- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fontos fejlesztéssel érkezik a Galaxy A17 5G
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
Aktív témák
-
syl5
őstag
Multiupload - Egyszerre 6 különböző szerverre/oldalra + a saját szerverükre is feltölti!
Reklám:
Ne ez a gáz! -
rocket
nagyúr
Szerencsere van csunyabb is annal amit valasztottak a 12226 ubereli
12129-ben meg olyan Hamilton mint egy pizsamas bohocRengeteg normalis ferfias design van amiben ugyanugy benne van a hungarikum, nem ertem miert ez a vacak, buzis design nyert.
Vegulis nekem mind1, nem en egetem magam majd a Magyar nagydijon ebben a ruhaban szombaton
-
#16741888
törölt tag
Egyetértek. Ráadásul amikor meg kéne valamit mondani akkor nem mondják. Nekem pl. nem volt egyértelmű hogy lehet e gumit cserélni, vagy akkor most új rajta , vagy safety car, vagy 90%át teljesítették a versenynek és vége végleg stb. Ezek egy átlag Forma1 nézőnek nem annyira egyértelmű dolgok, kivesézhették volna ezeket a témákat, ehelyett gyártották az elméleteket. Jogos amit írsz.
-
[CS]Blade2
addikt
Én is ezért fogom a fejem állandóan. Már a felvezető körben azt keresi, hogy ki van másmilyen gumin, mert annyira várja, hogy elkezdhessen gyártani a különböző teóriákat. Ne adj isten talál egy örültet, aki valahol a 11. hely környékén a keményebb, vagy valahol a mezőny végén a lágyabb gumit tette fel, ott vége is...ö olyan taktikát jósol hozzá, hogy Ross csak padavan lehet mellette. Aztán valaki 1-el kevesebb, vagy 1-el több kiálláson van, akkor számol, gyakran 1:1-ben a köztük levő különbséggel, hogy van közöttük 25sec, de x még 20kör-t megy, és feltesz egy másik szett gumit, addig Y 40kört fog végigszenvedni 1 szettel, és a végére k.... nem fog lesznek egymás mellett, mert még a gumikkal sem számol, nem hogy a forgalommal.
Monaco-ban szegény Button-nak az első kerékcsere után azt számolta, hogy ki kell autóznia egy kiállásnyi időt. Buttonnal állt a zászló, ő épp akkor temette. Vagy már akkor tudta, hogy Vettel csak 1x jön, vagy tudta, hogy SC lesz.
A múltkor a Wéber ráhagyta az ökörségét, még kicsit helyeselt is, most Monaco-ban a Vettel-Alonso-Button esetnél legalább a Walter célozgatott rá, hogy k**** nem lesz jó, amit a fejteget. -
Motion_Blur
félisten
+ a pályákat abszolút nem ismeri
2006-ban amikor Massa az időmérőn összetörte az autót a Casino kanyarban, Gyulánk rávágta rögtön hogy ez az egyes kanyarban történt. Eltelt több mint 1 perc mire rájött hogy hol történt a baleset. Eközben természetesen többször is mutatták a helyszínt részleteiben, de már onboard-ból is rögtön fel kellett volna hogy ismerje...
Sokat nem fejlődött az elmúlt 5 évben mert amikor most vasárnap meglátta Maldonado összetört autóját egyből rávágta hogy ez az alagút kijárata (ebben az a szép hogy a mezőny eleje ekkor még csak a Mirabeau-nál járt..), miközben teljesen egyértelmű volt hogy a Saint Devote-ban van...
Arról meg ne is beszéljünk, amit az időmérőn a piros zászlós időszak alatt művelt..
-
Ijk
nagyúr
Engem már a hangszíne és hanglejtése is az őrületbe tud kergetni. Palik is egy idióta, de legalább nem olyan hangja volt mint egy eunuchnak. Ehhez még párosítja ezt a vénasszonyos jajgatását, rettenet.
Egyszerűen felfoghatatlan hogy nincs az egész országban egy szakkommentátor? -
hoffman_
nagyúr
Teljes mértékben egyetértek.
Az éra végéről röviden: Én úgy tudom, hogy szó van az m1-hez való közvetítési jogról. Ez nem tudom mennyire fals infó, azt hiszem jobban járna mindenki. Tekintve azt is, hogy Palik az rtl miatt nem közvetíthet, így ha végre más kapná a jogokat, szerintem egyből le is csapnának Palikra. Czollnert meg nagyon-nagyon remélem, hogy hagyják parlagon(halálra aszalódni...).
-
Motion_Blur
félisten
-
mephi666
nagyúr
nem muszáj megtenniük, de ha meglépné mondjuk valamelyik, szerintem a népszerűsége növekedne és előnyre tenne szert a másikkal szemben
a 16:9-es fullhd adás normális megjelenítésére alkalmas tv-k szerintem már a megfizethető árkategóriában vannak és egyre többen veszik ezeket... csak szívesebben néznének az emberek normális minőségű filmet este, ha van választási lehetőség... plusz ott van a forma1 egyelőre az rtl-nél, a bl-meccsek egy része pedig a tv2-nél... ha fullhd-ben jönnének ezek, szerintem ezekben az időszakokban brutálisan ugrana a nézettség az eddigihez képest és ez a cégeknek is imponálna, akik ezeknél a csatornáknál vaskos összegeket költenek reklámra
a jót könnyű megszokni: magunkon is érezzük, hogy szívesebben nézünk olyan adókat, amik normális minőségben sugároznak, mint a többit... (persze azért ott is megnézünk pár műsort, de csak azért, mert nincs más alternatíva)
verseny van elvileg a kereskedelmi adók között és a digitális sugárzás, 16:9, fullhd mind stratégiai lépés lehetne
#26936+26937: részben igazat adok: sógorom jártas azért az informatikában és pár hete jártak nálunk nővéremékkel... épp liverpool meccs ment a digisport-on és ez ment a háttérben... mondta is nővéremnek, hogy: "nézze meg jól, ezért nem mond le ő arról az elképzeléséről, hogy fullhd tv-t vegyenek meg szolgáltatót váltsanak"
és ez azért nem egy 50-es plazma, viszont ennek ellenére ezért a pénzért szerintem brutálisan szép a képe...
-
JColee
őstag
Nem mondtam, hogy Gyulám jó, csak azt, hogy Palik pl engem rohadtul idegesített (annyira, mint most Gyulám). Shell és társai, illetve az állandó pilóta összekeverések, eltört a felnije, elnyúlik, mint a rágógumi, replayre elkezd üvölteni, hogy már megint mi történt. Szóval akkor sem volt jobb a helyzet.
Gyulámnak meg a hülyeségein kívül idegesítő a hanghordozása is. Szinkronszinész sem lesz mindenkiből.
Wéber meg ott húzta ki a gyufát nálam, amikor elkezdte fikázni kimit 2008ban, hogy miért ment neki Sutilnak Monacoban. Bár ő a legnormálisabb a bandában. -
Nowhereman
őstag
Remek - akkor ezek után mindenki, aki akár köszönt is Schumachernek, akkor az említése már Sumit is szóba hozza. Ez esetben szerintem mint házigazda talán cseréld le "Schumacher és kollegái"-ra a jelenlegi fórum elnevezést.
És ebből a szempontból Rosbergson se kisebb rinyagép.
Montoya is összeakasztotta a tengelyt a fél mezőnnyel, de nem igazán nézte ötlettelenül a másik váltóját fél versenyen keresztül. És frankóbb lett nélküle? Nem.
Előzés? - nos az a jaramai futam is attól legenda, mert az öreg Villeneuve-t körönként kétszer is megtámadták. -
manutdzoli
senior tag
Azt értem,csak azt nem,hogy miért nem tudták összerakni az autót időben?Még a szabadedzések alatt is szerelik,míg a többiek nagyban tesztelnek.Hogy akarnak felzárkózni,ha még a tesztlehetőséget sem használják ki?ááá
Na nembaj,holnap kiderül minden.Így nehéz lesz teljesíteni a 107%-ot.
-
hunnylander
őstag
Ez mind szép és jó és ezért lehet is kedvelni a Red Bull-t, de ettől még nem lesznek sem autógyártók, sem nagy múltú tradicionális F1 csapat. Ez volt a megjegyzés lényege, amit szokás szerint túlreagált a média, mert kell az olvasottság.
Viszont azt se felejtsük el, hogy nem jótékonykodásból nyomatják az ilyen sportok támogatását, hanem a célcsoport elérése miatt, mert azt a több százezer hektoliter folyadékot el akarják adni, amely folyadéknak nagyon jó arányú a gyártási költség / eladási ár aránya. Egy Ferrari vagy McLaren sportautó megtervezése és megépítése sokkal nagyobb vesződség és kevesebb is rajta a haszon (költség/profit arányában), mint a vegyi-adalékolt csapvíz jó pénzért való vesztegetésével.
Igen, a Ferrarinak és a McLarennek is jó reklám az F1, de ők nem pusztán ezért vannak az F1-ben, ha törik, ha szakad. A Ferrari egy autómárka, amely a versenyzésből él és a versenyzésért él, McLaren dettó, autógyártással és anélkül is. És azért egy sportautó gyártó, amely egyidejűleg vagy hamarabb kezdett el versenyezni, mint közúti autókat gyártani, egyelőre még rangosabbnak számít, mint az, hogy egy hatalmas összegeket profitáló energiaital-gyártó hol forgatja vissza a haszon egy részét a termék további népszerűsítésére.
A Red Bullnak megvan a maga helye ebben a sportban és nem is panaszkodhatnak a népszerűséget és a sikert illetően sem, de ezt senki nem is vitatta el tőlük.
De tudnék neked mondani két 'brand-et', amely 3 csapatot takar (mert az egyiknél össze van vonva a dolog) és ezzel már el is árulhattam, hogy melyik az egyik brand, akik nem voltak olyan kedvesek, nagylelkűek és segítőkészek, hogy segítsenek abban, hogy a kommerciális érdekeiket előmozdítsam.
Az egyik a Virgin Racing, a másik meg a Red Bull Racing/Scuderia Toro Rosso.
A Ferrari, McLaren, Williams, Mercedes, Renault és az összes többi csapat az első és egyetlen kérelemre pozitívan reagált. Még a Ferrari is, akikről először úgy tűnt, hogy figyelembe sem vettek, de nem így volt, csak be voltak havazva és időbe telt.
Az RBR még a jó szándékú bugreportom-ra sem reagált, ami független attól, hogy adnak e médiahozzáférést vagy sem. Van egy-két bug az egyik regisztrációs rendszerükben, amit saját érdekükben is ki kellene javítaniuk.
-
Peat;)
veterán
Valahol olvastam hogy 200 sportágban vannak jelen. És az f1-ben is van egy testvércsapat, utánpótlás pilótákkal ha pénzügyileg "elvileg" különállóak is. Hamilton bután nyilatkozott és kész, már másokkal is megesett ilyen szőrös hiba, gondolom első futam után már máshogy fogalmazna ha megkapja a körét, mert még erre is esély van. Persze arra is hogy ő ad a Red Bulloknak csak nem sok.
-
attisx
addikt
Ahogy mondod. Ez már a ló másik oldalának a tipikus esete.
Egyébként, ha belegondolunk, akkor Kanadában valószínűleg ez is illegálisnak minősül:
(#22841) JColee
Ez jó kérdés. Mondjuk azért a vonalkódot (ami tényleges dohány reklám volt) tavaly évközben már leszedették az autókról. De való igaz hogy ilyen alapon a szín összeállítás miatt is lehetne cseszegetni őket. Vagy akár a Williams-t is a kék-fehér miatt...
-
IreN!CuS
addikt
Köszi
Esetleg 2007-2008-as videókat is tudnál linkelni?
Spa és Isztambul is kieshet a versenynaptárból
Kár lenne ezekért a pályákért. -
[CS]Blade2
addikt
Én innen szoktam beszerezni, leszedtem ezeket a wmv-ket is, de szerintem sokkal jobb a minősége a youtubeosnak(mp4). Pl az Olasz GP-nél rögtön az elején a zászlónál megnézed a fekete részt, ott nagyon látszik.
A mentéshez: Firefox + Easy Youtube Video Downloader, és a Download As gomb-nál a HD-t kell választani.
-
IreN!CuS
addikt
Nem szoltam
Szép esős idő várható BBC Weather | Singapore
-
#27441408
törölt tag
Aha szóval nem lehet leírni hogy ez nem sakk verseny hanem autóverseny mert erre Viktor aki maga is leírta hogy sokk volt neki Barichello manővere ugrik... szép... mindegy külön neki bevezettetem azt hogy nem megy ki a biztonsági kocsi a pályáról és akkor nézheti a veszélytelen F1-et.
Bocs nézhetik azokkal akik itt most hőbörögnek hogy de veszélyes volt...További szépet . És jó lagymatagozást az uncsivá tett sportotokhoz. (ettől én még szeretni fogom az F1-et de ide többet nem írok a kedves moderátor úr megnyugodhat ( meg a többiek is akik kisasszonyok sportját akarnak nézni) nem kell izgalmaktól tartania. továbbiakban olyan helyre írok ahol izgalmakra és nem másfél óra körözgetésre vágynak.)
a linkelés korrekt vol köszi.
Viktor77 a szankcionálással ne fáradj,,,, a fentebbiek miatt.
-
A közvélemény szerintem burkolt csapatutasítást sem fogad el jelenleg.
Lásd a Webber Vettel esetet ahol a közönság és a szakma nagy része is meghátrálásra kényszerítette a Red Bullt.
Az egyetlen dolog ami a közvélemény előtt megindokolható az a matematikailag nincs már esélye, ezért a csapat érdekében elengedi a csapattársát, ilyen esetekből nem is lenne botrány.
És azóta ne feledjük el az állásfoglalásokat sem amelyek pont a nézők miatt születtek meg és elég egyszerűen számonkérhetőek:
Whitmarsh szerint a McLaren nem követi a Ferrari példáját -
Nagyon rá szeretnéd húzni Massára a dolgot.
Ne várj el olyat egy pilótától verseny közben amit a teljes Ferrari csapat a verseny előtt nyugodtan karosszéken ülve is képtelen volt megbeszélni. Ez volt Eddie Jordan és Coulthard véleménye is a verseny után. Ők pedig vettek részt csapatutasítésban, tudják mit jelent ez:1. Csapatutasítást nem a versenymérnöknek kell közölnie.
2. Ennél jóval diplomatikusabban kellett volna fogalmazni. Rob Smedley nem volt erre felkészülve.
3. Minden esetre fel kell készülni, amit itt a topicban leírtunk a verseny előtt, hogy simán elképzelhető előzés Alonsoval és Vettellel szemben, mert nem igazán jól rajtolnak mostanában azt a Ferrarinak is tudnia kellett.
4. Ha Alonsot akarták favorizálni, akkor előre meg kellett volna beszélni a pilótával és a versenymérnökkel, nyilvánvalóan ez nem történt meg hiszen Rob Smedley még győzelemre bíztatta a versenyzőjét kb. 10 körrel a csapatutasítás kiadása előtt. (valaki ezért is a versenyzőt butázza, akkor a Ferrari csapat mi volt? barom vagy valami durvább? a pilóta mit gondoljon? 10 körrel előtte nyerni fogsz, utánna meg mégis inkább engedd el Alonsot)
5. Az elengedés nem így nézett volna ki, ha a helyzet tisztázva lett volna előre.
6. Nem szivárogtatunk ellenünk felhasználható bizonyítékokat a csapatrádión. (Alonso team)Ebben a helyzetben a Ferrari végtelenül amatőr csapat volt, Alonso teamje pedig szánalmas, ha a Ferrari bukni fog pontokat akkor 60%-ban az ő rádiózásuknak köszönhetik majd, ami valóban rögzített és felhasználható bizonyíték, ellentétben a futam utáni nyilatkozatokkal.
-
A ti alatt azt értettem, hogy mindenki, aki velem ellentétes véleményen van, tudtommal a magyar helyesírási szabályok szerint a ti több embert jelent, amibe jelenleg te is beletartozol, mert te is velem ellentétes véleményben írtál nekem címezve.. Nem is értem a kérdésed. Ha azt írtam volna, hogy Te, akkor jogos, de így ezzel mi gond volt?
Most egy felvetésre mit válaszoljak? Lehet sírna, lehet nem, majd ha lesz olyan helyzet, ki fog derülni. Ez meg megtörtént eset, nincs előtte ha..
Egyébként már írtam, Ferrari drukker vagyok, így fontos nekem lényegében mindkét pilóta, csupán az nem tetszik, amit mindenki Massára dob most.(Nem írom le újra, mert már az előbb is kiváltotta nemtetszésed..) Lehet, hogy fordított helyzetben meg Alo-t védeném, vagy akár kit ilyen helyzetben, mert nem ember, hanem a szituáció kérdése ez a dolog.Az előbb nekem dobtad, hogy nem vagyok f1 berkein belül, nos igaz, de te sem, így nem tudhatod, hogy adott helyzetben Massa helyében mit mondtál volna, vagy mit nem.
De ha már itt tartunk, te se válaszoltál nekem. Megkérdeztem, hogy akkor szerinted arra a kérdésre, hogy mi történt a kanyar után, hogy elment mellette Alonso, mégis mit mondanál, vagy mit kellett volna neki? És ezt nem kötekedésből kérdezem, hanem komolyan érdekel.
Arra meg hogy ugyan azt írom mindig. Olvass vissza, aki szerint nincs igazam, szinte ugyan azt írták le nekem vagy 20x. Észérvekkel mással ti(nem csak te, mindenki) sem tudok jönni, mert nincs.
Én elfogadom, hogy Alo jobb helyzetben van, neki jobban kell a pont, de van hátra 8 futam, bárkivel, bármi megtörténhet, így szerintem korai dolog azt kijelenteni, hogy ezt így kellett csinálni. A csapat elcseszte, mert nem a futamon, a biztatás után kellett volna szólni Massának, hogy ez van fiam(tudom, jusson eszébe magától). Szerintem ha el van döntve, hogy Alo van favorizálva innentől, akkor le kell ülni, és meg kell beszélni. Nem azt várni, hogy majd Massa magától megteszi, aztán ha nem meg baszogatni. Nem lett volna egyszerűbb?
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy s23 256GB (Snapdragon Gen 2-es SOC) Cream színű gyári garanciás + carbon szálas tok.
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
- DDR5 GAMER: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT/6800/9060XT +Új 16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest