt...
A tekercselése, és MINDEN EGYÉB ALKATRÉSZE gyári állapotú, erről is csináltam képet.
Bekapcsol, minden funkció tökéletesen működik, menni is tudsz vele akár (csak hangos ebből eredően)
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee #29715 üzenetére
Igen ez a terv, naponta többször is nézegetem az oldalakat emiatt.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #29705 üzenetére
A videóban is folyamatosan Xiaomi-Ninebot rollerként hivatkoznak rá.
Gondolom nem új infó, hogy komoly átfedés van közötte.A Ninebot Max G2 lengéscsillapító problémákról beszámoló YouTube videók, fórum bejegyzések a roller megjelenését követően elég hamar megjelentek. Így aki ilyet vett, azt remélem nem érte nagy meglepetésként. Van vagy 50 modelljük, alig 1-2 komolyabb típushibával találkozni, ez az egyik, a G2 első villája.
Rákerestem a Redditen, azt írják róla, a G2 fő problémáját már javították, apróbb hibák léptek a helyébe.
És nagyon sok topikon keresztül csak a dicsérik őket, ezek mind fél éven belüli hozzászólások.
Egyik így szól:
Van egy Max G2-em, és számomra elég kényelmes. Határozottan nem a legpuhább felfüggesztés, de sokkal jobb, mint más, általam kipróbált jármű. Számomra az egyetlen dolog, ami javításra szorulna a Max G2-emben, az az első felfüggesztés. Amit változtatnék rajta, az a lágyabb rugózás, akkor 10-ből 10 pontot kapna a kényelemre. De ahogy én látom, a rugózási kényelemben inkább csak egy 7-es a 10-ből.
-----
Itt van egy évvel ezelőtt nyitott folyam ami arról szól, hogy az összes komolyabb hibáját javították-e?
Have all the Ninebot Max G2 issues been largely resolved?
Nos itt az 1 évvel ezelőtti hozzászólások között azért akad gond bőven.Ha problémád van vele, akkor valószínűleg még a régebbi változat. Akkor is ha újonnan lett véve, de megbízhatatlan forrásból (AliExpress, Banggood, és a többi hasonló hely, amit korábban előszeretettel ajánlgattál másoknak).
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #29683 üzenetére
Juteszembe, egy masik eset is volt: telen rahajtottam egy fem csatornafedore es az elso kerek oldalra kicsuszott. Akkor is futas lett belole.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #29676 üzenetére
Amazonon nagydarab emberek rollerjaként hirdetik.
Scooter for Big and Tall People - Heavy Duty Electric Scooter for Adults 300lbs - Inmotion S1F - Long Range Commuter E-Scooter (25 MPH & 59 Miles)
Viszont az Inmotion S1F elég rossz értékeléseket kapott.
A felhasználók 23%-a 1 csillagot adott neki az 5-ből (33 db 1* a 144 értékelésből).
Egy részük törött rollert kapott - lehet ugyanazt küldték több vásárlónak, vagy szállítással másoknak is gondjuk akadt. De kevés használat után többek a hátsó sárvédő töréséről számoltak be, a leggyakoribb hibaok. hogy pár használat után nem kapcsol be a roller.
Kínai cég nem válaszol, nehéz elérni. Amazonos kapcsolattartójukon keresztül sem sikerül elintézniük az ügyet.
Magyarként ahhoz alkatrész beszerezni, vagy bármit megreklamálni elég reménytelen ügynek tűnik. -
bacus
őstag
válasz
Thunderzolee #29676 üzenetére
Igen, elvileg ráérek tavaszig, de már idén is szerettem volna, csak nem találtam, illetve ebben benne van a hozzá nem értésem és tapasztalatlanságom is. A műszaki adatokat még érteném, de nem tudom mi kell nekem a gyakorlatban.
Alapvetően a felhasználás kb az lenne, hogy nyáron feleségemmel autó csomagtartóból elővesszük és helyben 5 km-es körzetben használjuk. De ezt pl Tihanyban is, ahol van emelkedő. Azért is ragaszkodnék ahhoz, hogy ne kelljen biztosítás, mert ezekkel még a járdán való közlekedés elfogadott, inkább kerékpárral egy tekintet alá eső. (persze én nem vagyok az..)
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #29674 üzenetére
Ha 20-nál gyorsabban megy a rollerrel, akkor nem lehet kiszaladni, ...
Ez egy erős érv amellett, miért nem célszerű 20 km/h tempó felett haladni.Amúgy nem is kell 20 km/h tempóval folyamatosan szaladni, hanem arról a tempóról kellene pár lépésben olyan sebességre lelassítani ami számára már tartható lenne, és végül megállni.
Az elmúlt évek során 2-3 trükkös esetre emlékszem, volt amikor útfelújítás, másik esetben csőtörés miatt bontották meg az út felszínét, és átmenetileg pótolták murvával. Nos az is elég kellemetlenül be tudja lassítani, vagy állóra tudja fékezni a rollert.
Aki foglalkozott harcművészetekkel, az talán rendesen bukfencezni is megtanult. Amúgy a bukfencet egészen az óvodától tanítják. Általánostól az érettségiig kézilabdáztam, akkoriban a legtöbb ellenfelünknek még aszfalt pályája volt, meg kellett tanulni ügyesen tompítani az esést. És 30 vagy 60 évesen sem hülyeség puha felületen (füvön, vastag szőnyegen) gyakorolni a bukfencezést amiatt, hogy a szükséges mozdulatsor ne csak halvány emlék legyen.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #29633 üzenetére
Itt kár is kérdezni, mert minden szar lesz ami nem a futureboard (ez a tulaj oldala). Konkrétan ki sem engedi a kontentet ha pl dualtront húzná le...
Na mindegy is -
Impair1980
aktív tag
válasz
Thunderzolee #29596 üzenetére
Nagyon köszönöm!!!
-
Laca1212
őstag
válasz
Thunderzolee #29595 üzenetére
Volt nekem több rollerem. Az utolsó egy ilyen, annyi eltéréssel, hogy 1000W-os. Azon túl, hogy jól ment, jó hatótávú volt, semmit mást nem kedveltem rajta. A lengéscsillapítók kb semmit sem csillapítottak, olyan kemények voltak. Igénytelen, néhol gány összeszerelés, Nagy súly, kormányt ugyan macerásan, de le lehetett hajtani, de be nem akadt hátul, így "koffer" módon nem lehetett hurcolni, stb.
Szóval most valami olyan kéne, ami nem túl gyenge, minőségi, könnyű, kompakt, nem kell rá bizti és ja...értékelhető csillapítása van és persze nem drága, hazai beszerzés, hatótáv is ha már 25 km megvan, elég lenne. 😁
Segway G2 jól hangzik. De most per pill aprón nincs olyan ami.
Ez a Navee S65 is szimpi, bár sosem hallottam róla.
Ahogy még mindig a Xiamiau 4 Pro (2nd gen) grátisz pumpával a legszimpibb, de az meg csillapítás nélkül szétrázza az agyam... Ehh 🤷♂️😒 -
Laca1212
őstag
válasz
Thunderzolee #29583 üzenetére
90-100 kg vagyok kb. Hatótáv nem kell sok 25-30 km bőven elég. Emelkedők akadnak, de jellemzőbb a sík terep.
Telós verzióra esetleg tipp? Vagy az már túlmegy a kereten? -
intuicio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #29388 üzenetére
Segwayeknél ha megveszed, és nem frissíted a szoftverét, akkor át lehet váltani a régiót még, de csak egyszer, és utána lehet használni nagyobb sebességgel is. Így nem kell vezérlőt cserélni a nagyobb sebesség eléréséhez.
De ha jól rémlik, az applikáció egyből felajánlja a frissítést, anélkül nem is lehet csatlakozni a rollerrel, így ezt már elég nehéz kivitelezni.
G2 MAX-om van, nem frissítettem még, hanem a gyárin van. Hozzá tudtam csatlakozni, és már párezer km bele is tettem. Viszont hogy lehet beállítani a global verziót?
Kár, h a Segway nem támogatja, h megfelelő applikációval ki lehessen listázni a cellák feszültség értékeit, egyből kiderült volna, ha difi van az akksicellák között. :/
Pedig de! XiaoDash
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #29505 üzenetére
Nem akartam ekkora vitát
A gyerekkel beszélgettünk csak, hogy a Nami e-2 Burn Lite és a Mantis 10 Dual is 2x1000W. És nem tudtuk eldönteni, hogy vajon ugyanolyan erősek-e vagy sem. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #29504 üzenetére
Véletlenül sem.
Idézném az aláírásodat:
"Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)"
Pont ezt tettem, hiszen úgy néz ki, hogy nagyon beragadt Nálad, hogy csak azért, mert valami nagyobb feszültségű, szükségképpen olyan tulajdonságokat IS bír, mint amiket írtál. Bírhat ilyenekkel, ám ha tudjuk, hogy adott rendszer mekkora teljesítményű, akkor bizonyosan nem lesz igaz, tökmindegy, hogy mekkora akku áram jön ki, hiszen az még csak a dolog DC része... Viszont a BLDC motorok valójában PMSM motorok, váltakozó árammal működnek, amit az ECU állt elő, emiatt hívják inverternek is: a motor kb. soha nem is "látja" a teljes akku feszültséget, hiszen a tekercselés ellenállása pár tíz mΩ, így mindössze néhány volt feszültség is 100A nagyságrendű fázis áramot indukál. Minden mást már leírtak előttem. A kérdés szerintem elméleti volt. Amire az elméleti válasz ez.Értem én, hogy honnan jön, hogy a nagyobb feszültség jobb, mert amikor fogsz egy adott rendszert, amiben csak az akku feszültséget növeled, hirtelen találkozni fogsz azokkal az előnyökkel, amiket írsz, de nem veszed figyelembe, hogy a kérdés nem erre vonatkozott... (Megjegyzem, ezek az "előnyök" lehet hogy az ECU/motor halálát okozzák, mivel nagyobb fázisáramot kell kapcsolgatni, jobban fog melegedni a FET/motor, így esetleg le is égnek.)
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee #29506 üzenetére
Köszi a kimerítő választ.
Ismerősnek van szinte nem használt Segway MAX G30 E II.G2-ből is vannak különböző jelölésűek? vagy egy típus az összes?
Nekem a 25 km/h elég egyébként, nem akarok száguldozni, tényleg csak munkábajárás, bolt, edzésre menés a cél. -
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #29495 üzenetére
Lehet azert neked irt, mert a kerdezo kerdesen nem volt mit kijavitani, de a te kommenteden boven
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #29495 üzenetére
Szerintem nem két konkrét rollert akart összehasonlítani, hanem ellenkezőleg, elméleti kérdést tett fel, amire amúgy Reggie már megírta a lehető legrövidebb választ. Erre jön egy olyan feltételezés, hogy ami 72V, az biztos erősebb, gyorsabb, blabla. (Általában ez igaz, hiszen általában az emberek tuning céljából növelik a feszültséget, nem cserélnek vezérlőt, magyarán az áram korlát marad, cserébe nyilván nem 2000W a teljesítmény...)
Inkább az a kérdés, hogy meg mered-e elméleti alapon tippelni, hogy milyenek lennének ezek a rendszerek, miközben az sem triviális, hogy az a 2000W névleges, vagy csúcs?
Te nyilvánvalóan meg mered, ezért kötöttem bele leírva a fizikai hátterét, hogy kizárólag azért, mert magasabb feszültségű az akku, nem feltétlen fog változni bármi! Lásd ha pl. 40 km/h korlátot állítok be az Adventure-ön (VESC), akkor 36/48/60V akku: tökmindegy.
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee #29498 üzenetére
Értem. Akkor ezen a vonalon nézelődök.
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee #29496 üzenetére
Köszi, így már érthető.
Nekem a 25km/h mindenre elég, annyira kell nekem, hogy 2,5 km-re bemenjek munkába, meg vissza.
BP-n használok Lime rollereket, azok nem tudom melyik kategóriába esnek, de 25-el mennek, bőven megfelelően tudtam haladni velük. -
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee #29484 üzenetére
85 kilo, 189centi magas.
90%ban sík terep, max ilyen 4-5%os emelkedők vannak, vagy annyik sem.
A pálcikarollerek alatt mit értünk amúgy?
Mik a nem pálcika rollerek? -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #29491 üzenetére
Azzal kezded, hogy valószínűleg, ez így korrekt, uis általánosságban nem jelenthető ki, hiszen ha az adott vezérlő fázisáramra szabályoz, és a végsebesség sem fizikai korlát (BEMF) hanem szoftveres, akkor a 60V és a 72V rendszer szögugyanúgy fog menni.
Egyetlen, mérhető különbség az akku által mindenkoron leadott áramerősségben lesz.
Persze, ha átlagos vezérlő van, ami akku áramot néz, akkor a 72V rendszer mehetne(!) jobban, viszont ha a 2000W nem kamu, akkor nem lehet ugyanaz az akkuáram korlát... (60V: ~33A, 72V: ~28A) -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #29485 üzenetére
Tanulságos a "fékezési technika" is, tegnap lemaradt. Időrendben:
Ez így nem az igazi.
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee #29481 üzenetére
Köszönöm, megnézegetem őket.
a terepezés alatt annyit értek, hogy ahol lakok van egy 300méteres földút, kemény, nem ilyen gazas, terepes, ki van már járva.igazából nem olyan nehezek ezek, tolni vagy kézben vinni is tudom ott.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #29473 üzenetére
Lehet, hogy észlelte az autós, csak nem számított ekkora sebességre, illetve szemből nem is tudta rendesen megbecsülni, ezért nem adta meg az elsőbbséget a rolleresnek. Azt hihette, még áthúz a roller előtt.
Ez persze nem sokat segít rolleresen, ha nem tartotta be a helyi szabályokat SMKP, biztosítás, ilyesmi, plusz nem tudni, hogy ő mit veszített az állagából.
-
Dwatti
addikt
válasz
Thunderzolee #29448 üzenetére
Köszönöm ez nekem elég jó kis összefoglaló lett. Igen van annyi az emelkedő. Balatonfüreden a partról kel felmennem a dombra. Átlag 10% -os de néhol van benne több mint 15 is. YouTube videokat néztem . Most F2 plus meg a Xiaomi 4 Pro 2 gen közel azonos áron van. Valószínű a kettő között döntök.
-
adamos0606
tag
válasz
Thunderzolee #29414 üzenetére
Köszi az infókat!
Az E2 Pro-t azért nem tartam számomra jónak, mert 100 kg vagyok, így inkább 120 kg-ig Ok rollereket nézek.
Igazából ahol használnám nincsenek nagyobb emelkedők és az F2 hatótávja is elegendő.
Igen, mindenképp meg szeretném nézni fizikailag is őket (F2 és 4 Pro Gen 2), mert a kinézeten kívül az összecsukó mechanizmus is fontos, olyan szempontból, hogy a kallantyú viszonylag kis erővel nyitahtó, zárható legyen.
Egy Sencor Scooter 2-nek próbáltam a nyitás-zárását, hát elég nagy erő kellett a kallantyú megmozdításához...Egy random BP-i MM-bán általában mindekettő modell megnézhető?
-
mwin
kezdő
válasz
Thunderzolee #29414 üzenetére
Szerintem teljesen félrevezető azt írni, hogy az F2 Plus 35-40km tud menni. Ha pont nem egy selejt akkor is csak keservesen hozza a 30km-t. A Xiaomi4pro(2nd) viszont lazán hozza a 40km-t vezetési élmény csökkenése nélkül.
-
Kis Tigris
tag
válasz
Thunderzolee #29411 üzenetére
Ez a kikérdezés főleg a 2 típus vásárlása valamint a visszahozataluk felé irányult (mivel nem a Xiaomi felé kell vissza küldeni ha elromlik, hanem simán bevinni a Médiába, s ők fogják tovább küldeni a Xiaomi által szerződött szervíznek).
Nagyjából a két típus a legkelendőbb a kínálatukból, egy hangyányival a Xiaomi vezet. A hibás visszahozatal e két típusnál csekély, ebben is a Xiaomi egy hangyányival jobban ál.adamos0606: válasz fent
Thunderzolee: Ninebot KickScooter F2 volt pariban árban mellette, lehet az F2 Plus hasonlít inkább specifikációkban rá, de akkor meg ezek szerint ár/érték arányban jobb a Xiaomi
"Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?" Szerencsére Debrecen elég sík, habár ha emelkedőre vágyok, épp az utcánk melletti másik végén van Debrecen egyik legnagyobb emelkedője, olyan 3%-os -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #29414 üzenetére
Buszon egyiket se könnyű vinni
Tícsákbe, akkor nem is kell. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #29360 üzenetére
Hogyan függ össze a pilóta súlya, és az általad ajánlott akku feszültség?
Egyébként nem biztos, hogy jó ötlet 35-tel menni csak azért, mert megoldható. -
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee #29320 üzenetére
A tagságod függőben van.A csatlakozási kérésed jóváhagyása esetén értesítést kapsz.
-
Kis Tigris
tag
válasz
Thunderzolee #29314 üzenetére
Igazából -annak ellenére hogy a robusztus rollerek jobban tetszenek- a megbízhatóságra megyek, a problémamentesebb használhatóságra. A Techsend elfelejtve, így hogy írtátok, utána is néztem kicsit
Nem száguldozni, nem is terepre kellene, hanem pl a hobbimhoz, Urban/Street fotózáshoz a városban mászkáláshoz. Debrecen elég nagy, kocsival nem tudok olyan rugalmasan közlekedni, főleg fotózáshoz. Erre meg pl tökéletes is lenne egy e-roller. Szóval ha a 186cm magasságom és 95 kilómat bírja, nyugodtan lehet pálcika
Na megt azért legyen megbízható márka, s legyen szervíz háttere.
Kirin, Kuugo, Kikirin és társait láttam, sokszor jó árban, de én nem igazán szeretnék kínából rendelni semmi olyat, ami meghibásodása után horror a garanciát érvényesíteni, hónapokat kell várni, míg újra használni tudom. Régebben rengeteget Aliztam, olvastam elég horrorsztorit ezekről...
Apple Find GPS csak Iphone telókkal kompatibilis, ha jól tudom?
-
Kis Tigris
tag
válasz
Thunderzolee #29308 üzenetére
Köszönöm, átnézem
És ehhez mit szóltok? Sokadik youtube teszt alapján nagyon ár-érték top gyanús
Más: fizikai védelemnek mi a leg ajánlatosabb? Vagy már nem lopkodják annyira a rollereket, mint annó, mikor kezdtek elterjedni? Vakami gps benne elrejtve? riasztó? vagy elég valami jobb minőségű lakat?
Tik hogy oldottátok ezt meg? Debrecenben lenne
-
Sentosa72
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #29289 üzenetére
Köszi, megfontolom.. index van a sisakon köszi
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #29283 üzenetére
Vannak készülékek, ami az Amazon mobilos alkalmazását igényli (ebben a marketinges érdekek is benne vannak vastagon), például annak rendes működéséhez kell a régió, netes kapcsolat, IP-címet néz, ilyesmi. Ez is valami hasonló lehet, gondolom.
Vagy mobil nélkül is az Amazon-fiókhoz való csatlakozás, pontosan nem emlékszem már.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #29283 üzenetére
Tud 35-el menni
-
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee #29244 üzenetére
köszi
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee #29246 üzenetére
Neeeem, ilyen volt havernak, csak a régebbi, nekem nem tetszik külsőre
G4-gyel találkoztam városban, beszéltem is vele pár szót
De élőben túl nagy, persze nagyon szép, de G2 elvileg kisebb, szóval ilyen szempontból szebb lesz remélem ez is mint a G4
A szitálás elvileg G4en még mindig megvan nagy sebességnél, G2-t ez nem veszélyezteti
Kijelzője napfényben egy vicc, mindkettőnek, ez mondjuk szomorú
És a roller világítása is közel 0 a pro 4 gen2-mhoz képest, egymás mellett álltunk de a xiaomi levilagitotta még a holdat isDe már nagyon várom hogy kipróbáljam
Ha nem lesz olyan hideg, akkor még ma megyek vele, csak későn érek haza -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #29226 üzenetére
Csak egy példa, az alábbi rendelhető EU és UK változatban:
https://www.rcb-scooter.com/products/rcb-r17-electric-scooter
Sebesség 25 km/h alapból, de engedélyezhető rá 30 km/h is. Plusz egy megjegyzés:
This model is not applicable to German road laws, please purchase EV85F & EV10Z for German users, contact customer service to get 20-30$ discount
Motor és a hátsó kerék is 1:1 Xiaomi kompatibilis, a fék / fékbetét újabb fajta megoldásúnak tűnik, azaz nem rosszabb. Motorvezérlő ki van öntve átlátszó műgyantával, nem látok vele problémát.
Akku 7,8 Ah / 42V ami nekem bevált, mert egyszerre nem megyek annyit, sőt általában 50 % felett tudom tartani a szintet és még nem is töltöm 42 V-ra, csak 40-ig (de nem ott megszakítva, hanem azon tartva egy ideig, nem mindegy), hátha ez kímél valamit. 1,5 A-es töltő az akkut nem melegíti észrevehetően.
BMS-t meg kellene nézni egyszer közelebbről, a zsugorfóliát levágva, illetve előbb új fóliát rendelve hozzá.
Szerintem elég masszívnak tűnik, plusz a rugalmas felfüggesztés elől-hátul kíméli a szerkezetet és a talpamnak is kényelmes most már, a levegős CST gumik felrakása után.
Váztörésekkel van némi fenntartásom, azzal soha nem dicsekednek, hogy mekkora tömegű ember, hogyan tépkedte a kormányt előre-hátra, mert azt hitte, hogy kerékpár és a kormányba kapaszkodik kényszeresen, lehetőleg páros lábbal egymás mellett állva, ezt nem tudjuk meg.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee #29234 üzenetére
Nekem is benyújtotta az igényt a kisebbik lányom (14,5 éves, ~50kg, ~160cm), hogy rollert szeretne. A Segway E2 Pro jó lenne szerinted, vagy van hasonló akár kicsit többért jobb? Nem akarok túl gyors rollert neki, inkább megbízhatót. (tömör gumi kizárva, minimum 10")
-
hondahun
csendes tag
válasz
Thunderzolee #29229 üzenetére
Igen, az árba gondolom csak azok férnek bele. És mivel még csak 12 éves, így fontos a 25 km/h limit is. Köszi a segítséget! Így első ránézésre lehet akkor a Xiaomi lesz.
-
wanted5
őstag
válasz
Thunderzolee #29227 üzenetére
Valóban
A fene megeszi, hogy ennyi év után is ott tartunk, hogy ezeket ez infókat alig lehet fellelni a neten.Tehát, akkor a Scooter 4 se 42V ahogy az árukereső írja, hanem 36, és végignézve a spec-t, kb ugyan az az akku, mint az én régi 1S-emben, csak a kerékméret nagyobb.
Ilyen árkategóriában (140k) van jobb választás?
-
wanted5
őstag
válasz
Thunderzolee #29220 üzenetére
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #29039 üzenetére
A Xiaomi variánsainak beazonosítására talán az SKU számok a legalkalmasabbak. (SKU = stock-keeping unit = raktározási azonosító.) Te is azt küldted át, és ezt jól csináltad.
Xiaomi rollerekhez én ezt az oldalt használom:
https://www.mi.com/global/service/support/declaration.html
Ha rákeresel a scooter kifejezésre, akkor érdekes variánsok is szembe jönnek. Pl. Nordic-ról már hallottam, Baltic-ról korábban nem.A te konkrét DDHBC16ZM SKU kódodra rákeresve az oldalon behozza az EU-s megfelelőségi doksit PDF formátumban.
Product: Xiaomi Electric Scooter 4
Model: DDHBC13ZM,DDHBC14ZM,DDHBC15ZM,DDHBC16ZM
SKU No.: BHR7128EU/BHR7126GL/BHR7127DE/BHR7125ITInnen ki lehet következtetni, hogy az EU global, német és olasz rollerek mely modellszám alatt futnak.
Az olaszokról meg már kb. 1 éve volt szó. Náluk is 20 km/h lett a limit, de kötelezővé tették az irányjelzőt. Egyes gyártók elkezdtek külön olasz verziókat gyártani, majd normál rollerből indexes verziókat.
A Navee-nél jól nyomon követhető, eleinte volt a V40, majd lett a V40 Pro, aztán a V40i Pro.
V50-n után már meg se jelent a V50 Pro, egyből a V50i Pro következett.Az olasz piacra is gyártottak külön gépeket, de az ő verziókövetésükkel nem vagyok tisztában.
De a V40-ből is készítettek nekik 20 km/h sebességű indexes variánsokat:
https://www.dueruote.it/speciali/urban-mobility/2023/06/21/navee-v40.html
V40 jelöléssel (V40i nem is létezik). -
válasz
Thunderzolee #29016 üzenetére
Ezt láttam a helyi Saturnba. Jò nagy dög, de tetszett... Viszont nem nagyon lenne kihasználva.
-
válasz
Thunderzolee #29016 üzenetére
Második generációs igen.
A Soflow az újra forgalomba helyezett az csak 400€. Ahogy nèztem az új ára 800€ van. A többi új, 500-550€. Minusz a kedvezmény. -
mwin
kezdő
válasz
Thunderzolee #28964 üzenetére
"Xiaomi 4 Pro (2nd gen) is kb ugyanaz, mint az F2 Plus, de kicsit nekem fapadosabbnak tűnik - bár ez szubjektív."
Picivel keskenyebb a 4pro kormánya (akár még boltba is bemehetsz vele). Nem hagy cserben mikor az akksi 20-30%-on van. Végig ugyanakkora erővel megy, mindegy hogy 100 vagy 20% körüli az akksi.
És a hatótáv nálam pont a duplája lett. Ennyit amit írnak tech details-ben és a valóság között.
Legjobb döntésem volt lecserélni az f2pluszt a Xiaomi-ra. -
CobraKai
csendes tag
válasz
Thunderzolee #28971 üzenetére
Szia!
Nem feltételt írtam, szempontot. Ha nem tudja, nem gond, direkt azt is írtam, hogy minél nagyobb, nincs ott, hogy pl. legyen 10-es.
Akkor másképp kérdezem, OKAI Neon Lite-nál van jobb a kategóriájában?
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #28962 üzenetére
Sajnos ezt is tiltani kellene valahogy, hogy bárki készíthessen akku pakkot. Mert ez gyakorlatilag rossz kezekben robbanószer.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
Thunderzolee #28964 üzenetére
Köszönöm!
Az már nekem nagy segítség, hogy az F2 és F2 plus jó irany! A linkeket is köszönöm, ezek is neztem! -
AndrewTdi
addikt
válasz
Thunderzolee #28961 üzenetére
Igen, próbálom nézni a hirdetéseket és kifogni valami nem leharcolt f2-t.
A lányomnak keresek gödöllőn belül legfőképp iskolába járni ami oda vissza kb 4-5 km, de nyilván akkor már azzal járna le a városba is ha van valami dolga.
Nyilván a minél több annál jobb de nincsenek elrugaszkodott elképzeléseim -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #28956 üzenetére
Mondd, hogy ez valami vicc, mint Joe posztja volt, mert ha ezt így
valaki komolyan gondolta, abból gyönyörű tűzijáték lesz egyszer...Szerk: mondjuk 40 db cella az sehogy sem 200K, de ez így gáz.
Mea culpa, nem néztem a linket, csak a képet, 240 db cellára oké...
Megjegyzem, hogy 120s, az 432V névleges, nem tudom mire kéne,
de hogy semmi köze a mikromobilitáshoz, az ziher. Lesz vele baj.(Ráadásul ki akarja használni a cellák 15A terhelhetőségét... 13 kW,
de úgy, hogy baromi magas a feszültség: érintésvédelmileg is necc,
meg hát 12 modulnál 12 db BMS sem lesz olcsó. 10s24p talán még
kezelhető lenne 1 db BMS-sel. Ha valami házi energia tárolásra kell.
Viszont ott pont nem nagyon vastag vezetékkel szokták megoldani,
hanem cellánként biztosítva, ha egy döglik, ne gyújtsa fel a pakkot.) -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #28956 üzenetére
Maga a forrasztás (legalábbis jól csinálva) nem gond. Kár hogy szigetelő gyűrű kimaradt... Meg mondjuk fölöslegesen sok ónt tett oda... Ez így nagyon drága lesz a 120s végére
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #28932 üzenetére
Egy aktív van:
https://hardverapro.hu/apro/segway_ninebot_kickscooter_f2_plus_12_7ah_800w/Ez a kettő mostanában vált archívvá:
https://hardverapro.hu/apro/segway_ninebot_f2_plus_4/
https://hardverapro.hu/apro/segeay_ninenot_kickscooter_f2_pro/És még párat töröltek (egyiket konkrétan tegnap). Azokat valószínűleg eladták, amúgy alapesetben csak archiválódik. (Vagy újra felteszik.)
Július 1 óta, 14-en kínáltak eladásra F2-t. (vs2009 kétszer.)
| dátum | összeg | hirdető | szöveg |
| 2024-09-03 | 199990 | iktor | Segway Ninebot KickScooter F2 Plus - 12.7Ah - 800W |
| 2024-08-16 | 170000 | Szenzor | Segeay Ninebot KickScooter F2 Pro |
| 2024-08-07 | 170000 | vs2009 | SEGWAY-NINEBOT KickScooter F2 Pro |
| 2024-08-05 | 200000 | AKenyér | Segway Ninebot F2 Plus |
| 2024-07-28 | 160000 | Wareka V. | Ninebot KickScooter F2 Plus |
| 2024-07-22 | 194000 | puskasrobi | Segway Ninebot f2 Pro garanciás |
| 2024-07-21 | 170000 | Sick Boy | Ninebot F2 Pro elektromos roller eladó |
| 2024-07-19 | 150000 | Benseaf | Segway Ninebot F2 Plus |
| 2024-07-19 | 170000 | Smith11 | Ninebot F2 Pro E roller |
| 2024-07-15 | 159999 | hariandras | Segway Ninebot KickScooter F2 Plus! 370 futott km! garancia! BIZTOSÍTÁS NEM KELL RÁ! |
| 2024-07-14 | 150000 | atti.nader | Garanciális Segway Kickscooter F2 |
| 2024-07-13 | 169990 | Bruno54 | Segway-Ninebot F2 Pro, garanciális, makulátlan |
| 2024-07-13 | 120000 | Mivec | Segway F2 |
| 2024-07-10 | 180000 | vs2009 | SEGWAY-NINEBOT KickScooter F2 Pro |
| 2024-07-08 | 160000 | 6r4dw | Ninebot KickScooter F2 Plus | -
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #28885 üzenetére
168 000 Ft-ért ez valóban jó vétel, akkor is ha Kukirin.
-
válasz
Thunderzolee #28861 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Mindenképpen újban gondolkodom.
Kezdésnek szerintem most elég a Segway E2 E Pro.
Ha belejön és később szüksége lesz nagyobbra, vagy jobbra akkor lecseréljük. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #28780 üzenetére
De miért vicces? Nem egyszerű ezeket ragasztani. Szilikonról kb minden lejön. Oké ezen ott a gyári ragasztó maradvány, arra ragad. De amúgy az sem evidens, hogy vázra mi tapad. Több cucc, ami rc témában bevált (szabályzó, váz stb ragasztásra) itt mocskosul nem jött be nekem.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28780 üzenetére
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28672 üzenetére
Itt (athen) arulja az osszes nagyobb forgalmazo, de nem is akciozzak mar, beakadt az ara 799 euron. Amit akcioznak, az az F65i , 499 euro. Szomszedom vett is egyet, kiprobaltam, nagyon jo gepnek tunik.
-
snpetit
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28674 üzenetére
Köszi a választ!
A tömör gumi lenne a lényeg. A használtat most kizárnám.
E2 Pro -ra lehet tömör gumit kapni? nem egyértelmű nekem mi való rá.
Összeghatár rugalmas valamennyire 150 + gumi pl. -
válasz
Thunderzolee #28651 üzenetére
Mert a gyökerek akkor még azt kommunikálták hogy 350W a határ.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #28637 üzenetére
Nem, mert a hőbörgéstől nem vinne előre.
Inkább a megoldásra koncentrálnék."Márkásnak hitt".
Az nem hit kérdése."és máris gariztatással kellene indítanod ..."
Ezt pont te mondod? Nemrég még mentális betegséggel vádoltad azokat, akiknek garanciális igényük van ezekkel a rövid fejlesztési ciklusú műszaki termékekkel.Nem csak a típusokat egyre nehezebb követni, hanem hányadik generációnál tartanak és mely üzemben készülnek.
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro
Ninebot (Changzhou) Tech Co., Ltd.Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) és Xiaomi 4 Lite
Brightway Innovation Intelligent Technology (Suzhou) Co., Ltd.Xiaomi 4 Lite (2nd Gen)
Shenzhen LEQI Intelligent Technology Co., Ltd.A vezérlő, a váz és sok más szempontból is van jelentősége hol készülnek.
De a rendkívül dinamikus fejlődési ütem ezzel jár. Minden vásárló egyben tesztelő. Mobiltelefonoknál is ez a helyzet. Persze a régi Ericsson és Nokia telefonok milyen tartósak voltak, mert volt idejük évekig csiszolgatni azt az 1-2 funkciót, ami köré épült a készülék. Mára nemcsak piacvezetőnek szűntek meg, hanem sikeres gyártónak is.A Xiaomi mai napig gyárthatna azonos kaptafára készülő 8,5 hüvelykes rollereket milliós példányszámban, miközben a többiek hónapról hónapra új funkciókkal és szolgáltatásokkal rendelkező modern példányokkal jönnek elő, melyek sokkal szélesebb igényeket próbálnak lefedni. Az intenzív fejlesztési ütem hibákkal jár, de 3% körüli meghibásodási arány kevésbé fájó, mint innováció hiányában elveszíteni a piacvezető szerepet.
-
válasz
Thunderzolee #28637 üzenetére
Xiaomi 4 Pro (2nd gen) Na vazze... ez is? Mert egyébként az lett volna a terv, hogy az E2 PRO-t eladom gariztatás után... és veszek egy ilyet... de lehet az lesz, hogy marad az M365 meg a PRO2. Utóbbi kivisz Berettyóújfaluig is...
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #28622 üzenetére
Inkább tűnik izomból történő hőbörgésnek, mint értelmes gondolatok megosztásának.
A Ninebot eKickScooter E2 Pro (051405U) saját dokumentációiban olvasható, hogy számos akkumulátorral rendelkező tanúsítvánnyal rendelkezik. Még hogy nincs ISO megfelelőség, és minőségbiztosítás.
Certifications
This product is certified to ANSI/CAN/UL2272 by SGS.
The battery complies with UN/DOT 38.3.
The battery complies with ANSI/CAN/UL2271.E három közül leginkább az utóbbi fontos (az előbbiek az akkumulátorok szállításával és gyártásával kapcsolatos tanúsítványok).
"Az UL2271 tanúsítvány az LEV-ekben használt akkumulátorok kritikus biztonsági szabványa. ... A szabvány a LEV járművekben használt lítium-ion akkumulátorok tervezésének, gyártásának és tesztelésének biztonsági követelményeit tartalmazza."
(LEV = light electric vehicles, könnyű elektromos járművek, pl. robogók, kerékpárok, rollerek.)Garancia élettartamban pedig kifejezetten élen járnak.
Rollereknél az sem ritka, amikor az akkumulátorra csak fél évet vállalnak.
Ennél a Segway, Ninebot terméknél
90 nap olyan kopó alkatrészekre vonatkozik, mint letámasztó, sárvédő, stb.
180 nap: töltő, fékkar, csengő, stb.
1 év: kijelző, vezérlő, dobfék, lámpa, stb. és Battery Assembly, ami az akkumulátor, mint komplett egységet takarja.
2 év: váz, motor, stb. és Battery Compartment, ami az akkumulátor egyes egységeire vonatkozik.Ezzel szemben meg lehet nézniu a Kugoo mit kínál:
https://www.kugooscooterusa.com/pages/warranty
https://www.kugooescooters.com/pages/warranty-policy
KUGOO offers a 12-Month (6-Month for battery)
Akkumulátor 6 hónap garancia
Motor 6 hónap garancia
Vezérlő 6 hónap garancia
Töltő 3 hónap garancia
Kijelző 3 hónap garanciaÖssze lehet hasonlítani a kettőt. Mégis miként tudna ilyet vállalni ISO megfelelőség és minőségbiztosítás nélkül?
Miért pont a Kugoo? Ninebotról van szó, a Xiaomi és az Okai lett megemlítve hogy azok is szarok. Elterjedtségben kb. ez a csodás KuKirin / Kugoo következik utánuk. ha nem tetszik a Ninebot, itt van ez a remek gyártó, vagy ott az Aovo Pro, iScooter és egyéb kínai szutyok.
Amúgy meg miért probléma, ha a kijelző szerint csak 98%-os a töltöttsége?
-
válasz
Thunderzolee #28601 üzenetére
Nem véletlen, hogy egyre több nagyváros, sőt, ország (Málta) tiltja be a bérelhető rollereket.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #28601 üzenetére
Eso utan koponyeg. Akkor tanulnak meg, ha a baleset elott el lennenek kapva. Viszont egy ilyen balesetnel mar valoszinuleg a balesetbol is megtanuljak, az itelet csak hab a tortan.
-
válasz
Thunderzolee #28601 üzenetére
Pár napja valaki írta itt a hozzászólók között, hogy ez egy, mondhatni mintaszerű dolog. Bérelt roller, részegen az éjszakában, aminek borulás a vége, sajnos néha végzetes kimenetellel.
Inkább NE legyen ilyen! De nem is értem az embereket... huszonévesek halnak bele egy-egy ilyen balesetbe, ráadásul olyanok, akik előtt még 50 évnyi élet ott lenne... inkább részegen eldobják maguktól az egészet... -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #28580 üzenetére
Itt van példának egy Xiaomi BMS-modul:
https://aliexpress.com/i/4000146721395.html
Láthatod, hogy nincs rajta balanszírozó áramkör.
-
kisfakir
csendes tag
válasz
Thunderzolee #28571 üzenetére
Köszönöm válaszokat.Megbízas alapján keresem a megfelelő rollert az elképzelések,és a rászánt ősszeg figyelembevetelével,leginkább városi cirkálásra.A szomszedos tóig eljutni kerékparúton,és vissza kb.ez lenne a felhasználasi igény.Az 50km nem szentírás,csak nem baj ha van benne tartalék.Átnezem az altalad javasolt jargányokat.Köszi!
-
kisfakir
csendes tag
válasz
Thunderzolee #28563 üzenetére
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro(2nd gen) .Ez nem lehet jó?
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28450 üzenetére
Szia! 15 éves múlt, max. 50kg, 150-160cm, a terep szinte tök sima (Kisalföld), max. 15-20km/nap.
-
mwin
kezdő
válasz
Thunderzolee #28381 üzenetére
A Xiaomi pro 4 (2nd) is felmegy a dombokon sőt...
-
fcbarca
őstag
válasz
Thunderzolee #28372 üzenetére
Na ez elkerülte a figyelmem. ezt a 600 w. emelkedőn és gyorsításkor is tudja tartani? Illetve ez miatt kell rá a biztosítás, nem? Köszi
-
fcbarca
őstag
válasz
Thunderzolee #28353 üzenetére
Köszönöm. Melyiknél erősebb a motor, illetve az akksi? Nem tudom, lehet e hinni a leírásoknak, mi 3 300 watt, kukirin s3 pro 250/350 wattot írnak
-
mwin
kezdő
válasz
Thunderzolee #28048 üzenetére
Szóval nagyon jó döntés volt visszavinni az F2 Pluszt és venni egy Xiaomi pro 4 (2nd).
A Xiaomi 30km városi használat után (4 híd, 2 garázsfeljáró rámpa, parkos dimbes dombos.) még 19km hátralevőt jelzett.
30km-nél semmi lassulás vagy erő csökkenés, igazi Xiaomi feeling.
Az összecsukása is tökéletes. Az F2-nél majd szétment az újjam a kiakasztásnál, igazi tervezői failure. Biztos első rollernek jó kis darab az F2 de úgy, hogy előtte is Xiaomi-m volt tudok mihez viszonyítani. -
válasz
Thunderzolee #28125 üzenetére
Kár hogy ez a mérés így SEMMIT NEM ér!
üresbe nekem is megy 70.et, de ha rá állok a ~100.kilómmal akkor már csak 53-55.öt!
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #28095 üzenetére
A bekeretezett rész egy kibaszott nagy tudatlanságról tesz bizonyságot.
A Kresz szerint az elektromos roller gépjármű.
"[link]
Kérlek olvasd el, ha már annyit dolgoztam vele!KRESZ hivatkozik a KÖHÉM rendeltre, hogy mi számít SMKP.-nak.
KÖHÉM függeléke leírja, hogy az összes kétkerekű gépi meghajtású jármű minimum SMKP, kivéve a felsoroltakat.
Ezt hívják kiterjesztő értelmezésnek.
Lásd például a pedelecet, ami ott van a felsoroltak között, de a roller meg nincs, tehát a "pedelec" nem, de az elektromos roller teljesítményétől függően minimum SMKP, ha közlekedsz vele a járdán, bringaúton, vagy úttesten, akárhol.
Ennél egyszerűbben nem tudom leírni." [link]
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #28074 üzenetére
Nem hinnem, hogy kellene. Alza is ugy arulja a steamdecket, hogy atalakitot ad melle ingyen. Sot, a dokkolot is angol dugaljos toltovel adja, de ahhoz meg atalakitot se ad.
-
jansky1
senior tag
válasz
Thunderzolee #28074 üzenetére
Én is meglepődtem, de ezt írja a koma az oldalon. Link
-
jansky1
senior tag
válasz
Thunderzolee #28072 üzenetére
Rendben, köszi. Euronicsnél most 140k, akkor erre ruházunk be.
Egyik értékelésben az van, hogy UK konnektoros a töltője. Elég egy átalakító, hogy tölteni tudjuk? -
jansky1
senior tag
válasz
Thunderzolee #28061 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ. A listát megnézném, de szerintem nem azt az oldalt linkelted, amit szerettél volna.
Az E2 Pro, csak, hogy ne értsük félre egymást, az a Segway-Ninebot féle? -
válasz
Thunderzolee #27893 üzenetére
Bocsi ez a poszt szerintem elkerülte a figyelmemet.
Egyébként ha jól értettem, azért nem vettél 350W-osnál nagyobb rollert, mert komolyan attól félsz, h "el kell majd adnod".
Igen, így van. Ha SMKP-nak minősíti, akkor számomra nincs onnantól kezdve értelme.
Akkor robogóra váltás, és nem 25-tel cammogás, hanem 45-tel cammogás van.Én törvénytisztelő állampolgárnak tartom magam, de életszerűtlennek tartom, h az lesz majd a helyes, h mindenki eladja az F2-t, G2-t, 4 Pro (2nd gen)-t, és 7650mAh-s akksinál nagyobbal rendelkező rollert senki se fog venni ezentúl. Tehát ez a kettő marad: Xiaomi 4, és Segway E2 Pro. Ha ez nem elég, akkor meg csak a G30 jöhet szóba, mert a többi már nagyobb 350W-nál.
Az akkumulátor mérettel nincs baj ameddig a roller el nem éri a 25 kg-ot. Az csak a tömeget növeli a PRO 2-ben is 12400 mAh-s akkumulátor van, 4 kilóval könnyebb mint az E2 PRO, és hozzá képest, kimegy a világból. Volt itt egy cikk, hogy a Ninebot, ami nem kamuzik, addig visz, ameddig ígéri.
Meg is van:
Ninebot Kickscooter E2 - őszintén, tömören - Mobilarena Autó+mobil tesztA Ninebot márkájú Kickscooter E2-t pont ehhez az összehasonlító videóhoz kértük el, ám mivel kvázi ez lett annak a tesztnek az egyértelmű győztese, ezért érdemes vele külön is foglalkozni. Már csak azért is, mert ebben az ötösfogatban minden érték alapján ez volt a leggyengébb modell — de vajon akkor hogyan nyerte meg mégis az összehasonlítást? A válasz pedig egyszerűbb, mint gondolnánk: ők voltak az egyetlenek, akik nem hazudtak, illetve ők voltak az egyetlenek, akik a vállalt paramétereket kevéssel fagypont feletti időjárási viszonyok mellett is tudták hozni. Mindenki más többé-kevésbé túlzott, a Navee nagyon, a többiek kevésbé, de a Kickscooter E2 szögre azt nyújtotta, amit ígért is
Nos az én tapasztalatom az, hogy pont a Xiamo az amelyiknél nem kell annyit trükköznöm, hogy, hátszél legyen, meg lejtősebb lehetőleg és főleg nem 15 km/h, hogy az elméleti hatótávot el is érjem gyakorlatban!
Ami a magyar társadalom tagjai között kint lévő rollereket illeti pár gondolat:
1. Sok olyan van, amelyik már 3-4 éves, ezek között nagyon elterjedt a Xiaomi alap 250W, a PRO és PRO 2 300W-osak, tehát benne vannak a limitben, úgy is kalkulálhatnak, hogy ezek még egy két évig bírják, utána meg 400W-osat csak SMKP-ként.2. De tegyük fel, hogy most nagyon elterjedtek a 400W-os Xiaomik, Segwayek (pontos adatok nincsenek), és szerinted ez hol érdekli ezeket fent? A tulaj oldja meg úgy, hogy kötelezőt köt rá, SMKP jogsit szerez, bukósisakot, és kerékpárúton keresztül halad! Ha nem megy, akkor adja el! A rendőrök rá lesznek állítva erre, mert nagyon jó kis pénzbehajtás ez.
Itt Szoboszlón nagyon erős a közlekedési rendőri jelenlét.
3. Lehet majd venni kis gyenge vacak rollereket, amik 20-szal is alig bírnak menni, meg 20 km-t megtenni is csk hátszéllel meg 65 kilóval.
4. Látszik, hogy nagyon nem prioritás náluk a rolleres közösséggel való kommunikáció. Már évek óta tervezik ezt a dolgot, akkor még a 350W-os limit jónak tűnt. Az, hogy időközben a 250-esek és a 300-asok eltűntek nagyhatóváúak közül, nem izgatja őket. Meglepő lenne ha eltérne a 350W-tól. Azért is felesleges a sebesség mellett a teljesíténylimitet belerakni, mert KRESZ-t nem sűrűn szokás módosítani. Ki tudja pár év múlva, hogyan alakul?
Tehát:
1. Nem érdekli őket
2. Dilettánsok
3. Lassúak
4. Majd bejelentik, hogy megszavazták, aztán helló. -
xekta
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27960 üzenetére
Na pont az insura-n nem tudtam megnézni, hogy mik a lehetőségek, mert 25kg alatti a roller és 25 a végsebessége, így nem enged továbblépni, mert nem lehet rá kötelezőt kötni. Megnézem a többit, köszönöm mindenkinek.
-
nickcreeper
tag
válasz
Thunderzolee #27889 üzenetére
Akkor most agyalhatok ezen is 😂
Az F2 annyira rossz? -
válasz
Thunderzolee #27862 üzenetére
Az E2 PRO-t azért vettem, mert a PRO 2 beázott, és egy roller nem roller, kellett tartalék. Másrészt a PRO 2 sokkal könnyebb, ezen a lépcsőn cipelem fel és le őket:
Harmadrész azért lett E2 PRO és nem 4 PRO 2ND, mert 400W-os az utóbbinak a motorja. Az F2 Plus pontosan ezért esik ki, mert ezek úgyis 350W-nál fogják meghúzni a határt, és akkor adhatom el... mert mindjárt nem mehetek vele kerékpárúton belterületen. Nem hazardírozok hátha meggondolják a félkegyelműek.Az E2 PRO nehéz, de baromira kényelmes, így ha az F2 Plus 350W-os motorral lenne, nem is Xiaomit vették, hanem azt, pl mert fontos, hogy legyen rajta irányjelző, mert egyrészt vagány dolog a rolleren, másrészt majd idővel azt is kitalálhatják, akár ezek, akár az EU.
Szerk: egyedül használom a három rollert. -
aztax
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27805 üzenetére
Írod hogy 50nel nincs gond. De úgy tudom hogy 50 a gyári előírás is.(mind a két kerékre 50?abban nem vagyok biztos) Viszont akkor csak azoknak dörzsöli ki egymást akiknek ez alá volt fújva?
-
válasz
Thunderzolee #27805 üzenetére
Meg a guminak(ami legtöbbször, nem is gumi hanem valami nejlon keverék) sem lesz olyan jó tapadása az úton, ha túl keményre van fújva!
-
Davebowman
senior tag
válasz
Thunderzolee #27769 üzenetére
Nektek legyen igazatok!
Akkor az aktuális üzemben tartó a tulajdonos lesz!
Aztán persze ott van az az eset, ha a rendőr megállít, hogy "ellenőrzés" és kiderül, hogy a járművemre NEM kell kötelező, akkor elenged? Mi alapján fogja tudni, hogy mi a típusa/teljesítménye/súlya...ezt messziről nem fogja látni. Korábban ezért írtam, hogy ha megpörgeti kézzel a levegőben a kereket és a mutató 25km/h-t mutat, az bizonyíték-e neki, hogy nem tudok vele 30km/h-val menni, holott a romot be lehet lőni 30-ra....ha a rendőr ismeri a típust akkor talán.
Ez csak a valós körülmények miatt érdekel, nagyon nem izgatom magam. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #27735 üzenetére
Amúgy bárki elhitte, hogy 275Wh elviszi 40 km-re? Nyilván ha szinte
lenullázzuk a légellenállást, mert egy nyugdíjas csiga megelőz, akkor
esetleg lehetséges <7 Wh/km fogyasztás. Minden más esetben nem. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Thunderzolee #27735 üzenetére
35km nem arra a fokozatra van megadva, ezt úgy megsúghatná neki valaki... [link]
E - 15km/h, max. 40km
D - 20km/h, max. 35km
S - 25km/h, max. 27kmEzt ígérték, egyik kizárja a másikat, nem lehet csak úgy csemegézni a számokból, ami tetszik.
-
intuicio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27724 üzenetére
Szeretném meghagyni ezt a vezérlőt, mert semmi baja. St-link-em az van, előző F40E-is meg tudtam hackelni. Már csak a fájl kellene, amit rá kell tölteni. Erről van esetleg valami tutorial féle?
Ez pl menne nálam?
Segway Max G2 Speed unlock tutorial. Android only -
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27731 üzenetére
Persze, de eddig nem kellett néznem
. Munkahelyemen mellettem van, de a másik oldalátom mindig.
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27729 üzenetére
Újonnan vettem, Kínából rendeltem.
G30P, akkor kell rá kötnöm.Köszi a válaszokat, nem tudtam, hogy az oldalán vannak az adatok.
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27727 üzenetére
Gyári szoftver van rajta. Még 2022-ben vettem, szerintem a global verzió, mintha D lett volna a végén. Semmit nem mókoltam, beállítottam Magyarországot és azóta S-ben 30-al megy.
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27725 üzenetére
Mondjuk az enyém 30-al tud menni S fokozatban.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27719 üzenetére
A lengéscsillapítónak nem csak előnyös tulajdonságai vannak.
Méretnövekedés mellett a súlynövekedés sem annyira kedvező tulajdonság. És a rollerek általában sorozatban jelennek meg, ahol eleve a legnagyobb hatótávú, tehát alapból legnehezebb példányok kapnak még extra súlyt. Ezáltal a szállíthatóság duplán is kárt szenved. Árakról nem is beszélve.Hollandia viszonylag gazdag ország, egy főre viszonyítva valószínűleg ott van a legtöbb kerékpár. Meg lehet nézni hogyan néznek ki. Nem sok bicajon látni lengéscsillapítót. Teljesen egyszerű drótszamarak, agyváltósak, vagy egy sebességesek. Ezekből van a legtöbb.
Fietsflat Amsterdam centraal kifejezésre bárki rákereshet a kedvenc képkeresőjében, vagy utcaképen.
Dániában, a másik nagy kerékpáros országban hasonló a helyzet: Nørreport station Copenhagen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- The First Berserker: Khazan
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tesla topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Új Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 5060 Ti 16GB Zalman i3 NEO Enermax 650W
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest