- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kis Tigris
tag
válasz
Laca1212 #29579 üzenetére
Én 2 hete vettem Media Markt-ban, ajándék pumpa nélkül ugyanennyiért. Szóval piszkosul megéri.
Én 95kg vagyok, seperc alatt gyorsul alattam 25-re, meg se kottyanok neki. Volt hogy sport módban kiugrott alólam szinte, jó kis motorja vanS nem ráz, hiába nincs csillapítója. Vagy legalább is a debreceni utcák rendben vannak hozzá. de van gyanúm, hogy a belső nélküli újfajta gumik is nagyban hozzájárulnak a rázásmentességhez
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Laca1212 #29593 üzenetére
Lenne éppen pálcika és teleszkóp, de inkább csak az elmélet kedvéért említem, mivel 90-100 kg-ra nem feltétlenül tudnám ajánlani ezt a "könnyűszerkezetes" gépet (15 kg), vagy nem tudni, meddig bírná.
https://www.rcb-scooter.com/products/rcb-r17-electric-scooter
Eleve ott a rövidutas teleszkóp, ami erősebb ütésre felkoppan, majd visszakoppan lefelé. Noha én ezzel együtt elfogadom, szerintem jobb a semminél. Hátul valamivel jobb a helyzet és az is jó, hogy van.
Meg egyéb gondok, kemény gumit átszerelni pneumatikusra, lyukat fúrni a szelepnek, nem mindenki szórakozik ilyennel.
-
válasz
Laca1212 #29593 üzenetére
Teleszkóp pálcikarollereken nem nagyon van.
Segway G2, illetve Inmotion S1, Xiaomi 4 Ultra, Navee S65.
Mindegyik jóval többe kerül 150ezernél.
Használtan még 200ezerért esetleg találsz, de irtad, h nem akarsz használtat. Hardveraprón S65-öt többet is hirdetnek, alig használtakat. Ez egyébként kb ugyanaz, mint a Xiaomi 4 Ultra.Ekkora súlyhoz E2 Prot nem vennék. Hatótáv igényedhez is kevés. Az F2 is kevés, és az F2 Plus is épp csak elég lenne.
Xiaomi 4 Pro (2nd gen) a pumpával együtt nagyon megéri. Mivel 48Voltos hajtású, 100kilóhoz ideálisabb, pláne dombokon felfelé. Kb 40km-t fog tudni alattad.
Ha lengéscsillapítók is kellenének, akkor a nagyobb rollereken már van, és a Kugook eléggé olcsók lettek az utóbbi időben, de azokra már kell biztosítás.
Én egy használt Segway G2-t vennék a helyedben 200-220ezer körül gyakran találni, azon vannak lengéscsillapítók is, az egyik legjobb roller szerintem. Iszonyú jó vele menni a lengéscsillapító nélküliekhez képest. Kipróbáltam már kb az összes pálcikarollert, kerül amibe kerül, nagyon jó vele közlekedni.
-
válasz
Laca1212 #29576 üzenetére
Hány kiló vagy?
Mekkora hatótáv kellene?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak sík terepen?Segway E2 Pro 20km 150ezer
Segway F2 25km 180ezer
Segway F2 Plus 35km 200ezer
Xiaomi 4 Pro (2nd gen) 40km 190ezerEzek közül válassz, ahogy már ajánlották is őket. A Xiaomi jó választás.
A pumpa meg úgyis kell hozzá.
Itt össze tudod az adataikat hasonlítani.
-
Dwatti
addikt
válasz
Laca1212 #29579 üzenetére
Igen sokkal jobban megéri. Vagy még a segway f2 plus -is.
-
válasz
Laca1212 #10250 üzenetére
nekem is tudnál esetleg tippet adni mit nézzek? 90 kiló vagyok... így a 100kg-os súlyhatárú rollerek szerintem kiesnek (cuccok hátizsák miatt) ....
amire kellene, hogy városban a parkolóhely és ügyfél között tudjak közlekedni... (mivel elektromos autóm van gyakori, hogy addig töltőn hagyom így 2-3 kmt meg kell tennem valahogy)
-
synar
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz
Laca1212 #9676 üzenetére
Ja, hát senki nem érti csak te... Részemről teljesen világos a
dolog: itt mindenki hülye, csak te vagy helikopter. Gratulálok!Ui: senki nem lesz a haverom azért, mert épp egyetért velem,
ahogy te se leszel önmagában attól ignorálva, mert nem.
(Viszont, amellett se tudtam elmenni szó nélkül, hogy milyen
"magas szintű vitakultúrát" képviselsz. De folytasd! Egyedül.) -
DigitXT
félisten
válasz
Laca1212 #9670 üzenetére
Bemutattad a kötekedés iskolapéldáját, és hülyének nézel mindenkit,
aki nem úgy gondolkodik, mint te, és még neked áll feljebb: vicces.
Azért még megengeded, hogy állítsak guminyomást kedvem szerint?Te ne állítsd, nekem ez nem fáj, szerinted értelmetlen baszakodás: jó
gondold így, más meg a karbantartás részének fogja fel, így szívesen
megcsinálja, mert törődik a járművével. Nyugodtabban alszik utána...Én érveltem, hogy annak ellenére, hogy vezetés közben nem feltétlen
érezni még, nem hülyeség utána állítani... te nem érveltél: kérdeztem,
hogy te mikor méred, mikor fújsz utána, de nem válaszoltál semmit...
Viszont sikerült két HSZ-ben is pofátlanul folytatni a kötekedést, LOL!Ui: sose vegyél felfújható kerekű rollert, mert az azzal való együttélés
része a guminyomás ellenőrzése és szükség esetén beállítása... -
Reggie0
félisten
válasz
Laca1212 #9671 üzenetére
Hat bizony, ezek a sportossabb kerekek es futomuvek ilyenek. Nyilvan trabantban ulve nehez elekepzelni...
Inkabb abba kene hagynod itt a balettozast es elkezdeni gondolkodnod azon mit is irt jozsi252. Nem azt irta, hogy 0.1-0.2-ot megerez, hanem hogy ennyit rafuj. Marpedig ha rendszeresen ellenorzod a guminyomast, akkor mar nem fogod lehuzni anelkul, hogy ne fujnad fel, mert hulyeseg, hiszen ott van radugva az eszkoz.
Ertjuk, hogy konfliktusfuggo vagy, de ne itt eld ki magad. Elore is koszi a topic neveben.
-
DigitXT
félisten
válasz
Laca1212 #9661 üzenetére
Pár tizeden b@szakodni nincs értelme!
Már hogy a fenébe ne lenne? Adott időközönként amúgy is ellenőrizni
ajánlott a guminyomást, amikor viszont ráteszed a mérőt, óhatatlanul
veszteséget okozol... Ha erre még rájön az, hogy amúgy is pár tizedet
rá kéne fújni, akkor miért ne fújnád bele? Vagy Te méred, konstatálod,
hogy kevés, és úgy hagyod? Mert csak pár tized? Akkor minek méred?Ui: nekem egyik hátsó gumi 0.8-ra eresztett, kanyarban picit fura volt,
de amúgy a normál közlekedésben nem zavart... hagytam volna úgy?
Vagy egyszer pl. motoron az elsőm eresztett le menet közben/szelep
hiba: csak a sebességmérés hibájából tűnt fel, mert nem hajtottam...
Viszont lehetett volna belőle nagy baj: egy pár éve használok TPMS-t,
szerintem tök hasznos, megelőzheti a balesetet. (Pont azért, mert ha
még nem is feltűnő a kicsi nyomásvesztés, nem kell megvárni a bajt.)Megjegyzem szelephiba esetén az a pár tized az út végére sok tized...
(Nyilván nem erre gondolt a kolléga, amikor a téli nyomás beállítására
célzott, de miért ne tehetné meg? Tán előírta neked, hogy kötelező, és
ezen vagy megsértődve, vagy mi? Ami pofátlan épp ez a kötekedés.)
ON: rollerre is rendeltem egy ilyen kínai TPMS-t. Lehet, hogy nem lesz
a legpontosabb, de ha történik valami, amire avatkozni kell, kimutatja,
és ez épp elég. (Ha amúgy tartja jól a nyomást, kár hetente nézegetni,
de ha nem nézegeted, akkor meg honnan tudhatod, hogy tartja-e?)
Ja és amúgy is hiányzott az óra a kormányról, szóval ez ilyen 2 in 1. -
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9656 üzenetére
Persze értem hogy mire célzol, de szeretem ha a gumi nyomása az ajánlott környékén van. Vagy te nem szoktad ellenőrizni a keréknyomást? Ha 30 fokba beállítod 2.4-re, majd úgy hagyod és legközelebb -10 fokba nézel rá, akkor ne csodálkozz ha 2.4 helyett csak 2.0 környéke lesz. Erre is azt mondanád hogy minek vele foglalkozni?
-
Reggie0
félisten
válasz
Laca1212 #9612 üzenetére
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
115. § (1) * A segédmotoros kerékpárnak a külső zajra (elhaladási zaj), valamint a hajtómotor kipufogógáz szennyezőanyag-tartalmára vonatkozó jóváhagyási jellel kell rendelkeznie.
(2) * Segédmotoros kerékpárra csak jóváhagyási jellel ellátott fényszórót, helyzetjelző lámpát és irányjelző lámpát szabad felszerelni. Segédmotoros kerékpáron mind a segédmotoros kerékpárhoz mind a gépjárműhöz jóváhagyott lámpák alkalmazhatók.
(3) * A segédmotoros kerékpárt fel kell szerelni két, egymástól független vezérlésű üzemi fékszerkezettel, melyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat.
(4) * A segédmotoros kerékpár vázán vagy a vázon rögzített adattáblán beütéssel kell feltüntetni
- a gyártási számot a gyártónak,
- az azonosítási jelet a gyártónak, a forgalmazónak vagy a közlekedési hatóságnak. -
PociAti
őstag
-
hito
nagyúr
-
hito
nagyúr
válasz
Laca1212 #9558 üzenetére
Na most a leírtak és a képen látható infó alapján felmerül a kérdés, hogy nem valami koppintást sóztak rád?
Xiaomi se igénytelen (sőt), de a Kugoo valahogy időtállóbbnak tűnik nekem. Xiaomi kormányrúd kotyogás, lötyögés nagyon zavaró, ezen kívül vicc, hogy a sárvédő minden darabon kivétel nélkül letörik. A féklámpának is búcsút lehet inteni 1000km-en belül, ráadásul törvényszerű, hogy a csoki bekötés tövében enged el a kábel, hogy legyen vele cumi rendesen.
Kugoonál ilyenek nincsenek. Erős, masszív, robosztus. Sokkal inkább ajánlom, mint a Xiaomit. Igaz, az említett két típus (M365 sima és Pro valamint G2 Pro) nem is ugyanabban a kategóriában versenyez, ezért elvárható, hogy masszívabb, tartósabb legyen.
-
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9541 üzenetére
A guminyomással kapcsolatban elsősorban azért figyeljétek a gumira ráírt psi értéket is. A max értéknél nem nagyon érdemes sokkal följebb menni! Én 105 vagyok, de ilyen 3.3 környékével megyek, és teljesen rendben van!
Félig meddig ehhez kapcsolódó kérdésem lenne. Kicsit kényelmetlen elővenni a nagy kompresszort mikor fújni kell a kerékbe. Ezért jó lenne egy kis Xiaomi is ami akkus nem pedig 12V-os. Ezekből a kis kompresszorokból van olyan aminek a vége nem menetes? Hanem olyan mint egy normál levegőpisztolynak? Tehát nem rá kell tekerni a szelepre, hanem csak simán rádugom és kész? -
eFeMeR74
senior tag
-
-
SOAD19
addikt
válasz
Laca1212 #9302 üzenetére
"Ellenben egy 62 kg -os "férfi" "
Megkérdezhetem, hogy a "férfi"-t miért tetted idézőjelbe? Egy 62 kg-os hímnemű felnőtt emberre nem lehet alkalmazni, ezt a terminus technicust? Csak, mert jelenleg kb. ennyi a súlyom, akarom mondani a tömegem, és ha hivatalos dokumentumban vagy bárhol rákérdeznek, akkor én férfit szoktam megjelölni a nem kiválasztásánál. Akkor, ezek szerint valótlanságot állítottam idáig?
Mi a megfelelő megnevezés az ilyen kis termetű hímnemű embereknek?
Megtisztelő válaszodat előre is köszönöm! -
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9315 üzenetére
Mikor elkezdem rollerek után keresgélni hazai illetve külföldi fórumokba, nem 1 emberrel találkoztam akik néhány hét után rájöttek hogy amit vettek rollert az gyenge. Utána pedig kénytelenek voltak megvenni az erősebbet/drágábbat.
Főleg aki olyan elhízott disznó mint én a 105kg súlyommal, azoknak 2x is jól át kell gondolni hogy mit vesznek! Értem én hogy jobb lenne olcsón megúszni de (én) annak se látom értelmét hogy egy roki kocsival megelőznek emelkedőnek felfele. Vagy épp fele akkora távot tud csak a roller.
Sokan azt hiszik hogy attól hogy rá van írva egy 300W-os rollerre hogy 100-120kg teherbírás az azt jelent hogy bárhol elmegy, közben meg csak a váz bír annyit.#9318 PociAti
Az is 290-ről van leakciózva 195k-ra és nem is kapható mert elfogyott. Nem azt mondtam hogy nincs 300k alatt 500W-os roller, hanem hogy a következő szint 300-400k-s kategória. Nem feltétlen a motor erőre értettem, hanem minőségre. Bár minőség... mostanában amit a Dualtron is művel kicsit nevetséges.
FattyDove
Aki szeret legelészni az biztos tartja a 70kg-os súlyt. -
PociAti
őstag
válasz
Laca1212 #9302 üzenetére
Ez már nagyon OFF (ha az erollert nem érintené ennyire drasztikusan a tömeg).
"Átlag férfi 180 -190 cm ..." Ez baromság!
"90-95 kg nem épp az elhízott ..." Pedig elhízott, ha átlag testmagasságot vesszük alapul.WorldData.info: Average sizes of men and women
Hungary, magasság: 1.76 m, testtömeg: 87.6 kg, testtömeg index: 28.2, ami azt igazolja vissza, hogy a magyarok bőven a normális sáv (BMI: 18,5-24,99) fölött vannak, tehát a túlsúlyos kategóriába tartozunk.
Átlag magasság és az általad körvonalazott 93 kg az már az "I. fokú elhízás", nem is a "túlsúly" kategória.Viszont a 176 cm-hez tartozó 62 kg testtömeg indexét nézzük, az 20,02, ami a 18,5-24,9 normál kategóriába tartozik. (Igen, ez "átlag alatti", de pont normális!)
Légellenállás szempontjából a csepp forma az ideális alakzat, de a roller szempontjából a funkciótlan zsírpocak nagyobb hátrány, mint előny. Bármennyire nehéz is azt elfogadni a tőlünk eltérő dolgokat normálisként, vagy ideálisként, de azért némi tájékozódással nem lehet probléma.
-
nagyt0m
tag
válasz
Laca1212 #9152 üzenetére
Szia
Én ezt már 2x megvettem 1 hónapja, akkor mind a 2x készlethiányra hivatkozva törölték a rendelésem. Beszéltem az ügyfélszolgálattal is a 2. rendelés alatt, hogy biztos készleten van a G2 pro. Megnyugtattak, hogy igen. A pénzem kb 2 hét alatt kaptam vissza
De hátha neked szerencséd lesz. A kérdések/válaszoknál van márc 3.-i és ápr. 15.-i kérdés a használtsggal kapcsolatban .... ez árulkodó lehet.
Amikor törölték az első megrendelésem akkor ismét megvásárolható lett. -
PociAti
őstag
válasz
Laca1212 #9091 üzenetére
Neked az a szórakozásod, hogy minden hozzászólásban megemlítesz egy újabb rollert?
(#8622) Laca1212
Vennék egy rollert,melyik típust ajánlanátok?(#8624) Laca1212
Itthonról venném. Ez az? [KUGOO S1 PLUS](#8636) Laca1212
Egy Xiaomi M365
egy Xiaomi Mi Electric Scooter 1S
és egy Xiaomi Mi Electric Scooter Essential között mik a legfőbb különbségek? Mi a sorrend köztük?Melyik a legjobb a 3 közül és miért?(#8637) Laca1212
Sencor Scooter One-ról mia vélemény?(#8640) Laca1212 válasza Laca1212 (#8637) üzenetére
Létezhet, hogy átcímkézett Xiaomi? Nagyon hasonlít rá. Tudásra papíron kb 1S, de Essential árban.(#8674) Laca1212
Xiaomi 1S Nordic Edition-ból ki lehet ütni a 20 km/h-ás korlátozást?(#8727) Laca1212
... Rágom egy ideje a témát. Amik szóba jöttek nálam (ársorrendben):
Xiaomi Essential,
Sencor One 2020,
Xiaomi 1S(#9012) Laca1212
Tetszik az 1S amit alig 2 hete vettem...
Azon gondolkozom, hogy 14 napos elállásal visszaküldöm és rendelek egy Pro 2-őt.
... Nordic Pro 2.(#9022) Laca1212
1S és ez között vacilláltam, aztán 1S lett...amit lehet bánok már. Sőt, pár hete még 99e volt a Sencor. [Sencor Scooter One (2020)](#9051) Laca1212
MS Neutron N3- ról mi a véleményetek?(#9074) Laca1212
"250e-ig van bestbuy,"
Ezt [SEGWAY-NINEBOT Kickscooter Max G30 II] nézegetem épp...
Vagy ez [SEGWAY-NINEBOT Kickscooter G30LE]. Kisebb akku, kisebb váz, nincs beépített töltő.(#9091) Laca1212
2021 Kaabo Skywalker 8S-ről mit kell tudni? Mi a véleményetek róla? -
Bazsee71
őstag
-
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9025 üzenetére
Nehéz mit mondani, sajnos ennyiért nem fogsz kapni olyat ami emelkedőn is értékelhető sebességet fog nyújtani számodra.
Tartom még mindig hogy inkább használtan vegyél egy erősebb hátsó motorost, vagy egy 2 motorost. Vannak FB csoportok tele roller hirdetésekkel. Ki lehet fogni jót amit nem nyírtak ki!#9027 DigitXT
Igen nagyjából a dupláját tudja a Pro 2 csúcsteljesítménybe. De ezt azért nem tudja folyamatosan leadni. Sajnos nagy csodák nincsenek, aki 90-100kg legalább azoknak nem alternatíva a 300W körüli roller, max ha csak sík úton akar vele menni. -
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9018 üzenetére
Nem próbáltam mindkettőt, kollégának 1S van de emelkedőt övé se bírja! Nem hiába mondják sokan hogy a 300W körüli gépek a nagyon könnyű embereknek van kitalálva. Sík úton persze nincs gond vele ha egy nagyobb ember áll rá, de mihelyst jön egy nagyobb emelkedő akkor kakukk.
Egyikbe 250W-os motor van, másikba pedig 300W-os. Nyilván vennél észre különbséget mert a Pro 2 mindenben egy kicsit jobb!
Én megpróbálnék a helyedbe használtan egy G-Booster-t kifogni. Sajnos be kell látni hogy kompromisszumokat kell kötni ha valaki 1-200k-t akar rollerra költeni.
Először én is 300-350k-ig akartam max elmenni, de rájöttem hogy még az is kevés sajnos.Most így elsőre senki se fogja azt mondani hogy vedd meg a Pro 2 rollert és az tuti sokkal gyorsabb lesz mint a mostanid. A súlyodtól illetve az emelkedőtől függ hogy mire képes egy kisebb roller. Nem tudom hány kg vagy de egy kisebb rollernél rengeteget számít(hat) 20-30kg különbség is!
Én ha a helyedben lennék akkor a következőt csinálnám. Megpróbálnák bérelni 1-2 napra egy Pro 2 rollert és letesztelni vele azokat a helyeket ahol jársz hogy mit tud. Ha jó akkor eladod a mostanit és megveszed a Pro 2-t.
-
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9012 üzenetére
Sajnos sokkal előrébb nem lennél vele, ugyanúgy pénzkidobás lenne mint az 1S. Hatótávod nyilván jobb lenne, viszont emelkedőnél hasonlóan viselkedne mert nem sokkal erősebb motor van benne.Ha meg kiütöd a korlátozást azzal csak a motorokat plusz az akkut fogod jobban nyírni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Laca1212 #9012 üzenetére
Meg kéne tudni, milyen vezérléssel mennek. Úgy tudom, ezek
a Xiaomik firmware módosítással elég jól tuningolhatók. Btw.
nekem is volt gondom az emelkedőn*, amikor szarakodott az
akku (kontakthiba volt, mint kiderült), és 1 motorral mentem...*: egy konkrét szakaszon 14 km/h-t tudott csak, ami közúton
életveszélyes vánszorgás kategória. Mindezt közel 880W-tal.
Ugyanitt két motorral erőlködés nélkül felszalad 34 km/h-val.
Szerk: vegyük észre, hogy ehhez 2kW fölött kell tudnia: tudja!Szerintem eljön, amikor hiába húzod az M365 firmware-t, uis
a végtelenségig nem lehet erősíteni, valami le fog égni...
(És eljutunk oda, hogy a Kaabo Mantis Dual alatt nincs élet?) -
Gab3n28
újonc
válasz
Laca1212 #8971 üzenetére
Szia! Nekem android app, multheten szerdan telepitettem, akkor jott meg a roller is. Akkor az appban mikor parositottam a rollert, mar nem volt benne a "cruise control". De páromnak is vettunk eggyet, Neki IOS-bol telepitett appban sem volt benne ez a funkcio. Mind a 2 rollernek a legfrissebb a firmware-je.
-
DigitXT
félisten
válasz
Laca1212 #8941 üzenetére
A Design Capacity értékénél 7800 mAh van.
Az, hogy mit mutat az
app csak annyit jelent, hogy mennyit számolt... Ha nem nulláról indul,
ez sosem lesz teljesen pontos... Azt meg ki akarja, hogy kikapcsoljon
menet közben, nem igaz? (Btw. nem is lehet teljesen lemeríteni, HA a
roller "túl nagy teljesítményű"...) Nekem kövér gázra össze tud omlani
a csoda-akkum, pedig még van benne kiaknázatlan kapacitás... Csak
kivenni így nem lehet, hogy ráengedsz 50A-t, mert megfexik... Inkább
csak egy motorral jöttem fel az emelkedőn. Lassú volt és szenvedős,
de kibírta legalább: kicsit okosabb lenne a vezérlőm el tudna játszani
a kikapcsolás határán, így marad az, hogy én legyek az okos.Aztán
kiderülhet, hogy megint vmi balansz vezeték bajom van, mint múltkor
(akkor konkrétan leszakadt az egyik, emiatt tiltott a BMS full akkunál). -
uniqm1
tag
válasz
Laca1212 #8874 üzenetére
Gugli volt nekem is a barátom, de parancsolj.
xiaomi m365 front fork bearings clean and lubrication -
PociAti
őstag
válasz
Laca1212 #8833 üzenetére
Van ennek jelentősége?
Igen, a Xiaomi S1-nél gyalogos módban fixen világít a hátsó LED. Magánfelhasználóként úgy se nagyon használjuk ezt az 5km/h-s üzemmódot. Ezzel a gyalogos sebességgel úgy is olyan keveset fogyaszt, hogy nem számít az a +1 W fogyasztás.Én úgy vagyok ezekkel a marginális funkciókkal, hogy csak pillanatnyi állapotot tükröznek, ha a több évnyi fejlesztési folyamat egészét nézzük. Lehet jövő héten kapunk egy új frissítést, akkor villogni fog. Azt követő frissítéskor meg kapunk a softwerben egy új gombot, és kikapcsolható lesz.
-
PociAti
őstag
válasz
Laca1212 #8808 üzenetére
Igen én lefrissítettem.
Azért nem válaszoltam eddig a kérdésedre, mert 2 hete vásároltam a rollert, még kezdő vagyok a témában, nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy ez jó döntés volt, vagy sem.
A mobilomra a Xiaomi Home app mellé feltettem a m365 Tolls alkalmazást is. Ez utóbbi normálisan működik offline módban (a telefonomban nincs sim kártya, és csak az otthoni WiFit használom). Ez a m365 Tools némileg óva int a roller fw frissítéstől, mert azt követően nem biztos, hogy működni fognak az app által nyújtható lehetőségek.
(Jelentem, roller frissítés után is működik. ESC fw: 0225, BLE fw: 0132, BMS fw: 0128.)
Ingyenes változata tele van Google reklámokkal (már amikor nethez jut), és még ki tudja milyen hátrányos tulajdonságai vannak.
Viszont ha jól látom a Premium változatával elég "csúnya" dolgokat lehet csinálni. Jó pár videó van róla: https://www.youtube.com/results?search_query=xiaomi+m365+tools.
Engem ez a tuningolós irány nem érint, egyszerű munkába járós eszközt kerestem, amiért talán nem fog csesztetni a sheriff. Ennek megfelelően normálisan közlekedek, a sport módot is csak kritikus szakaszokon kapcsolom be, ahol biztonságosabb, ha van tartalék power.(#8809) FattyDove, ma hajnalban már megszereltem. Tényleg csak pár perc a hátsó sárvédő csavarjának megfeszítése.
-
Laca1212
őstag
-
csokaym
csendes tag
válasz
Laca1212 #8636 üzenetére
Az Essential kisebb akksival rendelkezik, és a motor névleges teljesítménye is azt hiszem, kisebb. Ezek miatt lassabb a gyári végsebessége.
Az m365 jönne utána, annak pedig egy fokkal upgrade-eltebb változata az 1S, ha jól tudom. Annak a kijelzője olyan, mint a pro-é, mutatja a sebességet stb, nem csak a pár pöttyes akkufesz indikátorjelzés van rajta. Meg elvileg a kereke is valamivel erősítettebb, kevésbé hajlamos a defektre. Ezt az utolsót csak olvastam, nem tudom, hogy a valóságban tényleg defekttűrőbb-e. -
Reggie0
félisten
válasz
Laca1212 #8622 üzenetére
Ha nem ijedsz meg egy kis szerelgetestol, akkor a kugoo s1 plus erre kb pont jo es elvileg 120kg-ig terhelheto. A feher orosz verziot erdemes venni.
Vannak bugjai:
- kormanyrud es a kijelzo haza acel csavarral van aluba csavarva, igy idovel kikopik. En egy atmeno csavarral es onzaro anyaval helyettesitettem.
- hatso sarvedo magasan all, egy nagyobb utkozott kell felcsavarozni a mechanikajaba, hogy lentebb alljon, ugy nagyobb testtomegnel sem csapja fel a sarat esoben
- a hatso sarvedonel a mechanika nem rozsdamentes acel, kenni kell.
- elobb utobb a kormanyrud szerkezete elkezd kotyogni, meg nem jottek meg a villaskulcsok, hogy szet tudjam szedni es megnezni mi a baj, de mukodik igy is, 1000km utan sincs semmilyen repedesnek nyoma
- ha a kinaitol veszed(geekbuying) a szerviz/RMA ugyintezes baromi lassuViszont kb. 100-asbol megvan geekbuyingrol.
-
Skynet258
veterán
válasz
Laca1212 #7439 üzenetére
Nekem ugyan Pro 2 van de ha jól rémlik akkor anyaghasználatban/minőségben ugyanaz a két roller. Ár értékben szerintem jók. A 20km/h is elég lehet bár néha már gondolkozom a custom firm-en, hogy legalább 30-cal tudjak menni ha úgy van.
Én azt mondom ha papíron elég a tudása akkor első cuccnak jó lehet, aztán miután ezt kitapasztaltad és tudod miből szeretnél többet, a másodikat (ha úgy alakul) már célirányosan választod.
Két dolog ami a marketing anyagokban nem (vagy szépítve) szerepel: emelkedőre felejtsd el mert gyenge a motor, illetve a hatótáv is várhatóan kevesebb lesz a papíron lévő adatnál. Plusz ez utóbbi függ a súlyodtól is, de még a hőmérséklettől is (hidegben nem úgy teljesít az akksi mint mondjuk 25 fokban).
Nézz róla teszteket, és le fogod tudni szűrni a tudása elég-e neked.Én általában feljebb lövök az aktuális igénynél mert azt vallom aki kétszer költ, többet költ... Lehet most nem gondolsz rá, de nyáron mondjuk mennél hosszabb utakat, kevés ez a hatótáv... veheted az újat. Kevésnek érzed majd a 20km/h maxot... veheted az újat, és így tovább.
Maga az eszköz jó, azzal nem lesz problémád.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 5700X3D Processzor!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged