- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #19670 üzenetére
Hova ment volna Webber, főleg az ideális ívről miért ment volna le, és miért lassított volna? Itt a vid 3 szemszögből.
És nézd a felgumizott részt. Pont ott megy Webber, csak kicsit a kerékvetőnek tolva, mivel látta ő, hogy alig van ott hely.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #19671 üzenetére
Mark nem a versenyíven volt, hanem keresztezte azt az ütközés pillanatában...egy ív azért ív.
Akkor lett volna az ideális íven ha azon kanyarodik el.
Tipikus Rossi-Gibernau szitu szvsz...az amikor valaki rácsukja az ajtót az az amit Massa csinált Bourdais-val...döngetek az egyenesben, látom hogy jön ki a pit-ből melléfékezek a melegebb gumikon és szűken kanyarra fordulok...kényszerítve a másikat arra hogy fékezzen.
De ez?
Webber hátulról beröpült féktávon...ennyi történt, Hamilton akkor már nem látta Webber-t ráfordult a kanyarra, Mark meg megpróbált elférni ott ahol nem volt hely.
Monza-ban ezt Hamilton-nak osztottam, itt meg Mark-nak...
...Nem volt hova öblösíteni a kanyart...hiába jön majd egy jobbos ív, ha a kerékvetőn kell kigyorsítani, ez elsőre jól hangzik, de megcsinálni kutya nehéz és esetleges. -
Kicker
senior tag
válasz MPowerPH #19681 üzenetére
Nem volt semmilyen eset ott, illetve Hamilton volt balfácán, levágta a kanyart, amit nem kellett volna, 15 körrel később talán Schumi mellett mentek el ugyanabban a kanyarban, ahogy kell.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz MPowerPH #19684 üzenetére
Egyetértek, a külső íven volt Hami, és a kanyarban túl korán húzta be balra a kormányt, szinte elé vágott a wébernek, sőt elé vágott, a másik esetben ahol Kupica ment el, ott tisztán látszott, hogy a külső íven ment végig, a kanyar közepén nem vágott át a belső ívre, az előzött ember elé, sikerült is manőver. ennyi.
Viktor77: ha Webbert kiütötte volna Hami, akkor lett volna szankció, véleményem szerint, de tudom, HA a kutya nem szarna, eldurrana...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
D@ni88
addikt
válasz MPowerPH #19696 üzenetére
Ez meg a másik, Spa-ra is kaptak új motort, meg Monzara is.
Táblázat
Na tehát van a 6os és a 8as motorban is 2-2 futam. Ezt feltornázzák 3-3ra, és akkor már csak 2 futam marad. 6os motort meg még csak 1 futamon használták, tehát az utolsó 2re azt használják. Szval ennyit erről[ Szerkesztve ]
-
tjokai
senior tag
válasz MPowerPH #19705 üzenetére
Ha jól belegondolunk, idén jóval kevesebb elfüstölt motort lehetett látni futamokon, mint az elmúlt években!Megbízhatóbbak lettek az erőforrások mindenképpen!Bízok abban is, h nem szól bele a technika ördöge a vb cím kiosztásába, azt döntsék el a pilóták, h melyikük a legrátermettebb a 2010-es szezonban!
Üdv!
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #19678 üzenetére
Webber-nek köze nem volt az ideális ívhez...az ott volt ahol Hamilton fékezett és el akart fordulni, Webber mivel megtámadta ezért keresztezte...egyedül ezért lehet bizonyos pillanatban az ideális íven tetten érni.
..és Mark-nak minden oka megvolt ahoz hogy fékezzen, miért?
-mert nem volt ideális íven, ideális esetben kb. ott veszik azt a jobbost ahol Hamilton befért mellé ahol ő volt, viszont már húzódnak is ki jobbra, hogy a következő balost jól kezdjék meg.
Webber nem tudott jobbra menni mert akkor be kellett volna soroljon Hamilton mögé, így megtámadta a poros részről.
Szal azért kellett volna fékezni mert törte volna a kanyarívet, és azért kellett volna fékezni mert nem a legjobban felgumizott részen vette a féket....és nem mellesleg azért is mert tudnia kellett hogy nem fog beférni....ő látta. -
D@ni88
addikt
válasz MPowerPH #19719 üzenetére
Egyetértek. A rendben lezajlott kifékezés is úgy megy, hogy belsőívre fékez a hátulról érkező, ezért hiába van a másik az ideális íven, mivel aki meg akarja előzni, ott van mellette. Ezért ívet kell módosítania, és így tovább.
Az meg hogy Hamilton nem várta hogy visszatámad, az nem mentség, és ezt elismerte.
Ennyi erővel én is mondhatnám ZH-n, hogy bocsánat tanár úr, nem vártam ezt a kérdéstWebber tette a dolgát és visszatámadt. Hamilton meg azt hitte, hogy az Ő nagy arca mellé nem fér már el egy másik egoista arca Aztán Bumm. Elismerem hogy Webbert se kell félteni ha ütközésről van szó, de erre fel lehet készülni, hogy akkor is bepróbálkozik, és úgy ahogy nem kéne.
Ez pedig a nagy Hamilton tábornak, hogy kicsit jó napjuk legyen:
(kicsit már idegesít hogy ő mindent mindig jól csinált, mert ugye Monzában és itt sem hibázott )
Leírom összegezve: Hamilton bácsi, annyira jól ment, hogy túlteljesítette a kocsi, és a gumi határait, és azt hitte hogy már 140%-ra megelőzte, mert ugye annyival többre becsüli magát, hogy Ő aztán úgy tud előzni, hogy más soha, visszatámadni meg lehetetlen. -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #19755 üzenetére
Sztem nincs az a nagy ív amin Webber elfért volna....a nem ideális/nem igazán jól felgumizott íven (hétvégi eső..stb) akart rövidebbet fékezni mint Hamilton...Hamilton ugye amúgy sem lazulja el a féktávokat..szal sok nem lehetett benne ha volt is, de Webber ezt még fél autóval rövidebbre akarta venni rosszabb tapadású íven...látszik is hogy lecsúszott volna....amiért ez nem lett látványos az az hogy Hamilton-n megtámaszkodott a kereke, és ezért be tudott fordulni,...és volt azért hely..lehet látni Hamilton kamerájából is hogy nem full szűken vette az ívet.
Szal szvsz(!!) Hamilton nem tudott volna olyan nagy ívben fordulni hogy Webber ne torpedózza oldalba...kivéve ha a rázókőre megy talán.Ez nálam full Webber hibája, és nem az első hogy kilökte Hamilton-t,..Ausziban sem tudta elengedni a szitut, és itt sem....részemről kaptya be ..mert nálam ez nem kosher az idénynek ebben a szakaszában....mitől kell betojni nem tudom, Hamilton így az elmúlt 4 futamon 3× nullázott, ha ezek után megnyerné a VB-t az irgalmatlan nagy elégtétel lenne
..de nem fogja valszeg, ez már túl nagy hátrány. -
Integra
titán
válasz MPowerPH #19773 üzenetére
én spec telibeszarom őket, meg a többit is, csak maga a versenyzés, amit figyelek, és ha megpukkadnak a hamilton fanok, ez akkor is sima versenybaleset volt, hány ilyet láttunk már.. ok, elfogult hamilton fanoknak ez megbocsájtható, meg webber rühellőknek is, nincsen itt baj.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #19831 üzenetére
[link] Ő is kirúgná a mostani év alapján.
Mindenki többet várt tőle ahogy ő maga is magától, ennyi. Ha egy fiatalabb pilóta kerül ki az f1-ből és visszatér még huszonévesen az f1-be azt is kirúgnák. Három év kihagyás max az első pár futamon mentség, utána fejlődni kéne..de inkább leszakadást látni egyre jobban. Klien is kihagyott pár évet, de azonnal gyorsabb volt mint Bruno, minden területen.
Én ha valamit akkor ezt utálom, azért mert nagy név attól még a jelenben ugyanolyan elbírálás alá kell helyezni mint bárki mást. Az hogy a gyárnak így is megéri (lehet tényleg jól fejleszt és pénzügyileg sem biztos hogy mínuszos az alkalmazása..) az már az ő magánügyük. Nekem semmi bajom. De képzeld el a szitut egy mhelyen, ahol egy régi nagy ász visszatér, valaki kárára (vagy kirúgás, vagy nem kerül be) majd átlagon alul teljesít, és megvonják a vállukat hogy márpedig milyen jó neve van...nem is kell elképzelni, sok ilyen van és én ott nem azt látom hogy örülnének az emberek. Szóval ha kritikát kap azt egy valakinek köszönheti: magának. Fejlődni illett volna.
Ettől függetlenül engem baromira nem zavar, lehet hogy lassú de legalább agresszív, de nem akkor amikor lekörözik. Én azt nem értem, hogy év eleje óta semmit nem lépett előre, sőt. Ennyire nem tehet mindent a pirelli gumira...vagy úgy van vele, hogy csak az ő maga saját stílusában képes a győzelemre, újat már nem tud elsajátítani olyan szinten, hogy ott legyen az elejében. Akkor viszont egy teszt az új gumikkal és lehet szögre akasztani a sisakot, ha nem lenne jobb..bátor dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #19840 üzenetére
Nem kéne kavarni a dolgokat. Te egy levest főzöl a drukkerségből, az idei évi teljesítményből, a feltételezett jövő évi teljesítményből, a múltból. Majd ezzel akarod felmenteni valahogy az idei évet..ez így hektikus, és nem valami tényszerű hogy finom legyek. Mint mondtam én nem a fikázók sorába álltam be...ahogy Jordan sem. Nem a múltját nem az értékeit, nem a jövőbeni teljesítményt kritizálták, hanem az ideit. Nem kell felfújni a kritikákat és belegondolni olyanokat amelyek nem igazak, mindenki elismeri amit letett az asztalra. Azzal ismerik el leginkább, hogy most ilyen kemények vele ilyen teljesítmény láttán.
-
puttputt
őstag
válasz MPowerPH #19835 üzenetére
Schumit mindenki kritizálta, amikor nagyon ment neki...,
most is, majdnem "mindenki" ellene beszél, mert nagyon nem...
Tényleg "egy kutya."
Amellett, hogy én azért kivárom, mit főznek ki a köv. szezonra.
Remélem, nagy durranás lesz.:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #19908 üzenetére
Ja, ha így halad még lelépi Alonso-t is az idei évet tekintve, csak ő most egy huzamban letudja az egész évit. Na de nem jöhet ki valaki mindig mindenből jól. Összességében pedig még mindig többet profitált a merész manőverekből mint amennyit bukott. Arról nem is beszélve, hogy a zsenit és az őrültet csak egy hajszál választja el. Néha könnyű átcsúszni a másik oldalra. Amúgy szinte minden valamirevaló VB alkat pilótának vannak ilyen periódusai a pályafutása alatt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #19910 üzenetére
Eléggé biztos az az eső BBC Weather
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
!Overdose!
őstag
válasz MPowerPH #19910 üzenetére
"Mondjuk itt ahogy nézem, Button 1s -es lemaradással jön."
Mi? Hol?
Egyébként ha lehet hinni a nyilatkozatoknak, akkor marha nehéz dolga van ezzel a túlkormányozottságra hajlamos McLarennel. Ehhez képest 2 futamgyőzelemmel és pár dobogóval csupán egy futamgyőzelemnyi a lemaradása Webbertől és csak 5 pont Hamiltontól. A hosszú kihagyástól eltekintve éppen ugyanabban a helyzetben van, mint Schumacher, csak pont fordítva.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ronaldo
őstag
válasz MPowerPH #20038 üzenetére
Szerintem a hátralevő futamokon erős lesz mindenhol a RB. Tavaly konkrétan Interlagosban és Abu Dhabiban is ők nyertek. (igaz, nagy konkurencia nem volt a végére, mert a Brawnt addigra már lelépték, a többiek meg hébe-hóba tudtak velük menni).
Korea meg kérdéses, de elsősorban nem az, hogy ki fog ott nyerni, hanem hogy lesz-e futam
-
[CS]Blade2
addikt
-
lujó55
őstag
válasz MPowerPH #20573 üzenetére
"Egyébként itt jegyezném meg, hogy Alonso se mondta, hogy ne menjen a game, hülye ez a Gyula. Neki abszolút rossz lett volna, ha IM alapján rangsorolnak."
Gyuszi nagyon nem fürdött ma reggel, ezért volt úgy szétcsúszva. Én sem értettem, hogy mire alapozta ezt a kijelentést, de aztán rájöttem. Alonso és Webber beszélgettek a SC után, mielőtt újból elindult a futam. Na ezt hitte Gyulám annak, hogy Alonso sem akar versenyezni. No comment. Az hogy nem voltak a helyzet magaslatán a sárgák nem csodálkozom, új pálya, új csapat, lehet, hogy minimálbér. De hogy a kommentátorok sem -
[CS]Blade2
addikt
válasz MPowerPH #20739 üzenetére
Nem sokkal áll rosszabbul, mint a többiek. Szerintem azzal az egy motorral meg lehet csinálni a két szombat+vasárnapot. Pénteken meg mennek a 3 hétvégét már teljesítő motorral.
Egyébként a tavalyi adatok alapján a renyo lehet, hogy itt egy kicsit hátrányban van:
Tavaly a RedBull 2000-2100Km után kukázta a motorokat, a gyári renyo is 2200km után dobálta ki őket, és Helmut is mondta, hogy ennyit bírnak.:
"Teljesen meghökkentett minket, ez az első motorhibánk idén. Az erőforrás körülbelül 1600 kilométert ment eddig, normális esetben 2000-2100 szoktak. Úgy tűnik, a szelepeknél romlott el valami" - közölte Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója az RTL-lel.
A Ferrari pedig tavaly több motorral is ment ~2400Km-t, Bourdais 2492km-t tett az egyik motorjába. A toyoták is mentek 2400-at.
Ez a 8db esetén akár 1600-3200km elérést is jelenthet. (2-4 hétvége)[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz MPowerPH #20742 üzenetére
McLaren széteséshez, régebben még ütközni sem kellett, szerintem ez egyértelmű javulás
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
cyberkind
félisten
válasz MPowerPH #21246 üzenetére
"Aki azt mondja, hogy Alonso bemákolja a VB címet, az a véleményem, hogy elsőként gondoljanak Valenciára, majd Belgiumra"
Ez így van, de ezt senki nem veszi figyelembe, ha Valencia-t nézzük, ott egy 2. vagy 3. helytől búcsúzott el, ami 18, de min. 15 pont !!!!!!!!!!!!!!!!
Belgiumban jött Barichello és kilökte, megint csak 2. vagy 3. helytől való búcsú !!!!!!!!!!!!!
Ha ezek megvannak, most már bajnok lehetne !!!!!!!!!!!!!Paranormal Cocktivity
-
mephi666
nagyúr
válasz MPowerPH #21281 üzenetére
ha lúd, legyen kövér alapon jó poén lenne ...ha amúgy is csak a szezon után kezdik megreformálni a csapatutasításra vonatkozó dolgokat, akkor ez a "+1" szerintem semmit nem számít... pénzbüntetés a ferrarinak? vicc... kb olyan, mint amikor fociban pártízezer frankra büntettek a mostani döntőn történt durvulások miatt... aprópénz nekik a büntetés itt is
amúgy csapatutasítás? szerintem a forma1 csapatsport... kár ezzel foglalkozni... rendben, hogy nem etikus átadni másnak a győzelmet, de miért nem lehet szabályos? simán meg tudnak beszélni olyan kulcsszavakat, amik teljesen kommersznek tűnhetnek, mégis jelentéssel bírnak: pl. "nem jó a bal hátsó tapadása, vegyél vissza"="vegyél vissza és engedd el xy-t" kár ezen lovagolni, nem hülye emberek ülnek ott... ha akarják, simán megkerülik a szabályrendszert... anno sumi+bari is hányszor játszott már el ilyet? montoya is mintha ilyen miatt nem ment volna a ferrarihoz, mert "nem akart másodpilóta lenni sumi mögött"
tartom magam ahhoz, hogy a redbull-nál nem fogják egymást elengedni... én speciel nem örülnék olyan vb-címnek, amit úgy hoznak nekem össze, nem pedig saját erőmből érem el meg webber/vettel is szeretne pontokat szerezni, küzdeni fognak ők... egymással is
#21283: láttam, hogy alonso szép piros ferrari-s bringával szokott tekerni a pályákon... pontegyenlőségnél adni kellene nekik 1-1 szépen felmatricázott bringát és lenyomatni velük egy 3körös futamot mekkora fun lenne már...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Petya25
addikt
válasz MPowerPH #21281 üzenetére
Hát a bíráskodás ott nem állt a magaslatán, Barrichello meg balfasz volt a 300 futamával együtt. De ennyi erővel Buttonnak meg járna az a 18 pont amitől Vettel ütötte el. Erről ennyit, néha roszkor rossz helyen lenni nem kifizetődő.
Hozzáteszem, hogy Button idén saját hibájából nem esett ki, nem úgy mint a többiek.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #21318 üzenetére
Nem emlékszek jogtalan büntetésekre de a többiben van valami.
Mondjuk Webber-nek egyetlen technikai hibája sem volt versenyben és Alonso-na kis csak egyszer kellett kiállnia.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Parfüm topik
- iPhone topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen