- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
Aktív témák
-
#51736960
törölt tag
válasz
MPowerPH #22038 üzenetére
egyetértek, de mindig vannak olyanok, akik nem bírják alonso búráját, és ilyenkor az eszetlen fikázás hevében nem veszik észre, mekkora baromságokat írnak...
vettel-re meg kíváncsi vagyok, ha kap egy igazi csapattársat, akkor is vb lesz-e... (mert az egy dolog, hogy a kiöregedő webbert épphogy megverte, de mondjuk megnézném egy kubica ellen például)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #21991 üzenetére
Nem tudom, hogy érdemes lenne-e Montezemolo-t leváltani. Inkább Domenicali-t kéne eltüntetni. Olyan szépen elmesélni, hogy milyen taktikai hibákat vétettek, hát akkor feleljen is érte. Már 2007/2008-ban is kurva sok pontot dobtak el azért, mert olyan emberek voltak a pitwall-on akik teljesen logikátlan döntéseket hoztak, vagy nem hoztak és várták hogy a körülmények majd a kezükre játszanak.
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #21865 üzenetére
Ezen a futamon csak annyi feladatuk lett volna, hogy mielőtt kihívják Alonso -t a boxba, megnézik, hogy ugyan már ki mögé is skatujázzák be
Hát ezaz...A leggyengébb csapatnál is alapvetés ez...Arról már ne is beszéljünk, hogy anno a ferka vitte ezt szinte tökélyre és most mégis elcseszik ?
A "tót meg a barna" idejében mindent előre kiszámoltak, ennek köszönhetik vagy három VB.-jüket...Amatőrök...
venember83 Hajrá tilke, csak így tovább...
-
#51736960
törölt tag
-
ronaldo
őstag
válasz
MPowerPH #21497 üzenetére
Azt mondjuk nem tudtam eldönteni végül, hogy Alonso ment-e lágy keverékkel. Mert mikor a végén kiküldték, akkor az volt rajt, viszont 1 perccel a vége előtt gurult ki a boxból, szóval nem tudott mért kört menni.
Mert ha keménnyel kapott 8 tizedet, akkor az időmérőre lággyal lehet, hogy "csak" 3-4 lesz, más kérdés, hogy az is rengeteg. Viszont a Mclareneket legalább megelőzheti. Az utolsó szektorban kapott 5 tized ugyanakkor marha sok.
Szvsz 2,5 óra múlva már el fog dőlni a vb
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #21350 üzenetére
Akkor fogalmazzak világosan: az első körtől kezdve hozza a szintet. Ez nem jelenti azt, hogy dobogó, de azt kihozza az autóból, amit egy kiválóság ki tud hozni. Ha valaki mondjuk egy Minardival minden versenyen kört ver a csapattársra, az már egy ujj. Akár Kobayashit s ide sorolhatnánk, ha az év elején nem jön belőle a japán...
No ennek fényében lehet számolni (vagy soroljam az erre az évtizedre őket?)... -
Petya25
őstag
válasz
MPowerPH #21281 üzenetére
Hát a bíráskodás ott nem állt a magaslatán, Barrichello meg balfasz volt a 300 futamával együtt. De ennyi erővel Buttonnak meg járna az a 18 pont amitől Vettel ütötte el. Erről ennyit, néha roszkor rossz helyen lenni nem kifizetődő.
Hozzáteszem, hogy Button idén saját hibájából nem esett ki, nem úgy mint a többiek. -
mephi666
nagyúr
válasz
MPowerPH #21281 üzenetére
ha lúd, legyen kövér alapon jó poén lenne
...ha amúgy is csak a szezon után kezdik megreformálni a csapatutasításra vonatkozó dolgokat, akkor ez a "+1" szerintem semmit nem számít... pénzbüntetés a ferrarinak? vicc... kb olyan, mint amikor fociban pártízezer frankra büntettek a mostani döntőn történt durvulások miatt... aprópénz nekik a büntetés itt is
amúgy csapatutasítás? szerintem a forma1 csapatsport... kár ezzel foglalkozni... rendben, hogy nem etikus átadni másnak a győzelmet, de miért nem lehet szabályos? simán meg tudnak beszélni olyan kulcsszavakat, amik teljesen kommersznek tűnhetnek, mégis jelentéssel bírnak: pl. "nem jó a bal hátsó tapadása, vegyél vissza"="vegyél vissza és engedd el xy-t"
kár ezen lovagolni, nem hülye emberek ülnek ott... ha akarják, simán megkerülik a szabályrendszert... anno sumi+bari is hányszor játszott már el ilyet? montoya is mintha ilyen miatt nem ment volna a ferrarihoz, mert "nem akart másodpilóta lenni sumi mögött"
tartom magam ahhoz, hogy a redbull-nál nem fogják egymást elengedni... én speciel nem örülnék olyan vb-címnek, amit úgy hoznak nekem össze, nem pedig saját erőmből érem el
meg webber/vettel is szeretne pontokat szerezni, küzdeni fognak ők... egymással is
#21283: láttam, hogy alonso szép piros ferrari-s bringával szokott tekerni a pályákon... pontegyenlőségnél adni kellene nekik 1-1 szépen felmatricázott bringát és lenyomatni velük egy 3körös futamot
mekkora fun lenne már...
-
cyberkind
félisten
válasz
MPowerPH #21246 üzenetére
"Aki azt mondja, hogy Alonso bemákolja a VB címet, az a véleményem, hogy elsőként gondoljanak Valenciára, majd Belgiumra"
Ez így van, de ezt senki nem veszi figyelembe, ha Valencia-t nézzük, ott egy 2. vagy 3. helytől búcsúzott el, ami 18, de min. 15 pont !!!!!!!!!!!!!!!!
Belgiumban jött Barichello és kilökte, megint csak 2. vagy 3. helytől való búcsú !!!!!!!!!!!!!
Ha ezek megvannak, most már bajnok lehetne !!!!!!!!!!!!! -
Iron Funeral
őstag
válasz
MPowerPH #20742 üzenetére
McLaren széteséshez, régebben még ütközni sem kellett, szerintem ez egyértelmű javulás
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #20739 üzenetére
Nem sokkal áll rosszabbul, mint a többiek. Szerintem azzal az egy motorral meg lehet csinálni a két szombat+vasárnapot. Pénteken meg mennek a 3 hétvégét már teljesítő motorral.
Egyébként a tavalyi adatok alapján a renyo lehet, hogy itt egy kicsit hátrányban van:
Tavaly a RedBull 2000-2100Km után kukázta a motorokat, a gyári renyo is 2200km után dobálta ki őket, és Helmut is mondta, hogy ennyit bírnak.:
"Teljesen meghökkentett minket, ez az első motorhibánk idén. Az erőforrás körülbelül 1600 kilométert ment eddig, normális esetben 2000-2100 szoktak. Úgy tűnik, a szelepeknél romlott el valami" - közölte Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója az RTL-lel.
A Ferrari pedig tavaly több motorral is ment ~2400Km-t, Bourdais 2492km-t tett az egyik motorjába. A toyoták is mentek 2400-at.
Ez a 8db esetén akár 1600-3200km elérést is jelenthet. (2-4 hétvége) -
lujó55
addikt
válasz
MPowerPH #20573 üzenetére
"Egyébként itt jegyezném meg, hogy Alonso se mondta, hogy ne menjen a game, hülye ez a Gyula. Neki abszolút rossz lett volna, ha IM alapján rangsorolnak."
Gyuszi nagyon nem fürdött ma reggel, ezért volt úgy szétcsúszva. Én sem értettem, hogy mire alapozta ezt a kijelentést, de aztán rájöttem. Alonso és Webber beszélgettek a SC után, mielőtt újból elindult a futam. Na ezt hitte Gyulám annak, hogy Alonso sem akar versenyezni. No comment. Az hogy nem voltak a helyzet magaslatán a sárgák nem csodálkozom, új pálya, új csapat, lehet, hogy minimálbér. De hogy a kommentátorok sem -
[CS]Blade2
addikt
-
ronaldo
őstag
válasz
MPowerPH #20038 üzenetére
Szerintem a hátralevő futamokon erős lesz mindenhol a RB. Tavaly konkrétan Interlagosban és Abu Dhabiban is ők nyertek. (igaz, nagy konkurencia nem volt a végére, mert a Brawnt addigra már lelépték, a többiek meg hébe-hóba tudtak velük menni).
Korea meg kérdéses, de elsősorban nem az, hogy ki fog ott nyerni, hanem hogy lesz-e futam
-
!Overdose!
őstag
válasz
MPowerPH #19910 üzenetére
"Mondjuk itt ahogy nézem, Button 1s -es lemaradással jön."
Mi? Hol?
Egyébként ha lehet hinni a nyilatkozatoknak, akkor marha nehéz dolga van ezzel a túlkormányozottságra hajlamos McLarennel. Ehhez képest 2 futamgyőzelemmel és pár dobogóval csupán egy futamgyőzelemnyi a lemaradása Webbertől és csak 5 pont Hamiltontól. A hosszú kihagyástól eltekintve éppen ugyanabban a helyzetben van, mint Schumacher, csak pont fordítva.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
MPowerPH #19910 üzenetére
Eléggé biztos az az eső BBC Weather
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #19908 üzenetére
Ja, ha így halad még lelépi Alonso-t is az idei évet tekintve, csak ő most egy huzamban letudja az egész évit.
Na de nem jöhet ki valaki mindig mindenből jól. Összességében pedig még mindig többet profitált a merész manőverekből mint amennyit bukott. Arról nem is beszélve, hogy a zsenit és az őrültet csak egy hajszál választja el. Néha könnyű átcsúszni a másik oldalra. Amúgy szinte minden valamirevaló VB alkat pilótának vannak ilyen periódusai a pályafutása alatt.
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #19840 üzenetére
Nem kéne kavarni a dolgokat. Te egy levest főzöl a drukkerségből, az idei évi teljesítményből, a feltételezett jövő évi teljesítményből, a múltból. Majd ezzel akarod felmenteni valahogy az idei évet..ez így hektikus, és nem valami tényszerű hogy finom legyek. Mint mondtam én nem a fikázók sorába álltam be...ahogy Jordan sem. Nem a múltját nem az értékeit, nem a jövőbeni teljesítményt kritizálták, hanem az ideit. Nem kell felfújni a kritikákat és belegondolni olyanokat amelyek nem igazak, mindenki elismeri amit letett az asztalra. Azzal ismerik el leginkább, hogy most ilyen kemények vele ilyen teljesítmény láttán.
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #19831 üzenetére
[link] Ő is kirúgná a mostani év alapján.
Mindenki többet várt tőle ahogy ő maga is magától, ennyi. Ha egy fiatalabb pilóta kerül ki az f1-ből és visszatér még huszonévesen az f1-be azt is kirúgnák. Három év kihagyás max az első pár futamon mentség, utána fejlődni kéne..de inkább leszakadást látni egyre jobban. Klien is kihagyott pár évet, de azonnal gyorsabb volt mint Bruno, minden területen.
Én ha valamit akkor ezt utálom, azért mert nagy név attól még a jelenben ugyanolyan elbírálás alá kell helyezni mint bárki mást. Az hogy a gyárnak így is megéri (lehet tényleg jól fejleszt és pénzügyileg sem biztos hogy mínuszos az alkalmazása..) az már az ő magánügyük. Nekem semmi bajom. De képzeld el a szitut egy mhelyen, ahol egy régi nagy ász visszatér, valaki kárára (vagy kirúgás, vagy nem kerül be) majd átlagon alul teljesít, és megvonják a vállukat hogy márpedig milyen jó neve van...nem is kell elképzelni, sok ilyen van és én ott nem azt látom hogy örülnének az emberek. Szóval ha kritikát kap azt egy valakinek köszönheti: magának. Fejlődni illett volna.
Ettől függetlenül engem baromira nem zavar, lehet hogy lassú de legalább agresszív, de nem akkor amikor lekörözik. Én azt nem értem, hogy év eleje óta semmit nem lépett előre, sőt. Ennyire nem tehet mindent a pirelli gumira...vagy úgy van vele, hogy csak az ő maga saját stílusában képes a győzelemre, újat már nem tud elsajátítani olyan szinten, hogy ott legyen az elejében. Akkor viszont egy teszt az új gumikkal és lehet szögre akasztani a sisakot, ha nem lenne jobb..bátor dolog.
-
Integra
titán
válasz
MPowerPH #19773 üzenetére
én spec telibeszarom őket, meg a többit is, csak maga a versenyzés, amit figyelek, és ha megpukkadnak a hamilton fanok, ez akkor is sima versenybaleset volt, hány ilyet láttunk már.. ok, elfogult hamilton fanoknak ez megbocsájtható, meg webber rühellőknek is, nincsen itt baj.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #19755 üzenetére
Sztem nincs az a nagy ív amin Webber elfért volna....a nem ideális/nem igazán jól felgumizott íven (hétvégi eső..stb) akart rövidebbet fékezni mint Hamilton...Hamilton ugye amúgy sem lazulja el a féktávokat..szal sok nem lehetett benne ha volt is, de Webber ezt még fél autóval rövidebbre akarta venni rosszabb tapadású íven...látszik is hogy lecsúszott volna....amiért ez nem lett látványos az az hogy Hamilton-n megtámaszkodott a kereke, és ezért be tudott fordulni,...és volt azért hely..lehet látni Hamilton kamerájából is hogy nem full szűken vette az ívet.
Szal szvsz(!!) Hamilton nem tudott volna olyan nagy ívben fordulni hogy Webber ne torpedózza oldalba...kivéve ha a rázókőre megy talán.Ez nálam full Webber hibája, és nem az első hogy kilökte Hamilton-t,..Ausziban sem tudta elengedni a szitut, és itt sem....részemről kaptya be
..mert nálam ez nem kosher az idénynek ebben a szakaszában....mitől kell betojni nem tudom, Hamilton így az elmúlt 4 futamon 3× nullázott, ha ezek után megnyerné a VB-t az irgalmatlan nagy elégtétel lenne
..de nem fogja valszeg, ez már túl nagy hátrány. -
D@ni88
addikt
válasz
MPowerPH #19719 üzenetére
Egyetértek. A rendben lezajlott kifékezés is úgy megy, hogy belsőívre fékez a hátulról érkező, ezért hiába van a másik az ideális íven, mivel aki meg akarja előzni, ott van mellette. Ezért ívet kell módosítania, és így tovább.
Az meg hogy Hamilton nem várta hogy visszatámad, az nem mentség, és ezt elismerte.
Ennyi erővel én is mondhatnám ZH-n, hogy bocsánat tanár úr, nem vártam ezt a kérdéstWebber tette a dolgát és visszatámadt. Hamilton meg azt hitte, hogy az Ő nagy arca mellé nem fér már el egy másik egoista arca
Aztán Bumm. Elismerem hogy Webbert se kell félteni ha ütközésről van szó, de erre fel lehet készülni, hogy akkor is bepróbálkozik, és úgy ahogy nem kéne.
Ez pedig a nagy Hamilton tábornak, hogy kicsit jó napjuk legyen:
(kicsit már idegesít hogy ő mindent mindig jól csinált, mert ugye Monzában és itt sem hibázott)
Leírom összegezve: Hamilton bácsi, annyira jól ment, hogy túlteljesítette a kocsi, és a gumi határait, és azt hitte hogy már 140%-ra megelőzte, mert ugye annyival többre becsüli magát, hogy Ő aztán úgy tud előzni, hogy más soha, visszatámadni meg lehetetlen. -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #19678 üzenetére
Webber-nek köze nem volt az ideális ívhez...az ott volt ahol Hamilton fékezett és el akart fordulni, Webber mivel megtámadta ezért keresztezte...egyedül ezért lehet bizonyos pillanatban az ideális íven tetten érni.
..és Mark-nak minden oka megvolt ahoz hogy fékezzen, miért?
-mert nem volt ideális íven, ideális esetben kb. ott veszik azt a jobbost ahol Hamilton befért mellé ahol ő volt, viszont már húzódnak is ki jobbra, hogy a következő balost jól kezdjék meg.
Webber nem tudott jobbra menni mert akkor be kellett volna soroljon Hamilton mögé, így megtámadta a poros részről.
Szal azért kellett volna fékezni mert törte volna a kanyarívet, és azért kellett volna fékezni mert nem a legjobban felgumizott részen vette a féket....és nem mellesleg azért is mert tudnia kellett hogy nem fog beférni....ő látta. -
tjokai
senior tag
válasz
MPowerPH #19705 üzenetére
Ha jól belegondolunk, idén jóval kevesebb elfüstölt motort lehetett látni futamokon, mint az elmúlt években!Megbízhatóbbak lettek az erőforrások mindenképpen!Bízok abban is, h nem szól bele a technika ördöge a vb cím kiosztásába, azt döntsék el a pilóták, h melyikük a legrátermettebb a 2010-es szezonban!
-
D@ni88
addikt
válasz
MPowerPH #19696 üzenetére
Ez meg a másik, Spa-ra is kaptak új motort, meg Monzara is.
Táblázat
Na tehát van a 6os és a 8as motorban is 2-2 futam. Ezt feltornázzák 3-3ra, és akkor már csak 2 futam marad. 6os motort meg még csak 1 futamon használták, tehát az utolsó 2re azt használják. Szval ennyit erről -
Kicker
őstag
válasz
MPowerPH #19684 üzenetére
Egyetértek, a külső íven volt Hami, és a kanyarban túl korán húzta be balra a kormányt, szinte elé vágott a wébernek, sőt elé vágott, a másik esetben ahol Kupica ment el, ott tisztán látszott, hogy a külső íven ment végig, a kanyar közepén nem vágott át a belső ívre, az előzött ember elé, sikerült is manőver. ennyi.
Viktor77: ha Webbert kiütötte volna Hami, akkor lett volna szankció, véleményem szerint, de tudom, HA a kutya nem szarna, eldurrana...
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #19671 üzenetére
Mark nem a versenyíven volt, hanem keresztezte azt az ütközés pillanatában...egy ív azért ív.
Akkor lett volna az ideális íven ha azon kanyarodik el.
Tipikus Rossi-Gibernau szitu szvsz...az amikor valaki rácsukja az ajtót az az amit Massa csinált Bourdais-val...döngetek az egyenesben, látom hogy jön ki a pit-ből melléfékezek a melegebb gumikon és szűken kanyarra fordulok...kényszerítve a másikat arra hogy fékezzen.
De ez?
Webber hátulról beröpült féktávon...ennyi történt, Hamilton akkor már nem látta Webber-t ráfordult a kanyarra, Mark meg megpróbált elférni ott ahol nem volt hely.
Monza-ban ezt Hamilton-nak osztottam, itt meg Mark-nak...
...Nem volt hova öblösíteni a kanyart...hiába jön majd egy jobbos ív, ha a kerékvetőn kell kigyorsítani, ez elsőre jól hangzik, de megcsinálni kutya nehéz és esetleges. -
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #19657 üzenetére
szép lenne ha büntetést kapna
Miért mert bekanyarodott?
...Webber beleszállt..és Webber csöppet sem volt ideális íven, pláne nem azon a tempón amivel el is fordulhatott volna
..egyébként nem csak az ütközés pillanatában nem volt Webber elől, már az azt megelőző jobbos kijáratában sem volt ott.Egyébként fékezni kellett volna nem beleszállni a másikba...szimben eljátszhatjuk
..te megelőzöl én meg megpróbálok rövidet fékezni
-
Sundesz
addikt
válasz
MPowerPH #17703 üzenetére
Egyébként láttam egy interjút Massa-val, azt mondta kerek-perec a feltett kérdésre, hogy önszántából engedte el Alonso-t, mert szenvedett a kemény gumin és lassabb volt nála. Persze tudjuk, hogy nem így volt, de most ő is azért hideg fejjel óvatosabban nyilatkozott már. Lehet, hogy meg tudták oldani házon belül a dolgokat és csak a média lovagol rajta még mindig, de holnap már a kutyát sem fog érdekelni a történet.
-
#27441408
törölt tag
válasz
MPowerPH #17703 üzenetére
Azért nem magától döntött, elég erősen hatottak rá. Ez nem magamtól döntés . És abban sem vagyok biztos hogy nem lesznek kemény szankciók. Mert a közvélemény nagyrésze tehát van aki nem. ezt követeli. Azt gondolom nem véletlenül került a világtanács elé a dolog.
Sundesz
Igen. (bár én ehhez a NASCAR-ból hozzá vagyok szokva, ott a pitbe is verseny van)
-
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #16558 üzenetére
Mond, 89 és 90-ben láttad azokat a futamokat, vagy csak legendákat hallottál?
A 89-es ütközés egy olyan 50-50-es vesrsenykoc volt. Aztán mikor Senna ujraindult 100%-ig saját IQ-hiánybol vágta le a kanyart, volt ideje átgondolni mit csinál - nem másodperc alatt kellett döntenie mint Lajosnak a mostani SC szituban, és Prost akkorra már kiszállt az autobol, nemhogy bevezette a levágásba Sennát.
A 90-es torpedo 100% Senna sara volt, és még hencegett is azzal, hogy már joval a rajt elött kitervelte. Amikor a szingapuri SC-gate-et valaki csak második legmocskosabb dolognak nevezte ez az esett mögött, azzal csak ergyet tudtam érteni. -
szeva000
addikt
válasz
MPowerPH #16569 üzenetére
szeretem az ilyen kétszínű nullákat,mint a ferrarisok közül jópáran.
Anno Briós volt a g*ci,mert emiatt bukott a ferka....most meg neki van igaza
na hagyjuk ezt.
szánalmas vagy.
Ha nem lenne Hamilton,itt előzés sem lett volna az idén.Mert ezt egy ferkától ne várjuk
Azon kellene agyalni,hova b*sztak el dollármillákat,mert nem látni az eredményét! -
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16575 üzenetére
Majd idén meg az elkövetkező jó pár éveben lesz helyet másik néhány cím.
Egy újonctól amúgy sem volt reális elvárás a VB cím.
Viktor77: Most ezen ne vitatkozzunk mert gondolom nem véletlenül kezdted el emlegetni a szemüvegeket. Mondjuk mert te is hordasz egyet. Az pedig hogy ki szerint ki milyen emberileg megint csak nem túl szerencsés vitatéma. Én nem írtam le itt hogy xy pilóta kapja be azt... Nem is fogom.
-
Viktor77
titán
válasz
MPowerPH #16575 üzenetére
És tudod mi a legrosszabb az egészben? Nem is olyan rég leírtam. Akárhogy is, Hamilton így csal, Hamilton úgy köcsög, ő az, akinek az előzések nagyrészét köszönhetjük, és ő az aki a legtöbbet teheti/teszi a RedBull-ok nyomasztó fölénye ellen.
Mindegy, hogy mennyire csal(t) vagy nem, emberileg közelít a 0-hoz, de egyszerűen főleg miatta izgalmas ez a szezon.MOD: Ezért sírom vissza Kimit. Ő ugyanezt csinálta, csak mindenféle trükközés vagy vitatható manőver nélkül.
Csodálatos volt az az év, mikor a teljes esélytelenség nyugalmával megalázta a McLarent az év végén.
Aktív témák
Hirdetés
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Windows 10
- Windows 11
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
- KAMATMENTES , BANKMENTES részletfizetés ASUS ROG Strix G814JIR-N6012W Notebook
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Honor 200 , 8/256GB , Kártyafüggetlen
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest