- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Íme az új Android Auto!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Mobilhasználat külföldön
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Na! Ez egy JÓ utólagos autós fejegység - Minix CP89-HD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
válasz
wanted5 #29572 üzenetére
Én kb. lemaradtam róla ... ezek szerint.
Te mondasz valamit, de nekem kell rákeresnem. Értem.
Kérek egy linket, aztán meglátom hogy ha beszélgetni szeretnél róla átgondolom érdemes-e energiát belefektetni ilyen hozzáállással... vagy a kérdést is nekem kell feltennem, hogy utána válaszolhassak rá!
-
alphamooncam
őstag
válasz
wanted5 #29570 üzenetére
Biztos ezt gondolta a bömbis is, aki 130-al csapódott a másiknak. Hiszen az a dolga a többi sofőrnek, hogy észrevegyék, akkor miért nem adtak neki elsőbbséget?
Milyen Bömbis, milyen 130.
Létezik BMW roller? Megy 130km/h-val? Milyen helyzetben ?
Próbálj már valami kerek egész gondolatot letenni az asztalra, mert ez így kb. értelmezhetetlen.
Légyszi ! Köszi !
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #29230 üzenetére
Kizárólag gyári adatok alapján tájékozódj. Angol nyelvű oldalt vedd alapul, ne a magyart. Tapasztalatból mondom, még ott is könnyű ellentmondásba futni. Amikor elkészül a termékhez a PDF, akkor még csak prototipusok léteznek, jó esetben későbbi PDF-ek már frissített adatokat tartalmaznak, de azok sem szokták lekövetni azokat a módosításokat, amiket a weboldalon olvasni. Ott ugyanis könnyű frissíteni (de ezzel felülírják a régi adatokat. És ha régebbi modelled van, akkor pedig a web nem fog egyezni a roller adataival, de a PDF talán igen).
Xiaomi Electric Scooter 4 Lite (2nd Gen) hivatalos oldal:
https://www.mi.com/global/product/xiaomi-electric-scooter-4-lite-2nd-gen/specsKülföldi fórumok, adatbázisok tudnak még segíteni a pontosításban.
Árukereső egy aggregátor oldal, azt veszik át, amit más (magyar) oldalakon írnak. Lehet épp szélhámosok. eMAG az még rosszabb is ebből a szempontból, egy elírást - kemény harcok árán - hiába javíttatsz ki, lehet pár nap múlva egy román átírja, mert anyagi érdeke úgy kívánja meg, és mivel az anyacég román, így az ő szavuk dönt.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
wanted5 #29230 üzenetére
10S konfiguráció (sorosan 10 tag) töltési végfeszültség 42 V és kb. 32 V-ig lehet értelmesen meríteni, mivel ha bármelyik cella 3 V alá esik, ott már rohamosan letörik a feszültség, nem bírja a terhelést, összeesik, ami nem is tesz valami jót, hiába 2,5 V szinten a védelemnek le kell tiltani az egész csomagot.
Mindezekből ki van számítva 36 V névleges feszültség.
Autóakkunál is, 12 V névleges, de 14,4 V standard végfeszültség, illetve 14,7 V AGM akkunál vagy hideg időben.
-
válasz
wanted5 #29230 üzenetére
Nem hát.
A 42Voltos rollerek mindig csak 36V-osok, csak a töltő 42V-os, és emiatt szokták "elírni".
Ha véletlenül, akkor még elnézi az ember, de néha úgy tűnik, direkt írnak 42-t, h jobbnak tűnjön az adat. :/A 4 Pro (2nd gen) 48V-os, bár látom, a sima négyest irtad.
Ezt a listát esetleg átnézheted.
Ne vegyél 4-es Xiaomit szerintem. A Segway E2 Pro ugyanakkora akksis, de erősebb a motor, hátsó kerekes, indexek is vannak rajta. Egy árban van a kettő.
-
válasz
wanted5 #29221 üzenetére
A korábbi verzió 36V-os.
A 2nd gen 24. Árukereső ezek szerint elírta. Jeleztem is nekik.25V-os töltője van.
10Ah-s akksija. Ez 36V-ból akkora hatótávot tenne lehetővé, h lepipálná a rollerjeik nagy részét. De 24V-os 10Ah-s akksi már más.
Meg hát menjél vele; én egyből észrevettem hogy ez csak kinézetre egy drabális nagy roller, de a munkahelyemen pl a roller tárolónál van egy pxcsányi rámpa felfelé, azt hirtelen úgy be lassult rajta, hiába nyomtam a gázt, h azt hittem elesek vele.
Akinek első rollere, ezeket nem fogja észrevenni, de aki használt már rollert, az észreveszi, h "valaminnem stimmel" vele.
Sokat látok belőle Marketplacen, különféle rolleres csoportokban hirdetve, nyáron vásárolt példányok, kevés km-el, legtöbbnél szerepel is az eladás okaként, h "nagyobb roller vásárlása", ahol meg nem, és megkérdeztem, többnyire ugyanezért.
Kár érte, mert a koncepció amugy jó volt, szerintem, ahogy kinéz, az egy jó irány, végre egy "nagy" pálcikaroller, nem picike Essential méret. -
-
DigitXT
félisten
válasz
wanted5 #29204 üzenetére
Nem a rollert teszed tönkre, csak a tűzveszélyes akkut. Ha utána veszel/építtetsz bele egy normális akkut, a roller újra használható lesz. Oké, mechanikailag olyan, amilyen, a vezérlő dettó, de ha az akku kigyulladás a visszahívás oka, attól még a többi lehet használható.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
wanted5 #29195 üzenetére
Hány amperes töltőt adnak ezekhez és mennyi akkukapacitás?
Valószínűleg töltés közbeni hőmegfutásos esetek álltak elő. Vízzel egyrészt lehűtöd, másrészt lassan lemerül, úgy már nem árt. Ámbár lehet, hogy a zsugorfóliát sem ártana eltávolítani. A víz nem képez olyan rövidzárlatot, hogy attól kigyulladna. Elektrolitikus jelenségek lehetnek elvileg, a vízben lévő ásványi sók miatt, ami ellenállást képez és szépen lemeríti.
-
Peaceliker
addikt
válasz
wanted5 #29195 üzenetére
Akku hatástalanítási eljárás. Nem fogják vissza szállítani mert veszélyes az akku, több ilyen roller gyulladt ki ha minden igaz.
Elég korrekt eljárás, hogy nem várják meg, míg magadra gyújtod. Kaabo nál miután leégett a wolf king ed (és talán a házad nem) akkor mehettél sírni. -
Kowi84
aktív tag
válasz
wanted5 #17419 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy ha Te magad sem tudod biztosra, hogy tartalmaz-e ilyen információt a használati útmutató (mert nyilvánvaló, hogy nem olvastad, különben tudnád, hogy nincs benne ilyen), akkor honnan veszed a bátorságot, hogy ilyen kioktató hangnemet megengedj?
Köszönöm a segítséget!
-
CanceRed
tag
válasz
wanted5 #17050 üzenetére
Én az egész rollerezést betiltanám az úttesten, fel a járdára max. 15km/h! Ennyi.
Vagy még egy jó megoldás a kerékpárúton való kizárólagos használatuk.
Ja és tolja át mindegyik a zebrán, ahogy a kerékpárt is kell!Az ilyen seggvéj, húver és egykerekű borzalmakat meg kitiltanám a közterületről.
Telis-tele a baleseti ambulancia önjelölt zsonglőrökkel és bénázókkal.Rossz nézni ahogy imbolyognak egyesek az ilyen nevetséges méretű kétkerekű
lélekvesztőkön, egy aszfalthiba és már hullik is el vagy be az autó/busz alá.Múltkor a lángész előttem perecelt el a villamos sínen, amin már a kerékpárral
áthaladáshoz is ész kell, pláne ha vizes a sín. Nyilván felkanalaztam az aszfaltról,
de a városi közlekedésben életveszélyesek ezek a játékok, mert nem járművek.Mész az Andrássy úton, Nagymező utcai kereszteződés, jobbra fordulnál,
lassítasz, benézel a tükörbe, hátra is fordulsz és semmi, nyugodtan megkezded
a bekanyarodást, majd jön egy állat 50km/h-val egy szaros rollerrel és örülhetsz
ha nem vágja teljesen haza az autód elejét, mert igen, komoly kárt okoz!
Egyszerűen kivédhetetlen, olyan gyorsan ott van, semmire nincs időd... -
aelod
veterán
válasz
wanted5 #17067 üzenetére
(egyszerű példa, kerékpárúton fagyökér felnyomta az aszfaltot, de minimálisan 1-2-3 centire, biciklivel meg se érzem, de rolleren akkorát dob, hogy túlzás nélkül mindkét lábam a levegőben)
Pontosan. Én is mindig lassítok bármi úthibát látok vagy embert aki az út szélén pakol be/ száll ki a kocsijából. BTW mindig attól parázok, hogy valaki rám nyitja a kocsiajtót.
Nedves aszfalton egyszer slide-oltam egyet a villamos sínen mivel át kellett mennem rajta pont a parkoló autók miatt kerültem ki valakit. Visszasorolásnál volt egy kis driftVert utána a szívem rendesen pedig ha mentem 15-el akkor sokat mondtam.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
wanted5 #16997 üzenetére
Amikor elektromos motorokat néztem (tavaly), azért azok a fentinél drágábbak voltak. Kivehető akkumulátorral. Kb. 90-100 km hatótávval. De azok dupla annyiba is kerülnek, mint az általad említett.
Aztán mentem egyre lejjebb, hogy beáldozzak más dolgokat a hordozhatóság és a kényelmesebb elhelyezés, helytakarékosság oltárán.
Így soroltam le magam a járdára és a bringa útra. Ott meg számomra nem sok értelme volt a nagyobb teljesítménynek.
Nekem jelenleg olyan eszköz praktikus, ami befér a liftbe és később sem foglal sok helyet, ha már felvittem a lakásba.
Szerk.:
Néztem amúgy komolyabb rollereket is, de végül rájöttem, hogy nekem egy masszív és megbízható pálcika tökéletesen kielégíti az igényeimet. -
baloo79
tag
válasz
wanted5 #16605 üzenetére
De megint átlagember szempontjából nézve átlagjóska nem fog sisakot meg egyéb dolgokat venni,
Hogy ez mennyire igaz!
Rajtam sisak, térdvédő, protektoros kesztyű (és még ezt is kevésnek érzem, de mire hazaérek, a hátamon lévő nehéz táska miatt tiszta víz a hátam így is), és a 2x20 km során, amit naponta megteszek, 10 rollerrel szembejövő közül talán kettőn van sisak. Slussz. -
mrrr74
aktív tag
válasz
wanted5 #16605 üzenetére
Ami mostanában a legdurább volt amit láttam: valamilyen Xiaomi 8 colos kerékkel, anyuka előtt a 3-4 éves kislánya, a hátán hordozókendőben a fél év körüli kisebb - igen, hárman utraztak egy rolleren. Bukó nem volt senkin, bár azt gondolom ilyen esetekben ha baj van, teljesen mindegy, hogy volt-e valakin
Majdnem megálltam, de valószínűleg nem értem volna el sajnos semmit vele.
-
-
-
válasz
wanted5 #15794 üzenetére
Ezt most nem értem.
Aki csak gurulgatni vesz rollert, meg hobbiból, annak nyilván mindegy.De aki leteszi az autót, annak egyáltalán nem mindegy, h egy szirszxr emelkedőn belassul a rollere, mert senki nem mondta el neki, h ne vegyen kisteljesitményű rollert, mert azok csak teljesen sík terepen hozzák az elvárt szintet.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
wanted5 #15479 üzenetére
Ez egy fórum ahol megvitathatjuk a tapasztalatainkat. Hány ember perelte be a gyártot anyaghiba miatt lásd DigitXT. Ô tudna beszélni a törésről pedig ugy tudom gyári súly alatt használta a rollerét és mégis nem egyedi eset. Mondom az egyik legelterjetebb Xiaomi rolleről beszélünk. Elég sok tapasztalat van vele. Defekt,kormánykopás,recsegés stb. Te nyugottan tarsd be a gyári ajánlásokat ( Mindenben) és ne vegyél olyan rollert ami 100kg enged hivatalosan. Sőt levegős gumis rollert se használj, mert defektet kaphatsz és tolhatod vagy fejreállsz. Nem a súly határ miatt lesz balesetveszélyes egy roller. (Müxaki állapot,guminyomás,fék állapot,sebesség stb.)A gyári guminyomás ajánlás a 8,5col Xiaomi roller esetében 3,5bar használd azon és ne foglalkozz azzal, hogy aki 90+(Az alatt is egyébként) annak már 4-4,5 bar javasolt. Tapasztalatok alapján. A firm módosításról már ne is beszéljünk Én értem mit akarsz mondani, de ha én vagy bárki leirja a véleményét ami a te elképzelésed szerint felháborító, mert ez és ez van akkor ne foglalkozz vele.
Átlapozod. De én akkor is leirom, hogy ez a roller használható (Szerintem)120kgig is sik terepen és kész.
Ha valaki ragaszkodik a gyári adatokhoz és mondjuk 110kg akkor majd eldönti, hogy ez jó igy neki vagy nem. De , hogy jogilag megállja a helyét hozzáteszem " Csak saját felelőségre"
Ami egyébként amúgy is igy van minden veszélyes eszköz használatánál. Na ennyi. -
baloo79
tag
válasz
wanted5 #14653 üzenetére
Köszi!
A melóhelyen tudnám tölteni a paripát, azzal nem lenne gond.
Igen, a bicikliút, pláne a Hungárián, nem a legjobb, legalábbis emlékeim szerint (régebben bringáztam ott), és ráadásul kénytelen vagyok olyan helyen is menni néhány 100 métert, ahol nincs még járda sem, csak egy ösvény. Lemenni ott az útra az autók közé tuti nem fogok. (És máshol sem.)Engem némely autós sokkal jobban lefáraszt, hogy nekem kell kitalálnom, hogy éppen mi lesz a következő reakciója.
Na meg a dugó.
A mai időjárás tette be a kaput, hazaérni majdnem annyi idő volt autóval, mintha BKV-vá váltam volna.
Ráadásul nem is esett akkor már, úgyhogy végig simán rollereztem volna, ha lenne. -
Dave™
nagyúr
válasz
wanted5 #14653 üzenetére
Viszont rettentően lefárasztott a 10 km oda 10 vissza, napi szinten biztos nem csinálnám.
Napi 2x20-at megyek. Miben fáradsz el, az álldogálásban?
Tegnap meg ma is kocsival mentem az eső miatt, százszor inkább a rolleren egy óra, mint az autóban araszolgatva. Csak az eső ugye...
szerk: az akku második fele már nem annyira dinamikus, mint az első. de nem hiszem, hogy 30% csak 1-2km lenne. Nekem a Pro 2 mostanában 35-40%-ból megteszi a 20km-t, szóval reális közeli, amit ráírnak, ha közel vagy súlyban és nincsen érdemi szintkülönbség.
-
Tamás9x
őstag
-
z67
őstag
válasz
wanted5 #13995 üzenetére
A közösség szempontjából ennyi a lényeg, a besorolás. Ez egy hosszabb történet, ami erre a kategorizálásra alapoz, ami viszont ilyen formán mindenkit sújthat. Szívesen elmondom privátban, a lényeg kb. annyi, hogy ha elgázolnak a biciklinyomon ne adj isten, akkor vedd úgy, hogy a te hibád, ugyanis be sem hajthattál az utcába, a többi csak hab a tortán.
Ja, segédmotoros kerékpár, büntetőpont, stb.
Kifogást nem lehet tenni, ezután jön a meghallgatás. Arra okos érvekkel akarok érkezni.
-
Tamás9x
őstag
válasz
wanted5 #13526 üzenetére
Downgradelni kell. Nekem is fel volt frissitve 1.7.3-ra. jelenleg 1.2.6-al használom.
Betettem a Soft rugókat, a Shark-ba... egy álom
Olyan szinten vaj puha a térköven, hogy elmondhatatlan. G30-nál nem heggesztve van a kormány nyak, hanem szegecselve, ha leheggesztem, akkor vajon eltűnik a recsegés ?
saril: jobban jársz ha veszel bele egy másik tagot, régen sem lehetett megszűntetni a koppanást amikor bejöttek az öszteleszkópos gépek. 150mm-es növeléssel változik a geo is pozitív irányba.
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #13276 üzenetére
Nincs Eco mód.
Gyalogos mód van, (illetve Drive és Sport fokozat.)
És pont a gyalogos módot legnehezebb átállítani. (Amikor én próbálkoztam vele, akkor nem volt elég kitolni a sebességhatárt, a régióval is játszani kellett, és még úgy se jött össze. Vagy én nem próbálkoztam elég kitartóan, vagy bugos volt az a CFW verzió.)Amúgy szerintem a 10-15 km/h-nak nem sok értelme, a 5 km/h sebességlimitnek pedig van. Sokszor használtam már. Amikor nagyobb terhet szeretnél gyalog cipelni (cementes zsák, 50 literes virágföld, akármi). Akkor a tempomat könnyen be fog állni 5 km/h-ra, azaz arra a tempóra, amilyen tempóban gyalogolni tudsz a roller mellett.
Én a tempomat rögzítés idejét vettem le 3 másodpercre, így elég könnyű Drive módban bármilyen sebességen, akár 12 km/h-n fixálni a tempót. (A Drive mód sebességhatárát kitoltam 27 km/h-ra, így szinte csak ezt a módot használom.) A tempomat kvázi veszélyesebbé teszi a rollert, de viselkedése gyorsan megtanulható.
-
Becenick
tag
válasz
wanted5 #12630 üzenetére
Osztom a véleményed. ;)
Bakker szerintem mi pro 2vel ha sima aszfalton mész 0 probléma. Gond nélkül beáll a tempomat is 25re. De ha aszfalt javítások vannak, esetleg kátyúk, baromi veszélyesnek éreztem még a 20at is.
Bringâztam már eleget. Ott ilyenekre nem kellett figyelni, de ez a kis bohócka kerék azért nagyon más. -
Somatom
veterán
válasz
wanted5 #12630 üzenetére
Én sem értem a dolgot. Egyszerű, praktikus eszköz A-B pontok közötti közlekedésre. Fogalmam sincs, hogy egy ekkora kerekű jármű hogyan válhat élvezhető sportcikké. Fel tudok ugratni egy öt centis padkára? Mi ebben a sikerélmény? Ha adrenalinra vágyom, akkor bringa és mondjuk Yoko (mert közel van).
-
Reggie0
félisten
válasz
wanted5 #10916 üzenetére
"Számolni se lehetne, hogy hányszor találkozok olyannal - legyen szó bármilyen közlekedési eszközről, autó, kerékpár, roller, akár gyalogos - , hogy nyomja neki, mint a hülye és a következő lámpánál találkozunk. Megérte? Remélem igen. "
Siman meg szokta erni, mert igy eselye van atjutni a zold vegen vagy elso lehet a lampanal es nem kell azon aggodni, hogy bejon-e ele egy hulye, aki aztan lehetetlen helyzetekben kell elozni, kerulni stb.. En meg sosem bantam meg azt, hogy nem eloztem meg valakit, azt viszont mar szamtalanszor, ha nem. Plane rollerrel nehezebb elozni lampatol indulva, mert akkor van kocsisor is ami miatt jellemzoen nincs ra hely/lehetoseg.
BP-en ez joval nagyobb gond, mert ha egy hulye miatt pont lemaradsz egy zoldrol, akkor utana mar tobb lampan at piros hullamban mehetsz a zold hullam helyett, ami extra menetido lesz.
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #10817 üzenetére
Én nem tapasztaltam ilyet, viszonylag jól lehetett számolni a távolságot. Sőt, kifejezetten elégedett voltam, hogy 16-17 km/h sebességgel mennyire nagy távolságot lehetett még vele gurulni (62 kg vagyok).
Viszont így hidegben már sokkal kedvezőtlenebb értékeket mutat. Nem lehet hogy nálad is a hideg zavart be a megszokott hatótávba? Hol tároltad két menet között a rollert? Mármint hány fok volt? -
zhata
senior tag
válasz
wanted5 #10817 üzenetére
Ez jellemző a "Sáomi" akkumulátorokra. Munkába menet és hazafelé (kb.9.5 km)100%-ról 78-82%-ra merül elsőre, tehát nagyjából 20%-ot. Másodikra meg már 45-50%-ra, tehát már több mint 30%-ot. (Egyszer mentem egy harmadik kört is, de a végén már szinte tolnom kellett hazafelé, mert szinte nullára merült).
Van két Xiaomi telefonom is, ezek akksijaival is hasonló a helyzet.
Fullig kell őket tölteni, kezdetben nagyon lassan merülnek, 20-30% alatt meg már mint a Titanic, nem véletlenül hogy 20%-nál már jelzi, hogy tegyem őket töltőre.
Más gyártójú Li-ion akkumulátorokat nem ajánlott fullra tölteni, de 10-15%-ig lehet meríteni, de a Xiaomikkal más a helyzet. -
DigitXT
félisten
válasz
wanted5 #10817 üzenetére
A 95 kg az majdnem a roller felső terhelhetősége (100 kg), így a gyári 30 km
közelében sem lehetsz vele... 30% elfogyasztása 2 km-en attól is függ, hogy
mi szerint 30%? Ha valami feszültség alapú becslés, az lehet elég pontatlan,
de ha a BMS mérte/számolta a leadott energiát, akkor lehet jó, csak ugye az
sem mindegy, milyen 2 km volt.Nekem emelkedőn 1.5 km elegendő, hogy
beszippantson 2Ah-t, ráadásul 48V akku, szóval közel 100Wh. Az 1S 275Wh
akkujának 35%-a... Nyilván ha lassabban mész, kevesebb energiát pazarolsz
a légellenállás legyőzésére, de az emelkedő akkor is ott van, az sokat kivesz.Ui: ha semmi sem jön össze végül, fogd a hidegre, az mindig segít...
-
norbi93
senior tag
válasz
wanted5 #10702 üzenetére
Próbáltál ki rajta custom fw-t? Mert ha eu-s magyar régiókódja van, akkor nem szabadna, hogy megmaradjon legfrisseb verzión a tempomat.
Nekem pont ez a problémám jelenleg, brutál felárral megvettem xiaomi lurdy-ból a pro2-t, egyszer 5 percre kipróbáltam egy custom fw-t, azóta hiába raktam vissza gyárira, megmaradt a tempomat, aminek nem kellene (maga a roller is későbbi gyártás, mint ahogy kivették a tempomatot)
. Így most technikailag garivesztett a roller, mert nem bírom ráerőszakolni a magyar régiókódot.
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #10560 üzenetére
Én is tervezem az 1S-nél a téli használatot.
A kijelzővédőt találtam hasznos kiegészítőnek. A Xiaomiknak osztott a kijelzője, ez alól csak a legújabb, 3-as model kivétel, így annak védelme jobb.
Átmenetileg egy zacskó is megoldás lehet, ha hirtelen jönne az eső.
Youtube: waterproof Xiaomi Scooter kifejezés hoz pár találatot. Talán a power gomb körcímkével leragasztása tűnt a legértelmesebbnek, a szilikonnal taknyolás amatőr próbálkozásnak tűnt, bár attól még lehet hatásos.Kisebb esőben lassan megyek, ha nagy, akkor kikapcsolva tolom, és megvárom míg kiszárad. Bár ha a nedvesség vagy a pára a belsejébe jut, lecsapódva tudna csúnya dolgokat csinálni.
Sóval felhintett latyaktól viszont szeretném megóvni, és ónos esőben sem erőltetném, mert talán még gyalogos módban is túl nagy a nyomaték. -
st6969
őstag
válasz
wanted5 #10190 üzenetére
Én nem vagyok roller tulaj (még), de a saját véleményem, hogy télen száraz időben simán használnám, még ha az akksik nem is szeretik annyira a hideget. Ellenben a vizes, nyirkos, pocsolyás felület szerintem felejtős: tiszta mocsok lesz az alváz, kínai cuccoknál a vízhatlanság sem garantált, meg még lehet, hogy te magad is tiszta szutyok leszel, ha a sárvédő nem vagy csak részben látja el a feladatát (sima, nem elektromos Aldis alu roller pl. simán felhordja a szutykot, pedig van hátsó sárvédő...)
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #9829 üzenetére
Akkor ismét a legfontosabb tanácsok, amit pár hónapnyi aktív tapasztalat után írok:
- Beüzemelést követően ne hagyjuk a Xiaomi Home applikációnak, hogy frissítse a firmwarte-t.
- A keréknyomást állítsuk be a testtömegünknek megfelelő értékre* (és rendszeresen ellenőrizzük).
- És minél gyakrabban töltsük az akkut! Nem túlzás minden használat után a nap végén feltenni töltőre. Sok tévhit van velük kapcsolatban, ami abból ered, hogy a telefonok, laptopok akkumulátorai eltérőek a járművek akkujairól.* Xiaomi owner's guide v2.5-1 szerint ajánlott keréknyomás beállítása:
testtömeg első hátsó
70 kg alatt 3,5 4,0 bar
70-90 kg 4,0 4,5 bar
90-100 kg 4,5 5,0 bar
100-110 kg 5,0 5,5 bar
110-120 kg 5,5 6,0 bar -
Reggie0
félisten
válasz
wanted5 #9814 üzenetére
Csakhogy annak van valos celja.
Ertem en, hogy neked nem szamit kinek milyen adatot es miert adsz ki, de van akinek igen es ezt megvalogatja. Ertelmes ember felfogja, hogy a penztarcajaval szavaz. Egy olyan ceget nem fogok szandekosan tamogatni, amelyik akaratom ellenere adatokat gyujt, ha van alternativam.
Amugy nem tudom miert kene kidobnom azert a vilagitast a lakasbol, mert a xiaomi adatot gyujt. -
oszy
veterán
válasz
wanted5 #9779 üzenetére
Én az 1S-t választottam. Hétfőn érkezik. Még én is bizonytalan vagyok az üzembehelyezésével kapcsolatban.
Pl. kell tölteni majd vagy nem? Kerekeket talán majd fel kell fújni, mert “üresen” érkezik.Ami még fontos, hogy a Mi Home app nekem kínaira van állítva és pár kütyü miatt nem is akarom magyarra állítani. Nem tudom így fog-e működni.
-
Skynet258
veterán
válasz
wanted5 #9781 üzenetére
Én alapból nem veszek semmilyen műszaki cikket a "legalsóbb polcról" - nem azért mert burzsuj vagyok csak túl sok a spórolás a és a kompromisszum a legtöbb esetben. Magamnak Pro 2-t vettem, asszonynak 1S-t, valóban nem feltétlen éri meg a felárat főleg nálam került rá első/hátsó teleszkóp is, Xtech fék... (így árban már eléggé elmásztam). De valamivel mindig szórakozni kell.
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #9781 üzenetére
Mindegyik valós, mert a 20 km/h-s változat megnevezésében - feltételezésem szerint - szerepelt a "Nordic Edition" kifejezés.
Ennek a verziónak Idehaza semmi értelme. Ha nem akarsz 20 km/h fölötti sebességgel haladni, akkor nem menj! Ahogy a Sport mód használata sem kötelező. (Én se nagyon szoktam használni, bár fw módosítással a Drive mód végsebességét kitoltam 26 km/h közelébe, de a dinamikához nem nagyon nyúltam. Normál súlyom van, így alattam a Sport módban kissé "idegesen" működik a Xiaomi 1S.) -
Skynet258
veterán
válasz
wanted5 #9779 üzenetére
Xiaomi-ból én az 1S-t venném (az a középső tagja a szériának), ott az 50k költséget viszont meg is dupláztad. 2-3 Km-es távnál szerintem tök mindegy a hatótáv mert lényegében annyit bármivel elmennél aztán töltöd, de a 20km abszolút reális amúgy.
Szatyrot én nem tennék rá, próbáltam egyszer egy könnyű tasakkal de még az is zavart mert ugrált rajta, nehezebb dolgot meg nem tennék rá mert akkor baromi nehéz lesz biztonságosan irányítani. Nálam a vásárlás rolival az hátizsákos sztori, úgy okés, persze a hátizsák mérete lesz a korlátozó tényező.
Lezárni én nem szeretem, de amúgy kaphatók jó minőségű zárak így megoldható ha nagyon kell, egyéni preferencia kérdése a dolog.
Jogilag úgy állunk, hogy sehogy, törvényi szabályzás egyelőre nincs, példa büntetésekre van (sisakba beleköthetnek, meg bedrinkelve ne vezesd, bár ez szerintem alap kéne legyen).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE VEGA 64 8GB HBM2 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070Ti 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI Crosshair 17 HX Gamer notebook - i7 14700HX 64GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged