Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz #27441408 #17689 üzenetére

    Igen. Bármilyen nehéz megérteni, csapatérdek. Mivel egy csapatban két pilóta van, nem egy. És ez mindenhol így volt, azt a pilótát támogatták, aki esélyesebb volt a VB-re. Érdekes módon, mikor 2007-ben Kimi -t elengedte Massa az utolsó futamon, és ezzel ő nyerte meg a VB -t, senki nem pattogott, csak a McLaren.
    Ott vannak ők is élő példának. Lásd Török nagydíj, ahol Button támadta Hamilton-t, de hirtelen rászóltak, hogy spórolj benzint. Pont úgy mint itt, csak itt azt mondták Alonso gyorsabb. És Horner is visszavehetne, mert az első szárnyal is eljátszotta ezt, mikor Vettel megkapta. Mi volt a magyarázat? Mert ő előkelőbb helyen van a ponttáblázaton.
    Az F1 ebből áll, és szánalom az, ha valaki a csapatok belső szerkezetébe, és működésébe ilyen mélyen bele akar nyúlni. Jobb lett volna ha csatába engedik őket, és utána kiütik egymást?! Akkora ökörséget is csak az RBR tudott elkövetni, és azt is sunyi módon, mert Vettel -nek véletlen elfelejtettek szólni, hogy spóroljon, miközben Webber -t mínuszba állították.
    Nagyon elegem van, már a csapból is ez folyik. Nem lesz itt semmilyen a pilótákat sújtó döntés, és valószínűleg pozitívan módosítják a csapautasításról szóló szabályokat is.

    Ráadásul a bizonyítékokkal is bajban lesznek. Ugyanis a csapat konkrétan nem mondta ki, hogy engedd el Alonso -t. Massa csak kapott egy információt, amit értelmezett, tudta miért mondták be neki. A PILÓTA döntötte el, hogy elengedi. És ez nem tiltott!!! És itt a bibi, mindenki tudja, hogy csapatutasítás volt, csak soha nem lesz konkrét bizonyíték. Így maximum megrovás lesz.

    És igen, az lenne a jó, ha a csapattársak is keményen támadnák egymást. De ilyen nagyon nem is volt eddig se, és ezek után főleg nem lesz. A csapatok okultak az RBR példájából.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Aktív témák