- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Légies iPhone halvány színei
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Netfone
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
Aktív témák
-
Weetjoue
csendes tag
válasz
TESCO-Zsömle #30883 üzenetére
Igen tudom, sajnos ez így működik...
-
.bableWes
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #30880 üzenetére
pedig azt hittem, hogy tesztelik benne a 2014es motorokat...
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #30858 üzenetére
A vízfüggöny:
Pont Jenson Button van agyonhájpolva, hogy mennyire lát a pályán meg hogy milyen számító egy versenyző.
Abban a pillanatban, hogy elrontotta a kigyorsítást, tudta, hogy Hamilton előzni fogja. Ehhez hátra sem kellett néznie. Viszont a tükröt is leste, ez benne is volt a stewardok határozatában.
Azt Jenson tudja, hogy mit látott vagy mit érzett, a lényeg hogy elhitték neki, hogy nem látta vagy el akarták hinni neki, hogy nem látta. (De ez is felvet egy kérdést, hogy ez mióta indok, hogy nem láttam? Ezt kismilliószor hozzák fel ütközésnél, hogy nem láttam ezt, nem láttam azt, nem erre számítottam, nem így akartam. Ettől még kiszabják a büntetést.)
Nem kell hozzá sok ész, hogy miért védték be a győzelmet vagy miért nem csorbították egy rajthelyes büntetéssel sem a következő nagydíjra A másik mclarenes kiesett, csapaton belüli ügy lerendezni, Lewis abszolút nem vádolta Jensont, már a red flag szünetben lerendezték a dolgot és a McLaren is kiadta neki, hogy mit mondjon. A Red Bulltól fényévekre van az összes csapat a ponttáblázaton, a McLarennek van még a legnagyobb esélye, hogy még egy kicsit elodázza, hogy unalomba fulladjon a bajnoki verseny, úgyhogy nem lepett meg, hogy a versenybírók elnézőek voltak.
De néhány napra rá Whitmarsh 'It takes two to tango" nyilatkozatából kicseng, hogy kapott volna JB fejmosást, ha nem sikerül egy győzelemmel elhomályosítani még frissiben az incidenst.
Ha keménység volt, ha figyelmetlenség, ha véletlen, én elfogadom az eset versenybalesetnek minősítését, de akkor igazán leszokhatna már az FIA versenybalesetek túlbüntetéseiről.
-
kisza25
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #30858 üzenetére
na meg amúgy is, milyen picik már azok a tükrök, talán csak egy foltot lát maga mögött és a szin alapján tudja, hogy pálya, vagy auto
-
hobizoli
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #30798 üzenetére
Azert nem birtak ki, mert egy hoki ZX81 szintu ECU vezerelte le a 4-5bar-s nyomason jaro motort. Azert ott mar esznel kell lenni, hogy hol van a gyujtas, meg a tobbi, mert becsörren es mar be is szakadtak a gyürügátak, vagy átolvadt a dugattyu es szia...ezt ma egy modern ECU siman kikorrigalja.
Meg az akkori turbok is abban hasonlitottak a mostaniakhoz, hogy ijen csiga alaku haza van ketto...Az azota eltelt ropke 30 evben meg a turbos utcai autok is csak adtak mar vmi fejlesztesi tapasztalatot, akkoiban utcai benzin turbo igencsak feherhollo kategorias volt. Volt a Porsche-nak 1-2 turbos modellje, az R5 GT Turbo, meg a BMW-nek a 2002 Turbo-ja, ezen kivul nagyon mas nem futkarozott a 80-s evek elejen
-
kisza25
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #30798 üzenetére
pont ezt akartam én is írni, egy szezon 6db motor, majd 4db
az kemény lesz,
a végét lehet az fogja eldönteni, kinek marad motorja és kinek nem és ezért, majd szórják a büntiket, azért a turbó rendesen megnyomja ám a teljesítményt és lehet jobb egy 4 hengeres 1,6l-es, mint egy 6 hengeres 1,6L-es -
attisx
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #30767 üzenetére
Ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondaná, hogy a Spájzgörl többet szerepel a bulvár médiában, ezért vele jobban el lehet adni a rendezvényt...
-
dokar
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #30764 üzenetére
akkor minek rakják oda? inkább a button nőjét kapták volna le.
-
kisza25
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #30738 üzenetére
a másik dolog ami nem fekszik Suminak az a hosszabb auto, mikor visszavonult még volt tankolás, most meg nincs ezért a nagyobb tank miatt hosszabbak lettek az autók, amivel a tengelytáv is nőt...
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #30731 üzenetére
jah, csak megcsonkította
-
válasz
TESCO-Zsömle #30674 üzenetére
Én is imádtam. Azóta az F' is sokkal unalmasabb lett számomra...egyedül Button miatt nézem még mindig az összes versenyt.
De ha már itt tartunk,ajnlani kéne az RTL-nek,ogy legalább egy sztárvendégnak,vagy privát vendégnek 1-1 alkalomra igazán behívhatnák Palikot.Felüdülés lenne. -
.bableWes
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #30677 üzenetére
igen pontosan. palik aki az alaphangulatot szolgáltatja wéber meg ilyen nagyon érdekes dolgokat mond.
Motion_Blur: nekem az hiányzik, hogy beüvöltsön valamelyik hülye, hogy pl. összetörte a kocsit. én nekem ez hiányzik
-
.bableWes
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #30674 üzenetére
ahogy nézem a videokat hát még örülhetünk a mostani kommentároknak is. még a walter csaba is jobb a külföldiek 80%nál...
de igen, nekem nagyon hiányzik a palik -
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #30662 üzenetére
Ez már nem előzés, hanem kikerülés.
Igazi előzést már alig látni. Az igazi kemény párharcok is már ritkák, akárcsak a sikeres védekezés. A kikerülések kivédekezésére már alig van reális esély, akármilyen ügyes is valaki.
És az a baj, hogy sokaknak mindez teljesen rendben van, sőt elvárják hogy ha X utoléri Y-t gyorsan jöjjön egy
előzéskikerülés, merthogy X gyorsabb. -
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #30659 üzenetére
X nyitott szárnnyal még jobban eltávolodik Y-tól, ahogy Montrealban.
-
JColee
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #30659 üzenetére
Ami eddig is volt.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle #30654 üzenetére
igen...a partysátor.
-
kisJack
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle #29354 üzenetére
Bennem nagyon megmaradt az, hogy Alonso még a Renaultnál, 2005 vagy 2006-ban üldözte a csapattársát, Fisico-t és finoman jelezte Briós felé hogy ő bizony gyorsabb nála. Briós pedig válaszolt, hogy akkor előzd meg! Próbálkozott még egy darabig, aztán a nagy idegeskedésben odaverte, -én úgy emlékszem hogy a Bajnokok Falára, de lehet hogy tévedek.
-
dokar
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #29010 üzenetére
tűzfal nulla?
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #28247 üzenetére
akkor a 4. most is feljöhetne az elsőbe
-
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle #27775 üzenetére
Neked is!
Nagyon jót mentek tegnap.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #27462 üzenetére
meg sok bukkanó - meg még több safety car
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #27462 üzenetére
Nagyon mókás.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #27453 üzenetére
valszeg nem
-
dokar
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #27354 üzenetére
mint két tojás
-
kisza25
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #27333 üzenetére
lehet rászóltak, hogy sovány a köre és a gumit kímélte inkább a versenyre
-
JColee
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #27333 üzenetére
Első szektorban is kapott 3 tizedet.
-
#95904256
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #27163 üzenetére
Ez tervezésbeli kérdés. Valószínűleg megoldható lenne úgyis, hogy mindkét generátor az akkumulátort tölti és onnan hajtják a kompresszort. Gondolom a Williamsnél már egy kicsit előre gondolkodtak... és tudják, hogyan célszerű megosztani a két generátort. Elképzelhető, hogy az egyik kisfeszültségű ( pl. motorvezérlés, világítás ) a másik meg magasabb feszültségű és / vagy többfázisú áramot állít elő ( pl. kompresszorhoz ).
-
#95904256
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #27156 üzenetére
Valószínűleg a kipufogógázok mozgási energijának megcsapolásából annyi áramot sem lehet kinyerni amivel meghajtanák a kompresszort. ( Hiszen a robbanómotorok eleve azon az elven működnek, hogy megcsapolják a kitáguló gáz energiáját... vajon mennyi "energia" marad benne? )
szerk.: Szóval az elsődleges generátor marad, csak most be kell majd építeni egy játékszert is.
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle #27130 üzenetére
ezt a hsz.-t elmentem valahová, annyira igaz.
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #27151 üzenetére
A Group Lotusnak nincs gyári csapata az F1-ben. Nem is volt soha.
A Group Lotus olyan a Renaultnak, mint a Vodafone a McLarennek.
A Lotus konstruktőri név is a Team Lotusnál van. A Group Lotusnak még 1 % résztulajdona sincs a jelenlegi Renaultban, 100%-ban a luxemburgi Genii Capital.tulajdona.
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #27146 üzenetére
Ráadásul nem is kell hozzá semmi radikális újdonság, mert már eddig is volt Classic változata a Caterham 7-nek, ami szintén ilyen stílusú festéssel rendelkezett, nem véletlenül.
Érdekes, hogy miközben a Group Lotus ferrarisodni akar nagyobb, nehezebb és drágább sportautókat gyártva, elhagyva a klasszikus Lotus utcai autók stílusát, addig a Tony Fernandes meg pont ezt az űrt akarja majd még inkább betölteni a Caterhammel, ráadásul egy olyan autómárkával, amely gyakorlatilag Colin Chapman zsenialitására lett felépítve. Ugyanis ő tervezte a 7-est (akkor mint Lotus Seven / Lotus 7), aminek a Caterham először egy fő értékesítője/dílere volt, majd később megvették a jogait a további gyártásra.
Az egész márka etosza Colin Chapman 'adj hozzá könnyűséget' / "adding lightness" tervezési filozófiájára és ennek termékére, a Lotus 7-esre épül(t).
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #27083 üzenetére
csak nem építettek a csukájukba KERS-t?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #27083 üzenetére
Ki ez? Valami maraton futó?
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #25564 üzenetére
Inkább csak paint szvsz.
-
cyberkind
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #25511 üzenetére
Nekem Alonso is bőven jó, de nem tudom miért, Vettel számomra egyre jobban kezd Schumacher-r emlékeztetni !
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #25473 üzenetére
Hungaroringen nekik is hajlott elég rendesen, de nem olyan mértékben mint a Red Bull-nak. És az FIA által meghozott módosítások után (mérés) már nem hajlott nekik.
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #25473 üzenetére
Volt, csak úgy emléxem a szigorítások után pl. nekik módosítani kellett rajta.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #25461 üzenetére
a motor KERS-el együtt x lóerőt 'tudhat'. Így a gyártóknak meg volna az a lehetősége, hogy a motorerő kárára hizlalják a KERS-t.
nem lenne olyan őrült - a max teljesítményhatár menne a motorba
-
Male
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #25095 üzenetére
...bármi, de amit ő mondott...
sekli: Szép dolog energiát visszanyerni, de ettől még a környezet szempontjából nem biztos, hogy pozitív a mérleg.
Az lehetne, ha komoly előnyt jelentene... sokkal szabadabban kéne hagyni a KERS-t, hogy tényleg fejlődjön.
(Vicc, hogy 2009-ben és 2011-ben van KERS, 2009-ben a KERS nélküli autó volt a legjobb, 2011 ismét így indul... jó, most volt benne valami olyasmi, de nem is használták.)Nagymelák: Belső oldal, aztán kiment a féktáv előtt a külsőre... én ilyeneket láttam csak, ez meg benne van, ez egy irányváltás. Ha még egyszer visszamegy, az már nem.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #24580 üzenetére
Meg ebben is.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #24561 üzenetére
Bizony, viszont mintha a motorfékre már lenne valamilyen korlátozás.
Vettem is fel belőle egy kis részt: [link]
mod: amúgy már tavaly is hasonló volt
-
Tomics
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #24561 üzenetére
Hol? Link?
-
hoffman_
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #24014 üzenetére
Hát, az Practice az 16 nap, meg egy kicsi
Az időmérő az 26-a lesz... És persze, hogy nem Palik lesz, hanem ez a gyökér, aki amellett, hogy nem is ért hozzá, még csak nem is vicces. Hiányzik Palik közvetítése piszkosul(nekem legalábbis)
-
madstunt
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #23859 üzenetére
ne keverd ide a pc guru ügyet, az egy baromi sötét ügylet volt amiről az egykori érintettek se nagyon beszélnek.
a vogel már 99-2000ben is birtokolta a PC Gurut, csak 2002 elején valaki faszságokat kezdet elhinteni a régi szerkesztök fejében (a chip magazinnál ugyanúgy) és ezeknek a hatására léptek ki. a gamer azért egy olvasott cucc volt, valamelyest az MPM is, de ahogy derültek ki a dolgok az új kiadó körül és hogy lófasz se volt igaz abból amit elhitettek velük elkezdett a háttérben szétesni a dolog... -
rocket
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #23741 üzenetére
Par szaz kilometer nem szamit sokat, foleg ha 1 masodpercrol lesz szo, amire tippelem a jelenlegi lemaradasukat.
Tavaly jol emlekszem a nagy csapatok kozul a Red-Bull csatlakozott utoljara, es kihagytak az elso tesztet, ehez kepest semmi hatranyuk nem latszodott.Ha valamilyen koncepcio rossz akkor az rossz, nincs mit fenyezni ezen, persze lehet remelni, hogy a McLaren altat, de ennek az eselye szinte 0.
Egyszeruen ismet rosszul gondolkodtak, es mire majd esetleg felzarkoznak mar keso lesz, iden nem valoszinu fog annyi baklovest csinalni a Red-Bull mint tavaly.Az meg, hogy Hamilton, aki egyike a versenyzo (magyarul eloz, kuzd) pilotaknak es az uj gumi hatrany lesz neki a vicc kategoriat kepviseli az F1 mint sport oldalarol nezve.
-
D.Orion
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #23737 üzenetére
-
Male
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #23452 üzenetére
Na jó
...annál azért eddig talán finomabb eszközt használtak
-
Male
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #23437 üzenetére
Igen, az is benne van... és akkor tényleg az a legjobb megoldás.
Hülkenberg lehet túl fiatal, és talán nem olyan jó az autó fejlesztéséhez. Petrovot meg nem hinném, hogy kirakják, túl sok pénzt hoz ahhoz. Nagyon előnyös felállás volt ez Kubicával és Petrovval, így most tényleg nehéz dolguk van.
-
válasz
TESCO-Zsömle #23329 üzenetére
Szegényeknek elég csak 12,hogy elöl legyenek
Kubicáról én is olvastam,de csak a balesetéről. Lehet róla tudni valami újat?
-
tomic
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #23311 üzenetére
És minek tudnád még elképzelni?
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #23135 üzenetére
korábban már emlegettük: Pitot csövek (egy jó nagy oszlopon)
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #23135 üzenetére
Így is van ahogy mondod, az a nagy csúzli az plusz adatokat küld nagyobb sávszélességgel a központnak.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #23006 üzenetére
sztem Vasárnapi Tolnai Népújság
majdnem fejemet vertem a falba - nem igaz, hogy a szerkesztőségben nincs valaki akit kicsit érdekel a F1 és rá lehet bízni egy hibamentes cikk megírását, de legalább az utólagos ellenőrzést
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #22966 üzenetére
Ha megtalálom. Az autó 'parc fermében' van a képen.
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #22893 üzenetére
Pedig meglehetősen borítékolható volt ('borítékoltam' is személy szerint kérdőjel nélküli címmel a hónap elején.
) (A svájci Blick, nem magyar Blikk, főleg F1 témában, ezt is írtam akkor itt a topikban, emlékeim szerint. Nem először vettem már figyelembe azt, ami tőlük eredt.)
Hülkék nem is voltak hajlandóak befizetőssé válni, ezt is lehetett olvasni kicsit utána Webertől stb. stb.
Aki beleásta magát az idei 'silly season'-be, pont erre számított, ami történt. Ha szomorú a dolog, ha nem. Az F1 jelenlegi 'gazdasági körülményei' is Hülkenberg ellen játszott. A 'pénteki pilóta' szerep jó lesz a köztudatban maradni, ez is nagyon fontos, mondta Weber, mert nagyon hamar elfelejtik az embert, ha nincs köztudatban. A gyesza ülések meg karriertemetők lehetnek, Hülk egy bizonyos szintnél nem is adta volna alább, ha hajlandó fizetni, ha nem. Pl. a Virgin is csábította, és ott nem fizetős lett volna, hanem komoly fizetéssel. Ez már le volt zsírozva egy ideje, és Hülk számára egyszerűen nem is volt neki megfelelő szabad hely.
-
D.Orion
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #22649 üzenetére
Aztabetyár! Az utastér valami eszméletlen gyönyörű. Jó kívülről se csúnya.
Ui.: Ez nem villanyautó?
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #22615 üzenetére
nem, ott sumit büntették
-
hodostamas
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #19931 üzenetére
megéri fent maradni vagy inkább aludjak?
(éjszakai meló rulz)
Nem úgy tűnik mintha mostanság elindítanák a mérést. -
skylaner
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #19931 üzenetére
Az nekem is jól jönne.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #19895 üzenetére
és nagyon reméljük, hogy itt sem az lesz
-
popp
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle #19816 üzenetére
Igazából nem hiszek benne, hogy valaha is vissza fog térni a régi formájába, sztem VB-ért nem fog tudni menni, de én fogok a legjobban röhögni ha rámcáfol.
Nekem már az is elég lenne, ha lenne pár nagyon jó versenye, ahol megcsillantaná régi fényét, esetleg nyerne még 1-2 futamot és akkor már azt mondanám érdemes volt visszajönnie. Amit viszont minimálisan elvárok tőle, hogy sokkal jobban pariban legyen Rosberggel, mert ez az év még úgyis csalódás számomra, hogy kihagyott 3 évet és szoknia kell a dolgokat egy olyan mercivel, ami gyenge és amúgy sem fekszik neki. A régi Schumi sohasem kacsintgatással és pofavágással akarta felhívni magára a figyelmet.
-
Integra
titán
válasz
TESCO-Zsömle #19569 üzenetére
"Szerintem az, hogy valaki felé húz a szíve a nézőnek, és kicsit veszít is az objektivitásból, az nem egy rossz dolog, ha ezzel tisztában van. Emellett is vannak helyzetek, amik egyértelműek."
így van - egyértelmű versenybaleset volt, amit részrehajlás miatt nem tudsz megérteni
de semmi baj nincsen ezzel, csak legyél ezzel is tisztában -
prmcsk
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #19619 üzenetére
Biztos, hogy be, mert széles az aszfalt és nem kell eljutnom a saját boxomig csak az elsőig, vagy már elé is rohantak volna az oltókkal.
Mégegyszer mondom: Verseny alatt mások életével brahizgatott a barom...Ha ő a saját életét lesz@rja ? Az övét, ezek után, én is...
-
Viktor77
titán
válasz
TESCO-Zsömle #19619 üzenetére
Ott a box elején biztos lett volna hely félreállni. De semmiképp nem a pályán állok meg. Ráadásul úgy, hogy esetleg 6 liter olajat folyatok a pályára.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #19596 üzenetére
Szvsz az lett volna a minimum
Csak hát van aki fair.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #19582 üzenetére
meglesz neki hülkenberg is remélem
szerk: meglett
sutil next
-
Peat;)
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #19569 üzenetére
Szerintem már az is égő, hogy egy olyan múltbéli esetet hoztál fel ahol a komplett MEZŐNY Webber mellé állt.
Év elején volt egy béna húzás Webbernek, legalább azt keresd elő banyek, ne azt aminél mindenki Vettelre mutogatott.
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #19558 üzenetére
Nem adta fel, viszont ott Vettel egy egyenes féktávon rántotta rá Webberre a kormányt.
Webber viszont jelen esetben a falban nem tud elfordulni csak a kerékvető szélén
-
Peat;)
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #19558 üzenetére
Annyira de annyira vicces, hogy az előző futamon sokkal egyértelműbben Hamilton volt a hibás...de hát ott is ő szívta meg, de ugyanúgy lehetett volna az, hogy Massa esik ki és ő megy tovább. A te mentalitásoddal Hamilton ma a mezőny végéről rajtolt volna. Ami egy baromság. Ez benne van, ha Hamilton követi el tök egyértelműen a hibát, ha Webber baromira nem tök egyértelműen.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18882 üzenetére
"A hülye stílus pedig sértő, főleg ha az illető normális hangot ütött meg veled szemben."
Erre gondolsz? Bagoly mondja verébnek.
Annyi biztos hogy veled oldalakon keresztül lehetne vitatkozni teljesen lényegtelen dolgokról teljesen feleslegesen ahogy most is. Feleslegesen szóltál bele (megint) valamibe ráadásul úgy, hogy annak a témához semmi köze nem volt. Ezért én itt most abba is hagyom mert se kedvem se időm nincs most erre a óvodás játékra.
Esetleg jelentkezz moderátornak ha minden áron szeretnél itt a rendfenntartó szerepébe bújni.
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #18878 üzenetére
De Oliverda ilyen, és tőle nem is venném sértésnek, ha ilyen stílusban írna nekem, mert más stílusban nem nagyon tud.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18878 üzenetére
Egy sima vita és nem volt benne semmi sértő szerintem. Sajnálom ha ez neked annyira szúrja a szemedet.
proof88: Meglátszik hogy ki az aki régebb óta jár ide. A hülyeségekre pedig hülye stílusban kell reagálni.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18876 üzenetére
A banánt szerintem megtarthatod. Csinálj vele amit akarsz.
Amúgy ha ennyire zavarnak az ilyenek akkor inkább hagy figyelmen kívül őket. Mivel annak nem sok értelme van hogy nagy duzzogva beírsz egy ilyet.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18807 üzenetére
az analóg műsorszórás megszűnésével
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18644 üzenetére
Persze hogyne.
-
Jadro
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #18615 üzenetére
Ezen én is röhögtem.
Gyulus csak vinnyog mint akit vernek.Mondjuk régen volt izgalmas a Q1.
-
skylaner
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #18604 üzenetére
Jól van, régebben sem voltak szívbajosak az emberek
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #18604 üzenetére
Te melyik vén szivar vagy a képen?
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #18517 üzenetére
elvileg a flexi szárnyak nem engedélyezettek. Lehet hogy okos megoldás a Red Bull megoldása és az FIA ellenőrzésén átmegy, de ez a szabály kijátszására irányuló ötletesség, ami nem egyenértékű a plusz sebesség megtalálásával....hiába eredményezi azt.
De ha az FIA nem lép ellene akkor rögtön használni kell....mert minden más csak az ellenfél malmára hajtja a vizet. -
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #18500 üzenetére
sztem ne gondold álszentnek...ez a versenyben maradás, nagy szavakkal élve ebben a sportban az életben maradás szabálya...egyszerűen ezt kell tenniük.
Pláne mert az FIA döntése sem kiszámolható...egy esetben tíltanak a szabályok szellemének sérülése miatt, más esetben hozzájárulnak az adott változáshoz...és innen megengedhető újítás lesz belőle
Nem kell ezekhez negatív dolgokat társítani...egyszerűen ezt kell tenniük, a sok emberért aki a célért dolgozik.
Ez igaz minden csapatra. -
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18508 üzenetére
"Részemről a dolgot befejezettnek teintem."
Ezt feljebb írtad... Vagy ez nem te voltál?
Én utána nézek hogy a kötekedő hozzászólásokat hova várják te pedig annak nézz utána, hogy a haszontalan, értelmetlen és bugyuta, én így meg úgy csinálnám javaslatokat hova várják.
Már bocs de az ilyen "a vizsgálat teljes díja őket terheli" szintű dolgokat nehéz szó nélkül hagyni.
-
madstunt
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #18489 üzenetére
én akkor bírom legjobban palikot mikor ott sincs a stúdióban
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18505 üzenetére
Tudod, az esetleges megoldásokat ide kérik: jean.todt@fia.com
Biztos meghatódik majd, hogy bizonyos szurkolók mennyire a szívükön viselik az FIA költségvetését.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18500 üzenetére
Akkor annyira tökéletesen sikerült lemásoljalak mint A Ferrari-nak a fújt diffúzor.
Azért én remélem hogy a McLaren lesz olyan fair hogy kifizeti a +50 kilónyi súlyt meg az új vonalzót.
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #18500 üzenetére
A szárny szabálytalan, de átmegy a(z elégtelen) teszten.
A teszt nem egyenlő azzal a szabállyal, amit a szárny folyamatosan megsért.
A szabálykönyv alapján, ha már a gyanú felmerül, az FIA azt csinálhat, amit akar. Nyugodtan csavargathatná is, de kétlem, hogy tudnák, hogy csavargatni kéne és az se olyan egyszerű gyakorlatban kivitelezni.
Ami kellene és már Spára elő tudták volna írni, szenzorok a szárnyvégekre, -be, (referencia pontok a monocoque-on, és az FIA ezredmilliméterre tudna mindent, az ECU mentené is az adatokat) és megszabni a maximumot, ami csak extrém esetben sérthető (baleset, pályaelhagyás stb.).
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #18494 üzenetére
Ezt nem tudom hogy működik jelenleg, talán az FIA nem vizsgálhat csak ha bejelentés érkezik, most hirtelen az összes vitatott eset bejelentés alapján került vizsgálat alá amire csak emlékszem...talán tévedek, de ha önállóan nem tesz semmit az FIA akkor miért arra a csapatra kellene terhelni a felelősséget akiket gyakorlatilag részesévé tettek a folyamatuknak?
EZ az FIM-nél is hasonlóan van, amikor valakik felgumizták a rajthelyet robogóval akkor sem az a csapat volt a hunyó aki ezt bejelentette...persze hogy rivális csapat/csapatok...önmagát egy csapat sem fogja jelenteni.
De ez az online ligákban is hasonlóan van, azért működik az óvás rendszere. ..és ezt szvsz téves megítélés valamiféle bűnös, irigykedős..azaz negatív cselekedetnek feltüntetni.
Ezt azért alkalmazzák mert így működőképesebb a szabályok szabta keretek közt az egyenlő megmérkőzés megléte.Szvsz nincs ebben semmi, hacsak nem piszkos dolog van mögötte (Ferrari padlólemez belső emberes súgása), illetve ha nem az egyenlő feltétel, mint inkább üzleti érdek mozgatja az FIA szentesítésével.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18497 üzenetére
Jó, persze. Én is meg tudnám oldani meg pistike is meg még sokan mások csak éppen ennek nulla jelentősége van. Amúgy szegény FIA-ra akkora anyagi terhet rónak ezek az állandó vizsgálatok... abból az évi pár száz millából alig tudják finanszírozni azt amiért ők valójában léteznek.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18494 üzenetére
Mert amikor az év elején a Red Bull panaszolta be a McLaren-t az F csatorna miatt akkor ők fizették a vizsgálat díjait? Ez F1 nem pedig polgári bíróság.
-
P00By
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #18487 üzenetére
Ne tőlem kérdezd, gyak. mindig ezzel az indokkal tiltanak be dolgokat
Sok döntéssel nem értek egyet és úgy gondolom lenne haszna a száguldó cirkuszon kívül is! -
Male
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #18470 üzenetére
Persze... de ezt most miért tőlem kérdezed
-
pappnet
csendes tag
válasz
TESCO-Zsömle #18440 üzenetére
valamit biztos mondtak vissza, de az is mekkora poen lett volna, hogy: MARK IS FASTER THAN YOU!!!
kar, hogy neten nem lehet hallgatni ezeket a csapatradiokat futam alatt
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18418 üzenetére
hogy mit akar ebből kihozni azt én sem
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #18401 üzenetére
Mossra, Pettersonra, G. Villeneuvere is emlékszünk. A nagyobb rajongók emlékeznek az olyan alakokra, akik éppen elég jók voltak egy VB. címre, a jó autóban a jó időben ültek, csak rossz szerepkörben és rossz szerencsével...
Hogy rinyál? Bocs, de abban a szituban kevés ember fenekébe lehetett volna rizsszemet kalapálni. Kiakadt. Volt, hogy még Heidfeld is kiakadt! Ők is emberek! Hogy volt még néhány centi? 300-as tempónál az mennyi időben? De amíg Barika szívvel-lélekkel nyomja és átüti az autóját az előtte lévőn addig had legyen ez a joga meg neki! Vettel is rinyált, miközben Barikával ellentétben nem fenyegette a veszély, hogy elhódítja Webbotól az év repülése díjat, és előzés helyett csak kicsúszkálásra volt képes. -
Dumb
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #18401 üzenetére
2000. Régi Hockenheim, 18. helyről nyert
-
Integra
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18401 üzenetére
nem, de waterboy-ként szerencsétlennek nem is volt. ugyanakkor tény, hogy nem állt fel a ferraritól, pedig felállhatott volna. szóval ő meg kényelmes valahol és sosem volt igazán törekvő.
-
ToBeY
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #18384 üzenetére
Azért egy herendi porcelán trófea még is csak nívósabb mint ez a valami....
És a hungaroring mindig híres volt arról hogy kupák nem egy ilyen tucat szarok,hanem szép kézműves munka. -
#27441408
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #18342 üzenetére
Oda mennyibe kerül? Te onnét nézted?:
-
jpm
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #18277 üzenetére
"Nah... Pont Barichello dobálja a répát a levesbe... Ő legfeljedd tologatja maga elött úszás közben, mert már évek óta megfőtt..."
van benne valami. CSak most épp Barikát méltatják, Schumit meg enyhén szólva nem.
"Hét világbajnoki cím és egy olyan karrier után, amit maga mögött tudhat nem érdemli meg, hogy ott körözgessen, ha neki jólesik?"
Sztem Ő nem úgy tervezte hogy levezetni jön vissza.
"Emellett lelátókat tölt meg, szóval kell a F1-nek..."
Igen, mindenhol sok szurkolója van, de az a szám nem biztos hogy nőni fog..
mondjuk ez kell a népnek hogy legyen nekünk min vitatkozni... -
ToBeY
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #18243 üzenetére
Tényleg vicces hogy ekkora felháborodást keletett ez a manőver.Ezek a srácok pontosan tudják mire válalkoztak mkor az F1-be mentek. És azt hiszem busásan megfizetük őket azért amit csinálnak.Ha valakinek túl veszélyes menjen ládát pakolni a 70000-ért
Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo IdeaPad Flex 5 - Érintőkijelző, ujjlenyomatolvasó, USB-C töltés, és ez még nem minden!
- Új, Gamer - ASRock Z690 PG Riptide + Intel I9 14900K + TeamGroup 2x16GB DDR4 3200MHz CL16
- GamerPC - RTX 3060,Ryzen7,SSD,32GB RAM
- Iphone 13 Pro 128 gb (fehér)
- ZBook Studio 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest