- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Akkor se kell rá.
Meg mondjuk beleírhattad volna már az elején, h ne kelljen felesleges köröket futni.
Módositott szoftver van rajta? Nem G30P, ugye?
Amúgy nem tilos kötni rá azért, mert a kritériumoknak nem felel meg.
Nyugodtan köthetsz erre is. 5-6ezer Ft évente.
Legalább nyugodtan alszol. -
-
-
PociAti
őstag
Én a Xiaomi 1S-et használom bő másfél éve, (kb. 1800 km lehet benne). Ez alapján mondom, hogy az Essential nekem is elegendő lett volna, de itt többen is írták, hogy nekik kevésnek bizonyult, csalódtak benne. Aki nincs tisztában a roller korlátaival és mellé agresszívabb a közlekedési stílusa, vagy emelkedőket kell megmásznia vele, annak nem ajánlandó.
-
-
ρσгτσ
addikt
Neki szerintem gen1 motoros E II van, bár ez nem derült ki egyértelműen. Feljebb én is kérdeztem. E tekintetben ez fontos tényező, mert alapvetően különböző módon működik (kellene) a 2 különböző motorral szerelt típus.
Szerk.:
Ezért lenne jó mindig leírni a pontos típusokat, mert lehetnek (vannak) eltérések. Ellenkező esetben könnyen félre lehet egymást tájékoztatni. -
Tamás9x
őstag
A megoldás rá: [link]
Hamarosan megvan a magyar cikk is hozzá csak idő hiánya áll fent.
C is limited to 25 kmh/15.5 mph (G30)
D is limited to 30kmh/18.6 mph (G30)
E is limited to 20 kmh/12.4 mph(G30D blue)
P is limited to 20 kmh/12.4 mph (G30D yellow)
S is limited to 30 kmh/18.6 mph (G30P/US) -
Azért 30 a vége, mert "global" verziót vettél. A Dhgate is global verziót küld.
G30D német verzió (20km/h)
G30E EU verzió (25km/h)
G30P global (USA) verzió (30km/h)Egyébként a G30P-k mind gen2-esek.
A D és az S mód között nem csak a végsebesség különbözik, hanem D-ben lomhábban gyorsul, az S az fürgébb, plusz emelkedőn felfelé D-ben nem megy annyira, ilyenkor át kell kapcsolni S-re.
Szoftveresen lehet állítgatni, majd mások adnak hozzá linket, illetve rolleres szervizekben is tudnak segíteni, pénzért persze.
-
Tamás9x
őstag
scooterhacking
hány kg vagy?
1 vagy 2. gen motort kaptál? -
A Mi 3-al már párszor szxrrá áztam. Esett az eső, és ugyanúgy használtam, mintha nem esne.
A pocsolyákba nem mentem bele, de azon kívül teljesen elázott a roller - ahogy én is.A G30-assal még esőben nem voltam, nem kellett (szerencsére).
De úgy olvastam, a vízállósága ugyanolyan, mint a Mi 3-é.Pocsolyákat kihagyom majd ezzel is, de amúgy rendben lesz esőben is.
-
Holnap kipróbálom azokon az utvonalakon, ahol szoktam járni, h mivel másabb a Mi 3-hoz képest, pl. van itt egy 10%-os emelkedőnk, azon hogy megy fel, ha már nincs tele az akksija (a Mi 3 pl lelassul pl. a nem teli akksival vágok neki a dombnak, 50%-os akksival pl 12-vel vánszorog fel).
Az pl txkjó, h végre akkora a fellépő, h elfér a lábam kényelmesen, nem kell attól féljek, h egy váratlan úthiba miatt lecsúsznak a lábaim kétoldalt.
-
#ultio, #nemes.alex14, #sagesz93:
Megjött a G30 a Gshopperről Napidroidos kuponnal.
8 nap volt az út, Lengyelországból indult.Ez G30P verzió.
A gépen az adattáblán is G30P szerepel.
Amiket papirokat adtak, azokon kézzel van egy P betű hozzáirva a G30 után.
30km/h a vége.
Gen 2-es motor, a keréken rajt a serial, 9-essel kezdődik.
Adtak hozzá egy "Segway"-es számzáras zárat, kormányra csavarozható tartóval. Ugyanilyen.A kialakítása még a régi, tehát a hátsó sárvédőn csak lámpa van, rendszámtartó nincs.
-
-
Tamás9x
őstag
-
B-L-A-C-K
titán
Én se értem, nekem ez a 2. szett Magura MT5e-m, 3-4x már légtelenítettem, és tényleg mindig tökéletes lett elsőre úgy ahogy írtam, illetve rollerre nem én rakok először ilyet, szóval érdekes, de persze elhiszem. Válts Hope Tech 3 V4-re azt nagyon dicsérik biciklis körökben is.
-
petipetya
nagyúr
Kíváncsi leszek, mert már szereztem egy Xiaomi kompresszoros pumpát, de mivel az elég hangos, így úton van egy West Biking C Style black pumpa is, amit ebben a youtube videóban láttam.
-
-
BerserkGuts
addikt
hét ez elég kevés mert még nincs 1 hónapos nálam de 120km van benne mert napi használtra szántam munkahelyre bejárásnak.
Idáig 27km/h-t simán tartja 25km hatótávval de ez elszomorító
csak 1600km-t ment nálad és már baja van és csak 20km-ig bírja. (80kg vagyok teljes menetfelszereléssel)
Mondjuk nekem sima S1 van és gondolkodtam hogy asszonynak is veszek egy pro-t mert az jobb hát akkor inkább nem lesz pro- xD
-
DigitXT
félisten
Mert mázlista vagy.
Ha a szögletes nyakán ázik be, megy a vezérlő
a levesbe. És azon nem segít a zacskó a kijelzőn. Sem az akku külső
szigetelése. (Megjegyzem, az akku elég jól le van zárva, nem szokott
tönkremenni, hiába áll a vízben. Korrodálódik a váz, de az akku bírja.)Ui: a kerék is beázhat. Valamit csináltak is vele már gyárilag ez ellen.
Nem sokat, de láttam picike szigetelő anyagot, amikor szétszedtem:
lehet, ha késői szériás példányod van, egy-két hiba már elkerül. -
DigitXT
félisten
Igazából az a nagy büdös helyzet, hogy nagyon jó kis roller, amíg be nem szarik. Utána teljes joggal mondják rá, hogy szar. Nem lehet mindenkinek szerencséje... Nehogy megfordítsátok, hogy csak peche van, akinek beszart, típushibái vannak. Ezt elfelejteni nem elegáns, és az sem menti fel, hogy az M365-nek is van ilyen.
Valaki írta, hogy próbából venne ilyet: én lebeszélném. Nagyon örülök, hogy több pozitív tapasztalat van a topikban, de én konkrétan egy vadiúj példánnyal 2 napot se tudtam nyugodtan menni, a vétel másnapján beszart a kijelzője. Oké mondjuk visszakaptam a pénzt végül, anyagi kár nem ért, így vettem másikat használtan.
Egyrészt olcsóbb volt, másrészt 600 km már benne volt ("bizonyított"), alattam is elketyegett egészen az első megázásig. Tudom, itt senki sem használja esőben, érdekes mód más meg írja, hogy napi szinten munkába jár, s mennyit spórol vele. Tök jó! De! Gurul hazafelé a rolleren, és elkapja az eső, mit csinál? Nem arról van szó, hogy dafke kimegy az ember az esőbe csapatni... Én is próbáltam megúszni!
Mondom: nem lehet MINDIG szerencséje az embernek. Ilyen szempontból sajnos simán kijelenthető, hogy ipari hulladék cucc, hiszen totál normál használat mellett egyik pillanatról a másikra képes összefosni magát. Az IP54 "minősítésbe" (haha) azért egy fröccsenő vizes történet csak bele kellene, hogy férjen, de nem így van...
Illetve igen, ha mázlid van. Nekem is volt már megázva az akku, túlélte, és az nem azért szart be.
Az azért romlott el, mert konkrétan elpattant az egyik nikkelezett átkötő, ami amúgy olyan vékony, hogy nincs mit csodálkozni ezen... Örüljek, hogy addig bírta. Mentségükre legyen szólva, hogy küldik gariban az alkatrészeket, tehát ha van hozzá affinitásod, megjavítod magadnak ingyen. Ilyen szempontból az ár/érték aránya lehet jó, amíg megy, de aki alatt beszart, az esetleg másképp látja.
Megjegyzés: Vaterán láttam Pro-t elkelni 65KHUF-ért. Sajnálom, hogy lemaradtam róla, mert szerintem ANNYIT megér simán, de a kétszeres árat SZERINTEM nem. Akkor már inkább az M365, noha az kevésbé csukható össze (böszme nagy dögnek érződik), viszont inkább közlekedési eszköz, mint játékszer: ha kell, meg is lehet vele állni. Kugoo-val nagyon nem.
Persze, moddolhatod (dobfékes pneumatikus kerék), de az megint plusz pénz, idő és kockázat. A sima S1 SZERINTEM azzal a vékony hátsó kerekével egyenesen rémálom, ha úthibákról van szó (minden megvezeti), és amúgy pár nap alatt le is lehetett padkázni. Oké, defekted nem lesz, csak szétesik. Szóval nem fekete/fehér a történet. A 15A vezérlővel gyorsult, meg a végsebessége jobb volt, mint az M365-é, de ennyi...
A 11A vezérlővel már ez az előnye is elveszett, méginkább játékroller lett belőle. Arra jó, hogy az ember kitapossa a belét, és eldobja, ha beszarik, vagy gariztassa, javítgassa: minél tovább ússza meg hiba nélkül, annál jobb az ár/érték aránya.
-
B-L-A-C-K
titán
Mert neked szerencséd van vele, de más nem ennyire szerencsés...
Miért szedtem szét? Beázott, oké én hibám volt, le kellett szigetelni. Zörgött, meg kellett csinálni...Akkor kormánya lötyög, van benne 2 rugó elől hátul, a rugó nélküli M365 még is kényelmesebb a minőségről már nem is beszélve. Lámpáját nekem is javítani kellett. Aki most vesz gyenge vezérlővel kapja, nem használtam dimbes-dombos területen, de több helyen kis emelkedőnél képtelen volt felvinni. Utána volt M365, M365 Pro, nagyobbakat meg se említem. Szóval én senkinek se ajánlanám, és ezt úgy mondom hogy az M365 se tökéletes.
Az meg nem érdekes szerinted hogy pont azok védik akinek ilyen van és előtte nem volt más? Mint írtam nekem is ez volt az első rollerem, azt hittem ez az isten király, de utána rájöttem hogy nagyon nem...
-
alexandrosz
aktív tag
-
alexandrosz
aktív tag
Sokan nem értik meg, hogy nem tuningolom, nem gyönyörködöm benne, nem gyorsulási versenyt rendezek rajta, nem aggatom teli kütyükkel, hanem használom és havi 15-20e ft parkolási díjat takarítok meg vele. Ha holnap kiesik alólam és nem javítható, már akkor is ingyen volt. És lehet, hogy másnap veszek egy M365-öt.
Nekem semmi bajom vele. -
#07746304
törölt tag
Az alapvető gond az vele, hogy nem fejlesztettek egy alap, kezdetleges modellt, aztán azt évekig tökéletesítették volna tovább, hanem mindent lemásolták, több-kevesebb de inkább kevesebb sikerrel...
A fejlesztés költségét tehát megspórolják, innen-onnan másolnak le részeket.
Az új M2 is koppintás. Az a durva, hogy így nincs folytonosság, nincs viszonyítási alap, mert minden évben merőben új koncepcióval állnak elő (mármint a Kugoo vonalon).Amúgy az M2 már elvileg szigetelt... meg nem tömör gumis.
-
alexandrosz
aktív tag
Erről van szó, én is ezért vettem. És igen, akkor a sima Kugoo és az M365 között 50 rugó volt (geekmaxi egy időben extra jó áron adta EU-raktárból). Onnantól, hogy megvettem, az autómmal ingyenes helyen álltam meg és onnan rollereztem be az irodába. Jelenleg már termeli a pénzt
Nekem nem életérzés ez, hanem kőkemény megtakarítás.
Hiba szerencsére nem volt, fejlesztés a tömlős kerék.
Ha úgy alakul, természetesen én is egy jobbat veszek legközelebb - persze, csak, ha belátható időn belül megtérül a beruházás. -
B-L-A-C-K
titán
Nem, akinek olcsó roller kell az ne Kugoo S1 Pro-val kezdje mert egy hulladék (gyenge gyorsulás, kormány lötyög, zörög, vízhatlanítani kell...stb), ott van az M365 hasonló áron ami jobb. De tudom mindenki védi amije van, nekem is Kugoo volt az Isten király mikor megvettem, utána meg rájöttem Xiaomi sokkal jobb döntés lett volna. M365 is régen volt rossz, azóta már több széria kijött. Persze az se tökéletes, de ha megveszed rá a kiegészítőket, ár/érték arányban nem lesz rossz roller. Ha nekem se lenne már megszállott hobbi ez az egész, egy M365 pro-t vennék megint.
-
DigitXT
félisten
A hideg is okozhatja, de el is pattanhatott a ponthegesztett összekötő: utóbbi
esetben nem csak kevesebbet bír, hanem nagyon hirtelen omlik össze a pakk.Tapasztalatom szerint ha csak "simán" lemerül, azaz egyre kevesebbet segít,
mutatja végül a 29V-ot, de még fékez, világít, mindent tud, csak már nem hajt,
az normális. Ha 29V alá megy, hirtelen kikapcsolva, akkor viszont akku hiba...Ez utóbbira utalhat az is, hogy töltés után nem marad a fesz ~42V-on, hanem
rögtön esik, álló helyzetben is csak attól, hogy lehúzod a töltőt, látványosan...
(Ha terhelésre esik, az normális, a mértéke nem mindegy a dolognak...)
-
DigitXT
félisten
Miért nem így csináltuk? A magam nevében tudok nyilatkozni. 1) nincs időgépem.
2) az új rollert úgy vettem át, hogy rögtön gurultam vele, mert szükségem volt rá...
Meg is úsztam az esőt, viszont a vizes utat nem, a kijelző halt meg másnap: fura!
3) a használt roller már az előző tulajnál kapott vizet, nálam eddig nem, viszont a
tegnapi napon beszoptam, és úgy néz ki mégiscsak "meghalódott" az ECU. Faja.
Ronda hanggal, szabályozatlanul hajtja, terhelve megáll és ECU hibát is dob. IJB.Szerk: de legalább akku lesz majd.
Dear DigitXT,
Thanks for your message.
We will arrange the reshipment for a new battery shortly.
Please allow 2-7 working days for the processing time to get the new tracking number.
Thank you for your understanding and patience.
Más kérdés, hogy ott még nem tartunk, hogy adjam meg a címet, lehet, hogy az
előző tulaj fogja kapni automatikusan az előző megrendelés szám alapján? LOL! -
DigitXT
félisten
Ez egy vadiúj Pro motor, B-L-A-C-K kapta gariban: félig szigetelve van, a
kábelekkel átellenes felén rá van ragasztva a rotorra, szóval azzal* nincs
teendő. (Nem, nem ütöm szét l'art pour l'art, nem azért szedtem szét.)
*: a kábeles feléről viszont simán beázhat. A másik oldalon a csapágynál
talán, de azt meg azért nem ütöm ki, mert attól simán tönkre mehet. -
Wine
csendes tag
Ahogy tapasztalom-nem elfogultságból- rolleresek a közlekedők legintelligensebb csoportja, a sok negatív vélemény talán a kölcsönzők alkalmi használói miatt lehet, ott a gyakorlatlanság miatt tényleg lehet egyféle probléma. De ez így jó is, a várható szabályozás miatt is szerencsés, ha a rolleresekről a közvélekedés pozitív. Amúgy legjobb szerintem bizonyos teljesítményig a kerékpárrá minősítés lenne, afölött segédmotor. Miként az elektromos kerékpárok esetén.
-
Wine
csendes tag
A motor nekem sokat fog, szintén nem pörög üresben, de nekem nem xiaomi van, hanem francia revoe cucc, a csapágy problémánál valami zörgő, súrlódó hangot hallanál..vannak szar csapágyak, amik gyárilag szarok, az nehezebben forog, de egy jó, ha már sérül, valami hangot kell hogy adjon. Így látatlanba a motor fogja szerintem. Nekem kikapcsolva sokszor megemeli a roller hátulját ha hirtelen tolnám előre, annyira.
-
Tin
veterán
Hatso reszt en se szedtem ki, minek, korbe van nyomva. Rakensz meg egy reteget kivulrol aztan kesz. Az elejen viszont vedd le a kupakot es nyomd ki, mert ott bizony a froccseno viz be fog jutni.
-
B-L-A-C-K
titán
"Nem szigeteltem, mert ránézésre jónak tűnt"
Egész fórum ezzel van tele, meg a netes csoportok, hogy kell, te meg ránézésre eldöntötted nem?
Nekem volt már régi S1, és új Pro is...A pro kijelzőjén 0 szigetelés, kell szigetelni, vezérlő résznél szintén, aksi rész valóban van szigetelve, de kb annyit hogy semmit nem ér, mind elől, mind hátul. A hátsó lámpa tényleg kábele tényleg kapott végig zugsorcsövet, viszont ahol bemegy a kijelzőbe a kábel ott nem, szóval azt is érdemes ott szépen kiszólózni.
Plusz ha már szétszeded érdemes megcsinálni hogy az aksi ne mozogjon, illetve a vezérlő sem, mert azért hallod hogy zörög az egész roller össze vissza.
Elég nagy meló az egészet megcsinálni, én ennyire bontottam le, és míg itt a kijelző szét sem volt szedve:
-
DigitXT
félisten
Tegyél rá egy pneumatikus hátsó gumit, és láss csodát, volt zörgés nincs zörgés! Mondjuk a Pro-nak gyárilag sokkal jobb kereke van hátul, mint a sima S1-nek, de az a hátsó kerék tényleg iszonyatosan tud kerepelni a térköveken, meg csattogni az úthibákon: ezen hatás töredékére csökken felfújható hátsó használatával...
Cserébe nyilván a kockázat, hogy defekted lehet, ha belemész valami szúrósba...
Viszont a dolognak az a része, hogy azért nem ajánlott, mert sokkal lassabb lesz a roller tőle nem igaz. Ahogy az előző HSZ-ekben éppen kitárgyaltuk, ha nagyobb ellenállás első körben inkább a fogyasztás nő meg, ameddig a vezrélőprogram úgy gondolja, hogy ez kompenzálható. Ha ez az apróság nem zavar, a menetdinamika nem változik, a menetkomfort viszont ég és föld. Gyárilag zörgős szarból prémium. Itt most kicsit szarkasztikusan értve a prémiumot, de ha már a Lime annak volt itt titulálva pár hónapja, megkockáztatom, hogy ugyanazt az élményt tudja így...
GPS-es ellenőrzésnél ne hagyatkozz a tárolt max. sebességre, mert az lehet egy sima kiugrás, egyszeri mérési hiba. A menet közben mért 1-2 km/h pontosabb, ha ez hosszú távon tartott tempó, akkor pláne. Jó esetben a GPS is beáll, meg Kugoo órája is fix értékre, abból kiszámolható a tévedés, s korrigálható a szervizmenüben, ha érdekel az ilyesmi. A távolságmérés elmászhat tőle, azzal érdemes számolni... De amúgy nálam abban is van kis különbség a GPS/Google Térkép/Kugoo közt.
Ha egy mérésed van, tudod, az mennyi. Ha kettő, akkor nem lehetsz biztos benne.
-
stellaz
veterán
Nekem tizenpár egész éves kerékpározás után az a tapasztalatom, hogy ha nem ilyen egész napos esőről van szó, hanem záporos, zivataros idő, meg a vagy esik, vagy nem helyzetről, akkor meglepően elég ritkán ázok el.
Ebből nem azt akarom levezetnii, hogy kevésszer fogsz megázni, hanem, hogy sokkal többször fogsz gyalogolni, mint az végül indokolt lenne
-
-
Tin
veterán
igazabol nem annyira rossz, de ha biztosra akarsz menni, erdemes raszanni azt az 1 delelottot. nem kell sok hozza: FBS ragaszto, szeles ragasztoszalag, meg par imbusz- es villaskulcs. ha viszont megcsinalod, utana nem kell mar attol tartani, hogy beazik, mert fizikailag nem tud.
nem azert, mert barki esoben akarna hasznalni, hanem azert, mert barmikor elkaphat egy nagyobb eso, illetve siman elofordulhat, hogy amikor mondjuk indulsz haza, mar nem esik az eso, de meg vizes az ut. es a felvert viz is siman befolyhat alapbol a vezerlohoz meg az akkuhoz. nem konnyen, de elofordulhat. -
B-L-A-C-K
titán
Én ezeket csináltam S1-en:
- Kijelző: Kapott egy üveg lapot hogy sík legyen az egész. Az elejére vágtam egy lyukat, és kivezettem a dudát hogy hangosabb legyen. FBS-sel leszigeteltem az illesztéseknél. Első lámpa kapott egy fekete fóliázást, majd az egész kijelző rész egy karbon fóliát.
(Pro-nál én ugyan ezt csinálnám, csak ott nem kell faragni bele üveget, szóval szétszedném, és úgy raknám össze hogy az illesztések közé tömítő anyagot kennék (FBS-t), majd az egészre húznék egy karbon fóliát.- Motor: Szétszedtem FBS-sel leszigeteltem körbe, és a csapágyaknál is (Pro-nál ugyan ezt meg kell).
- Vezérlő rész szintén kapott így egy szigetelést. (Pro-nál ugyan ezt meg kell).
- Aksi rész is így szigetelve lett. (Pro-nál ugyan ezt meg kell).
- Támasztót feljebb fúrtam (nálam mindig majdnem hogy eldőlt), és a csavarok kaptak belül alátétet és anyát is.
Pro-nál ezt nem kell mert már feljebb rakták okosan, viszont hosszabb csavar anyával alátéttel mehet mögé)- Hátsó sárvédő kábel végig szigetelve lett (zugsorcsővel). (Pro-nál ugyan úgy meg kell csinálni)
- Hátsó lámpa ketté lett vágva, a csavartartó rész ki lett szedve, és FBS-sel lett félig kinyomva (ez azért kellett mert a csavartartók lefognak törni idővel, és zörögni fog benne), majd kapott ez is egy sötétítést.
(Szintén meg kell csinálni Pro-nál)- Kormányon Kugoo felírat feketére lett festve, talp részről a Kugoo rész le lett szedve, és kapott egy csúszásgátló borítást. (Talp borítás ott rendben van, festés meg tetszés szerint.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Yettel topik
- Tőzsde és gazdaság
- XIV. Leó pápa szerint a politikusoknak kezdeniük kell valamit az AI-veszélyekkel
- Mozilla Firefox
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070 12GB BE QUIET! Pure Base 500DX 650W
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest