- Magisk
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Ettől függetlenül fejlesztik azt tovább.
Egy autónak van alapszerkezete, alapkonstrukciója, amivel mindegy, hogy novemberre vagy februárra készülsz el, a megvalósítása egy nagyon hosszú gyártási, megépítési folyamat és a végeredmény megy FIA töréstesztekre és homologizálva lesz.
A aero és mechanikai fejlesztések zajlanak tovább, akárcsak majd a szezon folyamán.
Jelen pillanatban más csapatok is az autó első változatának megépítésével vannak elfoglalva.
De egy kis decemberi tesztecskét én is el tudnék viselni. De valószínűleg csak kevesen tudnának vagy akarnának megjelenni rajta 2011-es autóval. Tehát inkább magánteszt lenne.
-
#70869248
törölt tag
A kerekek burkolása egy olyan terület ahol már régen előre kellett volna lépni, csak félnek a hagyományos kinézettől való 'elfejlesztéstől'.
Rengeteget veszít így az autó az elérhető sebességéhez képest..számomra mondjuk bosszantó, mert igaz hogy én különösen nem ragaszkodom a klasszikus formula autó kinézethez, így elfogulatlannak sem vagyok nevezhető, de elvileg ez az a kategória ahol az új ötletek előrébb valóak mint a nézettség 'elfélése'.
Egy versenyautó mindig...szinte mindig jól néz ki, célgép és ezért a célgép varázsa lengi körül.
....amit az IC mutatott na az mekkora elfajzás -
prmcsk
addikt
A ferrarinál tanulság kell legyen hogy:
1.) Felvesz a csapatba 10 olyan gondolkodni, számolni és következtetni is tudó lelkes amatőrt, akik ha kell, ingyen is vállalják a verseny előtti és közbeni gyors stratégia váltást...
2.) Maszatot állandó "slave"-re jumperolják, ha már ragaszkodnak hozzá. Másra nem jó. Dugni már nem tud rendesen, maximum bele maszatol a pontállásba... -
hunnylander
őstag
Igen, akkor ő is mainstream volt. Bennem az maradt meg, hogy nyilatkozatokban mondták, hogy később váltott és először nem akarta a slicket (de ez inkább Rubenshez mérve igaz).
Ami hozzásegíthetett az időbeli hiperugráshoz, az az, hogy ő volt az utolsó aki még elmehetett egy repülőkörre, mikor 4 másodperccel azelőtt haladt át a rajtvonalon, hogy leintették az időmérőt. De ez a pole sorsát nem befolyásolta csak a drasztikus időkülönbséghez járult hozzá.
-
Iron Funeral
őstag
Megvolt minden, de az oldalon még mindig azt reklámozza, hogy regisztráljak a tartalomért. Illetve van ez a link: http://bit.ly/crrRo1 , de ha rákattintok akkor erre az oldalra továbbít: http://www.mercedes-gp.com/en/#/category/race/ , ahol twitteres irkálás megy folyamatosan
-
Oliverda
titán
Feltéve ha nem figyel neki be egy motorcsere.
A Red Bull a tervek szerint az Olaszországban és Szingapúrban használt erőforrással küldi pályára Vettelt Interlagosban, amelyben 1066 kilométer van – közel annyi, mint a koreai aggregátba a szombati nap előtt. A csapat egyelőre nem döntött arról, hogy kicseréli-e az erőforrást, ugyanis egy új motor használata 10 rajthelyes büntetéssel járna – a szabályok szerint egy pilóta évente nyolc aggregáttal gazdálkodhat, minden további motor bevetése büntetéssel jár. Mivel Vettel már kimerítette a keretet, csak pozícióvesztés ellenében cserélhet.
Motor para lehet Alonso-nál és a Red Bull-oknál is. Főleg ha nem találják meg a hiba okát. Persze ha megtalálják még akkor sem biztos, hogy kijavíthatják motorcsere nélkül.
A McLaren-nek feküdhet az Interlagos-i pálya, és ha minden igaz akkor visznek pár újabb elemet is a hétvégére. Mondjuk Hamilton-nak mindképpen nyerni kellene ahhoz (lehetőleg úgy hogy Alonso vagy Webbo ne legyen dobogón), hogy még reális esélye legyen a címre az utolsó futamon. Valszeg ez lesz az utolsó esélye.
-
MPowerPH
félisten
Én pedig abban hiszek, hogy a Ferrari erős lesz Interlagosban, és nem kell ilyeneket számolgatni, hanem Alonso behúzza a futamot. És Massa még kérdéses, ott ő is jól szokott menni. Egy esetleges Ferrari 1-2 eldöntene mindent. Ha még a Meki is erős lesz, akkor Hami -t is nyugodtan Webber elé lehet sorolni. A Vettel és Webber között van valaki, akkor már nincs olyan, hogy elengedés.
-
Nowhereman
őstag
Nem rossz írás, kifejezetten jó a Gombos dilemája elemzés, de a Red Bull-t az egyenlőség mintaképének beállítani?!
Mert hogy a Ferrari nem ok nélkül kapta a csekket a német nagydíj után, az tény. De ez még mindig nokedli a RB sunyi alattomos módon elkövetett dolgaihoz képest, még ha az egyik mégegyenlőbb eseteket nem is számoljuk.
Ha már egyenlőség és harmónia elven működő csapatot akar, akkor talán a mekit kellene emlegetnie... -
X3B6O0X
aktív tag
"olyan szárnyat használtak, amilyet akartak"
"olyan diffúzor volt, amilyet akartak"
Persze, bizonyos határokon belül, ezt elfelejtettem írni. De nem volt ez a "jajh, most 2 centivel lentebb hajlik, vegyük el tőlük" meg a dupla diffúzor meg az f-csatorna-mizéria.
A motor pedig tesztfázisban valóban létezett, mint ahogy írtam. A valódi motorok olyan 800 lóerő körül lehettek (meg most is annyi). Csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy nem volt úgy megkötve a kezük a tervezőknek.
-
Peat;)
veterán
Én óvatos vagyok, az egy dolog hogy kevesebbet látjuk és reméljük kevesebbet halljuk is majd. No de az utódja sem egy garancia így első ránézésre, na de teljesítmény alapján ítélkezzünk. De kajakos múlt és az f1..annyi eső azért csak nem lesz a Hungaroringen. Anyagilag is komolyabb ügyeskedést igényel az autósport mint a kajak, nem hiszem hogy ne lenne olyan ember ebben az országban aki agyilag is topon van és autós múlttal is rendelkezik, ha nem is versenyző, akkor más szempontból. (valamilyen vezető/egyengető szerepes múlt jobb is)
-
hunnylander
őstag
Elvileg be.
tools - internet options - connections - dial-up and virtual private network settings - settings gomb - proxy server - kipipálni a 'use a proxy server for this connection...', kitölteni az address és a port mezőket a használni tervezett proxy adatokkal
(Hirtelenjében csak angolul tudom megadni, merthogy angol nyelvű Vista és IE van a gépemen. Magyarul valószínűleg; eszközök - internet opciók/beállítások - dial-up és vpn... - beállítások gomb - proxy szerver ...)
-
#70869248
törölt tag
Oké, nagyon így néz ki a dolog
Nincs ennél jobb magyarázat arra hogy miért lenne az jó hogy Webber van Hamilton előtt letekert motorral,...mármint olyan magyarázat ami ne vetne Vettel-re rossz fényt.
Szép kerek magyarázat az hogy Webber-nek letekerték a motorját, Vettel még mehet egy kört, ...csak nem magyaráz meg semmit. Nem magyarázat arra hogy miért kell Vettel-nek megnyernie a futamot, és nem magyarázza meg azt sem hogy ebből hogy jön ki a kettős győzelem (kivéve akkor ha a csapat gyengének érzi Vettel-t a védekezésben).
Nem jön ez ki sehogy sem vazz, csak úgy hogy Webber az a helyzet hogy vagy kőkeményen toljad, vagy már most felejtsd el hogy neked bármi leeshet az összetett 2. helynél feljebb. -
Peat;)
veterán
-
DigitXT
félisten
Sajnos a primitív sok embernek tetszik, ld. Máunika, Győzike és a többiek...
Egyébként a konkrét videó lehetett volna vicces kicsit* kulturáltabb kivitelben.*: na jó, nem kicsit, nagyon. Nem tudom, miért képzelik egyesek, hogy attól,
hogy valamiben baromisokat káromkodnak, az máris vicces lesz. Egy csomó
ilyen "paródia" kering a neten, holott az igazán jókban normálisan beszélnek. -
TESCO-Zsömle
titán
"Figyelembe véve a McLarenek tempóját, és hogy Sebastian volt a gyorsabb a két Red Bull közül..."
...az (lett volna) a logikus döntés, hogy hátul hagyják, mivel a gyorsabb autóval sikeresebben védhette volna Webbert. Ehelyett az a döntés (nem) született, hogy Vettel menjen el Webbernek, (aki lassabb) és áldozza fel a RB kettősgyőzelmet a sajátjáért.
Gratulálok.
"Csapatként az a prioritásunk, hogy az 1. és a 2. helyen végezzünk, függetlenül a sorrendtől"
Akkor miért is kellett (volna) Vettelnek a gyorsabbik autóval előre mennie? Hogy ott maradjon Webber védtelenül Hamiltonnal?
Nonszensz...
Egyre inkább úgy tűnik, hogy a RedBull egy igencsak
elbaszottfélresikerültárulásttaktikai manővert próbál szépíteni.Peat
: Coulthar megmondta a frankót. A futam elött pedig fej-fej mellett álltak a versenyzőik. Martinnal pedig 100%-ig egyet kell értenem.
-
Peat;)
veterán
Kicsit arcpirító a csapatra nézve, ez van ha az érzelmekre hagyatkoznak és nem a látottakra. Én versenyzőtől még nem olvastam olyat hogy Webber baszta el. Ja de, Vetteltől akinek a mutogatása az eset után és ez a csapatnyilatkozat után még kínosabb. Pedig tavaly még nem nézte le a többi pilótát.
Coulthard mellett egy másik vélemény: [link] Akik azt gondolják Webber volt a béna, azok tulajdonképpen impotens unalmas fatökű versenyzőket (tavalyi beugró ferraris pilótát pl) szeretnének és egy Vettelt. Remélem nem fog teljesülni...
-
PazsitZ
addikt
Minden esetre a mezőnyhőz viszonyítva is és nem csak ez az 1 köre volt relatíve gyors emlékeim szerint, nem volt lassú.
(#14896) D@ni88: Nem látom megalapozottnak a felvetésed, de persze mindenkinek meglehet a saját teóriája, bár én úgy érzem ez már feltevésben is erőltetett.
Minden esetre Vettel ezt elkapkodta, rögtön elsőre akarta, a következményekkel letojva megoldani, mintha egy HRT-t akarna előzni. -
PazsitZ
addikt
nem tudom, én csak keresem a választ, hogy akkor mitől volt üzemanyag a gyorskörre, ha egyébként már a 40 körben takarékoskodott.
Számomra ebből az jön le, hogy taktikai húzás volt az akkori motor lejjebb tekerés. Feltételezem úgy érezték (a versenymérnökével), mivel az első helyen megy és mögötte csak a csapattársa van megtehetik ezt. Vettel nem így gondolta, ő inkább megtorpedózta a csapattársát, mint egy sértődött óvodás. Csak pont rosszul sült el a dolog, mivel nem Webber kocsija lett totálkáros.
Gonoszság ON:
De a lehetőség még megvan, hogy mint tavaly az év első felében -bár akkor jogosan- őt favorizálják boxtaktikában. S ha sikerül úgy kihozni, hogy senkit se kelljen előznie, akkor VB lesz. -
#70869248
törölt tag
Az tény hogy nem tűnk acélosnak, és valószínűsíthető hogy lemaradtak a fejlesztési ütemben, de az esős versenyek ezt amúgy is fagyasztották valamilyen szinten, szerintem persze, mert azért a szimulátorok dolgozhattak (egy röhej kicsit, hogy a pénteki napon kívül gyakorlatilag a szimen keresztül fejlesztik az autót).
..és Alonso Monaco-i hibája sem engedte megmutatni mi lett volna a valós időmérős erősorrend.
Valamint Massa gyengélkedése az ami piszkosul lehúzza a Ferrari-t, ahogy Liuzzi is a Force India-t (bár valszeg ők is lemaradtak önerőből csöppet).
..Massa, és Liuzzi is valahogy lelkesedésüket vesztették ahogy behírezték őket a lecserélésükkel. Massa-nak amúgy is voltak problémái, de nem segített neki hogy Kubica ennyire erős lett a Renault-tal....dobja magát a csere.
Szal sztem nem annyira nagy a Ferrari baja mint amennyire annak látható, sztem még mindig nagyon erősek versenytempóban, de az egész biztosan nem látszik hogy megérne feladni az idényt és előnyt kidolgozni jövőre, mert ezek szerinte tavaly sem működött. -
-
#95904256
törölt tag
Aktív témák
Hirdetés
- Magisk
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor 200 Pro - mobilportré
- PlayStation 1 / 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Hálózatokról alaposan
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest