- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quent1n
senior tag
Összecsukva, igen. Mivel gyorsan és stabilan csukható, kinyitva nem láttam eddig sok értelmét emelgetni. Nem mondom, hogy valami kisportolt ember volnék de edzeni azért szoktam, így azért fel tudom kapni egy kézzel és számomra egész kényelmes mozgatni rövid távokon. A 26kg-os G2-vel azért megizzadtam míg felhoztam/be a lakásba, ezzel kényelmesen elvagyok, bár igaz, hogy a folyosókon húzom magam után a fogantyúnál fogva.
#32141Dr. Szilikát: 18.6. A Pro a 19.3-as.
#32143Aaron14: 270-et megért de már 280 és abból is csak 1db-ot látok Alzánál, a többi már 290. Szerintem 30-al többet nem ér mint a sima F3 de ez persze szubjektív.
-
Aaron14
őstag
Érdekes, amit írsz. Nekem az jött le így az írásodból, hogy ez a roller lehet, nem Neked való.
Nekem két évig Xiaomi Pro 2, majd most két évig Ninebot F2 Pro volt és hát mérföldkövekkel jobb az F3 Pro. Eddig engem a rollerek súlya korlátozott, mivel ingázok, és napi szinten sokszor emelgetem, így 20kg-nál nehezebb rollert nem mertem bevállalni. Ígyis azért kellett idő, mire hozzászoktam az Pro 2-ről F2 Pro-ra váltásnál a +4kg súlyhoz, meg is érezte a vállam.
Ami nekem tetszik az F3 Pro-ban, hogy baromi jól húz és ez alacsonyabb töltöttségen sem esik vissza a teljesítmény. Tehát nem lesz lomha mondjuk 30%-on és kezd el mondjuk döcögni egy kereszteződésben, ami azért tud balesetveszélyes lenni.Másik a menetstabilitás és komfort. Igazad van, hogy kevésbé sportos hatása van, de ezzel vajsimán haladsz és kevésbé kell egyensúlyoznod. Az előző kettő ehhez képest szétrázta az agyam, ami hosszútávon azért nem kellemes.
Szerintem a fék is jobban adagolható, az egy tárcsafék + elektronikus fék felosztásnál, illetve itt teljesen kikapcsolható a motorfék, amivel szerintem energiát lehet spórolni, ha engeded kifutni.És akkor ott vannak a plusz szolgáltatások, az AirLock, a GPS, a hívás értesítő, nekem a kézifék is baromi hasznos, főleg tömegközlekedésen, hogy mondjuk egy kanyarban ne kelljen önálló életre a roller ha mondjuk két ülés közé teszem be.
Egyszóval 270-et ez a roller fullra megér annak, ami könnyebb kivitelben keres egy minőségi, biztonságos, és véleményem szerint jól kinéző rollert.
Csak egy kérdés merült fel bennem. Ebben is ugyanazok a gagyi csapágyak vannak, amik pár hónap után csereérettek lesznek? -
Dr. Szilikát
őstag
Épp tegnap láttam, itt mutatja az emelgetést, összecsukva (időpontra ugrik):
https://www.youtube.com/watch?v=zD6voAuznHc&t=360s
Csak 19,3 kg, ha jól látom.
-
Az a vicces, ha történetesen úgy döntenének - nyilván nem valószínű -, hogy 30 km/h-ig mehet, akkor sem oldaná fel a Ninebot, mert kicsi piac ez az ország.
Vagy ott van ugye a Tempomat kérdése, a KRESZ tervezet meg sem említi, és mégis ki van kapcsolva.
#32124enginev3.0: Az is benne van a pakliban, hogy gondolkoznak valami AM alatti rolleres jogsiban. -
Quent1n
senior tag
Nekem a Kuki G2, ment 45-50-el is, mégsem jártam meg vele az adott távot sokkal gyorsabban (Baross utca-Keleti Pályaudvar). 20km-en 3-4 perccel volt gyorsabb mint az F3, Budapesten. A körúton 25-nél többel nincs értelme menni a többi közlekedő miatt, de nem is nagyon lehet, mert állandóan belefutottam egy pirosba. Egyedül a Kvassay híd utáni bringautas szakasz volt ahol a G2 ereje kijött, ott 35-el jól tudtam haladni, az élvezetesebb volt mint a 25-ös tempó. De azt kell mondanom, hogy belvárosi közlekedésben hatékonyságot tekintve, számomra nem volt differencia a két roller között.
Terepen az F3 számomra felejtős (túl törékenynek érzem), oda a G2 jobb volt, de ez nem volt prioritás.
Félkezes emelés nálam jól működik, kaput szépen lehet vele nyitni. Az első fogantyú miatt liftbe is könnyebb beemelni, illetve a folyosókon húzni magam után. G2 26kg-os súlyával és a széles kormányával kínkeserves volt a közlekedés a panelban.
Nekem sima F3 van hátsó fék nélkül de úgy érzem elég az első+elektromos is. Nyúlós kicsit de egy mechanikustól nem is vártam többet. Jó lenne ha hidróval szerelnék már ezt a kategóriát is. A motorfék weak módban van, érzek némi rángatást de nem vészes.
Nekem eddig jónak érződik a roller, nagyon tetszik a dinamizmusa, szolgáltatások és a súly/hordozhatóság. Jól eltalálták az arányokat. Nem mondom, hogy tökéletes de jó az irány. -
A hátsó fék nekem gyengének tűnik, teljesen be kell húzni, hogy megfogja a kereket.
Ez rendben van. Fékezéskor a hátsó féknek kevés szerepe van. A fékezés kezdetén kicsit előre billen a roller. Ott a nagyobb fékhatás.
Minél komfortosabb a roller, annál inkább nő a szerepe az első féknek. Magyarra fordítva. meg kell tanulni a motorfékkel történő lassítást. Vagy rollert kell cserélni.A sebességnek vélhetően betesz majd az új KRESZ. 25km/h felett motorral történő közlekedésnek fog számítani.
-
Nekem még nincs.
A Xiaomik is csak most jelentek meg, nem próbáltam még azokat sem.A Segway F3-as rollereinél elasztomert írtak hátsó lengéscsillapítónak a korai katalógus adatoknál, ezért feltételeztem, h a Xiaomi rugós megoldásai lehet, h jobbak.
Itt ki vannak az adataik gyűjtve.
-
Igen, a G3 már a GT sorozatra hasonlít inkább.
Viszont az F3 sorozatnak meg ugyan a motorjai erősebbek, meg nagyobb a kijelző, akár GPS-t is fog tudni, meg nappali menetfény, meg extra akkut is hozzá lehet csatlakoztatni, de a rugózása lehet, h gyengébb, mint ezeknek a Xiaomiknak.
Szóval érdemesebb lenne tesztelni őket vásárlás előtt.A G3 meg szerintem már túl nagy lett. :/
-
LOL
De, fordítva.
Telefonon szerkesztettem, szxrt se látni a kis képernyőn a képekből.
Nem tudom, ki kell próbálni, ahhoz, h véleményt mondjon az ember. Egy használt Segway G2 meg 200ezer.
Aztán lehet, h a hamarosan megjelenő új Segway rollerek meg hasonló, vagy még olcsóbb árazással jobbak lesznek, akkor meg az ember már inkább azt választja. -
PociAti
őstag
Alapesetben nem kell rá kötelező biztosítás, mivel:
- saját tömege nem haladja meg a 25 kg-ot (24,3 kg),
- és tervezési sebessége nem nagyobb 25 km/h-nál. (Pontosan 25 km/h a tervezési sebesség az E-s végződésű, európai piacra szánt modelleknek.)Ha valaki valahogy eléri, hogy a rollerja 25 km/h sebessége fölött tudjon haladni, onnantól már nehezen beszélhetünk az eredeti tervezési sebességről, ha valamilyen okból felülvizsgálnák az ügyét (pl. mert résztvevője volt egy balesetnek), akkor nehezen úszná meg bírság nélkül, függetlenül attól, hogy okozója vagy szenvedője volt a balesetnek.
És mindentől függetlenül vannak biztosítók, ahol a kötelező hatálya alá nem eső rollerekre is lehet valamilyen biztosítást kötni (de az nem kötelező, így annak nevezni is hibás lenne).
-
-
elmunkas
csendes tag
Neten kerestem valami kupont azt használtam, sajnos már nem tudom mi volt.
Euroban fizettem mert amikor dollárra állítottam a DHGate-et állandóan forintban akarta terhelni a kártyámat és valami iszonyat rossz árfolyamon váltottak, kb 20-30 forinttal rosszabb volt mint a középárfolyam. -
elmunkas
csendes tag
Engem is megpróbáltak lebeszélni itt a Ninebot Max G2-ről, mert minden is szar rajta pár kolléga szerint. Én bevállaltam és megrendeltem DHGateről, 235-ben állt meg. Itthon 300 alatt nem láttam. Úgy vagyok vele ha elromlik valami akkor a különbözetből majd telik a javításra (vagy nem
). Szerintem marha jó roller, kb 200 km-t mentem eddig vele minden gond nélkül. Most jön a jó idő akkor pörögni fog bele a méter, ha valami hiba előjön le fogom írni.
Ami eddig kiderült:
1, Ha nagyobb úthibára/kátyúba belemész kirugózásnál csattannak a hátsó teleszkópok mert nincs csillapítás bennük. Egyesek szerint ez valami elviselhetetlen borzalom és nem tudják elhinni, hogy így adta ki a gyártó... Szétszedtem darabokra a telókat egy marha kemény gumi darab van odarakva ütközőnek ami nem túl szerencsés ennél sokkal puhább kéne és az sem segít a helyzeten, hogy a porvédő kívülről aluból van és kb "harang hatást" csinál és szépen felhangosítja ezt a csattanást. Én összeraktam úgy ahogy van nem érdekel igazán a hang és amúgy sem igazán egészséges ilyen nagy hibákra gyorsan rámenni.
2, Az első kerék valóban mozog egy picit jobbra-balra ha befogod a lábad közé és erősen mozgatod jobbra-balra a kormányt. Menet közben ebből semmit nem érezni, a roller nagyon stabil, stabilabb mint egy Kukirin G2 Master (oda-vissza cserélgetve teszteltük haverrel a két rollert). Valóban nem egy szerencsés konstrukció de ez ilyen. Amíg menet közben nem venni észre szerintem tökmindegy.
3, Aliexpressen a Seagwaytől kb minden alkatrész van hozzá szerintem jó áron. -
Gyakorlatban a DHGaten az eladónak kell írni mailt (angolul kell tudni hozzá), meg videora venni telefonnal a hibát. Csatolni a videot, vagy a linkjét.
Küldik a hibás alkatrészt.
Cserélni persze neked kell.
És egy évig reklamálhatsz, utána már nem foglalkoznak veled.Ezzel szemben a hazai gariról meg lehet olvasni sztorikat itt is, meg a Facebookon van kb 10 nagyobb rolleres csoport, ott is.
Hol laksz például?
Neked kell a rossz rollert eljuttatni a szervizbe.
Jó móka mondjuk futárt fizetni ezért.
Aztán visszaküldik, és megint rossz, mert nem sikerült megcsinálni. Ilyet többet is olvastam már.
Megint küldheted a saját költségeden.
Először mikor olvastam erről, nem akartam elhinni. A mosógép elromlik, kijön a garis szerelő megcsinálni.
A rollert meg vigyem el Pestre mondjuk 300km-ről, esetleg ha még vonat sincs, buszon meg nem lehet.
600km oda vissza autóval mondjuk 25-30ezer Ft.
Nem biztos, h megéri. Futárcég meg el se viszi, ha nem szereled szét.
Vagy esetleg úgy romlik el, h befékeződik a kereke. Még tolni se lehet a szervizig a vasútállomástól.Mondanám, h ezek megbízható rollerek, nemigen romlanak el, de sajnos az Okai Neon Lite, és a Segway G2 pont az a kettő, amivel elég sok a baj, és egyikhez sincs alkatrész, a szerviz nem vigyáz a rollerre (összekarcolódik), egy hónapig simán náluk van, és a G2 teleszkóp anomáliáit nem is javítják, mert állítólag "ez ilyen".
Akkor már inkább megveszem a global verziót kintről.Ami a 25-ös táblát illeti, ebben igazad van, de ki tudja mikor lesz a szabályzásból valami, meg én nem hinném, h a rendőrök majd azokat fogják csesztetni, a szabályzás bevezetése után, akik szemmel láthatóan normálisan közlekednek a rollerrel a bicikliúton, vagy az út szélén; sokkal inkább arra fognak ráállni, h a szemmel láthatóan "nagy" rollerekkel közlekedőket fogják kivenni, pláne ha bukósisak nélkül megy 40-50-es tempóval.
Úgyhogy szép ez az elővigyázatosság, de emiatt biztos, h nem vennék hazai G2-t a global helyett. -
-
-
-
Peaceliker
addikt
Szia! Nem a km lesz a lényeg. Mondjuk ez pont kisebb akkus gép, de egy átlagos képnek 5e km még konkrétan semmi. Max csapágy csere kellhet.
De egy 2 éve álló 13ah kisebb akku lehet rosszul van már, főleg ha nem tárolási feszültségen pihent. Persze simán lehet hogy semmi baja, ilyet is láttunk már hogy 2 évet fullra töltőt akku csak pár % on amortizálódott -
stifi82
aktív tag
Azt mondta nálunk a főnök, hogy a városban 3 kukás autó sofőrnek vették el a jogosítványát elsőbbség meg nem adásáért C azaz teherautó kategóriában mert azzal követte el és az sem érdekli a hatóságot, hogy kenyérkeresője 80ezer ft ha nem ismeri el és feljelentik meg 6 vagy 8, 9 büntető pont. A kis embert az lehet sarcolni...........
-
stifi82
aktív tag
Belém is belém vesztek a készenlétisek a belügyes pintérre hivatkozott minden második mondata ez volt azt hittem papagájjal komunikálok.
Vettem sisakot 6000ft volt hello.hu kötöttem 1500ftért biztosítást rá............ de akkor már többet azt sem kötök sisakot 80% felrakom lássák jogkövetőségemet. -
R a y
senior tag
Kicsit visszamennék az időben, most láttam csak ezt a hozzászólást, mert az utóbbi egy hónapban nem tudtam követni a topicot.
Ha jól látom ez rendőrségi leirat. Milyen rollerrel mentél, pálcikával? Lezárult az ügy? Ha nem, menj nyugodtan bíróságra, az el fogja kaszálni, mivel azonos szabályozásoknál az uniós előírást kell követni. -
PociAti
őstag
(#12068) R a y 2022-01-30 02:19:25 hozzászólás és környékén nézz körbe.
Ott lett talán először belinkelve az ide vonatkozó EU-s jogszabály, ami pontosan definiálja az SMKP-t, és hogy mi nem az. Ez a pontja egyértelműen kizárja az e-rollerek 99%-át az SMKP kategóriából:
"j) azok a járművek, amelyeken nincs legalább egy ülőhely;"Nem ismerem ennek a korábbi történetnek a háttérsztoriját, de (#12007)-e hozzászólásban látni egy határozat részletet mely az eljárás megszüntetéséről szól. Abban is vannak jogszabályi hivatkozások, melyek segítségedre szolgálhatnak.
A lényeg, hogy jelenleg nincs meg a megfelelő jogharmonizáció, így ha arra hivatkoznak, hogy az e-roller SMKP, akkor szembe lehet vele állítani egy másik szabályt, ami épp ezt kizárja.
És a fórumon korábban az is szóba került, hogy a hatóságnál egy hibás jogértelmezés ment körbe (roller = SMKP), aminek alkalmazását már nem erőltetik, mert nem állja meg a helyét.
Próbálkozhatnak, de valószínűleg nem tehetik meg azt, hogy számodra nem hagynak lehetőséget védekezni. Vélhetően ilyen szabálytalan módszerrel akarják az indokolásukat bevédeni. (Te tudod, mi lehet az okuk. Téged akarnak megbüntetni, vagy a másik félt akarják védeni.) -
Berci77
tag
És létezik olyan cfw, amivel nem a végsebességet emeli ( szerintem nekem kezdőként bőven elég a gyári 25), hanem jobban fel tudok menni egy rövid, de masszív emelkedőn? Máshogy kérdem: mennyire lehet közelíteni egy cfw s1-el egy gyári pro2 teljesítményét?
Ha azért érdemes ezzel foglalkozni, akkor lehet, hogy a kisebb méret és súly miatt elég lenne egy S1 is. Valami kuponnal bele is férne az elképzelésembe. -
Somatom
veterán
Igen, a Ninebotra keresgéltem. Xiaomi appot írtak, ezért gondoltam, hogy megy Xiaomikon is. De, talán régiós romot lehet rá flashelni. Legalábbis ezt látom a YT videókon. Én konkrétan még csak a bringámon (Shimano) állítottam át a régiót.
zhata:
Részemről csak kíváncsiság volt, legkevésbé sem szeretném a németeknél kihúzni a gyufát. -
Somatom
veterán
Köszi! Igen, láttam, hogy van hozzá app. Az itthoni bringámat is így hekkeltem (USA régió + kerékméret = 45Km/h).
Hordozásra, tárolásra vmi vállpántos zsákot szeretnék. Utcáról nem tenném be a fülkébe becsomagolatlanul. A kemping bringámhoz külön csináltattam gyöngyvászonból.Joshi:
Tudom, de a Xiaomi első kerekes. Néztem egy videót, amiben együtt tesztelték őket. Féktávolságban több méter volt az eltérés a Segway javára. Nem vagyok különösebben árérzékeny. Bosszantana, ha nem a legjobbat venném, ha megtehetem. -
zhata
senior tag
Kipróbáltam a CFW MIPATINETE365 V4-t, működik ahogy leírja, tetszik a két fokozat, egyik rendőrbiztos, csak 23 km/h-val megy vele. Inkább az volt a problémám, hogy nincs kersz, de nálam a tempomat se működött. Méginkább probléma volt, hogy szerintem túlságosan hirtelen indul.
Két kapcsolható üzemmód ide vagy oda, visszakerült a saját hackelt verzióm. -
DigitXT
félisten
A hátsó kerekes kezelhetőbb emelkedőn/kanyarban, viszont ritkább.
A legnépszerűbb modellek szinte mind első kerék hajtásúak.Kérdés, mekkora teljesítményben gondolkodsz, uis 500W körül már
inkább hátul szoktak hajtani... (Mondjuk én egyszer estem emiatt is
miszerint sáros bicikliúton megelőzött a roller hátulja 1500W körül.)Amúgy normális közlekedés esetén nagyjából mindegy hol hajt, uis
nem akkora erőgépek, hogy emiatt kelljen fetrengeni: ha tuningolod
az más. (Nyilván a legjobb az összkerékhajtás, gyorsulás, e-fék, stb.
tekintetében, de ha a hátulja megemeli az elejét, könnyen elforgatja
az első kereket... az kanyarban veszélyes, de az ilyen dolgok 1000W
fölött érdekesek, és normális közlekedésre sík úton nem kell annyi.)Ui: Budán azért lehetnek "hegymászós problémák" az alap 350W-os
rollerrekkel... Az emelkedő ezeknek a haláluk. De figyelembe véve a
leendő KRESZ módosítást, ezzel valószínűleg együtt kell majd élni...
Hacsak papíron nem marad 350W, csak tuningolva lesz ~1000-ig.
Síkon viszont 1000W már 40 km/h környékére elég, ami bőven sok...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Asztalos klub
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- További aktív témák...
- DJI Mini 3 Fly More Combo RC - GARANCIÁLIS drón szett +koffer
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- Ùj - DJI FPV Drone - 0h repülési idő
- Xiaomi Yunmai Fascial masszázs pisztoly (Massage Gun)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H370 i5 9500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG be quiet! 650W
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pulse RX 9070 XT 16GB Videokártya! Bemutató darab!
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- Lenovo Legion 5 15ACH6 Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged